Ja, maar u was weer te traag.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:27 schreef Apropos het volgende:
Is het....
quote:
En dan heb ik ook nog tijd bespaard door die vraag niet af te maken.quote:
Ik begin er niet meer aan en zelfs dan....quote:Op zondag 25 maart 2007 13:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
En dan heb ik ook nog tijd bespaard door die vraag niet af te maken.
Doet me denken aan een eerstejaars meisje met enorme tieten dat een truitje met de tekst ''Ik heb er de kracht niet meer voor'' droeg.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik begin er niet meer aan en zelfs dan....
Groot was de ontgoocheling toen ik erachter kwam dat ook van 19-jarige meisjes de tieten hangen als ze groter dan cup B zijn.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
Doet me denken aan een eerstejaars meisje met enorme tieten dat een truitje met de tekst ''Ik heb er de kracht niet meer voor'' droeg.
Dikke tieten, meisje.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
Doet me denken aan een eerstejaars meisje met enorme tieten dat een truitje met de tekst ''Ik heb er de kracht niet meer voor'' droeg.
Verdonk had gelijk!quote:Op zondag 25 maart 2007 13:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
'Tilburgse imam hoort niet in Nederland thuis'
Het wachten is op Femke en Pechtold die dit schandelijk fascistisch gedrag vinden van de beste Burgemeester.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Verdonk had gelijk!
De PvdA is wat traag van begrip.![]()
Lees ook dat verhaal van zijn vrouwen even. Meneer is een profiteur van de eerste orde.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het wachten is op Femke en Pechtold die dit schandelijk fascistisch gedrag vinden van de beste Burgemeester.
Er staat een standbeeld van De Ruyter in Hongarije - Wilders' echtgenote komt uit Hongarije - De Ruyter is bon ton. Zo gaat dat, in het nieuwe Nederland.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik vind het belachelijk dat een racist als Michiel de Ruyter nu opeens PC is.
Jammer is dat.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Groot was de ontgoocheling toen ik erachter kwam dat ook van 19-jarige meisjes de tieten hangen als ze groter dan cup B zijn.
NL (en vooral Limburg) en Hongarije hebben dan ook een gedeeltelijk gedeelde geschiedenis http://upload.wikimedia.o(...)c/Deutscher_Bund.pngquote:Op zondag 25 maart 2007 13:56 schreef Apropos het volgende:
[..]
Er staat een standbeeld van De Ruyter in Hongarije - Wilders' echtgenote komt uit Hongarije - De Ruyter is bon ton. Zo gaat dat, in het nieuwe Nederland.
Op de kop tikken?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:57 schreef Napalm het volgende:
Al kon ik een uitzondering.
quote:When You're in Prison - The Offspring (splinter?))
when you're in prison, don't turn the other way
keep your back against the wall
do not bend at all
oh don't pick up the soap, pick up the soap
it's bad for you
oh don't pick up the soap, pick up the soap
someone will be waiting there for you
when you're in prison be sure to stay awake
always lie upon your back
when you're in prison be sure to stay awake
keep you from attack
oh don't be no one's bitch, be no one's bitch
it's bad for you
oh don't be no one's bitch, be no one's bitch
they won't help you make it through.
follow what i say to do.
you can make it through
you can make it through
you can make it through
quote:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1520/8d13241c/index.htmlquote:Op zondag 25 maart 2007 13:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/12017/0e76d9bd/index.html
Keurig. Driften is okay. Wel achterwielaandrijving nodig voor het beste effeckt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |