Ja, hoi. Ik werk in de bediening in een restaurant in Utrecht, en dat is best leuk werk. Maar soms zitten er van die mensen die echt hun best doen het zo vervelend mogelijk voor je te maken, zoals gisteravond dus.
![]()
Zeventien man gourmetten, die zich er he-le-maal niks van aantrekken dat er nog een groep van 32 in dezelfde zaal zit, maar gewoon lekker schreeuwt, gilt, zingt, en op weet ik veel wat voor manieren herrie maakt.
Constant blijven zuipen... innepin, kom es, innepin, mag ik bier? - ja hallo, ik blijf niet lopen, je kan toch ook even twee minuten wachten? je ziet toch dat ik een zwaar dienblad in m'n hand heb?
Toen gingen ze nog een beetje met eten gooien ook, dus ik heb 's avonds de platgetrapte hamburgers en patatjes van de vloer mogen schrobben. Sowieso, wat een enorme bende zeg... werkelijk overal troep. heb gewoon een uur staan opruimen toen ze eindelijk weg waren - want ja, het arrangement duurt dan wel twee uur, maar daar hadden ze rustig een vol uur aan vastgeplakt.
Gingen ze me ook nog proberen te koppelen met de jarige
![]()
Ja, wat moet ik daar nou weer mee?
En wordt er gevraagd of er 1 dessert opgeleukt kan worden voor deze jarige - dus ik helemaal een kunstwerk ervan gemaakt, kom ik aan, "Ja maar hij is ook jarig hoor!"
![]()
vraag er dan ook twee, trut.
Was helemaal kapot aan 't eind van de avond
Nou ja, ze gaven in ieder geval wel fooi
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN!
Facebook en
website