quote:Op vrijdag 16 februari 2018 11:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Moet ik nou weer naar rotterdam komen pik?
Wat is dit nou weer?quote:
En dat is de reden dat je dit topic leuk vindtquote:Op vrijdag 16 februari 2018 11:24 schreef metallicelmo het volgende:
ik heb nog nooit iemand mogool zien schrijven
Ja inderdaad, ik leer veel nieuwe dingen hier haha. Als het gaat om coins die je moet kopen ben je meestal wel op jezelf aangewezen denk ik. Do your own research enzo. Al zijn er wel een paar coins geweest in de afgelopen jaren die het prima doen. De meesten gepitched door MagNetquote:Op vrijdag 16 februari 2018 11:24 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
En dat is de reden dat je dit topic leuk vindt
L-E-G-E-N-D !quote:Op vrijdag 16 februari 2018 11:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dus als ik je jassie beschadigd heb, en je wilter wat aan doen....
Deze megool heeft dat gedaanquote:Op vrijdag 16 februari 2018 11:45 schreef xminator het volgende:
Welke mongol registreer zich op cobinhoo?
Robin hoetquote:Op vrijdag 16 februari 2018 11:46 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Me2 werkt prima, Cobinhood wel te verstaan, Cobinhoo klinkt als een stripclub
twitter:I_am_Bart_ twitterde op woensdag 14-02-2018 om 17:46:43$BTC I have been staring at the chart for a while and updated my view a bit for the mid term. Lets see if it plays out like this. If you wonder where the green lines come from, check pic no 2. its the channel we where in most of 2017 and just broke out of again on linear scale 🚀 https://t.co/mH1lw2xO6b reageer retweet
Eeeeeeeeeeh...... Waves heeft dit al een jaar of zo.....quote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:17 schreef EggsTC het volgende:
P2P crypto trading?, interessante ontwikkeling.
Werkt dat hetzelfde als wat hier staat ja? Ik heb nooit zoveel op de DEX gewerktquote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:23 schreef Frans449 het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeh...... Waves heeft dit al een jaar of zo.....
Ja. Je coins blijven altijd in je eigen wallet. Alleen de trade matcher is gecentraliseerdquote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Werkt dat hetzelfde als wat hier staat ja? Ik heb nooit zoveel op de DEX gewerkt
woon je naast kaatsheuvel?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hoezo, ripple gaat toch zeker naar 100usd?
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ripple gaat op zeker 100$ worden
Nou ik ben niet all in, maar het scheelt niet veelquote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:48 schreef Weissmania het volgende:
dit is code voor ''ga all in op ripple''?
mag ik vragen wie je bedoeldtquote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:49 schreef BadVlad het volgende:
Het begint hier inderdaad steeds meer op een trollbox te lijken. Zeker met de aanwas van nieuwe trolls.
Je kunt beter gewoon zelf ook meedoen, dan is het tenminste nog iets van leukquote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:49 schreef BadVlad het volgende:
Het begint hier inderdaad steeds meer op een trollbox te lijken. Zeker met de aanwas van nieuwe trolls.
ik zei mogool tegen Eggsquote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:59 schreef metallicelmo het volgende:
Maar wat vinden jullie "niet leuk" dan
Klopt, ik merk dat ik mijzelf soms ook verlaag tot trollen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je kunt beter gewoon zelf ook meedoen, dan is het tenminste nog iets van leuk
Eerder als een nieuw 'groot' Braziliaans voetbaltalent dat opgepikt is door een NL topclub en nooit verder gaat komen dan leuke invalbeurtjes en uiteindelijk bij NAC of zo eindigt.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 11:46 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Me2 werkt prima, Cobinhood wel te verstaan, Cobinhoo klinkt als een stripclub
Wel grappig dat jij alles wat in je portfolio zit geweldig vindt en wat je niet hebt afzeikt (ripple)quote:
Niet blind varen op mijn voorspelling van vorige weekquote:
Dat zeg je nu. Heb een tweede hypotheek genomen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet blind varen op mijn voorspelling van vorige week
npquote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:05 schreef Weissmania het volgende:
ik kan nog geen PM/DM versturen boys
bedankt voor de fanmail
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:09 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Wel grappig dat jij alles wat in je portfolio zit geweldig vindt en wat je niet hebt afzeikt (ripple)
Erger nog, boos wordt als iemand je muntje te laag inschaald (VEN)
Je bent een opportunist. Je hebt je helemaal scheel gekocht aan VEN’s op basis van simpele FOMO. Enkel omdat het muntje zo gehypet is en het in jouw ogen dus wel een succes moet worden. Stel, het wordt nooit hoger dan 8 USD. Dan ben je blijkbaar financieel zwaar de lul? Anders kan ik het niet verklaren.
Het is simpel en arrogant van je om mij uit te willen lachen om de 12 usd schatting (100% rendement) en hem zelf zonder goede argumenten op veel hoger in te schatten. Je vergelijkt VEN met ETh, Litecoin en NEO. Complete onzin. Je rekent jezelf al rijk terwijl ATH 9 usd is geweest. Je bent een luchtfietser. ROC mentaliteit:)
Haha lopen deze discussies nog steeds 😀
Dat zei ik vorige week!quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:12 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Heb een tweede hypotheek genomen.
Een TA?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zei ik vorige week!
Als ie nou weer terugkabbelt naar 9k-ish is alles uitgekomen en ga ik een nieuwe doen. DM ik je wel ff.
Kijk jongens, een troll !quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:09 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Wel grappig dat jij alles wat in je portfolio zit geweldig vindt en wat je niet hebt afzeikt (ripple)
Je bent een opportunist. Je hebt je helemaal scheel gekocht aan VEN’s op basis van simpele FOMO. Enkel omdat het muntje zo gehypet is en het in jouw ogen dus wel een succes moet worden. Stel, het wordt nooit hoger dan 8 USD. Dan ben je blijkbaar financieel zwaar de lul? Anders kan ik het niet verklaren.
Het is simpel en arrogant van je om mij uit te willen lachen om de 12 usd schatting (100% rendement) en hem zelf zonder goede argumenten op veel hoger in te schatten. Je vergelijkt VEN met ETh, Litecoin en NEO. Complete onzin. Je rekent jezelf al rijk terwijl ATH 9 usd is geweest. Je bent een luchtfietser. ROC mentaliteit:)
😀😀😀😀😀😀😀😀quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:09 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Dit kan natuurlijk niet. Namen en rugnummers wil ik!quote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:51 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Geen zin om iedereen op te noemen. Ze weten dat zelf wel.
Precies, pak die vigen98 en zijn kutkloon aan!quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:29 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik ga de schandpaal optuigen voor de trolls. Ben er helemaal klaar mee.
Idd, tijd om wat van zijn dukaten te gebruiken voor een broodnodige upgradequote:
Ik ben lekker met mijn dukaten aan het afromen nu.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:30 schreef alilami het volgende:
[..]
Idd, tijd om wat van zijn dukaten te gebruiken voor een broodnodige upgrade
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |