abonnement Unibet Coolblue
  zondag 14 mei 2017 @ 09:46:54 #1
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_170930461
President

Donald Trump - New York

Vice President

Mike Pence - Indiana

*Cabinet members:

Rex Tillerson - Secretary of State
Steven Mnuchin - Secretary of Treasury
General Jim 'Mad Dog' Mattis - Secretary of Defense
Jeff Sessions - Attorney General
Ryan Zinke - Secretary of the Interior
Sonny Perdue - Secretary of Agriculture
Wilbur Ross - Secretary of Commerce
Alexander Acosta - Secretary of Labor
Tom Price - Secretary of Health and Human Services
Ben Carson - Secretary of Housing & Urban Development
Elaine Chao - Secretary of Transportation
Rick Perry - Secretary of Energy
Betsy DeVos - Secretary of Education
Steve Shulkin - Secretary of Veterans Affairs
John F. Kelly - Secretary of Homeland Security

*Cabinet-level officials:

Reince Priebus - White House Chief of Staff
Robert Lighthizer - United States Trade Reprensentative
Dan Coats - Director of National Intelligence
Nikki Haley - US Ambassador to the UN
Mick Mulvaney - Director of the Office of Management & Budget
Mike Pompeo - CIA Director
Scott Pruitt - EPA Administrator
Linda McMahon - Administrator SBA

White House Office:

Stephen Bannon - Chief Strategist
Stephen Miller - Senior Adviser Policy
Jared Kushner - Senior Adviser Strategic Planning
Herbert Raymond McMaster - National Security Adviser
Thomas Bossart - Homeland Security Adviser
Kellyanne Conway- Counselor
Carl Icahn - Regulatory Czar
Donald McGahn - White House Counsel
Peter Navarro - Trade Czar
Sean Spicer - Press Secretary

* Meerderheid Senaat vereist

Cabinet of Donald Trump
List of executive actions by Donald Trump
List of presidential trips made by Donald Trump

Hoogtepunten tot nu toe:
Bekijk de tracker van de Guardian voor de laatste stand van zaken

  zondag 14 mei 2017 @ 09:47:36 #2
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_170930470
Uit http://www.politico.com/s(...)e-test-russia-238363

quote:
The statement from press secretary Sean Spicer said "the missile impacting so close to Russian soil – in fact, closer to Russia than to Japan – the President cannot imagine that Russia is pleased."


:')
  Overall beste user 2022 zondag 14 mei 2017 @ 09:51:38 #3
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170930531
quote:
Trump duikt nu weg en zegt dat het een probleem van de Russen is. En dat na al zijn grote woorden. Slapjanus.

Hopelijk gaat Nederland meer geld steken in defensie, want op Trump hoef je niet te rekenen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 14 mei 2017 @ 09:53:07 #4
262 Re
Kiss & Swallow
pi_170930559
quote:
we schuiven het gewoon af op rusland... ook een tactiek
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 14 mei 2017 @ 09:54:51 #5
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_170930577


[ Bericht 100% gewijzigd door ExtraWaskracht op 14-05-2017 10:02:21 ]
pi_170930579
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 09:51 schreef Ulx het volgende:

[..]

Trump duikt nu weg en zegt dat het een probleem van de Russen is. En dat na al zijn grote woorden. Slapjanus.

Hopelijk gaat Nederland meer geld steken in defensie, want op Trump hoef je niet te rekenen.
Niet liegen, Trump zegt nergens dat het een probleem is van de Russen. Anders stuur je geen marineschepen naar dat land.
  Overall beste user 2022 zondag 14 mei 2017 @ 09:55:35 #7
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170930588
quote:
3s.gif Op zondag 14 mei 2017 09:53 schreef Re het volgende:

[..]

we schuiven het gewoon af op rusland... ook een tactiek
Hij geeft gewoon de leiding van de wereld aan Poetin over.

"Ik kan het niet, Wladimir, doe jij het maar!"
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 14 mei 2017 @ 09:57:33 #8
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170930621
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 09:54 schreef Elzies het volgende:

[..]

Niet liegen, Trump zegt nergens dat het een probleem is van de Russen. Anders stuur je geen marineschepen naar dat land.
Varen ze dit keer wèl die kant op?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_170930623
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 09:55 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hij geeft gewoon de leiding van de wereld aan Poetin over.

"Ik kan het niet, Wladimir, doe jij het maar!"
Kun je niet eens zijn naam goed spellen? _O-
  Overall beste user 2022 zondag 14 mei 2017 @ 09:58:47 #10
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170930643
Elzies die "niet liegen" en "Trump" in dezelfde post gebruikt. :D
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 14 mei 2017 @ 10:00:44 #11
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170930668
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 09:57 schreef Elzies het volgende:

[..]

Kun je niet eens zijn naam goed spellen? _O-
Влади́мир Влади́мирович Пу́тин
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_170930675
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 09:57 schreef Elzies het volgende:

[..]

Kun je niet eens zijn naam goed spellen? _O-
Ach, jij bent slechter in de waarheid vertellen :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_170930756
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 09:11 schreef Elzies het volgende:

[..]

Trumps tegenstanders creëren Trumps zogenaamde problemen. Er zijn helemaal geen problemen. Geen bewijs is geen probleem. Er is geen bewijs. Nop, nada.
meen je dit nou serieus? zelfs de grootste trump supporter moet toch inzien dat op zijn minst de Timing van dit alles behoorlijk slecht is en voor een groot deel van de problemen zorgt . en de timing van het ontslag is toch echt een besluit van Trump en van niemand anders.

Wat me verbaasd aan Trump supporters is de dubbele standaard die zij gebruiken. Zodra iemand anders (bijvoorbeeld Hilary) een beetje verdacht van iets is dan moet degene worden opgesloten en hebben ze hun oordeel meteen klaar. maar zodra er iets met Trump is dan maakt dat schijnbaar allemaal niet uit.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  zondag 14 mei 2017 @ 10:08:08 #14
262 Re
Kiss & Swallow
pi_170930773
nou heb ik geleerd dat je bij trump tussen de regels door moet lezen dus is het gewoon feitelijk dat NK op het bordje van Putin wordt geworpen als retributie voor het fake news over de hack die hij had uitgeschreven... lijkt me klip en klaar
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 14 mei 2017 @ 10:18:48 #15
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_170930945
quote:
3s.gif Op zondag 14 mei 2017 10:08 schreef Re het volgende:
nou heb ik geleerd dat je bij trump tussen de regels door moet lezen dus is het gewoon feitelijk dat NK op het bordje van Putin wordt geworpen als retributie voor het fake news over de hack die hij had uitgeschreven... lijkt me klip en klaar
Het is duidelijk dat hij China en Rusland meer wil betrekken in het conflict. Je kan het zien als het bouwen van een internationale coalitie om het probleem NK te tackelen, en dat is positief. Je ziet aan China al dat hij concessies moet doen (hij wil ze niet meer als valuta manipulators aanmerken vanwege NK), en als Rusland zich er meer mee gaat bemoeien dan zal dat ook concessies betekenen (Oekraine, olie, Syrie?). Trump praat ook over meer sancties in tegenstelling tot een grote militaire operatie, dus ik denk niet dat Trump de boel gaat verergeren. Maar ik heb al eens eerder een foute voorspelling over Trump gedaan, dus wellicht begint Trump wel WO3.
Géén kloon van tvlxd!
pi_170930990
Maar van een afstand beschouwend: het land is tot op het bot verdeeld. De 2 partijen zijn verder weg van elkaar dan ooit. Wordt dit de ineenstorting van de VS? Of anders gezegd, zullen China en wellicht de EU het stokje overnemen?
  zondag 14 mei 2017 @ 10:22:01 #17
262 Re
Kiss & Swallow
pi_170931004
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 10:18 schreef Montov het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat hij China en Rusland meer wil betrekken in het conflict. Je kan het zien als het bouwen van een internationale coalitie om het probleem NK te tackelen, en dat is positief. Je ziet aan China al dat hij concessies moet doen (hij wil ze niet meer als valuta manipulators aanmerken vanwege NK), en als Rusland zich er meer mee gaat bemoeien dan zal dat ook concessies betekenen (Oekraine, olie, Syrie?). Trump praat ook over meer sancties in tegenstelling tot een grote militaire operatie, dus ik denk niet dat Trump de boel gaat verergeren. Maar ik heb al eens eerder een foute voorspelling over Trump gedaan, dus wellicht begint Trump wel WO3.
ik weet niet hoeveel meer acties er nog kunnen en daar heeft die Kim 0,0 last van . Maar het is natuurlijk verder prima dat er een coalitie wordt gevormd, maar bij Trump moet je dus altijd tussen de regels en aanhalingstekens lezen, en dat kan alleen de doorgewinterde trumpiaan begrijpen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 14 mei 2017 @ 10:23:44 #18
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170931021
Trump schijt wel bagger de laatste dagen. Ik bedoel, hij had zeker wel verwacht serieuze problemen te krijgen aangaande z'n ambt, maar zo snel is een record.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  zondag 14 mei 2017 @ 10:30:02 #19
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170931120
quote:
15s.gif Op zondag 14 mei 2017 10:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Trump schijt wel bagger de laatste dagen. Ik bedoel, hij had zeker wel verwacht serieuze problemen te krijgen aangaande z'n ambt, maar zo snel is een record.
Ik had echt meer competentie verwacht of situaties die woede en frustatie oproepen. Maar het is meer leedvermaak wat je nu te zien krijgt, want echt niets lukt. Ongelooflijk wat een blamage is dit allemaal. Welke Trumpsupporter zou het accepteren bijvoorbeeld dat zijn of haar manager niet persoonlijk een ontslag mededeelt en dat je nog niet veel daarna openbaar afgezeken wordt. Dit is toch niet normaal?

Het zal heus nog wel een tijdje duren voordat Trump het veld ruimt. Een grote groep Amerikanen steunt hem door dik en dun, hij heeft nog steeds 40% approval. Maar als na pakweg 1,5 jaar blijkt dat Trump nog steeds niks voor elkaar heeft gekregen en wanbeleid resulteert in negatieve effecten voor de Amerikaanse burger, dan zijn de Republikeinen ook in overgrote meerderheid klaar met hem. En dan houd ik nog geen rekening met de uitkomsten van diverse onderzoeken + vast nog een hoop nieuwe schandalen die aan het licht komen. Want dat is ook verbazingwekkender dan je voor mogelijk houdt.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 14 mei 2017 @ 10:31:11 #20
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170931136
quote:
15s.gif Op zondag 14 mei 2017 10:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Trump schijt wel bagger de laatste dagen. Ik bedoel, hij had zeker wel verwacht serieuze problemen te krijgen aangaande z'n ambt, maar zo snel is een record.
Ik weet niet of hij bagger schijt. Volgens mij doorziet hij de zaken niet genoeg om bang te zijn. Ik denk eerder dat hij gewoon ontzettend boos is op alles en iedereen en trots op zichzelf.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Overall beste user 2022 zondag 14 mei 2017 @ 10:31:21 #21
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170931138
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 10:18 schreef Montov het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat hij China en Rusland meer wil betrekken in het conflict. Je kan het zien als het bouwen van een internationale coalitie om het probleem NK te tackelen, en dat is positief. Je ziet aan China al dat hij concessies moet doen (hij wil ze niet meer als valuta manipulators aanmerken vanwege NK), en als Rusland zich er meer mee gaat bemoeien dan zal dat ook concessies betekenen (Oekraine, olie, Syrie?). Trump praat ook over meer sancties in tegenstelling tot een grote militaire operatie, dus ik denk niet dat Trump de boel gaat verergeren. Maar ik heb al eens eerder een foute voorspelling over Trump gedaan, dus wellicht begint Trump wel WO3.
Het komt over als het probleem over de big beautiful schutting gooien.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 14 mei 2017 @ 10:31:26 #22
192592 SureD1
------------------------------
pi_170931139
Wat een slappe non-reactie van Trump zeg...
  zondag 14 mei 2017 @ 10:31:56 #23
192592 SureD1
------------------------------
pi_170931151
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 10:31 schreef Ulx het volgende:

[..]

Het komt over als het probleem over de big beautiful schutting gooien.
That is called a WALL, NOT a Fence!!!
pi_170931156
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 10:07 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

meen je dit nou serieus? zelfs de grootste trump supporter moet toch inzien dat op zijn minst de Timing van dit alles behoorlijk slecht is en voor een groot deel van de problemen zorgt . en de timing van het ontslag is toch echt een besluit van Trump en van niemand anders.

Wat me verbaasd aan Trump supporters is de dubbele standaard die zij gebruiken. Zodra iemand anders (bijvoorbeeld Hilary) een beetje verdacht van iets is dan moet degene worden opgesloten en hebben ze hun oordeel meteen klaar. maar zodra er iets met Trump is dan maakt dat schijnbaar allemaal niet uit.
Problemen veroorzaak je met hard en onomstotelijk bewijs. Daar is hier nergens sprake van.

Zoals ik al eerder opschreef, deze FBI directeur was ook onder Hillary de laan uitgestuurd. Dan zouden dezelfde deelnemers die nu zijn ontslag bekritiseren het juist toejuichen. Maar ja, die onderbuik.
pi_170931169
quote:
2s.gif Op zondag 14 mei 2017 10:30 schreef Falco het volgende:

[..]

Ik had echt meer competentie verwacht of situaties die woede en frustatie oproepen. Maar het is meer leedvermaak wat je nu te zien krijgt, want echt niets lukt. Ongelooflijk wat een blamage is dit allemaal. Welke Trumpsupporter zou het accepteren bijvoorbeeld dat zijn of haar manager niet persoonlijk een ontslag mededeelt en dat je nog niet veel daarna openbaar afgezeken wordt. Dit is toch niet normaal?

Het zal heus nog wel een tijdje duren voordat Trump het veld ruimt. Een grote groep Amerikanen steunt hem door dik en dun, hij heeft nog steeds 40% approval. Maar als na pakweg 1,5 jaar blijkt dat Trump nog steeds niks voor elkaar heeft gekregen en wanbeleid resulteert in negatieve effecten voor de Amerikaanse burger, dan zijn de Republikeinen ook in overgrote meerderheid klaar met hem. En dan houd ik nog geen rekening met de uitkomsten van diverse onderzoeken + vast nog een hoop nieuwe schandalen die aan het licht komen. Want dat is ook verbazingwekkender dan je voor mogelijk houdt.
Ach, we gaan het al oprekken naar 1,5 jaar. :)
  Overall beste user 2022 zondag 14 mei 2017 @ 10:35:29 #26
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170931181
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 10:32 schreef Elzies het volgende:

[..]

Problemen veroorzaak je met hard en onomstotelijk bewijs. Daar is hier nergens sprake van.

Zoals ik al eerder opschreef, deze FBI directeur was ook onder Hillary de laan uitgestuurd. Dan zouden dezelfde deelnemers die nu zijn ontslag bekritiseren het juist toejuichen. Maar ja, die onderbuik.
Klopt. Maar zij had dat gewoon twee dagen na haar aantreden gedaan. Wat Trump ook had moeten doen.

Politics is knowing WHEN to pull the trigger.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_170931205
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 10:32 schreef Elzies het volgende:

[..]

Problemen veroorzaak je met hard en onomstotelijk bewijs. Daar is hier nergens sprake van.

Zoals ik al eerder opschreef, deze FBI directeur was ook onder Hillary de laan uitgestuurd. Dan zouden dezelfde deelnemers die nu zijn ontslag bekritiseren het juist toejuichen. Maar ja, die onderbuik.
Maareh... wat heeft trump eigenlijk voor elkaar gekregen? Die privé oorlogjes zijn vermakelijk maar hij moet america weer great maken. Hij beloofde de middenklasse te helpen maar vooralsnog profiteren de rijken. Wanneer is trump geslaagd als president?
  Overall beste user 2022 zondag 14 mei 2017 @ 10:37:31 #28
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170931209
Waar is Trump eigenlijk? Heeft hij zich verstopt?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 14 mei 2017 @ 10:38:32 #29
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170931223
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 10:20 schreef Freak188 het volgende:
Maar van een afstand beschouwend: het land is tot op het bot verdeeld. De 2 partijen zijn verder weg van elkaar dan ooit. Wordt dit de ineenstorting van de VS? Of anders gezegd, zullen China en wellicht de EU het stokje overnemen?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_170931240
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 10:37 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Maareh... wat heeft trump eigenlijk voor elkaar gekregen? Die privé oorlogjes zijn vermakelijk maar hij moet america weer great maken. Hij beloofde de middenklasse te helpen maar vooralsnog profiteren de rijken. Wanneer is trump geslaagd als president?
De Amerikaanse economie stijgt en de beurzen onder Trump floreren. Steeds meer bedrijven investeren weer in Amerika en Trumps uitzetbeleid is effectief.

Trump doet het dus prima.
  Overall beste user 2022 zondag 14 mei 2017 @ 10:42:05 #31
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170931267
Dat is meeliften op Obamabeleid.

Wat heeft Trump zelf gedaan dat succesvol is?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 14 mei 2017 @ 10:42:28 #32
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170931273
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 10:33 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ach, we gaan het al oprekken naar 1,5 jaar. :)
Ik weet niet wat anderen hebben gezegd, daarvoor voel ik me ook niet zo verantwoordelijk. Maar ik heb altijd gezegd dat het echt niet zo snel gaat als je van te voren zou denken. Nixon en Watergate duurde ook zo'n 2 jaar. Belangrijk is dat het onderzoek naar Russische inmenging goed en zorgvuldig uitgevoerd wordt, dat kost gewoonweg veel tijd. Verder moet je ook rekening houden met de midterms elections die de unieke machtpositie van de Republikeinen om zeep kan helpen. Dan krijgt die Trump al helemaal niets voor elkaar.

Zelf heb ik ook liever nog zo'n 1,5 jaar incompetent Trump-beleid, het alternatief Mike Pence is namelijk gruwelijker.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Overall beste user 2022 zondag 14 mei 2017 @ 10:43:43 #33
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170931290
Mike Pence gaat stroomstoten geven aan homo's. Om ze te genezen.

Dat pleit voor hem.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_170931323
Ja, dat is het ergste aan Trump willen afzetten. De opvolgers -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 14 mei 2017 @ 10:46:29 #35
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170931336
Inderdaad, de opvolgers zijn namelijk wel bekwaam in hun vak.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_170931343
quote:
2s.gif Op zondag 14 mei 2017 10:42 schreef Falco het volgende:

[..]

'Na 1,5 jaar'

Ik weet niet wat anderen hebben gezegd, daarvoor voel ik me ook niet zo verantwoordelijk. Maar ik heb altijd gezegd dat het echt niet zo snel gaat als je van te voren zou denken. Nixon en Watergate duurde ook zo'n 2 jaar. Belangrijk is dat het onderzoek naar Russische inmenging goed en zorgvuldig uitgevoerd wordt, dat kost gewoonweg veel tijd. Verder moet je ook rekening houden met de midterms elections die de unieke machtpositie van de Republikeinen om zeep kan helpen. Dan krijgt die Trump al helemaal niets voor elkaar.

Zelf heb ik ook liever nog zo'n 1,5 jaar incompetent Trump-beleid, het alternatief Mike Pence is namelijk gruwelijker.
Het is een utopie dat men bewijs vindt. Geloof me, als hier sprake van was dan was die allang voor Trumps aantreden gevonden.

Dit is het gedrag van een stel gefrustreerde mensen die maar niet kunnen accepteren dat Trump de verkiezingen heeft gewonnen en zichzelf een dagtaak toe-eigenen om onomstotelijk laster en verdenkmaking richting de persoon Trump te sturen. Maar daar krijg je echt geen impeachment mee bewerkstelligt. Integendeel. Op de langere termijn zal het Trump juist in de kaart spelen want steeds meer mensen worden het moe. Het zou Trump zelfs een tweede termijn kunnen opleveren.
  zondag 14 mei 2017 @ 10:49:26 #37
192592 SureD1
------------------------------
pi_170931379
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 10:46 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het is een utopie dat men bewijs vindt. Geloof me, als hier sprake van was dan was die allang voor Trumps aantreden gevonden.

Dit is het gedrag van een stel gefrustreerde mensen die maar niet kunnen accepteren dat Trump de verkiezingen heeft gewonnen en zichzelf een dagtaak toe-eigenen om onomstotelijk laster en verdenkmaking richting de persoon Trump te sturen. Maar daar krijg je echt geen impeachment mee bewerkstelligt. Integendeel. Op de langere termijn zal het Trump juist in de kaart spelen want steeds meer mensen worden het moe. Het zou Trump zelfs een tweede termijn kunnen opleveren.
Waarom doe je niks met die gave van je?
pi_170931422
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 10:49 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Waarom doe je niks met die gave van je?
Dat doe ik wel zeker hoor. Maar op heel andere vlakken. Dit is voor mij gewoon amusement. Naast het rituele krantje lezen op de ochtend. c_/
  zondag 14 mei 2017 @ 10:51:46 #39
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170931423
"Geloof me" :'). Check dit artikel ff: Jon Stewart on Donald Trump: "Nobody Says 'Believe Me' Unless They Are Lying"

Een impeachment is ook helemaal niet nodig. Hij kan ook netjes afgevoerd door de Republikeinen als ze hem helemaal zat zijn. Daarnaast was hier nog laatst een artikel gepost dat de actiebereidheid om te protesteren tegen Trump nog steeds onverminderd hoog is. Met zijn approval-percentages gaat het ook niet lekker. Wat is er zo moeilijk om feiten onder ogen te zien, Elzies? Of zit ik te praten tegen iemand met een LVB?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Overall beste user 2022 zondag 14 mei 2017 @ 10:53:17 #40
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170931450
Trump wil trouwens een senatorvriendje als FBI baas installeren terwijl de Feds zelf iemand anders aanbevelen. Dat kan dus ook een probleem worden. Mocht de FBI top het idee krijgen dat ze tot Trump's schoothondje worden gemaakt in plaats van onafhankelijk te zijn gaat er heel wat worden gelekt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 14 mei 2017 @ 10:56:42 #41
192592 SureD1
------------------------------
pi_170931506
quote:
2s.gif Op zondag 14 mei 2017 10:51 schreef Falco het volgende:
"Geloof me" :'). Check dit artikel ff: Jon Stewart on Donald Trump: "Nobody Says 'Believe Me' Unless They Are Lying"

Een impeachment is ook helemaal niet nodig. Hij kan ook netjes afgevoerd door de Republikeinen als ze hem helemaal zat zijn. Daarnaast was hier nog laatst een artikel gepost dat de actiebereidheid om te protesteren tegen Trump nog steeds onverminderd hoog is. Met zijn approval-percentages gaat het ook niet lekker. Wat is er zo moeilijk om feiten onder ogen te zien, Elzies? Of zit ik te praten tegen iemand met een LVB?
Inderdaad ze kunnen hem gewoon ongeschikt verklaren, hebben ze nog een punt ook.

Ben benieuwd of Elzies reageert, want je quote hem niet. Zijn m.o. is om elke ochtend een willekeurige post te pakken, daar al trollend tegenin te gaan en vervolgens alleen te reageren op mensen die hem quoten. Kijk maar na, ik viel hem gisteren drie keer direct aan zonder hem te quoten - geen reactie- net heb ik hem wel gequote, binnen vijf minuten reactie. Vrij doorzichtig patroon.
  Overall beste user 2022 zondag 14 mei 2017 @ 11:17:20 #42
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170931944
De andere Trumpfanboys reageren wat minder de laatste tijd. Of ligt dat aan mij?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_170932185
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 10:45 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat is het ergste aan Trump willen afzetten. De opvolgers -O-
Iets zegt mij dat dat niet geheel toevallig is.
pi_170932193
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 11:34 schreef westwoodblvd het volgende:

Iets zegt mij dat dat niet geheel toevallig is.
Goh, dat zou ik in dit stadium ook nog wel geloven, dat dat expres is. Dat mensen niet denken: doe ons de vice-president maar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170932246
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 11:34 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Iets zegt mij dat dat niet geheel toevallig is.
Het was gewoon het tevreden stellen van een deel van de Republikeinse achterban dat wellicht hun twijfels had of Trump wel voldoende sociaal conservatief was. Dat blijkt sowieso wel onterechte vrees.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 14 mei 2017 @ 11:52:55 #46
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
  Overall beste user 2022 zondag 14 mei 2017 @ 12:37:33 #47
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170933008
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 11:34 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Iets zegt mij dat dat niet geheel toevallig is.
Pence als impeachmentverzekering? Geloof ik niet.

Maar goed, laat Trump maar lekker presidentje spelen. Hij krijgt toch niets voor elkaar.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 14 mei 2017 @ 12:39:14 #48
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170933024
Of bedoel je een paleiscoup door de GOP zelf? Daar geloof ik helemaal niet in.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_170933613
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 10:32 schreef Elzies het volgende:

[..]

Problemen veroorzaak je met hard en onomstotelijk bewijs. Daar is hier nergens sprake van.

Nee hoor problemen voor politici worden meestal veroorzaakt door Beeldvorming. iets wat Trump heel goed moet weten want hij gebruikte dat voortdurend in zijn campagne. waar hij echt geen bewijs nodig had om iemand leugenaar of zwart te maken.

ik heb toevallig net de documentaire "ge me roger stone" gezien op netflix en dat geeft een goed beeld over hoe Roger Stone die de belangrijkste Adviseur van Donald Trump tijdens zijn campagne te werk is gegaan. had vooral te maken met beeldvorming en niet zo zeer met bewijzen
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_170935825
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 12:39 schreef Ulx het volgende:
Of bedoel je een paleiscoup door de GOP zelf? Daar geloof ik helemaal niet in.
Nee, dat niet. Maar het zou me niet verbazen als de GOP met het oog op het niet onrealistische scenario van een mogelijke impeachment heeft aangedrongen op een VP die geen breed publiek aanspreekt en voor veel mensen niet als een redelijk alternatief zou gelden. Maar misschien zoek ik er teveel achter.
  zondag 14 mei 2017 @ 14:49:51 #51
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_170936089
Destijds waren er nogal weinig GOP-toppers die er heil in zagen met Trump samen te werken. Pence lag onder vuur in Indiana na het invoeren van de Religious Freedom Restoration Act en zijn politieke toekomst was allesbehalve zeker. Trump kon wel iemand gebruiken om de christelijke sociaal-conservatieven te motiveren. 1+1 = 2. Dat hij voor democraten mogelijk een ergere optie is en dus als insurance zou dienen voor Trump kan, maar lijkt me meer toeval dan iets anders.
Het andere scenario, waarbij Trump een gematigde VP gehad zou hebben, werpt de vraag op: wie dan??
pi_170937250
Trump krijgt 2 bolletjes ijs bij het avond eten de rest van de gasten maar 1

http://time.com/donald-trump-after-hours/
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Overall beste user 2022 zondag 14 mei 2017 @ 15:37:05 #53
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170937714
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 15:19 schreef vipergts het volgende:
Trump krijgt 2 bolletjes ijs bij het avond eten de rest van de gasten maar 1

http://time.com/donald-trump-after-hours/
En dan beweren dat hij niet elitair is.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_170939165
De Republikeinen in het huis lijken van plan nog wat verder in de sociale zekerheid te gaan hakken:
http://www.politico.com/s(...)rans-238314?cmpid=sf
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 14 mei 2017 @ 17:55:53 #55
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170941748
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 16:19 schreef Monolith het volgende:
De Republikeinen in het huis lijken van plan nog wat verder in de sociale zekerheid te gaan hakken:
http://www.politico.com/s(...)rans-238314?cmpid=sf
Zo langzamerhand ga ik bijna denken dat het Amerikaanse volk krijgt wat het verdient. Maar dan bedenk ik me weer dat de meerderheid niet voor Trump gekozen heeft en dan is dit toch wel heel erg wrang allemaal.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 14 mei 2017 @ 18:29:46 #56
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_170942467
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 16:19 schreef Monolith het volgende:
De Republikeinen in het huis lijken van plan nog wat verder in de sociale zekerheid te gaan hakken:
http://www.politico.com/s(...)rans-238314?cmpid=sf
Triest -O- :{
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_170942529
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 17:55 schreef livelink het volgende:

[..]

Zo langzamerhand ga ik bijna denken dat het Amerikaanse volk krijgt wat het verdient. Maar dan bedenk ik me weer dat de meerderheid niet voor Trump gekozen heeft en dan is dit toch wel heel erg wrang allemaal.
Er is natuurlijk niet zoiets als 'het volk'. Mensen die afhankelijk zijn van foodstamps zullen in overgrote mate niet of juist op de democraten hebben gestemd. De veteranen slachtofferen doet het doorgaans bij beide partijen erg slecht, dus dat zie ik nog niet direct gebeuren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 14 mei 2017 @ 18:44:05 #58
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170942799
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 18:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

Er is natuurlijk niet zoiets als 'het volk'. Mensen die afhankelijk zijn van foodstamps zullen in overgrote mate niet of juist op de democraten hebben gestemd. De veteranen slachtofferen doet het doorgaans bij beide partijen erg slecht, dus dat zie ik nog niet direct gebeuren.
Natuurlijk is dat zo, ik meende het dan ook niet . Maar ik word langzamerhand wel moedeloos van al dit soort nieuws en het idee dat er zoveel mensen op Trump gestemd hebben. En ik denk dat de wereld en de amerikanen de gifbeker helemaal leeg moeten drinken en dat de 4 jaar dus volgemaakt zal worden, op welke manier dan ook.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_170942874
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 18:44 schreef livelink het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat zo, ik meende het dan ook niet . Maar ik word langzamerhand wel moedeloos van al dit soort nieuws en het idee dat er zoveel mensen op Trump gestemd hebben. En ik denk dat de wereld en de amerikanen de gifbeker helemaal leeg moeten drinken en dat de 4 jaar dus volgemaakt zal worden, op welke manier dan ook.
Het is gewoon beleid van de Republikeinse partij. Kiezers hebben in 2018 de kans om er wat aan te doen als ze bij de midterms in ieder geval een Democratische meerderheid in het huis en misschien zelfs in de senaat weten te realiseren. Het hangt allemaal niet in het bijzonder van Trump af. Tussentijdse verkiezingen voor het presidentschap kennen ze sowieso niet in de VS.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 14 mei 2017 @ 18:58:18 #60
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170943084
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 18:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is gewoon beleid van de Republikeinse partij. Kiezers hebben in 2018 de kans om er wat aan te doen als ze bij de midterms in ieder geval een Democratische meerderheid in het huis en misschien zelfs in de senaat weten te realiseren. Het hangt allemaal niet in het bijzonder van Trump af. Tussentijdse verkiezingen voor het presidentschap kennen ze sowieso niet in de VS.
Met het stemmen voor Trump hebben ze voor het beleid van de Republikeinse partij gestemd. Dus dat zie ik als één. En ik had eigenlijk in het begin wel stiekeme hoop dat het helemaal fout zou gaan tussen de Republikeinse Partij en Trump, maar die hoop is bij mij inmiddels vervlogen. Het bijna totaal uitblijven van een reactie van de Republikeinen op zijn 'dreigtweet' richting Comey spreekt boekdelen.

En ik dacht zelfs in het begin dat het nog wel mogelijk zou zijn dat Trump een temperend effect zou hebben op de Republikeinen als het om hun beleid ging. Daar ben ik ook wel van teruggekomen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 14 mei 2017 @ 19:11:42 #61
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_170943372
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 18:58 schreef livelink het volgende:

[..]

Met het stemmen voor Trump hebben ze voor het beleid van de Republikeinse partij gestemd. Dus dat zie ik als één. En ik had eigenlijk in het begin wel stiekeme hoop dat het helemaal fout zou gaan tussen de Republikeinse Partij en Trump, maar die hoop is bij mij inmiddels vervlogen. Het bijna totaal uitblijven van een reactie van de Republikeinen op zijn 'dreigtweet' richting Comey spreekt boekdelen.

En ik dacht zelfs in het begin dat het nog wel mogelijk zou zijn dat Trump een temperend effect zou hebben op de Republikeinen als het om hun beleid ging. Daar ben ik ook wel van teruggekomen.
Dat mbt die dreigtweet richting Comey vind ik ook bizar. Daar had veel feller op gereageerd moeten worden. Door iedereen. Is Trump nou helemaal belazerd?!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_170943457
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 18:58 schreef livelink het volgende:

[..]

Met het stemmen voor Trump hebben ze voor het beleid van de Republikeinse partij gestemd. Dus dat zie ik als één. En ik had eigenlijk in het begin wel stiekeme hoop dat het helemaal fout zou gaan tussen de Republikeinse Partij en Trump, maar die hoop is bij mij inmiddels vervlogen. Het bijna totaal uitblijven van een reactie van de Republikeinen op zijn 'dreigtweet' richting Comey spreekt boekdelen.

En ik dacht zelfs in het begin dat het nog wel mogelijk zou zijn dat Trump een temperend effect zou hebben op de Republikeinen als het om hun beleid ging. Daar ben ik ook wel van teruggekomen.
Welke 'ze' zijn dat precies?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 14 mei 2017 @ 19:22:30 #63
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170943576
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 19:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Welke 'ze' zijn dat precies?
De Trump-stemmers. Meer specifiek dat deel van de Trump-stemmers dat het zwaarder gaat krijgen als het Republikeinse beleid wordt doorgevoerd.

En ik snap ook heus wel dat je mensen niet moet afrekenen op hun stemgedrag. Dat wil ik ook niet. En ik zie ook wel dat Trump ook beloftes heeft gedaan als het ging om het vervangen van Obamacare, die hij onmogelijk kon nakomen. Maar mensen konden ook wel weten dat Paul Ryan al ongeveer een plan klaar had liggen dat het leven niet echt makkelijker zou maken voor de armen.

[ Bericht 24% gewijzigd door livelink op 14-05-2017 19:32:35 ]
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_170943679
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 19:22 schreef livelink het volgende:

[..]

De Trump-stemmers. Meer specifiek dat deel van de Trump-stemmers dat het zwaarder gaat krijgen als het Republikeinse beleid wordt doorgevoerd.
Ik weet niet of die groep nou zo vreselijk groot is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_170943934
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 19:22 schreef livelink het volgende:

[..]

De Trump-stemmers. Meer specifiek dat deel van de Trump-stemmers dat het zwaarder gaat krijgen als het Republikeinse beleid wordt doorgevoerd.

En ik snap ook heus wel dat je mensen niet moet afrekenen op hun stemgedrag. Dat wil ik ook niet. En ik zie ook wel dat Trump ook beloftes heeft gedaan als het ging om het vervangen van Obamacare, die hij onmogelijk kon nakomen. Maar mensen konden ook wel weten dat Paul Ryan al ongeveer een plan klaar had liggen dat het leven niet echt makkelijker zou maken voor de armen.
Waarom ga je er van uit dat het doel van Trump stemmers is om ''armen'' een prettig leven te bezorgen? Je doet alsof de ''armen'' allemaal zielige mensen zijn die buiten hun doen terecht zijn gekomen in hun situatie en een brede sociale zekerheid daarom universeel geaccepteerd is.
pi_170944136
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 15:19 schreef vipergts het volgende:
Trump krijgt 2 bolletjes ijs bij het avond eten de rest van de gasten maar 1

http://time.com/donald-trump-after-hours/
Er moet verschil zijn tussen een president en de gewone burger
pi_170945308
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 15:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

En dan beweren dat hij niet elitair is.
Ik zie het gewoon helemaal voor me. "Ik krijg er lekker twee"
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 14 mei 2017 @ 20:39:05 #68
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170945493
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 19:42 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Waarom ga je er van uit dat het doel van Trump stemmers is om ''armen'' een prettig leven te bezorgen? Je doet alsof de ''armen'' allemaal zielige mensen zijn die buiten hun doen terecht zijn gekomen in hun situatie en een brede sociale zekerheid daarom universeel geaccepteerd is.
Waar zeg ik dat ik er vanuit ga dat Trumpstemmers anderen een prettig leven willen bezorgen?
Ik zeg dat ik niet begrijp dat een groep Trumpstemmers er voor gekozen heeft zichzelf een slechter leven te bezorgen.

En daarnaast vind ik dat elk beschaafd land de plicht heeft om haar inwoners een vorm van sociale zekerheid te bieden, maar dat staat volledig los van wat ik net heb gepost.

[ Bericht 0% gewijzigd door livelink op 14-05-2017 21:16:51 ]
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_170945816
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 20:39 schreef livelink het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ik er vanuit ga dat Trumpstemmers anderen een prettig leven willen bezorgen?
Ik zeg dat ik niet begrijp dat een groep Trumpstemmers er voor gekozen heeft zichzelf een slechter leven te bezorgen.
Waarom begrijp je dat niet? Een bepaald percentage stemmen op elke kandidaat komt van mensen die in principe tegen hun eigen wensen stemmen. Niet alleen Trump, ook Clinton, Obama, Bush, etc.

quote:
En daarnaast vind ik dat elke beschaafd land de plicht heeft om haar inwoners een vorm van sociale zekerheid te bieden, maar dat staat volledig los van wat ik net heb gepost.
Oke, en daarom word je automatisch boos als iemand de sociale zekerheid een niveau lager wil brengen?
  zondag 14 mei 2017 @ 21:11:23 #70
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170946479
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 20:51 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Waarom begrijp je dat niet? Een bepaald percentage stemmen op elke kandidaat komt van mensen die in principe tegen hun eigen wensen stemmen. Niet alleen Trump, ook Clinton, Obama, Bush, etc.

[..]

Oke, en daarom word je automatisch boos als iemand de sociale zekerheid een niveau lager wil brengen?
Dat laatste kan natuurlijk terechte woede oproepen als er aantoonbaar doden vallen bijvoorbeeld. Je glijdt dan af van een modern land richting een derde wereldland, iets wat het gros van de mensen niet ambieert natuurlijk.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_170948395
quote:
2s.gif Op zondag 14 mei 2017 21:11 schreef Falco het volgende:

[..]

Dat laatste kan natuurlijk terechte woede oproepen als er aantoonbaar doden vallen bijvoorbeeld. Je glijdt dan af van een modern land richting een derde wereldland, iets wat het gros van de mensen niet ambieert natuurlijk.
Tja, als je de maximale snelheid verhoogt zullen er ook best extra doden vallen. Dat is nou eenmaal een mogelijk gevolg van overheidsbeleid. Je moet niet willen leven in een land waar overheidsbeleid focust op een absoluut minimum aan doden.
  zondag 14 mei 2017 @ 22:07:58 #72
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_170948473
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 22:05 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Tja, als je de maximale snelheid verhoogt zullen er ook best extra doden vallen. Dat is nou eenmaal een mogelijk gevolg van overheidsbeleid. Je moet niet willen leven in een land waar overheidsbeleid focust op een absoluut minimum aan doden.
Niet? :o
Waarom niet dan? 8)7
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_170948733
Een issue die ook nog een rol speelt voor sommige senatoren in de midterms, abortus:
http://www.politico.com/s(...)s-senate-2018-238331
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 14 mei 2017 @ 22:17:36 #74
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170948832
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 22:05 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Tja, als je de maximale snelheid verhoogt zullen er ook best extra doden vallen. Dat is nou eenmaal een mogelijk gevolg van overheidsbeleid. Je moet niet willen leven in een land waar overheidsbeleid focust op een absoluut minimum aan doden.
Een verrotte gezondheidszorg met een even verrot verzekeringsstelsel lijkt me wel wat van een andere orde dan de A1 waar je 130 ipv 120 mag rijden, Henkie.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_170948942
quote:
2s.gif Op zondag 14 mei 2017 22:17 schreef Falco het volgende:

[..]

Een verrotte gezondheidszorg met een even verrot verzekeringsstelsel lijkt me wel wat van een andere orde dan de A1 waar je 130 ipv 120 mag rijden, Henkie.
In het verleden heb ik wel schattingen gezien van pakweg iets van 45.000 doden per jaar wegens een gebrek aan zorg in de VS.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 14 mei 2017 @ 22:24:46 #76
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170949052
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 22:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

In het verleden heb ik wel schattingen gezien van pakweg iets van 45.000 doden per jaar wegens een gebrek aan zorg in de VS.
De levensverwachting ligt in de VS lager dan Costa Rica.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_170949622
quote:
2s.gif Op zondag 14 mei 2017 22:24 schreef Falco het volgende:

[..]

De levensverwachting ligt in de VS lager dan Costa Rica.
Nou is Costa Rica niet bepaald een derdewereldland. Veel Amerikanen gaan voor specialistische ingrepen naar dat land omdat de gezondheidszorg daar prima voor elkaar is.
pi_170949649
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 22:05 schreef KrappeAuto het volgende:

Je moet niet willen leven in een land waar overheidsbeleid focust op een absoluut minimum aan doden.
Spreek voor jezelf.
  zondag 14 mei 2017 @ 22:43:07 #79
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170949681
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 22:41 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nou is Costa Rica niet bepaald een derdewereldland. Veel Amerikanen gaan voor specialistische ingrepen naar dat land omdat de gezondheidszorg daar prima voor elkaar is.
Dat klopt maar de VS bevindt qua levensverwachting niet in de voorhoede van Westerse landen terwijl je dat wel mag verwachten.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 14 mei 2017 @ 22:51:39 #80
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_170949967
En ze besteden per hoofd van de bevolking al zo lang als ik me kan herinneren veel meer aan gezondheidszorg dan andere westerse landen.
  zondag 14 mei 2017 @ 22:54:26 #81
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170950025
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 22:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
En ze besteden per hoofd van de bevolking al zo lang als ik me kan herinneren veel meer aan gezondheidszorg dan andere westerse landen.
En ze hebben (nog) uitstekende universiteiten waar baanbrekende onderzoeksresultaten behaald worden voor de gezondheidszorg.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_170950110
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 16:19 schreef Monolith het volgende:
De Republikeinen in het huis lijken van plan nog wat verder in de sociale zekerheid te gaan hakken:
http://www.politico.com/s(...)rans-238314?cmpid=sf
Triest en zwak... Ook nog de veteranen aanpakken? Die zijn toch zogenaamd heilig in de VS? Blijkbaar niet voor Trump.
pi_170950185
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 22:58 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Triest en zwak... Ook nog de veteranen aanpakken? Die zijn toch zogenaamd heilig in de VS? Blijkbaar niet voor Trump.
Het plan komt niet van Trump.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_170950230
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 23:01 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het plan komt niet van Trump.
Snap ik maar president kunnen dit soort dingen toch veto'en? Of vergis ik me?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2017 23:03:35 ]
pi_170950369
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 23:03 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Snap ik maar president kunnen dit soort dingen toch veto'en? Of vergis ik me?
Het budget van het congres is niet iets waar de president een veto over kan uitspreken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_170950398
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 23:09 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het budget van het congres is niet iets waar de president een veto over kan uitspreken.
Hmm wel logisch op zich. Maar dan is het nog steeds zwak en triest. Republikeinen zijn in het algemeen pro leger ( democraten ook ) en etc
pi_170951965
quote:
2s.gif Op zondag 14 mei 2017 22:17 schreef Falco het volgende:

[..]

Een verrotte gezondheidszorg met een even verrot verzekeringsstelsel lijkt me wel wat van een andere orde dan de A1 waar je 130 ipv 120 mag rijden, Henkie.
Waarom 120 en niet ~60 als je daarmee de helft van verkeersdoden zou kunnen voorkomen? Waarom niet 30?
pi_170951981
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Niet? :o
Waarom niet dan? 8)7
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 22:42 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf.
Dit topic wordt de laatste tijd wel vervuild met filosofisch bekrompen mensen. Als je beleid voert op een minimum aan doden krijg je zaken als verbieden van autorijden.
  maandag 15 mei 2017 @ 00:20:25 #89
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_170952016
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 00:18 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]


[..]

Dit topic wordt de laatste tijd wel vervuild met filosofisch bekrompen mensen. Als je beleid voert op een minimum aan doden krijg je zaken als verbieden van autorijden.
Jij bent niet helemaal bij je pisang.
Ja, dat formuleer ik met opzet zo ja.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_170952084
Misschien dat we dit topic kunnen dupliceren in ONZ zodat duifjes als Whiskers2009 een ander topic onder kunnen poepen.
pi_170952099
De bron ben ik kwijt ( een videoboodschap) : de franse president nodigt wetenschappers uit om in Frankrijk te komen onderzoeken naar climate change.
"Uw nieuwe president gelooft er (toch) niet in" dus komt u s.v.p....

Oh ici .... http://www.independent.co(...)e-come-a7572811.html

Alhoewel de comments onder het artikel weer veelzeggend zijn.
  maandag 15 mei 2017 @ 00:26:11 #92
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_170952120
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 00:23 schreef KrappeAuto het volgende:
Misschien dat we dit topic kunnen dupliceren in ONZ zodat duifjes als Whiskers2009 een ander topic onder kunnen poepen.
Kopietje BNW voor Krappe lijkt me ook wel tof..

Idioot.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_170952155
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 00:24 schreef AnneX het volgende:
De bron ben ik kwijt ( een videoboodschap) : de franse president nodigt wetenschappers uit om in Frankrijk te komen onderzoeken naar climate change.
"Uw nieuwe president gelooft er (toch) niet in" dus komt u s.v.p....

Oh icihttp://www.independent.co(...)e-come-a7572811.html
Sowieso zit er nog wel een verschil in ergens in geloven en praktische resultaten. Obama/Macron en hun zelfverklaarde progressieve fans zijn vooral van het signaleren van deugdzaamheid in plaats van echte vooruitgang boeken:



Als het je echt gaat om het klimaat steun je Trump/Le Pen in hun protectionistische maatregelen zodat je voorkomt dat fabrieken massaal blijven vertrekken naar China en India, alwaar de klimaatregels feitelijk niet bestaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door KrappeAuto op 15-05-2017 00:38:32 ]
pi_170952351
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 00:28 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Sowieso zit er nog wel een verschil in ergens in geloven en praktische resultaten. Obama/Macron en hun zelfverklaarde progressieve fans zijn vooral van het signaleren van deugdzaamheid in plaats van echte vooruitgang boeken:

[ afbeelding ]

Als het je echt gaat om het klimaat steun je Trump/Le Pen in hun protectionistische maatregelen zodat je voorkomt dat fabrieken massaal blijven vertrekken naar China en India, alwaar de klimaatregels feitelijk niet bestaan.
Helemaal mee eens! Trump gooit lekker die kolenmijnen weer open! Hoeft het niet met een schip uit China te komen. Stelt iemand aan als hoofd van de milieubescherming die diezelfde milieubescherming af wilt schaffen! Met minder regeltjes blijven de bedrijven lekker in de V.S., waar bedrijven dan uiteraard lekker geheel uit zichzelf milieubewust produceren! Mafkees :')
pi_170952403
In de media gonst het van de geruchten dat er een grote shake-up komt van het Trump cabinet. Of zoals anderen het noemen: a do-over.

- Spicey
- Reince
- Bannon

http://thehill.com/homenews/administration/333332-sean-spicer-latest-target-for-trump-firing-rumors
  maandag 15 mei 2017 @ 06:50:23 #96
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_170953059
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 00:44 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Trump gooit lekker die kolenmijnen weer open! Hoeft het niet met een schip uit China te komen. Stelt iemand aan als hoofd van de milieubescherming die diezelfde milieubescherming af wilt schaffen! Met minder regeltjes blijven de bedrijven lekker in de V.S., waar bedrijven dan uiteraard lekker geheel uit zichzelf milieubewust produceren! Mafkees :')
Kolen is dood. Telkens erover beginnen dat Trump daar aan gaat doen is onzin. Trump kan beter investeren in plekken waar nu en in de toekomst de meeste banen zullen zitten.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_170953090
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 00:44 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Trump gooit lekker die kolenmijnen weer open! Hoeft het niet met een schip uit China te komen. Stelt iemand aan als hoofd van de milieubescherming die diezelfde milieubescherming af wilt schaffen! Met minder regeltjes blijven de bedrijven lekker in de V.S., waar bedrijven dan uiteraard lekker geheel uit zichzelf milieubewust produceren! Mafkees :')
Mafkees!!

Ja daar heb je hem hoor, die heeft daar niks op terug

:')
  maandag 15 mei 2017 @ 07:35:38 #98
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_170953209
quote:
2s.gif Op maandag 15 mei 2017 06:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Kolen is dood. Telkens erover beginnen dat Trump daar aan gaat doen is onzin. Trump kan beter investeren in plekken waar nu en in de toekomst de meeste banen zullen zitten.
Dan moet hij niet zoveel bezuinigen op de zorg want volgens de ramingen zit daar de meeste groei de komende jaren.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 15 mei 2017 @ 07:43:48 #99
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170953246
quote:
14s.gif Op maandag 15 mei 2017 07:35 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dan moet hij niet zoveel bezuinigen op de zorg want volgens de ramingen zit daar de meeste groei de komende jaren.
Groei in de zorg is niet bepaald een goed teken. Het Amerikaanse volk is doodziek.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_170953310
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 06:59 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Mafkees!!

Ja daar heb je hem hoor, die heeft daar niks op terug

:')
Tsja, hoe maak je een idioot duidelijk dat 1+1 geen 3 is? Vertel mij het maar.
  maandag 15 mei 2017 @ 08:42:52 #101
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_170953581
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 09:55 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hij geeft gewoon de leiding van de wereld aan Poetin over.

"Ik kan het niet, Wladimir, doe jij het maar!"
Daar zullen ze in het paranoïde VS blij mee zijn..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 15 mei 2017 @ 08:44:04 #102
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170953590
quote:
14s.gif Op maandag 15 mei 2017 07:35 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dan moet hij niet zoveel bezuinigen op de zorg want volgens de ramingen zit daar de meeste groei de komende jaren.
Was dat met of zonder ACA in de berekening?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 15 mei 2017 @ 08:49:20 #103
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170953623
quote:
10s.gif Op maandag 15 mei 2017 08:42 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Daar zullen ze in het paranoïde VS blij mee zijn..
Ze wilden Trump toch? Moet je niet zeuren als hij alles aan Poetin geeft.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 15 mei 2017 @ 08:52:31 #104
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_170953648
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 22:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
En ze besteden per hoofd van de bevolking al zo lang als ik me kan herinneren veel meer aan gezondheidszorg dan andere westerse landen.
Als je in de VS bent en kijkt naar de advertenties op televisie, zie je de hele dag reclame voor (dure!) geneesmiddelen langskomen (tussen de reclame over ongezond vet fastfood in). (mét waarschuwingen over misselijkheid zelfmoordneigingen, acute blindheid o. i.d.) Zorg is daar BIG business geworden. Ze geven absoluut niks meer om de mensen. Het gaat alleen nog maar om geld.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 15 mei 2017 @ 08:54:13 #105
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_170953665
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 08:49 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ze wilden Trump toch? Moet je niet zeuren als hij alles aan Poetin geeft.
Er lopen oud veteranen rond die best wel hun karabijn uit de kast willen halen om Trump wegens landverraad een kogel in de bast te jagen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_170953715
quote:
10s.gif Op maandag 15 mei 2017 08:54 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Er lopen oud veteranen rond die best wel hun karabijn uit de kast willen halen om Trump wegens landverraad een kogel in de bast te jagen.
Een oud-veteraan is een pleonasme.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 15 mei 2017 @ 09:04:46 #107
192592 SureD1
------------------------------
pi_170953752
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 00:51 schreef Nintex het volgende:
In de media gonst het van de geruchten dat er een grote shake-up komt van het Trump cabinet. Of zoals anderen het noemen: a do-over.

- Spicey
- Reince
- Bannon

http://thehill.com/homenews/administration/333332-sean-spicer-latest-target-for-trump-firing-rumors
Gevoed door Trump zijn paranoia? Waren ook berichten dat hij nog maar vier mensen vertrouwt...

De volgende parallel met Nixon, die was ook lekker parra...
  maandag 15 mei 2017 @ 09:18:36 #108
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_170953916
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:04 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Gevoed door Trump zijn paranoia? Waren ook berichten dat hij nog maar vier mensen vertrouwt...

De volgende parallel met Nixon, die was ook lekker parra...
Nixon had in 1972 maar liefst 520 kiesmannen achter zich staan. Trump had er maar 306. Waar Nixon sluw en berekenend was, walst Trump als een dolle olifant door het witte huis, en regeert alleen per decreet en is continu bezig zichzelf op de borst te kloppen en refereert naar oude successen die er niet meer toe doen. Dit wijst ook op afwijkend gedrag. Wat hij met Comey flikte is niet lichtzinnig opgepakt door het congres trouwens..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 15 mei 2017 @ 09:27:08 #109
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_170954031
quote:
11s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:00 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Een oud-veteraan is een pleonasme.
Het zijn ook behoorlijk krasse knarren met forse wapencollecties. Er woont er een in Sunrise Florida, die loopt nog elke dag in uniform thuis rond en houdt er een strak militair schema op na..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_170954242
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 13:20 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

Nee hoor problemen voor politici worden meestal veroorzaakt door Beeldvorming. iets wat Trump heel goed moet weten want hij gebruikte dat voortdurend in zijn campagne. waar hij echt geen bewijs nodig had om iemand leugenaar of zwart te maken.

ik heb toevallig net de documentaire "ge me roger stone" gezien op netflix en dat geeft een goed beeld over hoe Roger Stone die de belangrijkste Adviseur van Donald Trump tijdens zijn campagne te werk is gegaan. had vooral te maken met beeldvorming en niet zo zeer met bewijzen
Nogmaals, met beeldvorming alleen bewerkstellig je geen impeachment, hoe hard anderen ook suggestief blijven roeptoeteren. Geen onafhankelijk bewijs is geen onafhankelijk bewijs en dan blijft Trump zitten waar die zit.

Over een tweede termijn. Dat werd over Bush jr ook gezegd en hij won een tweede termijn. Als het de regering Trump lukt om het regime in Noord-Korea af te zetten met niet al teveel kleerscheuren dan is Trumps tweede termijn al binnen. Zo werkt dat nu eenmaal in Amerika.
  Overall beste user 2022 maandag 15 mei 2017 @ 10:08:09 #111
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170954605
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:42 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nogmaals, met beeldvorming alleen bewerkstellig je geen impeachment,
Beeldvorming kan vragen oproepen. Vragen kunnen zorgen dat mensen antwoorden willen. Antwoorden krijg je met onderzoek.

En met onderzoek kun je echt bagger tevoorschijn halen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 15 mei 2017 @ 11:06:13 #112
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_170955449
De Republikeinen in de senaat, die steeds meer door de onvolkomenheid en onpopulariteit van president Trump worden verontwaardigd, schijnen nu langzaam zich los te weken van Trump, omdat zij proberen een traditionele Republikeinse agenda te creëren en hun politieke toekomst veilig te stellen.

Verscheidene Republikeinen stellen nu openlijk vraagtekens mbt de kwestie Comey, en zelfs wetgevers die de beslissing van Trump eerst steunden hebben nu privé geklaagd omdat het een uiterst slecht tijdstip was, en verstoring van hun hun werkzaamheden heeft opgeleverd. Veel senators waren behoorlijk pissed off toen Trump Comey loosde..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_170955602
Dagelijks hoekje Trump personeelszaken:

nominaties:

Assistant Administrator for Enforcement and Compliance Assurance at the Environmental Protection Agency
Susan Bodine
* Chief Counsel at the U.S. Senate Committee on Environment and Public Works
* Fmr. Partner in Environmental Public Policy Issues, infrastructure and Water at Barnes & Thornburg
* Fmr. Assistant Administrator for Solid Waste and Emergency response at the EPA
* Fmr. Staff Director at the U.S. House Committee on Transportation and Infrastructure, Subcommittee on Water Resources and Environment
* Fmr. Associate in Environmental Law at Covington & Burling
* A.B. in History from Princeton University, J.D. from the University of Pennsylvania Law School

andere namen op de shortlist waren:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Commissioner of the Occupational Safety and Health Review Commission
James Sullivan
* Partner in the Labor and Employment and Higher Education Practice Groups at Buchanan Ingersoll and Rooney
* Co-chair of the Occupational Safety and Health Law Committee of the American Bar Association’s Labor Law Section
* Fmr. Partner for Labor Issues and Workforce Compliance at Pepper, Klett Rooney
* B.A. in Labor Studies from Pennsylvania State University, J.D. from The Georgetown University Law Center

andere namen op die shortlist waren:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Assistant Secretary for Congressional and Legislative Affairs at the Department of Veterans Affairs
Brooks Tucker
* Team Leader and Mentor at the Injured Marine Semper Fi Fund/Semper Fi Odyssey
* Fmr. VP for Government Relations at the Continental Consulting Group Corporation
* Fmr. Senior Policy Adviser for National Security and Veterans' Affairs at the U.S. Senate
* Fmr. Deputy Staff Director at the U.S. Senate Committee on Veterans' Affairs
* Fmr. Client Advisor for Private Wealth Management at Deutsche Bank
* Fmr. Assistant VP for Brokerage Services at First Union Securities
* Fmr. Financial Consultant at Merrill Lynch
* Ret. Lieutenant Colonel of the U.S. Marine Corps
* Bachelor of Arts in English Language and Literature from the University of Maryland, Graduate in Global Conflict Management and U.S. National Security Policy at The Johns Hopkins University, Executive Program in Legislative Studies from Georgetown University

andere namen op de shortlist waren:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en een hernominatie (nominatie onder Obama):

Commissioner of the Commodity Futures Trading Commission
Brian Quintenz
* Founder and Chief Investment Officer of Saeculum Capital Management LLC
* Fmr. Consultant in the Global Institutional Consulting Group at Merrill Lynch
* Fmr. Senior Associate for Equity at Hill-Townsend Capital Hedge Fund LLC
* Fmr. Senior Policy Advisor at the U.S. House of Representatives
* B.Sc. in Public Policy Studies from Duke University, MBA from Georgetown University’s McDonough School of Business

---------

Trump agenda vandaag:
* Attend the 36th Annual National Peace Officers’ Memorial Service at the U.S. Capitol
* Meeting with the Crown Prince of Abu Dhabi Muhammad bin Zayid Al Nuhayyan
* Legislative strategy sessions

Senaat:
* Convene and proceed to executive session to resume consideration of the nomination of Jeffrey A. Rosen to be Deputy Secretary of Transportation. Motion to invoke cloture on Jeffrey Rosen to be Deputy Secretary of Transportation
* Floor vote on Rachel Brand to be Associate Attorney General at the Department of Justice
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  Redactie Games maandag 15 mei 2017 @ 11:20:51 #114
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_170955762
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 00:51 schreef Nintex het volgende:
In de media gonst het van de geruchten dat er een grote shake-up komt van het Trump cabinet. Of zoals anderen het noemen: a do-over.

- Spicey
- Reince
- Bannon

http://thehill.com/homenews/administration/333332-sean-spicer-latest-target-for-trump-firing-rumors
Geeft natuurlijk aan wat voor chaos het daar is, maar als Bannon de deur wordt uitgewerkt zal ik voor Trump klappen. Neonazi's zijn passé in 2017.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_170955849
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:42 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nogmaals, met beeldvorming alleen bewerkstellig je geen impeachment, hoe hard anderen ook suggestief blijven roeptoeteren. Geen onafhankelijk bewijs is geen onafhankelijk bewijs en dan blijft Trump zitten waar die zit.

Over een tweede termijn. Dat werd over Bush jr ook gezegd en hij won een tweede termijn. Als het de regering Trump lukt om het regime in Noord-Korea af te zetten met niet al teveel kleerscheuren dan is Trumps tweede termijn al binnen. Zo werkt dat nu eenmaal in Amerika.
Als Trump en de Republikeinen hun plannen er door krijgen, en mensen straks hun ziektekostenverzekering, foodstamps en uitkering kwijt zijn, de middenklasse ziet dat het weer bijna alleen de rijken zijn die van het beleid profiteren en geen van de structurele problemen verder aangepakt zijn, betwijfel ik of het ze aan hun spreekwoordelijke reet zou kunnen roesten dat er in Noord-Korea een regime is afgezet.
  maandag 15 mei 2017 @ 11:31:07 #116
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_170956033
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 11:23 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Als Trump en de Republikeinen hun plannen er door krijgen, en mensen straks hun ziektekostenverzekering, foodstamps en uitkering kwijt zijn, de middenklasse ziet dat het weer bijna alleen de rijken zijn die van het beleid profiteren en geen van de structurele problemen verder aangepakt zijn, betwijfel ik of het ze aan hun spreekwoordelijke reet zou kunnen roesten dat er in Noord-Korea een regime is afgezet.
Dit ja. Mensen zijn veel meer geïnteresseerd in de binnenlandse aangelegenheden dan wéér een oorlog met een vreemd land.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Overall beste user 2022 maandag 15 mei 2017 @ 11:40:54 #117
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170956245
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 11:31 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dit ja. Mensen zijn veel meer geïnteresseerd in de binnenlandse aangelegenheden dan wéér een oorlog met een vreemd land.
Klopt. Anders had HRC de Warhawk wel gewonnen. Maar aangezien Trump een enorme hoeveelheid stemmen meer had is het duidelijk fat men dat niet wil. Miljoenen stemmen meer had hij, nietwaar?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 15 mei 2017 @ 11:43:45 #118
64792 Mryc
play me one more song
pi_170956292
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 11:31 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dit ja. Mensen zijn veel meer geïnteresseerd in de binnenlandse aangelegenheden dan wéér een oorlog met een vreemd land.
Precies, daarom toch ook de slogan "America First" van Trump?
  Overall beste user 2022 maandag 15 mei 2017 @ 12:37:40 #119
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170957487
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 23:09 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het budget van het congres is niet iets waar de president een veto over kan uitspreken.
So UNFAIR!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_170958966
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:42 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nogmaals, met beeldvorming alleen bewerkstellig je geen impeachment, hoe hard anderen ook suggestief blijven roeptoeteren. Geen onafhankelijk bewijs is geen onafhankelijk bewijs en dan blijft Trump zitten waar die zit.

Over een tweede termijn. Dat werd over Bush jr ook gezegd en hij won een tweede termijn. Als het de regering Trump lukt om het regime in Noord-Korea af te zetten met niet al teveel kleerscheuren dan is Trumps tweede termijn al binnen. Zo werkt dat nu eenmaal in Amerika.
Is ook behoorlijk afhankelijk van andere factoren denk ik, als Trump het de komende jaren voor de rest redelijk gaat doen zou succes in het buitenland verschil kunnen maken, maar ik heb er weinig vertrouwen in.

Daarnaast is het bijna onmogelijk om in Noord Korea het regime af te zetten zonder veel kleerscheuren. Hoe ga je dat doen in een land wat totaal geen ervaring heeft met democratie en een bevolking die zwaar geïndoctrineerd is? De bevolking zal echt geen buitenlandse mogendheid accepteren dat het daar voor het zeggen krijgt, en een fatsoenlijk politiek systeem organiseren lukt ze al helemaal niet.
  maandag 15 mei 2017 @ 14:55:32 #121
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_170959571
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 08:44 schreef Ulx het volgende:

[..]

Was dat met of zonder ACA in de berekening?
Zonder.
https://www.bls.gov/emp/ep_table_104.htm
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 15 mei 2017 @ 15:10:07 #122
192592 SureD1
------------------------------
pi_170959933
Aardig inkijkje in de heksenketel van het Witte Huis;

http://www.politico.com/s(...)ump-fake-news-238379
  Overall beste user 2022 maandag 15 mei 2017 @ 17:06:45 #123
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170962357
http://www.politico.com/s(...)-reform-fight-238380

GOP leden in het huis willen een oude belastingloophole sluiten om de corporate tax te verlagen.
Klein detail: De loophole is erg gunstig voor vastgoedmagnaten. Die zouden harder worden gepakt.

Zou het een veto opleveren als Don een wet moet ondertekenen die hem geld zou kosten?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Redactie Games maandag 15 mei 2017 @ 17:29:47 #124
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_170962714
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 17:06 schreef Ulx het volgende:
http://www.politico.com/s(...)-reform-fight-238380

GOP leden in het huis willen een oude belastingloophole sluiten om de corporate tax te verlagen.
Klein detail: De loophole is erg gunstig voor vastgoedmagnaten. Die zouden harder worden gepakt.

Zou het een veto opleveren als Don een wet moet ondertekenen die hem geld zou kosten?
Als-ie wist wat erin stond: ja. Maar Donnie leest nooit wat er eigenlijk in zijn wetsvoorstellen staat en zet overal een handtekening op, zolang het langer dan 5 seconden stilstaat.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Overall beste user 2022 maandag 15 mei 2017 @ 17:31:03 #125
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170962734
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 17:29 schreef Puddington het volgende:

[..]

Als-ie wist wat erin stond: ja. Maar Donnie leest nooit wat er eigenlijk in zijn wetsvoorstellen staat en zet overal een handtekening op, zolang het langer dan 5 seconden stilstaat.
Misschien als het op Fox komt...
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Redactie Games maandag 15 mei 2017 @ 17:34:16 #126
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_170962772
Witte nationalisten hebben ook weer eens van zich laten horen in Virginia, onder leiding van trump-supporter en neonazi Richard Spencer (ja, die knakker die in zijn gezicht werd geramd op televisie):

https://www.nytimes.com/2(...)tw-nytimes&smtyp=cur
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  maandag 15 mei 2017 @ 18:00:19 #127
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_170963202
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 15:10 schreef SureD1 het volgende:
Aardig inkijkje in de heksenketel van het Witte Huis;

http://www.politico.com/s(...)ump-fake-news-238379
quote:
Just days earlier, K.T. McFarland, the deputy national security adviser, had given Trump a printout of two Time magazine covers. One, supposedly from the 1970s, warned of a coming ice age; the other, from 2008, about surviving global warming, according to four White House officials familiar with the matter.

Trump quickly got lathered up about the media’s hypocrisy. But there was a problem. The 1970s cover was fake, part of an Internet hoax that’s circulated for years. [...]
Ik weet niet wat ik droeviger vind, een president die kennelijk over erg belangrijke zaken afgaat op covers of iemand dicht bij hem die hem over belangrijke zaken bullshit voert.
  Overall beste user 2022 maandag 15 mei 2017 @ 18:02:48 #128
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170963240
Straks laat iemand hem plaatjes zien van de aanval op Pearl Harbor en verklaart hij de oorlog aan Japan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_170963269
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 18:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]


[..]

Ik weet niet wat ik droeviger vind, een president die kennelijk over erg belangrijke zaken afgaat op covers of iemand dicht bij hem die hem over belangrijke zaken bullshit voert.
Het een heeft met het andere te maken natuurlijk. Hij trekt nou niet bepaald de sharpest pencils in the box aan.
  maandag 15 mei 2017 @ 20:20:37 #130
192592 SureD1
------------------------------
pi_170967327
Spicey herhaalde even tussen neus en lippen door dat Comey gezegd heeft dat Trump niet under investigation was...

[ Bericht 96% gewijzigd door SureD1 op 15-05-2017 20:41:27 ]
  maandag 15 mei 2017 @ 20:44:41 #131
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_170968260
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:20 schreef SureD1 het volgende:
Spicey herhaalde even tussen neus en lippen door dat Comey gezegd heeft dat Trump niet under investigation was...
We zullen het horen als Comey publiekelijk onder ede gehoord gaat worden.
  maandag 15 mei 2017 @ 21:08:00 #132
64792 Mryc
play me one more song
  maandag 15 mei 2017 @ 22:05:29 #133
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_170970675
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 15 mei 2017 @ 22:16:38 #134
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_170970862
quote:
Een witte pet ook nog!! De racist!!! Waar jullie je druk om maken hier zeg :'). 90% van de links die hier gepost worden zijn allemaal storm in een glas water. CNN en Politico herkauwde nieuws. Gisteren stond het WH zogenaamd nog in brand. Intussen heeft Trump twee dagen achterlkaar rondgereisd en speeches gegeven. Ik zie geen vermoeidheid of een sprankeltje stress aan de man.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dibble op 15-05-2017 22:27:20 ]
*Hosselcopter*
  maandag 15 mei 2017 @ 22:26:18 #135
192592 SureD1
------------------------------
pi_170971022
quote:
Ik las dat hij daar ging spreken, en ik wist gewoon dat hij weer akward zou gaan doen - niet teleurgesteld...
pi_170972144
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 15:10 schreef SureD1 het volgende:
Aardig inkijkje in de heksenketel van het Witte Huis;

http://www.politico.com/s(...)ump-fake-news-238379
Het is ergens ook wel tragisch.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 15 mei 2017 @ 23:38:13 #137
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_170972718
washingtonpost twitterde op maandag 15-05-2017 om 23:02:26 Exclusive: Trump revealed highly classified information to Russian diplomats in their Oval Office meeting last week https://t.co/qHTk7wC068 reageer retweet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_170972793
quote:
10s.gif Op maandag 15 mei 2017 23:38 schreef rubbereend het volgende:
washingtonpost twitterde op maandag 15-05-2017 om 23:02:26 Exclusive: Trump revealed highly classified information to Russian diplomats in their Oval Office meeting last week https://t.co/qHTk7wC068 reageer retweet
Wat een ontzettende ongeschikte nitwit is het ook.

op deze manier gaat hij het niet heel lang meer volhouden.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_170972847
quote:
10s.gif Op maandag 15 mei 2017 23:38 schreef rubbereend het volgende:
washingtonpost twitterde op maandag 15-05-2017 om 23:02:26 Exclusive: Trump revealed highly classified information to Russian diplomats in their Oval Office meeting last week https://t.co/qHTk7wC068 reageer retweet
quote:
This is code-word information,” said a U.S. official familiar with the matter, using terminology that refers to one of the highest classification levels used by American spy agencies. Trump “revealed more information to the Russian ambassador than we have shared with our own allies.”
_O-
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 15 mei 2017 @ 23:46:51 #140
192592 SureD1
------------------------------
pi_170972906
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 23:44 schreef Knipoogje het volgende:

[..]


[..]

_O-
#lockhimup #treason
pi_170972928
Even handig om te weten, Trump doet laptops in de ban op vluchten, omdat er een duidelijke aanwijzing is dat ISIS vliegtuigen met laptop bommen uit de lucht wil halen.

Wie zou het lek zijn, McMaster?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 15 mei 2017 @ 23:47:48 #142
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_170972932
SpeakerRyan twitterde op vrijdag 08-07-2016 om 01:36:47 It's simple: Individuals who are ‘extremely careless’ w/ classified info should be denied further access to it. https://t.co/XWuvfDugly reageer retweet
met terugwerkende kracht is dit een prima conclusie :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 15 mei 2017 @ 23:51:58 #143
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_170973008


_O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_170973074
"Yes it was classified but it wasn't a big deal. What is a big deal is what the Russians told me. See you give them something, and you get some back and you make sure you get back that what you get back is better stuff. That's how negotiation works. You give and take a little. It's all part of making deals, great deals that make America great Again."

Welcome to the spin zone

ericawerner twitterde op maandag 15-05-2017 om 23:52:08 McCain just saw WP: "We certainly don't want any president to leak classified information but the president does have the right to do that." reageer retweet
  dinsdag 16 mei 2017 @ 00:03:03 #145
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_170973204
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 23:46 schreef SureD1 het volgende:

[..]

#lockhimup #treason
Heh tsjah, voor presidenten gelden andere regels. Volgens het artikel:

For almost anyone in government, discussing such matters with an adversary would be illegal. As president, Trump has broad authority to declassify government secrets, making it unlikely that his disclosures broke the law.
pi_170973210
MPPregent twitterde op maandag 15-05-2017 om 23:16:31 H.R. McMaster “At no time were any intel sources or methods discussed & no military ops disclosed that were not alr… https://t.co/b7dvhOumMS reageer retweet
  dinsdag 16 mei 2017 @ 00:04:49 #147
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_170973233
Maar stel dus dat dit nieuws klopt, dan moet Trump er echt paranoide van worden hoe dichtbij een lekker zit.
  Moderator dinsdag 16 mei 2017 @ 00:05:35 #148
54278 crew  Tijger_m
42
pi_170973243
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 00:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Maar stel dus dat dit nieuws klopt, dan moet Trump er echt paranoide van worden hoe dichtbij een lekker zit.
Worden? ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 00:18:10 #149
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_170973387
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 00:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Maar stel dus dat dit nieuws klopt, dan moet Trump er echt paranoide van worden hoe dichtbij een lekker zit.
*Hosselcopter*
  dinsdag 16 mei 2017 @ 00:18:22 #150
323401 Kijkertje
met filter
pi_170973392
quote:
Trump went on to discuss aspects of the threat that the United States learned only through the espionage capabilities of a key partner. He did not reveal the specific intelligence-gathering method, but he described how the Islamic State was pursuing elements of a specific plot and how much harm such an attack could cause under varying circumstances. Most alarmingly, officials said, Trump revealed the city in the Islamic State’s territory where the U.S. intelligence partner detected the threat.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 16 mei 2017 @ 00:21:17 #151
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_170973428
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 23:44 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

[..]

_O-
quote:
according to current and former U.S. officials
Geloofwaardig
*Hosselcopter*
pi_170973458
quote:
10s.gif Op maandag 15 mei 2017 23:38 schreef rubbereend het volgende:
washingtonpost twitterde op maandag 15-05-2017 om 23:02:26 Exclusive: Trump revealed highly classified information to Russian diplomats in their Oval Office meeting last week https://t.co/qHTk7wC068 reageer retweet
Nadat hij voor het oog van zijn hotelgasten de Amerikaanse reactie op een Noord-Koreaanse raketproef ging bespreken verbaas ik me nergens meer over. Het zou me oprecht haast niet meer verbazen als hij volgende week een foto van de nuclear launch codes zou twitteren met als begeleidende tekst "James Comey better hope there are no "tapes" of our conversation before he starts leaking to the press".
  dinsdag 16 mei 2017 @ 00:27:13 #153
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_170973479
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 00:18 schreef Dibble het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:') die cartoonist heeft altijd van die extreem hersenloze cartoons.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 00:28:00 #154
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_170973489
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 00:21 schreef Dibble het volgende:

[..]


[..]

Geloofwaardig
Daar viel mijn oog ook op. Wel vreemd.
pi_170973490
Een oplettende Washington Post lezer spotte de telefoonnummer van James Mattis, de minister van defensie, op een foto van Trump's persoonlijke bodyguard die de telefoonnummer open en bloot bij zich droeg.

https://www.washingtonpos(...)m_term=.8929ee14f7f0

Hier de foto:

https://twitter.com/Bayl3rat/status/864227404264460289

Man man man. Wat een amateurisme.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 00:34:21 #156
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_170973574
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 00:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

:') die cartoonist heeft altijd van die extreem hersenloze cartoons.
Waar is het bewijs dan?
*Hosselcopter*
  dinsdag 16 mei 2017 @ 00:39:36 #157
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_170973656
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 00:34 schreef Dibble het volgende:

[..]

Waar is het bewijs dan?
Waarvoor?

Anyway, er zit gewoon geen slim geintje in. Matige poging tot humor. Doosjes met cases hebben niks opgeleverd, maar buiten dat alles nog, Clinton is verleden tijd, laat het gaan.
  Redactie Games dinsdag 16 mei 2017 @ 00:50:33 #158
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_170973779
Aan de andere kant, Trump is nu wel af van die geruchten dat de Russen de Amerikanen zouden hacken voor geheime info. Waarom moeilijk doen als je het gewoon kan geven? :')
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  dinsdag 16 mei 2017 @ 00:52:12 #159
323401 Kijkertje
met filter
pi_170973797
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 16 mei 2017 @ 01:25:08 #160
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
  dinsdag 16 mei 2017 @ 01:29:07 #161
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_170974008
quote:
Trump went on to discuss aspects of the threat that the United States learned only through the espionage capabilities of a key partner. He did not reveal the specific intelligence-gathering method, but he described how the Islamic State was pursuing elements of a specific plot and how much harm such an attack could cause under varying circumstances. Most alarmingly, officials said, Trump revealed the city in the Islamic State’s territory where the U.S. intelligence partner detected the threat.
Storm in een glas water allemaal.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 01:42:48 #163
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_170974033
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 23:55 schreef Nintex het volgende:
"Yes it was classified but it wasn't a big deal. What is a big deal is what the Russians told me. See you give them something, and you get some back and you make sure you get back that what you get back is better stuff. That's how negotiation works. You give and take a little. It's all part of making deals, great deals that make America great Again."

Welcome to the spin zone

ericawerner twitterde op maandag 15-05-2017 om 23:52:08 McCain just saw WP: "We certainly don't want any president to leak classified information but the president does have the right to do that." reageer retweet
McCain zei iets later: "If true, deeply disturbing..."

https://mobile.twitter.co(...)s/864250866475421697
pi_170974037
quote:
WH comms staffers just put the TVs on super loud after we could hear yelling coming from room with Bannon, Spicer, Sanders
https://twitter.com/Carrasquillo/status/864262056849092608
  dinsdag 16 mei 2017 @ 02:04:18 #165
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170974075
Witte Huis weer in crisismodus na een losse flodder van Trump.

Het begint een dagelijks ritueel te worden :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Redactie Games dinsdag 16 mei 2017 @ 02:09:10 #166
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_170974082
quote:
Dan ga ik er van uit dat Trump er ook bij was of was dit alleen tussen Bannon, Sanders en Spicer zelf?
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_170974087
Je zou bijna denken dat hij het expres doet en kijken hoever hij kan tot een impeachment

Maar maverick McCain is ech alleen maar talk, je zou toch denken dat iemand die aan zijn laatste termijn is gewoon schijt aan Trump heeft
pi_170974134
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 00:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Waarvoor?

Anyway, er zit gewoon geen slim geintje in. Matige poging tot humor. Doosjes met cases hebben niks opgeleverd, maar buiten dat alles nog, Clinton is verleden tijd, laat het gaan.
beetje zuur dit, laat gaan, dat i de gemiddelde SNL show ook
pi_170974141
-

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2017 02:59:34 ]
  dinsdag 16 mei 2017 @ 03:34:12 #170
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170974155
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 02:49 schreef skysherrif het volgende:

[..]

beetje zuur dit, laat gaan, dat i de gemiddelde SNL show ook
:O.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 16 mei 2017 @ 04:14:47 #171
323401 Kijkertje
met filter
pi_170974172
Goh, dit klinkt toch een stuk verstandiger dan het borstgetrommel van de 'leider' van de westerse wereld :D

Putin warns against 'intimidating' North Korea after latest missile launch
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 mei 2017 @ 06:42:34 #172
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170974305
Wat een onbenul. Wie is de bondgenoot eigenlijk? Die zullen zich wel aardig geschoffeerd voelen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 mei 2017 @ 06:56:56 #173
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170974327
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_170974350
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 01:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

McCain zei iets later: "If true, deeply disturbing..."

https://mobile.twitter.co(...)s/864250866475421697
Dat zegt McCain de hele tijd, maar actie ondernemen doet hij nooit.
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 mei 2017 @ 07:30:13 #175
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170974408
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 07:06 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat zegt McCain de hele tijd, maar actie ondernemen doet hij nooit.
De eerste honderd dagen. Toen gaf men Trump wat extra krediet.
Nu beginnen de afgevaardigden en senators van de GOP het toch ook wel zat te worden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 07:31:20 #176
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170974414
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 07:06 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat zegt McCain de hele tijd, maar actie ondernemen doet hij nooit.
Ik weet ook niet zeker wat hij in zijn eentje kan beginnen. En tot nu toe stond hij aardig alleen. En ik betwijfel of dat echt op korte termijn gaat veranderen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 mei 2017 @ 07:34:56 #177
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170974436
quote:
The discussion was about an IS plot and he reportedly went "off-script". The intelligence disclosed came from a US ally, information considered too sensitive to share with other US allies, the papers report.
Others present realised the mistake and scrambled to "contain the damage" by informing the CIA and the National Security Agency, says the Post.
The meeting came a day after Mr Trump fired his FBI chief, James Comey, sparking criticism that he had done so because the FBI was investigating alleged Russian ties.
A Russian photographer was present for part of the meeting but US media were not allowed to attend.
http://www.bbc.com/news/world-us-canada-39931012
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_170974501
quote:
HET TRUMP EFFECT!!! TRUMPGOD!!!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_170974513
Best verontrustend hoe men hier geruchten en roddels gelijk voor waar aannemen. :o
pi_170974523
quote:
Die gokken, vermoedelijk terecht, op staatssteun om die banen te behouden.
pi_170974530
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 07:55 schreef Refragmental het volgende:
Best verontrustend hoe men hier geruchten en roddels gelijk voor waar aannemen. :o

Jij hebt daar met betrekking tot Clinton ruime ervaring in. Waarom reageer je hier anders op? Immers hier lijkt serieuzer wat aan de hand.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 07:59:23 #182
192592 SureD1
------------------------------
pi_170974534
quote:
But the company is still moving ahead with plans announced last year to shift all small car production to Mexico. Plans for the next Mexican plant were dropped because of lower demand for small cars altogether. The small cars that were to be built there will now be built at another Mexican plant.

_O-
pi_170974555
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 07:55 schreef Refragmental het volgende:
Best verontrustend hoe men hier geruchten en roddels gelijk voor waar aannemen. :o

:D :'( :D .

Pas op hoor, of ik ga oude quotes van jou terugzoeken over al die Clinton-complotten waar je in gelooft.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 08:03:21 #184
192592 SureD1
------------------------------
pi_170974557
Goed om te zien dat McMaster glashard ontkent... zetten ze zich vast. Ik ga er van uit dat de WaPo namelijk een waterdicht verhaal heeft, anders komen ze hier niet mee. Ik ga popcorn inslaan... :D
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 mei 2017 @ 08:07:36 #185
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170974583
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 07:59 schreef SureD1 het volgende:

[..]

But the company is still moving ahead with plans announced last year to shift all small car production to Mexico. Plans for the next Mexican plant were dropped because of lower demand for small cars altogether. The small cars that were to be built there will now be built at another Mexican plant.

_O-
Ik zie de Mexicaanse president al twitteren:

Trabajos! Trabajos! TRABAJOS!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_170974586
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 07:31 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik weet ook niet zeker wat hij in zijn eentje kan beginnen. En tot nu toe stond hij aardig alleen. En ik betwijfel of dat echt op korte termijn gaat veranderen.
Hij heeft, op één keer na, gewoon met Trump meegestemd.
pi_170974595
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:03 schreef SureD1 het volgende:
Goed om te zien dat McMaster glashard ontkent... zetten ze zich vast. Ik ga er van uit dat de WaPo namelijk een waterdicht verhaal heeft, anders komen ze hier niet mee. Ik ga popcorn inslaan... :D
Tsja, als Trump dit gewoon mag doen dan gaan de Republikeinen hooguit een beetje morren, maar verder laten ze hem zijn gang gaan. Opportunisme ten top. Ik denk dat je dus nog even met de popcorn blijft zitten.
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 mei 2017 @ 08:09:52 #188
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170974603
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 07:55 schreef Refragmental het volgende:
Best verontrustend hoe men hier geruchten en roddels gelijk voor waar aannemen. :o

Eerder logisch met die oelewapper in de Oval Office.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 mei 2017 @ 08:11:47 #189
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170974624
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:09 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Tsja, als Trump dit gewoon mag doen dan gaan de Republikeinen hooguit een beetje morren, maar verder laten ze hem zijn gang gaan. Opportunisme ten top. Ik denk dat je dus nog even met de popcorn blijft zitten.
Ik vrees dat de President nu wel eens uit de loop kan worden gehouden. Dat lijkt me ook niet echt de bedoeling.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_170974651
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:11 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik vrees dat de President nu wel eens uit de loop kan worden gehouden. Dat lijkt me ook niet echt de bedoeling.
Dat zal figuren als Ryan en McConnell vrij letterlijk aan hun reet roesten. Die willen gewoon hun tax en health care reforms. En dat er een idioot in het Witte Huis zit interesseert ze niet.
pi_170974681
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

:D :'( :D .

Pas op hoor, of ik ga oude quotes van jou terugzoeken over al die Clinton-complotten waar je in gelooft.
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 07:58 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Jij hebt daar met betrekking tot Clinton ruime ervaring in. Waarom reageer je hier anders op? Immers hier lijkt serieuzer wat aan de hand.
Het grappige is, ik ben mij ervan bewust van mijn hypocrisie. :D
Zijn jullie dat ook van jullie zelf? Of blijven jullie weer hangen in de "ja maar hullie doen het ook!"?

Overigens serieuzer? Je weet geeneens details, enkel roddel en achterklap.
Het is kwalijker dat Clinton tijdens een live debat begint over de nucleaire reactietijden van de VS.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 08:18:21 #192
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170974685
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:15 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat zal figuren als Ryan en McConnell vrij letterlijk aan hun reet roesten. Die willen gewoon hun tax en health care reforms. En dat er een idioot in het Witte Huis zit interesseert ze niet.
Correct, die krijgen voldoende campagnegeld om herkozen te worden als ze hun broodheren tevreden stellen.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  dinsdag 16 mei 2017 @ 08:19:30 #193
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170974697
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 04:14 schreef Kijkertje het volgende:
Goh, dit klinkt toch een stuk verstandiger dan het borstgetrommel van de 'leider' van de westerse wereld :D

Putin warns against 'intimidating' North Korea after latest missile launch
Poetin doet niet anders dan intimideren, hij is hier zo hypocriet als wat.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_170974700
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:11 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik vrees dat de President nu wel eens uit de loop kan worden gehouden. Dat lijkt me ook niet echt de bedoeling.
"Ja dit keer is het echt serieus", zegt immer nerveuzer wordende Ulx voor de 12e keer dit jaar.

En over een week lijkt er zoals gewoonlijk weer niks aan de hand te zijn en springen we hier weer op het volgende gerucht, of gaat het over de 2 hotsdogs die Trump eet tijdens een bbq terwijl de rest er maar 1 pakt.
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 mei 2017 @ 08:20:32 #195
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170974702
Ik hoop in ieder geval dat de AIVD wel voorzichtiger is met informatie delen met de VS. Als Trump alles doorlult kan dat ons ook problemen geven.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 08:22:08 #196
56724 Wombcat
rent wiel
pi_170974712
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:20 schreef Ulx het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat de AIVD wel voorzichtiger is met informatie delen met de VS. Als Trump alles doorlult kan dat ons ook problemen geven.
Dat zal iig wel een consequentie zijn: als Trump wel geheime info deelt met de russen, maar niet met de eigen bondgenoten, dan ga je als bondgenoten natuurlijk ook geen info meer met de VS delen.
in a crowd you lose humanity
  dinsdag 16 mei 2017 @ 08:22:20 #197
192592 SureD1
------------------------------
pi_170974716
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:20 schreef Ulx het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat de AIVD wel voorzichtiger is met informatie delen met de VS. Als Trump alles doorlult kan dat ons ook problemen geven.
Erdogan mag aantreden voor wat staatsgeheimen vandaag:)

#butheremails...
pi_170974726
Het volgende nieuwsbericht is dan wel weer wat serieuzer te nemen.
http://www.fox5dc.com/news/local-news/254852337-story

Seth Rich, de DNC staffer die vorig jaar tijdens een roofoverval vermoord is (ondanks dat men niks van hem had geroofd), lijkt vlak voor zijn moord contact te hebben gehad met Wikileaks, aldus een door de familie ingehuurde privé detective.
Toeval wil het dat een gelekte mail van Podesta spreekt over "een voorbeeld stellen van een vermoede lekker".

Kan allemaal toeval zijn natuurlijk, maar dat er meer aan de hand is begint toch wel langzaam aan duidelijk te worden.
pi_170974775
Mooi, dit serieuzer nemen dan een president die zo incapabel is dat hij blijkbaar geheime informatie niet voor zich kan houden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170974780
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:18 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Correct, die krijgen voldoende campagnegeld om herkozen te worden als ze hun broodheren tevreden stellen.
En die vertegenwoordigen ook nog eens staten waar ze nooit, maar dan ook nooit op een Democratische kandidaat zouden stemmen. Die zitten de rest van hun politieke leven gebeiteld. Ik denk zelfs dat de Republikeinse partij ze niks kan schelen. Trump is een useful idiot voor ze. Trump kan morgen naar buiten lopen met een pistool en iemand op straat doodschieten en dan nog zullen ze hem verdedigen.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 08:29:13 #201
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170974786
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:23 schreef Refragmental het volgende:
Het volgende nieuwsbericht is dan wel weer wat serieuzer te nemen.
http://www.fox5dc.com/news/local-news/254852337-story

Seth Rich, de DNC staffer die vorig jaar tijdens een roofoverval vermoord is (ondanks dat men niks van hem had geroofd), lijkt vlak voor zijn moord contact te hebben gehad met Wikileaks, aldus een door de familie ingehuurde privé detective.
Toeval wil het dat een gelekte mail van Podesta spreekt over "een voorbeeld stellen van een vermoede lekker".

Kan allemaal toeval zijn natuurlijk, maar dat er meer aan de hand is begint toch wel langzaam aan duidelijk te worden.
Die is natuurlijk afgeknald door Hillary persoonlijk. Hij wilde doorvertellen dat Benghazi allemaal in scene was gezet en hij had ook het geboortecertificaat van Obama bij zich.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  dinsdag 16 mei 2017 @ 08:29:48 #202
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_170974795
En zoals altijd is er ook weer een oude tweet van Trump die bij deze berichtgeving past.

realDonaldTrump twitterde op woensdag 06-07-2016 om 13:12:45 Crooked Hillary Clinton and her team "were extremely careless in their handling of very sensitive, highly classified information." Not fit! reageer retweet
Nee, maar dit is redelijk gevaarlijk als de berichtgeving van de WaPo klopt. Net op de radio zei Arjen v/d Horst dat de verklaring van het Witte Huis niet de berichtgeving van de WaPo ontkent en dat andere media het verhaal bevestigen. Dus ik vrees dat het wel eens waar kan zijn.
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 mei 2017 @ 08:31:00 #203
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170974806
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:28 schreef Ludachrist het volgende:
Mooi, dit serieuzer nemen dan een president die zo incapabel is dat hij blijkbaar geheime informatie niet voor zich kan houden.
Het komt denk ik door de vaccinaties die Trump kreeg toen hij klein was.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 08:41:14 #204
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170974909
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

En die vertegenwoordigen ook nog eens staten waar ze nooit, maar dan ook nooit op een Democratische kandidaat zouden stemmen. Die zitten de rest van hun politieke leven gebeiteld. Ik denk zelfs dat de Republikeinse partij ze niks kan schelen. Trump is een useful idiot voor ze. Trump kan morgen naar buiten lopen met een pistool en iemand op straat doodschieten en dan nog zullen ze hem verdedigen.
Of dan krijgen ze Pence, die is even debiel maar minder vermakelijk.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  dinsdag 16 mei 2017 @ 08:41:43 #205
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170974913
Hij blijft maar door stuntelen :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_170974945
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:41 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Of dan krijgen ze Pence, die is even debiel maar minder vermakelijk.
Dat is waar. Maar ja, de Republikeinen weten elke vier jaar weer een oerconservatieve christenkneus op te stellen, dus dat gevaar is er altijd. Maar de meeste van die kneuzen zijn niet volslagen idioten zoals Trump.

Trump moet wat mij betreft het veld ruimen niet omdat zijn agenda kut is (dat is elke Republikeinse agenda), maar omdat hij een levensgevaarlijke idioot is die alle democratische normen en waarden aan zijn laars lapt.
pi_170974959
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:41 schreef Falco het volgende:
Hij blijft maar door stuntelen :')
Trump heeft toch ook gezegd dat de baan hem zwaarder viel dan verwacht.

Ik vind het niet zo'n goede president.
Make my day!
  dinsdag 16 mei 2017 @ 08:48:07 #208
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170974983
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:44 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar ja, de Republikeinen weten elke vier jaar weer een oerconservatieve christenkneus op te stellen, dus dat gevaar is er altijd. Maar de meeste van die kneuzen zijn niet volslagen idioten zoals Trump.

Trump moet wat mij betreft het veld ruimen niet omdat zijn agenda kut is (dat is elke Republikeinse agenda), maar omdat hij een levensgevaarlijke idioot is die alle democratische normen en waarden aan zijn laars lapt.
Ach, Trump is maar één ventje. Die kan het echt niet opnemen tegen alle facetten van de Amerikaanse rechtsstaat. Maar de voltallige Amerikaanse elite kan dit wel, en dat doen ze ook al vrij lang.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  dinsdag 16 mei 2017 @ 08:50:58 #209
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_170975009
Hillary Clinton is officieel uit de bossen gekomen trouwens.

HillaryClinton twitterde op maandag 15-05-2017 om 22:12:26 The last few months, I've been reflecting, spending time with family—and, yes, taking walks in the woods. reageer retweet
HillaryClinton twitterde op maandag 15-05-2017 om 22:12:42 We're launching Onward Together to encourage people to get involved, organize, and even run for office. https://t.co/8exooosvZ5 reageer retweet
pi_170975016
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:50 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Hillary Clinton is officieel uit de bossen gekomen trouwens.

HillaryClinton twitterde op maandag 15-05-2017 om 22:12:26 The last few months, I've been reflecting, spending time with family—and, yes, taking walks in the woods. reageer retweet
HillaryClinton twitterde op maandag 15-05-2017 om 22:12:42 We're launching Onward Together to encourage people to get involved, organize, and even run for office. https://t.co/8exooosvZ5 reageer retweet
God, ik hoop niet dat ze ergens via drie tussenpersonen geld van de OSF van Soros krijgen, dan zit je weer de hele dag naar allerlei complottheorieën te kijken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170975035
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:48 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Ach, Trump is maar één ventje. Die kan het echt niet opnemen tegen alle facetten van de Amerikaanse rechtsstaat. Maar de voltallige Amerikaanse elite kan dit wel, en dat doen ze ook al vrij lang.
In het normale politieke spel lukt het ze niet om de rechtsstaat onderuit te halen, dan zijn het gewoon allemaal relatief intelligente mensen die met elkaar deals maken. Echter, Trump zet het met zijn debiele gedrag in de hoogste versnelling. En dan komt de aap uit de mouw dat de Republikeinen niet bepaald het beste voor hebben met hun landgenoten.

Wellicht naïef, maar ik heb meer vertrouwen in het politieke spel wat in de achterkamers gespeeld wordt met een conservatief als Pence aan het roer dan wanneer Trump alles op de spits drijft.
pi_170975037
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:29 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Die is natuurlijk afgeknald door Hillary persoonlijk. Hij wilde doorvertellen dat Benghazi allemaal in scene was gezet en hij had ook het geboortecertificaat van Obama bij zich.
Het wapen schijnt ook persoonlijk door Soros gekocht te zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 16 mei 2017 @ 09:17:11 #213
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170975344
Dick Cheney nodigde je nog gewoon uit voor een jachtpartijtje
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170975409
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 14:12 schreef archito het volgende:

[..]

Is ook behoorlijk afhankelijk van andere factoren denk ik, als Trump het de komende jaren voor de rest redelijk gaat doen zou succes in het buitenland verschil kunnen maken, maar ik heb er weinig vertrouwen in.

Daarnaast is het bijna onmogelijk om in Noord Korea het regime af te zetten zonder veel kleerscheuren. Hoe ga je dat doen in een land wat totaal geen ervaring heeft met democratie en een bevolking die zwaar geïndoctrineerd is? De bevolking zal echt geen buitenlandse mogendheid accepteren dat het daar voor het zeggen krijgt, en een fatsoenlijk politiek systeem organiseren lukt ze al helemaal niet.
Neemt niet weg dat een oorlog met NK zo goed als onafwendbaar is. Trump zal nooit de geschiedenis in willen gaan als de president die wegkeek en pas ingreep toen het te laat was, zoals zijn laffe voorganger Obama dat met de opkomst van IS deed.

Wat men nodig heeft is een regering die niet vies is om zijn handen vuil te maken om zo'n regime change in NK te bewerkstelligen. Dan moet je bereid zijn meer in te zetten dan wat tactische drones. Schone oorlogen bestaan nu eenmaal niet.

Trump heeft qua diplomatieke relaties al zoveel meer bereikt dan zijn voorganger Obama. Trump wist de Chinezen tot een patstelling te doorbreken inzake NK, iets wat zijn voorgangers nalieten. Iedereen is inmiddels tot het besef gekomen dat NK momenteel de grootste bedreiging vormt voor het behoud van de wereldvrede. Feitelijk verbleekt een conflict als Syrië hierbij want we hebben het hier over een kernmacht die bijna in staat is zijn nucleaire lading op lange afstanden af te schieten. Dit is geen spel meer, we staan aan de vooravond van oorlog.

Een succesvolle afhandeling van een regimechange in NK zal Trump een tweede termijn als president van Amerika opleveren. Net zoals zijn voorganger Bush jr toen die het regime van Saddam Hoessein wist af te zetten.
pi_170975434
Iedereen is gek behalve Elzies!!! *O* *O* *O*
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 16 mei 2017 @ 09:25:39 #216
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170975463
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:21 schreef Elzies het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat een oorlog met NK zo goed als onafwendbaar is.
Ge-lul.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_170975476
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:25 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Ge-lul.
Elzies heeft de afgelopen jaren over minimaal vijf conflicten gezegd dat ze onafwendbaar zijn. Dat komt omdat hij er echt op hoopt dat het gebeurt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 09:30:30 #218
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_170975540
WouterZwart twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 01:56:12 Tekenend hoe Rep senator Corker nu praat over President Trump en Witte Huis als "zij". Nog maar heel kort geleden w… https://t.co/nhcRDjFIn1 reageer retweet
Nu kan het natuurlijk toeval zijn. Maar als dit vaker gaat gebeuren dan zie je toch dat de partij zich langzaam verwijdert van de minkukels in het Witte Huis.
pi_170975681
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:25 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Ge-lul.
Gelul zonder weerwoord.

Geloof je nu werkelijk dat landen als de VS, Japan en ZK gaan wachten tot NK met lange afstand raketten in staat is een nucleaire lading af te schieten? Zeker met de Republikeinen aan het roer? Oorlogen zijn voor minder gestart.

Natuurlijk balen al die tegenstanders van Trump als zo'n campagne succesvol verloopt want dat betekent dat Trumps populariteit tot ongekende hoogten stijgt. Tja, waar blijf je dan met je zelfverzonnen fake-news van de dag? :')
pi_170975788
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:40 schreef Elzies het volgende:

[..]

Gelul zonder weerwoord.

Geloof je nu werkelijk dat landen als de VS, Japan en ZK gaan wachten tot NK met lange afstand raketten in staat is een nucleaire lading af te schieten? Zeker met de Republikeinen aan het roer? Oorlogen zijn voor minder gestart.

Natuurlijk balen al die tegenstanders van Trump als zo'n campagne succesvol verloopt want dat betekent dat Trumps populariteit tot ongekende hoogten stijgt. Tja, waar blijf je dan met je zelfverzonnen fake-news van de dag? :')
In wat voor wereld leef jij in vredesnaam? Trump z'n populariteit heeft een dieptepunt bereikt en het lijkt er niet op dat het tij gaat keren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator dinsdag 16 mei 2017 @ 09:47:56 #221
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_170975817
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:21 schreef Elzies het volgende:

Een succesvolle afhandeling van een regimechange in NK zal Trump een tweede termijn als president van Amerika opleveren. Net zoals zijn voorganger Bush jr toen die het regime van Saddam Hoessein wist af te zetten.
Bush won ondanks de Irak oorlog, niet dankzij deze oorlog. Meteen na de invasie was Bush even populair...een jaar later richting de verkiezingen was z'n approval rating nog maar 46%.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 09:48:07 #222
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_170975819
Iemand heeft een tekst op een Trump Hotel (DC) geprojecteerd:

  dinsdag 16 mei 2017 @ 09:49:05 #223
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170975837
Die ingang ziet eruit als een matige replica van een kasteel.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_170975853
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:21 schreef Elzies het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat een oorlog met NK zo goed als onafwendbaar is. Trump zal nooit de geschiedenis in willen gaan als de president die wegkeek en pas ingreep toen het te laat was, zoals zijn laffe voorganger Obama dat met de opkomst van IS deed.
Oh ja, waarom is die oorlog precies zo goed als onafwendbaar? NK lijkt hoofdzakelijk geïnteresserd in zelfbehoud. Trump heeft ook al wel laten zien dat hij niet bereid is veel meer te doen dan wat stoere woorden roepen en een beetje druk zetten om extra sancties te bewerkstellingen, lijkt zijn 'laffe voorganger' wel.

quote:
Wat men nodig heeft is een regering die niet vies is om zijn handen vuil te maken om zo'n regime change in NK te bewerkstelligen. Dan moet je bereid zijn meer in te zetten dan wat tactische drones. Schone oorlogen bestaan nu eenmaal niet.
Ik dacht dat het nu juist zo geweldig was dat Trump zich niet zomaar in buitenlandse avontuurtjes zou storten, in tegenstelling tot oorloghitser Clinton? De bereidheid in de VS om een grondoorlog te starten in NK is er helemaal niet.

quote:
Trump heeft qua diplomatieke relaties al zoveel meer bereikt dan zijn voorganger Obama. Trump wist de Chinezen tot een patstelling te doorbreken inzake NK, iets wat zijn voorgangers nalieten. Iedereen is inmiddels tot het besef gekomen dat NK momenteel de grootste bedreiging vormt voor het behoud van de wereldvrede. Feitelijk verbleekt een conflict als Syrië hierbij want we hebben het hier over een kernmacht die bijna in staat is zijn nucleaire lading op lange afstanden af te schieten. Dit is geen spel meer, we staan aan de vooravond van oorlog.

Een succesvolle afhandeling van een regimechange in NK zal Trump een tweede termijn als president van Amerika opleveren. Net zoals zijn voorganger Bush jr toen die het regime van Saddam Hoessein wist af te zetten.
Veel fantasie, weinig kennis van geopolitiek. Er is geen enkele patstelling doorbroken. China is al vele jaren niet blij met NK, maar ziet het land en haar huidige regime als de 'meest stabiele optie'. Ze zitten niet te wachten op vluchtelingenstromen of een Amerikaanse bondgenoot aan hun landsgrens. Er is dan ook exact nul veranderd in het beleid van China ten opzichte van NK. Wat wel veranderd is, is hun beleid ten opzichte van Zuid-Korea, namelijk nieuwe sancties vanwege het plaatsen van THAAD. Sterker nog, dergelijk optreden van de VS in combinatie met eventueel escalatie in de Zuid-Chinese Zee kunnen eerder leiden tot een omkering van het Chinese beleid.
De nieuwe regering van Zuid-Korea zit overigens ook niet te wachten op een escalerend conflict met het Noorden.
Geopolitiek is geen Hollywoodfilm met de goeden tegen de slechten, maar een complex geheel aan tegenstrijdige belangen en partijen met elk hun eigen agenda.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_170975955
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:47 schreef Mike het volgende:

[..]

Bush won ondanks de Irak oorlog, niet dankzij deze oorlog. Meteen na de invasie was Bush even populair...een jaar later richting de verkiezingen was z'n approval rating nog maar 46%.
Niemand verwachtte dat Bush jr zou worden herkozen. Ik zie best veel parallellen met Trump. De continue aanvallen vol laster en leugens door zijn tegenstanders. Uiteindelijk koos Amerika toch voor Bush jr. 's tweede termijn.

Tegenstanders bleven tot op de laatste seconde roepen dat Trump onmogelijk de presidentsverkiezingen kon winnen, terwijl het een gemakkelijke gelopen race bleek. We zien nu dezelfde lastercampagne als bij Bush jr. toentertijd. Ook toen werden er onomstotelijk complotten rondom zijn persoon bedacht, met dit verschil dat in deze tijd de media erin meegaan en het toen meer was voorbehouden aan een specifiek soort media. Maar het geheel is in deze tijd natuurlijk allemaal met elkaar versmolten want er bestaat geen onafhankelijke media meer.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 09:58:19 #226
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_170975995
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:49 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Die ingang ziet eruit als een matige replica van een kasteel.
Het gebouw ziet er inderdaad een beetje uit alsof een Engels kasteel en een Frans Chateau een bastaard hebben gekregen (met een enorme toren). :')


Buzzfeed schrijft trouwens:

"One official noting that 'it’s far worse than what has already been reported.'"

Maar ja... Buzzfeed. Geen idee hoe serieus die worden genomen op politiek vlak.
pi_170976003
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:56 schreef Elzies het volgende:

[..]

Niemand verwachtte dat Bush jr zou worden herkozen.
http://www.realclearpolit(...)kerry-939.html#polls

Dit zijn alle polls van die verkiezing. Vertel me eens wat je hier ziet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170976008
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:49 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Die ingang ziet eruit als een matige replica van een kasteel.
De man heeft dezelfde 'smaak' als een doorsnee kamper.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 16 mei 2017 @ 09:59:03 #229
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_170976009
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:56 schreef Elzies het volgende:
Tegenstanders bleven tot op de laatste seconde roepen dat Trump onmogelijk de presidentsverkiezingen kon winnen, terwijl het een gemakkelijke gelopen race bleek.
Gezien de popular vote is dit gewoon niet waar.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Moderator dinsdag 16 mei 2017 @ 10:00:10 #230
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_170976037
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:56 schreef Elzies het volgende:

[..]

Niemand verwachtte dat Bush jr zou worden herkozen. Ik zie best veel parallellen met Trump. De continue aanvallen vol laster en leugens door zijn tegenstanders. Uiteindelijk koos Amerika toch voor Bush jr. 's tweede termijn.

Tegenstanders bleven tot op de laatste seconde roepen dat Trump onmogelijk de presidentsverkiezingen kon winnen, terwijl het een gemakkelijke gelopen race bleek. We zien nu dezelfde lastercampagne als bij Bush jr. toentertijd. Ook toen werden er onomstotelijk complotten rondom zijn persoon bedacht, met dit verschil dat in deze tijd de media erin meegaan en het toen meer was voorbehouden aan een specifiek soort media. Maar het geheel is in deze tijd natuurlijk allemaal met elkaar versmolten want er bestaat geen onafhankelijke media meer.
Volgens mij is je geheugen rondom deze tijd niet helemaal intact, want het was juist andersom: de complotten werden over de tegenstander van Bush, John Kerry, verzonnen.

Bush had een enorme puinhoop van Irak gemaakt en er waren drastische maatregelen nodig om hem toch verkozen te krijgen. Het ergste voorbeeld daarvan was natuurlijk Swift Vets and POWs for Truth (https://en.wikipedia.org/wiki/Swift_Vets_and_POWs_for_Truth). Dit soort aanvallen gecombineerd met het matige charisma van Kerry zorgde ervoor dat Bush herkozen werd, niet de Irak-oorlog.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_170976070
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:59 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Gezien de popular vote is dit gewoon niet waar.
Elzies leeft in zijn eigen (gestoorde) wereldje met zijn zogenaamde complotten tegen zijn oranje held waarbij hij natuurlijk vergeet dat het zijn alt-right vriendjes zijn die elke tegenstander van zijn oranje held met complotten kapot probeerden te maken.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 10:03:51 #232
192592 SureD1
------------------------------
pi_170976094
Pushbacks van het Witte Huis zijn aan dovemansoren (en elzies en dibble) gericht:

http://www.politico.com/s(...)trust-problem-238422

Ze hebben te vaak gelogen :Y
pi_170976213
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 10:00 schreef Mike het volgende:

[..]

Volgens mij is je geheugen rondom deze tijd niet helemaal intact, want het was juist andersom: de complotten werden over de tegenstander van Bush, John Kerry, verzonnen.

Bush had een enorme puinhoop van Irak gemaakt en er waren drastische maatregelen nodig om hem toch verkozen te krijgen. Het ergste voorbeeld daarvan was natuurlijk Swift Vets and POWs for Truth (https://en.wikipedia.org/wiki/Swift_Vets_and_POWs_for_Truth). Dit soort aanvallen gecombineerd met het matige charisma van Kerry zorgde ervoor dat Bush herkozen werd, niet de Irak-oorlog.
Dat is een persoonlijke interpretatie. Feit blijft overeind staan dat deze man die zo door zijn tegenstanders werd verguisd en belasterd toch werd herkozen door een meerderheid van Amerikanen, althans volgens hun kiesstelsel.

De parallel met Trump is treffend. Een continue stroom van nepberichten, insinuaties en verdacht makerij had geen effect op het gekozen presidentschap van Trump.

In tijden van oorlog verenigd een land als Amerika zich achter zijn president. Dat zal ook gaan gebeuren wanneer een oorlog tussen de VS en NK zal gaan plaatsvinden. Ik acht die kans met de dag waarschijnlijker.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 10:15:58 #234
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170976261
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 10:12 schreef Elzies het volgende:
althans volgens hun kiesstelsel.

Ho ho, je vergeet de kiezersfraude. In feite hebben 2 miljard Amerikanen op Trump gestemd en niemand op Killary.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_170976361
Als er een gewelddadige regime change komt in NK vrees ik dat het hele schiereiland een grote rokende puinhoop wordt met ontelbare doden en vluchtelingen..... Niet dat dat Trump ook maar iets uitmaakt natuurlijk, alles voor de ratings.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 10:22:59 #236
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_170976389
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 10:21 schreef Barbusse het volgende:
Als er een gewelddadige regime change komt in NK vrees ik dat het hele schiereiland een grote rokende puinhoop wordt met ontelbare doden en vluchtelingen..... Niet dat dat Trump ook maar iets uitmaakt natuurlijk, alles voor de ratings.
The ratings! My god, think of the ratings! Best ratings ever!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 16 mei 2017 @ 10:25:02 #237
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_170976425
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 10:03 schreef SureD1 het volgende:
Pushbacks van het Witte Huis zijn aan dovemansoren (en elzies en dibble) gericht:

http://www.politico.com/s(...)trust-problem-238422

Ze hebben te vaak gelogen :Y
The president who cried: "Wolf!"
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 16 mei 2017 @ 10:46:27 #238
192592 SureD1
------------------------------
pi_170976881
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 10:25 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

The president who cried: "Wolf!"
En de nieuwe kleren van de keizer. pick your fairytale met die gek...
pi_170976957
Trump agenda vandaag
* Speak with King Abdullah II of Jordan
* Meeting with President Recep Tayyip Erdogan of Turkey
* Press conference with the Turkish President
* Expanded bilateral meeting with the Turkish President
* Meeting with the Secretary of Health and Human Services Dr. Tom Price
* Meeting with the Director of the Office of Management and Budget Mick Mulvaney


Senaat vandaag met weer wat Trump nominees:
* Hearing to examine the nomination of Sigal Mandelker, of New York, to be Under Secretary for Terrorism and Financial Crimes of the Department of the Treasury
* Hearing to examine the nomination of Marshall Billingslea, of Virginia, to be Assistant Secretary for Terrorist Financing of the Department of the Treasury
* Hearing to examine the nomination of Dr. Heath Tarbert, of Maryland, to be Assistant Secretary for International Markets of the Department of the Treasury
* Hearing to examine the nomination of Mira Ricardel, of California, to be Under Secretary for Export Administration of the Department of Commerce
* Business meeting to consider the nomination of John Sullivan, of Maryland, to be Deputy Secretary of State
* Hearings to examine bipartisan Medicare policies that improve care for patients with chronic conditions
* Hearings to examine leveraging Federal funding, focusing on innovative solutions for infrastructure
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_170977010
MarinaMarraco twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 03:48:04 NEW: Seth Rich's family hired former @DCPoliceDept detective & tells @fox5dc tonight: there IS evidence Rich WAS "… https://t.co/ngycIrSivV reageer retweet
quote:
Just two months shy of the one-year anniversary of Rich's death, FOX 5 has learned there is new information that could prove these theorists right.

Seth Rich Family's private investigator: There is evidence Seth Rich had contact with WikiLeaks prior to death
Rod Wheeler, a private investigator hired by the Rich family, suggests there is tangible evidence on Rich's laptop that confirms he was communicating with WikiLeaks prior to his death.

Now, questions have been raised on why D.C. police, the lead agency on this murder investigation for the past ten months, have insisted this was a robbery gone bad when there appears to be no evidence to suggest that.

Wheeler, a former D.C. police homicide detective, is running a parallel investigation into Rich’s murder. He said he believes there is a cover-up and the police department has been told to back down from the investigation.

"The police department nor the FBI have been forthcoming,” said Wheeler. “They haven't been cooperating at all. I believe that the answer to solving his death lies on that computer, which I believe is either at the police department or either at the FBI. I have been told both.”

When we asked Wheeler if his sources have told him there is information that links Rich to Wikileaks, he said, “Absolutely. Yeah. That's confirmed."

Wheeler also told us, "I have a source inside the police department that has looked at me straight in the eye and said, ‘Rod, we were told to stand down on this case and I can’t share any information with you.’ Now, that is highly unusual for a murder investigation, especially from a police department. Again, I don’t think it comes from the chief’s office, but I do believe there is a correlation between the mayor's office and the DNC and that is the information that will come out [Tuesday].

(FOX news)
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 mei 2017 @ 11:05:04 #241
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170977308
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 10:51 schreef skysherrif het volgende:
MarinaMarraco twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 03:48:04 NEW: Seth Rich's family hired former @DCPoliceDept detective & tells @fox5dc tonight: there IS evidence Rich WAS "… https://t.co/ngycIrSivV reageer retweet
[..]

(FOX news)
Ik krijg hier wel een "Snel! Ander onderwerp!" gevoel bij.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_170977335
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:05 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik krijg hier wel een "Snel! Ander onderwerp!" gevoel bij.
Kan, maar dit zaakje riekte natuurlijk al vanaf het begin....

Hoop dat dit onderzoek kan worden heropend
  dinsdag 16 mei 2017 @ 11:09:04 #243
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_170977404
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 10:49 schreef antiderivative het volgende:

Senaat vandaag met weer wat Trump nominees:

In dit tempo kan je dat de komende maanden elke dag er wel bij zetten. Hij moet nog enkele honderden mensen nomineren.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 11:09:05 #244
192592 SureD1
------------------------------
pi_170977405
Kan in een ander topic toch, bij voorkeur in een ander subforum (over die DNC gast)
pi_170977476
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:09 schreef SureD1 het volgende:
Kan in een ander topic toch, bij voorkeur in een ander subforum (over die DNC gast)
Want? Dit heeft best veel te maken met amerikaanse politiek (if true)
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 mei 2017 @ 11:13:29 #246
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170977523
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:06 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Kan, maar dit zaakje riekte natuurlijk al vanaf het begin....

Hoop dat dit onderzoek kan worden heropend
Misschien onder leiding van Bannon.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 11:14:32 #247
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_170977555
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:40 schreef Elzies het volgende:

Geloof je nu werkelijk dat landen als de VS, Japan en ZK gaan wachten tot NK met lange afstand raketten in staat is een nucleaire lading af te schieten? Zeker met de Republikeinen aan het roer? Oorlogen zijn voor minder gestart.
Gelukkig sta jij niet aan het roer want zo te lezen ben je in staat om de miljoenen burgers in Seoul op te offeren op het altaar van je ego.
Verder hebben de omringende landen ook dondersgoed in de gaten dat de problemen in NK niet zomaar op te lossen zijn met een oorlog en dat je daarmee een humanitaire crisis van ongekende omvang creëert waarbij vooral China (maar ook ZK) niet zit te wachten op enkele miljoenen uitgehongerde vluchtelingen.

Je valt niet zo snel een land aan met kern- en chemische wapens, niet als je op een andere manier de rust kan bewaren.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 11:15:02 #248
192592 SureD1
------------------------------
pi_170977568
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:11 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Want? Dit heeft best veel te maken met amerikaanse politiek (if true)
We shall see - tr gemaakt :)
  dinsdag 16 mei 2017 @ 11:15:10 #249
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_170977571
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:13 schreef Ulx het volgende:

[..]

Misschien onder leiding van Bannon.
Die wordt er toch binnenkort uitgegooid, net als Priebus?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 11:16:41 #250
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_170977609
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:11 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Want? Dit heeft best veel te maken met amerikaanse politiek (if true)
Ja, maar het blijft nu dus bij extreem vage geruchten over een verder niet relevant persoon. Hou de discussie erover, tot er fatsoenlijk bewijs is, maar in BNW.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  dinsdag 16 mei 2017 @ 11:20:22 #251
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_170977678
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
WouterZwart twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 01:56:12 Tekenend hoe Rep senator Corker nu praat over President Trump en Witte Huis als "zij". Nog maar heel kort geleden w… https://t.co/nhcRDjFIn1 reageer retweet
Nu kan het natuurlijk toeval zijn. Maar als dit vaker gaat gebeuren dan zie je toch dat de partij zich langzaam verwijdert van de minkukels in het Witte Huis.
Dit zei ik gisteren nog, een boel republikeinen zijn op het moment bezig zichzelf in veilig vaarwater te manoeuvreren, want het wordt duidelijk dat het absoluut misgaat in het Witte Huis, die nu in een neergaande spiraal is gekomen. En als dat gebeurt willen ze niet meegetrokken worden, want nagenoeg elke politicus in Washington heeft toekomstaspiraties.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_170977721
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:16 schreef Euribob het volgende:

[..]

Ja, maar het blijft nu dus bij extreem vage geruchten over een verder niet relevant persoon. Hou de discussie erover, tot er fatsoenlijk bewijs is, maar in BNW.
Gelukkig is er wel een overvloed aan bewijs dat trump daadwerkelijk heeft samen gewerkt met rusland en mogen we daar volop hier over discusseren :)

Laat jij je weer eens kennen bob :')
  dinsdag 16 mei 2017 @ 11:22:36 #253
192592 SureD1
------------------------------
pi_170977733
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:20 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dit zei ik gisteren nog, een boel republikeinen zijn op het moment bezig zichzelf in veilig vaarwater te manoeuvreren, want het wordt duidelijk dat het absoluut misgaat in het Witte Huis, die nu in een neergaande spiraal is gekomen. En als dat gebeurt willen ze niet meegetrokken worden, want nagenoeg elke politicus in Washington heeft toekomstaspiraties.
Politico berichtte gisteren al dat juristen White House staffers aanraden om 'counsel' te zoeken, m.a.w. een advocaat in de arm te nemen...
pi_170977749
quote:
Supreme Court leaves in place ruling that struck down N.C.'s voter ID law

The Supreme Court is leaving in place a ruling that struck down North Carolina's voter identification law as unconstitutional because it was intended to suppress the votes of African Americans.

Chief Justice John Roberts issued an unusual statement Monday saying the high court's decision not to wade into the case should not be taken as an indication of the justices' views on the broader issues at stake. He suggested the high court's decision was due to confusion over the newly-elected Democratic governor and attorney general's efforts to have the state back out of the litigation and accept the 4th Circuit's decision last year voiding the controversial measure.

"Given the blizzard of filings over who is and who is not authorized to seek review in this Court under North Carolina law, it is important to recall our frequent admonition that '[t]he denial of a writ of certiorari imports no expression of opinion upon the merits of the case,'" Roberts wrote.

No justice publicly dissented from the court's decision not to take the case or indicated whether he or she agreed with Roberts’ explanation of why the court was punting on the issue.

North Carolina's Republican-controlled legislature passed the measure in 2013, requiring the presentation of photo ID at the polls, shortening the early-voting period, and ending the practice of same-day registration.

In April 2016, a district court judge appointed by President George W. Bush issued a nearly-500-page ruling turning down a challenge to the law. However, a three-judge panel of Democratic appointees on the Richmond-based 4th Circuit Court of Appeals reversed that decision last July and held that the law was passed with the intent of discriminating on the basis of race.

Then-Gov. Pat McCrory, a Republican, asked the Supreme Court to step in on an emergency basis. However, the law remained blocked through last fall's election because the justices deadlocked, 4-4, on the issue. It was one of several cases likely affected by the death of Supreme Court Justice Antonin Scalia early last year.

Democratic Gov. Roy Cooper, who won election last November sought to withdraw the state's appeal, as did Democratic Attorney General Josh Stein. However, Republican leaders in the state legislature asked the Supreme Court to hear the case despite Cooper and Stein's objections.
bron
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_170977752
http://www.independent.co(...)-block-a7737666.html

McConnell ziet Garland wel zitten aan het hoofd van de FBI. Politiek handig gedaan van deze personificatie van de duivel, nadat de Democraten hadden gezegd elke kandidaat te blokkeren tot er een onafhankelijke leider van het onderzoek wordt aangesteld. Zouden ze dat ook doen met de door hun voorgestelde kandidaat voor de Supreme Court?
  dinsdag 16 mei 2017 @ 11:24:07 #256
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_170977771
Tot nu toe hebben de volgende media erover bericht:

Initiële artikel: The Washington Post.

Bevestigd met eigen bronnen: Reuters:
Reuters twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 00:41:29 JUST IN: Two U.S. officials confirm Washington Post report that Trump revealed highly classified information in meeting with Russia's Lavrov reageer retweet
Bericht Reuters overgenomen door New York Times en BuzzFeed.

Wall Street Journal bevestigd, maar meldt slecht 1 bron.

Yeah, this is not going away.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_170977809
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:05 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik krijg hier wel een "Snel! Ander onderwerp!" gevoel bij.
Het Seth Rich verhaal brak een uur eerder dan het verzinsel van de WaPo.
Dus ja, dat gevoel van "Snel, Ander onderwerp" kan wel kloppen.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 11:27:53 #258
192592 SureD1
------------------------------
pi_170977847
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:24 schreef DustPuppy het volgende:
Tot nu toe hebben de volgende media erover bericht:

Initiële artikel: The Washington Post.

Bevestigd met eigen bronnen: Reuters:
Reuters twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 00:41:29 JUST IN: Two U.S. officials confirm Washington Post report that Trump revealed highly classified information in meeting with Russia's Lavrov reageer retweet
Bericht Reuters overgenomen door New York Times en BuzzFeed.

Wall Street Journal bevestigd, maar meldt slecht 1 bron.

Yeah, this is not going away.
En in Politico een analyse waarom de pushback van het Witte Huis (McMaster met name, maar ook Tillerson) ineffectief is.

Ben benieuwd naar Spicer straks...
pi_170977874
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:26 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het Seth Rich verhaal brak een uur eerder dan het verzinsel van de WaPo.
Dus ja, dat gevoel van "Snel, Ander onderwerp" kan wel kloppen.
Volgens het artikel komt er dinsdagochtend een reportage met nieuwe bevindingen op Fox, nog een paar uur dus. Laten we daar op wachten.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 11:31:07 #260
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_170977905
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:26 schreef Refragmental het volgende:
het verzinsel van de WaPo.

:')

Jij bent zo ongeveer de enige die het niet serieus neemt. En dat is inclusief de Republikeinse partij en het Witte Huis.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_170977919
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:31 schreef Dagonet het volgende:

[..]

:')

Jij bent zo ongeveer de enige die het niet serieus neemt. En dat is inclusief de Republikeinse partij en het Witte Huis.
Wat/waar is eigenlijk het bewijs dat het is gebeurd? Oprechte vraag
pi_170977934
Refragmental grossierde maandenlang in het posten van indianenverhalen waar Alex Jones z'n vingers bij af zou likken. Maar het stuk van WaPo noemt meneer een verzinsel, omdat er anonieme bronnen worden opgevoerd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_170977962
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:26 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het Seth Rich verhaal brak een uur eerder dan het verzinsel van de WaPo.
Seth Rich: May 15 2017 10:41PM EDT
Trump: May 15 at 7:45 PM
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170977972
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:31 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Wat/waar is eigenlijk het bewijs dat het is gebeurd? Oprechte vraag
Waarom blijft het overweldigende bewijs dat er niks gebeurd vanuit het WH achterwege?
Als er echt geen vuiltje aan de lucht zou zijn, zoals Trump en co. ons willen laten geloven, zou er met een middagje open kaart spelen niks meer aan de hand zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 16 mei 2017 @ 11:35:22 #265
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_170977983
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:31 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Wat/waar is eigenlijk het bewijs dat het is gebeurd? Oprechte vraag
Kom op man, zelfs het Witte Huis bevestigd dat ze erover gesproken hebben, die ontkennen alleen dat specifieke bronnen en methodes zijn genoemd.

Reken maar dat de bondgenoten nu wel drie keer nadenken voordat ze iets met de VS gaan delen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 11:35:39 #266
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_170977989
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:22 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Gelukkig is er wel een overvloed aan bewijs dat trump daadwerkelijk heeft samen gewerkt met rusland en mogen we daar volop hier over discusseren :)

Laat jij je weer eens kennen bob :')
Je snapt toch wel dat er een duidelijk verschil zit tussen speculeren over mogelijke politieke motieven achter een dood en speculeren over de connecties tussen Team Trump en Rusland?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_170977990
http://www.politico.com/s(...)ngman-erdogan-238418

American exceptionalism is dood, na Trump. Media in bijzonder ondemocratische landen zijn aan het prijsschieten op Trump en zijn belangenverstrengeling en autoritaire stijl van regeren. De VS worden met gelijke munt terugbetaald.

Dit kost decennia om weer te herstellen.
pi_170977993
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:26 schreef Refragmental het volgende:

[..]
het verzinsel van de WaPo.
Tevens is het door 2 andere kranten bevestigd met eigen bronnen. Dat is dus niet bepaald 'een verzinsel' in dat geval, he.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170978046
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:36 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Tevens is het door 2 andere kranten bevestigd met eigen bronnen. Dat is dus niet bepaald 'een verzinsel' in dat geval, he.
Die kranten zijn onderdeel van de MSM en derhalve niet te vertrouwen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 16 mei 2017 @ 11:38:24 #270
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_170978053
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:22 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Gelukkig is er wel een overvloed aan bewijs dat trump daadwerkelijk heeft samen gewerkt met rusland en mogen we daar volop hier over discusseren :)

Want als alle intelligence organisaties dat zeggen dan is dat niet voldoende bewijs?

Wat telt voor jou als voldoende bewijs? Wil je de rapporten zelf inzien? Wil je bekentenissen op TV? Wat?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_170978063
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:31 schreef Dagonet het volgende:

[..]

:')

Jij bent zo ongeveer de enige die het niet serieus neemt. En dat is inclusief de Republikeinse partij en het Witte Huis.
Serieuze vraag, hoe vaak hebben "onbevestigde bronnen e.d" gelijk gehad in de afgelopen periode?

Ik wist nog dat vorig jaar "onbevestigde bronnen e.d." niet serieus werden genomen toen het over de rotzooi van Clinton ging. Waarom nu dan opeens wel? Ondanks dat bewezen vaak de media er gewoon naast zit en zelfs ronduit liegt.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 11:39:51 #272
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_170978079
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:22 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Politico berichtte gisteren al dat juristen White House staffers aanraden om 'counsel' te zoeken, m.a.w. een advocaat in de arm te nemen...
Trump is blijkbaar ook van plan om een hele zwik openbare aanklagers de zak te geven die direkt en indirect betrokken zijn bij de malversaties van Trump. Legaal mag dit, maar dit zal wel veel vraagtekens zetten..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_170978084
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:38 schreef Refragmental het volgende:

Ondanks dat bewezen vaak de media er gewoon naast zit en zelfs ronduit liegt.
Is dat echt zo?

Kom eens met bronnen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 16 mei 2017 @ 11:40:17 #274
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_170978087
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:38 schreef Refragmental het volgende:
Serieuze vraag, hoe vaak hebben "onbevestigde bronnen e.d" gelijk gehad in de afgelopen periode?

Ik wist nog dat vorig jaar "onbevestigde bronnen e.d." niet serieus werden genomen toen het over de rotzooi van Clinton ging. Waarom nu dan opeens wel?
Onbevestigde bronnen worden serieuzer genomen als ze gequote worden in serieuze media.

quote:
Ondanks dat bewezen vaak de media er gewoon naast zit en zelfs ronduit liegt.
Minder vaak dan de onophoudelijke stroom leugens uit het Witte Huis.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_170978092
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:38 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Serieuze vraag, hoe vaak hebben "onbevestigde bronnen e.d" gelijk gehad in de afgelopen periode?

Ik wist nog dat vorig jaar "onbevestigde bronnen e.d." niet serieus werden genomen toen het over de rotzooi van Clinton ging. Waarom nu dan opeens wel? Ondanks dat bewezen vaak de media er gewoon naast zit en zelfs ronduit liegt.
Noem eens iets uit de afgelopen week wat volledig is gelogen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_170978189
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:38 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Serieuze vraag, hoe vaak hebben "onbevestigde bronnen e.d" gelijk gehad in de afgelopen periode?
Vrij vaak, bijvoorbeeld toen ze zeiden dat Trump Comey sowieso had ontslagen, terwijl het Witte Huis nog even volhield dat het toch echt wel kwam door een brief vanuit het DOJ.

quote:
Ik wist nog dat vorig jaar "onbevestigde bronnen e.d." niet serieus werden genomen toen het over de rotzooi van Clinton ging. Waarom nu dan opeens wel? Ondanks dat bewezen vaak de media er gewoon naast zit en zelfs ronduit liegt.
Hoezo onbevestigde bronnen? Drie verschillende nieuwsmedia hebben dit verhaal onafhankelijk van elkaar bevestigd. Dan is er toch weinig onbevestigd meer aan de bron?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170978238
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:35 schreef Euribob het volgende:

[..]

Je snapt toch wel dat er een duidelijk verschil zit tussen speculeren over mogelijke politieke motieven achter een dood en speculeren over de connecties tussen Team Trump en Rusland?
Meer de achteloosheid waarmee je de nieuwe ontwikkelingen in deze zaak wegwuift.
pi_170978259
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:38 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Want als alle intelligence organisaties dat zeggen dan is dat niet voldoende bewijs?

Wat telt voor jou als voldoende bewijs? Wil je de rapporten zelf inzien? Wil je bekentenissen op TV? Wat?
Die zeggen toch dat rusland heeft geprobeerd de verkiezingen te beinvloeden? Niet dat trump ook daadwerkelijk met ze heeft gecorrespondeerd daarover?
pi_170978285
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Seth Rich: May 15 2017 10:41PM EDT
Trump: May 15 at 7:45 PM
Twitterbericht over Seth Rich ging een uur eerder de deur uit dan het WaPo duimzuigsel.
Beetje jammer dat ik zo snel dat bericht niet kan vinden met het vergelijk.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 11:50:44 #280
192592 SureD1
------------------------------
pi_170978313
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:47 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Die zeggen toch dat rusland heeft geprobeerd de verkiezingen te beinvloeden? Niet dat trump ook daadwerkelijk met ze heeft gecorrespondeerd daarover?
Clapper heeft onder ede verklaard dat hij 'trump, trump associates en nog wat' heeft zien langskomen in onderzoeken naar buitenlanders...
pi_170978327
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:50 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Clapper heeft onder ede verklaard dat hij 'trump, trump associates en nog wat' heeft zien langskomen in onderzoeken naar buitenlanders...
onderzoek naar buitenlanders?
pi_170978372
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:49 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Twitterbericht over Seth Rich ging een uur eerder de deur uit dan het WaPo duimzuigsel.
Beetje jammer dat ik zo snel dat bericht niet kan vinden met het vergelijk.
fox5dc twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 04:47:05 Family's private investigator: There is evidence Seth Rich contacted @wikileaks prior to his death https://t.co/OSC42b5qCv #fox5dc reageer retweet
Deze?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170978376
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:39 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Trump is blijkbaar ook van plan om een hele zwik openbare aanklagers de zak te geven die direkt en indirect betrokken zijn bij de malversaties van Trump. Legaal mag dit, maar dit zal wel veel vraagtekens zetten..
Het is op zich niet ongebruikelijk dat openbare aanklagers ontslagen worden. Dat zijn politieke benoemingen. Sessions heeft er twee maanden terug al een stuk of 45 uitgegooid. Als er echter gericht wordt ontslagen, dan wordt de parallel met Watergate wel weer steeds sterker.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_170978413
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:53 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

fox5dc twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 04:47:05 Family's private investigator: There is evidence Seth Rich contacted @wikileaks prior to his death https://t.co/OSC42b5qCv #fox5dc reageer retweet
Deze?
Nope, een afbeelding van beide momenten waarop beide verhalen live gingen.
Zat een uur tussen beide verhalen, Seth Rich verhaal brak eerder.
pi_170978464
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:55 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nope, een afbeelding van beide momenten waarop beide verhalen live gingen.
Zat een uur tussen beide verhalen, Seth Rich verhaal brak eerder.
Nou, hou ons op de hoogte he.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 12:00:01 #286
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_170978487
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:47 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Die zeggen toch dat rusland heeft geprobeerd de verkiezingen te beinvloeden? Niet dat trump ook daadwerkelijk met ze heeft gecorrespondeerd daarover?
Daar loopt dus dat onderzoek nog naar, tenminste, als de volgende FBI directeur het niet om zeep helpt op verzoek van Trump.

Maar nu de tweede vraag, wat is voor jou voldoende bewijs? Wanneer accepteer je het?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_170978548
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 12:00 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Daar loopt dus dat onderzoek nog naar, tenminste, als de volgende FBI directeur het niet om zeep helpt op verzoek van Trump.

Maar nu de tweede vraag, wat is voor jou voldoende bewijs? Wanneer accepteer je het?
Als uit dat lopende onderzoek blijkt dat het inderdaad gebeurd is, accepteer ik het.

Ik ben ook geen trump fan hoor, integendeel, Trump is zo dom als het achterend als een vaerken. Als hij classified info heeft geleaked naar lavrov, is dat niet uit verraad of uit tactische overweging, maar gewoon uit domme arrogantie om te laten zien hoe goed hun intel is.

Maargoed, wil wel eerst zekerheid hebben dat het ook echt gebeurd is (zowel over classified info naar lavrov, of samenwerken tijdens verkiezingen)
  dinsdag 16 mei 2017 @ 12:03:20 #288
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_170978556
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:53 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is op zich niet ongebruikelijk dat openbare aanklagers ontslagen worden. Dat zijn politieke benoemingen. Sessions heeft er twee maanden terug al een stuk of 45 uitgegooid. Als er echter gericht wordt ontslagen, dan wordt de parallel met Watergate wel weer steeds sterker.
En daar lijkt het nu wel een beetje op.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 16 mei 2017 @ 12:13:53 #289
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_170978747
Hij is hard bezig Bush jr in te halen als slechtste president ooit
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_170978763
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:14 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Gelukkig sta jij niet aan het roer want zo te lezen ben je in staat om de miljoenen burgers in Seoul op te offeren op het altaar van je ego.
Verder hebben de omringende landen ook dondersgoed in de gaten dat de problemen in NK niet zomaar op te lossen zijn met een oorlog en dat je daarmee een humanitaire crisis van ongekende omvang creëert waarbij vooral China (maar ook ZK) niet zit te wachten op enkele miljoenen uitgehongerde vluchtelingen.

Je valt niet zo snel een land aan met kern- en chemische wapens, niet als je op een andere manier de rust kan bewaren.
Ervan wegkijken (wat Trumps voorgangers deden) is ook geen oplossing. Nu kan men nog ingrijpen. Als straks lange afstandsraketten met nucleaire lading de Amerikaanse kust kunnen bereiken zegt de geschiedenis ons: waarom werd er niet eerder ingegrepen?
  dinsdag 16 mei 2017 @ 12:17:27 #291
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_170978812
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:23 schreef Mystikvm het volgende:
http://www.independent.co(...)-block-a7737666.html

McConnell ziet Garland wel zitten aan het hoofd van de FBI. Politiek handig gedaan van deze personificatie van de duivel, nadat de Democraten hadden gezegd elke kandidaat te blokkeren tot er een onafhankelijke leider van het onderzoek wordt aangesteld. Zouden ze dat ook doen met de door hun voorgestelde kandidaat voor de Supreme Court?
Enigszins oud nieuws wel. Natuurlijk vindt McConnell dat een toppertje hiervoor. Hij kan na een dag ontslagen worden en Trump benoemd dan een nieuwe voor het op een na belangrijkste gerechtshof wat daarmee van 6-3 naar 5-4 gaat. (Blijf het vrij bizar vinden dat die benoemingen van rechters zo ontzettend gepoliticeerd zijn, maar ok.)

Gaat natuurlijk nooit gebeuren.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 12:20:21 #292
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_170978868
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 12:13 schreef Parafernalia het volgende:
Hij is hard bezig Bush jr in te halen als slechtste president ooit
Buchanan & Harding & others would like to have a word.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 12:24:23 #293
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_170978964
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 12:14 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ervan wegkijken (wat Trumps voorgangers deden) is ook geen oplossing. Nu kan men nog ingrijpen. Als straks lange afstandsraketten met nucleaire lading de Amerikaanse kust kunnen bereiken zegt de geschiedenis ons: waarom werd er niet eerder ingegrepen?
Ja, de voorgangers keken weg, tuurlijk. Dat al die raketten falen is niet door toedoen van spionage bijvoorbeeld. Neuh.

Een oorlog in Korea is wel het laatste wat je wil, daarbij zijn Japan en China ook niet happig op een verenigd Korea in de regio.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 12:46:43 #294
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_170979373
CNN joins the club. Ook indepently verified.

Zelfs een beetje laatje voor CNN, maar goed. That makes 6.

Dit ook :D :
quote:
A former intelligence officer called the report -- and White House response -- "infuriating."
"It sounds like White House is parsing words by saying 'didn't discuss sources or methods' as a weak cover your a**," the former officer said. "That's a technicality. If the information itself was specific enough, it implicitly discloses sources and methods."
Are we tired of winning yet?

[ Bericht 27% gewijzigd door DustPuppy op 16-05-2017 12:53:54 ]
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 16 mei 2017 @ 12:56:07 #295
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_170979546
Carrasquillo twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 01:31:46 WH comms staffers just put the TVs on super loud after we could hear yelling coming from room with Bannon, Spicer, Sanders reageer retweet
I found this super funny.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_170979558
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 12:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Enigszins oud nieuws wel. Natuurlijk vindt McConnell dat een toppertje hiervoor. Hij kan na een dag ontslagen worden en Trump benoemd dan een nieuwe voor het op een na belangrijkste gerechtshof wat daarmee van 6-3 naar 5-4 gaat. (Blijf het vrij bizar vinden dat die benoemingen van rechters zo ontzettend gepoliticeerd zijn, maar ok.)

Gaat natuurlijk nooit gebeuren.
Destijds nog wel een artikeltje gelezen over het idee dat Garland in principe de twee functies zou mogen combineren. Dat zou dan wel een goede grap zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_170979608
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 12:02 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Als uit dat lopende onderzoek blijkt dat het inderdaad gebeurd is, accepteer ik het.

Ik ben ook geen trump fan hoor, integendeel, Trump is zo dom als het achterend als een vaerken. Als hij classified info heeft geleaked naar lavrov, is dat niet uit verraad of uit tactische overweging, maar gewoon uit domme arrogantie om te laten zien hoe goed hun intel is.

Maargoed, wil wel eerst zekerheid hebben dat het ook echt gebeurd is (zowel over classified info naar lavrov, of samenwerken tijdens verkiezingen)
Met een IQ van een varken win je niet de Amerikaanse verkiezingen.

Zoals gezegd, het is weer de zoveelste Democratische leugen met als uithangbord the Washington Post.

Fake news blijft fake news. Suggestieve roeptoeterij waar zoals gewoonlijk elk verifieerbaar hard bewijs voor ontbreekt. :')
  dinsdag 16 mei 2017 @ 13:02:54 #298
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_170979643
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 13:00 schreef Elzies het volgende:
Met een IQ van een varken win je niet de Amerikaanse verkiezingen.
Wel als de mensen die op je stemmen minstens net zo dom zijn.
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 13:00 schreef Elzies het volgende:
Zoals gezegd, het is weer de zoveelste Democratische leugen met als uithangbord the Washington Post.
Nope, inmiddels door meerdere media bevestigd. Zelfs door Reuters (onafhankelijk) en the Wall Street Journal (conservatief rechts).

Dit verhaal gaat nergens heen Elzies. :)
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 16 mei 2017 @ 13:09:50 #299
192592 SureD1
------------------------------
pi_170979736
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 13:02 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Wel als de mensen die op je stemmen minstens net zo dom zijn.

[..]

Nope, inmiddels door meerdere media bevestigd. Zelfs door Reuters (onafhankelijk) en the Wall Street Journal (conservatief rechts).

Dit verhaal gaat nergens heen Elzies. :)
QFFT
pi_170979774
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 13:02 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Wel als de mensen die op je stemmen minstens net zo dom zijn.

[..]

Nope, inmiddels door meerdere media bevestigd. Zelfs door Reuters (onafhankelijk) en the Wall Street Journal (conservatief rechts).

Dit verhaal gaat nergens heen Elzies. :)
Ik vind mensen die maar niet willen accepteren dat de ander heeft gewonnen juist getuigen van een ongelooflijke domheid.

Het biedt wel een vorm van leedvermaak, dat gefrustreerd blijven kronkelen. :)
pi_170979816
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 13:11 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik vind mensen die maar niet willen accepteren dat de ander heeft gewonnen juist getuigen van een ongelooflijke domheid.

Het biedt wel een vorm van leedvermaak, dat gefrustreerd blijven kronkelen. :)
volgens mij zijn het juist de Trump fans die maar niet willen accepteren dat Hilary verloren heeft. want ze blijven haar er maar bijslepen

de rest van de wereld kijkt gewoon kritisch naar wat Trump doet en heeft daar terecht commentaar op
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')