abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_177215138

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
pi_177215159
Kut ik had een mooie tt
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177215168
Coinbase :') Klinkt niet best.
pi_177215189
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Yep
Zo'n korte vraag van mij vraag natuurlijk ook om een kort antwoord :P
Maar waarom zou je kopen? Hoe groot acht je het risico dat de hack nog effect gaat hebben? Staan er mooie dingen op de planning?

Dank :)
pi_177215198
Ik heb geen coinbase, maar automatische afschrijvingen kun je dacht ik storneren, mocht je er toevallig last van hebben.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177215231
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:14 schreef Kyran het volgende:

[..]

Kan nog steeds hack zijn toch? Ze weten niet precies waar het aan ligt als ik het zo lees, behalve dat het te maken heeft met eerdere charges.
Zie je toch maar dat fiat geld niet zo veilig is als wordt verondersteld :P
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2018 @ 21:23:42 #7
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177215252
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:23 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zie je toch maar dat fiat geld niet zo veilig is als wordt verondersteld :P
Gewoon veilig in een kluis thuis, naast je paper wallet :D
pi_177215258
De Waves wallet is toch wel erg mooi he jongens
pi_177215263
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:21 schreef NeuNeu het volgende:

[..]

Zo'n korte vraag van mij vraag natuurlijk ook om een kort antwoord :P
Maar waarom zou je kopen? Hoe groot acht je het risico dat de hack nog effect gaat hebben? Staan er mooie dingen op de planning?

Dank :)
De hack op bitgrails stond los van XRB als coin. Roadmap is nog steeds prima en de devs werken gewoon door dus geen enkel bezwaar daarin te gaan wat mij betreft.
pi_177215266
Sub is 10 procent in sat gekelderd. Met een bull run van btc. Wat een schijtcoin
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2018 @ 21:25:01 #11
416575 crew  Evenstar
pi_177215293
BTC hoeft maar een minimaal dipje te laten zien en alle alts duiken 2x zo hard mee :D blijft indrukwekkend om te zien.

Edit: Azië wordt zo wakker, die cashen lekker en gaan feesten.
pi_177215352
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:25 schreef Kyran het volgende:
BTC hoeft maar een minimaal dipje te laten zien en alle alts duiken 2x zo hard mee :D blijft indrukwekkend om te zien.

ik krijg altijd een meewarige glimlach op mijn muil als ik weer "China wordt wakker en trekt alle geld naar binnen" lees. :D!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 15 februari 2018 @ 21:27:15 #13
131603 Afwazig
Serious business
pi_177215360
Is Ameland al wakker jongens?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2018 @ 21:28:10 #14
416575 crew  Evenstar
pi_177215397
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:26 schreef Skv het volgende:

[..]

ik krijg altijd een meewarige glimlach op mijn muil als ik weer "China wordt wakker en trekt alle geld naar binnen" lees. :D!
Hueeel Azië niet alleen China! :P

Ze hebben allemaal de wekker gezet om extra vroeg wakker te worden vandaag, zodat ze als eerste leeg kunnen trekken, fact.
pi_177215398
De Thaise vrouw van mijn neef zal bijna wakker worden.
Dan worden er weer wat golddigger dollars in crypto gestopt hoor jongens!!!!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2018 @ 21:29:09 #16
416575 crew  Evenstar
pi_177215429
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
De Thaise vrouw van mijn neef zal bijna wakker worden.
Dan worden er weer wat golddigger dollars in crypto gestopt hoor jongens!!!!
Samen met die Wallstreet gasten die hun bonus nog steeds niet in crypto gestopt hebben zeker :D
pi_177215537
Boys, zojuist stelde ik de vraag over het opslaan(offline) van mijn coins.
Ik heb zelf nog even verder gezocht en een deel van mijn coins kunnen op myetherwallet.

Is het wijs om voor elke coin een apart adres aan te maken? En hoe veilig is myetherwallet?
Als ik het wachtwoord uitprint en paper wallet uitprint ben ik dan safe?
  donderdag 15 februari 2018 @ 21:37:27 #18
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177215720
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:32 schreef tgev het volgende:

Is het wijs om voor elke coin een apart adres aan te maken? En hoe veilig is myetherwallet?
nee. heel veilig. ja
  donderdag 15 februari 2018 @ 21:47:33 #19
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177216053
Poedels, ik ben er weer.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177216077
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:27 schreef Afwazig het volgende:
Is Ameland al wakker jongens?
😂
pi_177216192
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:25 schreef Kyran het volgende:

Alts bezitten lijkt meer en meer op leverage trading op BTC te lijken idd
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 15 februari 2018 @ 21:54:55 #22
13462 BansheeBoy
pi_177216268
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:52 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Alts bezitten lijkt meer en meer op leverage trading op BTC te lijken idd
Dat heb ik ook. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  donderdag 15 februari 2018 @ 21:55:11 #23
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_177216556
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]

nee. heel veilig. ja
Kort maar krachtig! Dank!
pi_177216572
Sowieso XRB. Denk dat VEN max 12 dollar kan worden.

Denk dat het niet onverstandig om een deel can je VEN winsten nu over te zetten naar XRB. Ook die moet toch wel weer gaan knallen, niet?
pi_177216630
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:05 schreef Manzonderschouders het volgende:

Denk dat het niet onverstandig om een deel can je VEN winsten nu over te zetten naar XRB. Ook die moet toch wel weer gaan knallen, niet?
Echt jemig, dit. Hier heb je toch echt helemaal niks aan.
pi_177216738
Wat verwachten jullie trouwens van UTNP? Mijn verwachting is zo rond 1 USD.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2018 @ 22:12:31 #28
416575 crew  Evenstar
pi_177216758
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:07 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Echt jemig, dit. Hier heb je toch echt helemaal niks aan.
Het zit behoorlijk diep in ieder geval :D
pi_177216770
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:32 schreef tgev het volgende:
Boys, zojuist stelde ik de vraag over het opslaan(offline) van mijn coins.
Ik heb zelf nog even verder gezocht en een deel van mijn coins kunnen op myetherwallet.

Heb je Trezor ook overwogen? Of heeft iemand hier zo'n ding? Ik neig er wel naar, maar zoek wat (betrouwbare) feedback/reviews..
pi_177216814
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:11 schreef Manzonderschouders het volgende:
Ik denk stabiel rond de 0.25
Daar hoop ik tenminste op haha

Ik verwacht voorlopig geen dollar. Het is ook niet echt een Holder token naar mijn inziens. De achterban is echt achterlijk.

Ik hoop op mooie ontwikkeling en veel positief nieuws.
pi_177216855
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:11 schreef Manzonderschouders het volgende:
UTNP shitcoin beter koop je ripple gr gr en een poot van de hont
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2018 @ 22:17:37 #32
416575 crew  Evenstar
pi_177216869
Het is zo duidelijk van wie het een kloon is :D
pi_177216998
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:17 schreef Kyran het volgende:
Het is zo duidelijk van wie het een kloon is :D
Begint met een v en eindigt op 8
pi_177217030
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:05 schreef Manzonderschouders het volgende:

Jij moet minder gaan denken.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2018 @ 22:23:56 #35
416575 crew  Evenstar
pi_177217043
quote:
10s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:23 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Jij moet minder gaan denken.
*proest* _O-
pi_177217114
quote:

Nee joh alles in Universa toch?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2018 @ 22:29:04 #37
416575 crew  Evenstar
pi_177217208
BTC onder de 10k op binance, we going down, 4.5k next stop. Sell sell sell.

Edit: Zonder gekheid, nu even tijdje bounce tussen 9.8k en 10.1k zou ik prima vinden :D
  donderdag 15 februari 2018 @ 22:31:57 #38
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177217300
Ergens tussen de 12 en 14k zou mooi zijn. Die koers had hij ook voor de echte crash
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_177217465
quote:

Waarom denk je dat?
pi_177217556
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:36 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
Dat kan die niet zeggen.
Denken is niet zijn sterkste vak.
  donderdag 15 februari 2018 @ 22:48:26 #41
62913 Blik
The one and Only!
pi_177217768
Azie wordt weer wakker hoor...
pi_177217798
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:13 schreef Blaatje38 het volgende:

[..]

Heb je Trezor ook overwogen? Of heeft iemand hier zo'n ding? Ik neig er wel naar, maar zoek wat (betrouwbare) feedback/reviews..
Ja, ook nog een optie. Net wat veiliger dan een paperwallet denk ik omdat je daar nog een wachtwoord moet invullen volgens mij.
pi_177217908
Het zakte weer even in maar daar gaan we weer. *O*
pi_177218300
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:36 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
Omdat 12 dollar op dit moment 100% rendement is. Behoorlijk veel niet? Droppie verwacht 50 dollar of meer. Waar dat op gebasseerd is weet ik niet.
pi_177218356
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:10 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Omdat 12 dollar op dit moment 100% rendement is. Behoorlijk veel niet? Droppie verwacht 50 dollar of meer. Waar dat op gebasseerd is weet ik niet.
Euh, mjah dat vind ik niet echt een sterk argument. De prijs stijgt niet meer omdat ik mijn geld al verdubbeld heb...
pi_177218443
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:10 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Inderdaad zeg, het is niet alsof Ethereum, Litecoin, NEO en al die andere coins opeens nog x10 kunnen gaan als ze al eens zijn verdubbeld.
pi_177218552
quote:
6s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Inderdaad zeg, het is niet alsof Ethereum, Litecoin, NEO en al die andere coins opeens nog x10 kunnen gaan als ze al eens zijn verdubbeld.
Nee, zelfs met tulpen had je dat niet...
pi_177218553
quote:
Jongens we hebben er weer een nieuwe dorpsidioot bij hoor
_O-

:')14.gif
pi_177218637
Nou Japan, het is bijna half 8, kopen jullie!
pi_177218641
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:28 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hueeel Azië niet alleen China! :P

Ze hebben allemaal de wekker gezet om extra vroeg wakker te worden vandaag, zodat ze als eerste leeg kunnen trekken, fact.
Azië confirmed, ik druk er net wat bruine dukaten uit op de wc

:')14.gif
pi_177218657
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:25 schreef Raskolnikow het volgende:
Nou Japan, het is bijna half 8, kopen jullie!
Ik wacht op de dip
pi_177218926
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:25 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik wacht op de dip
De 10K is weer bereikt.
pi_177219058
quote:
6s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Rare vergelijking. 3 coins die iedereen kan kopen en waar iedereen ook iets mee kan of gaat kunnen, namelijk betalen en andere coins kopen. VEN kan ook iedereen kopen, maar wat is uiteindelijk de functie? De intrinsieke waarde?
Supply chain management. Interessant voor distribiteurs van grote merken, maar ook functioneel voor miljarden mensen?

Opportunistisch geneuzel dus. Crypto is een maffe wereld. Alles kan. Maar 12 dollar is op het moment voor VEN een prima prijsje. Wellicht te weinig voor het gros hier op Fok die hem voor minimaal 4 dollar gekocht heeft, dat dan weer wel:)
pi_177219133
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:46 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Rare vergelijking. 3 coins die iedereen kan kopen en waar iedereen ook iets mee kan of gaat kunnen, namelijk betalen en andere coins kopen. VEN kan ook iedereen kopen, maar wat is uiteindelijk de functie? De intrinsieke waarde?
Supply chain management. Interessant voor distribiteurs van grote merken, maar ook functioneel voor miljarden mensen?

Opportunistisch geneuzel dus. Crypto is een maffe wereld. Alles kan. Maar 12 dollar is op het moment voor VEN een prima prijsje. Wellicht te weinig voor het gros hier op Fok die hem voor minimaal 4 dollar gekocht heeft, dat dan weer wel:)
12$ vind ik ook een prima prijsje, dat betwist ik ook niet. Ik zou alleen niet weten waarom hij niet hoger zou kunnen.
pi_177219181
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:29 schreef Kyran het volgende:
BTC onder de 10k op binance, we going down, 4.5k next stop. Sell sell sell.

Edit: Zonder gekheid, nu even tijdje bounce tussen 9.8k en 10.1k zou ik prima vinden :D
Ook jij, te emotioneel voor crypto
pi_177219267
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:49 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

12$ vind ik ook een prima prijsje, dat betwist ik ook niet. Ik zou alleen niet weten waarom hij niet hoger zou kunnen.
Kan ook:) maar dat geldt voor elke coin. En wat VEN kan, kunnen andere ook weer (Walton o.a.)
pi_177219305
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:56 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Kan ook:) maar dat kan voor elke coin. En wat VEN kan, kunnen andere ook weer (Walton o.a.)
Nou ja, als je eerst zegt dat VEN nooit meer dan 12$ gaat worden dan neem ik aan dat je bedoeld dat ie nooit meer dan 12$ gaat worden. Maar ik begrijp nu dat je denkt dat het wel kan?
pi_177219312
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:46 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Ja precies..

Maarja het heeft in Telegram groep gestaan dat ze naar 300$ gaan, dus 50$ moet makkelijk kunnen!
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177219326
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:51 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Ook jij, te emotioneel voor crypto
Ja hoor vigen98 we zijn allemaal te emotioneel volgens jou.
pi_177219346
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:58 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nou ja, als je eerst zegt dat VEN nooit meer dan 12$ gaat worden dan neem ik aan dat je bedoeld dat ie nooit meer dan 12$ gaat worden. Maar ik begrijp nu dat je denkt dat het wel kan?
Het zou niet logisch zijn;) En zolang btc nog geen 100k is dan zeker niet!
pi_177219358
quote:

[..]

Waar ga jij NEO, ETH en LTC voor gebruiken dan?

En heb je überhaupt naar het economisch model achter VET en Thor gekeken? Want als je dat niet hebt gedaan raad ik je even aan dat eerst te doen en dan terug te komen.
pi_177219370
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:00 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Maar waarom niet logisch? Ik weet nog wel dat bij de komst van de videorecorder Video2000 qua functie meer had te bieden dan VHS. Maar toch werd het VHS.
pi_177219374
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:00 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Je bent nog niet op de hoogte gebracht dat VeT zijn eigen fiat trading pairs gaat opzetten merk ik alweer.

Even een tipje aan je; als je nu claims doet, zorg dan dat je ingelezen bent.
pi_177219390
Mjah, ik zie iets wonderlijks gebeuren. Vanmorgen was het nieuws dat BTC boven de 9k kwam. En voor de dag om was is ie over de psychologische grens van 10k. :D
pi_177219402
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:03 schreef Raskolnikow het volgende:
Mjah, ik zie iets wonderlijks gebeuren. Vanmorgen was het nieuws dat BTC boven de 9k kwam. En voor de dag om was is ie over de psychologische grens van 10k. :D
Welkom in Crypto, waar BTC in een dag 15% kan stijgen maar altcoins nooit 300% in een jaar kunnen pakken aldus sommigen.
pi_177219521
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Welkom in Crypto, waar BTC in een dag 15% kan stijgen maar altcoins nooit 300% in een jaar kunnen pakken aldus sommigen.
Tenks! Wat een leuke hobby dit. Ben nu al benieuwd wat het nieuws morgen gaat zijn als BTC zo blijft stijgen. Dit is veel leuker dan Utopia volgen. :D
  † In Memoriam † vrijdag 16 februari 2018 @ 00:22:39 #68
230491 Zith
pls tip
pi_177219581
Dat zure gedoe hier :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 16 februari 2018 @ 00:24:33 #69
13462 BansheeBoy
pi_177219598
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:22 schreef Zith het volgende:
Ik volg het al een paar weken. En ik snap er niks van.

vrijdag 16 februari 2018 @ 00:25:01 #70
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_177219603
Gewoon lekker in de Railblocks trein of VeTRaket stappen en gaaaan..... Dadaaaaag
015
pi_177219615
Universaaaajaaaaaa
pi_177219755
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:22 schreef Zith het volgende:
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik volg het al een paar weken. En ik snap er niks van.

Geld + mensen = rampzalig
pi_177219778
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:48 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

[..]

Geld + mensen = rampzalig
Ik vind mezelf wel vriendelijk hier.
pi_177219787
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:50 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik vind mezelf wel vriendelijk hier.
Maatje doe rustaaghhh je weet dat ik het niet over jou heb lullo.

Kusjes.
pi_177219791
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:50 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Maatje doe rustaaghhh je weet dat ik het niet over jou heb lullo.

Kusjes.
:*
pi_177219799
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:51 schreef BadVlad het volgende:

[..]

:*
Nu krijg ik het warm van binnen.

Dat is NIET goed, ik herhaal NIET goed. Want die dukaten op mijn chest smelten zo nog.
pi_177219803
Nu ga ik braken en slapen :W
pi_177219810
Zojuist een paar Chill coins gekregen. Misschien maar 100K van ophalen. :P

[ Bericht 3% gewijzigd door BadVlad op 16-02-2018 01:05:01 ]
pi_177219999
Het is weer wachten op Azië.
pi_177220233
ECC weet wel promotie vids te maken.

XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_177220509
Lightning Netwerk is meer dan alleen maar payment channels.

pi_177220558
Btc relics
  vrijdag 16 februari 2018 @ 03:33:39 #83
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_177220688
Raar dat het steeds over VEN gaat in februari Liskmaand :D
pi_177220727
Hallo,
Hoe is het op aarde? Ik zit op de maan! Kan er iemand een hoer door sturen? Ik betaal!
pi_177222437
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 01:39 schreef Mand het volgende:
ECC weet wel promotie vids te maken.

Vette video :D

Product is bijna af. Zal wel dik gaan moonen, zeker als Binance om de hoek komt kijken. Ze voldoen dan aan alle eisen.
pi_177222614
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 06:20 schreef pvdplanet het volgende:

[..]

Vette video :D

Product is bijna af. Zal wel dik gaan moonen, zeker als Binance om de hoek komt kijken. Ze voldoen dan aan alle eisen.

90% van de video gaat over dat je shit nu niet veilig is op internet.

Vervolgens niet uitleggen waarom je bij hun wel veilig ben :')

Alleen maar hetzelfde riedeltje "blockchain blabla paar plaatjes met sloten erop etc etc.."
  vrijdag 16 februari 2018 @ 08:17:08 #88
131603 Afwazig
Serious business
pi_177223108
Die klootzakken in Appelscha zijn weer wakker en lozen gelijk hun bags :r
  vrijdag 16 februari 2018 @ 08:20:26 #89
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_177223130
quote:
8s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 08:17 schreef Afwazig het volgende:
Die klootzakken in Appelscha zijn weer wakker en lozen gelijk hun bags :r
Viert Appelscha geen nieuwjaar vandaag?
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 08:22:07 #90
131603 Afwazig
Serious business
pi_177223151
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 08:20 schreef XDo het volgende:

[..]

Viert Appelscha geen nieuwjaar vandaag?
Hebben geen bonus gekregen dit jaar.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 08:22:36 #91
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_177223158
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 00:52 schreef BakkenKappen het volgende:
Nu ga ik braken en slapen :W
En, hoe ging het spuien van je zurige dukaten? :9
pi_177223366
Http://coinmarketcap.com/currencies/universa/#m

Sinds vandaag.
pi_177223378
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 08:42 schreef Warren_g het volgende:
coinmarketcap.com/currencies/universa/#m
UNIVERSAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
  vrijdag 16 februari 2018 @ 09:03:48 #94
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
  vrijdag 16 februari 2018 @ 09:10:14 #95
13462 BansheeBoy
pi_177223828
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 08:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

UNIVERSAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA
Zonder gekheid. Moet ik hier wat inpompen? of is dit gewoon een meme?

pi_177223857
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

UNIVERSAAAAA JAAAAAAAA

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177223868
quote:

[..]

Gewoon lekker inpompen. Waarom niet jatoch
  Moderator vrijdag 16 februari 2018 @ 09:12:06 #98
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177223869
quote:

[..]

Niet in Universa zitten :')

Deze man weet echt niet hoe hij zijn dukaten moet verdubbelen :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177223971
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:12 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Niet in Universa zitten :')

Deze man weet echt niet hoe hij zijn dukaten moet verdubbelen :')
Begin jij nou godverdomme ook al met dat dukaten gebeuren ;(
  vrijdag 16 februari 2018 @ 09:21:35 #100
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_177224016
Ik heb 25k Universa coins. Binnenkort een nieuwe auto _O_
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')