Kijk jongens een troll die denkt dat hij wat kan afdwingen in de trollboxquote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:38 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat zolang VEN niet meer dan 12 usd is ik gewoon gelijk heb en er verder ook niks over zal zeggen. Als die langer dan 1 week boven 12 usd is zal ik de eerste zijn om mijn fout hier toe te geven.
Tot die tijd kan ook beter jij je mond houden met je 8 usd shitcoin posts. Voorkomt dat andere geld gaan steken in een coin die nu nog geen 6usd waard is enkel op basis van jouw speculatieve fomo gelul over 50 usd en meer. Lijkt mij fair enough en wel zo realistisch op het moment. Je lult hier namelijk met een dubbele agenda (prijs willen opdrijven van een munt die je grootschalig bezit)
Nou, nu zal die zn grote mond moeten waar maken ookquote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Kijk jongens een troll die denkt dat hij wat kan afdwingen in de trollbox![]()
Zodra VET boven de 12 dollar komt krijg ik jouw 500 VET, mocht hij voor eoy geen 12 dollar hebben aangeraakt krijg je er 500 van mij. En dat is dus 1 minuut nadat hij de 12$ heeft aangetikt, niet dat gekke gedoe met een weekje.
En verder trek ik me geen reet aan wat voor debiele opmerkingen jij maakt over coins waar je geen zak van begrijpt.
Deal?
Smart contract aanmaken?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zodra VET boven de 12 dollar komt krijg ik jouw 500 VET, mocht hij voor eoy geen 12 dollar hebben aangeraakt krijg je er 500 van mij. En dat is dus 1 minuut nadat hij de 12$ heeft aangetikt, niet dat gekke gedoe met een weekje.
En verder trek ik me geen reet aan wat voor debiele opmerkingen jij maakt over coins waar je geen zak van begrijpt.
Deal?
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja en hoeveel missers heeft ie heeft ie gehad
Ik noem wetrust
Bitscrypt nogwat ofzo
Gwn lucky moonshots als early adaptor
als ik aan diversificatie deed had ik nu niet zoveel geld gehad als ik nu hebquote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:43 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Diversify your bonds toch, dat is nog steeds een valide insteek als er wat dingen tussen zitten die (nog) niet moon gaan.
Je hebt uitbetaald?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als ik aan diversificatie deed had ik nu niet zoveel geld gehad als ik nu heb
Zou kunnen, maar je kan toch nooit helemaal voorzien wat er gaat gebeuren?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als ik aan diversificatie deed had ik nu niet zoveel geld gehad als ik nu heb
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Deal?
Je bent een flapdrol:-)quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Deal?
Jongen, al zijn jullie al team Droppie. Het zal mijn een worst wezen. Zolang VEN nog geen 12usd is heb ik de tijd van mijn leven hier:)quote:
Vigen98, je gaat dus niet je money putten waar je mouth is? Ik had niet anders verwacht van je, grote praatjes maar achter ze blijven staan ho maar.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:56 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Je bent een flapdrol:-)
Dat recht heb je altijdquote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:57 schreef BakkenKappen het volgende:
Alhoewel ik VEN wel een shitcoin vind, maar dat terzijde.
Als dit de tijd van je leven is moet je echt te raden gaan of er niet ergens iets fout is gegaanquote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:58 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Jongen, al zijn jullie al team Droppie. Het zal mijn een worst wezen. Zolang VEN nog geen 12usd is heb ik de tijd van mijn leven hier:)
De beste jongen zit in ripple. Dat zegt genoeg.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:00 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Als dit de tijd van je leven is moet je echt te raden gaan of er niet ergens iets fout is gegaan
CHICKENNNNNNquote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:56 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Je bent een flapdrol:-)
Mijn voorstel. Anders niks droplul:)quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Vigen98, je gaat dus niet je money putten waar je mouth is? Ik had niet anders verwacht van je, grote praatjes maar achter ze blijven staan ho maar.
Kan je dan vanaf nu je geblèr over VEN achterwege laten? Je hebt overduidelijk de ballen niet om erachter te blijven staan.
Joe
Laffe hond ben jequote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:04 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Mijn voorstel. Anders niks droplul:)
lol srsquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De beste jongen zit in ripple. Dat zegt genoeg.
Pics.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:08 schreef BakkenKappen het volgende:
Als je vrouwtje zoveel mosterd op je broodjes heeft gedaan dat je tranen in je ogen krijgt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:09 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar hoe gaat Oxfam dan zijn seksfeestjes met minderjarige betalen?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:13 schreef BadVlad het volgende:
Dit is wel een gave ICO: http://givewithnothing.org/
Via Dragonchain.
Shots fired!quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:00 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Als dit de tijd van je leven is moet je echt te raden gaan of er niet ergens iets fout is gegaan
Goed bezig met je bags vol met dukaten vriendquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:25 schreef noobcrypto het volgende:
Zo een gekookt eitje zit er vandaag wel in, op deze mooie vrije dag.
Ja deze jongen heeft ontslag genomen want crypto maakt mij rijk. Hoeren neuken nooit meer werken!
Sowieso, alleen wel jammer dat ik nu 2 lambo's heb moeten annuleren omdat Ven niet boven de 12 uit gaat komenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Goed bezig met je bags vol met dukaten vriend
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:29 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Sowieso, alleen wel jammer dat ik nu 2 lambo's heb moeten annuleren omdat Ven niet boven de 12 uit gaat komen
Lekker bezigquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:25 schreef noobcrypto het volgende:
Zo een gekookt eitje zit er vandaag wel in, op deze mooie vrije dag.
Ja deze jongen heeft ontslag genomen want crypto maakt mij rijk. Hoeren neuken nooit meer werken!
quote:
hier ook blokjes hoorquote:
Iedereen kan zeggen wat die wil, maar Ripple heeft mijn inleg wel x10 gemaakt. Ik heb nog een 400 over, maar deze zijn voor mij eigenlijk gratis en hodl ik dan ook gewoon.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:30 schreef alilami het volgende:
Hij is idd goed bezig met zijn Ripple's
Ik vind het ook niks maar ik heb ze tochquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:32 schreef BadVlad het volgende:
Die Ripple shillers zijn eigenlijk allemaal scammers. Scamcoin.![]()
![]()
Is ook gewoon zo.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:34 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Iedereen kan zeggen wat die wil, maar Ripple heeft mijn inleg wel x10 gemaakt. Ik heb nog een 400 over, maar deze zijn voor mij eigenlijk gratis en hodl ik dan ook gewoon.
Ondertussen heb ik van de winst nieuwe coins gekocht. Kut ripple of niet, geld= geld en winst= winst
Vigen98quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:04 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Mijn voorstel. Anders niks droplul:)
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:29 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Sowieso, alleen wel jammer dat ik nu 2 lambo's heb moeten annuleren omdat Ven niet boven de 12 uit gaat komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |