Azië confirmed, ik druk er net wat bruine dukaten uit op de wcquote:Op donderdag 15 februari 2018 21:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hueeel Azië niet alleen China!
Ze hebben allemaal de wekker gezet om extra vroeg wakker te worden vandaag, zodat ze als eerste leeg kunnen trekken, fact.
Ik wacht op de dipquote:Op donderdag 15 februari 2018 23:25 schreef Raskolnikow het volgende:
Nou Japan, het is bijna half 8, kopen jullie!
Rare vergelijking. 3 coins die iedereen kan kopen en waar iedereen ook iets mee kan of gaat kunnen, namelijk betalen en andere coins kopen. VEN kan ook iedereen kopen, maar wat is uiteindelijk de functie? De intrinsieke waarde?quote:Op donderdag 15 februari 2018 23:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, het is niet alsof Ethereum, Litecoin, NEO en al die andere coins opeens nog x10 kunnen gaan als ze al eens zijn verdubbeld.
12$ vind ik ook een prima prijsje, dat betwist ik ook niet. Ik zou alleen niet weten waarom hij niet hoger zou kunnen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 23:46 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Rare vergelijking. 3 coins die iedereen kan kopen en waar iedereen ook iets mee kan of gaat kunnen, namelijk betalen en andere coins kopen. VEN kan ook iedereen kopen, maar wat is uiteindelijk de functie? De intrinsieke waarde?
Supply chain management. Interessant voor distribiteurs van grote merken, maar ook functioneel voor miljarden mensen?
Opportunistisch geneuzel dus. Crypto is een maffe wereld. Alles kan. Maar 12 dollar is op het moment voor VEN een prima prijsje. Wellicht te weinig voor het gros hier op Fok die hem voor minimaal 4 dollar gekocht heeft, dat dan weer wel:)
Ook jij, te emotioneel voor cryptoquote:Op donderdag 15 februari 2018 22:29 schreef Kyran het volgende:
BTC onder de 10k op binance, we going down, 4.5k next stop. Sell sell sell.
Edit: Zonder gekheid, nu even tijdje bounce tussen 9.8k en 10.1k zou ik prima vinden
Kan ook:) maar dat geldt voor elke coin. En wat VEN kan, kunnen andere ook weer (Walton o.a.)quote:Op donderdag 15 februari 2018 23:49 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
12$ vind ik ook een prima prijsje, dat betwist ik ook niet. Ik zou alleen niet weten waarom hij niet hoger zou kunnen.
Nou ja, als je eerst zegt dat VEN nooit meer dan 12$ gaat worden dan neem ik aan dat je bedoeld dat ie nooit meer dan 12$ gaat worden. Maar ik begrijp nu dat je denkt dat het wel kan?quote:Op donderdag 15 februari 2018 23:56 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Kan ook:) maar dat kan voor elke coin. En wat VEN kan, kunnen andere ook weer (Walton o.a.)
Ja precies..quote:Op donderdag 15 februari 2018 23:46 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Rare vergelijking. 3 coins die iedereen kan kopen en waar iedereen ook iets mee kan of gaat kunnen, namelijk betalen en andere coins kopen. VEN kan ook iedereen kopen, maar wat is uiteindelijk de functie? De intrinsieke waarde?
Supply chain management. Interessant voor distribiteurs van grote merken, maar ook functioneel voor miljarden mensen?
Opportunistisch geneuzel dus. Crypto is een maffe wereld. Alles kan. Maar 12 dollar is op het moment voor VEN een prima prijsje. Wellicht te weinig voor het gros hier op Fok die hem voor minimaal 4 dollar gekocht heeft, dat dan weer wel:)
Ja hoor vigen98 we zijn allemaal te emotioneel volgens jou.quote:Op donderdag 15 februari 2018 23:51 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Ook jij, te emotioneel voor crypto
Het zou niet logisch zijn;) En zolang btc nog geen 100k is dan zeker niet!quote:Op donderdag 15 februari 2018 23:58 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nou ja, als je eerst zegt dat VEN nooit meer dan 12$ gaat worden dan neem ik aan dat je bedoeld dat ie nooit meer dan 12$ gaat worden. Maar ik begrijp nu dat je denkt dat het wel kan?
Waar ga jij NEO, ETH en LTC voor gebruiken dan?quote:Op donderdag 15 februari 2018 23:46 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Maar waarom niet logisch? Ik weet nog wel dat bij de komst van de videorecorder Video2000 qua functie meer had te bieden dan VHS. Maar toch werd het VHS.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 00:00 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Het zou niet logisch zijn;) En zolang btc nog geen 100k is dan zeker niet!
Je bent nog niet op de hoogte gebracht dat VeT zijn eigen fiat trading pairs gaat opzetten merk ik alweer.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 00:00 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Het zou niet logisch zijn;) En zolang btc nog geen 100k is dan zeker niet!
Welkom in Crypto, waar BTC in een dag 15% kan stijgen maar altcoins nooit 300% in een jaar kunnen pakken aldus sommigen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 00:03 schreef Raskolnikow het volgende:
Mjah, ik zie iets wonderlijks gebeuren. Vanmorgen was het nieuws dat BTC boven de 9k kwam. En voor de dag om was is ie over de psychologische grens van 10k.
Tenks! Wat een leuke hobby dit. Ben nu al benieuwd wat het nieuws morgen gaat zijn als BTC zo blijft stijgen. Dit is veel leuker dan Utopia volgen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 00:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Welkom in Crypto, waar BTC in een dag 15% kan stijgen maar altcoins nooit 300% in een jaar kunnen pakken aldus sommigen.
Ik volg het al een paar weken. En ik snap er niks van.quote:
quote:
Geld + mensen = rampzaligquote:Op vrijdag 16 februari 2018 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik volg het al een paar weken. En ik snap er niks van.²
Ik vind mezelf wel vriendelijk hier.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 00:48 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
[..]
Geld + mensen = rampzalig
Maatje doe rustaaghhh je weet dat ik het niet over jou heb lullo.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 00:50 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik vind mezelf wel vriendelijk hier.
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 00:50 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Maatje doe rustaaghhh je weet dat ik het niet over jou heb lullo.
Kusjes.
Nu krijg ik het warm van binnen.quote:
Vette videoquote:
90% van de video gaat over dat je shit nu niet veilig is op internet.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 06:20 schreef pvdplanet het volgende:
[..]
Vette video
Product is bijna af. Zal wel dik gaan moonen, zeker als Binance om de hoek komt kijken. Ze voldoen dan aan alle eisen.
Viert Appelscha geen nieuwjaar vandaag?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 08:17 schreef Afwazig het volgende:
Die klootzakken in Appelscha zijn weer wakker en lozen gelijk hun bags
Hebben geen bonus gekregen dit jaar.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 08:20 schreef XDo het volgende:
[..]
Viert Appelscha geen nieuwjaar vandaag?
UNIVERSAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 16 februari 2018 08:42 schreef Warren_g het volgende:
coinmarketcap.com/currencies/universa/#m
Zonder gekheid. Moet ik hier wat inpompen? of is dit gewoon een meme?quote:
UNIVERSAAAAA JAAAAAAAAquote:Op vrijdag 16 februari 2018 09:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zonder gekheid. Moet ik hier wat inpompen? of is dit gewoon een meme?²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon lekker inpompen. Waarom niet jatochquote:Op vrijdag 16 februari 2018 09:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet in Universa zittenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 09:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Begin jij nou godverdomme ook al met dat dukaten gebeurenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 09:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet in Universa zitten
Deze man weet echt niet hoe hij zijn dukaten moet verdubbelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |