Nu krijg ik het warm van binnen.quote:
Vette videoquote:
90% van de video gaat over dat je shit nu niet veilig is op internet.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 06:20 schreef pvdplanet het volgende:
[..]
Vette video
Product is bijna af. Zal wel dik gaan moonen, zeker als Binance om de hoek komt kijken. Ze voldoen dan aan alle eisen.
Viert Appelscha geen nieuwjaar vandaag?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 08:17 schreef Afwazig het volgende:
Die klootzakken in Appelscha zijn weer wakker en lozen gelijk hun bags
Hebben geen bonus gekregen dit jaar.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 08:20 schreef XDo het volgende:
[..]
Viert Appelscha geen nieuwjaar vandaag?
UNIVERSAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 16 februari 2018 08:42 schreef Warren_g het volgende:
coinmarketcap.com/currencies/universa/#m
Zonder gekheid. Moet ik hier wat inpompen? of is dit gewoon een meme?quote:
UNIVERSAAAAA JAAAAAAAAquote:Op vrijdag 16 februari 2018 09:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zonder gekheid. Moet ik hier wat inpompen? of is dit gewoon een meme?²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon lekker inpompen. Waarom niet jatochquote:Op vrijdag 16 februari 2018 09:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet in Universa zittenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 09:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Begin jij nou godverdomme ook al met dat dukaten gebeurenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 09:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet in Universa zitten
Deze man weet echt niet hoe hij zijn dukaten moet verdubbelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |