Sweet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:00 schreef kwib het volgende:
Toen ik uit Tantes Bistro kwam lopen werd het me duidelijk dat de rest van het filmpubliek het bovengenoemde enthousiasme niet kon waarderen. Dit werd de jongeren voor de uitgang even hardhandig uitgelegd. Met name een neger van 2 bij 2 meter -damn die gast was groot- was erg overtuigend
Wat zal het zijn...uurtje of half negen geloof ik. Het stond net op de teletekst van RTV Utrechtquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:05 schreef Q. het volgende:
Hoe laat was dat?
Erg goedquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:00 schreef kwib het volgende:
Toen ik uit Tantes Bistro kwam lopen werd het me duidelijk dat de rest van het filmpubliek het bovengenoemde enthousiasme niet kon waarderen. Dit werd de jongeren voor de uitgang even hardhandig uitgelegd. Met name een neger van 2 bij 2 meter -damn die gast was groot- was erg overtuigend
Het is gewoon een kwestie van fatsoen. In de bioscoop ga je niet zitten joelen / met rotzooi gooien / andere mensen lastig vallen, en al helemaal niet bij zo'n soort film. Puberaal gedrag van kutmarokkaantjes, meer niet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:50 schreef Undergod het volgende:
Aan de ene kant is het inderdaad terecht dat het gestopt word, juichen om leed, vooral als je helemaal geen idee hebt waar je het over hebt.
Maar je zou ook kunnen zeggen dat het vrijheid van meningsuiting is (dat het irritant lawaai is daar gelaten), en dat het meer radicaliseert.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:48 schreef ma_jojo het volgende:
(U)t(recht)vp
Dat is tof, kennissen die bij je in de buurt komen wonen, ik heb er eentje op 300 meter afstand.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:06 schreef DennisMoore het volgende:
En:
Yaaay... m'n ouwe kennis Remco heeft op een verre steenworp afstand een appartementje gekocht!.
Ik ken 'm uit Enschede, en daarna uit Amersfoort...quote:Op maandag 30 oktober 2006 06:55 schreef Q. het volgende:
Dat is tof, kennissen die bij je in de buurt komen wonen, ik heb er eentje op 300 meter afstand.
Whehehe, ehm hoi danquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:03 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik zag vandaag Sjoewe op het station! Maar ik durfde niets te zeggen natuurlijck.
Hij heeft inderdaad een wit petje met daarop: 'Bitch'
Hihi.quote:
Ja, maar ik dacht eens even kijken wie dat gedeelte zo even herkend...quote:
Je tackelt mij gewoon met die koffer, terwijl ik opsta en begin te schelden heb je alle tijd om je voor te stellenquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hihi.
Volgende keer, als ik eerder in de gaten heb dat jij het bent zal ik je aanspreken.
Maar ik had het een beetje moeilijk met een grote, veel te zware koffer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |