Helaas worden deze dukaten niet aangeboden bij Binance.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 09:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet in Universa zitten
Deze man weet echt niet hoe hij zijn dukaten moet verdubbelen
Hoeveel stuks moet ik in mijn pocket duwen?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 09:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Universaaaaaa gaat ons miljonair maken
Begin voorzichtig met 100quote:Op vrijdag 16 februari 2018 09:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoeveel stuks moet ik in mijn pocket duwen?²
Langzaam de boel oprekken en voldoende glijmiddel gebruiken.quote:
Ik ben nogal een liefhebber van talkpoeder. Ga ik ook maar inzetten.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 09:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Langzaam de boel oprekken en voldoende glijmiddel gebruiken.
Hij staat net op CMC. Dus blockfolio laat ook nog wel even op zich wachten denk ik.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 09:46 schreef Xrenity het volgende:
Toch ook maar even op cobinhood registreren dan.
Sowieso shitcoin maarja geld he
Staat UTNP nog niet eens in Blockfolio?
Ik heb. Er 3000, binnenkort nieuwe fiets !quote:Op vrijdag 16 februari 2018 09:21 schreef satecl het volgende:
Ik heb 25k Universa coins. Binnenkort een nieuwe auto
Het is inmiddels wel een meme geworden ja, maar Universa is een gokje voor mij, vooral kijkend naar het team, denk ik dat zij iets groots neer kunnen zetten. Dit zijn geen kloteklappers.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 09:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zonder gekheid. Moet ik hier wat inpompen? of is dit gewoon een meme?²
Where buy? When moon?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 10:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het is inmiddels wel een meme geworden ja, maar Universa is een gokje voor mij, vooral kijkend naar het team, denk ik dat zij iets groots neer kunnen zetten. Dit zijn geen kloteklappers.
Robinhoe oe oe oe oed exchange, moon zal er niet in zitten, ik verwacht m wel op 50 cent in de toekomst. Binnen een jaar wel.quote:
En wat kost ie nu?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 10:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Robinhoe oe oe oe oed exchange, moon zal er niet in zitten, ik verwacht m wel op 50 cent in de toekomst. Binnen een jaar wel.
Hoezo da? Gelezen op Telegram? Er is nog niks heh, behalve een whitepaper. Ik heb er ook wat ingepompt, maar laat het eerst maar is x 2 of x 3 gaan.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 10:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Robinhoe oe oe oe oed exchange, moon zal er niet in zitten, ik verwacht m wel op 50 cent in de toekomst. Binnen een jaar wel.
Een collega heeft ingekocht op $ 0,01. Dus voor hem is het al x5 gegaan.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 10:14 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Hoezo da? Gelezen op Telegram? Er is nog niks heh, behalve een whitepaper. Ik heb er ook wat ingepompt, maar laat het eerst maar is x 2 of x 3 gaan.
Je moet gewoon meer vochtige dukaten op je chest leggenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 09:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Begin jij nou godverdomme ook al met dat dukaten gebeuren
0,05usdquote:
Nee, ik zit niet in telegram channels, behalve nucleus voor een airdrop.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 10:14 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Hoezo da? Gelezen op Telegram? Er is nog niks heh, behalve een whitepaper. Ik heb er ook wat ingepompt, maar laat het eerst maar is x 2 of x 3 gaan.
Dan ben je niet juist geïnformeerd.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 10:14 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Vigen98 heh.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 10:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dan ben je niet juist geïnformeerd.
Er is een testomgeving waar je ook al met smart contracts kan werken.
https://access.universa.io/contracts
Ja dit dan, zo heeft lisk ook bepaalde zaken wel, maar er staat nog niet echt iets, een testnet zegt niet zo heel veel toch. Elke goede ITer die zichzelf serieus neemt en zich een beetje kwaad maakt, kan wel een blockchain neerzetten die functioneert,... op basis van open-source BTC shit.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 10:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dan ben je niet juist geïnformeerd.
Er is een testomgeving waar je al met smart contracts kan werken.
https://access.universa.io/contracts
Handleiding: https://drive.google.com/file/d/1nd1I7249SdrihJv92D14jsoF3cXaqKfR/view
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |