abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34048136
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:34 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Klinkt goed. Op wat voor manier verzend hij het zodat je geen duaneshit hoeft te betalen?

En hoe zit het met die kanten? waarom zijn die zo raar gevormd.
Droog gezegd zoals libtech het zegt, 7 contactpunten is meer dan 2
Het geeft voor mij gevoel

- betere controle op ijzige stukken ( en dan ook echt veel beter )
- Meer controle bij spins
- Een snellere kantenwissel
- Een actiever board

Owja, over het slijpen heb ik nog niet eens nagedacht
Komt wel wanneer het nodig is ...
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_34050541
quote:
Hoeveel ervaring heb je?
Wat voor een type rijder ben je?
Wat weeg je en wat is je schoenmaat?
Wat is je budget?
Ik heb 2 jaar een weekje geboard en ben een aantal keer (4 of 5x) snowworld geweest. Geen officiele lessen gehad, wel vrienden die me de basis hebben geleerd. Ik vind dat ik t al wel redelijk onder de knie heb, dus denk dat ik een goeie beginner ben (of bedoel je dit niet met type rijder) .. ik weeg zo'n 75/80kg en schoenmaat is 45/46 en ben ongeveer 1.95m budget is zo'n 500 euro max santaclaus was nice this year

edit: die 500 euro is maar gewoon een bedrag wat ik er ongeveer voor wil uitgeven, mocht een goed board (met bindingen, schoenen) duurder zijn dan maakt dit weinig uit
  zaterdag 14 januari 2006 @ 17:54:46 #153
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_34053550
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 16:21 schreef Stunteldent het volgende:

[..]

Ik heb 2 jaar een weekje geboard en ben een aantal keer (4 of 5x) snowworld geweest. Geen officiele lessen gehad, wel vrienden die me de basis hebben geleerd. Ik vind dat ik t al wel redelijk onder de knie heb, dus denk dat ik een goeie beginner ben (of bedoel je dit niet met type rijder) .. ik weeg zo'n 75/80kg en schoenmaat is 45/46 en ben ongeveer 1.95m budget is zo'n 500 euro max santaclaus was nice this year

edit: die 500 euro is maar gewoon een bedrag wat ik er ongeveer voor wil uitgeven, mocht een goed board (met bindingen, schoenen) duurder zijn dan maakt dit weinig uit
Bijna genoeg informatie. Wat spreekt je aan het van de piste afknallen of trucjes uithalen?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 14 januari 2006 @ 18:58:43 #154
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_34056057
Heeft iemand hier ervaring met Postwiese (winterberg)?
Rij er morgen ff heen voor een dagje.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  zaterdag 14 januari 2006 @ 19:16:26 #155
71115 Rnej
I walk the line
pi_34056943
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 22:37 schreef No-Li-Ta het volgende:
hahaa.. jaa ik dacht laat ik de eeuwig voortdurende battle maar even voor zijn
straps zijn toch veel beter

pi_34057016
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:58 schreef Basje_B het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Postwiese (winterberg)?
Rij er morgen ff heen voor een dagje.
Ik ga eind Februari voor een weekje naar Winterberg. Is een leuke berg voor 2 dagen lol. Daarna gaat het vervelen omdat het zo klein is.

Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  zaterdag 14 januari 2006 @ 19:25:29 #157
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_34057282
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 19:18 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Ik ga eind Februari voor een weekje naar Winterberg. Is een leuke berg voor 2 dagen lol. Daarna gaat het vervelen omdat het zo klein is.

[afbeelding]
Op die kaart ziet het er best groot uit.
Maar het hoogteverschil zal wel tegenvallen dan.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 14 januari 2006 @ 19:40:39 #158
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_34057866
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 19:18 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ligt Postwiese ook in de buurt daar?
daar moet mooi parkje liggen.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_34058317
Ik heb een probleem en maybe dat jullie mij er bij kunnen helpen ?
Ik mag graag snowboarden !
ik heb alleen allemaal van die laffe vrienden die liever in de zomer op het strand gaan zitten lamballen !
zijn er ook reisorganisaties die een board vacantie regelen ?
en is het dan gek als je daar in je 1 tje heen gaat ?
want k wou toch wel erg graag weer op wintersport dit jaar !
alvast bedankt
micha
  zaterdag 14 januari 2006 @ 19:56:28 #160
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_34058460
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 19:52 schreef mixed-up het volgende:
ik heb alleen allemaal van die laffe vrienden die liever in de zomer op het strand gaan zitten lamballen !
alvast bedankt
micha
Wil je zomers gaan dan kan je op summercamp met ultimate-snowboarding.com is les 2alpes.
in j eeentje is niet erg. 1 big happy family.

saiko.com heeft ook reizen waar je in je eentje kan.
pi_34058464
Ik ga ook in mijn eentje in April hoor, lekker boeie
pi_34058516
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 19:52 schreef mixed-up het volgende:
alvast bedankt
micha
Het leukst is dan om met een snowboardcamp mee te gaan. Alles wordt geregeld, je kunt een camp van je eigen nivo kiezen, je hebt goede leraren etc. http://snowboard.pagina.nl Hier staan er een heleboel op.
pi_34058542
druk hier, hij heeft al drie antwoorden
pi_34058599
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 19:56 schreef Thermo het volgende:
Ik ga ook in mijn eentje in April hoor, lekker boeie
maar wat doe je dan jij gaat alleen puur voor het boarden want sávonds in je uppie op stap is ook niet alles
groeten micha
  zaterdag 14 januari 2006 @ 20:01:41 #165
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_34058645
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:00 schreef mixed-up het volgende:

[..]

maar wat doe je dan jij gaat alleen puur voor het boarden want sávonds in je uppie op stap is ook niet alles
groeten micha
Zoek je gewoon meteen een board-chick en je board de hele week ook niet meer in je eentje.
pi_34058708
Zoek je gewoon meteen een board-chick en je board de hele week ook niet meer in je eentje.
pi_34058743
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:01 schreef Basje_B het volgende:

[..]

goed plan als het maar niet die chick van de guano apes word staat ze met der dronken kop midden in de nacht the loard of the boards te bleren
  zaterdag 14 januari 2006 @ 20:07:35 #168
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_34058877
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:00 schreef mixed-up het volgende:

[..]

groeten micha
Je gaat dan stappen met de mensen met wie je op les zit.
pi_34058942
hebben jullie zelf al wel is zoiets gedaan ? en hoe beviel dat ?
of jullie hebben geen laffe vrienden die wel gewoon mee gaan
  zaterdag 14 januari 2006 @ 20:09:00 #170
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_34058947
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:07 schreef XL het volgende:

[..]

Je gaat dan stappen met de mensen met wie je op les zit.
maar eingelijk moet je op tijd naar je bedje want de volgende dag meot je uitgerust voor je les zijn
pi_34058987
@ XL:

trucjes spreekt me wel erg aan, oefening baart kunst he en off piste vind ik ook heel erg gaaf, tussen de bomen door
  zaterdag 14 januari 2006 @ 20:11:22 #172
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_34059048
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:08 schreef mixed-up het volgende:
hebben jullie zelf al wel is zoiets gedaan ? en hoe beviel dat ?
of jullie hebben geen laffe vrienden die wel gewoon mee gaan
ik heb me laffe vrienden over gehaald om mee te gaan. wel na lang zeuren. als alleen zou moeten gaan zou ik gewoon gaan. Te gaaf om daarom te laten varen.
pi_34059053
heeft er al iemand mooie foto's geschoten dit jaar en on-line gezet ?
pi_34059070
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:10 schreef Stunteldent het volgende:
@ XL:

trucjes spreekt me wel erg aan, oefening baart kunst he en off piste vind ik ook heel erg gaaf, tussen de bomen door
heb je ooit aan rolskieen gedacht?
pi_34059120
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:11 schreef Basje_B het volgende:

[..]

ik heb me laffe vrienden over gehaald om mee te gaan. wel na lang zeuren. als alleen zou moeten gaan zou ik gewoon gaan. Te gaaf om daarom te laten varen.
1 aat van mij die gaat nooit van zn leven mee ik heb het lef niet eens meer om hem te vragen

en de rest zit allemaal aan de meid vastgeplakt wintersport ik ga niet op wintersport veel te koud !
stelletje zeikerds bah
pi_34059198
Ik ga liever zonder laffe vrienden dan

Krijg je van die shit dat ze met hun kater om 11 uur opstaan etc. Ga ik liever met een groep gedreven sporters.
pi_34059236
quote:
heb je ooit aan rolskieen gedacht?
ik houd t bij boarden, maar wat houdt dat rolskieen dan in??
pi_34060490
serieus een lessenreeks en methodisch opbouwend programma geschreven voor een bedrijf over rolskien... Gevaarlijke sport is dat, doe het nooit meer. Dan kan je nog beter als beginnend snowboarder van grote schanzen gaan springen!!
pi_34060676
nu weten we nog niet wat rolskien is

mja ik dacht laat ik maar eens even niet de luie donder uithangen en ff googelen
http://www.rolskitotaal.nl/Pagina's/Wat%20is%20rolskien.html

volgens mij is het gewoon skeeleren met stokken

en nu was ik ff aan het kijken op bleu tomato en daar zag ik deze http://www.blue-tomato.at(...)gen8Aie-30.image.jpg
staan is iemand bekend met dit bord ?

[ Bericht 43% gewijzigd door mixed-up op 15-01-2006 00:41:32 ]
  zondag 15 januari 2006 @ 03:35:37 #180
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_34074728
Er is een leuk rolski topic op fok!

Groetjes, Kusjes....

XL
  zondag 15 januari 2006 @ 03:35:58 #181
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_34074732
pi_34078588
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 19:40 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Ligt Postwiese ook in de buurt daar?
daar moet mooi parkje liggen.
Postwiese ligt ietsje verder. Als je door winterberg rijdt, kun je op een gegeven moment rechtsaf richting de neuastenberg. Dan rij je onder een viaduct door en blijf je de weg volgen. Na een tijdje gaat de weg met een grote bocht naar links, maar er is ook een afslag naar rechts. Die neem je en blijft je uitrijden tot je in een plaatsje komt. Daar moet je zijn. Je kan de auto langs de weg parkeren en over de piste kijken. Het is niet echt denderend groot, maar je kan je er wel een dagje vermaken.

De pistes van winterberg zijn langer en meer, maar niet echt denderend. Je kan het uiteraard niet vergelijken met Oostenrijk / Frankrijk. Maar voor een weekje kun je je wel vertoeven.

Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  zondag 15 januari 2006 @ 13:22:44 #183
139092 Thomsa
Ondertitel under construction
pi_34080835
Hoi, ik had een vraagje. Ik heb net n nieuw snowboard en k ga volgende week op wintersport. Weet iemand onder welke hoek ik mijn bindingen het beste in kan stellen? Ik ben redelijk gevorderd, ga regelmatig off-piste en wil volgende week proberen t springen onder de knie te krijgen. Kan iemand mij helpen?
"Jij bent een slecht mens, neef Bastiaan!"
pi_34081980
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:22 schreef Thomsa het volgende:
Hoi, ik had een vraagje. Ik heb net n nieuw snowboard en k ga volgende week op wintersport. Weet iemand onder welke hoek ik mijn bindingen het beste in kan stellen? Ik ben redelijk gevorderd, ga regelmatig off-piste en wil volgende week proberen t springen onder de knie te krijgen. Kan iemand mij helpen?
http://www.ultimate-snowboarding.com/artikel.php?artikelID=74
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
  zondag 15 januari 2006 @ 15:20:21 #185
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_34085352
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:10 schreef Stunteldent het volgende:
@ XL:

Ik zou kijken of je een van onderstaande modellen ergens kan huren/proberen:

Burton Cruzer Wide 159
Atomic Triarc 159
Nitro Revolt 158

Voor offpiste zou je langer kunnen gebruiken, maar als beginner heb je daar niks te zoeken. Voor een incidenteel stukje door de bomen gaat dit prima. Niet bezuinigen op schoenen, koop iets wat erg comfortabel zit en goed past. Flow-bindingen kan ik je van harte aanbevelen, maar niet iedereen is er enthousiast over. Plank + goede bindingen moet kunnen rond de 400 euro, met schoenen erbij ga je over je budget heen. In Augustus kan het iets goedkoper, als je goed naar aanbiedingen zoekt nu misschien ook.
  zondag 15 januari 2006 @ 15:21:06 #186
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_34085373
quote:
Ze noemen Duck niet eens
pi_34085560
Ik heb trouwens nog een paar Burton C16's te koop voor geinteresseerden.

En bij tijd ook een paar nieuwe Cartels.

En ook nog een Rome The Machine 157.
pi_34093547
quote:
Flow-bindingen kan ik je van harte aanbevelen, maar niet iedereen is er enthousiast over.
wat zijn dan precies flow-bindingen .. en wat kan je anders krijgen, mocht flow-binding niets voor mij zijn ...??
pi_34093804
quote:
Op zondag 15 januari 2006 19:02 schreef Stunteldent het volgende:

[..]

wat zijn dan precies flow-bindingen .. en wat kan je anders krijgen, mocht flow-binding niets voor mij zijn ...??
flow bindingen zijn speciaal ontwikkeld voor beginners, je kunt heel makkelijk in- en uitstappen
  zondag 15 januari 2006 @ 19:48:05 #190
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_34095534
quote:
Op zondag 15 januari 2006 19:10 schreef Kentaro het volgende:

[..]

flow bindingen zijn speciaal ontwikkeld voor beginners, je kunt heel makkelijk in- en uitstappen
!
  zondag 15 januari 2006 @ 19:56:26 #191
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_34095894
quote:
Op zondag 15 januari 2006 15:21 schreef XL het volgende:

[..]

Ze noemen Duck niet eens
quote:
Sommige boarders, die veel fakie boarden, hebben de zogenaamde "Duckstance" . Dit is een stance waarbij goofy en regular worden samen gebracht, zodat je nooit met het verkeerde been voor kunt staan. Beide bindingen wijzen bij deze stance naar buiten zodat het lijkt op een "eenden stand".
Staat er toch echt... niet heel veel, maar wel wat.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  zondag 15 januari 2006 @ 20:12:22 #192
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_34096492
quote:
Op zondag 15 januari 2006 19:56 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

[..]

Staat er toch echt... niet heel veel, maar wel wat.
Het blijft een prutsstuk.
  zondag 15 januari 2006 @ 21:22:08 #193
71115 Rnej
I walk the line
pi_34100209
quote:
Op zondag 15 januari 2006 15:26 schreef Thermo het volgende:
Ik heb trouwens nog een paar Burton C16's te koop voor geinteresseerden.

En bij tijd ook een paar nieuwe Cartels.

En ook nog een Rome The Machine 157.
cartels waren die witte he?

en die rome the machine? jij hebt ook grote voetjes he? .. freestyleplankje?
pi_34100739
Ja pure freestyleplank van 26 breed
Mijn freestyle verzameling is beetje groot aan het worden
  maandag 16 januari 2006 @ 08:31:54 #195
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_34112213
Gisteren naar Winterberg geweest voor een dagje. Postwiese toch niet geworden omdat de 2 andere die mee waren liever gingen piste rijden ipv parkje.
Sneeuw was niet super. Veel ijs en druk maar was te verwachten. Heb me wel goed vermaakt voor een dag.
Viel me wel op dat je er haast geen boarden waren die in de hogere prijsklasse vallen. Niet bijzonder natuurlijk maar viel me gewoon op. Ook hoop skiers met rare mutsen en zelfs rare pakken aan. Heb hele kerstman en een elf en zelfs een skieende banaan gezien
  maandag 16 januari 2006 @ 09:22:43 #196
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_34112697
quote:
Op maandag 16 januari 2006 08:31 schreef Basje_B het volgende:
Gisteren naar Winterberg geweest voor een dagje. Postwiese toch niet geworden omdat de 2 andere die mee waren liever gingen piste rijden ipv parkje.
Sneeuw was niet super. Veel ijs en druk maar was te verwachten. Heb me wel goed vermaakt voor een dag.
Viel me wel op dat je er haast geen boarden waren die in de hogere prijsklasse vallen. Niet bijzonder natuurlijk maar viel me gewoon op. Ook hoop skiers met rare mutsen en zelfs rare pakken aan. Heb hele kerstman en een elf en zelfs een skieende banaan gezien
Jezelf verkleden op ski's heet trucjes uithalen (freestyle) in die discipline.
pi_34112730
XL ga terug naar bed!
  maandag 16 januari 2006 @ 09:27:20 #198
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_34112755
quote:
Op maandag 16 januari 2006 09:25 schreef Thermo het volgende:
XL ga terug naar bed!
Ik mag toch wel gewoon wat skiers dissen....
pi_34113216
quote:
Op maandag 16 januari 2006 09:27 schreef XL het volgende:

[..]

Ik mag toch wel gewoon wat skiers dissen....
Dat is toch al niet meer nodig, wij weten hier al hoe lame ze zijn.
  maandag 16 januari 2006 @ 10:00:58 #200
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_34113305
quote:
Op maandag 16 januari 2006 08:31 schreef Basje_B het volgende:
dat van die hogere prijsklasse viel mij ook op tijdens mij vakantie in sölden. heb wel 2 t6en gezien van 2006 , een shaun white en een custom x. voor de rest waren het bijna allemaal huurboards

gister trouwens burton the process: 3 op dvd gekeken, man echt ziek! heb gelijk weer zin om te boarden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')