Ik weet niet precies welk gedeelte van de wijk, maar de bouwstijl is inderdaad onmiskenbaar Lunettenquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ja, maar ik dacht eens even kijken wie dat gedeelte zo even herkend...![]()
Normaal heb ik niet zo'n koffer me. Gelukkig.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je tackelt mij gewoon met die koffer, terwijl ik opsta en begin te schelden heb je alle tijd om je voor te stellen
Ik begin onderhand een bekende Fok!ker te worden![]()
Whehehe, loop je op straat word je in één keer tegen de grond getrapt, Hooooooooiquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Normaal heb ik niet zo'n koffer me. Gelukkig.![]()
![]()
Maar dan tackel ik je wel gewoon. Puik idee van je.![]()
Idd, ik ging vorige week zondag ff koffie drinken, kom ik verdorie 3 mensen tegen die ik ken, zeg maar dag tegen anoniem ff een koffietje doen met een leuke damequote:Op maandag 30 oktober 2006 15:15 schreef Q. het volgende:
Wat een klein kutdorp is Utrecht toch ook, je struikelt over de bekenden.
Ik woon aan de Gaasterland, dus nog redelijk aan de rand van Lunetten maar een heerlijk balkon op het zuiden dus in de zomer heerlijk genieten van een bbq in de avond zon!quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik weet niet precies welk gedeelte van de wijk, maar de bouwstijl is inderdaad onmiskenbaar Lunetten.
Zo sterk ben ik ook niet, dus als je wat tegen je been voelt kriebelen dan ben ik dat.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehehe, loop je op straat word je in één keer tegen de grond getrapt, HooooooooiJij bent Sjoewe van Fok! Ehm nee
![]()
Dat is nou juist het leuke he, om de haverklap mensen tegenkomen, A'dam heb je dat b.v nooit.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:15 schreef Q. het volgende:
Wat een klein kutdorp is Utrecht toch ook, je struikelt over de bekenden.
Irritante gasten in restaurantquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:17 schreef ioko het volgende:
[..]
Idd, ik ging vorige week zondag ff koffie drinken, kom ik verdorie 3 mensen tegen die ik ken, zeg maar dag tegen anoniem ff een koffietje doen met een leuke dame![]()
Ik had het topic van Innepin al gezien ja, het was leuk dus? Misschien moeten we eens een Utrecht-meet doen, lijkt me best grappig.quote:
Waarom zit ie op slot? Ik wil weten waarom er over mij gepraat is.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:40 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ah, dé Geert Wilders-stemmer. We hebben het nog over je gehad, direct nadat we uitgepraat waren over dé D66-stemmer.
Ja, dat moeten we echt doen! Zeggen we al eeuwen. Maar de winter is daar een mooie tijd voor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:36 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik had het topic van Innepin al gezien ja, het was leuk dus? Misschien moeten we eens een Utrecht-meet doen, lijkt me best grappig.
Inderdaad, 5 minuutjes kruipenquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:55 schreef Sjoewe het volgende:
Dan kan ik tenminste naar huis kruipen. 14.gif
quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:48 schreef Q. het volgende:
Zolang er maar bier is
quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:48 schreef Q. het volgende:
Zolang er maar bier is
ja goed plan.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:36 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik had het topic van Innepin al gezien ja, het was leuk dus? Misschien moeten we eens een Utrecht-meet doen, lijkt me best grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |