abonnement Unibet Coolblue
pi_43005054
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:51 schreef Sjoewe het volgende:
Het Utrecht topic, voor het Utrecht minnende Fok!

Waar in Utrecht wonen ?
Waar in Utrecht wonen # 2
Wonen in Utrecht, deel III.
Wonen in Utrecht, deel IV
het UTRECHT topic
Utreg, me stadsie. (Domstadtopic deel VI)
Utrecht, epicentrum van de wereld. Deel VII
Utrecht, het warme hart van dit koude kikkerland. Deel VIII.
Forza Utreg Deel IX
Utrecht deel X - Met het lekkerste ijs van de wereld
Utrecht XI: SOEP! BALLE! KIELE! YEAH! Lang leve de UIT !
Utrecht XII: mooie stad heel ver achter de duinen















[q]Als ik boven op de Dom sta,
Kijk ik even naar benee,
Dan zie ik het ouwe Grachie
't Vreeburg en Wijk C.
Ja, dan springt mijn hartsjie open,
Ben trots, wat dachie wat!
d'r is geen mooier plekkie
as Uterech me stad, as Uterech me stad!

Liedtekst: Herman Berkien
quote:
Utreg me stadsjie daar gebeurd van alle hand het bruist aan alle kant in het hartsjie van ons land de sterrewijk ut houtplein en het lange roze dal utreg ut mooist van allemaal (2x)

ben geboren in een huissie in de zakkedragesteeg vlak bij ut losement van jan de tentenneus
al het breuk de gekke bult en kols de kutjeskin schele okkeloen en blauwe teus woon al me leven lang in utreg en ik het ut naar me zin want der is bij ons van alles aan de hand je ken gaan dansen of naar kroegies en je stap het leven in met mooie mokkels en een flipper aan de wand

utreg me stadsjie daar gebeurd van alle hand het bruist aan alle kant in het hartsjie van ons land de sterrewijk ut houtplein en het lange roze dal utreg ut mooist van allemaal (2x)

in het stadsjie met ze graggies daar is plaat svan iedereen ze kommen uit allehande landen naar ons toe k kijk haast nooit meer televisie een ander land hoef k nie heen k zie bij me voor de deur al buite land genoeg
knappe rug is ook het zandpad bij genategrummiedreef daar ken je genieten van een broodsjie warm vlees
als de gordijnen zijn gesloten nou dan hank de bood goed scheef het is daar dag en nag het rooie lampen fees

utreg me stadsjie daar gebeurd van alle hand het bruist aan alle kant in het hartsjie van ons land de sterrewijk ut houtplein en het lange roze dal utreg ut mooist van allemaal (2x)

eens per jaar dan is het buurtfees en dan wordt de straat versierd we kwakken vlagge en wat slingers aan de kant
de worden spelletjies gedaan en iedereen drinkt blikies bier en na het dansen loop ut stevig uit de hand we happe koek we lopen zak we spelen bingo en een stamp mooie prijzen ken je winnen allemaal
maar het mooiste das mas klimmen man dan lach ie je een kramp alle die rijksgenoten als aapen in de paal

utreg me stadsjie daar gebeurd van alle hand het bruist aan alle kant in het hartsjie van ons land de sterrewijk ut houtplein en het lange roze dal utreg ut mooist van allemaal (2x)

wat daggie wat van fc utreg gaan we zondags smidagdags met ze alle heen dan staan we te vlagge en te schreeuwen jopie geeft die bal een schup en geef die hondelul der ook meteen een
de sterrewijk het houtplein en het lange roze dal utreg het mooist van ellemaal

utreg me stadsjie daar gebeurd van alle hand het bruist aan alle kant in het hartsjie van ons land de sterrewijk ut houtplein en het lange roze dal utreg ut mooist van allemaal (2x)

Liedtekst: Herman Berkien
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 21:58 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

:'( ! :'( ! :'( !

Ik wil niet. Utrecht is mijn stadsjie.

  • Ik wil mensen die op een tuinstoel voor hun huis zitten en aan de buurman vragen hoe hun "vakaaaansjie" was.
  • Ik wil door de stad lopen op een zonovergoten Culturele Zondag, en dan als ik uit de EKKO kom tien minuten in de rij staan voor een ijsje bij Il Mulino.
  • Ik wil achter de bar staan bij Tivoli, waar we in tegenstelling tot Paradiso ons bier niet aanlengen met water.
  • Ik wil me op de Nieuwe Gracht verbazen over die mooie bomen, omdat ik daar nooit ben en me elke keer dat ik daar wel ben me weer opnieuw verbaas.
  • Ik wil de zonnebloempittenschilfers op de Amsterdamsestraatweg horen knarsen onder mijn fietswiel.
  • Ik wil die groep oudere jongens/jonge vaders zien voetballen in het Wilhelminapark op zondag.
  • Ik wil 's nachts uit Lunetten naar de stad fietsen, en dan op het viaduct naar de laatste treinen kijken in het oranje licht van de straatlantaarns.
  • Ik wil dansen in een dampende EKKO.
  • Ik wil over de Kanaalstraat fietsen op de vroege zaterdagmiddag en blij zijn dat ik het overleefd heb als ik uiteindelijk op de Groeneweg aankom.
  • Ik wil bovenop de Tuindorpflat's foto's maken van de huizen in Overvecht terwijl de zon ondergaat achter het gebouw van de Belasting.
  • Ik wil verdwalen in de Konmar in Overvecht.
  • Ik wil diepgevroren zeevruchten kopen bij Toko Centraal.
  • Ik wil voor een derde keer in 1 week bij Kafé België gaan eten en dan lief bedankt worden door de barjongen omdat ik de glazen terugbreng naar de bar als ik wegga.
  • Ik wil op mijn hippe fiets naar Leidse Rijn, en met andere Utrechtse mensen met hippe fietsen naar hippe Utrechtse bandjes staan te kijken op De Beschaving.
  • Ik wil 'popje' genoemd worden door de enthousiaste nichten van de sangriabar op het PANN-feest.

    Ik wil geen Amsterdam. Ik wil Utrecht.
  • Openingspost

    mensen, ik weet geen pakkende topictitel help
    Too much is never enough!
      zaterdag 28 oktober 2006 @ 10:38:59 #2
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_43005157
    Maak reclame voor de culturele zondag morgen, heb je meteen een topictitel

    Tevens TVP
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_43005163
    'k Moet eigenlijk eens wat meer gaan doen dan enkel eten & slapen in Utrecht...
    pi_43005697
    Utrecht
    pi_43005837
    Nog even bedenken of ik eerder terug naar huis ga morgen, volgens mij is het echt een toffe culturele zondag namelijk.
    pi_43005846
    quote:
    Op zaterdag 28 oktober 2006 10:39 schreef DennisMoore het volgende:
    'k Moet eigenlijk eens wat meer gaan doen dan enkel eten & slapen in Utrecht...
    Check. Maaar daar heb ik doorgaans geen energie voor.
    For great justice!
      zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:01:26 #7
    136738 peleetje
    He is a big mouth...
    pi_43006224
    pffff die 80s onverantwoord party was echt kut.
    Wat was die kwaliteit van de muziek slecht zeg. En ook druk, niet normaal. Ben om half 3 maar naar Dikke Dries gegaan.
    pi_43006526
    Beetje oude foto van het station in de OP. Er staat al zo'n heel nieuw hip scherm
    pi_43006976
    Ik ben ook voor een TT met Culturele Zondag. Ik ga morgen ook lekker rondrauzen door de stad en dingen bekijken. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_43007033
    ik kan de TT blijkbaar niet wijzigen moet een modje even doen
    Too much is never enough!
    pi_43007344
    quote:
    Op zaterdag 28 oktober 2006 12:22 schreef X. het volgende:
    Beetje oude foto van het station in de OP. Er staat al zo'n heel nieuw hip scherm
    Niet voor de treintijden toch?
    pi_43007349
    *tvp*
    Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
    pi_43007454
    quote:
    Op zaterdag 28 oktober 2006 13:04 schreef VoreG het volgende:

    [..]

    Niet voor de treintijden toch?
    Nee, da's waar
      zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:56:56 #14
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_43008396
    Ik vond eighties verantwoord wel grappig. Wel inderdaad stervensdruk, je moest niet midden in de zaal gaan staan. En goed dat je me nog zag Audrey, ik registreerde pas weer dat jij het was toen je hoi zei (maar ik had ook niet verwacht dat je haar alweer zo lang was gegroeid, in mijn herinnering was het nog maar pas geleden dat je half kaal was ). Heb nu wel een een kater, kanonne. En m'n schoonouders komen zo langs . Maar gelukkig ligt m'n vriendin helemaal doodziek op de bank.

    Wat voor Culturele Zondag is er trouwens?
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_43011783
    Donderdag was 't feestje in de CityHall/Arena wel geslaagd vond ik
    Nog een leuk meisje 'ontmoet' ook, een rechtenstudente
    Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
    pi_43013830
    quote:
    Op zaterdag 28 oktober 2006 12:22 schreef X. het volgende:
    Beetje oude foto van het station in de OP. Er staat al zo'n heel nieuw hip scherm
    oh je bedoeld dat videoscherm? ik dacht ook al dat van de treintijden.

    wat is de cityhall/arena voor iets eigenlijk? ligt dat aan de oudegracht n stukje voorbij de winkel van sinkel?
    Too much is never enough!
      zaterdag 28 oktober 2006 @ 20:12:40 #17
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_43016823
    quote:
    Op zaterdag 28 oktober 2006 18:06 schreef The6thgate het volgende:

    [..]


    wat is de cityhall/arena voor iets eigenlijk? ligt dat aan de oudegracht n stukje voorbij de winkel van sinkel?
    Yep, er worden veel faculteitsfeesten gehouden dacht ik (al is SWAK nu weer verplaatst naar de Helling), het is erg laag (soor van gewelven) en nogal krap, maar er kunnen erg leuke feestjes worden gehouden.
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      zaterdag 28 oktober 2006 @ 21:46:04 #18
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_43019406
    Het is echt donker buiten (Nacht van de Nacht)
      zaterdag 28 oktober 2006 @ 22:40:32 #19
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_43020882
    quote:
    Op zaterdag 28 oktober 2006 21:46 schreef Joesse het volgende:
    Het is echt donker buiten (Nacht van de Nacht)
    Alleen de gemeentehuizen doen daar toch aan mee?
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      zaterdag 28 oktober 2006 @ 22:41:51 #20
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_43020920
    Hier is het ook niet bepaald donker trouwens.. (vogelenbuurt)
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      zaterdag 28 oktober 2006 @ 22:44:24 #21
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_43020985
    quote:
    Op zaterdag 28 oktober 2006 22:40 schreef speknek het volgende:

    [..]

    Alleen de gemeentehuizen doen daar toch aan mee?
    hm ja ik weet het niet, maar ik woon in zo'n gezellig flat die uitkijkt over de stad, en het is wel merkbaar (centrum met name)
      zondag 29 oktober 2006 @ 11:45:15 #22
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43030963
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 19:59 schreef Sjoewe het volgende:
    Was ook vol gister Compleet met een massale vechtpartij op de Neude, beeindigd door de politie. Nooit geweten dat je met een politiefiets iemand tegen de grond kon slaan
    Leerling-militairen stoppen zinloos geweld
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      zondag 29 oktober 2006 @ 15:40:20 #23
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_43037732
    quote:
    Gezellige boel.
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
      zondag 29 oktober 2006 @ 16:51:40 #24
    155557 divided
    for rental use only
    pi_43039721
    utrecht

    mooi plekkie
      zondag 29 oktober 2006 @ 17:22:23 #25
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_43040579
    quote:
    Op zondag 29 oktober 2006 16:51 schreef divided het volgende:
    utrecht

    mooi plekkie
      zondag 29 oktober 2006 @ 17:40:55 #26
    157830 Nuno_G
    vliegen zonder vleugels
    pi_43041057
    Utrecht is top
    O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
    O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
    pi_43046429
    (U)t(recht)vp
    Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
    Mayo is de dochter die ik nooit had!
      zondag 29 oktober 2006 @ 21:00:07 #28
    24878 kwib
    Respondentenleverancier
    pi_43046883
    Het was gisteren weer gezellig in de Rembrandt. Jongeren van een bepaalde bevolkingsgroep waren nogal "enthousiast" toen de vliegtuigen in de film de betreffende torens invlogen.

    Toen ik uit Tantes Bistro kwam lopen werd het me duidelijk dat de rest van het filmpubliek het bovengenoemde enthousiasme niet kon waarderen. Dit werd de jongeren voor de uitgang even hardhandig uitgelegd. Met name een neger van 2 bij 2 meter -damn die gast was groot - was erg overtuigend

    Stappen in Utrecht
    Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
    Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
      zondag 29 oktober 2006 @ 21:04:36 #29
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_43047070
    quote:
    Op zondag 29 oktober 2006 21:00 schreef kwib het volgende:
    Toen ik uit Tantes Bistro kwam lopen werd het me duidelijk dat de rest van het filmpubliek het bovengenoemde enthousiasme niet kon waarderen. Dit werd de jongeren voor de uitgang even hardhandig uitgelegd. Met name een neger van 2 bij 2 meter -damn die gast was groot - was erg overtuigend
    Sweet.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      zondag 29 oktober 2006 @ 21:05:13 #30
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_43047089
    Hoe laat was dat?
    For great justice!
      zondag 29 oktober 2006 @ 21:08:24 #31
    24878 kwib
    Respondentenleverancier
    pi_43047210
    quote:
    Op zondag 29 oktober 2006 21:05 schreef Q. het volgende:
    Hoe laat was dat?
    Wat zal het zijn...uurtje of half negen geloof ik. Het stond net op de teletekst van RTV Utrecht
    Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
    Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
    pi_43047703
    quote:
    Op zondag 29 oktober 2006 21:00 schreef kwib het volgende:
    Toen ik uit Tantes Bistro kwam lopen werd het me duidelijk dat de rest van het filmpubliek het bovengenoemde enthousiasme niet kon waarderen. Dit werd de jongeren voor de uitgang even hardhandig uitgelegd. Met name een neger van 2 bij 2 meter -damn die gast was groot - was erg overtuigend
    Erg goed
      zondag 29 oktober 2006 @ 22:50:45 #33
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_43051699
    Aan de ene kant is het inderdaad terecht dat het gestopt word, juichen om leed, vooral als je helemaal geen idee hebt waar je het over hebt.
    Maar je zou ook kunnen zeggen dat het vrijheid van meningsuiting is (dat het irritant lawaai is daar gelaten), en dat het meer radicaliseert.
    Noise is all relative to the silence preceding it
      zondag 29 oktober 2006 @ 22:58:24 #34
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_43052031
    quote:
    Op zondag 29 oktober 2006 22:50 schreef Undergod het volgende:
    Aan de ene kant is het inderdaad terecht dat het gestopt word, juichen om leed, vooral als je helemaal geen idee hebt waar je het over hebt.
    Maar je zou ook kunnen zeggen dat het vrijheid van meningsuiting is (dat het irritant lawaai is daar gelaten), en dat het meer radicaliseert.
    Het is gewoon een kwestie van fatsoen. In de bioscoop ga je niet zitten joelen / met rotzooi gooien / andere mensen lastig vallen, en al helemaal niet bij zo'n soort film. Puberaal gedrag van kutmarokkaantjes, meer niet.
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
      zondag 29 oktober 2006 @ 23:00:05 #35
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_43052095
    Sociale groepsdruk op morele verantwoordelijkheid leidt niet tot radicalisatie, althans dat lijkt me niet. Die jongens deden dat natuurlijk gewoon om mensen uit te dagen, dan kun je natuurlijk zeggen, niet bijten, dat willen ze alleen maar, aan de andere kant als ze zo duidelijk het lid op de neus krijgen, leren ze het misschien ook wel af.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_43052213
    Precies, grenzen stellen en handhaven.
    Alleen jammer dat je voor dat laatste de overheid eigenlijk niet meer hoeft aan te kijken.
    Nee, wij moeten 112 bellen als we een verdacht pakketje zien op het station, zodat vele duizenden professionals kunnen waken over onze veiligheid.
    pi_43052326
    En:
    Yaaay... m'n ouwe kennis Remco heeft op een verre steenworp afstand een appartementje gekocht! .

    En:
    Whehe... internetshops die op zondagavond handmatig bestellingen zitten te bevestigen. .
      zondag 29 oktober 2006 @ 23:30:30 #38
    112998 rustig
    come wander with me
    pi_43053165
    quote:
    Op zondag 29 oktober 2006 20:48 schreef ma_jojo het volgende:
    (U)t(recht)vp
    Those who do not feel the music think the dancer mad.
    pi_43055157
    Ik heb vandaag een heerlijke dag gehad. Wat een verschrikkelijk briljant concept is de Culturele Zondag. Dit is nu alweer de zoveelste keer dat ik de hele zondag lang leuke dingen aan het doen ben in de stad. En alles is altijd goedbezocht, en er zit altijd wel iets bij waar ik met veel plezier naar ga kijken. Nou was het thema van deze zondag mij wel helemaal op het lijf geschreven: . popmuziek. .

    Ik heb in de Helling locale bandjes gekeken, meegedaan aan de popquiz, nog even in EKKO gekeken naar dichters die teksten hadden geschreven voor bands en uiteindelijk geeindigd bij Charlie Dee ( .) en Solo in Tivoli. Zoveel mensen gesproken vandaag, zoveel muziek gezien, ik ben sufgespeeld en sufgeluld vandaag, maar ik heb het echt vreselijk naar mijn zin gehad.

    Thumbs up voor de Culturele Zondag.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      maandag 30 oktober 2006 @ 06:55:55 #40
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_43057426
    quote:
    Op zondag 29 oktober 2006 23:06 schreef DennisMoore het volgende:
    En:
    Yaaay... m'n ouwe kennis Remco heeft op een verre steenworp afstand een appartementje gekocht! .
    Dat is tof, kennissen die bij je in de buurt komen wonen, ik heb er eentje op 300 meter afstand.
    For great justice!
    pi_43057489
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 06:55 schreef Q. het volgende:

    Dat is tof, kennissen die bij je in de buurt komen wonen, ik heb er eentje op 300 meter afstand.
    Ik ken 'm uit Enschede, en daarna uit Amersfoort... .
      maandag 30 oktober 2006 @ 08:32:23 #42
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_43057935
    Zo ken ik die kennis van mij ook. Die heet alleen geen Remco. Maar die woont nu ook in Transwijk.
    For great justice!
    pi_43065728
    Hé dit forum bestaat ook nog..

    Tvp!
    D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
    pi_43066255
    Yie-esss! ook eindelijk het topic over Uterech gevonden!
    Ik ben dan wel niet zo vaak te vinden op het forum maar wel in Utrecht dus dat zit wel goed denk ik!



    2de balkonnetje van onder! (daar woon ik dus he )
    Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
    niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
    Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
    Het is mijn zus, gast.
    pi_43067237
    Ik zag vandaag Sjoewe op het station! Maar ik durfde niets te zeggen natuurlijck.
    Hij heeft inderdaad een wit petje met daarop: 'Bitch'
      maandag 30 oktober 2006 @ 15:03:49 #46
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_43067258
    Ja uh, en waar? . Lunetten?
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      maandag 30 oktober 2006 @ 15:05:33 #47
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43067312
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 15:03 schreef Twisted_fok het volgende:
    Ik zag vandaag Sjoewe op het station! Maar ik durfde niets te zeggen natuurlijck.
    Hij heeft inderdaad een wit petje met daarop: 'Bitch'
    Whehehe, ehm hoi dan
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_43067367
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 15:05 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Whehehe, ehm hoi dan
    Hihi.

    Volgende keer, als ik eerder in de gaten heb dat jij het bent zal ik je aanspreken.
    Maar ik had het een beetje moeilijk met een grote, veel te zware koffer.
    pi_43067379
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 15:03 schreef speknek het volgende:
    Ja uh, en waar? . Lunetten?
    Ja, maar ik dacht eens even kijken wie dat gedeelte zo even herkend...
    Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
    niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
    Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
    Het is mijn zus, gast.
      maandag 30 oktober 2006 @ 15:12:06 #50
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43067520
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 15:07 schreef Twisted_fok het volgende:

    [..]

    Hihi.

    Volgende keer, als ik eerder in de gaten heb dat jij het bent zal ik je aanspreken.
    Maar ik had het een beetje moeilijk met een grote, veel te zware koffer.
    Je tackelt mij gewoon met die koffer, terwijl ik opsta en begin te schelden heb je alle tijd om je voor te stellen

    Ik begin onderhand een bekende Fok!ker te worden
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      maandag 30 oktober 2006 @ 15:14:15 #51
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_43067588
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 15:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
    Ja, maar ik dacht eens even kijken wie dat gedeelte zo even herkend...
    Ik weet niet precies welk gedeelte van de wijk, maar de bouwstijl is inderdaad onmiskenbaar Lunetten .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_43067619
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 15:12 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Je tackelt mij gewoon met die koffer, terwijl ik opsta en begin te schelden heb je alle tijd om je voor te stellen

    Ik begin onderhand een bekende Fok!ker te worden
    Normaal heb ik niet zo'n koffer me. Gelukkig.

    Maar dan tackel ik je wel gewoon. Puik idee van je.
      maandag 30 oktober 2006 @ 15:15:07 #53
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_43067626
    Wat een klein kutdorp is Utrecht toch ook, je struikelt over de bekenden.
    For great justice!
      maandag 30 oktober 2006 @ 15:17:02 #54
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43067701
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 15:15 schreef Twisted_fok het volgende:

    [..]

    Normaal heb ik niet zo'n koffer me. Gelukkig.

    Maar dan tackel ik je wel gewoon. Puik idee van je.
    Whehehe, loop je op straat word je in één keer tegen de grond getrapt, Hooooooooi Jij bent Sjoewe van Fok! Ehm nee
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      maandag 30 oktober 2006 @ 15:17:10 #55
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_43067706
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 15:15 schreef Q. het volgende:
    Wat een klein kutdorp is Utrecht toch ook, je struikelt over de bekenden.
    Idd, ik ging vorige week zondag ff koffie drinken, kom ik verdorie 3 mensen tegen die ik ken, zeg maar dag tegen anoniem ff een koffietje doen met een leuke dame
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_43067716
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 15:14 schreef speknek het volgende:

    [..]

    Ik weet niet precies welk gedeelte van de wijk, maar de bouwstijl is inderdaad onmiskenbaar Lunetten .
    Ik woon aan de Gaasterland, dus nog redelijk aan de rand van Lunetten maar een heerlijk balkon op het zuiden dus in de zomer heerlijk genieten van een bbq in de avond zon!
    Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
    niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
    Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
    Het is mijn zus, gast.
    pi_43067743
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 15:17 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Whehehe, loop je op straat word je in één keer tegen de grond getrapt, Hooooooooi Jij bent Sjoewe van Fok! Ehm nee
    Zo sterk ben ik ook niet, dus als je wat tegen je been voelt kriebelen dan ben ik dat.
    pi_43067825
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 15:15 schreef Q. het volgende:
    Wat een klein kutdorp is Utrecht toch ook, je struikelt over de bekenden.
    Dat is nou juist het leuke he, om de haverklap mensen tegenkomen, A'dam heb je dat b.v nooit.
      maandag 30 oktober 2006 @ 15:26:27 #59
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_43068003
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 15:17 schreef ioko het volgende:

    [..]

    Idd, ik ging vorige week zondag ff koffie drinken, kom ik verdorie 3 mensen tegen die ik ken, zeg maar dag tegen anoniem ff een koffietje doen met een leuke dame
    Irritante gasten in restaurant
    For great justice!
      maandag 30 oktober 2006 @ 16:36:51 #60
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_43070350
    quote:
    Ik had het topic van Innepin al gezien ja, het was leuk dus? Misschien moeten we eens een Utrecht-meet doen, lijkt me best grappig.
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      maandag 30 oktober 2006 @ 16:41:44 #61
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_43070551
    quote:
    Waarom zit ie op slot? Ik wil weten waarom er over mij gepraat is.
    quote:
    Op zondag 29 oktober 2006 16:40 schreef dwerg het volgende:

    [..]

    Ah, dé Geert Wilders-stemmer. We hebben het nog over je gehad, direct nadat we uitgepraat waren over dé D66-stemmer.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      maandag 30 oktober 2006 @ 17:33:06 #62
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_43072435
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 16:36 schreef ioko het volgende:

    [..]

    Ik had het topic van Innepin al gezien ja, het was leuk dus? Misschien moeten we eens een Utrecht-meet doen, lijkt me best grappig.
    Ja, dat moeten we echt doen! Zeggen we al eeuwen. Maar de winter is daar een mooie tijd voor.
    For great justice!
      maandag 30 oktober 2006 @ 18:47:50 #63
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_43075000
    Ik kan mij een combinatie van bier en transwijk herinneren.
    Noise is all relative to the silence preceding it
      maandag 30 oktober 2006 @ 18:48:46 #64
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_43075049
    Zolang er maar bier is, ik kan me voorstellen dat bier in de binnenstad voor een groot aantal mensen een stuk interessanter is.
    For great justice!
      maandag 30 oktober 2006 @ 18:55:55 #65
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43075312
    Dan kan ik tenminste naar huis kruipen. 14.gif
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      maandag 30 oktober 2006 @ 19:36:58 #66
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_43077002
    De binnenstad is mijn huis 14.gif.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      maandag 30 oktober 2006 @ 19:38:32 #67
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_43077054
    Okee, bij speknek thuis dus.
    For great justice!
      maandag 30 oktober 2006 @ 19:39:27 #68
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_43077087
    Als mijn vriendin jullie ziet, is het niet mijn huis meer ben ik bang .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_43077422
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 18:55 schreef Sjoewe het volgende:
    Dan kan ik tenminste naar huis kruipen. 14.gif
    Inderdaad, 5 minuutjes kruipen
      maandag 30 oktober 2006 @ 19:52:12 #70
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_43077556
    Bij mij thuis mag het ook best hoor, maar misschien is in de stad beter? (hint, hint )
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      maandag 30 oktober 2006 @ 19:55:37 #71
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_43077678
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 18:48 schreef Q. het volgende:
    Zolang er maar bier is
    pi_43078081
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 18:48 schreef Q. het volgende:

    Zolang er maar bier is
      maandag 30 oktober 2006 @ 20:05:50 #73
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_43078134
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 18:48 schreef Q. het volgende:
    Zolang er maar bier is
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
    pi_43078142
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 18:48 schreef Q. het volgende:
    Zolang er maar bier is
    Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
    niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
    Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
    Het is mijn zus, gast.
      maandag 30 oktober 2006 @ 20:11:25 #75
    136738 peleetje
    He is a big mouth...
    pi_43078416
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 16:36 schreef ioko het volgende:

    [..]

    Ik had het topic van Innepin al gezien ja, het was leuk dus? Misschien moeten we eens een Utrecht-meet doen, lijkt me best grappig.
    ja goed plan.
    pi_43079538
    pi_43081020
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 18:48 schreef Q. het volgende:
    Zolang er maar bier is
    D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
    pi_43081232
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 18:48 schreef Q. het volgende:
    Zolang er maar bier is...
      maandag 30 oktober 2006 @ 21:16:06 #79
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_43081432
    Ja ja, nu weten we het wel, we moeten dus alleen een kroeg uitzoeken en een datum prikken..... Nou ja, roep maar!!
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      maandag 30 oktober 2006 @ 21:18:15 #80
    157830 Nuno_G
    vliegen zonder vleugels
    pi_43081564
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 21:12 schreef SnowDoggg het volgende:

    [..]

    of wijn !
    O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
    O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
    pi_43081566
    Het moet niet regenen. .
    pi_43083216
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 21:16 schreef ioko het volgende:
    Ja ja, nu weten we het wel, we moeten dus alleen een kroeg uitzoeken en een datum prikken..... Nou ja, roep maar!!
    Het maakt mij niet zoveel uit waar het is
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 18:48 schreef Q. het volgende:
    Zolang er maar bier is
    Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
    niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
    Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
    Het is mijn zus, gast.
    pi_43083283
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 21:16 schreef ioko het volgende:
    Ja ja, nu weten we het wel, we moeten dus alleen een kroeg uitzoeken en een datum prikken..... Nou ja, roep maar!!
    O'Connels?
    D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
      maandag 30 oktober 2006 @ 21:53:55 #84
    157830 Nuno_G
    vliegen zonder vleugels
    pi_43083614
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 21:48 schreef cyberrobin het volgende:

    [..]

    O'Connels?
    nu ?? is maar 1 minuut
    O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
    O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
    pi_43083884
    Hé? nee, als 'n kroeg voor dat ge-meet bedoelde ik
    D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
      maandag 30 oktober 2006 @ 22:00:31 #86
    157830 Nuno_G
    vliegen zonder vleugels
    pi_43083968
    he jammer wil nog wel wat zuipen nu
    O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
    O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
    pi_43084436
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 19:39 schreef speknek het volgende:
    Als mijn vriendin jullie ziet, is het niet mijn huis meer ben ik bang .
    Te laat. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_43084502
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 22:00 schreef Nuno_G het volgende:

    he jammer wil nog wel wat zuipen nu
    Is je fles wijn al leeg ofzo?
      maandag 30 oktober 2006 @ 22:14:26 #89
    157830 Nuno_G
    vliegen zonder vleugels
    pi_43084653
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 22:11 schreef DennisMoore het volgende:

    [..]

    Is je fles wijn al leeg ofzo?
    zuipen in je eentje is zoo 2005
    O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
    O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
    pi_43084724
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 22:14 schreef Nuno_G het volgende:

    zuipen in je eentje is zoo 2005
    Ik zuip voor de smaak ja! .
      maandag 30 oktober 2006 @ 22:18:55 #91
    157830 Nuno_G
    vliegen zonder vleugels
    pi_43084882
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 22:15 schreef DennisMoore het volgende:

    [..]

    Ik zuip voor de smaak ja! .
    ik ook maar ik zuip ook weleens sociaal
    O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
    O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
    pi_43085018
    Topic alleen voor echte Utrechtenaren of mag import zich er ook bij aansluiten?
    | Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
    pi_43085068
    Utrechters, Utrechtenaren, het mag allemaal.
      maandag 30 oktober 2006 @ 22:22:56 #94
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_43085078
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 22:21 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
    Topic alleen voor echte Utrechtenaren of mag import zich er ook bij aansluiten?
    Nauwelijks echte Utrechtenaren hier hoor , als je Utrecht maar de mooiste stad vind, is alles goed
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      maandag 30 oktober 2006 @ 22:28:23 #95
    157830 Nuno_G
    vliegen zonder vleugels
    pi_43085286
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 22:21 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
    Topic alleen voor echte Utrechtenaren of mag import zich er ook bij aansluiten?
    mensen die in de florin komen altijd hahaha
    O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
    O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
    pi_43085293
    Ik heb zin in dansen, maar het enige waar je kan dansen op maandag is de fucking Arena, en dat vertik ik.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      maandag 30 oktober 2006 @ 22:33:10 #97
    157830 Nuno_G
    vliegen zonder vleugels
    pi_43085471
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 22:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Ik heb zin in dansen, maar het enige waar je kan dansen op maandag is de fucking Arena, en dat vertik ik.
    ga naar het pakhuis
    O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
    O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 00:46:01 #98
    112998 rustig
    come wander with me
    pi_43090190
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 14:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
    Yie-esss! ook eindelijk het topic over Uterech gevonden!
    Ik ben dan wel niet zo vaak te vinden op het forum maar wel in Utrecht dus dat zit wel goed denk ik!

    [afbeelding]

    2de balkonnetje van onder! (daar woon ik dus he )
    heuj buurman! ik woon op de terschelling! (heb de straatnaam ook niet verzonnen..)
    Those who do not feel the music think the dancer mad.
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:24:02 #99
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_43094891
    Okee, heeft iemand al een datum geprikt voor het zuipen?
    For great justice!
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:25:50 #100
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_43094933
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 10:24 schreef Q. het volgende:
    Okee, heeft iemand al een datum geprikt voor het zuipen?
    Nee, ik ben bang dat we gewoon maar een datum moeten uitzoeken en die als vasstaand feit moeten presenteren
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_43094983
    Vanaf morgen: het Holland animation festival!

    http://haff.awn.com/

    Nu nog kiezen waar heen te gaan, Japan open art klinkt goed, maar ik vind alles vanuit Japan leuk. Ook altijd een aanrader is de competitie van studenten, daar kunnen verrassende inzendingen tussen zitten.
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:40:01 #102
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_43095244
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 10:27 schreef zatoichi het volgende:
    Vanaf morgen: het Holland animation festival!

    http://haff.awn.com/

    Nu nog kiezen waar heen te gaan, Japan open art klinkt goed, maar ik vind alles vanuit Japan leuk. Ook altijd een aanrader is de competitie van studenten, daar kunnen verrassende inzendingen tussen zitten.
    Grappig, m'n vriendin woonde hiervoor boven een animatiestudio in Pijlsweerd. Daar zag ik in de etalage ook een hele grote poster van het animatiefestival staan. Ik zie ze er alleen niet in de competitie bijstaan.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_43096807
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 10:24 schreef Q. het volgende:
    Okee, heeft iemand al een datum geprikt voor het zuipen?
    Zaterdag 25 november, 21:30 uur.

    Zoiets?
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:02:44 #104
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_43097243
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 11:44 schreef Nolius het volgende:

    [..]

    Zaterdag 25 november, 21:30 uur.

    Zoiets?
    Alright
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_43098517
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 10:40 schreef speknek het volgende:

    [..]

    Grappig, m'n vriendin woonde hiervoor boven een animatiestudio in Pijlsweerd. Daar zag ik in de etalage ook een hele grote poster van het animatiefestival staan. Ik zie ze er alleen niet in de competitie bijstaan.
    Ja ik weet welke studio je bedoelt; mijn vriendin heeft daar wel eens iets laten maken voor festival mooie woorden (ook binnekort).

    Misschien hebben ze geen tijd om mee te doen ofzo; het zal wel geen geld opleveren.
    pi_43098595
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 11:44 schreef Nolius het volgende:

    [..]

    Zaterdag 25 november, 21:30 uur.

    Zoiets?
    Klinkt goed
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:04:04 #107
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_43098750
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 11:44 schreef Nolius het volgende:

    [..]

    Zaterdag 25 november, 21:30 uur.

    Zoiets?
    Ik kan.
    For great justice!
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:26:01 #108
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43101000
    Overtuig mij.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:30:27 #109
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_43101113
    Er is bier.
    For great justice!
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:43:38 #110
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43101509
    En een heleboel Fokkers
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:54:36 #111
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_43101896
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 14:26 schreef Sjoewe het volgende:
    Overtuig mij.
    Ik kom niet.
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:21:37 #112
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_43102902
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 14:43 schreef Sjoewe het volgende:
    En een heleboel Fokkers
    Ach, dat overleef je ook wel. Het zijn soms net mensen.
    For great justice!
    pi_43103025
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 12:57 schreef SnowDoggg het volgende:

    [..]

    Klinkt goed
    Mooi. Nu nog een plek afspreken

    Stairway?
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:27:06 #114
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_43103092
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 15:24 schreef Nolius het volgende:

    [..]

    Mooi. Nu nog een plek afspreken

    Stairway?
    Is dat niet heel erg alternatief?

    Ik vind de Florin ook erg leuk voor een wat grotere groep.
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:32:28 #115
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_43103324
    Stai way.
    For great justice!
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:32:44 #116
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_43103334
    Florin is okay.
    For great justice!
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:40:41 #117
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43103657
    Ik moest laatst van Au3 tegen iemand liegen om te voorkomen dat uitkwam dat we elkaar via Fok! ontmoet hebben
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:42:30 #118
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_43103714
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 15:40 schreef Sjoewe het volgende:
    Ik moest laatst van Au3 tegen iemand liegen om te voorkomen dat uitkwam dat we elkaar via Fok! ontmoet hebben
    Hehe, is ze daar zo panisch over dan? (niet dat ik het fijn vind om dat tegen iemand te zeggen)
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:48:51 #119
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43103926
    Mja opzich begrijpelijk, ik heb het ook met moeite aan m'n vriendin uitgelegd, vooral toen ze mn postcount zag
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:51:13 #120
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_43104024
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 15:40 schreef Sjoewe het volgende:
    Ik moest laatst van Au3 tegen iemand liegen om te voorkomen dat uitkwam dat we elkaar via Fok! ontmoet hebben
    Ach, ik doe niet anders.
    For great justice!
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:54:31 #121
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43104144
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 15:51 schreef Q. het volgende:

    [..]

    Ach, ik doe niet anders.
    Who the fuck is QyRoZ
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_43104225
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 15:48 schreef Sjoewe het volgende:
    Mja opzich begrijpelijk, ik heb het ook met moeite aan m'n vriendin uitgelegd, vooral toen ze mn postcount zag
    Hehe klinkt bekend:

    Ik: "Nou veel mensen vinden anders dit en dat!"

    Mijn vriendin: "Ja veel mensen op Fok! zeker weer"

    Ik: ".... vast ook wel iemand anders..."
    pi_43104262
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 15:32 schreef Q. het volgende:
    Florin is okay.
    Doen we dat
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:59:52 #124
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43104330
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 15:56 schreef zatoichi het volgende:

    [..]

    Hehe klinkt bekend:

    Ik: "Nou veel mensen vinden anders dit en dat!"

    Mijn vriendin: "Ja veel mensen op Fok! zeker weer"

    Ik: ".... vast ook wel iemand anders..."
    Maar zij zit op het forum van de Viva, dus toen zei ik mwoehaha één - één.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:04:22 #125
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_43104502
    Florin is ook wel eens leuk tijdens een comedy night trouwens. Hoef je niet zoveel te zeggen .

    Ik stel zelf uiteraard de Stockholm voor, kan ik altijd nog plotseling verdwijnen. .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_43104515
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 11:44 schreef Nolius het volgende:

    [..]

    Zaterdag 25 november, 21:30 uur.

    Zoiets?
    Klinkt goed! Ik ben aanwezig! eerst de opendag van de HU doorstaan (he, ik moet ook geld verdienen ) en dan daarna nog even zuipen bij stefke. En dan ben ik er! maakt mij niet uit waar zo lang er maar bier is! ;-)
    Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
    niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
    Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
    Het is mijn zus, gast.
    pi_43104580
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 11:44 schreef Nolius het volgende:

    [..]

    Zaterdag 25 november, 21:30 uur.

    Zoiets?
    En waar?

    Ik kom iig!

    3 dagen voor mn verjaardag
    D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:16:03 #128
    110513 Asmodean
    The Forsaken
    pi_43105008
    Utrecht

    ik zit er nu 2 maanden op kamers ofzo, en heb het echt super naar mijn zin. Echt een topstad En ik leer ook al steeds meer leuke mensen kennen enzo
    Across the stream with wooden shoes
    With bells to tell the king the news
    A thousand misty riders climb up
    Higher once upon a time Last.fm
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:17:56 #129
    24878 kwib
    Respondentenleverancier
    pi_43114236
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 11:44 schreef Nolius het volgende:

    [..]

    Zaterdag 25 november, 21:30 uur.

    Zoiets?
    Dan vier ik mijn verjaardag

    En nee, ik ga hier niet posten dat er dan bij mij gezopen kan worden. Dan staan er straks 20 zatte Fokkers voor mijn deur terwijl al mijn vrienden bij me zijn. Hoe de neuk zou ik dat uit moeten leggen?

    "Ik heb het Utrecht-topic van Fok! ook maar uitgenodigd "
    "wie zijn dat dan? "
    " Weet ik niet, ik heb zo nog nooit ontmoet "
    " "

    enzo...
    Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
    Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
    pi_43114294
    "Dat zijn mijn vrienden van internet."

    .
    pi_43114330
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 16:04 schreef speknek het volgende:
    Florin is ook wel eens leuk tijdens een comedy night trouwens. Hoef je niet zoveel te zeggen .

    Ik stel zelf uiteraard de Stockholm voor, kan ik altijd nog plotseling verdwijnen. .
    Pas maar op, we weten waar je huis woont.
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_43114377
    Oh en ik zit dan in Berlijn trouwens. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:21:28 #133
    24878 kwib
    Respondentenleverancier
    pi_43114390
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 20:19 schreef DennisMoore het volgende:
    "Dat zijn mijn vrienden van internet."

    .
    Volgens mij word ik dan echt kei en keihard uitgelachen
    Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
    Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
    pi_43114471
    De 25e is vlak na de stufi toch? Dat komt goed uit.
    pi_43114507
    Volgens mij heeft de kat diarree. . .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:24:32 #136
    24878 kwib
    Respondentenleverancier
    pi_43114508
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 20:23 schreef Twisted_fok het volgende:
    De 25e is vlak na de stufi toch? Dat komt goed uit.
    Dan is het ook echt merkbaar drukker in de stad. Vooral op donderdag. Hoe zou dat toch komen
    Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
    Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
    pi_43114592
    De Pop-o-Matic in de herfstvakantie vorige week, was ook net na stufi. Ook alleen maar eerstejaars met de lente in de bol.
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_43114886
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 20:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
    De Pop-o-Matic in de herfstvakantie vorige week, was ook net na stufi. Ook alleen maar eerstejaars.
    Nostalgie. !
    pi_43114932
    Ohja, herfstvakantie heb ik ook nooit, dus dat had ik ook wel even weg kunnen halen.
    pi_43115028
    Ik moet eerlijk bekennen, ik ben momenteel ook wel echt uit de fase waarin je alle Swak/UBV/A5-feesten afliep. Dat ene Let's Go in de City Hall was de spreekwoordelijke druppel.

    Ik word oud. (En de kat ruft. .)
    It's my party and I'll cry if I want to.
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:18:27 #141
    136738 peleetje
    He is a big mouth...
    pi_43116928
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 20:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Oh en ik zit dan in Berlijn trouwens. .
    kan ik je nog niet meeten
    pi_43117784
    Sinds wanneer zijn de A5 feesten weer hot? Die waren hot toen ik eerste jaars was ('98), maar na 2000 was het niet veel soeps meer... (in het kader van ik wordt pas oud....)

    Groeten aan de kat!
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:02:00 #143
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_43118792
    Kwib en Au3, hebben jullie graag een andere dag? We waren maar wat aan het filosoferen, dus andere opties staan ook nog open.
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:39:32 #144
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_43123384
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 21:38 schreef zatoichi het volgende:
    Sinds wanneer zijn de A5 feesten weer hot? Die waren hot toen ik eerste jaars was ('98), maar na 2000 was het niet veel soeps meer... (in het kader van ik wordt pas oud....)

    Groeten aan de kat!
    Sinds een maand of 2..
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:40:12 #145
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_43123407
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 20:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Dat ene Let's Go in de City Hall was de spreekwoordelijke druppel.
    dat was ook niet leuk
      woensdag 1 november 2006 @ 00:01:41 #146
    157830 Nuno_G
    vliegen zonder vleugels
    pi_43124150
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 16:06 schreef cyberrobin het volgende:

    [..]

    En waar?

    Ik kom iig!

    3 dagen voor mn verjaardag
    ik kom ook wel even
    O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
    O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
      woensdag 1 november 2006 @ 00:53:48 #147
    77352 Hugster
    Mandarijntje
    pi_43125618
    Utrecht
      woensdag 1 november 2006 @ 01:05:22 #148
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43125860
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 00:53 schreef Hugster het volgende:
    Utrecht
    We moeten eens dwaas gaan stappen en best motoring kijken binnenkort
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      woensdag 1 november 2006 @ 08:35:46 #149
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_43128218
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 11:44 schreef Nolius het volgende:

    [..]

    Zaterdag 25 november, 21:30 uur.

    Zoiets?
    ik ben een doordeweekse utrechter, en ben er daarom ook niet in het weekend. helaas pindakaas.
    Noise is all relative to the silence preceding it
      woensdag 1 november 2006 @ 10:15:31 #150
    77352 Hugster
    Mandarijntje
    pi_43129851
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 01:05 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    We moeten eens dwaas gaan stappen en best motoring kijken binnenkort
    Puik plannetje

    Ik ben niet op de meet
    pi_43132309
    Ik weet helemaal niet of ik wel wil meeten. Dus doe het vooral op de 25e, dan beslis ik een volgende keer wel of ik kom. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_43132363
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 20:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
    De Pop-o-Matic in de herfstvakantie vorige week, was ook net na stufi. Ook alleen maar eerstejaars met de lente in de bol.
    noooit in de vakantie naar de Tivolie gaan. Je moet in een rij staan en de sfeer is meestal zwaar gay. Florin is toch de Ierse Pub in het Museumkwartier? Zijn ze daar al klaar met verbouwen?
    | Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
    pi_43132488
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 12:04 schreef Bonny_DuctTape het volgende:

    [..]

    noooit in de vakantie naar de Tivolie gaan. Je moet in een rij staan en de sfeer is meestal zwaar gay. Florin is toch de Ierse Pub in het Museumkwartier? Zijn ze daar al klaar met verbouwen?
    Dat is O'connels
    pi_43132563
    Oh en speknek, ik hoor nu pas dat je ondertitel uit Rampeneren komt. .

    "Rappers licken m'n cracker."
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 1 november 2006 @ 12:17:59 #155
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_43132711
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 12:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Ik weet helemaal niet of ik wel wil meeten. Dus doe het vooral op de 25e, dan beslis ik een volgende keer wel of ik kom. .
    Alright, 25 it is.
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_43133010
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 12:09 schreef VoreG het volgende:

    [..]

    Dat is O'connels
    ahha ok dus dan is het die aan de Abel Tasmanstraat?
    | Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
    pi_43133204
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 12:28 schreef Bonny_DuctTape het volgende:

    [..]

    ahha ok dus dan is het die aan de Abel Tasmanstraat?
    Aan de Nobelstraat ligt het
      woensdag 1 november 2006 @ 13:02:12 #158
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_43133893
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 12:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Oh en speknek, ik hoor nu pas dat je ondertitel uit Rampeneren komt. .

    "Rappers licken m'n cracker."
    Ja het moet eigenlijk 'Wacke rappers likken m'n cracker' zijn. Maar dat past niet in de ondertitel . Net zo min als 'Ga nou niet zo para doen als ik sta op je prada schoen'.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      woensdag 1 november 2006 @ 15:07:01 #159
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43137909
    Jechtfoe!
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_43138834
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 12:36 schreef VoreG het volgende:

    [..]

    Aan de Nobelstraat ligt het
    ach ook goed
    | Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
      woensdag 1 november 2006 @ 15:48:53 #161
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_43139455
    Jeej, ik mag zometeen weer naar Utrecht. Het hoogtepunt van mijn dag. Dat ik daar dan geen hol doe is niet van belang.
    For great justice!
    pi_43140012
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 15:48 schreef Q. het volgende:
    Jeej, ik mag zometeen weer naar Utrecht. Het hoogtepunt van mijn dag. Dat ik daar dan geen hol doe is niet van belang.
    Zelfs nietsdoen is beter in Utrecht dan in andere steden....
      woensdag 1 november 2006 @ 16:01:49 #163
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_43140037
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 16:01 schreef zatoichi het volgende:

    [..]

    Zelfs nietsdoen is beter in Utrecht dan in andere steden....
    Precies, ik doe ook helemaal niets, en toch heb ik het naar mijn zin
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      woensdag 1 november 2006 @ 16:03:27 #164
    21865 WaVe
    WaVe detected
    pi_43140113
    OK, volgende week weer 2 huisjes (ok, appartementjes) in Utrechtje bekijken .

    Eentje in transwijk (loderlaan) en eentje in tolsteeg (smaragdhof)
      woensdag 1 november 2006 @ 16:09:13 #165
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_43140362
    Loderlaan, gezellig. Dat is bij mij om de hoek. Letterlijk. Transwijk is tof.
    For great justice!
    pi_43140475
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 16:03 schreef WaVe het volgende:

    OK, volgende week weer 2 huisjes (ok, appartementjes) in Utrechtje bekijken .

    Eentje in transwijk (loderlaan) en eentje in tolsteeg (smaragdhof)
    Bij de Loderlaan delen we volgens mij dezelfde binnentuin. .
    pi_43142427
    Loderlaan, dat is toch een zijstraat van de v Vollenhovenlaan? Ik kijk erop uit volgens mij..
    Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
    Mayo is de dochter die ik nooit had!
      woensdag 1 november 2006 @ 17:09:40 #168
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_43142618
    Ik heb een tijdje in de buurt van het Smaragdhof gewoond (opaalweg). Op zich ook prima uit te houden, (redelijk) dichtbij het centrum, en aan een winkelcentrum (met cheape Edah en Lidl). Soms wel wat hangmarokkaantjes, maar die heb je ook in Transwijk denk ik.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_43142628
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 17:03 schreef ma_jojo het volgende:
    Loderlaan, dat is toch een zijstraat van de v Vollenhovenlaan? Ik kijk erop uit volgens mij..
    Ja klopt

    Best relaxte straat dat

    Van Vollenhoven was slechtste straat van Nederland ofzo, das echt bullshit
    pi_43144360
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 17:09 schreef speknek het volgende:

    Soms wel wat hangmarokkaantjes, maar die heb je ook in Transwijk denk ik.
    Niet in de hoek waar ik zit. Da's te dicht bij het koffiehuis waar pappa de hele dag zit, denk ik.
      woensdag 1 november 2006 @ 18:28:27 #171
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_43145416
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 17:03 schreef ma_jojo het volgende:
    Loderlaan, dat is toch een zijstraat van de v Vollenhovenlaan? Ik kijk erop uit volgens mij..
    In de wijk met de hoogste Fokkers-dichtheid van Nederland.
    For great justice!
      woensdag 1 november 2006 @ 18:28:55 #172
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_43145430
    Die hangberbers hangen in de Grebbenberglaan alwaar ze het leuk vinden om autoramen in te slaan. Maar daar heb ik geen last van.
    For great justice!
    pi_43145530
    Uit de openingspost
    quote:
    Ik wil verdwalen in de Konmar in Overvecht.
    Dat wordt over niet al te lange tijd een AH XL
    pi_43145635
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 18:28 schreef Q. het volgende:
    Die hangberbers hangen in de Grebbenberglaan alwaar ze het leuk vinden om autoramen in te slaan. Maar daar heb ik geen last van.
    Zo erg

    Ik voetbal bij Zwaluwen, aller bekend onder jullie

    Ik sta zo in het doel, wedstrijd bezig, opeens achter me geschreeuw en alles, hebben ze 2 van die berbers getackeled die een laptop gejengst hadden
      woensdag 1 november 2006 @ 19:11:13 #175
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_43146861
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 18:32 schreef gepparidoga het volgende:
    Uit de openingspost
    [..]

    Dat wordt over niet al te lange tijd een AH XL
    ja
      woensdag 1 november 2006 @ 19:16:51 #176
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_43147092
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 18:36 schreef Borkydude het volgende:

    [..]

    Zo erg

    Ik voetbal bij Zwaluwen, aller bekend onder jullie

    Ik sta zo in het doel, wedstrijd bezig, opeens achter me geschreeuw en alles, hebben ze 2 van die berbers getackeled die een laptop gejengst hadden
    Het is ECHT heel erg daar. Pfff.
    For great justice!
      woensdag 1 november 2006 @ 20:29:19 #177
    24878 kwib
    Respondentenleverancier
    pi_43150049
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 22:02 schreef ioko het volgende:
    Kwib en Au3, hebben jullie graag een andere dag? We waren maar wat aan het filosoferen, dus andere opties staan ook nog open.
    Ik moet *schaam* zeggen dat gezien het seizoen ik eigenlijk aan oudejaar al vol zit ( ). Verjaardagen en feestdagen dus. Deze meeting sla ik gewoon over. De volgende ben ik wellicht bij. Lijkt me wel lachen. Zuipen met onbekenden haha

    [ Bericht 12% gewijzigd door kwib op 01-11-2006 20:52:01 ]
    Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
    Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
    pi_43157440
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 20:17 schreef kwib het volgende:

    [..]

    Dan vier ik mijn verjaardag

    En nee, ik ga hier niet posten dat er dan bij mij gezopen kan worden. Dan staan er straks 20 zatte Fokkers voor mijn deur terwijl al mijn vrienden bij me zijn. Hoe de neuk zou ik dat uit moeten leggen?

    "Ik heb het Utrecht-topic van Fok! ook maar uitgenodigd "
    "wie zijn dat dan? "
    " Weet ik niet, ik heb zo nog nooit ontmoet "
    " "

    enzo...
    Hee een medeutrechter die ook rond eind nov jarig is. Ik ben zelf de 27e jarig, maar sta de 25e al op Qlimax, dus ik kan (alweer) niet komen. Af en toe toch wel benieuwd waar alle fokkers bij mij in de buurt wonen en of je ze toch al wel eens bent tegengekomen in de tram/AH ofzo
    Partyagenda;
    Outdated....
    pi_43158421
    . Ikea. .

    . Een chaggerijnige vader in de auto de weg wijzen door Utrecht en dan drie keer grandioos verkeerd rijden omdat ik zelf nu eenmaal nooit auto rijd, en gewoon denk als een fietser. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_43158703
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 23:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
    . Ikea. .

    . Een chaggerijnige vader in de auto de weg wijzen door Utrecht en dan drie keer grandioos verkeerd rijden omdat ik zelf nu eenmaal nooit auto rijd, en gewoon denk als een fietser. .
    Op de chagerijnige vader na heel herkenbaar.

    Ik kan het echt niet uitstaan als iemand me vraagt hoe ze met de auto bij mij moeten komen. Hoe de neuk moet ik dat weten?! Ga routenet.nl bekijken ofzo.
      donderdag 2 november 2006 @ 00:14:42 #181
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43158895
    Mijn ouders zijn vaste klanten bij Ikea

    Die gaan er heen voor de lol
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_43159031
    Mijn ouders hebben een teringhekel aan de Ikea. Vandaar dat het helemaal een aangename belevenis was. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      donderdag 2 november 2006 @ 00:22:55 #183
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43159071
    Ik moest een bed hebben laatst dus ik die hele winkel door, m'n pa zo van tssss shortcuts
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_43159144
    Ik hoop voor je dat dat niet op een zaterdag was Sjoewe.
      donderdag 2 november 2006 @ 00:30:30 #185
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43159196
    dinsdagavond
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      donderdag 2 november 2006 @ 08:09:55 #186
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_43162355
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 00:07 schreef Twisted_fok het volgende:
    Ik kan het echt niet uitstaan als iemand me vraagt hoe ze met de auto bij mij moeten komen. Hoe de neuk moet ik dat weten?! Ga routenet.nl bekijken ofzo.
    De routebeschrijving van routenet.nl klopt niet naar mijn huis toe. Sta je daar met je auto vast op het Nijntje Pleintje .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_43179933
    quote:
    Verdacht pakket gevonden in Utrecht

    Uitgegeven: 2 november 2006 18:46
    Laatst gewijzigd: 2 november 2006 18:57
    AMSTERDAM - Een deel van de Utrechtse binnenstad is donderdagavond afgesloten. Naar verluid is er in Vredenburg een verdacht pakketje gevonden in een stilstaande auto. Er is veel politie op de been, aldus een ooggetuige

    Volgens een ooggetuige is het een 'chaos' in de stad. De politie is inmiddels bezig het afgezette gebied uit te breiden.

    Later meer.
    Across the stream with wooden shoes
    With bells to tell the king the news
    A thousand misty riders climb up
    Higher once upon a time Last.fm
      donderdag 2 november 2006 @ 19:11:08 #188
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_43180228
    quote:
    Verdacht pakket gevonden in Utrecht

    Uitgegeven: 2 november 2006 18:46
    Laatst gewijzigd: 2 november 2006 18:57
    AMSTERDAM - Een deel van de Utrechtse binnenstad is donderdagavond afgesloten. Naar verluid is er in Vredenburg een verdacht pakketje gevonden in een stilstaande auto. Er is veel politie op de been, aldus een ooggetuige

    Volgens een ooggetuige is het een 'chaos' in de stad. De politie is inmiddels bezig het afgezette gebied uit te breiden.

    Later meer.
    Wie gaat er ff kijken?

    EDIT: Bah iemand was me voor, maar zie dit:


    Die reclame

    [ Bericht 15% gewijzigd door Battlefan op 02-11-2006 19:17:23 ]
    Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
    - Walt Disney
    pi_43180313
    Verdacht pakket in een auto, ja duh, sinterklaas is weer bijna in het land. Idioten.
    For great justice!
    pi_43180361
    ik woon in de buurt maar heb eigenlijk geen zin om er naartoe te lopen, ga zo eten
    Across the stream with wooden shoes
    With bells to tell the king the news
    A thousand misty riders climb up
    Higher once upon a time Last.fm
    pi_43180385
    Waarom is het trouwens al een uur 1 grote file in mn straat? Is er weer iets gebeurt op de Beneluxlaan ofzo?
    For great justice!
      donderdag 2 november 2006 @ 19:22:27 #192
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_43180682
    Het is in de hele stad druk, ook op de snelwegen rond Utrecht


    Maar het is in de tussentijd een verdachte koffer bij de WE geworden.
    Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
    - Walt Disney
    pi_43180734
    Wat een verspilling van belastinggeld... een pakje in een auto. .
    Een echte terrorist stampt z'n kofferbak helemaal vol met explosieven, en zorgt ervoor dat je het van buiten niet ziet. Gezond verstand is weer ver te zoeken helaas... paniekzaaierij, bah.
      donderdag 2 november 2006 @ 20:02:26 #194
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_43182249
    Zelfs in de sportschool was het druk .

    Vogelenbuurt dan weer niks van gemerkt.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_43183042
    Ik ben vanmiddag mijn lunchbox kwijtgeraakt, iemand hier hem toevallig zien liggen op de Neude ?
    Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
      donderdag 2 november 2006 @ 20:24:16 #196
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_43183122
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 19:23 schreef DennisMoore het volgende:
    Wat een verspilling van belastinggeld... een pakje in een auto. .
    Een echte terrorist stampt z'n kofferbak helemaal vol met explosieven, en zorgt ervoor dat je het van buiten niet ziet. Gezond verstand is weer ver te zoeken helaas... paniekzaaierij, bah.
    Wat is in hemelsnaam een verdacht pakketje in een auto? Een kartonnen doos met draden die eruit steken?
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      donderdag 2 november 2006 @ 20:37:43 #197
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_43183673
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 20:24 schreef ioko het volgende:

    [..]

    Wat is in hemelsnaam een verdacht pakketje in een auto? Een kartonnen doos met draden die eruit steken?
    Later bleek het een koffer(tje)

    Zou wel van iemand zijn die in dat hotel aan het Vredenburg zat.
    Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
    - Walt Disney
      donderdag 2 november 2006 @ 20:45:30 #198
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_43183985
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 20:37 schreef Battlefan het volgende:

    [..]

    Later bleek het een koffer(tje)

    Zou wel van iemand zijn die in dat hotel aan het Vredenburg zat.
    Als ik een koffertje in een auto zie, denk ik: wat een sukkel, en niet, oh nee, een bom.
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_43221373
    Ik kom uit de stad, waar ik m'n hart aan heb verloren
    De stad van de Galgenwaard, Oudegracht, de Domtoren
    Als ik boven op de Dom sta, klinkt hier uit volle borst
    Stadsie van het Vredenburg, Neude en de Vocking worst
    De stad waar de fietsen in de gracht verdwijnen
    Stadsie van winkelhart Hoog Catharijne
    Stadsie waar in de weekenden soms weinig valt te feesten
    Omdat we zijn verdoemd met onze pleuris Burgermeester
    Stadsie van de mooiste club, spelend in 't rood/wit
    Stadsie waar het hartsie van, op de juiste plaats zit
    Stadsie van De Vormers en Herman Berkien
    En waar je in de binnenstad weinig auto's meer zal zien
    Stadsie van Het Zandpad en de Europalaan
    Stadsie waar we nazi's uit de Vechtsebanen slaan

    Kom uit de stad waar ik jaren geleden geboren ben
    Waar iedereen in plaats van kan, zegt ken
    De stad die een hekel heeft aan de club uit Amsterdamn
    We schoppen ze op hun neuzen zo hard al het maar ken
    De stad van Karel de Stoute, Meesters en de Poema
    Waar als iemand vraagt, een puntje? Iedereen zegt: Doe maar
    Kom uit de stad met de allermooiste mokkols
    Waar we vechten zonder wapens, gewoon met onze knokkels
    Het is de stad van 's nachts bier zuipen op straat
    Kom uit de stad waar iedereen zegt waar het op staat
    De stad met de meeste schotels en auto inbraken
    Zal ook maar niet zeggen wie dat veroorzaken
    Stad van denkwijze "Heft in eigen hand"
    Want in sommige wijken, gaan zelfs de wouten aan de kant
    Aan de kant..

    Ik kom uit de stad van kutprogramma's op RTV
    Die stad die je uitspreekt zonder de T
    Het is de stad uit het midden van Nederland
    Met criminelen uit Overvecht & Kanaleneiland
    Stadsie van De Singel, en de Koningsweg
    Mooie binnenstad, 't Aanpaksplan, maar alles moet weer weg
    Stadsie van de Schouwburg en de Jaarbeurs hallen
    Waar je tuin stikt van de misgeschoten voetballen
    De stad waar prostitutie en blowen mag
    De stad van Sint Maarten en de FC Utrecht open dag
    Dit is de stad waar ik verloren heb, bedrogen ben
    Het is de stad waar ik geboren en getogen ben
    De stad waar het altijd goed is, ook al gaat het er bar slecht
    Het blijft de mooiste stad van allemaal, deze gaat uit naar Utreg

    Kom uit de stad waar je als Japans en fotograverend tourist
    Een foto van de Dom maakt, en ineens je camera mist
    Stad van smartlappen, en de dronken studenten
    Die minder studieboeken hebben dan wildplas prenten
    De stad van oud vakkie J en de Bunnikside
    De stad die beroemd en berucht is wereldwijd
    Kom uit de stad van Zuilen, Sterrenwijk en 't lange Rozendaal
    In de zomer met de hele buurt op straat is hier normaal
    Op zondag met de joekies naar de Galgenwaard
    En om het te vieren bakken we appeltaart
    Dit is de stad waar ik zal overwinnen aan het einde
    Dus zing mee en snuif Utrechtse lijnen
    Kom uit de stad die nix meer en nix minder verdient dan respect
    Dit is.. voor U te recht
    It's a casual life
      zaterdag 4 november 2006 @ 00:42:14 #200
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43222584
    Iemand enig idee waarom er een stadsbus vol arrestanten en 10 politie auto's aan het begin van de Biltstraat stonden, leek er nog het meest op of er een krakersactie werd beeindigd oid.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      zaterdag 4 november 2006 @ 01:10:52 #201
    157830 Nuno_G
    vliegen zonder vleugels
    pi_43223204
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 00:42 schreef Sjoewe het volgende:
    Iemand enig idee waarom er een stadsbus vol arrestanten en 10 politie auto's aan het begin van de Biltstraat stonden, leek er nog het meest op of er een krakersactie werd beeindigd oid.
    yep krakersactie
    O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
    O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
    pi_43227679
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 00:42 schreef Sjoewe het volgende:
    Iemand enig idee waarom er een stadsbus vol arrestanten en 10 politie auto's aan het begin van de Biltstraat stonden, leek er nog het meest op of er een krakersactie werd beeindigd oid.
    Top, heb ik dan net gemist.
    Weg met dat smerige tuig
      zaterdag 4 november 2006 @ 13:38:39 #203
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43231281
    Was om 21.00 uur oid.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_43231465
    Waren ze O'Connels nou nog aan het verbouwen? ik ga er vanavond heen nl.

    En weet iemand of er toevallig een winkel is hier waar je Guinness kan kopen?
    D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
      zaterdag 4 november 2006 @ 13:52:47 #205
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_43231614
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 13:46 schreef cyberrobin het volgende:

    En weet iemand of er toevallig een winkel is hier waar je Guinness kan kopen?
    Heeft Bert dat niet?
    For great justice!
    pi_43231814
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 13:52 schreef Q. het volgende:

    [..]

    Heeft Bert dat niet?
    Bert's Bierhuis? Geenid, Ik ga vanmiddag wel ff langs om te kijken
    D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
      zaterdag 4 november 2006 @ 14:21:28 #207
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43232201
    Bij iedere slijterij in blik.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      zaterdag 4 november 2006 @ 16:20:20 #208
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_43234903
    Gaat er nog iemand naar het feest in de Winkel van Sinkel vanavond?

    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_43236776
    Ik ga in Café De Stad een thee drinken en meedoen aan de popquiz, en daarna (verkleed als Samira uit The Ring) naar een verkleedfeestje van een vriendin. Ik heb namelijk geen inspiratie, ik ben ziek, en ik heb een wit nachthemd liggen. Ik zeg haar los en in een hoekje gaan zitten huilen, en het feest kan niet meer stuk.

    [ Bericht 14% gewijzigd door AudreyHepburn op 05-11-2006 13:08:42 ]
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_43237618
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 17:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Ik ga in Café De Stad een thee drinken en meedoen aan de popquiz, en daarna (verkleed als Samira uit The Ring) naar een verkleedfeestje van een vriendin.

    [afbeelding]

    Ik heb namelijk geen inspiratie, ik ben ziek, en ik heb een wit nachthemd liggen. Ik zeg haar los en in een hoekje gaan zitten huilen, en het feest kan niet meer stuk.
    Is wel heerlijk origineel
    Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
    niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
    Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
    Het is mijn zus, gast.
      zaterdag 4 november 2006 @ 17:56:22 #211
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_43237754
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 17:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Ik ga in Café De Stad een thee drinken en meedoen aan de popquiz, en daarna (verkleed als Samira uit The Ring) naar een verkleedfeestje van een vriendin.

    [afbeelding]

    Ik heb namelijk geen inspiratie, ik ben ziek, en ik heb een wit nachthemd liggen. Ik zeg haar los en in een hoekje gaan zitten huilen, en het feest kan niet meer stuk.
    Verkleedfeestjes zijn bijna altijd leuk, veel plezier
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      zaterdag 4 november 2006 @ 19:42:57 #212
    157830 Nuno_G
    vliegen zonder vleugels
    pi_43240754
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 13:46 schreef cyberrobin het volgende:
    Waren ze O'Connels nou nog aan het verbouwen? ik ga er vanavond heen nl.

    En weet iemand of er toevallig een winkel is hier waar je Guinness kan kopen?
    florin of zo
    O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
    O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
    pi_43243041
    .

    Ik ben dusdanig grieperig dat ik het witte nachthemd te koud vond. Maar, ik heb een alternatief. Ik ga verkleed als vlieg. Ik heb een enorme rooie zonnebril met spiegelglazen, die draag ik gewoon de hele avond, en ik had nog een stel elfjesvleugels liggen. Kan ik tenminste een grote warme zwarte coltrui aan.

    En dan ga ik gewoon de hele avond in mijn handen wrijven, andermans eten opeten en door conversaties heenzoemen.
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_43251107
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 20:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
    .

    Ik ben dusdanig grieperig dat ik het witte nachthemd te koud vond. Maar, ik heb een alternatief. Ik ga verkleed als vlieg. Ik heb een enorme rooie zonnebril met spiegelglazen, die draag ik gewoon de hele avond, en ik had nog een stel elfjesvleugels liggen. Kan ik tenminste een grote warme zwarte coltrui aan.

    En dan ga ik gewoon de hele avond in mijn handen wrijven, andermans eten opeten en door conversaties heenzoemen.
    ook HEEL spannend... zolang je geen strontvlieg speelt...
    Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
    niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
    Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
    Het is mijn zus, gast.
      zondag 5 november 2006 @ 11:28:26 #215
    24878 kwib
    Respondentenleverancier
    pi_43254491
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 20:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
    .

    Ik ben dusdanig grieperig dat ik het witte nachthemd te koud vond. Maar, ik heb een alternatief. Ik ga verkleed als vlieg. Ik heb een enorme rooie zonnebril met spiegelglazen, die draag ik gewoon de hele avond, en ik had nog een stel elfjesvleugels liggen. Kan ik tenminste een grote warme zwarte coltrui aan.

    En dan ga ik gewoon de hele avond in mijn handen wrijven, andermans eten opeten en door conversaties heenzoemen.
    Irritante vliegen krijgen altijd een mep van mij. Hopelijk kunnen je feestgenoten zicht inhouden
    Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
    Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
    pi_43255958
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 16:20 schreef ioko het volgende:
    Gaat er nog iemand naar het feest in de Winkel van Sinkel vanavond?

    [afbeelding]
    GODVERDOMME (excuus) heb ik westbam gemist....

    Zat gisteren (cultureel verantwoord) bij festival mooie woorden, maar ja had daarna nog best naar de winkel kunnen gaan...
      zondag 5 november 2006 @ 12:46:18 #217
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_43256270
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 12:33 schreef zatoichi het volgende:

    [..]

    GODVERDOMME (excuus) heb ik westbam gemist....

    Zat gisteren (cultureel verantwoord) bij festival mooie woorden, maar ja had daarna nog best naar de winkel kunnen gaan...
    Ik was meegegaan, ik had geen partners in crime gisteren. Better luck next time
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_43256761
    Kutherfst, kutgriep etc. Ik ben op het feestje echt 5x bijna in slaap gevallen dus toen ben ik na een uur maar weer naar huis gegaan.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      zondag 5 november 2006 @ 13:25:18 #219
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43257145
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 13:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Kutherfst, kutgriep etc. Ik ben op het feestje echt 5x bijna in slaap gevallen dus toen ben ik na een uur maar weer naar huis gegaan.
    Zse Zse vlieg dus
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_43280453
    Ik heb vannacht nog heulmaal geen ambulances of politie gehoord. Is er wat mis met mijn gehoor? .
    Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
    Mayo is de dochter die ik nooit had!
    pi_43280674
    Nee, hier ook nog niet! Vanochtend hoorde ik wel sirenes een eindje ver weg! Het is zondag, mensen doen het rustig aan denk ik
    pi_43280867
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 01:21 schreef SnowDoggg het volgende:
    Nee, hier ook nog niet! Vanochtend hoorde ik wel sirenes een eindje ver weg! Het is zondag, mensen doen het rustig aan denk ik
    In de Transwijk is zondag nooit een rustdag. Geen enkele dag . Dus het bevreemdt mij ietwat.
    Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
    Mayo is de dochter die ik nooit had!
    pi_43280935
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 01:33 schreef ma_jojo het volgende:

    [..]

    In de Transwijk is zondag nooit een rustdag. Geen enkele dag . Dus het bevreemdt mij ietwat.
    heb net in je fobo gepost toevallig
    Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
    pi_43280939
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 01:39 schreef Kluupkluup het volgende:

    [..]

    heb net in je fobo gepost toevallig
    ah je had alweer terug gepost
    Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
    pi_43281013
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 01:39 schreef Kluupkluup het volgende:

    [..]

    ah je had alweer terug gepost
    .
    Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
    Mayo is de dochter die ik nooit had!
    pi_43318403
    Wat voor rare kindermanifestatie was er gisteren trouwens op het Neude ?
    It's my party and I'll cry if I want to.
      dinsdag 7 november 2006 @ 11:18:05 #227
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_43319334
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 10:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Wat voor rare kindermanifestatie was er gisteren trouwens op het Neude ?
    Oefenen voor Sint Maarten?
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      dinsdag 7 november 2006 @ 17:21:40 #228
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43329586
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      dinsdag 7 november 2006 @ 17:38:31 #229
    77352 Hugster
    Mandarijntje
      dinsdag 7 november 2006 @ 18:27:04 #230
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_43331737
    Hehe
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      woensdag 8 november 2006 @ 17:31:50 #231
    24878 kwib
    Respondentenleverancier
    pi_43364650
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 17:21 schreef Sjoewe het volgende:
    [afbeelding]
    Ah, Utrecht heeft zich bewapend
    Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
    Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
    pi_43364757
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 17:21 schreef Sjoewe het volgende:
    [afbeelding]
    pi_43368754
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 17:21 schreef Sjoewe het volgende:
    [afbeelding]
    Whehe
    D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
    pi_43373631
    Blij dat ik niet naar buiten hoef, damn wat een regen
    pi_43373689
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:16 schreef lost95 het volgende:
    Blij dat ik niet naar buiten hoef, damn wat een regen
    Idd.. En het is nog verdomde koud ook..
    D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
    pi_43373984
    Mensen, ik kreeg net een smsje van Kim Yung Il, hij ligt de bibberen in zijn ledikantje hoor, bij het zien van Sjoe's plaatje.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 8 november 2006 @ 21:26:04 #237
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_43374018
    Ik wist altijd al dat je banden met de SP had, Au3.
    For great justice!
    pi_43374220
    Agnes Kant, de grote roerganger.


    Ik weet bij god niet op wie ik wil stemmen. Kan er geen voorkeurstem Madeleine Albright (mijn favoriete politicus) op de machine ofzo ? Of een knop met "Krijg de vinketering met je GroenLinks energydrankjes, SoePkoppen of Fortuynistische erfgoederen !" ofzo ?
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 8 november 2006 @ 21:36:16 #239
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_43374470
    Dat wordt dus PvdA. Een goede keuze.
    For great justice!
    pi_43374899
    Nee.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 8 november 2006 @ 21:51:31 #241
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_43375201
    PvdA en CDA zijn zo midden-ig
    pi_43375219
    Madeleine zou CDA stemmen.
      woensdag 8 november 2006 @ 21:55:48 #243
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_43375466
    Ik denk D66.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_43375523
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:55 schreef speknek het volgende:

    Ik denk D66.
    D-watte?
      woensdag 8 november 2006 @ 21:58:01 #245
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_43375589
    Het is jammer dat Leefbaar Utrecht niet op landelijk niveau meedoet.
    For great justice!
      woensdag 8 november 2006 @ 21:59:11 #246
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_43375642
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:56 schreef DennisMoore het volgende:
    D-watte?
    Geen idee, het woord kwam vanuit de verre krochten van m'n herinnering ineens naar boven gedreven. Maar het is nu weer weg.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      woensdag 8 november 2006 @ 21:59:23 #247
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_43375662
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:58 schreef Q. het volgende:
    Het is jammer dat Leefbaar Utrecht niet op landelijk niveau meedoet.
    En dan weer met Henk Westbroek
    pi_43375920
    Ik hoop dat Henk Westbroek rondspetterende aambeien oploopt ergens.
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_43375992
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Agnes Kant, de grote roerganger. [afbeelding]


    Ik weet bij god niet op wie ik wil stemmen. Kan er geen voorkeurstem Madeleine Albright (mijn favoriete politicus) op de machine ofzo ? Of een knop met "Krijg de vinketering met je GroenLinks energydrankjes, SoePkoppen of Fortuynistische erfgoederen !" ofzo ?
    Dan wordt het CDA

    Madeleine is behoorlijk CDA.
    pi_43376079
    Ja hallo, mijn roots mogen dan op de Veluwe liggen, Van Agt is dood, hoor.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 8 november 2006 @ 22:08:32 #251
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_43376171
    De GristenUnie is best okay Au3, mits je hun middeleeuwse ideeën wegdenkt.
    For great justice!
    pi_43376184
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 22:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Ja hallo, mijn roots mogen dan op de Veluwe liggen, Van Agt is dood, hoor.
    Verander van mening. Zou Wouter Bos ook doen
      woensdag 8 november 2006 @ 22:13:28 #253
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_43376421
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 22:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Ik hoop dat Henk Westbroek rondspetterende aambeien oploopt ergens.


    het goede doel
    pi_43376451
    Misschien stem ik zelfs wel op de Partij van de Dieren.

    * AudreyHepburn gooit de knuppel in het hoenderhok.
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_43376479
    Van Agt is behoorlijk katholiek, weinig met de Veluwe te maken. .
      woensdag 8 november 2006 @ 22:15:09 #256
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_43376502
    Ik heb zondag met wat vrijwilliger van die partij gepraat, ze stonden op de welbekende plek op de Stadhuisbrug. Er kwam verdomd weinig zinnigs uit: daar op stemmen lijkt mij een verloren stem.
    For great justice!
    pi_43376510
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 22:14 schreef AudreyHepburn het volgende:

    Misschien stem ik zelfs wel op de Partij van de Dieren.

    * AudreyHepburn gooit de knuppel in het hoenderhok.
    Denk niet dat de PvdD blij is met mensen die knuppels naar kippen gooien!
      woensdag 8 november 2006 @ 22:15:51 #258
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_43376533
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 22:14 schreef DennisMoore het volgende:
    Van Agt is behoorlijk katholiek, weinig met de Veluwe te maken. .
    Er zijn ook katholieken op de Veluwe hoor. We hebben ze nog niet allemaal weten op te sporen en te deporteren.
    For great justice!
    pi_43376712
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 22:15 schreef Q. het volgende:

    Er zijn ook katholieken op de Veluwe hoor. We hebben ze nog niet allemaal weten op te sporen en te deporteren.
    Zwijg. Ik kijk een zoveelste aflevering van La Priova, eet AH-stoomgedoe Kip Tandori, en drink rode wijn.
    pi_43377301
    Ik kleum kou, eet stukken bedreigde diersoort ( . Tonijn. .) en kijk bewonderend naar mijn nieuwe Ikea-interieur.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 8 november 2006 @ 22:35:51 #261
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_43377539
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 22:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Ik kleum kou, eet stukken bedreigde diersoort ( . Tonijn. .)

      woensdag 8 november 2006 @ 22:47:17 #262
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_43378099
    Een moment, mijn Wouter-poster hangt scheef.
    For great justice!
    pi_43379963
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 22:35 schreef Joesse het volgende:

    [..]

    [afbeelding]
    Moet ik hier echt serieus op ingaan ?

    Ik eet trouwens ook geen vlees. Wel vis, en ja, dat is technisch gezien ook vlees, maar ik eet dus geen vlees-vlees.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 8 november 2006 @ 23:44:07 #264
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_43380608
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 23:26 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Moet ik hier echt serieus op ingaan ?
    nee hoor, maar ik kon het niet laten

    edit: tis trouwens wel een van de betere albums
    pi_43385449
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:58 schreef Q. het volgende:
    Het is jammer dat Leefbaar Utrecht niet op landelijk niveau meedoet.
    Leefbaar Nederland! Nou ja dat is nu niet meer natuurlijk....


    Ik ga voor Groenlinks voor de gemeente ook op gestemd, en nu weer.
      donderdag 9 november 2006 @ 10:23:14 #266
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_43386939
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 14:45 schreef SCH het volgende:
    Zullen we zo af en toe een Utrecht-verkiezinkje doen met een leuke slowchat erom heen, zo van: wat zijn je favoriete 3 mooiste Utrecht-plekjes, je 3 favoriete winkels, je 3 favoriete restaurants etc?
    Omdat het 'leukste-plekje-van-Utrecht' al is langsgekomen, wilde ik maar verder gaan met een volgende categorie. Wat zijn je favoriete restaurantjes?

    Ik ga niet zo vaak uiteten, maar ik doe mijn best:

    1. Popocatepetl (Mexicaans restaurant op de Nobelstraat)
    http://www.popocatepetl.nl/
    2. Puur (klein en trendy, Lange Jansstraat)
    http://www.eetcafepuur.nl/
    3. Havana (In theorie Cubaans, eten is meer mexicaans: Oudkerkhof)
    http://www.havanautrecht.nl/havana/default.asp?
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_43418130
    De lucht! Helemaal roze! .
    pi_43422300
    Iemand nog Tivoli geweest gister?
    pi_43425865
    Havana is heeerlijk eten! En gezellig
    Iedereen is uniek, behalve ik.
      vrijdag 10 november 2006 @ 14:20:28 #270
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_43426429
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 14:03 schreef LunaticLaUrA het volgende:
    Havana is heeerlijk eten! En gezellig
    Klopt, en je kunt er ook nog dansen 's avonds (niet dat ik dat durf of kan )

    Maar zijn er niet nog meer plaasten die je kent waar je lekker kunt eten? Ik wil ze horen
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      vrijdag 10 november 2006 @ 14:34:45 #271
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_43426883
    Dan ga ik fijn nòg een keer dit linkje spammen.

    www.maarhoewashet.nl
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_43430148
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 07:43 schreef DennisMoore het volgende:
    De lucht! Helemaal roze! .
    was idd erg mooi. helaas betekend ochtendrood regen
    Too much is never enough!
    pi_43431110
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 16:19 schreef The6thgate het volgende:

    was idd erg mooi. helaas betekend ochtendrood regen
    Als de haan niet kraait voor het ochtendrood gaat het regenen, of de haan is dood.
    pi_43431158
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 16:52 schreef DennisMoore het volgende:

    [..]

    Als de haan niet kraait voor het ochtendrood gaat het regenen, of de haan is dood.
    Bij het Julianapark hebben die krengen geen tijdsbesef dus die gaan de hele nacht door.
    pi_43441134
    Gegeten bij Opoe's Eethuys. Smaakte wel lekker, maar ze kwamen veel te weinig langs met de wijn.
    Wel netjes een likeurdingetje bij de koffie. .

    En we mochten bij het afrekenen met dobbelstenen gooien. Wanneer je drie zessen gooide, was het gratis. Helaas. .
    pi_43451216
    Vanavond allemaal naar Ekko! Relax treedt op .
    Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
    Mayo is de dochter die ik nooit had!
      zaterdag 11 november 2006 @ 18:33:02 #277
    157830 Nuno_G
    vliegen zonder vleugels
    pi_43458311
    quote:
    Op zaterdag 11 november 2006 13:27 schreef ma_jojo het volgende:
    Vanavond allemaal naar Ekko! Relax treedt op .
    vanavond thuis chillen
    O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
    O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
      zaterdag 11 november 2006 @ 18:38:04 #278
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_43458438
    Vanavond naar Little Miss Sunshine in het LHC.
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
    pi_43469590
    Relax was tof, vanaf de gang.. Alwaar ik de merchandise deed .
    Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
    Mayo is de dochter die ik nooit had!
      zondag 12 november 2006 @ 10:26:38 #280
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_43470627
    Slapen was ook tof.
    For great justice!
    pi_43474201
    Utrecht
    pi_43488694
    Rustige avond in Utrecht, ik verveel me .
    Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
    Mayo is de dochter die ik nooit had!
    pi_43583399
    Ik sluit me aan bij de vorige spreker.
    pi_43583562
    Gewoon bier drinken DM, dat is altijd tof.
    For great justice!
      woensdag 15 november 2006 @ 18:54:20 #285
    112998 rustig
    come wander with me
    pi_43583689
    Palm bij voorkeur
    Those who do not feel the music think the dancer mad.
    pi_43583751
    quote:
    Op woensdag 15 november 2006 18:50 schreef Q. het volgende:

    Gewoon bier drinken DM, dat is altijd tof.
    Dat is op! .

    Het is altijd weer afwachten of mijn drankzucht het wint van mijn luiheid... .
    pi_43584499
    Dat probleem heb ik ook. The horror. Waarom woon ik niet in een slijterij?
    For great justice!
    pi_43584616
    Je zou de klanten wegjagen.

    Ik las dat de AH op veel plaatsen gaat combineren met G&G's.
    Zou wel fijn zijn, lange openingstijden voor een slijter.

    Dat had je in Enschede ook bij de Konmar op de meubelboulevard.
      woensdag 15 november 2006 @ 19:22:38 #289
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43584827
    quote:
    Op woensdag 15 november 2006 19:13 schreef Q. het volgende:
    Dat probleem heb ik ook. The horror. Waarom woon ik niet in een slijterij?
    Dan kon je binnen het jaar wel op voor de korsakoff-kliniek.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_43605136
    Jeuj topic over Utrecht...

    Ik zeg --> Eten bij Belgie
    Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
      donderdag 16 november 2006 @ 22:15:59 #291
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_43622677
    Zaterdag intocht van Sinterklaas at my place .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_43622689
    Sint!
    For great justice!
      donderdag 16 november 2006 @ 22:24:22 #293
    157830 Nuno_G
    vliegen zonder vleugels
    pi_43622924
    drank !!!
    O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
    O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
    pi_43624185
    quote:
    Op donderdag 16 november 2006 22:15 schreef speknek het volgende:
    Zaterdag intocht van Sinterklaas at my place .
    Is dat een uitnodiging ? .

    Ach, ik mag vanwege allerhande pijnstillers en antibiotica toch geen drank. En niet meer roken.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      vrijdag 17 november 2006 @ 07:24:38 #295
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_43628646
    quote:
    Op donderdag 16 november 2006 23:02 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]


    Ach, ik mag vanwege allerhande pijnstillers en antibiotica toch geen drank.
    The horror.
    For great justice!
      vrijdag 17 november 2006 @ 07:52:35 #296
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_43628786
    Drank om elf uur 's ochtends tussen duizenden kinderen . Chocolademelk .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_43629864
    Duizenden kinderen...
    quote:
    Op vrijdag 17 november 2006 07:24 schreef Q. het volgende:

    The horror.
      vrijdag 17 november 2006 @ 09:27:09 #298
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_43629890
    Het is niet eens de echte Klaas, die komt in Middelburg aan.
    For great justice!
    pi_43630014
    Een hulpklaas.

    Zojuist, na verslapen, besloten vandaag een vrije dag te nemen. Nu zie ik Utrecht eens bij daglicht. .
      vrijdag 17 november 2006 @ 09:34:52 #300
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_43630050
    Leugens, er bestaat geen Utrecht bij daglicht. Dat zijn leugens!
    For great justice!
    pi_43630094
    quote:
    Op donderdag 16 november 2006 23:02 schreef AudreyHepburn het volgende:

    Ach, ik mag vanwege allerhande pijnstillers en antibiotica toch geen drank. En niet meer roken.
    Ik heb m'n verstandskiezen laten trekken, what did you do?
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')