Ik doe toch niet alsof graphics volkomen onbelangerijk zijn? Tuurlijk zijn graphics en geluid belangerijk, maar nu hebben we de punt bereikt waar je genoeg polygonen en shader effects hebt om een goede sfeer te maken. Hoe kan je nu met meer polygonen, betere textures, betere lightning en betere shader effects enzo, veel meer bijdragen aan sfeer en immersie enzo? Tuurlijk is het beter, maar het is niet zo alsof de sfeer en immersie worden verpest door minder scherpe textures, minder indrukwekkende lightning en minder polygonen. Voor sommige mensen wel, maar echt niet enorm veel ofzo.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:26 schreef Retuobak het volgende:
Graphicshoeren . Ik word zo moe van die mensen die doen alsof graphics volkomen onbelangrijk zijn. Graphics en geluid hebben een enorme impact op de sfeer van een game en de immersie die een speler ervaart in de game. En laten dat nou net 2 vlakken zijn waar Nintendo zich niet de sterkste in toont.
quote:NEW IWATA REVOLUTION AIRBRUSHES
Iwata quality and performance at value pricing!
Iwata-Medea Airbrush Products, Portland, Oregon, is very proud to announce the release of their new IWATA REVOLUTION airbrushes. After many months of planning and meticulous design engineering the Iwata Revolution is now being manufactured for the new airbrush user with these traits in mind: Quality, Performance and Value. The Revolution airbrushes are made so that new airbrush users of all backgrounds can now get started with Iwata performance. This is a tremendous breakthrough in the airbrush industry, a top-of-the-line quality airbrush at value pricing!
The Iwata Revolution airbrushes excel in all areas—the way they look, the way handle, and especially the way they spray. Noticeably there is also a new, more ergonomic chrome-handle design. All of the parts are precision fitted to Iwata standards and can be removed easily for cleaning. The spray quality is simply superb for an airbrush at this price range and category. And like the Iwata Eclipse models, one tip and one needle do it all. These dual-action, internal-mix metal airbrushes are manufactured to the same precision standards as the entire Iwata Airbrush line. The Revolution airbrushes are ideally suited for beginning students, hobbyists, crafts persons and industrial use.
The Iwata Revolution airbrushes use a Teflon packing needle seal, which is impervious to solvent-based paints, and is easily replaced. There are two models available: Iwata Revolution BCR (bottom feed) and the CR (gravity feed cup—15 cc). Simply put, the Revolution out performs all other airbrushes in the same price range, and continues to keep Iwata in the forefront of precision airbrush technology.
The new IWATA REVOLUTION AIRBRUSHES are available now at your favorite Iwata-Medea-Artool supplier. For a complete listing of the IWATA–MEDEA–ARTOOL catalog on the Web, go to www.iwata-medea.com.
Lol. Toeval, kan niet anders.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.arttalk.com/iwata/revolutionpromo.htm
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:38 schreef Tomasso het volgende:
Tain, normaal gesproken als jij iets post in een Nintendo topic is het negatief.
Daar ben ik niet van overtuigd eigelijk. Als je vandaag Ocarina of Time zou spelen zou het net zo meeslepend en immersief zijn als 7 jaar geleden.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:38 schreef Retuobak het volgende:
Tja Ruzbeh, wat Speknek al zei in de vorige draad, standaarden verschuiven. Ben je gewend aan het een, dan doet het af aan de sfeer om iets met mindere graphics en geluid te spelen. Vroeger had je bijv. immersie bij een Blake Stone (ik noem maar wat), maar tegenwoordig absoluut niet meer. En het kan inderdaad nog veel beter allemaal, overtuigend emoties brengen in de gezichten van personages bijv. kan enorm veel doen voor de ervaring bij een RPG of Adventure. En zo zijn er nog een hoop meer dingen .
Dat betwijfel ik ten zeerste . Ik denk dat iemand die de game voor het eerst speelt (en dus geen nostalgische gevoelens ervaart) minder immersie zal ervaren dan hij 7 jaar geleden zou hebben gedaan.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:43 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Daar ben ik niet van overtuigd eigelijk. Als je vandaag Ocarina of Time zou spelen zou het net zo meeslepend en immersief zijn als 7 jaar geleden.
(Volgens die logica zou het met films hetzelfde moeten zijn, maar dat is dus ook niet waar. Het zou voor films zelfs sterker moeten gelden, omdat het voornamelijk een non-interactief visueel medium is.)quote:Op woensdag 7 december 2005 12:26 schreef Retuobak het volgende:
Graphicshoeren . Ik word zo moe van die mensen die doen alsof graphics volkomen onbelangrijk zijn. Graphics en geluid hebben een enorme impact op de sfeer van een game en de immersie die een speler ervaart in de game. En laten dat nou net 2 vlakken zijn waar Nintendo zich niet de sterkste in toont.
Doet het ook af aan de gameplay?quote:Tja Ruzbeh, wat Speknek al zei in de vorige draad, standaarden verschuiven. Ben je gewend aan het een, dan doet het af aan de sfeer om iets met mindere graphics en geluid te spelen
In ieder geval meer dan 5 keer uitgespeeld. Ik kan me echt niet voorstellen dat het nu niet immersief zou zijn als ik het vandaag nog een keer zou spelen.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:47 schreef BMH het volgende:
Ruzbeh, wat weet jij nu van OOT?
Niks nostalgie. Ocarina of Time is gewoon harstikke immersief, geen midi achtige geluidjes, geen korrelige graphics, etc.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste . Ik denk dat iemand die de game voor het eerst speelt (en dus geen nostalgische gevoelens ervaart) minder immersie zal ervaren dan hij 7 jaar geleden zou hebben gedaan.
Immersie zie ik in een hoop games als wezenlijk onderdeel van de gameplay, speel jij maar eens F.E.A.R. met matige graphics en geluid en vertel me dan nog dat het geen effect heeft op de gameplay.quote:Doet het ook af aan de gameplay?
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:55 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]
Met die graphics zijn zeker niks mis.
Sterker nog, OoT is nog steeds meer immersiever dan de meeste spellen van tegenwoordig. Als je in OoT tegen een klein bosje aan loopt of in een bosje hoor je ook een geluid van een bosje en dan gaat het ook een klein beetje bewegen. Zulke subtiele dingen helpen aan de immersieve dinges enzo. Toen ik in World of Warcraft in een bosje lopen begon het niet te bewegen, en ook niet eens een geluidje ofzo. Minder immersief, maar ja wat verwacht je van een MMORPG. Of het was ook niet in Morrowind ofzo. Dat weet ik niet meer.
Helaas een slecht voorbeeld in mijn geval want ik vond FEAR echt erg kut... vooral de gameplay, maar ik vind 1st person shooters ook niks aan.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:55 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Immersie zie ik in een hoop games als wezenlijk onderdeel van de gameplay, speel jij maar eens F.E.A.R. met matige graphics en geluid en vertel me dan nog dat het geen effect heeft op de gameplay.
Dat is gewoon een geemuleerd screen als ik het goed begrijp.quote:
Overigens: welk effect hebben de graphics van Zelda 3 gehad op de gameplay?quote:Op woensdag 7 december 2005 12:55 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Immersie zie ik in een hoop games als wezenlijk onderdeel van de gameplay, speel jij maar eens F.E.A.R. met matige graphics en geluid en vertel me dan nog dat het geen effect heeft op de gameplay.
Spellen worden niet beter of origineler maar betere graphics/effecten kunnen wel bijdragen aan een betere belevenis van een spel. Als je in een fantasy RPG door een bos loopt draagt het wel bij aan de sfeer als dat bos ook echt lijkt en niet dat het een paar bomen zijn en er een texture op de grond ligt wat gras moet voorstellenquote:Op woensdag 7 december 2005 13:00 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Helaas een slecht voorbeeld in mijn geval want ik vond FEAR echt erg kut... vooral de gameplay, maar ik vind 1st person shooters ook niks aan.
Het steeds beter maken van de graphics (wat in steeds kleinere stappen gebeurt) maakt dat in jouw opzicht de spellen beter en origineler? Dat ze er beter uitzien, ben ik met je eens.
Maar hetzelfde argument geldt voor fims: zijn films met superieure special effects ook de betere films?
Dan is het nog geen slecht voorbeeld, want voor een first person shooter is F.E.A.R. een HELE goede game. En dat komt door een behoorlijk deel door de sfeer en immersie (waar de erg nette graphics en het geweldige geluid zeker aan bijdragen)quote:Op woensdag 7 december 2005 13:00 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Helaas een slecht voorbeeld in mijn geval want ik vond FEAR echt erg kut... vooral de gameplay, maar ik vind 1st person shooters ook niks aan.
Het verschilt per spel of een game er beter van wordt of niet, in het geval van een Civilization? Nee.quote:Het steeds beter maken van de graphics (wat in steeds kleinere stappen gebeurt) maakt dat in jouw opzicht de spellen beter en origineler? Dat ze er beter uitzien, ben ik met je eens.
Worden zwart-wit films met enkel nog muziek nog geaccepteerd door de mainstream?quote:Maar hetzelfde argument geldt voor fims: zijn films met superieure special effects ook de betere films?
Ik zou het je vertellen als ik de game gespeeld had...quote:Op woensdag 7 december 2005 13:01 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Overigens: welk effect hebben de graphics van Zelda 3 gehad op de gameplay?
Daar waren mooie graphics niet nodig. Basaal als ze waren brachten ze het verhaal icm de meer dan briljante gameplay geweldig tot leven. Anderzijds waren de graphics toentertijd helemaal niet slecht. het gebruik van semi-transparante lagen om mist, regen, of slecht verlichte ruimtes te creeren deden, ondersteund door het geluid, verschrikkelijk veel met de beleving van het spel.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:01 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Overigens: welk effect hebben de graphics van Zelda 3 gehad op de gameplay?
quote:Worden zwart-wit films met enkel nog muziek nog geaccepteerd door de mainstream?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |