abonnement Unibet Coolblue
pi_177215138


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
pi_177215159
Kut ik had een mooie tt
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177215168
Coinbase :') Klinkt niet best.
pi_177215189
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Yep
Zo'n korte vraag van mij vraag natuurlijk ook om een kort antwoord :P
Maar waarom zou je kopen? Hoe groot acht je het risico dat de hack nog effect gaat hebben? Staan er mooie dingen op de planning?

Dank :)
pi_177215198
Ik heb geen coinbase, maar automatische afschrijvingen kun je dacht ik storneren, mocht je er toevallig last van hebben.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177215231
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:14 schreef Kyran het volgende:

[..]

Kan nog steeds hack zijn toch? Ze weten niet precies waar het aan ligt als ik het zo lees, behalve dat het te maken heeft met eerdere charges.
Zie je toch maar dat fiat geld niet zo veilig is als wordt verondersteld :P
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2018 @ 21:23:42 #7
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177215252
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:23 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zie je toch maar dat fiat geld niet zo veilig is als wordt verondersteld :P
Gewoon veilig in een kluis thuis, naast je paper wallet :D
pi_177215258
De Waves wallet is toch wel erg mooi he jongens
pi_177215263
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:21 schreef NeuNeu het volgende:

[..]

Zo'n korte vraag van mij vraag natuurlijk ook om een kort antwoord :P
Maar waarom zou je kopen? Hoe groot acht je het risico dat de hack nog effect gaat hebben? Staan er mooie dingen op de planning?

Dank :)
De hack op bitgrails stond los van XRB als coin. Roadmap is nog steeds prima en de devs werken gewoon door dus geen enkel bezwaar daarin te gaan wat mij betreft.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177215266
Sub is 10 procent in sat gekelderd. Met een bull run van btc. Wat een schijtcoin
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2018 @ 21:25:01 #11
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177215293
BTC hoeft maar een minimaal dipje te laten zien en alle alts duiken 2x zo hard mee :D blijft indrukwekkend om te zien.

Edit: Azië wordt zo wakker, die cashen lekker en gaan feesten.
pi_177215352
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:25 schreef Kyran het volgende:
BTC hoeft maar een minimaal dipje te laten zien en alle alts duiken 2x zo hard mee :D blijft indrukwekkend om te zien.

Edit: Azië wordt zo wakker, die cashen lekker en gaan feesten.
ik krijg altijd een meewarige glimlach op mijn muil als ik weer "China wordt wakker en trekt alle geld naar binnen" lees. :D!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 15 februari 2018 @ 21:27:15 #13
131603 Afwazig
Serious business
pi_177215360
Is Ameland al wakker jongens?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2018 @ 21:28:10 #14
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177215397
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:26 schreef Skv het volgende:

[..]

ik krijg altijd een meewarige glimlach op mijn muil als ik weer "China wordt wakker en trekt alle geld naar binnen" lees. :D!
Hueeel Azië niet alleen China! :P

Ze hebben allemaal de wekker gezet om extra vroeg wakker te worden vandaag, zodat ze als eerste leeg kunnen trekken, fact.
pi_177215398
De Thaise vrouw van mijn neef zal bijna wakker worden.
Dan worden er weer wat golddigger dollars in crypto gestopt hoor jongens!!!!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2018 @ 21:29:09 #16
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177215429
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
De Thaise vrouw van mijn neef zal bijna wakker worden.
Dan worden er weer wat golddigger dollars in crypto gestopt hoor jongens!!!!
Samen met die Wallstreet gasten die hun bonus nog steeds niet in crypto gestopt hebben zeker :D
pi_177215537
Boys, zojuist stelde ik de vraag over het opslaan(offline) van mijn coins.
Ik heb zelf nog even verder gezocht en een deel van mijn coins kunnen op myetherwallet.

Is het wijs om voor elke coin een apart adres aan te maken? En hoe veilig is myetherwallet?
Als ik het wachtwoord uitprint en paper wallet uitprint ben ik dan safe?
  donderdag 15 februari 2018 @ 21:37:27 #18
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177215720
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:32 schreef tgev het volgende:

Is het wijs om voor elke coin een apart adres aan te maken? En hoe veilig is myetherwallet?
Als ik het wachtwoord uitprint en paper wallet uitprint ben ik dan safe?
nee. heel veilig. ja
  donderdag 15 februari 2018 @ 21:47:33 #19
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177216053
Poedels, ik ben er weer.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177216077
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:27 schreef Afwazig het volgende:
Is Ameland al wakker jongens?
😂
pi_177216192
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:25 schreef Kyran het volgende:
BTC hoeft maar een minimaal dipje te laten zien en alle alts duiken 2x zo hard mee :D blijft indrukwekkend om te zien.

Edit: Azië wordt zo wakker, die cashen lekker en gaan feesten.
Alts bezitten lijkt meer en meer op leverage trading op BTC te lijken idd
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 15 februari 2018 @ 21:54:55 #22
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177216268
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:52 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Alts bezitten lijkt meer en meer op leverage trading op BTC te lijken idd
Dat heb ik ook. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 15 februari 2018 @ 21:55:11 #23
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_177216556
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]

nee. heel veilig. ja
Kort maar krachtig! Dank!
pi_177216572
Sowieso XRB. Denk dat VEN max 12 dollar kan worden.

Denk dat het niet onverstandig om een deel can je VEN winsten nu over te zetten naar XRB. Ook die moet toch wel weer gaan knallen, niet?
pi_177216630
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:05 schreef Manzonderschouders het volgende:
Sowieso XRB. Denk dat VEN max 12 dollar kan worden.

Denk dat het niet onverstandig om een deel can je VEN winsten nu over te zetten naar XRB. Ook die moet toch wel weer gaan knallen, niet?
Echt jemig, dit. Hier heb je toch echt helemaal niks aan.
pi_177216738
Wat verwachten jullie trouwens van UTNP? Mijn verwachting is zo rond 1 USD.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2018 @ 22:12:31 #28
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177216758
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:07 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Echt jemig, dit. Hier heb je toch echt helemaal niks aan.
Het zit behoorlijk diep in ieder geval :D
pi_177216770
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:32 schreef tgev het volgende:
Boys, zojuist stelde ik de vraag over het opslaan(offline) van mijn coins.
Ik heb zelf nog even verder gezocht en een deel van mijn coins kunnen op myetherwallet.

Is het wijs om voor elke coin een apart adres aan te maken? En hoe veilig is myetherwallet?
Als ik het wachtwoord uitprint en paper wallet uitprint ben ik dan safe?
Heb je Trezor ook overwogen? Of heeft iemand hier zo'n ding? Ik neig er wel naar, maar zoek wat (betrouwbare) feedback/reviews..
pi_177216814
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:11 schreef Manzonderschouders het volgende:
Wat verwachten jullie trouwens van UTNP? Mijn verwachting is zo rond 1 USD.
Ik denk stabiel rond de 0.25
Daar hoop ik tenminste op haha

Ik verwacht voorlopig geen dollar. Het is ook niet echt een Holder token naar mijn inziens. De achterban is echt achterlijk.

Ik hoop op mooie ontwikkeling en veel positief nieuws.
pi_177216855
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:11 schreef Manzonderschouders het volgende:
Wat verwachten jullie trouwens van UTNP? Mijn verwachting is zo rond 1 USD.
UTNP shitcoin beter koop je ripple gr gr en een poot van de hont
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2018 @ 22:17:37 #32
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177216869
Het is zo duidelijk van wie het een kloon is :D
pi_177216998
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:17 schreef Kyran het volgende:
Het is zo duidelijk van wie het een kloon is :D
Begint met een v en eindigt op 8
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177217030
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:05 schreef Manzonderschouders het volgende:
Sowieso XRB. Denk dat VEN max 12 dollar kan worden.

Denk dat het niet onverstandig om een deel can je VEN winsten nu over te zetten naar XRB. Ook die moet toch wel weer gaan knallen, niet?
Jij moet minder gaan denken.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2018 @ 22:23:56 #35
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177217043
quote:
10s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:23 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Jij moet minder gaan denken.
*proest* _O-
pi_177217114
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:05 schreef Manzonderschouders het volgende:
Sowieso XRB. Denk dat VEN max 12 dollar kan worden.

Denk dat het niet onverstandig om een deel can je VEN winsten nu over te zetten naar XRB. Ook die moet toch wel weer gaan knallen, niet?
Nee joh alles in Universa toch?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2018 @ 22:29:04 #37
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177217208
BTC onder de 10k op binance, we going down, 4.5k next stop. Sell sell sell.

Edit: Zonder gekheid, nu even tijdje bounce tussen 9.8k en 10.1k zou ik prima vinden :D
  donderdag 15 februari 2018 @ 22:31:57 #38
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177217300
Ergens tussen de 12 en 14k zou mooi zijn. Die koers had hij ook voor de echte crash
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_177217465
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:05 schreef Manzonderschouders het volgende:
Sowieso XRB. Denk dat VEN max 12 dollar kan worden.

Denk dat het niet onverstandig om een deel can je VEN winsten nu over te zetten naar XRB. Ook die moet toch wel weer gaan knallen, niet?
Waarom denk je dat?
pi_177217556
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:36 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
Dat kan die niet zeggen.
Denken is niet zijn sterkste vak.
  donderdag 15 februari 2018 @ 22:48:26 #41
62913 Blik
The one and Only!
pi_177217768
Azie wordt weer wakker hoor...
pi_177217798
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:13 schreef Blaatje38 het volgende:

[..]

Heb je Trezor ook overwogen? Of heeft iemand hier zo'n ding? Ik neig er wel naar, maar zoek wat (betrouwbare) feedback/reviews..
Ja, ook nog een optie. Net wat veiliger dan een paperwallet denk ik omdat je daar nog een wachtwoord moet invullen volgens mij.
pi_177217908
Het zakte weer even in maar daar gaan we weer. *O*
pi_177218300
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:36 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
Omdat 12 dollar op dit moment 100% rendement is. Behoorlijk veel niet? Droppie verwacht 50 dollar of meer. Waar dat op gebasseerd is weet ik niet.
pi_177218356
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:10 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Omdat 12 dollar op dit moment 100% rendement is. Behoorlijk veel niet? Droppie verwacht 50 dollar of meer. Waar dat op gebasseerd is weet ik niet.
Euh, mjah dat vind ik niet echt een sterk argument. De prijs stijgt niet meer omdat ik mijn geld al verdubbeld heb...
pi_177218443
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:10 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Omdat 12 dollar op dit moment 100% rendement is. Behoorlijk veel niet? Droppie verwacht 50 dollar of meer. Waar dat op gebasseerd is weet ik niet.
Inderdaad zeg, het is niet alsof Ethereum, Litecoin, NEO en al die andere coins opeens nog x10 kunnen gaan als ze al eens zijn verdubbeld.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177218552
quote:
6s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Inderdaad zeg, het is niet alsof Ethereum, Litecoin, NEO en al die andere coins opeens nog x10 kunnen gaan als ze al eens zijn verdubbeld.
Nee, zelfs met tulpen had je dat niet...
pi_177218553
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:11 schreef Manzonderschouders het volgende:
Wat verwachten jullie trouwens van UTNP? Mijn verwachting is zo rond 1 USD.
Jongens we hebben er weer een nieuwe dorpsidioot bij hoor
_O-

:')14.gif
pi_177218637
Nou Japan, het is bijna half 8, kopen jullie!
pi_177218641
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:28 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hueeel Azië niet alleen China! :P

Ze hebben allemaal de wekker gezet om extra vroeg wakker te worden vandaag, zodat ze als eerste leeg kunnen trekken, fact.
Azië confirmed, ik druk er net wat bruine dukaten uit op de wc

:')14.gif
pi_177218657
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:25 schreef Raskolnikow het volgende:
Nou Japan, het is bijna half 8, kopen jullie!
Ik wacht op de dip
pi_177218926
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:25 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik wacht op de dip
De 10K is weer bereikt.
pi_177219058
quote:
6s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Inderdaad zeg, het is niet alsof Ethereum, Litecoin, NEO en al die andere coins opeens nog x10 kunnen gaan als ze al eens zijn verdubbeld.
Rare vergelijking. 3 coins die iedereen kan kopen en waar iedereen ook iets mee kan of gaat kunnen, namelijk betalen en andere coins kopen. VEN kan ook iedereen kopen, maar wat is uiteindelijk de functie? De intrinsieke waarde?
Supply chain management. Interessant voor distribiteurs van grote merken, maar ook functioneel voor miljarden mensen?

Opportunistisch geneuzel dus. Crypto is een maffe wereld. Alles kan. Maar 12 dollar is op het moment voor VEN een prima prijsje. Wellicht te weinig voor het gros hier op Fok die hem voor minimaal 4 dollar gekocht heeft, dat dan weer wel:)
pi_177219133
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:46 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Rare vergelijking. 3 coins die iedereen kan kopen en waar iedereen ook iets mee kan of gaat kunnen, namelijk betalen en andere coins kopen. VEN kan ook iedereen kopen, maar wat is uiteindelijk de functie? De intrinsieke waarde?
Supply chain management. Interessant voor distribiteurs van grote merken, maar ook functioneel voor miljarden mensen?

Opportunistisch geneuzel dus. Crypto is een maffe wereld. Alles kan. Maar 12 dollar is op het moment voor VEN een prima prijsje. Wellicht te weinig voor het gros hier op Fok die hem voor minimaal 4 dollar gekocht heeft, dat dan weer wel:)
12$ vind ik ook een prima prijsje, dat betwist ik ook niet. Ik zou alleen niet weten waarom hij niet hoger zou kunnen.
pi_177219181
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:29 schreef Kyran het volgende:
BTC onder de 10k op binance, we going down, 4.5k next stop. Sell sell sell.

Edit: Zonder gekheid, nu even tijdje bounce tussen 9.8k en 10.1k zou ik prima vinden :D
Ook jij, te emotioneel voor crypto
pi_177219267
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:49 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

12$ vind ik ook een prima prijsje, dat betwist ik ook niet. Ik zou alleen niet weten waarom hij niet hoger zou kunnen.
Kan ook:) maar dat geldt voor elke coin. En wat VEN kan, kunnen andere ook weer (Walton o.a.)
pi_177219305
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:56 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Kan ook:) maar dat kan voor elke coin. En wat VEN kan, kunnen andere ook weer (Walton o.a.)
Nou ja, als je eerst zegt dat VEN nooit meer dan 12$ gaat worden dan neem ik aan dat je bedoeld dat ie nooit meer dan 12$ gaat worden. Maar ik begrijp nu dat je denkt dat het wel kan?
pi_177219312
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:46 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Rare vergelijking. 3 coins die iedereen kan kopen en waar iedereen ook iets mee kan of gaat kunnen, namelijk betalen en andere coins kopen. VEN kan ook iedereen kopen, maar wat is uiteindelijk de functie? De intrinsieke waarde?
Supply chain management. Interessant voor distribiteurs van grote merken, maar ook functioneel voor miljarden mensen?

Opportunistisch geneuzel dus. Crypto is een maffe wereld. Alles kan. Maar 12 dollar is op het moment voor VEN een prima prijsje. Wellicht te weinig voor het gros hier op Fok die hem voor minimaal 4 dollar gekocht heeft, dat dan weer wel:)
Ja precies..

Maarja het heeft in Telegram groep gestaan dat ze naar 300$ gaan, dus 50$ moet makkelijk kunnen!
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177219326
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:51 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Ook jij, te emotioneel voor crypto
Ja hoor vigen98 we zijn allemaal te emotioneel volgens jou.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177219346
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:58 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nou ja, als je eerst zegt dat VEN nooit meer dan 12$ gaat worden dan neem ik aan dat je bedoeld dat ie nooit meer dan 12$ gaat worden. Maar ik begrijp nu dat je denkt dat het wel kan?
Het zou niet logisch zijn;) En zolang btc nog geen 100k is dan zeker niet!
pi_177219358
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:46 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Rare vergelijking. 3 coins die iedereen kan kopen en waar iedereen ook iets mee kan of gaat kunnen, namelijk betalen en andere coins kopen. VEN kan ook iedereen kopen, maar wat is uiteindelijk de functie? De intrinsieke waarde?
Supply chain management. Interessant voor distribiteurs van grote merken, maar ook functioneel voor miljarden mensen?

Opportunistisch geneuzel dus. Crypto is een maffe wereld. Alles kan. Maar 12 dollar is op het moment voor VEN een prima prijsje. Wellicht te weinig voor het gros hier op Fok die hem voor minimaal 4 dollar gekocht heeft, dat dan weer wel:)
Waar ga jij NEO, ETH en LTC voor gebruiken dan?

En heb je überhaupt naar het economisch model achter VET en Thor gekeken? Want als je dat niet hebt gedaan raad ik je even aan dat eerst te doen en dan terug te komen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177219370
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:00 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Het zou niet logisch zijn;) En zolang btc nog geen 100k is dan zeker niet!
Maar waarom niet logisch? Ik weet nog wel dat bij de komst van de videorecorder Video2000 qua functie meer had te bieden dan VHS. Maar toch werd het VHS.
pi_177219374
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:00 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Het zou niet logisch zijn;) En zolang btc nog geen 100k is dan zeker niet!
Je bent nog niet op de hoogte gebracht dat VeT zijn eigen fiat trading pairs gaat opzetten merk ik alweer.

Even een tipje aan je; als je nu claims doet, zorg dan dat je ingelezen bent.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177219390
Mjah, ik zie iets wonderlijks gebeuren. Vanmorgen was het nieuws dat BTC boven de 9k kwam. En voor de dag om was is ie over de psychologische grens van 10k. :D
pi_177219402
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:03 schreef Raskolnikow het volgende:
Mjah, ik zie iets wonderlijks gebeuren. Vanmorgen was het nieuws dat BTC boven de 9k kwam. En voor de dag om was is ie over de psychologische grens van 10k. :D
Welkom in Crypto, waar BTC in een dag 15% kan stijgen maar altcoins nooit 300% in een jaar kunnen pakken aldus sommigen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177219521
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Welkom in Crypto, waar BTC in een dag 15% kan stijgen maar altcoins nooit 300% in een jaar kunnen pakken aldus sommigen.
Tenks! Wat een leuke hobby dit. Ben nu al benieuwd wat het nieuws morgen gaat zijn als BTC zo blijft stijgen. Dit is veel leuker dan Utopia volgen. :D
  † In Memoriam † vrijdag 16 februari 2018 @ 00:22:39 #68
230491 Zith
pls tip
pi_177219581
Dat zure gedoe hier :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 16 februari 2018 @ 00:24:33 #69
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177219598
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:22 schreef Zith het volgende:
Dat zure gedoe hier :')
Ik volg het al een paar weken. En ik snap er niks van.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 16 februari 2018 @ 00:25:01 #70
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_177219603
Gewoon lekker in de Railblocks trein of VeTRaket stappen en gaaaan..... Dadaaaaag
015
pi_177219615
Universaaaajaaaaaa
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177219755
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:22 schreef Zith het volgende:
Dat zure gedoe hier :')
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik volg het al een paar weken. En ik snap er niks van.

:{²
Geld + mensen = rampzalig
pi_177219778
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:48 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

[..]

Geld + mensen = rampzalig
Ik vind mezelf wel vriendelijk hier.
pi_177219787
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:50 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik vind mezelf wel vriendelijk hier.
Maatje doe rustaaghhh je weet dat ik het niet over jou heb lullo.

Kusjes.
pi_177219791
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:50 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Maatje doe rustaaghhh je weet dat ik het niet over jou heb lullo.

Kusjes.
:*
pi_177219799
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:51 schreef BadVlad het volgende:

[..]

:*
Nu krijg ik het warm van binnen.

Dat is NIET goed, ik herhaal NIET goed. Want die dukaten op mijn chest smelten zo nog.
pi_177219803
Nu ga ik braken en slapen :W
pi_177219810
Zojuist een paar Chill coins gekregen. Misschien maar 100K van ophalen. :P

[ Bericht 3% gewijzigd door BadVlad op 16-02-2018 01:05:01 ]
pi_177219999
Het is weer wachten op Azië.
pi_177220233
ECC weet wel promotie vids te maken.

XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_177220509
Lightning Netwerk is meer dan alleen maar payment channels.

pi_177220558
Btc relics
  vrijdag 16 februari 2018 @ 03:33:39 #83
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_177220688
Raar dat het steeds over VEN gaat in februari Liskmaand :D
pi_177220727
Hallo,
Hoe is het op aarde? Ik zit op de maan! Kan er iemand een hoer door sturen? Ik betaal!
pi_177222437
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 01:39 schreef Mand het volgende:
ECC weet wel promotie vids te maken.

Vette video :D

Product is bijna af. Zal wel dik gaan moonen, zeker als Binance om de hoek komt kijken. Ze voldoen dan aan alle eisen.
pi_177222614
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 06:20 schreef pvdplanet het volgende:

[..]

Vette video :D

Product is bijna af. Zal wel dik gaan moonen, zeker als Binance om de hoek komt kijken. Ze voldoen dan aan alle eisen.

90% van de video gaat over dat je shit nu niet veilig is op internet.

Vervolgens niet uitleggen waarom je bij hun wel veilig ben :')

Alleen maar hetzelfde riedeltje "blockchain blabla paar plaatjes met sloten erop etc etc.."
  vrijdag 16 februari 2018 @ 08:17:08 #88
131603 Afwazig
Serious business
pi_177223108
Die klootzakken in Appelscha zijn weer wakker en lozen gelijk hun bags :r
  vrijdag 16 februari 2018 @ 08:20:26 #89
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_177223130
quote:
8s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 08:17 schreef Afwazig het volgende:
Die klootzakken in Appelscha zijn weer wakker en lozen gelijk hun bags :r
Viert Appelscha geen nieuwjaar vandaag?
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 08:22:07 #90
131603 Afwazig
Serious business
pi_177223151
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 08:20 schreef XDo het volgende:

[..]

Viert Appelscha geen nieuwjaar vandaag?
Hebben geen bonus gekregen dit jaar.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 08:22:36 #91
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_177223158
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:52 schreef BakkenKappen het volgende:
Nu ga ik braken en slapen :W
En, hoe ging het spuien van je zurige dukaten? :9
pi_177223366
Http://coinmarketcap.com/currencies/universa/#m

Sinds vandaag.
pi_177223378
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 08:42 schreef Warren_g het volgende:
coinmarketcap.com/currencies/universa/#m
UNIVERSAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
  vrijdag 16 februari 2018 @ 09:03:48 #94
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
  vrijdag 16 februari 2018 @ 09:10:14 #95
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177223828
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 08:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

UNIVERSAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA
Zonder gekheid. Moet ik hier wat inpompen? of is dit gewoon een meme?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177223857
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zonder gekheid. Moet ik hier wat inpompen? of is dit gewoon een meme?

:{²
UNIVERSAAAAA JAAAAAAAA

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177223868
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zonder gekheid. Moet ik hier wat inpompen? of is dit gewoon een meme?

:{²
Gewoon lekker inpompen. Waarom niet jatoch
  Moderator vrijdag 16 februari 2018 @ 09:12:06 #98
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177223869
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zonder gekheid. Moet ik hier wat inpompen? of is dit gewoon een meme?

:{²
Niet in Universa zitten :')

Deze man weet echt niet hoe hij zijn dukaten moet verdubbelen :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177223971
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:12 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Niet in Universa zitten :')

Deze man weet echt niet hoe hij zijn dukaten moet verdubbelen :')
Begin jij nou godverdomme ook al met dat dukaten gebeuren ;(
  vrijdag 16 februari 2018 @ 09:21:35 #100
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_177224016
Ik heb 25k Universa coins. Binnenkort een nieuwe auto _O_
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 09:22:06 #101
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177224025
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:12 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Niet in Universa zitten :')

Deze man weet echt niet hoe hij zijn dukaten moet verdubbelen :')
Helaas worden deze dukaten niet aangeboden bij Binance. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177224287
Universaaaaaa gaat ons miljonair maken
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 16 februari 2018 @ 09:41:35 #103
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177224318
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Universaaaaaa gaat ons miljonair maken
Hoeveel stuks moet ik in mijn pocket duwen?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177224411
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoeveel stuks moet ik in mijn pocket duwen?

:{²
Begin voorzichtig met 100
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177224423
UNIVERSAAAAA JAAAAAAA SHittcoiin
pi_177224424
Toch ook maar even op cobinhood registreren dan.

Sowieso shitcoin maarja geld he :')

Staat UTNP nog niet eens in Blockfolio?

[ Bericht 36% gewijzigd door Xrenity op 16-02-2018 09:58:31 ]
pi_177224659
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Begin voorzichtig met 100
Langzaam de boel oprekken en voldoende glijmiddel gebruiken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 16 februari 2018 @ 10:01:58 #108
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177224695
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Langzaam de boel oprekken en voldoende glijmiddel gebruiken.
Ik ben nogal een liefhebber van talkpoeder. Ga ik ook maar inzetten.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177224698
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:46 schreef Xrenity het volgende:
Toch ook maar even op cobinhood registreren dan.

Sowieso shitcoin maarja geld he :')

Staat UTNP nog niet eens in Blockfolio?
Hij staat net op CMC. Dus blockfolio laat ook nog wel even op zich wachten denk ik.
Lambo of Rekt
pi_177224705
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:21 schreef satecl het volgende:
Ik heb 25k Universa coins. Binnenkort een nieuwe auto _O_
Ik heb. Er 3000, binnenkort nieuwe fiets !
pi_177224731
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zonder gekheid. Moet ik hier wat inpompen? of is dit gewoon een meme?

:{²
Het is inmiddels wel een meme geworden ja, maar Universa is een gokje voor mij, vooral kijkend naar het team, denk ik dat zij iets groots neer kunnen zetten. Dit zijn geen kloteklappers.
Lambo of Rekt
pi_177224816
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:04 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het is inmiddels wel een meme geworden ja, maar Universa is een gokje voor mij, vooral kijkend naar het team, denk ik dat zij iets groots neer kunnen zetten. Dit zijn geen kloteklappers.
Where buy? When moon?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177224884
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Where buy? When moon?
Robinhoe oe oe oe oed exchange, moon zal er niet in zitten, ik verwacht m wel op 50 cent in de toekomst. Binnen een jaar wel.
Lambo of Rekt
  vrijdag 16 februari 2018 @ 10:13:08 #114
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177224924
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Robinhoe oe oe oe oed exchange, moon zal er niet in zitten, ik verwacht m wel op 50 cent in de toekomst. Binnen een jaar wel.
En wat kost ie nu? :)

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177224946
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En wat kost ie nu? :)

:{²
Kan je ook zelf ff opzoeken ;)
pi_177224954
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En wat kost ie nu? :)

:{²
5cent
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177224973
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Robinhoe oe oe oe oed exchange, moon zal er niet in zitten, ik verwacht m wel op 50 cent in de toekomst. Binnen een jaar wel.
Hoezo da? Gelezen op Telegram? Er is nog niks heh, behalve een whitepaper. Ik heb er ook wat ingepompt, maar laat het eerst maar is x 2 of x 3 gaan.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 10:16:03 #118
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_177225001
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:14 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Hoezo da? Gelezen op Telegram? Er is nog niks heh, behalve een whitepaper. Ik heb er ook wat ingepompt, maar laat het eerst maar is x 2 of x 3 gaan.
Een collega heeft ingekocht op $ 0,01. Dus voor hem is het al x5 gegaan.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_177225105
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:18 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Begin jij nou godverdomme ook al met dat dukaten gebeuren ;(
Je moet gewoon meer vochtige dukaten op je chest leggen
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_177225292
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En wat kost ie nu? :)

:{²
0,05usd

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:14 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Hoezo da? Gelezen op Telegram? Er is nog niks heh, behalve een whitepaper. Ik heb er ook wat ingepompt, maar laat het eerst maar is x 2 of x 3 gaan.
Nee, ik zit niet in telegram channels, behalve nucleus voor een airdrop.

LISK heeft ook nog niets behalve beloften he. Ik heb in LISK gestoken omdat ik het product vertrouw wat ze zeggen neer te gaan zetten.

Ik heb in Universa gestoken omdat ik het zeer ervaren team vertrouw dat ze een product kunnen neerzetten wat een potentiele gamechanger wordt.
Lambo of Rekt
pi_177225299
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:14 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Hoezo da? Gelezen op Telegram? Er is nog niks heh, behalve een whitepaper. Ik heb er ook wat ingepompt, maar laat het eerst maar is x 2 of x 3 gaan.
Dan ben je niet juist geïnformeerd.

Er is een testomgeving waar je al met smart contracts kan werken.
https://access.universa.io/contracts

Handleiding: https://drive.google.com/file/d/1nd1I7249SdrihJv92D14jsoF3cXaqKfR/view
pi_177225341
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:29 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dan ben je niet juist geïnformeerd.

Er is een testomgeving waar je ook al met smart contracts kan werken.
https://access.universa.io/contracts
Vigen98 heh.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177225381
Newbies die denken dat ik geld ga steken in een project voordat ik onderzoek heb gedaan :')

:D
pi_177225434
Dit topic is echt niet leuk meer voor beginnende crypto-beleggers. Als je niet al een tijdje meedraait weet je echt niet welke users serieus zijn en welke niet. Niet dat beleggen op basis van een Fok slowchat een goed idee is, maar toch :P
pi_177225446
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:29 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dan ben je niet juist geïnformeerd.

Er is een testomgeving waar je al met smart contracts kan werken.
https://access.universa.io/contracts

Handleiding: https://drive.google.com/file/d/1nd1I7249SdrihJv92D14jsoF3cXaqKfR/view
Ja dit dan, zo heeft lisk ook bepaalde zaken wel, maar er staat nog niet echt iets, een testnet zegt niet zo heel veel toch. Elke goede ITer die zichzelf serieus neemt en zich een beetje kwaad maakt, kan wel een blockchain neerzetten die functioneert,... op basis van open-source BTC shit.
Lambo of Rekt
pi_177225456
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:33 schreef MaGNeT het volgende:
Newbies die denken dat ik geld ga steken in een project voordat ik onderzoek heb gedaan :')

:D
Oldbies die weten dat ze Magnet moeten volgen in zijn investeringen :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177225470
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:35 schreef robbietobbie het volgende:
Dit topic is echt niet leuk meer voor beginnende crypto-beleggers. Als je niet al een tijdje meedraait weet je echt niet welke users serieus zijn en welke niet. Niet dat beleggen op basis van een Fok slowchat een goed idee is, maar toch :P
Dit topic is dan ook gewoon een trollbox 2.0
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177225478
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dit topic is dan ook gewoon een trollbox 2.0
UNIVERSAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
  vrijdag 16 februari 2018 @ 10:39:09 #129
131603 Afwazig
Serious business
pi_177225508
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dit topic is dan ook gewoon een trollbox 2.0
Daar is de sc ook voor _O_
  vrijdag 16 februari 2018 @ 10:39:29 #130
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177225514
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:35 schreef robbietobbie het volgende:
Dit topic is echt niet leuk meer voor beginnende crypto-beleggers. Als je niet al een tijdje meedraait weet je echt niet welke users serieus zijn en welke niet. Niet dat beleggen op basis van een Fok slowchat een goed idee is, maar toch :P
Iedereen wil zichzelf graag rijk rekenen.

Domme mensen lezen zich niet in en worden sneller genept.

Slimme mensen lezen zich in en worden minder snel genept.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 februari 2018 @ 10:40:17 #131
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177225524
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:35 schreef robbietobbie het volgende:
Dit topic is echt niet leuk meer voor beginnende crypto-beleggers. Als je niet al een tijdje meedraait weet je echt niet welke users serieus zijn en welke niet. Niet dat beleggen op basis van een Fok slowchat een goed idee is, maar toch :P
BTC / Algemeen Cryptopique #1 Op veler verzoek..
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_177225541
quote:
Ja, maar daar hebben we klaas en onze chest-dukaten-boy niet tock, dus minder enerverend topic.
Lambo of Rekt
pi_177225574
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:39 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Iedereen wil zichzelf graag rijk rekenen.

Domme mensen lezen zich niet in en worden sneller genept.

Slimme mensen lezen zich in en worden minder snel genept.
Toen ik begon heb ik veel geleerd uit deze SC. Toen was de onzin nog wel te overzien, zodra je eenmaal doorhad dat elke maand wavesmaand was. :D
pi_177225603
Gebruikt er iemand Bitcoinity.org om de bitcoinprijs af en toe te checken? Volgens mij staat de koppeling met Bitfinex stil lijkt het. Zal wel een foutje zijn
pi_177225613
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:36 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja dit dan, zo heeft lisk ook bepaalde zaken wel, maar er staat nog niet echt iets, een testnet zegt niet zo heel veel toch. Elke goede ITer die zichzelf serieus neemt en zich een beetje kwaad maakt, kan wel een blockchain neerzetten die functioneert,... op basis van open-source BTC shit.
Lisk heeft een werkend netwerk met 101 voted delegates en een perfect uitziende client.

Een simpele blockchain neerzetten is niet zo moeilijk, kwestie van iets op GitHub rippen.

Er werd echter beweerd dat Universa alleen nog maar een white paper heeft. Ze hebben werkende smart contracts in hun testomgeving, en dat is zelfs toch al een stapje verder dan "copy paste" werk ;)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 februari 2018 @ 10:44:49 #136
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177225627
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Lisk heeft een werkend netwerk met 101 voted delegates en een perfect uitziende client.

Een blockchain neerzetten is niet zo moeilijk, kwestie van iets op GitHub rippen.

Er werd echter beweerd dat Universa alleen nog maar een white paper heeft. Ze hebben werkende smart contracts in hun testomgeving, en dat is zelfs toch al een stapje verder dan "copy paste" werk ;)
Misschien is het gewoon waves in de basis.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_177225646
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:43 schreef MaGNeT het volgende:
Lisk heeft een werkend netwerk met 101 voted delegates en een perfect uitziende client.
Klopt, maar hetgeen wat ze zeggen neer te gaan zetten, is er nog niet, het echte product waar JS coders tegen aan kunnen gaan coden.

De prijs is nu meer gebaseerd op belofte dan dat er iets is aan waarde op dat netwerk op dit moment. Beter komen ze snel met die core 1.0.0, het liefst nog met de rebrand, maar dat zie ik niet gebeuren.

Als ze echter nog verder zaken gaan uitstellen met de rebrand, is dat killing voor dit project en gaan we -50% op lisk.
Lambo of Rekt
pi_177225684
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:35 schreef robbietobbie het volgende:
Dit topic is echt niet leuk meer voor beginnende crypto-beleggers. Als je niet al een tijdje meedraait weet je echt niet welke users serieus zijn en welke niet. Niet dat beleggen op basis van een Fok slowchat een goed idee is, maar toch :P
Sowieso alleen geld steken in projecten waar je zelf onderzoek naar gedaan hebt.

Dit is wel een mooi rijtje met punten om "veilig" in crypto te investeren:

https://medium.com/blockchannel/the-top-10-mistakes-crypto-newcomers-make-d3b75203dd6f

quote:
The Top 10 Mistakes Crypto Newcomers Make

As I was going through the awesome new “Quora-for-Crypto” platform Cent the other day, I decided to ask my fellow cryptonians about their worst beginner mistakes. For a reward of $10 worth of ETH (‘cause you get paid to answer questions over there), I got some awesome answers.

Here, for your pleasure, is a list of the ten mistakes every newcomer to crypto should avoid like the plague.

1. Not #DYOR (Doing Your Own Research)
At the end of the day, you are the one using your hard-earned cash to purchase cryptocurrency. If you don’t understand the product, or the value, and you’re only listening to “experts” on Medium, Twitter, or Slack who tell you when to buy and sell, you’re going to get in big trouble and lose a lot of money.

As my friend from Cent brilliantly pointed out, “If you rely on someone other than yourself to buy crypto, you also have to rely on them to know when to sell.” Don’t be a noob. Do your own research.

2. Don’t start mining expecting big profit
It’s true, the original miners of Bitcoin and Ethereum are most likely now multi-mega millionaires. It may be tempting to go out and buy your very own rig to start getting “free crypto” ASAP, BUT DON’T DO IT (without DYOR first).

The reality is that mining takes up loads of electricity — so unless you can get ultra cheap/free electricity, mining is simply not worth it — unless you live in Siberia and own a massive warehouse that can store hundreds of rigs. Even then, it’s probably best for newcomers to avoid mining.

If you really want to get into that sort of thing, consider proof-of-staking with Decred, or maybe vesting with NEM (BlockChannel reminds you to always do your own research, and never directly take advice from 3rd parties without due diligence).

3. Lack of patience
I have to admit that this one can be a toughie, especially if you keep up with crypto Twitter at all. We are inundated with “OMG HUGE PUMP BUY BUY BUY” or “Welp, looks like BTC is trashed, better sell.”

While this info may have some merit, it is physically impossible to keep up with it all, and, generally speaking, the patient are the most rewarded. For instance, I gained 46,000% growth by just holding my Decred for two years. Had I sold when it was worth $0.20, I would have lost around $18,000.

This doesn’t necessarily mean no gains can be made from short term trading. Quite the opposite is true. But if you do decide to trade short term, have a plan, and stick patiently to that plan.

To quote my idol Warren Buffett, “the stock market is a device for transferring money from the impatient to the patient.” Crypto is similar to the stock market in this respect.

4. Selling when it’s “high enough”
“It’s never to high HODL.”


What my friend on Cent meant by this is that you never know how valuable a certain token will get. I bought Ether when it was worth about $8.00, and I must say that it was tempting to sell when it was worth $100. I would have regretted that badly.

It’s important to make a plan for selling your crypto. You must have an end-game, and you must stick to it, no matter what. Was it stressful watching my portfolio lose ~$10k in 36 hours? Of course. Did I sell? Absolutely not.

5. Not holding your private keys
This may be the largest mistake in the crypto community to date. If you’re unfamiliar with what your “private keys” are, or what types of wallets you should be using, check out this previous article.

Hundreds of millions of dollars have been lost because people entrusted all of their crypto to an exchange that was compromised, or a wallet service that crashed. Always hold your keys. K? K.

6. Failing to find a good community/s to learn from
I really liked this example mistake from Cent. Personally, I’m who I am today because of the support, encouragement, and knowledge that I’ve picked up from amazing crypto-communities. Going it alone is not an option here. You need good crypto friends.

A few of my favorite communities:

Decred Slack
SingularDTV Slack
Crypto Twitter
r/ethtrader

7. Sending to the wrong crypto-wallet in an exchange
This is a technical mistake that a ton of people do pretty often, and it’s easy to fix.

SLOW DOWN.

Double-check that the exchange wallet you’re sending funds to matches the token you’re sending. Don’t send BTC to an ETH wallet. Don’t send OMG to a CVC wallet.

It may be ok to send multiple tokens to MyEtherWallet as long as they’re ERC20, but it is NOT ok to do that on exchange wallets. Don’t lose your crypto. Send to the right wallet.

8. Not keeping hard copies of everything
Let me be very clear here. I’m certainly not advocating you keep a Word doc with all your passwords stored on it. That isn’t a hard copy.

What I mean here is that you write down all your passwords, private keys, etc., print them off, and store them somewhere secure. This way, if your computer should crash, or get stolen, or compromised, you can restore all of your crypto onto another device.

9. Not using 2fa or saving records of the code
I totally understand that exchanges can be a necessary evil. However, that does not excuse you from enabling two-factor authentication whenever possible, and saving the restoration code somewhere offline.

I learned my lesson with Mailchimp, thank goodness. I forgot to save the restoration code, and when I got a new phone I had to contact customer support to get my account unlocked.

There isn’t customer support in most cases of the crypto world whenever you neglect to back up your two-factor authentication. So please, do that.

10. FOMO (Fear of Missing Out)
FOMO haunts us all. Thoughts like “If only I had gotten into the SchmeckleToken ICO” spur us into making rash decisions down the road, because we’re afraid we’re going to “miss out.”

Reign it in. Realize that there are new opportunities in the crypto world every single day, and you’re better off just DYOR and telling FOMO to leave you alone.

So there you have it. Ten mistakes every crypto newcomer should avoid. I hope one helped you! If so, comment below, tell me which one, and hit the 👏 to help others find this article.
En niet alleen nieuwkomers maken fouten.
pi_177225725
Dus wat heb ik gemist?
pi_177225738
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:49 schreef BakkenKappen het volgende:
Dus wat heb ik gemist?
UNIVERSAAAAAAAAAA JAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
  vrijdag 16 februari 2018 @ 10:50:12 #141
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177225741
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:47 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Sowieso alleen geld steken in projecten waar je zelf onderzoek naar gedaan hebt.

Dit is wel een mooi rijtje met punten om "veilig" in crypto te investeren:

https://medium.com/blockchannel/the-top-10-mistakes-crypto-newcomers-make-d3b75203dd6f
Ik zit ook in een of andere Binance traders group op Facebook, the ammount of idiots is echt niet te zuinig. Zitten zo veel sukkels in de TRX trein het is echt ongelovelijk...
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_177225744
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

UNIVERSAAAAAAAAAA JAAAAAAAAA
Blegh. Tangle projecten sowieso :').
  vrijdag 16 februari 2018 @ 10:51:30 #143
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177225773
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:50 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Blegh. Tangle projecten sowieso :').
Idd, Block lattice is waar het ligt _O_
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_177225786
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:50 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Ik zit ook in een of andere Binance traders group op Facebook, the ammount of idiots is echt niet te zuinig. Zitten zo veel sukkels in de TRX trein het is echt ongelovelijk...
Zie die groep als de idioten die jou rijk gaan maken :+
pi_177225797
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:51 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Idd, Block lattice is waar het ligt _O_
Ik weet niet wat dat is, maar ik ga gewoon doen alsof ik met je eens ben.

Block lattice _O_ _O_ _O_
pi_177225801
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:50 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Ik zit ook in een of andere Binance traders group op Facebook, the ammount of idiots is echt niet te zuinig. Zitten zo veel sukkels in de TRX trein het is echt ongelovelijk...
Waar denk je dat deze van betaald is?

Lambo of Rekt
pi_177225811
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Misschien is het gewoon waves in de basis.
Dan zou ik er meer in geïnvesteerd hebben.
pi_177225887
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 18:46 schreef Syphixx het volgende:

vooral LTC op lange termijn
Nog bedankt voor deze reactie ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 19:40 schreef Blaatje38 het volgende:
[ afbeelding ]

Daarnaast wil ik eraan toevoegen dat ik als groot lurker van de btc topiques ontzettend kan genieten van het 'argumenteren' en gewoonweg gekanker van deze en gene.

Keep it up.. En op naar de 20k IEDEREEN RIJK, LAMBO VOOR JOU, EN JOU, EN JOU EN JULLIE ALLEMAAL! 11einz
+1 ^O^
pi_177225919
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:52 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dan zou ik er meer in geïnvesteerd hebben.
Wat zijn je verwachtingen van bitcoin scrypt? Ben de revival een beetje aan het volgen maar erg veel lijkt nog niet te gebeuren. Wel hard fork over drie dagen?
  vrijdag 16 februari 2018 @ 11:00:38 #150
131603 Afwazig
Serious business
pi_177225931
Niemand neemt die BTC forks meer serieus toch?
pi_177225940
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:00 schreef Afwazig het volgende:
Niemand neemt die BTC forks meer serieus toch?
Nee, maar ik zie het wel als gratis geld.
pi_177226005
Ik zit op de maan met m'n VEN!
pi_177226016
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:04 schreef Luppie0110 het volgende:
Ik zit op de maan met m'n VEN!
Je dukaten te tellen?
Lambo of Rekt
pi_177226104
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:05 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je dukaten te tellen?
Heb m'n telraam erbij gepakt ja.
pi_177226181
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:35 schreef robbietobbie het volgende:
Dit topic is echt niet leuk meer voor beginnende crypto-beleggers. Als je niet al een tijdje meedraait weet je echt niet welke users serieus zijn en welke niet. Niet dat beleggen op basis van een Fok slowchat een goed idee is, maar toch :P
juist die luchtigheid en idioterie hier motiveert je om meer onderzoek te doen als er iets geroepen word, althans zo werkt het voor mij

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:47 schreef MaGNeT het volgende:

Sowieso alleen geld steken in projecten waar je zelf onderzoek naar gedaan hebt.

Dit is wel een mooi rijtje met punten om "veilig" in crypto te investeren:

https://medium.com/blockchannel/the-top-10-mistakes-crypto-newcomers-make-d3b75203dd6f

[..]

En niet alleen nieuwkomers maken fouten.
^O^
pi_177226229
Namen en rugnummers van de idioten!
pi_177226263
UNNIVERSSAAAA is ook toegevoegd op CMC https://coinmarketcap.com/currencies/universa/
٩๏̯͡๏)۶
pi_177226275
cool!
pi_177226280
eggs
klaas
typisch
timkuik
  vrijdag 16 februari 2018 @ 11:17:42 #160
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177226301
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:16 schreef Weissmania het volgende:
eggs
klaas
typisch
timkuik
¿que?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_177226364
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:16 schreef Weissmania het volgende:
eggs
klaas
typisch
timkuik
Sup
Lambo of Rekt
pi_177226371
mogool
pi_177226386
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:20 schreef Weissmania het volgende:
mogool
Moet ik nou weer naar rotterdam komen pik?
Lambo of Rekt
pi_177226415
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:21 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Moet ik nou weer naar rotterdam komen pik?
  vrijdag 16 februari 2018 @ 11:22:57 #165
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177226418
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:20 schreef Weissmania het volgende:
mogool
Wat is dit nou weer? :?

:N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177226423
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:22 schreef Weissmania het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dus als ik je jassie beschadigd heb, en je wilter wat aan doen....
Lambo of Rekt
pi_177226452
ik heb nog nooit iemand mogool zien schrijven
pi_177226461
_O-
pi_177226468
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:24 schreef metallicelmo het volgende:
ik heb nog nooit iemand mogool zien schrijven
En dat is de reden dat je dit topic leuk vindt :D
pi_177226477
jonges rustig

ik kom in vrede

ben niet boos ofzo
pi_177226483
Het zijn allemaal mergolen joh.
pi_177226538
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:24 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

En dat is de reden dat je dit topic leuk vindt :D
Ja inderdaad, ik leer veel nieuwe dingen hier haha. Als het gaat om coins die je moet kopen ben je meestal wel op jezelf aangewezen denk ik. Do your own research enzo. Al zijn er wel een paar coins geweest in de afgelopen jaren die het prima doen. De meesten gepitched door MagNet
pi_177226682
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:20 schreef Weissmania het volgende:
mogool
reported
pi_177226699
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:33 schreef Xrenity het volgende:

[..]

reported
NSB'er
pi_177226722
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

NSB'er
  vrijdag 16 februari 2018 @ 11:35:27 #176
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177226734
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:23 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dus als ik je jassie beschadigd heb, en je wilter wat aan doen....
L-E-G-E-N-D !

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177227006
Welke mongol registreer zich op cobinhoo?
pi_177227031
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:45 schreef xminator het volgende:
Welke mongol registreer zich op cobinhoo?
Deze megool heeft dat gedaan :)
Lambo of Rekt
pi_177227054
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:45 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Deze megool heeft dat gedaan :)
Me2 werkt prima, Cobinhood wel te verstaan, Cobinhoo klinkt als een stripclub
pi_177227080
#MeToo
pi_177227093
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:46 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Me2 werkt prima, Cobinhood wel te verstaan, Cobinhoo klinkt als een stripclub
Robin hoet
Lambo of Rekt
pi_177227146
I_am_Bart_ twitterde op woensdag 14-02-2018 om 17:46:43 $BTC I have been staring at the chart for a while and updated my view a bit for the mid term. Lets see if it plays out like this. If you wonder where the green lines come from, check pic no 2. its the channel we where in most of 2017 and just broke out of again on linear scale 🚀 https://t.co/mH1lw2xO6b reageer retweet
Lambo of Rekt
pi_177227206
Lambo of Rekt
pi_177227484
Onder de 10K. -O-
pi_177227539
quote:
8s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:00 schreef BadVlad het volgende:
Onder de 10K. -O-
Vrijwel de hele ochtend al ;)
pi_177227561
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:02 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Vrijwel de hele ochtend al ;)
Ben net wakker. ;)
pi_177227984
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:02 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ben net wakker. ;)
Ambtenaar
Lambo of Rekt
pi_177228040
P2P crypto trading?, interessante ontwikkeling.
Lambo of Rekt
pi_177228173
Ironisch dat iets dat HODL HODL een trade platform lanceert :P
  vrijdag 16 februari 2018 @ 12:22:54 #190
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_177228189
Is UTN alleen op cobinhood te krijgen?
pi_177228212
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:17 schreef EggsTC het volgende:
P2P crypto trading?, interessante ontwikkeling.
Eeeeeeeeeeh...... Waves heeft dit al een jaar of zo.....
pi_177228215
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:22 schreef Che_ het volgende:
Is UTN alleen op cobinhood te krijgen?
Jazekers
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_177228239
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ambtenaar
Ik zou mij nooit tot zoiets verlagen. :)
pi_177228294
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:23 schreef Frans449 het volgende:

[..]

Eeeeeeeeeeh...... Waves heeft dit al een jaar of zo.....
Werkt dat hetzelfde als wat hier staat ja? Ik heb nooit zoveel op de DEX gewerkt
Lambo of Rekt
pi_177228360
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Werkt dat hetzelfde als wat hier staat ja? Ik heb nooit zoveel op de DEX gewerkt
Ja. Je coins blijven altijd in je eigen wallet. Alleen de trade matcher is gecentraliseerd
pi_177228678
RIPPLE SELL SELL SELL!!!!!!
Geniet van het leven:):)
pi_177228753
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:40 schreef prefix1 het volgende:
RIPPLE SELL SELL SELL!!!!!!
Hoezo, ripple gaat toch zeker naar 100usd?
Lambo of Rekt
pi_177228806
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hoezo, ripple gaat toch zeker naar 100usd?
woon je naast kaatsheuvel?
Geniet van het leven:):)
pi_177228846
Ripple gaat op zeker 100$ worden
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 16 februari 2018 @ 12:47:25 #200
131603 Afwazig
Serious business
pi_177228858
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ripple gaat op zeker 100$ worden
:D :')
  vrijdag 16 februari 2018 @ 12:47:41 #201
131603 Afwazig
Serious business
pi_177228866
Beste trollbox ooit dit
pi_177228878
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:47 schreef Afwazig het volgende:
Beste trollbox ooit dit
Ven shitcoin max 8$
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177228882
All in ripple. Thnx bois
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177228884
dit is code voor ''ga all in op ripple''?
pi_177228895
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:48 schreef Weissmania het volgende:
dit is code voor ''ga all in op ripple''?
Nou ik ben niet all in, maar het scheelt niet veel
Lambo of Rekt
pi_177228921
heb mijn auto maar op marktplaats gezet, kan volgende week dankzij ripple 5 lambo's kopen
pi_177228926
Het begint hier inderdaad steeds meer op een trollbox te lijken. Zeker met de aanwas van nieuwe trolls.
pi_177228947
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:49 schreef BadVlad het volgende:
Het begint hier inderdaad steeds meer op een trollbox te lijken. Zeker met de aanwas van nieuwe trolls.
mag ik vragen wie je bedoeldt
pi_177228971
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:50 schreef Weissmania het volgende:

[..]

mag ik vragen wie je bedoeldt
Geen zin om iedereen op te noemen. Ze weten dat zelf wel. :)
pi_177228995
Sell now, cry later
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177229003
Maarja wat versta je onder een troll, ik stoor me daar nooit aan, ik maak altijd mijn eigen beslissingen over coins
pi_177229068
Buy ripple
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177229163
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:49 schreef BadVlad het volgende:
Het begint hier inderdaad steeds meer op een trollbox te lijken. Zeker met de aanwas van nieuwe trolls.
Je kunt beter gewoon zelf ook meedoen, dan is het tenminste nog iets van leuk :+
Lambo of Rekt
pi_177229225
Ik moet zeggen dat er op dit topic leukere dingen voorbij komen dan op de meeste Telegram of Discord channels
pi_177229262
Wat is er aan de hand vandaag, het was hier leuker toen BTC op 5k stond.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177229276
Maar wat vinden jullie "niet leuk" dan
pi_177229300
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:59 schreef metallicelmo het volgende:
Maar wat vinden jullie "niet leuk" dan
ik zei mogool tegen Eggs

denk dat dat het was
pi_177229402
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je kunt beter gewoon zelf ook meedoen, dan is het tenminste nog iets van leuk :+
Klopt, ik merk dat ik mijzelf soms ook verlaag tot trollen.
pi_177229493
ik kan nog geen PM/DM versturen boys

bedankt voor de fanmail
pi_177229623
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:46 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Me2 werkt prima, Cobinhood wel te verstaan, Cobinhoo klinkt als een stripclub
Eerder als een nieuw 'groot' Braziliaans voetbaltalent dat opgepikt is door een NL topclub en nooit verder gaat komen dan leuke invalbeurtjes en uiteindelijk bij NAC of zo eindigt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177229647
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ven shitcoin max 8$
Wel grappig dat jij alles wat in je portfolio zit geweldig vindt en wat je niet hebt afzeikt (ripple)

Erger nog, boos wordt als iemand je muntje te laag inschaald (VEN)

Je bent een opportunist. Je hebt je helemaal scheel gekocht aan VEN’s op basis van simpele FOMO. Enkel omdat het muntje zo gehypet is en het in jouw ogen dus wel een succes moet worden. Stel, het wordt nooit hoger dan 8 USD. Dan ben je blijkbaar financieel zwaar de lul? Anders kan ik het niet verklaren.

Het is simpel en arrogant van je om mij uit te willen lachen om de 12 usd schatting (100% rendement) en hem zelf zonder goede argumenten op veel hoger in te schatten. Je vergelijkt VEN met ETh, Litecoin en NEO. Complete onzin. Je rekent jezelf al rijk terwijl ATH 9 usd is geweest. Je bent een luchtfietser. ROC mentaliteit:)
pi_177229695
quote:
8s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:00 schreef BadVlad het volgende:
Onder de 10K. -O-
Niet blind varen op mijn voorspelling van vorige week :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177229754
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Niet blind varen op mijn voorspelling van vorige week :')
Dat zeg je nu. Heb een tweede hypotheek genomen. :(
pi_177229776
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:05 schreef Weissmania het volgende:
ik kan nog geen PM/DM versturen boys

bedankt voor de fanmail
np
Lambo of Rekt
pi_177229941
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:09 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Wel grappig dat jij alles wat in je portfolio zit geweldig vindt en wat je niet hebt afzeikt (ripple)

Erger nog, boos wordt als iemand je muntje te laag inschaald (VEN)

Je bent een opportunist. Je hebt je helemaal scheel gekocht aan VEN’s op basis van simpele FOMO. Enkel omdat het muntje zo gehypet is en het in jouw ogen dus wel een succes moet worden. Stel, het wordt nooit hoger dan 8 USD. Dan ben je blijkbaar financieel zwaar de lul? Anders kan ik het niet verklaren.

Het is simpel en arrogant van je om mij uit te willen lachen om de 12 usd schatting (100% rendement) en hem zelf zonder goede argumenten op veel hoger in te schatten. Je vergelijkt VEN met ETh, Litecoin en NEO. Complete onzin. Je rekent jezelf al rijk terwijl ATH 9 usd is geweest. Je bent een luchtfietser. ROC mentaliteit:)


Haha lopen deze discussies nog steeds 😀
Vakman pur sang
pi_177229986
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:12 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Dat zeg je nu. Heb een tweede hypotheek genomen. :(
Dat zei ik vorige week!

Als ie nou weer terugkabbelt naar 9k-ish is alles uitgekomen en ga ik een nieuwe doen. DM ik je wel ff.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177230058
Laatste 2 dagen toevallig leuk verdiend aan Appcoin.
Denk dat ik m binnenkort weer dump met winst.
Heb er zo her en der wat over gelezen, idee is goed, geen idee of er een serieus team opzit.
Iemand meer info?
Vakman pur sang
pi_177230109
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat zei ik vorige week!

Als ie nou weer terugkabbelt naar 9k-ish is alles uitgekomen en ga ik een nieuwe doen. DM ik je wel ff.
Een TA?
Lambo of Rekt
pi_177230203
https://news.bitcoin.com/(...)latvia-and-bulgaria/

JAJAJJAJAJAJA OOSTBLOKKERS ZIJN VERENIGD!!!!!!1111 LATVIA BULGARIA MOON

UNIVERAASAAAAAAA

:') 14.gif
pi_177230238
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:09 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Wel grappig dat jij alles wat in je portfolio zit geweldig vindt en wat je niet hebt afzeikt (ripple)

Erger nog, boos wordt als iemand je muntje te laag inschaald (VEN)

Je bent een opportunist. Je hebt je helemaal scheel gekocht aan VEN’s op basis van simpele FOMO. Enkel omdat het muntje zo gehypet is en het in jouw ogen dus wel een succes moet worden. Stel, het wordt nooit hoger dan 8 USD. Dan ben je blijkbaar financieel zwaar de lul? Anders kan ik het niet verklaren.

Het is simpel en arrogant van je om mij uit te willen lachen om de 12 usd schatting (100% rendement) en hem zelf zonder goede argumenten op veel hoger in te schatten. Je vergelijkt VEN met ETh, Litecoin en NEO. Complete onzin. Je rekent jezelf al rijk terwijl ATH 9 usd is geweest. Je bent een luchtfietser. ROC mentaliteit:)
Kijk jongens, een troll !

En hij heeft ripple in zijn wallet :D _O-
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177230273
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:09 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Wel grappig dat jij alles wat in je portfolio zit geweldig vindt en wat je niet hebt afzeikt (ripple)

Erger nog, boos wordt als iemand je muntje te laag inschaald (VEN)

Je bent een opportunist. Je hebt je helemaal scheel gekocht aan VEN’s op basis van simpele FOMO. Enkel omdat het muntje zo gehypet is en het in jouw ogen dus wel een succes moet worden. Stel, het wordt nooit hoger dan 8 USD. Dan ben je blijkbaar financieel zwaar de lul? Anders kan ik het niet verklaren.

Het is simpel en arrogant van je om mij uit te willen lachen om de 12 usd schatting (100% rendement) en hem zelf zonder goede argumenten op veel hoger in te schatten. Je vergelijkt VEN met ETh, Litecoin en NEO. Complete onzin. Je rekent jezelf al rijk terwijl ATH 9 usd is geweest. Je bent een luchtfietser. ROC mentaliteit:)
😀😀😀😀😀😀😀😀
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177230277
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:51 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Geen zin om iedereen op te noemen. Ze weten dat zelf wel. :)
Dit kan natuurlijk niet. Namen en rugnummers wil ik!
pi_177230314
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:27 schreef alilami het volgende:

[..]

😀😀😀😀😀😀😀😀
Blokjes?
Lambo of Rekt
pi_177230327
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Blokjes?
Op wat voor OS zit jij dan :')
pi_177230333
Ik ga de schandpaal optuigen voor de trolls. Ben er helemaal klaar mee.
pi_177230341
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177230363
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:29 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik ga de schandpaal optuigen voor de trolls. Ben er helemaal klaar mee.
Precies, pak die vigen98 en zijn kutkloon aan!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177230380
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:29 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Op wat voor OS zit jij dan :')
Idd, tijd om wat van zijn dukaten te gebruiken voor een broodnodige upgrade

[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177230392
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:30 schreef alilami het volgende:

[..]

Idd, tijd om wat van zijn dukaten te gebruiken voor een broodnodige upgrade

[ afbeelding ]
Ik ben lekker met mijn dukaten aan het afromen nu.
pi_177230411
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:29 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
Je plaatje is niet helemaal bij.
pi_177230412
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:29 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Op wat voor OS zit jij dan :')
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:30 schreef alilami het volgende:

[..]

Idd, tijd om wat van zijn dukaten te gebruiken voor een broodnodige upgrade

[ afbeelding ]
Win7 , ik weiger 10 ;(
Lambo of Rekt
pi_177230525
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:33 schreef MaGNeT het volgende:
Newbies die denken dat ik geld ga steken in een project voordat ik onderzoek heb gedaan :')

:D
ja dat is garantie voor moon :')

Je hebt gewoon geluk gehad als early adaptor met lisk waves
pi_177230550
We worden rijk mannen, VEN naar de maan en daar voorbij groeten aan je vader en je tante ja
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_177230555
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:36 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ja dat is garantie voor moon :')

Je hebt gewoon geluk gehad als early adaptor met lisk waves
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177230605
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:36 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ja dat is garantie voor moon :')

Je hebt gewoon geluk gehad als early adaptor met lisk waves
Moon is ook niet nodig.
Lambo of Rekt
pi_177230609
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Oldbies die weten dat ze Magnet moeten volgen in zijn investeringen :D
ja en hoeveel missers heeft ie heeft ie gehad

Ik noem wetrust
Bitscrypt nogwat ofzo

Gwn lucky moonshots als early adaptor
pi_177230615
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Kijk jongens, een troll !

En hij heeft ripple in zijn wallet :D _O-
Zullen we afspreken dat zolang VEN niet meer dan 12 usd is ik gewoon gelijk heb en er verder ook niks over zal zeggen. Als die langer dan 1 week boven 12 usd is zal ik de eerste zijn om mijn fout hier toe te geven.

Tot die tijd kan ook beter jij je mond houden met je 8 usd shitcoin posts. Voorkomt dat andere geld gaan steken in een coin die nu nog geen 6usd waard is enkel op basis van jouw speculatieve fomo gelul over 50 usd en meer. Lijkt mij fair enough en wel zo realistisch op het moment. Je lult hier namelijk met een dubbele agenda (prijs willen opdrijven van een munt die je grootschalig bezit)
pi_177230631
ik ben #teamdima in deze fittie
pi_177230638
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:38 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Zullen we afspreken dat zolang VEN niet meer dan 12 usd is ik gewoon gelijk heb en er verder ook niks over zal zeggen. Als die langer dan 1 week boven 12 usd is zal ik de eerste zijn om mijn fout hier toe te geven.

Tot die tijd kan ook beter jij je mond houden met je 8 usd shitcoin posts. Voorkomt dat andere geld gaan steken in een coin die nu nog geen 6usd waard is enkel op basis van jouw speculatieve fomo gelul over 50 usd en meer. Lijkt mij fair enough en wel zo realistisch op het moment. Je lult hier namelijk met een dubbele agenda (prijs willen opdrijven van een munt die je grootschalig bezit)
Doe is rustig joh
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_177230659
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Lisk heeft een werkend netwerk met 101 voted delegates en een perfect uitziende client.

Een simpele blockchain neerzetten is niet zo moeilijk, kwestie van iets op GitHub rippen.

Er werd echter beweerd dat Universa alleen nog maar een white paper heeft. Ze hebben werkende smart contracts in hun testomgeving, en dat is zelfs toch al een stapje verder dan "copy paste" werk ;)
101 voted corrupted delegate systeem ja
pi_177230692
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:38 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Zullen we afspreken dat zolang VEN niet meer dan 12 usd is ik gewoon gelijk heb en er verder ook niks over zal zeggen. Als die langer dan 1 week boven 12 usd is zal ik de eerste zijn om mijn fout hier toe te geven.

Tot die tijd kan ook beter jij je mond houden met je 8 usd shitcoin posts. Voorkomt dat andere geld gaan steken in een coin die nu nog geen 6usd waard is enkel op basis van jouw speculatieve fomo gelul over 50 usd en meer. Lijkt mij fair enough en wel zo realistisch op het moment. Je lult hier namelijk met een dubbele agenda (prijs willen opdrijven van een munt die je grootschalig bezit)
Kijk jongens een troll die denkt dat hij wat kan afdwingen in de trollbox :D

Zodra VET boven de 12 dollar komt krijg ik jouw 500 VET, mocht hij voor eoy geen 12 dollar hebben aangeraakt krijg je er 500 van mij. En dat is dus 1 minuut nadat hij de 12$ heeft aangetikt, niet dat gekke gedoe met een weekje.

En verder trek ik me geen reet aan wat voor debiele opmerkingen jij maakt over coins waar je geen zak van begrijpt.

Deal?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177230731
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Kijk jongens een troll die denkt dat hij wat kan afdwingen in de trollbox :D

Zodra VET boven de 12 dollar komt krijg ik jouw 500 VET, mocht hij voor eoy geen 12 dollar hebben aangeraakt krijg je er 500 van mij. En dat is dus 1 minuut nadat hij de 12$ heeft aangetikt, niet dat gekke gedoe met een weekje.

En verder trek ik me geen reet aan wat voor debiele opmerkingen jij maakt over coins waar je geen zak van begrijpt.

Deal?
Nou, nu zal die zn grote mond moeten waar maken ook :D of afgaan als een gieter.
Lambo of Rekt
pi_177230734
pi_177230747
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Kijk jongens een troll die denkt dat hij wat kan afdwingen in de trollbox :D

Zodra VET boven de 12 dollar komt krijg ik jouw 500 VET, mocht hij voor eoy geen 12 dollar hebben aangeraakt krijg je er 500 van mij. En dat is dus 1 minuut nadat hij de 12$ heeft aangetikt, niet dat gekke gedoe met een weekje.

En verder trek ik me geen reet aan wat voor debiele opmerkingen jij maakt over coins waar je geen zak van begrijpt.

Deal?
Smart contract aanmaken? ;)
pi_177230752
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:38 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ja en hoeveel missers heeft ie heeft ie gehad

Ik noem wetrust
Bitscrypt nogwat ofzo

Gwn lucky moonshots als early adaptor
:')

Diversify your bonds toch, dat is nog steeds een valide insteek als er wat dingen tussen zitten die (nog) niet moon gaan.
pi_177230801
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:43 schreef Xrenity het volgende:

[..]

:')

Diversify your bonds toch, dat is nog steeds een valide insteek als er wat dingen tussen zitten die (nog) niet moon gaan.
als ik aan diversificatie deed had ik nu niet zoveel geld gehad als ik nu heb
pi_177230827
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:44 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

als ik aan diversificatie deed had ik nu niet zoveel geld gehad als ik nu heb
Je hebt uitbetaald?
Lambo of Rekt
pi_177230840
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:45 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je hebt uitbetaald?
vermogen
pi_177230848
quote:
8s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:45 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

vermogen
:P
Lambo of Rekt
pi_177230895
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:44 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

als ik aan diversificatie deed had ik nu niet zoveel geld gehad als ik nu heb
Zou kunnen, maar je kan toch nooit helemaal voorzien wat er gaat gebeuren?
pi_177230910
quote:
goeien post
pi_177230985
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:48 schreef Weissmania het volgende:

[..]

goeien post
Vladje wat een king
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 februari 2018 @ 13:51:55 #263
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177230988
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Kijk jongens een troll die denkt dat hij wat kan afdwingen in de trollbox :D

Zodra VET boven de 12 dollar komt krijg ik jouw 500 VET, mocht hij voor eoy geen 12 dollar hebben aangeraakt krijg je er 500 van mij. En dat is dus 1 minuut nadat hij de 12$ heeft aangetikt, niet dat gekke gedoe met een weekje.

En verder trek ik me geen reet aan wat voor debiele opmerkingen jij maakt over coins waar je geen zak van begrijpt.

Deal?
_O_
pi_177231107
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Kijk jongens een troll die denkt dat hij wat kan afdwingen in de trollbox :D

Zodra VET boven de 12 dollar komt krijg ik jouw 500 VET, mocht hij voor eoy geen 12 dollar hebben aangeraakt krijg je er 500 van mij. En dat is dus 1 minuut nadat hij de 12$ heeft aangetikt, niet dat gekke gedoe met een weekje.

En verder trek ik me geen reet aan wat voor debiele opmerkingen jij maakt over coins waar je geen zak van begrijpt.

Deal?
Je bent een flapdrol:-)
pi_177231136
Ik ben #TeamDroppie in deze.
pi_177231152
Alhoewel ik VEN wel een shitcoin vind, maar dat terzijde.
pi_177231179
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:57 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik ben #TeamDroppie in deze.
Jongen, al zijn jullie al team Droppie. Het zal mijn een worst wezen. Zolang VEN nog geen 12usd is heb ik de tijd van mijn leven hier:)
pi_177231182
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:56 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Je bent een flapdrol:-)
Vigen98, je gaat dus niet je money putten waar je mouth is? Ik had niet anders verwacht van je, grote praatjes maar achter ze blijven staan ho maar.

Kan je dan vanaf nu je geblèr over VEN achterwege laten? Je hebt overduidelijk de ballen niet om erachter te blijven staan.

Joe :*
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177231192
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:57 schreef BakkenKappen het volgende:
Alhoewel ik VEN wel een shitcoin vind, maar dat terzijde.
Dat recht heb je altijd :)
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177231243
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:58 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Jongen, al zijn jullie al team Droppie. Het zal mijn een worst wezen. Zolang VEN nog geen 12usd is heb ik de tijd van mijn leven hier:)
Als dit de tijd van je leven is moet je echt te raden gaan of er niet ergens iets fout is gegaan :P
pi_177231331
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:00 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Als dit de tijd van je leven is moet je echt te raden gaan of er niet ergens iets fout is gegaan :P
De beste jongen zit in ripple. Dat zegt genoeg.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177231345
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:56 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Je bent een flapdrol:-)
CHICKENNNNNN
pi_177231350
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Vigen98, je gaat dus niet je money putten waar je mouth is? Ik had niet anders verwacht van je, grote praatjes maar achter ze blijven staan ho maar.

Kan je dan vanaf nu je geblèr over VEN achterwege laten? Je hebt overduidelijk de ballen niet om erachter te blijven staan.

Joe :*
Mijn voorstel. Anders niks droplul:)
pi_177231392
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:04 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Mijn voorstel. Anders niks droplul:)
Laffe hond ben je :)
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177231454
We gaan weer naar de 10K boys. :)
pi_177231457
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

De beste jongen zit in ripple. Dat zegt genoeg.
lol srs
pi_177231473
Als je vrouwtje zoveel mosterd op je broodjes heeft gedaan dat je tranen in je ogen krijgt :(
pi_177231486
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:08 schreef BakkenKappen het volgende:
Als je vrouwtje zoveel mosterd op je broodjes heeft gedaan dat je tranen in je ogen krijgt :(
Pics.
pi_177231513
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:09 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Pics.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177231591
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:09 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177231623
Dit is wel een gave ICO: http://givewithnothing.org/

Via Dragonchain. *)
pi_177231643
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:13 schreef BadVlad het volgende:
Dit is wel een gave ICO: http://givewithnothing.org/

Via Dragonchain. *)
Maar hoe gaat Oxfam dan zijn seksfeestjes met minderjarige betalen?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 februari 2018 @ 14:14:46 #284
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177231659
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:00 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Als dit de tijd van je leven is moet je echt te raden gaan of er niet ergens iets fout is gegaan :P
Shots fired!
pi_177231924
Zo een gekookt eitje zit er vandaag wel in, op deze mooie vrije dag.

Ja deze jongen heeft ontslag genomen want crypto maakt mij rijk. Hoeren neuken nooit meer werken!
pi_177231944
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:25 schreef noobcrypto het volgende:
Zo een gekookt eitje zit er vandaag wel in, op deze mooie vrije dag.

Ja deze jongen heeft ontslag genomen want crypto maakt mij rijk. Hoeren neuken nooit meer werken!
Goed bezig met je bags vol met dukaten vriend _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177232000
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Goed bezig met je bags vol met dukaten vriend _O_
Sowieso, alleen wel jammer dat ik nu 2 lambo's heb moeten annuleren omdat Ven niet boven de 12 uit gaat komen :(
pi_177232007
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:29 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Sowieso, alleen wel jammer dat ik nu 2 lambo's heb moeten annuleren omdat Ven niet boven de 12 uit gaat komen :(
_O- _O_ _O-
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 februari 2018 @ 14:30:17 #290
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177232013
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:25 schreef noobcrypto het volgende:
Zo een gekookt eitje zit er vandaag wel in, op deze mooie vrije dag.

Ja deze jongen heeft ontslag genomen want crypto maakt mij rijk. Hoeren neuken nooit meer werken!
Lekker bezig _O_
pi_177232025
Hij is idd goed bezig met zijn Ripple's _O_
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177232032
Ripple _O_
pi_177232044
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Vigen98
:') waarom moet je Ripple-hodlers en Vigen98 bij je bitchfights betrekken jongen
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177232060
Die Ripple shillers zijn eigenlijk allemaal scammers. Scamcoin. :r :r :r
  vrijdag 16 februari 2018 @ 14:34:10 #295
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177232088
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:29 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Op wat voor OS zit jij dan :')
hier ook blokjes hoor

WIN7
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_177232094
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:30 schreef alilami het volgende:
Hij is idd goed bezig met zijn Ripple's _O_
Iedereen kan zeggen wat die wil, maar Ripple heeft mijn inleg wel x10 gemaakt. Ik heb nog een 400 over, maar deze zijn voor mij eigenlijk gratis en hodl ik dan ook gewoon.

Ondertussen heb ik van de winst nieuwe coins gekocht. Kut ripple of niet, geld= geld en winst= winst
pi_177232111
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:32 schreef BadVlad het volgende:
Die Ripple shillers zijn eigenlijk allemaal scammers. Scamcoin. :r :r :r
Ik vind het ook niks maar ik heb ze toch :P Puur omdat er genoeg mensen zijn die er wel wat in zien. Dus als die nog eens echt moon gaan dan gooi ik ze bij iemand anders op z'n bakkes
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 februari 2018 @ 14:36:09 #298
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177232134
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:34 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Iedereen kan zeggen wat die wil, maar Ripple heeft mijn inleg wel x10 gemaakt. Ik heb nog een 400 over, maar deze zijn voor mij eigenlijk gratis en hodl ik dan ook gewoon.

Ondertussen heb ik van de winst nieuwe coins gekocht. Kut ripple of niet, geld= geld en winst= winst
Is ook gewoon zo.

Heb leuke winst gehaald met TRX, maar het is en blijft een shitcoin waar ik niet te lang in zou willen zitten. Zelfde zou gelden voor XRP. Niks mis met winsten pakken en weer doorgaan :D
pi_177232140
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:04 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Mijn voorstel. Anders niks droplul:)
Vigen98
Lambo of Rekt
pi_177232152
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:29 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Sowieso, alleen wel jammer dat ik nu 2 lambo's heb moeten annuleren omdat Ven niet boven de 12 uit gaat komen :(
_O-
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177232193
dicht
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')