Het zou me verbazen als het niet zo wasquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:58 schreef Xrenity het volgende:
Coole OP
Betekenen die Japanse tekens ook Revolution?
Nee, daar staat Nintendo Co.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:58 schreef Xrenity het volgende:
Coole OP
Betekenen die Japanse tekens ook Revolution?
Hoezo er is niet meer nodig?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:58 schreef Notorious_Roy het volgende:Kwaliteits OP!
Meer is er niet nodig inderdaad. Dat eeuwige scrollen in sommige andere topics
* Retuobak is verbaasdquote:
Specs interesseren me niet. Ingame shots en gameinfo wil ik ook, maar dat hoeft allemaal neit in de OP wmb. Dat laatste geheim is misschien iets waar Animal Crossing DS naar hint:quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:59 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Hoezo er is niet meer nodig?
Ik zou graag wat ingame shots en info over een paar launchtitels zien
Evenals specs en dat laatste geheim van de Revolution
[..]
* Retuobak is verbaasd
quote:
quote:
quote:
Hoezo? Het leek mij wel logisch. Nintendo Revolution. Nintendo staat nu gewoon in het Japans omdat het een Japanse naam is.quote:
Laat het alsjeblieft niet zo'n hoofdpijnverwekker zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Specs interesseren me niet. Ingame shots en gameinfo wil ik ook, maar dat hoeft allemaal neit in de OP wmb. Dat laatste geheim is misschien iets waar Animal Crossing DS naar hint:
http://www.4colorrebellio(...)crossing-wild-world/
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:55 schreef Ruzbeh het volgende:
9
8
7
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:56 schreef Ruzbeh het volgende:
6
5
4
3
2
Nu snap ik waarom een console die nog niet gereleased is al zoveel topics kan hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:57 schreef Ruzbeh het volgende:
1
0: [Nintendo Revolution 48] The real next-generation
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Specs interesseren me niet. Ingame shots en gameinfo wil ik ook, maar dat hoeft allemaal neit in de OP wmb. Dat laatste geheim is misschien iets waar Animal Crossing DS naar hint:
http://www.4colorrebellio(...)crossing-wild-world/
Bummerquote:Head Mounted Displays are a commonplace item in the japanesse electronics market. I wouldn’t think anything of it.
Slow down, guys.
John - 01.03.06 7:34 am
Ik heb sommige letters deze keer maar vet gedrukt, omdat bepaalde users anders de boodschap niet begrijpen.quote:
I know, maar tis wel typisch 'Revolution NEWS!! OMG WTF HMD!!'quote:
Dus Rev moet er in autumn zijnquote:ultimate spiderman 2 will be released for all next gen consoles autumn 2006
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:06 schreef P-Style het volgende:
Nu snap ik waarom een console die nog niet gereleased is al zoveel topics kan hebben.
Hoeft ook niet bij de begin van een nieuwe regel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:19 schreef chibibo het volgende:
Bij de linkjes naar de vorige delen, staat tussen [22] en [23] en tussen [44] en [45] geen verticaal streepje.
Hij ziet er bij mij nu zo uit:quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoeft ook niet bij de begin van een nieuwe regel.
FOK's oude stijl ook nogquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:50 schreef chibibo het volgende:
[..]
Hij ziet er bij mij nu zo uit:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |