alweer?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:29 schreef ioko het volgende:
Wat een knal net!! (te horen op de a'straatweg)
Woensdag, vrijdag en zaterdag.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wanneer is er eigenlijk precies markt ?
Als het er maar eentje is en de rest heeft er wel eentje dan is het vaak geen probleem.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:16 schreef Asmodean het volgende:
ik wil vanavond nog met een paar mensen uitgaan in Utrecht. Iemand nog tips? En is het zo dat je, aangezien een van mijn vrienden geen student is, op donderdagavond bij veel uitgaansgelegenheden een collegekaart moet laten zien om binnen te komen?
Wooquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:34 schreef Asmodean het volgende:
oke, dus dat zal dan wel geen probleem zijn. Nog aanraders om naar toe te gaan vanavond? Ik was iig van plan naar Tivoli te gaan namelijk...
ik woon op 2 minuten loopafstand van Tivoliquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:10 schreef speknek het volgende:
Ga vantevoren een filmpje kijken in het LouisHartlooperComplex. Hoef je minder ver te lopen naar de Tivoli.
die vond ik tijdens de UIT eigenlijk niks aan, dus dat was ik eigenlijk ook niet van plan ...quote:
ben een paar keer in de beurs geweest. Kwamen alleen maar hele jonge grietjes. 16+ ofzo.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:14 schreef Aurelium het volgende:
Ga vooral niet naar de Tivoli.
Probeer monza eens of het pakhuis. Of de beurs
En in de Arena/cityhall is een of ander UBV/Mebiose feest ofzo.
Mijn postcodequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:50 schreef kwib het volgende:
[..]
3554 (Vd Marckstraat - Geuzenwijk tokkie buurt)
Mijn postcode is een klein stukkie verder, het ondiep uit dan de van hoornekade over. Richting roma....quote:
Zou een straaljager geweest kunnen zijn, die doen bij/boven utrecht regelmatig oefeningen waarbij ze door de geluidsbarriere gaan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:29 schreef ioko het volgende:
Wat een knal net!! (te horen op de a'straatweg)
Ik mail je even, komt goed. Mail je me even je adres ? (au3hepburn[at]gmail[punt]com)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Au3! Au3!
Ik zag dat ze bij Tivoli op de marketing en communicatieafdeling een mooie stageplek hebben, wat ook nog geheel binnen mijn opleiding valt en toevallig ook nog in mijn stageperiode.
Heb je nog tips misschien?
Ik moet nog een brief schijven enzo hoor, maar misschien kun je me vertellen hoe ze een beetje zijn bij Tivoli. Mijn eeuwige dank alvast enzo.
Done. Bedankt!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik mail je even, komt goed. Mail je me even je adres ? (au3hepburn[at]gmail[punt]com). Tivoli.
.
Oh en ik werk vanavond bij Johan, dus mensen, tot straks..
En a.s. zondag: CULTURELE ZONDAG !.
Ik vind 't Pakhuis geweldigquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Welke tenten ga jij naar toe VoreG?
Ah, ik was gisteren bij Johan in Paradiso, het was fijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik mail je even, komt goed. Mail je me even je adres ? (au3hepburn[at]gmail[punt]com). Tivoli.
.
Oh en ik werk vanavond bij Johan, dus mensen, tot straks..
En a.s. zondag: CULTURELE ZONDAG !.
Speelden El Pino and the Volunteers daar ook in het voorprogramma? Ik heb nog overwogen om naar Tivoli te gaan, maar ik was vergeten dat het vandaag was en heb nu geen zin meer...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:52 schreef Svyatagor het volgende:
Ah, ik was gisteren bij Johan in Paradiso, het was fijn.
Alleen zo weinig spontaan. Het is gewoon: liedjes, punt. Wel prima hoor, maar je mag van mij best tussendoor even een rustpunt inlassen, een ouwehoerverhaal ophangen en dan weer verder spelen.
Magoed, het zijn wonderschone liedjes, daar valt niks op af te dingen.
Ja, die speelden ook. Beetje country-achtig, best leuk!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:54 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Speelden El Pino and the Volunteers daar ook in het voorprogramma? Ik heb nog overwogen om naar Tivoli te gaan, maar ik was vergeten dat het vandaag was en heb nu geen zin meer...
Was Johan ook in vorm?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Godverdomme, ik heb echt een megakater. Een warme douche, een pijnstiller en een broodje ei later gaat het wel weer een beetje, maar nee. Dit is niet goed. Dat krijg je als je gewend bent om weinig te drinken en dan een avondje denkt "Ah, het kan wel een keertje." Nou, nee.
BAAAAAAH. Ik ga maar weer in bed liggen.
Johan deed het prima. Al dacht ik elke keer als ze een nummer begonnen dat ze een Radioheadcover inzetten. Maar voor iemand zoals mijzelf, die Johan verder ook niet echt kent en nooit echt eerder gehoord heeft was het een prima concert. Het publiek was ook erg enthousiast. Kan me ook wel voorstellen hoor, dat je erg enthousiast thuiskomt na dit concert. Als het je ding is.quote:
De kern van het probleem inderdaad.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:30 schreef speknek het volgende:
Je moet ook niet gewend raken om weinig te drinken Au3.
Tot hoe laat? Ik ben er vanavond ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben inmiddels vertroeteld door mijn huisgenootje die me vitaminepillen en brandnetelthee aan heeft gesmeerd, en dat helpt wel. Ware het niet dat ik vanavond om half 8 weer gewoon achter de tap sta..
Oh ja, jij ging naar 80s verantwoord he ? Ik werk tot 00.00 uur, bij het concert van Willie Deville. (30 euro p.p.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Tot hoe laat? Ik ben er vanavond ook.
Wij ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:40 schreef Sjoewe het volgende:
Wij mochten gisteren om 2.00 uur hofdr de tivoli niet eens meer in
Hm, niet gezien.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:49 schreef Sjoewe het volgende:
Mja een witte truckerscap met 'Bitch' erop, thats me.
Hoe laat was datquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:59 schreef Sjoewe het volgende:
Was ook vol gisterCompleet met een massale vechtpartij op de Neude, beeindigd door de politie. Nooit geweten dat je met een politiefiets iemand tegen de grond kon slaan
Ja toen reed ik van de Stairway naar Tivoli, ik hoorde wel allemaal sirenes enzoquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:09 schreef Sjoewe het volgende:
Tussen 1.40 en 2 uur denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |