Echt jemig, dit. Hier heb je toch echt helemaal niks aan.quote:Op donderdag 15 februari 2018 22:05 schreef Manzonderschouders het volgende:
Sowieso XRB. Denk dat VEN max 12 dollar kan worden.
Denk dat het niet onverstandig om een deel can je VEN winsten nu over te zetten naar XRB. Ook die moet toch wel weer gaan knallen, niet?
Het zit behoorlijk diep in ieder gevalquote:Op donderdag 15 februari 2018 22:07 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Echt jemig, dit. Hier heb je toch echt helemaal niks aan.
Heb je Trezor ook overwogen? Of heeft iemand hier zo'n ding? Ik neig er wel naar, maar zoek wat (betrouwbare) feedback/reviews..quote:Op donderdag 15 februari 2018 21:32 schreef tgev het volgende:
Boys, zojuist stelde ik de vraag over het opslaan(offline) van mijn coins.
Ik heb zelf nog even verder gezocht en een deel van mijn coins kunnen op myetherwallet.
Is het wijs om voor elke coin een apart adres aan te maken? En hoe veilig is myetherwallet?
Als ik het wachtwoord uitprint en paper wallet uitprint ben ik dan safe?
Ik denk stabiel rond de 0.25quote:Op donderdag 15 februari 2018 22:11 schreef Manzonderschouders het volgende:
Wat verwachten jullie trouwens van UTNP? Mijn verwachting is zo rond 1 USD.
UTNP shitcoin beter koop je ripple gr gr en een poot van de hontquote:Op donderdag 15 februari 2018 22:11 schreef Manzonderschouders het volgende:
Begint met een v en eindigt op 8quote:Op donderdag 15 februari 2018 22:17 schreef Kyran het volgende:
Het is zo duidelijk van wie het een kloon is
Jij moet minder gaan denken.quote:Op donderdag 15 februari 2018 22:05 schreef Manzonderschouders het volgende:
Denk dat het niet onverstandig om een deel can je VEN winsten nu over te zetten naar XRB. Ook die moet toch wel weer gaan knallen, niet?
Nee joh alles in Universa toch?quote:Op donderdag 15 februari 2018 22:05 schreef Manzonderschouders het volgende:
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 15 februari 2018 22:05 schreef Manzonderschouders het volgende:
Ja, ook nog een optie. Net wat veiliger dan een paperwallet denk ik omdat je daar nog een wachtwoord moet invullen volgens mij.quote:Op donderdag 15 februari 2018 22:13 schreef Blaatje38 het volgende:
[..]
Heb je Trezor ook overwogen? Of heeft iemand hier zo'n ding? Ik neig er wel naar, maar zoek wat (betrouwbare) feedback/reviews..
Omdat 12 dollar op dit moment 100% rendement is. Behoorlijk veel niet? Droppie verwacht 50 dollar of meer. Waar dat op gebasseerd is weet ik niet.quote:
Euh, mjah dat vind ik niet echt een sterk argument. De prijs stijgt niet meer omdat ik mijn geld al verdubbeld heb...quote:Op donderdag 15 februari 2018 23:10 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Omdat 12 dollar op dit moment 100% rendement is. Behoorlijk veel niet? Droppie verwacht 50 dollar of meer. Waar dat op gebasseerd is weet ik niet.
Inderdaad zeg, het is niet alsof Ethereum, Litecoin, NEO en al die andere coins opeens nog x10 kunnen gaan als ze al eens zijn verdubbeld.quote:Op donderdag 15 februari 2018 23:10 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Omdat 12 dollar op dit moment 100% rendement is. Behoorlijk veel niet? Droppie verwacht 50 dollar of meer. Waar dat op gebasseerd is weet ik niet.
Nee, zelfs met tulpen had je dat niet...quote:Op donderdag 15 februari 2018 23:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, het is niet alsof Ethereum, Litecoin, NEO en al die andere coins opeens nog x10 kunnen gaan als ze al eens zijn verdubbeld.
Jongens we hebben er weer een nieuwe dorpsidioot bij hoorquote:Op donderdag 15 februari 2018 22:11 schreef Manzonderschouders het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |