quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:48 schreef Q. het volgende:
Zolang er maar bier is
of wijn !quote:
Het maakt mij niet zoveel uit waar het isquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:16 schreef ioko het volgende:
Ja ja, nu weten we het wel, we moeten dus alleen een kroeg uitzoeken en een datum prikken..... Nou ja, roep maar!!
quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:48 schreef Q. het volgende:
Zolang er maar bier is
O'Connels?quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:16 schreef ioko het volgende:
Ja ja, nu weten we het wel, we moeten dus alleen een kroeg uitzoeken en een datum prikken..... Nou ja, roep maar!!
nu ?? is maar 1 minuutquote:
Te laat.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:39 schreef speknek het volgende:
Als mijn vriendin jullie ziet, is het niet mijn huis meer ben ik bang.
zuipen in je eentje is zoo 2005quote:
ik ook maar ik zuip ook weleens sociaalquote:
Nauwelijks echte Utrechtenaren hier hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:21 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
Topic alleen voor echte Utrechtenaren of mag import zich er ook bij aansluiten?
mensen die in de florin komen altijd hahahaquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:21 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
Topic alleen voor echte Utrechtenaren of mag import zich er ook bij aansluiten?
ga naar het pakhuisquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb zin in dansen, maar het enige waar je kan dansen op maandag is de fucking Arena, en dat vertik ik.
heuj buurman! ik woon op de terschelling!quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Yie-esss! ook eindelijk het topic over Uterech gevonden!![]()
Ik ben dan wel niet zo vaak te vinden op het forum maar wel in Utrechtdus dat zit wel goed denk ik!
[afbeelding]
2de balkonnetje van onder! (daar woon ik dus he)
Nee, ik ben bang dat we gewoon maar een datum moeten uitzoeken en die als vasstaand feit moeten presenterenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:24 schreef Q. het volgende:
Okee, heeft iemand al een datum geprikt voor het zuipen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |