abonnement Unibet Coolblue
pi_34210283



Welkom in het centrale snowboard topic
Heb je vragen, opmerkingen of wil je je nieuwe gear laten zien dan kan dat hier. Vragen over een nieuwe wintersport bestemming of wil je je nieuwe trick laten zien, ook dat is hier uiteraard mogelijk. Kom maar op met je verhalen en foto's.

We zitten al in topic #32 mensen, en 32 oftewel thirtytwo staat voor veel boarders (en Justin Timberlake ) voor een merk dat prima schoenjes maakt voor onze liefhebbende voetjes !

Dus vandaar wat extra logo'tjes, op verzoek van Basje_B !







Fabrikanten
quote:
Shops
quote:
Backside540 - Dordrecht
Burnside - Deventer
De Skihut - Scheveningen
Duijvestein - Zoetermeer & Landgraaf
Euro funcenter - Zevenkamp, Alblasserdam & Oostvoorne
Forties - Bergen op Zoom & Roosendaal
Siem de Jong - Delft
The Boardshop - Maasbracht
Online shops
quote:
Koelkast
quote:
Nederland
Snowworld - Zoetermeer & Landgraaf
Skidome - Rucphen
Snowplanet - Spaarnwoude
Montana-snowcenter - Westerhoven
Snowdome - Den Haag

België
Skicasablanca - 's Gravenzeel
Snowvalley - Peer
Ice-mountain - Komen

Duitsland
Allrounder - Neuss
Alpincenter - Bottrop
Handige links
quote:
Vorige delen
quote:
De OP-pics

Babes (opnieuw gevonden en gelijk veilig gesteld )


Pizza


Terje


Vragen of toevoegingen aan de openingspost, mail dan even naar GenesiZ
Deze openingspost gebruiken voor een nieuw topic Klik hier

[ Bericht 2% gewijzigd door ForumGek op 19-01-2006 09:50:27 ]
Fingerspitzgefühl
pi_34210400
Laatste posts:
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:59 schreef GenesiZ het volgende:
Dit is op dit moment het weer in Alpe d'Huez. Veel piste's zijn gesloten en het waait met 100km/u op de top van de berg.

***************************************

ALPE D'HUEZ
Report of the 18/01/06 at 10:31
Last snow fall the 18/01/2006

THE SNOW Last snow fall the 18/01/2006

Resort ref. alt. : 1860 m Resort whiteness :

Bck to resort / skis : Skiability :

Snow quality : Fresh Avalanche risk : 3/5

Snow/Top : 160 cm Snow/Bottom : 117 cm


OPEN RUNS AND LIFTS

Lifts : 5 / 7
Runs : 10 / 14

Country ski : 38 km traced,
green 6 / 6
blue 4 / 4



of which 38 km skating
red 0 / 3
black 0 / 1



Link "Les Grandes Rousses" : Open Snowpark : Ouvert


voir les détails d'ouverture des pistes et remontées mécaniques


WEATHER at 09:00

Today : Forecast (D+1) :

Temperatures à 3330 m : -8 °C (17.6°F) Temperatures à 1860 m : -2 °C (28.4°F)

Wind à 3330 m : 100 km/h S Wind à 1860 m : 15 km/h NE


COMMENTS

Roads condition : Winter equipment recommended. Be careful.

Winter season opening 3rd December

15 slopes opened and 2 slopes to reach Oz en Oisans : Les Rousses et l'Alpette

Good ski !! ;-)



© Ski France Snow lexique
***************************************
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:59 schreef XL het volgende:
De beste sneeuw in Frankrijk ligt momenteel in het verre zuiden, daar ligt Pra Loup. Een oud gebiedje met 180km pistes. Prima boarden daar, erg leuk. Husk doet aanbiedingen om er heel goedkoop naartoe te gaan.... Bus, pas en appartement rond de 100 euro.

Nu is de sneeuw nog steeds niet super, maar ook zeker niet slecht daar. Offpiste zal redelijk moeilijk worden. Toch vind ik het wel interessant, om echter de meest interessant prijs te krijgen moet je met meer man gaan. Niemand hier vrij volgende week?

Beerke en ik zijn wel in voor een weekje sneeuw.
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:07 schreef mixed-up het volgende:

[..]

hey is dit niet met hoe meer je gaat hoe goedkoper het word ?
mischien dat ik met een maat ook nog die kant op wil ik hoor morgen of hij de centen bijmekaar kan krijgen !mzzls
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:26 schreef ForumGek het volgende:
Als je vrijdag met 4 man op vakantie gaat ben je ¤117 kwijt voor 10 dagen incl. 7 dagen overnachten en 6 dagen pas !! Dat valt echt reuze mee ! Als je dan niet té gek uit gaat, kan je voor ¤250 zo'n hele vakantie hebben !
Fingerspitzgefühl
pi_34210411
tvp.

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 18 januari 2006 @ 18:41:07 #4
71115 Rnej
I walk the line
pi_34210423
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:40 schreef -Mzraki- het volgende:
tvp.

[afbeelding]
sta je daar te pissen of wat?
pi_34210479
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:41 schreef Rnej het volgende:

[..]

sta je daar te pissen of wat?
Aye, gaten dat je in die poeder kon pissen, unglaublich .

[ Bericht 3% gewijzigd door -Mzraki- op 18-01-2006 18:48:24 ]
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_34210595
GenesiZ: ik heb topic #30 & #31 in de geschiedenis gezet van de openingspost, maar lijkt me niet de bedoeling dat dit elke keer handmatig moet, dus zou je die in het het .txt bestandje kunnen zetten? Dank u !
Fingerspitzgefühl
pi_34211209
tvp
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:17:25 #8
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_34211742


tvp....
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_34226212


irri TVP
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_34226823
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:46 schreef ForumGek het volgende:
GenesiZ: ik heb topic #30 & #31 in de geschiedenis gezet van de openingspost, maar lijkt me niet de bedoeling dat dit elke keer handmatig moet, dus zou je die in het het .txt bestandje kunnen zetten? Dank u !
Done, keb gelijk de pic van Beerke erbij gevoegd. Die is zeerzeker wel OP-waardig
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  donderdag 19 januari 2006 @ 02:14:42 #11
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_34228810
Ouwe jeweettoch ouwe,

BEn vandaag 3 uur gaan planken in Rucphen


Vette shit ouwe
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 19 januari 2006 @ 02:15:18 #12
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_34228821
Als er mensen meewillen, morgen....

Jeweettoch, misschien heb ik wel een vrouw geregeld... owue.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_34230481
Dimi de Jong is 2keer 3de geworden bij Burton European Open in Laax. Hij is pas 11. Op slopestyle en halfpipe. Zou die nog mee naar Turijn kunnen?





David Mol en Jody Koenders hebben zich geplaatst voor de halve finales in de halfpipe.
Klein filmpje van Jodymaar is niet van Burton European Open.
http://www.jodykoenders.com/features/videos1.html
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_34231045
Shaun White wint weer alles. Helemaal terug denk ik dan......
Eerst de rail session
http://www.burton.com/eu/news/news.asp?newsID=683
en de dag erna de Slopestyle. Let ook op wat voor sprongen die gast doet. (al die gasten trouwens hoor)
http://www.burton.com/eu/news/news.asp?newsID=684
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_34231172
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:00 schreef ForumGek het volgende:


Snowboard movie ISENSEVEN, kost maar ¤9,95 (excl. ¤3 verzendkosten) met boeklet (who gives a fuck) en 100 minuten bonusmateriaal. Ik heb deze vorige week besteld.

Vraag: heeft er iemand al eens iets besteld bij dutchsnow.nl en hoelang duurde dat ongeveer? Want ik wil die film hier kijken !
Ik kreeg hem dinsdag thuis. Vind hem grappig de film. Zitten echt leuke jib trucjes bij
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_34231186
En nee. Bovenstaande paste neit in 1 post
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_34231491
Film is inderdaad wel leuk maar viel me toch wel tegen, weinig afwisseling, het is gewoon veel park + street. Weinig big-mountain en brute off-piste shit, maar wel leuk, en helemaal voor dat geld !

En het bonus materiaal is super, die road-trip rapportages, wanneer het 10 dagen sneeuwt gaan ze zich nogal vervelen daar (door weddenschapjes moet de ene pindakaas van de ander z'n teen eraf likken, en ook zo veel dat je er 2 boterhammen mee kan besmeren ) !!
Fingerspitzgefühl
pi_34231693
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:32 schreef ForumGek het volgende:
Film is inderdaad wel leuk maar viel me toch wel tegen, weinig afwisseling, het is gewoon veel park + street. Weinig big-mountain en brute off-piste shit, maar wel leuk, en helemaal voor dat geld !

En het bonus materiaal is super, die road-trip rapportages, wanneer het 10 dagen sneeuwt gaan ze zich nogal vervelen daar (door weddenschapjes moet de ene pindakaas van de ander z'n teen eraf likken, en ook zo veel dat je er 2 boterhammen mee kan besmeren ) !!
haha bonus heb nog niet gezien. geen tijd nog gehad.
Stond ook als omschrijving toch iets van echte Jib film?
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_34231746
Het is trouwens al topic:


switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_34231914
Zo goed meneer? (zie OP) !

hmm..dat het een Jib movie was had ik idd niet gezien, maar het is wel vet een film van écht goede kwaliteit ipv. al die avi's. Maarja, in de auto er naartoe zie je op 7" toch niet zo goed, dus voldoen die avi's ook wel !
Fingerspitzgefühl
pi_34231944
Ik moest goed kijken om ze zien wat er stond...

Lijkt wel een clow, als je hem een kwart draait!
Forrest Gump: He got me invested in some kinda fruit company.
pi_34232386
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:51 schreef ForumGek het volgende:
Zo goed meneer? (zie OP) !

hmm..dat het een Jib movie was had ik idd niet gezien, maar het is wel vet een film van écht goede kwaliteit ipv. al die avi's. Maarja, in de auto er naartoe zie je op 7" toch niet zo goed, dus voldoen die avi's ook wel !
hahah helemaal perfect zo. (wat moet timberlake met 32)

pimp-met-je-tv-in-auto-post?
en je kan makkelijker part skippen. dit kan je nog proberen na te doen. zo'n vette off-piste run is gaaf om te zien maar vind jibben leuker om te kijken.
zelf doen is ander verhaal
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_34232543
Tis maar een klein dvd-spelertje hoor . Maar was op vakantie naar spanje wel relaxt...lekker Godfather Trilogygekeken op de heenweg ! En vorig jaar naar wintersport vanaf 5uur 's ochtends scream trilogy

En wat betreft Justin Timberlake en 32...

Justin Timberlake Visits ThirtyTwo!

Justin Timberlake rolled into the ThirtyTwo offices the other day and picked out some of his favorite boots to ride in, the Lashed Reptile. He also called Cameron Diaz to see which color Apollo boots she wanted to run. From what I hear, both JT and Cameron are pretty good riders.



We're going to have you riding ThirtyTwo boots by the end of this song!

Aantal reactie's van die website waar ik het vandaan heb ( www.thirtytwo.com) :
quote:
Not sure who the bigger rockstar is in that pic. JT or Cook!
quote:
now i know that cameron diaz got him into boarding because he is to much of a pansy and now he is trying to cool even giving the bird in the pic above shit who are you kidding JT a little girl could kick your ass
quote:
lol….justin timberlake…hes a fag..my friend yelled at him when he was at bear mtn…lol
Niet iedereen was er zo blij mee dus... !
Fingerspitzgefühl
pi_34233132
ahah nog een reactie:

Mont Says:
December 10th, 2005
This kind of PR will boost 32 sales to little girls and fags.

gelukkig hangt me broek zwaar over me schoenen zodat niemand kan zien dat fag ben
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  donderdag 19 januari 2006 @ 10:53:03 #25
71115 Rnej
I walk the line
pi_34233517
thirthytwo is cool....

jt NIET :|

ach, ik rij Driver X , als er iets mannelijk en macho is, zijn die dingen t wel

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')