Verstuurdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:17 schreef Rnej het volgende:
[..]
niets ontvangen...
probeer anders 20030835 [at] student punt hhs punt nl
enzo
Heb jij al iets geboekt in Gerlos, Thermo?quote:
In Frankrijk ligt nog steeds geen sneeuw, waardoor ik vrijdag eigenlijk nog niets te zoeken heb. Gerlos was ik wat uit het oog verloren, ik weet niet wanneer daar de laatste sneeuw gevallen is en wat de weersvoorspelling is. In ieder geval zag ik dat snowtrex voor de beoogde data wat mooie appartementjes met skipas in de aanbieding heeft voor Gerlos.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:57 schreef Thermo het volgende:
Dat ga ik zo eens doen, heb iedergeval al wat potentiele lokaties gebeld met plek etc.
ik was me alleen nog aan het oriënteren wat mijn budget gaat zijn.
Ik wax meestal van tevoren en soms tijdens de week (je voelt het eigenlijk wel als je wax 'op' is).quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:02 schreef Flippe het volgende:
Even een vraagje
Wat plegen jullie tijdens een week wintersport voor onderhoud aan het board?
Ik wil mijn nieuwe Burton Royale goed onderhouden, wat zijn jullie tips?
Wat te doen voor het boarden (voor de vakantie/'s morgen) Na het boarden ('s avonds en na de vakantie?).
Het board heeft een sintered base..
URL?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:24 schreef XL het volgende:
[..]
In Frankrijk ligt nog steeds geen sneeuw, waardoor ik vrijdag eigenlijk nog niets te zoeken heb. Gerlos was ik wat uit het oog verloren, ik weet niet wanneer daar de laatste sneeuw gevallen is en wat de weersvoorspelling is. In ieder geval zag ik dat snowtrex voor de beoogde data wat mooie appartementjes met skipas in de aanbieding heeft voor Gerlos.
Wat voor wax is handig in gebruik.. en hoe werkt dit?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:26 schreef XL het volgende:
[..]
Ik wax meestal van tevoren en soms tijdens de week (je voelt het eigenlijk wel als je wax 'op' is).
Tenzij je hem zelf gevonden hebt en geboekt is ie net weg.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:28 schreef Thermo het volgende:
[..]
URL?
Frankrijk is kut,Gerlos is nog steeds goed te doen.
Dat is goedkoper dan ik gevonden had...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:43 schreef XL het volgende:
[..]
Tenzij je hem zelf gevonden hebt en geboekt is ie net weg.
Was 250 euro pas + appartement.
Als die er nog was geweest had ik die met jou en beerke kunnen boeken....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:48 schreef Thermo het volgende:
[..]
Dat is goedkoper dan ik gevonden had...
Maar sowieso zat ik te checken naar 1 pers. dingen he.
Als ik vanavond meer tijd heb zal ik eens mailen naar de Tourismusverbund om te vragen of ze niet een pauschaaltje voor ons kunnen bouwen. Die zien er voordelig uit.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:57 schreef Thermo het volgende:
Er is zo wel iets anders te boeken hoor.
Moment.
edit
via http://www.gerlos.at kom ik wel wat toffe dingen tegen!
Het is inderdaad een nieyuwe... nog niet op geboard.. hij is in de winkel nog gewaxt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:40 schreef Rnej het volgende:
als je boardje nieuw is (en dat istie toch?) dan houdt ie t zeker weten een week vol, de fabriekslaag op burton boardjes is echt geniaal snel.. en houdt echt heel lang...
vast welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:21 schreef Flippe het volgende:
[..]
Het is inderdaad een nieyuwe... nog niet op geboard.. hij is in de winkel nog gewaxt.
Dus het moet helemaal goed komen?
zeker waxen voor de vakantie. De fabriekswax is voor 1 keer boarden. Het beste is nieuw kopen en meteen waxen. Vervolgens 1 x per 5 dagen ongeveer, afhankelijk van de omstandighedenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:21 schreef Flippe het volgende:
[..]
Het is inderdaad een nieyuwe... nog niet op geboard.. hij is in de winkel nog gewaxt.
Dus het moet helemaal goed komen?
Hmm... mijn board werd voordat ik hem meekreegn nog een x gewaxtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:30 schreef Rnej het volgende:
[..]
vast wel
maar " hij is in de winkel nog gewaxt?" apart.. die dingen worden gewaxed geleverd.. althans, mijn canyon vorig jaar wel hoor![]()
Als dat gebeurd is hoef je het niet meer te waxen. Aan het einde van de week wordt hij langzamer, dan moet je hem weer waxen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:57 schreef Flippe het volgende:
[..]
Hmm... mijn board werd voordat ik hem meekreegn nog een x gewaxt
Dat is nogal merkafhankelijk hoor, dat 1 x boarden op fabriekswax. Forum + lib-tech garanderen iedergeval een behoorlijk stuk langerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:48 schreef Kentaro het volgende:
[..]
zeker waxen voor de vakantie. De fabriekswax is voor 1 keer boarden. Het beste is nieuw kopen en meteen waxen. Vervolgens 1 x per 5 dagen ongeveer, afhankelijk van de omstandigheden
Dat laatste.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:03 schreef Flippe het volgende:
Oke... moet er dus normaal gesproken wel een hele week mee kunnen doen.
Wat is het verstandigst na de vakantie.. meteen waxen? of wachten en waxen vlak voor mijn volgende vakantie?
'quote:
Ik zag al wat nachtelijk ICQ-werk ja....quote:Op woensdag 18 januari 2006 06:04 schreef beerke het volgende:
[..]
'
Als het op boarden aan komt mag je altijd blind op mij vertrouwen hoor. Ik heb toch wel behoorlijk zin om te gaan knallen eigenlijk. Alleen is het gros van mijn budget aan bier en bijbehorende zaken opgegaan vanavond. Weltrusten en tot morgenmiddag.
voor de pc niet, helaasquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:25 schreef GenesiZ het volgende:
Even een vraagje voor de computer-boarders. Bestaat er op dit moment nog een hoogstaande pc-game voor Snowboarden? Ik heb een tijd Supreme Snowboarding gespeeld, maar dat gaat toch wel erg vervelen.
[afbeelding]
Woei, vette shit ouwequote:Op woensdag 18 januari 2006 11:43 schreef 360sjors het volgende:
Dikke pc boardgame op http://www.2flashgames.com/f/f-491.htm![]()
Vind ik deze nog iets leukerquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:43 schreef 360sjors het volgende:
Dikke pc boardgame op http://www.2flashgames.com/f/f-491.htm![]()
Welk spel? en waarvoor? Of had je het tegen iemand andersquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:21 schreef ForumGek het volgende:
Ik wil hem best voor je branden en opsturen hoor !
ah, op die fietsquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:24 schreef ForumGek het volgende:
x Games Pro boarder, wil ik best branden en naar je opsturen !
Als je de verzendkosten dekt
hey is dit niet met hoe meer je gaat hoe goedkoper het word ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:59 schreef XL het volgende:
De beste sneeuw in Frankrijk ligt momenteel in het verre zuiden, daar ligt Pra Loup. Een oud gebiedje met 180km pistes. Prima boarden daar, erg leuk. Husk doet aanbiedingen om er heel goedkoop naartoe te gaan.... Bus, pas en appartement rond de 100 euro.
Nu is de sneeuw nog steeds niet super, maar ook zeker niet slecht daar. Offpiste zal redelijk moeilijk worden. Toch vind ik het wel interessant, om echter de meest interessant prijs te krijgen moet je met meer man gaan. Niemand hier vrij volgende week?
Beerke en ik zijn wel in voor een weekje sneeuw.
Gewoon naar Gerlos met de auto ouwe.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:59 schreef XL het volgende:
De beste sneeuw in Frankrijk ligt momenteel in het verre zuiden, daar ligt Pra Loup. Een oud gebiedje met 180km pistes. Prima boarden daar, erg leuk. Husk doet aanbiedingen om er heel goedkoop naartoe te gaan.... Bus, pas en appartement rond de 100 euro.
Nu is de sneeuw nog steeds niet super, maar ook zeker niet slecht daar. Offpiste zal redelijk moeilijk worden. Toch vind ik het wel interessant, om echter de meest interessant prijs te krijgen moet je met meer man gaan. Niemand hier vrij volgende week?
Beerke en ik zijn wel in voor een weekje sneeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |