Nee, maar ik zie het wel als gratis geld.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 11:00 schreef Afwazig het volgende:
Niemand neemt die BTC forks meer serieus toch?
juist die luchtigheid en idioterie hier motiveert je om meer onderzoek te doen als er iets geroepen word, althans zo werkt het voor mijquote:Op vrijdag 16 februari 2018 10:35 schreef robbietobbie het volgende:
Dit topic is echt niet leuk meer voor beginnende crypto-beleggers. Als je niet al een tijdje meedraait weet je echt niet welke users serieus zijn en welke niet. Niet dat beleggen op basis van een Fok slowchat een goed idee is, maar toch
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 10:47 schreef MaGNeT het volgende:
Sowieso alleen geld steken in projecten waar je zelf onderzoek naar gedaan hebt.
Dit is wel een mooi rijtje met punten om "veilig" in crypto te investeren:
https://medium.com/blockchannel/the-top-10-mistakes-crypto-newcomers-make-d3b75203dd6f
[..]
En niet alleen nieuwkomers maken fouten.
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 11:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Moet ik nou weer naar rotterdam komen pik?
Wat is dit nou weer?quote:
En dat is de reden dat je dit topic leuk vindtquote:Op vrijdag 16 februari 2018 11:24 schreef metallicelmo het volgende:
ik heb nog nooit iemand mogool zien schrijven
Ja inderdaad, ik leer veel nieuwe dingen hier haha. Als het gaat om coins die je moet kopen ben je meestal wel op jezelf aangewezen denk ik. Do your own research enzo. Al zijn er wel een paar coins geweest in de afgelopen jaren die het prima doen. De meesten gepitched door MagNetquote:Op vrijdag 16 februari 2018 11:24 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
En dat is de reden dat je dit topic leuk vindt
L-E-G-E-N-D !quote:Op vrijdag 16 februari 2018 11:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dus als ik je jassie beschadigd heb, en je wilter wat aan doen....
Deze megool heeft dat gedaanquote:Op vrijdag 16 februari 2018 11:45 schreef xminator het volgende:
Welke mongol registreer zich op cobinhoo?
Robin hoetquote:Op vrijdag 16 februari 2018 11:46 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Me2 werkt prima, Cobinhood wel te verstaan, Cobinhoo klinkt als een stripclub
twitter:I_am_Bart_ twitterde op woensdag 14-02-2018 om 17:46:43$BTC I have been staring at the chart for a while and updated my view a bit for the mid term. Lets see if it plays out like this. If you wonder where the green lines come from, check pic no 2. its the channel we where in most of 2017 and just broke out of again on linear scale 🚀 https://t.co/mH1lw2xO6b reageer retweet
Eeeeeeeeeeh...... Waves heeft dit al een jaar of zo.....quote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:17 schreef EggsTC het volgende:
P2P crypto trading?, interessante ontwikkeling.
Werkt dat hetzelfde als wat hier staat ja? Ik heb nooit zoveel op de DEX gewerktquote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:23 schreef Frans449 het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeh...... Waves heeft dit al een jaar of zo.....
Ja. Je coins blijven altijd in je eigen wallet. Alleen de trade matcher is gecentraliseerdquote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Werkt dat hetzelfde als wat hier staat ja? Ik heb nooit zoveel op de DEX gewerkt
woon je naast kaatsheuvel?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hoezo, ripple gaat toch zeker naar 100usd?
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ripple gaat op zeker 100$ worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |