Nou ik ben niet all in, maar het scheelt niet veelquote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:48 schreef Weissmania het volgende:
dit is code voor ''ga all in op ripple''?
mag ik vragen wie je bedoeldtquote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:49 schreef BadVlad het volgende:
Het begint hier inderdaad steeds meer op een trollbox te lijken. Zeker met de aanwas van nieuwe trolls.
Je kunt beter gewoon zelf ook meedoen, dan is het tenminste nog iets van leukquote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:49 schreef BadVlad het volgende:
Het begint hier inderdaad steeds meer op een trollbox te lijken. Zeker met de aanwas van nieuwe trolls.
ik zei mogool tegen Eggsquote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:59 schreef metallicelmo het volgende:
Maar wat vinden jullie "niet leuk" dan
Klopt, ik merk dat ik mijzelf soms ook verlaag tot trollen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je kunt beter gewoon zelf ook meedoen, dan is het tenminste nog iets van leuk
Eerder als een nieuw 'groot' Braziliaans voetbaltalent dat opgepikt is door een NL topclub en nooit verder gaat komen dan leuke invalbeurtjes en uiteindelijk bij NAC of zo eindigt.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 11:46 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Me2 werkt prima, Cobinhood wel te verstaan, Cobinhoo klinkt als een stripclub
Wel grappig dat jij alles wat in je portfolio zit geweldig vindt en wat je niet hebt afzeikt (ripple)quote:
Niet blind varen op mijn voorspelling van vorige weekquote:
Dat zeg je nu. Heb een tweede hypotheek genomen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet blind varen op mijn voorspelling van vorige week
npquote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:05 schreef Weissmania het volgende:
ik kan nog geen PM/DM versturen boys
bedankt voor de fanmail
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:09 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Wel grappig dat jij alles wat in je portfolio zit geweldig vindt en wat je niet hebt afzeikt (ripple)
Erger nog, boos wordt als iemand je muntje te laag inschaald (VEN)
Je bent een opportunist. Je hebt je helemaal scheel gekocht aan VEN’s op basis van simpele FOMO. Enkel omdat het muntje zo gehypet is en het in jouw ogen dus wel een succes moet worden. Stel, het wordt nooit hoger dan 8 USD. Dan ben je blijkbaar financieel zwaar de lul? Anders kan ik het niet verklaren.
Het is simpel en arrogant van je om mij uit te willen lachen om de 12 usd schatting (100% rendement) en hem zelf zonder goede argumenten op veel hoger in te schatten. Je vergelijkt VEN met ETh, Litecoin en NEO. Complete onzin. Je rekent jezelf al rijk terwijl ATH 9 usd is geweest. Je bent een luchtfietser. ROC mentaliteit:)
Haha lopen deze discussies nog steeds 😀
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |