veel te kleine niche is toch een prima argument.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het gaat vooral om het gebrek aan onderbouwing. Zonder onderbouwing ben je gewoon bezig met FUD en mag je net zoals in de Crypto telegram channels gebanned worden wat mij betreft.
Voor Dogecoin wel.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:27 schreef fathank het volgende:
[..]
veel te kleine niche is toch een prima argument.
Oh ja sorryquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:27 schreef fathank het volgende:
[..]
veel te kleine niche is toch een prima argument.
quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:32 schreef Kyran het volgende:
Waar zijn alle nieuwssites, kranten etc nu vraag je je dan af he ... als het daalt is het meteen moord en brand als het stijgt hoor je ze niet terug of heb ik iets gemist?
quote:
Mainstream media die FUD introduceert. Je verwacht het niet.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:32 schreef Kyran het volgende:
Waar zijn alle nieuwssites, kranten etc nu vraag je je dan af he ... als het daalt is het meteen moord en brand als het stijgt hoor je ze niet terug of heb ik iets gemist?
Ja, FOK! is wat andersquote:
10k views per artikel. Dan heeft het vast zijn waarde aan de koers. Telegraaf had overigens ook wat geplaatst.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, FOK! is wat andersTelefaal, NU, AD ... Heb het over al die eikels die einde van BTC aan het voorspellen waren nog maar een paar dagen geleden
Eens, mag nu wel even afvlakken weer rond 10k.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:36 schreef Skv het volgende:
Ik hoop dat Btc langzaam wat groeit. En niet weer omhoog knalt en instort.
Juist wel. Snoeihard omhoog, ergens tijdens de stijgende lijn naar fiat, en wachten tot de boel weer omflikkert. Werkt prima.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:36 schreef Skv het volgende:
Ik hoop dat Btc langzaam wat groeit. En niet weer omhoog knalt en instort.
Ik ga het waarschijnlijk wel doen. Maandagavond of dinsdagmiddag verkopen. Als het daarna dipt koop ik het weer terug. Als het niet dipt dan heb ik alsnog hele dikke winst op LSK gehaald in een hele korte tijd, dus nog steeds dikke prima.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:42 schreef Skv het volgende:
Wat te doen met lisk.. verkopen komend weekend? Twijfel.
Wanneer is die rebrand ook weer? Met icx begon de dump zo'n 24 uur van tevoren.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik ga het waarschijnlijk wel doen. Maandagavond of dinsdagmiddag verkopen. Als het daarna dipt koop ik het weer terug. Als het niet dipt dan heb ik alsnog hele dikke winst op LSK gehaald in een hele korte tijd, dus nog steeds dikke prima.
Stream begint om 20:30 CET.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Wanneer is die rebrand ook weer? Met icx begon de dump zo'n 24 uur van tevoren.
https://www.nu.nl/cryptov(...)ij-10000-dollar.htmlquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, FOK! is wat andersTelefaal, NU, AD ... Heb het over al die eikels die einde van BTC aan het voorspellen waren nog maar een paar dagen geleden
De 20e idd.quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:47 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/cryptov(...)ij-10000-dollar.html
Ik ga me morgen eens inlezen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:39 schreef Kyran het volgende:
Stiekem heel blij dat ENJ achterblijft. Kan ik nog relatief goedkoop instappen voordat maart ENJIN maand begint
Ja voor ingame aankopen doen en verhandelen van loot of whatever. En meer.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:54 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ik ga me morgen eens inlezen.
Gamerscoin of?
Yup. In-game currency. Ze willen het ook cross-platform maken, zodat je alles wat je koopt ook mee kan nemen naar andere spellen. Hoe ze dat precies willen doen moet ik ook nog even in verdiepenquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:54 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ik ga me morgen eens inlezen.
Gamerscoin of?
Mocht ook wel een keer. Die had echt mega verloren. Het was zo'n zielig hoopje ellende aan het worden. Ik gun het waves van harte (L)quote:
Ken die naam geloof ik van destijds mijn WoW tijd haha.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Yup. In-game currency. Ze willen het ook cross-platform maken, zodat je alles wat je koopt ook mee kan nemen naar andere spellen. Hoe ze dat precies willen doen moet ik ook nog even in verdiepen
Enjin als platform bestaat zelf al jaren. Hele tijd geleden zelf nog gebruikt om guild en clan forums te hosten![]()
Komen binnenkort met een plug-in voor Minecraft en zijn bezig met verschillende engine SDK's (Unity, Unreal etc.), zodat iedere developer aan de slag kan gaan. Staan in maart ook op GDC. Erg professioneel team (met bekenden in de gaming wereld) en de ideeën zijn goed Moeilijk in te schatten hoeverre (mass) adoption gaat plaatsvinden, dus wat dat betreft beetje een gok (maar welke coin niet ...).
Tering, dus die trekken even hele bankaccounts leeg?quote:Op donderdag 15 februari 2018 21:03 schreef Dimachaerus het volgende:
https://www.reddit.com/r/CoinBase/
Wat een chaos..
Inderdaad mijn WoW guild forums daar gehost destijdsquote:Op donderdag 15 februari 2018 21:02 schreef pnxsinned het volgende:
Op donderdag 15 februari 2018 20:59 schreef Kyran het volgende:
Ze waren dus mijn concurrent!quote:Op donderdag 15 februari 2018 21:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Inderdaad mijn WoW guild forums daar gehost destijds
Wtf is er aan de handquote:Op donderdag 15 februari 2018 21:03 schreef Dimachaerus het volgende:
https://www.reddit.com/r/CoinBase/
Wat een chaos..
Deed ik in begin ook, daarna werd het teveel werkquote:Op donderdag 15 februari 2018 21:06 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ze waren dus mijn concurrent!
Maakte mijn guildwebsite altijd zelf, en ook voor wat andere guilds gedaan
Ze hebben in sommige topics al gereageerd dat ze bezig zijn met refunds en dat er iets fout is gegaan in hun payment systeem. Coinbase is geregistreerd in VS toch?quote:Op donderdag 15 februari 2018 21:06 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Wow lees 17k weg en 65k weg door coinbase. Ai ai ai, dat zal ze geen goed doen. Mega rotzooi gegarandeerd
goeie exit scam Wel.quote:Op donderdag 15 februari 2018 21:04 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Tering, dus die trekken even hele bankaccounts leeg?
Ik had al een ninja-edit gedaan en daar was ik weer sneller in dan jijquote:Op donderdag 15 februari 2018 21:10 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Als het FUD is dan wordt er denk ik niet op gereageerd door coinbase. Coinbase geeft aan dat de fout toch echt bij hunzelf ligt?
https://www.reddit.com/r/(...)_on_multiple_chargesquote:Op donderdag 15 februari 2018 21:12 schreef Kyran het volgende:
Hoop dat het een fout van Coinbase is en geen hacker ofzo die via via in bank account is gekomen, want dan is het weer huilen.
Kan nog steeds hack zijn toch? Ze weten niet precies waar het aan ligt als ik het zo lees, behalve dat het te maken heeft met eerdere charges.quote:Op donderdag 15 februari 2018 21:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)_on_multiple_charges
Yepquote:Op donderdag 15 februari 2018 21:13 schreef NeuNeu het volgende:
Zouden jullie nu nog Nano (XRB) kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |