ik gebruik al jaren flow-bindingen en ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:02 schreef Stunteldent het volgende:
[..]
wat zijn dan precies flow-bindingen .. en wat kan je anders krijgen, mocht flow-binding niets voor mij zijn ...??![]()
Flow is het merk, ik weet eigenlijk niet of ze dit soort bindingen ook van een ander merk hebben.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:02 schreef Stunteldent het volgende:
[..]
wat zijn dan precies flow-bindingen .. en wat kan je anders krijgen, mocht flow-binding niets voor mij zijn ...??![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:33 schreef 360sjors het volgende:
Breaking news
http://socialitelife.com/(...)rns_to_snowboard.php
omg. volgend jaar toch maar langluafenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:33 schreef 360sjors het volgende:
Breaking news
je kan haar beter aan een boom vastbinden.. .goeie stootkussens bij een super G man...quote:Op maandag 16 januari 2006 11:33 schreef 360sjors het volgende:
Breaking news
All I want for Christmas...........quote:Op maandag 16 januari 2006 11:33 schreef 360sjors het volgende:
Breaking news
quote:
Beetje mixed-upquote:
Hij is stijver als een dominant dat zeker, een Machine is net iets minder stijf dan een Agent en een vriend van me ramt met 100kg ook fijn op 158 agent. Het is niet bepaald een dweil.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:26 schreef Rnej het volgende:
[..]
je kan haar beter aan een boom vastbinden.. .goeie stootkussens bij een super G man...
als je daar tegenaan valt kan je gewoon nog verder met de wedstrijd
maarreh, thermo, die The machine, hoe flex issie? want ik ben redelijjk zwaar zegmaar (een dominant is voor mij een bad idea omdat die bij een boardslide gewoon in 2en zou breken)
hhmm verkopen weet ik niet, maar in de burton gids van 2006 staat wel mega veel info. weliswaar alleen van burton, maar toch. boards, bindingen, boots, kledingen enzquote:Op maandag 16 januari 2006 14:11 schreef Stunteldent het volgende:
weet iemand nog een goed blad met veel info over board/bindingen/schoenen, dus een blad waarin ze schoenen/boards e.d. verkopen ....![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:05 schreef most_wanted het volgende:
Ik kwam dit tegen terwijl ik Snowboard filmpjes aan het downloaden was op LimeWire...
Bewijst wel weer dat je voorzichtig moet doen.![]()
Old as the hills. Maar nog altijd leuk om te zien.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:05 schreef most_wanted het volgende:
Ik kwam dit tegen terwijl ik Snowboard filmpjes aan het downloaden was op LimeWire...
Bewijst wel weer dat je voorzichtig moet doen.![]()
coolquote:Op maandag 16 januari 2006 15:35 schreef -Mzraki- het volgende:
Trouwens, heb nog een filmpje van 2 weken terug in Fanningen. Daar hebben we die week vrij veel treeruns gemaakt, en een maat van me kwam op het briljante idee om met z'n camera te filmen hoe wij dat dan gingen doen. Hier is dat filmpje, ik ben maar ff voor hem uitgegaan, was hem af en toe ff kwijt, je ziet hem ook nog een keer op z'n plaat gaan, maar de camera blijft veilig, zoals je ziet.
Vrij schokkerig, niet de meest ideale plek om te gaan filmenMaar het was leuk.
K2 Fuse is een beginnersplank, wat freestyle georienteerd. Die Choc moet dus wel echte rommel geweest zijn. Ik kan je dezelfde planken als Stunteldent, even hierboven, aanbevelen als je naar zoiets op zoek bent. Beetje learn-to-ride planken waar je heel behoorlijk op kan groeien (een beetje 'toerist' groeit er nooit uit), als je al langer bezig bent en verder wil dan de Peter Langhout-folder zou je misschien beter naar een plank voor wat meer ervaren boarders kunnen kijken....quote:Op maandag 16 januari 2006 16:33 schreef Porroman het volgende:
hellow
ik kom hier eens even wat advies vragen.
Momenteel rij ik op een Choc Universal 160. ni direct een bekend merk, maar da board is best wel ok.
Ben net terug van een weekje Tignes, en heb daar men board kapot gekregen
Ben dan voor de laatste 2 dagen een board gaan huren. ze hebben me daar de K2 Fuse 163 Wide mee gegeven. En ik moet zeggen. ik was aangenaam verrast. board is van een hoger niveau en deed me plots veel beter boarden.
nu ga ik dus uitkijken naar een ander boardje. en ik denk iets in den aard van die K2 te nemen. Welke boards liggen een beetje in die zijn stijl? ze hadden ergens anders ook al de K2 titan vernoemd. zoals je wel doorhebt moet ik wel een breed board hebben. ik moet mijn 46.5 erop krijgen
beetje persoonlijke info:
lengte: 1m85
gewicht: 75
schoenmaat: 46.5
niveau: middelmatig
interesse: powder, maar moet ook op de piste lekker carven
Waarom ze uberhaupt nog een snowboard onderbinden is mij ook onduidelijk.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:32 schreef Kentaro het volgende:
Heeft iedereen tegenwoordig maat 46 en groter?
neej, ok ... klinkt interessant.. wat wil je ervoor hebben?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:44 schreef Thermo het volgende:
[..]
Hij is stijver als een dominant dat zeker, een Machine is net iets minder stijf dan een Agent en een vriend van me ramt met 100kg ook fijn op 158 agent. Het is niet bepaald een dweil.
( Ik kan je trouwens verzekeren dat als je echt lomp doet op een rail dat je alles kan breken )
Het is goed dat ik op 45 zitquote:Op maandag 16 januari 2006 18:52 schreef XL het volgende:
[..]
Waarom ze uberhaupt nog een snowboard onderbinden is mij ook onduidelijk.
Niet uitdagen he....quote:
achjaquote:Op maandag 16 januari 2006 20:11 schreef XL het volgende:
[..]
Niet uitdagen he....![]()
Over 45 weet ik ook genoeg grapjes
Je bedoelt een wandelaar?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:54 schreef Rnej het volgende:
[..]
achja
k zag pas in zm een skier op alleen zijn schoenen naar beneden gaan.. zag er echt te grappig uit
Vorig jaar met een gletsjertocht gedaan, gewoon op de bergschoenen naar beneden skienquote:
zijn die bij de boekhandel te halen?? of moet ik daarvoor naar een outdoor/snowboardwinkel of naar de site van burton gaan(om te bestellen)??quote:Op maandag 16 januari 2006 14:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hhmm verkopen weet ik niet, maar in de burton gids van 2006 staat wel mega veel info. weliswaar alleen van burton, maar toch. boards, bindingen, boots, kledingen enz
Site van Burton kun je ze bestellen (request catalog) en je kunt ze bij Burton minnende winkels vinden.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:55 schreef Stunteldent het volgende:
[..]
zijn die bij de boekhandel te halen?? of moet ik daarvoor naar een outdoor/snowboardwinkel of naar de site van burton gaan(om te bestellen)??
Wa gij dacht da gij enige belg hier was, da ge hollands klap betekend nog nie da ge het zijtquote:Op maandag 16 januari 2006 22:33 schreef Porroman het volgende:
@ Thermo: sjaans dak dan nen belg zijn :p
De K2 Fuse is een beginnersplank omdat hij een relatief trage, maar harde en weinig onderhoud eisende base heeft. Omdat hij een beetje flexibel is, gelijk een dweil, is het betrekkelijk eenvoudig rijden op die plankquote:Op maandag 16 januari 2006 22:33 schreef Porroman het volgende:
@ Thermo: sjaans dak dan nen belg zijn :p
en kan ik er aan doen dat ik op grote voet leef? en dan nog. kheb geen platvoeten, anders had da mss wel gegaan
@ XL: Die choc is zeker geen rommel. maar ik vin hem persoonlijk gewoon niet zo lekker gaan. kan je zelfs hebben op de duurste plank ...
en wat is er beginner aan de K2 Fuse? sorry alsk een stomme vraag stel, ma ik wil mij gewoon deftig informeren voor de aanschaf van men volgende board. Ik ga allesinds eens kijken naar die boards die je hebt voorgesteld. alleen zit ik een beetje gekneld met het feit dat ik die eerst wil testen voor ik ze koop. zijn er plaatsen waar je dat kan doen? behalve op testdagen dan.
ik ben uiteraard nog geen pro. dus een learn board mag het zeker zijn. maar het moet wel even meegaan. die choc ben ik na een half jaar ontgroeid ... vin ik persoonlijk wel vrij snel.
ik zoek gewoon iets all around. moet breed zijn, niet al te soepel (geen dwijl dus). lekker snijden in de bochtjes. en een beetje potentie hebben om wat showkes mee te proberen. af en toe is een jumpke mee te nemen alsk ergens een leuk bultje tegenkom.
waar kan ik die winkels vinden?? vast wel in a-dam .. maar is er misschien ook 1 in zwolle/lelystad omgeving ..quote:Op maandag 16 januari 2006 22:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Site van Burton kun je ze bestellen (request catalog) en je kunt ze bij Burton minnende winkels vinden.
burton.com zal vast wel een dealerfinder zijn.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:05 schreef Stunteldent het volgende:
[..]
waar kan ik die winkels vinden?? vast wel in a-dam .. maar is er misschien ook 1 in zwolle/lelystad omgeving ..
en andere winkels waar ze veel snowboards hebben, k kom zelf uit lelystad en hier hebben we (voor zover ik weet) alleen sjoerd raven die boards heeft staan, maar dat zijn er maar 3 of 4beetje jammer
![]()
Volgens mij heeft die K2 geen sintered base. Daarnaast is er inderdaad verschil in Sintered Bases.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:09 schreef Porroman het volgende:
wil je nu zeggen da alle boards met een sintered base beginnersboards zijn? of begrijp ik dat verkeerd, en zijn er dus nog verschillen onderling in de sintered bases?
Extruded kan wel een term zijn waarmee ze de dichtheid van een sintered base kunnen aanduiden. Ook ander base-materiaal kunnen ze ermee aanduiden. Hoe hoger de waarde die ze eraan geven, hoe sneller de base, hoe moeilijker het waxen en hoe groter de kans op schade.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:19 schreef Porroman het volgende:
oeps, ja ik haal die soms door elkaar. ik bedoelde een extruded![]()
dan mag je mijn vraag even herlezen met de juiste type base ingevuld
Ik mail je evenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:04 schreef Rnej het volgende:
[..]
neej, ok ... klinkt interessant.. wat wil je ervoor hebben?
(morgen krijg ik mijn loon, is het een meevaller dan zal ik t meteen ff melden)
Ik heb er vorig jaar wel eens wat besteld. Duurde 2 weken dacht ik nadat je betaald had. Heb die dvd toevallig ook besteld.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:00 schreef ForumGek het volgende:
Ik ben ziek, dus lekker deze dagen snowboard films kijken op de pc...maar ik heb nog een tip + vraag.
De tip:
http://www.dutchsnow.nl/shop/
Snowboard movie ISENSEVEN, kost maar ¤9,95 (excl. ¤3 verzendkosten) met boeklet (who gives a fuck) en 100 minuten bonusmateriaal. Ik heb deze vorige week besteld.
Vraag: heeft er iemand al eens iets besteld bij dutchsnow.nl en hoelang duurde dat ongeveer? Want ik wil die film hier kijken!
Groetjes van mij vanuit mijn ziektebedje !!
(nog 3 weken !!!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |