Tot dusver is er geen leven te zien bij Huub. Het handje gaat wel nog steeds op en neer.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:06 schreef Gert het volgende:
sliep huub écht, is de grote vraag wat mij betreft..
van vastlopen heb ik geen last..quote:Op zondag 25 maart 2007 14:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik kijk het filmpje nu voor het eerst. Totzover zie ik een slapende Huub die wordt afgetrokken door Eric. Het pijpgedeelte zal zo nog wel komen, filmpje duurt 30 min. en youtube loopt steeds vast de laatste tijd.![]()
Verder vraag ik me af of Huub hiervan op de hoogte is en of hij er vrede mee heeft. Ze kunnen het natuurlijk ook van tevoren al hebben afgesproken. In ieder geval weer genoeg theorieen te bedenken rond dit voorval. Ik kijk uit naar de reacties, dit beloofd een leuk discussiequote:Op zondag 25 maart 2007 14:06 schreef Gert het volgende:
sliep huub écht, is de grote vraag wat mij betreft..
Geil videotje voor Jaap.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:03 schreef tong80 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=f3qIw53zuEw
Van VOL.quote:ben bij politie hilversum geweest aangifte kan alleen huub doen maar die weet het niet
wel kun je een klacht indienen hoe meer hoe beter zei de agent.
kom op jongens ga naar het buro want dit is persoons bescherming als talpa niet voor
hun mensjes op komen dan moeten er toch mensen zijn die hen helpen.
nou ja,-edit- eric is hierbij gewoon met brian 1 pot nat.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:07 schreef Sala-adin het volgende:
-edit-
Dus jij zou niet doorslapen?quote:Op zondag 25 maart 2007 14:10 schreef tong80 het volgende:
Lijkt me sterk dat je een half uur in slaap blijft als iemand je aan het aftrekken is.
Ben nog nooit door een kerel afgetrokken.quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 14:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben nog nooit door een kerel afgetrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |