Nou ik ben niet all in, maar het scheelt niet veelquote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:48 schreef Weissmania het volgende:
dit is code voor ''ga all in op ripple''?
mag ik vragen wie je bedoeldtquote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:49 schreef BadVlad het volgende:
Het begint hier inderdaad steeds meer op een trollbox te lijken. Zeker met de aanwas van nieuwe trolls.
Je kunt beter gewoon zelf ook meedoen, dan is het tenminste nog iets van leukquote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:49 schreef BadVlad het volgende:
Het begint hier inderdaad steeds meer op een trollbox te lijken. Zeker met de aanwas van nieuwe trolls.
ik zei mogool tegen Eggsquote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:59 schreef metallicelmo het volgende:
Maar wat vinden jullie "niet leuk" dan
Klopt, ik merk dat ik mijzelf soms ook verlaag tot trollen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je kunt beter gewoon zelf ook meedoen, dan is het tenminste nog iets van leuk
Eerder als een nieuw 'groot' Braziliaans voetbaltalent dat opgepikt is door een NL topclub en nooit verder gaat komen dan leuke invalbeurtjes en uiteindelijk bij NAC of zo eindigt.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 11:46 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Me2 werkt prima, Cobinhood wel te verstaan, Cobinhoo klinkt als een stripclub
Wel grappig dat jij alles wat in je portfolio zit geweldig vindt en wat je niet hebt afzeikt (ripple)quote:
Niet blind varen op mijn voorspelling van vorige weekquote:
Dat zeg je nu. Heb een tweede hypotheek genomen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet blind varen op mijn voorspelling van vorige week
npquote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:05 schreef Weissmania het volgende:
ik kan nog geen PM/DM versturen boys
bedankt voor de fanmail
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:09 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Wel grappig dat jij alles wat in je portfolio zit geweldig vindt en wat je niet hebt afzeikt (ripple)
Erger nog, boos wordt als iemand je muntje te laag inschaald (VEN)
Je bent een opportunist. Je hebt je helemaal scheel gekocht aan VEN’s op basis van simpele FOMO. Enkel omdat het muntje zo gehypet is en het in jouw ogen dus wel een succes moet worden. Stel, het wordt nooit hoger dan 8 USD. Dan ben je blijkbaar financieel zwaar de lul? Anders kan ik het niet verklaren.
Het is simpel en arrogant van je om mij uit te willen lachen om de 12 usd schatting (100% rendement) en hem zelf zonder goede argumenten op veel hoger in te schatten. Je vergelijkt VEN met ETh, Litecoin en NEO. Complete onzin. Je rekent jezelf al rijk terwijl ATH 9 usd is geweest. Je bent een luchtfietser. ROC mentaliteit:)
Haha lopen deze discussies nog steeds 😀
Dat zei ik vorige week!quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:12 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Heb een tweede hypotheek genomen.
Een TA?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zei ik vorige week!
Als ie nou weer terugkabbelt naar 9k-ish is alles uitgekomen en ga ik een nieuwe doen. DM ik je wel ff.
Kijk jongens, een troll !quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:09 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Wel grappig dat jij alles wat in je portfolio zit geweldig vindt en wat je niet hebt afzeikt (ripple)
Je bent een opportunist. Je hebt je helemaal scheel gekocht aan VEN’s op basis van simpele FOMO. Enkel omdat het muntje zo gehypet is en het in jouw ogen dus wel een succes moet worden. Stel, het wordt nooit hoger dan 8 USD. Dan ben je blijkbaar financieel zwaar de lul? Anders kan ik het niet verklaren.
Het is simpel en arrogant van je om mij uit te willen lachen om de 12 usd schatting (100% rendement) en hem zelf zonder goede argumenten op veel hoger in te schatten. Je vergelijkt VEN met ETh, Litecoin en NEO. Complete onzin. Je rekent jezelf al rijk terwijl ATH 9 usd is geweest. Je bent een luchtfietser. ROC mentaliteit:)
😀😀😀😀😀😀😀😀quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:09 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Dit kan natuurlijk niet. Namen en rugnummers wil ik!quote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:51 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Geen zin om iedereen op te noemen. Ze weten dat zelf wel.
Precies, pak die vigen98 en zijn kutkloon aan!quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:29 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik ga de schandpaal optuigen voor de trolls. Ben er helemaal klaar mee.
Idd, tijd om wat van zijn dukaten te gebruiken voor een broodnodige upgradequote:
Ik ben lekker met mijn dukaten aan het afromen nu.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:30 schreef alilami het volgende:
[..]
Idd, tijd om wat van zijn dukaten te gebruiken voor een broodnodige upgrade
[ afbeelding ]
quote:
Win7 , ik weiger 10quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:30 schreef alilami het volgende:
[..]
Idd, tijd om wat van zijn dukaten te gebruiken voor een broodnodige upgrade
[ afbeelding ]
ja dat is garantie voor moonquote:Op vrijdag 16 februari 2018 10:33 schreef MaGNeT het volgende:
Newbies die denken dat ik geld ga steken in een project voordat ik onderzoek heb gedaan
![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja dat is garantie voor moon
Je hebt gewoon geluk gehad als early adaptor met lisk waves
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moon is ook niet nodig.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja dat is garantie voor moon
Je hebt gewoon geluk gehad als early adaptor met lisk waves
ja en hoeveel missers heeft ie heeft ie gehadquote:Op vrijdag 16 februari 2018 10:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oldbies die weten dat ze Magnet moeten volgen in zijn investeringen
Zullen we afspreken dat zolang VEN niet meer dan 12 usd is ik gewoon gelijk heb en er verder ook niks over zal zeggen. Als die langer dan 1 week boven 12 usd is zal ik de eerste zijn om mijn fout hier toe te geven.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Kijk jongens, een troll !
En hij heeft ripple in zijn wallet![]()
Doe is rustig johquote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:38 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat zolang VEN niet meer dan 12 usd is ik gewoon gelijk heb en er verder ook niks over zal zeggen. Als die langer dan 1 week boven 12 usd is zal ik de eerste zijn om mijn fout hier toe te geven.
Tot die tijd kan ook beter jij je mond houden met je 8 usd shitcoin posts. Voorkomt dat andere geld gaan steken in een coin die nu nog geen 6usd waard is enkel op basis van jouw speculatieve fomo gelul over 50 usd en meer. Lijkt mij fair enough en wel zo realistisch op het moment. Je lult hier namelijk met een dubbele agenda (prijs willen opdrijven van een munt die je grootschalig bezit)
101 voted corrupted delegate systeem jaquote:Op vrijdag 16 februari 2018 10:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Lisk heeft een werkend netwerk met 101 voted delegates en een perfect uitziende client.
Een simpele blockchain neerzetten is niet zo moeilijk, kwestie van iets op GitHub rippen.
Er werd echter beweerd dat Universa alleen nog maar een white paper heeft. Ze hebben werkende smart contracts in hun testomgeving, en dat is zelfs toch al een stapje verder dan "copy paste" werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |