abonnement Unibet Coolblue
  zondag 29 december 2013 @ 23:34:57 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134857114
De Slankreeks



De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? zondag 29 december 2013 @ 23:55:30 #2
70532 loveli
N
pi_134858248
Pff.. Schumi.. Had het toevallig net vandaag over de dag van Friso's ongeluk.
crap in = crap out
pi_134858531
Ja ongelooflijk ook... Met zoiets terwijl je weet ik hoeveel F1 races hebt gereden :{
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_134858555
Oi. Quote i.p.v edit
Life is what happens while you are busy making other plans...
  maandag 30 december 2013 @ 00:06:57 #5
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134858835
Het is dan wel een beetje een .... net een foute dood zeg maar.
Net zoals Steve Irwin, doodgemaakt door een vis ipv een killerkrokodil
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_134865914
Hij is nog niet dood toch? Het is niet helemaal te vergelijken met Friso, want die had 40 minuten (of zo) zonder zuurstof gezeten.

Ik las in dat topic een discussie over wel of geen helm tijdens het skiën en iemand zei dat tegenwoordig bijna iedereen een helm droeg. Ik ben denk ik al een jaar of 6 niet op wintersport geweest, maar toen droegen alleen kleine kinderen een helm en misschien een verdwaalde snowboarder. Dus dat is dan wel heel snel veranderd.

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 30-12-2013 10:54:34 ]
pi_134865948
@Co, begreep dat het in sommige gebieden een helm zelfs al verplicht is...
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_134866083
Ik begin volgende week bij mijn nieuwe baan, waar geen kantine is. Dat is nieuw voor mij, dus ik ben nu aan het nadenken wat handige dingen zijn om mee te nemen zodat mijn lunch niet alleen uit brood bestaat. Voorheen kocht ik vaak salade/rauwkost in de kantine voor bij mijn lunch. Ik heb ook geen idee of er een koelkastje oid is.

Wat ik zelf bedacht heb:
Gekookte bietjes in plakjes
Stukjes rauwe wortel
Komkommer/tomaat

Hebben jullie nog andere ideeen voor bij de lunch/tussendoor die makkelijk mee te nemen zijn? (En liefst ook nog niet te duur, en makkelijk voor te bereiden)
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_134866124
Ja, is misschien wel veiliger ook. Ik skiede (?) ook altijd zonder helm en achteraf best gevaarlijk. Je scheert toch met flinke snelheden langs bomen enzo.
Al heb ik de hardste klappers gemaakt omdat anderen mij omver maaiden..
pi_134866136
In Zwitserland draagt bijna iedereen een helm (ook met fietsen, maar dat is een ander verhaal :+). Sterker nog, als je wil lessen en je draagt geen helm, dan word je zonder pardon naar huis gestuurd. Beter ook wel, en zo'n helm zit ook nog eens veel lekkerder dan een muts (als je een bril hebt tenminste) en blijft beter je oren warm houden :D. Maar volgens het nieuwsbericht droeg hij wel een helm...

Q: ik neem vaak dingen als couscoussalade, broodsalades, restjes van avondeten (ovenschotels) enzo mee naar mn stage. Ze hebben daar dan wel een koelkast en magnetron.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_134866534
Het is ook wel veiliger, ik ben ook echt zoooo vaak rakelings langs bomen/ravijnen/rotsen/whatever gegaan. Maar zolang het niet verplicht is, zou ik het niet dragen. Ik vind het ook heerlijk als ik ergens ben waar je zonder helm op een scooter mag. Misschien niet heel verstandig. Of laat dat misschien maar weg, maar goed, het is een kansberekening. En ik neem het risico. Zoiets. Hoewel ik me afvraag of ik ooit nog ga skiën, ik heb er raar genoeg nooit meer echt zin in, terwijl het vroeger rond deze tijd begon te kriebelen.

Q: je kan ook gewoon salades meenemen toch? Met de dressing apart verpakt. Als er geen koeling is kan je het misschien in de winter ergens buiten zetten.
Yoghurt of kwark met daarin diepvriesfruit is ook een goeie, tegen de tijd dat je het wilt eten is, het ontdooid. Eventueel nog mengen met een in een apart bakje meegebrachte muesli.
  Vis een optie? maandag 30 december 2013 @ 11:01:06 #12
70532 loveli
N
pi_134866713
Heb ook nog nooit met helm geskied, heerlijk met los haar de piste afsuizen.
crap in = crap out
pi_134866778
Kwark met diepvriesfruit is ook wel een goed idee ja. En losse dressing ook. Ik wil ook weer niet de eerste week met heel raar eten komen aanzetten, ga eerst ook maar even de kat uit de boom kijken bij mijn nieuwe collegas :).
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_134867190
Tsja, ik heb ook nooit geskied met helm, maar ga t wel doen denk ik. Eerder fietste ik ook altijd zonder helm in het bos. Heb toen bijna een boom gekopt en heb toen toch maar een helm gekocht.. Je hoeft maar 1 moment niet op te letten en je bent de sjaak. En waarschijnlijk ga ik in maart naar Davos om te skiën :)
  Vis een optie? maandag 30 december 2013 @ 11:43:54 #15
70532 loveli
N
pi_134868021
Met de motor rijd ik geen meter zonder helm en andere bescherming. Op de piste ben ik het meer dan 30 jaar gewend zonder. Wel brak ik op wintersport elk jaar minimaal een nagel. Tsja.. Nog even over nadenken.
crap in = crap out
pi_134868153
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 11:43 schreef loveli het volgende:
Met de motor rijd ik geen meter zonder helm en andere bescherming. Op de piste ben ik het meer dan 30 jaar gewend zonder. Wel brak ik op wintersport elk jaar minimaal een nagel. Tsja.. Nog even over nadenken.
Op de motor zou ik het ook niet doen, dat gaat zo hard en er zijn zoveel automobilisten op de snelweg die van de ene kant van de weg zonder te kijken naar de andere zwieren.

De enige keer dat ik me pijn deed bij het skiën is toen ik stil stond en iemand me omver skiede. Dan val je veel naarder dan als je twintig keer over de kop tuimelt raar genoeg.
pi_134868623
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 11:03 schreef Quinazoline het volgende:
Kwark met diepvriesfruit is ook wel een goed idee ja. En losse dressing ook. Ik wil ook weer niet de eerste week met heel raar eten komen aanzetten, ga eerst ook maar even de kat uit de boom kijken bij mijn nieuwe collegas :).
Nou en.

Kun je beter vanaf het begin doen dan.
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? maandag 30 december 2013 @ 12:05:47 #18
70532 loveli
N
pi_134868704
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 11:48 schreef conleche het volgende:
De enige keer dat ik me pijn deed bij het skiën is toen ik stil stond en iemand me omver skiede. Dan val je veel naarder dan als je twintig keer over de kop tuimelt raar genoeg.
Precies dat. Je valt tig meter naar beneden, schudt de sneeuw onder je jas en achter je bril vandaan en gaat weer. En na zo'n val weet je weer dat je er niet bang voor hoeft te zijn.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 30 december 2013 @ 12:22:28 #19
70532 loveli
N
pi_134869160
Weet iemand hoe je aan kleine blikjes komt, vergelijkbaar met een blikje pottertjes of net een maatje groter?
crap in = crap out
pi_134870122

Kado'tje gekocht!

Zonder helm 8-).

En tedergeliefde deze:


Loveli; blikjes pottertjes leegeten. Moeten het iets grotere blikjes zijn: loop even langs een kruidvat, die hebben een groot assortiment.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? maandag 30 december 2013 @ 14:13:22 #21
70532 loveli
N
pi_134873651
Been there, done that (kliko ipv leegeten), maar nog op zoek naar iets grotere blikjes.

Spiegeltje erin plakken, rouge erin plakken, en klaar is het handtasmakeupje.
crap in = crap out
pi_134874868
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 12:50 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Kado'tje gekocht!

Zonder helm 8-).

En tedergeliefde deze:
[ afbeelding ]

Loveli; blikjes pottertjes leegeten. Moeten het iets grotere blikjes zijn: loop even langs een kruidvat, die hebben een groot assortiment.
Nice! Goede afmontage? Zijn jullie beetje fietsers?
pi_134876176
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 14:37 schreef the85mc het volgende:

[..]

Nice! Goede afmontage? Zijn jullie beetje fietsers?
Frame MTB 27R 1.8 DB
Vork Suntour XCT MLO, adjustable, lockout
Remmen Tektro HDC-300, 180 mm / 160 mm
Derrailleur Shimano Acera
Shifters Shimano Altus

Niet heel sjiek, maar een stuk sjieker dan ik had. Ik fiets sinds anderhalve maand op een afrag c-kwaliteit mountainbikeje, en ik blijk het leuk te vinden. Er is hier in de omgeving zoveel te onverhard te fietsen! Mijn liefste heeft in geen jaren gefietst maar is eigenlijk te blessuregevoelig om te blijven hardlopen, dus die stapt nu over.

Zojuist even een testrondje gefietst. Van die lepeltjesvernellingen fietst heerlijk, Het keiharde plankje dat een zadel voor moet stellen is een martelding, daar moet ik iets aan doen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 30 december 2013 @ 15:20:50 #24
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134876687
Prachtige fietsen! Wat kost dat ?

Tja, saladevoer naar het werk, blijft toch wel lastig vind ik, kom ook niet op betere ideeen.

Heb op het werk altiijd wel zout/peper mengsel staan die ik over de tomaat gooi ofzo.
Zal ook eerst even de kat uit de boom kijken wat ze daar hebben staan en wat andere collega's doen inderdaad.

Oliebollen O+ Heb er vandaag 3 op plus nog wat bij een paar stukjes bij winkels (waar het opvallend rustig was)
Hoef dit jaar niet meer naar de winkel, gelukkig maar want de werkweek begint morgen weer.

Een werkend toetsenbord O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_134877015
De ene fiets was E570 en de ander E530. Belga in Groningen heeft een eindejaarskortingsactie.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_134879423
MTBen blijft leuk! Vind ik dan :) leuke fietsen ook, kun je mooi wat kilometers op maken. Heb je beetje bossen in de buurt? Ik vind t vaak leuk om zelf nieuwe routes te ontdekken, vind ik leuker dan de vaste routes.
En zadel is even zoeken naar juiste positie, en je kont moet er even aan wennen. ;)
Lukt dat niet, dan een broek met zeem kopen, die dempt ook best wel wat.
  maandag 30 december 2013 @ 17:12:33 #27
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134882018
Dat valt mee Siigme...

Eindejaarslijst:
1065 km gewandeld
330 km gefietst
217 km hardgelopen
15 km geschaatst :'')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_134882364
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 16:19 schreef the85mc het volgende:
MTBen blijft leuk! Vind ik dan :) leuke fietsen ook, kun je mooi wat kilometers op maken. Heb je beetje bossen in de buurt? Ik vind t vaak leuk om zelf nieuwe routes te ontdekken, vind ik leuker dan de vaste routes.
En zadel is even zoeken naar juiste positie, en je kont moet er even aan wennen. ;)
Lukt dat niet, dan een broek met zeem kopen, die dempt ook best wel wat.
Ik zit temidden van allerlei natuurterreinen. Bos, maar ook veel hei. Er zijn een aantal uitgezette routes, maar ik ben ook meer van het in het wilde weg fietsen. Ook lekker langs de schouwsloten, dan kom je nog eens ergens. Ik heb speciaal daarvoor een smartfoon gekocht, dan kan ik na een uur fietsen op de kaart kijken waar ik in vredesnaam ben (en hoe ik terug kom).

Dat zadel, daar ga ik niet aan wennen. M'n vorige zadel heb ik met wat moeite best aan kunnen wennen; dit is een driehoekig plankje zonder enige vergeving. Geen idee waarom ik mijn kont daarmee zou straffen en het is me ook een raadsel waarom ze zoiets op een fiets monteren. Wel voorvorkvering, wel opgepompte rubberen banden, maar een plank om op te zitten :?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_134885347
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 17:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat valt mee Siigme...

Eindejaarslijst:
1065 km gewandeld
330 km gefietst
217 km hardgelopen
15 km geschaatst :'')
Goed lijstje uniek!

Ik zit voor dit jaar op 33 uur bootcamptraining, de eerste 10 trainingen voor januari sta ik al voor aangemeld. Kijken of ik er 12 kan redden, wil de beanie winnen :7
pi_134885697
Au rugpijn :'(

Rug voelt rechts mega hard

Warme douche en bewegen helpt een heeel klein beetje
Worry is a misuse of imagination
pi_134888957
Ik ga maar niet meer kijken op Google, wilde wat tips maar kwam uit op prostaatkanker. Totdat ik bedacht dat ik geen prostaat heb :')
Worry is a misuse of imagination
pi_134889074
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 10:37 schreef the85mc het volgende:
Ja, is misschien wel veiliger ook. Ik skiede (?) ook altijd zonder helm en achteraf best gevaarlijk. Je scheert toch met flinke snelheden langs bomen enzo.
Al heb ik de hardste klappers gemaakt omdat anderen mij omver maaiden..
^^ :X

En thanks voor de succeswensen gisteren, gesprek ging lekker. Hoor morgen of ik op een tweede gesprek mag komen, heb er wel een goed gevoel over! :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 30 december 2013 @ 19:51:14 #33
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134889910
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 19:34 schreef Probability het volgende:
Ik ga maar niet meer kijken op Google, wilde wat tips maar kwam uit op prostaatkanker. Totdat ik bedacht dat ik geen prostaat heb :')
En... waar ga je nu dood aan? Leverkanker?

Fijn GB, lijkt het nog steeds zo goed voor jou?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_134890913
quote:
10s.gif Op maandag 30 december 2013 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

En... waar ga je nu dood aan? Leverkanker?

Fijn GB, lijkt het nog steeds zo goed voor jou?
Ja, wat hij me nog meer over de functie kon vertellen heeft me alleen maar enthousiaster gemaakt. :Y Goed gevoel bij het bedrijf, ook.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_134891250
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, wat hij me nog meer over de functie kon vertellen heeft me alleen maar enthousiaster gemaakt. :Y Goed gevoel bij het bedrijf, ook.
^O^
Succes!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 30 december 2013 @ 20:45:55 #36
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134893260
Had 9 km gewandeld in dit koude, winderige weer voor het eerst mijn mijn verwarmende handschoen... ze werken *O*
Een beetje en een half uur op 2 9v... Voor 150 euro

Als troost nog een oliebol en dan slapen, het is weer vroeg pissen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_134894622
Vraagje! Ik krijg steevast het advies om magere kwark te eten zodat ik genoeg eiwitten binnenkrijg in verband met het sporten. Kan dit niet volle kwark zijn? Ik vind magere kwark niet lekker.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 30 december 2013 @ 21:14:40 #38
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134895118
quote:
5s.gif Op maandag 30 december 2013 21:06 schreef Claudia_x het volgende:
Vraagje! Ik krijg steevast het advies om magere kwark te eten zodat ik genoeg eiwitten binnenkrijg in verband met het sporten. Kan dit niet volle kwark zijn? Ik vind magere kwark niet lekker.
Jawel hoor. In mijn magere kwark zit 8'9gr per 100gr. Volle ook zoiets dacht ik. Kijk gewoon ff naar de eiwitten.

Ik ga morgen whey halen :Y
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_134895307
quote:
13s.gif Op maandag 30 december 2013 20:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Had 9 km gewandeld in dit koude, winderige weer voor het eerst mijn mijn verwarmende handschoen... ze werken *O*
Een beetje en een half uur op 2 9v... Voor 150 euro

Als troost nog een oliebol en dan slapen, het is weer vroeg pissen.
:*

Kan je niet beter zoiets halen? Werkt gewoon ouderwets met brand erin.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_134895558
quote:
5s.gif Op maandag 30 december 2013 21:06 schreef Claudia_x het volgende:
Vraagje! Ik krijg steevast het advies om magere kwark te eten zodat ik genoeg eiwitten binnenkrijg in verband met het sporten. Kan dit niet volle kwark zijn? Ik vind magere kwark niet lekker.
Zolang het binnen je kcals past kan alles. 500 gram magere kwark levert zo'n 275 kcal met bijna 50 gram eiwit. 500 gram volle kwark levert 700 kcal met 42 gram eiwit.
Met magere kwark kun je per kcal eenheid dus ruim 2x zoveel eiwitten binnenkrijgen.
pi_134895760
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:21 schreef -Ciske- het volgende:

[..]

Zolang het binnen je kcals past kan alles. 500 gram magere kwark levert zo'n 275 kcal met bijna 50 gram eiwit. 500 gram volle kwark levert 700 kcal met 42 gram eiwit.
Met magere kwark kun je per kcal eenheid dus ruim 2x zoveel eiwitten binnenkrijgen.
Duidelijk. En hoe zit het dan met verzadigd vet?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_134896324
Vet aandeel is het grootste verschil tussen de magere en volle variant, vandaar het grote kcal verschil.
Verzadigd vet is overigens niet slecht.

Ik zou kijken naar je kcal behoefte.

Wil je je kcals beperken maar daarbinnen wel een groot aandeel eiwit binnenkrijgen, ga dan voor magere kwark. Je kunt het mengen met fruit of wat siroop of whatever om het smakelijker te maken.

Maken de extra kcals je niet uit en wil je gewoon op een smakelijke manier aan een X aantal eiwitten komen, dan kan volle kwark ook een eiwitbron vormen (naast de bron van vetten die het dan dus vormt)

In beide gevallen moet je uiteraard wel voor de naturel soort kiezen.
  maandag 30 december 2013 @ 21:57:10 #43
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134897600
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 16:19 schreef the85mc het volgende:
MTBen blijft leuk! Vind ik dan :) leuke fietsen ook, kun je mooi wat kilometers op maken. Heb je beetje bossen in de buurt? Ik vind t vaak leuk om zelf nieuwe routes te ontdekken, vind ik leuker dan de vaste routes.
En zadel is even zoeken naar juiste positie, en je kont moet er even aan wennen. ;)
Lukt dat niet, dan een broek met zeem kopen, die dempt ook best wel wat.
Dat laatste. Ik rij altijd met een zeemlerenbroek. Lekker zacht. Prettige zadels voor MTB bestaan volgens mij niet.

En wat betreft kwark: de Aldi Sud in Duitsland heeft halfvolle kwark. Misschien is dat in nederland ook te koop?

En ook nog maar even een lijstje
o. havermout met amandelmelk, een kaki en een banaan
t. 75 gram noten
l. salade van 3 witlof, 4 augurken, 2 eieren, 3 handjes noten, dressing van yoghurt, mosterd, zout, peper en bieslook
t. -
d. 5 stukjes sushi, opscheplepel zeewiersalade, een bord gewokte groente, een stokje sate, 2 stukjes kip (lepelgrootte), lepel babi pangang, mini loempia, nog iets, grote moot gebakken zalm, moot haai (een keer proberen, goedgekeurd, maar natuurlijk nooit meer eten), gebakken ui, courgette en paprika, toetjesbord met slagroom (veel), chocoladesaus, aardbeien (5), stukjes verse ananas, bolletje ijs

Morgen oliebollenbakken

[ Bericht 14% gewijzigd door Tinkepink op 30-12-2013 22:06:49 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_134898658
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:25 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Duidelijk. En hoe zit het dan met verzadigd vet?
De verhouding van verschillende vetten is meer een factor. (behalve transvetten, die wil je niet hebben)
Ik moet Li d'r posts maar eens gaan bookmarken :D

Als kwarkliefhebber zou ik vooral Senoble aanraden of voor een magere die toch nog romig is C1000 magere kwark.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? maandag 30 december 2013 @ 22:22:10 #45
70532 loveli
N
pi_134899093
Vet is lekker. Gewoon doen.

En die handenwarmer O+
crap in = crap out
pi_134899246
Dat was mijn motto toen ik 18 was :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 30 december 2013 @ 22:31:44 #47
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134899728
Zeg, whey, neem je beter een isolaat of ee concentraat? Van wat ik lees een isolaat?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 30 december 2013 @ 22:32:47 #48
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_134899801
O: gekookt ei en twee boterhammen met humus. Koffie met melk.
L: 6 sateprikkers met blokjes kaas mini worstjes augurkjes en tomaat
Veel koffie met melk
D: tortilla met gehakt, kidneybeans, mais en saus.
S: 45 minuten fietsen, 20 minuten cardio en 2 x krachtcircuit.
Voor slapen: gekookt ei.
  maandag 30 december 2013 @ 22:38:28 #49
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134900195
quote:
10s.gif Op maandag 30 december 2013 22:24 schreef V1z0R het volgende:
Dat was mijn motto toen ik 18 was :+
Multi-interpreteerbaar!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 30 december 2013 @ 22:41:38 #50
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134900415
Also.

Yaaay storing i.v.m. aanrijding. Yaaay omreizen met wc-loze sprinters. Yaaay volgens reisplanner aansluiting missen op 4 minuutjes. Yaaay uur wachten op omreis-station i.v.m. pruttige avond-dienstregeling.

Dus conducteur gevraagd of het mogelijk was dat volgende trein 5 minuutjes zou wachten. Was al geregeld! Woeiii dat scheelt. Aankomst: trein weg. Conducteur: "Waaaat!?" _O-

Gelukkig was het warm bij de Burger King. En hadden ze een wc. En appel-caramel-muffins.

>:O
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_134900808
Mijn auto heeft ook geen WC :{, kut NS! }:|
quote:
10s.gif Op maandag 30 december 2013 22:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Multi-interpreteerbaar!
:7

quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 22:31 schreef Qwea het volgende:
Zeg, whey, neem je beter een isolaat of ee concentraat? Van wat ik lees een isolaat?
Maakt niet uit ;) verschillen zijn zo minimaal...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 30 december 2013 @ 22:50:14 #52
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134901022
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:47 schreef V1z0R het volgende:
Mijn auto heeft ook geen WC :{

[..]

:7

[..]

Maakt niet uit ;) verschillen zijn zo minimaal...
Serieus? Ooh.

Hey en dan vraag 2, in gym roepen ze dat ik http://www.bodyenfitshop.(...)ion/whey-perfection/ die moet nemen.

Ik kwam zelf deze tegen : http://www.detuinen.nl/00(...)n-cookies-cream.html

Maakt dat nog verschil? Afgezien van de prijs? Voordeel van die laatste is dat ik het kan halen morgen, die van B&F moet ik online bestellen.

Isolaat heeft wel minder KH en vet zie ik.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 30 december 2013 @ 22:50:42 #53
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134901069
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:47 schreef V1z0R het volgende:
Mijn auto heeft ook geen WC :{, kut NS! }:|

[..]

:7

[..]

Maakt niet uit ;) verschillen zijn zo minimaal...
:D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_134901227
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, wat hij me nog meer over de functie kon vertellen heeft me alleen maar enthousiaster gemaakt. :Y Goed gevoel bij het bedrijf, ook.
Dat klinkt goed! Waren zij ook positief? Als ik nu echt iets leuk vind dan zeg ik dat ook. Laatst bij leuke functie afgewezen omdat ze dachten dat ik niet enthousiast genoeg was en er vol voor wou gaan. :{ Dus ja. Als ik enthousiast ben dan zeg ik t nu voor de zekerheid ook maar, dan is het sowieso duidelijk. :+
En bij laatste gesprek toen ik dat aangaf, redelijk op t eind, hoorde ik ook direct van hen dat zij ook enthousiast waren en dat er tweede gesprek zou komen :)
  Vis een optie? maandag 30 december 2013 @ 22:57:05 #55
70532 loveli
N
pi_134901492
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 22:50 schreef Qwea het volgende:
Ik kwam zelf deze tegen : http://www.detuinen.nl/00(...)n-cookies-cream.html
Waarschuwing: cookies&cream = mierzoet.
crap in = crap out
  maandag 30 december 2013 @ 23:01:29 #56
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134901811
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Waarschuwing: cookies&cream = mierzoet.
Oke, maar het gaat mij om de rest van de ingrediënten :P Ze hebben ook andere smaken ;)
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_134901828
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 22:50 schreef Qwea het volgende:

[..]

Serieus? Ooh.

Hey en dan vraag 2, in gym roepen ze dat ik http://www.bodyenfitshop.(...)ion/whey-perfection/ die moet nemen.

Ik kwam zelf deze tegen : http://www.detuinen.nl/00(...)n-cookies-cream.html

Maakt dat nog verschil? Afgezien van de prijs? Voordeel van die laatste is dat ik het kan halen morgen, die van B&F moet ik online bestellen.

Isolaat heeft wel minder KH en vet zie ik.
Verschil is de smaak waarschijnlijk...
KH en vet zijn op die verhoudingen verwaarloosbaar.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_134902049
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 22:50 schreef Qwea het volgende:

[..]

Serieus? Ooh.

Hey en dan vraag 2, in gym roepen ze dat ik http://www.bodyenfitshop.(...)ion/whey-perfection/ die moet nemen.

Ik kwam zelf deze tegen : http://www.detuinen.nl/00(...)n-cookies-cream.html

Maakt dat nog verschil? Afgezien van de prijs? Voordeel van die laatste is dat ik het kan halen morgen, die van B&F moet ik online bestellen.

Isolaat heeft wel minder KH en vet zie ik.
Ik geloof dat t niet zoveel uitmaakt. Het enige waar ik normaal op let zijn gr eiwit/100 en koolhydraten. Eigenlijk wil ik zo min mogelijk koolhydraten, zo veel mogelijk eiwitten. Maar ik eet bijna geen shakes omdat ik het niet zo vind vullen en dan teveel ernaast eet.
Al zijn sommige suikers goed om uit catabole fase te komen van de training. Snelle suikers na training zorgen ervoor dat je sneller van catabole fase naar anabool (dus spieropbouwend) gaat. Maar ik weet niet of dat precies je doel is.
Ik eet daarvoor een banaan direct na training en thuis een bak kwark. Kwark zijn langzame eiwitten en dus handig voor als je rust.
  maandag 30 december 2013 @ 23:07:15 #59
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134902229
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 23:04 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik geloof dat t niet zoveel uitmaakt. Het enige waar ik normaal op let zijn gr eiwit/100 en koolhydraten. Eigenlijk wil ik zo min mogelijk koolhydraten, zo veel mogelijk eiwitten. Maar ik eet bijna geen shakes omdat ik het niet zo vind vullen en dan teveel ernaast eet.
Dus zou een isolaat beter zijn. Ik ga de whey erbij eten, niet ipv ;)

quote:
Al zijn sommige suikers goed om uit catabole fase te komen van de training. Snelle suikers na training zorgen ervoor dat je sneller van catabole fase naar anabool (dus spieropbouwend) gaat. Maar ik weet niet of dat precies je doel is.
Ik eet daarvoor een banaan direct na training en thuis een bak kwark. Kwark zijn langzame eiwitten en dus handig voor als je rust.
Ja, spieropbouw is mijn doel. Een bak kwark eet ik nu ook. Maar ipv de kwark wil ik dus die whey gaan nemen, want meer eiwitten.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_134903036
Whey != vervanger voor kwark... Whey is een supplement die je naast kwark zou gebruiken.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_134903138
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 23:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dus zou een isolaat beter zijn. Ik ga de whey erbij eten, niet ipv ;)

[..]

Ja, spieropbouw is mijn doel. Een bak kwark eet ik nu ook. Maar ipv de kwark wil ik dus die whey gaan nemen, want meer eiwitten.
Als je al voldoende eiwitten eet (ook op niet trainingsdagen) dan heeft trainingsvorm meer impact dan extra whey. Whey en dat soort dingen helpen vooral als je eiwitinname nog niet al te hoog is.
Als je echt puur meer kracht wil kun je het best 5 sets doen met afnemend aantal herhalingen maar met steeds zwaardere gewichten. Dan ga je echt snel spieren opbouwen. Tenminste, dat heb ik als man wel. Ik train zelf vrij veel herhalingen omdat ik mezelf anders te lomp vind worden..
pi_134903813
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 22:50 schreef Qwea het volgende:

[..]

Serieus? Ooh.

Hey en dan vraag 2, in gym roepen ze dat ik http://www.bodyenfitshop.(...)ion/whey-perfection/ die moet nemen.

Ik kwam zelf deze tegen : http://www.detuinen.nl/00(...)n-cookies-cream.html

Maakt dat nog verschil? Afgezien van de prijs? Voordeel van die laatste is dat ik het kan halen morgen, die van B&F moet ik online bestellen.

Isolaat heeft wel minder KH en vet zie ik.
Ik heb beiden een tijd gebruikt en ik vond het eerste merk altijd beter/ lekkerder.

Dagje in Antwerpen rond gehobbeld. Nu lekker opwarmen met thee O+

En ik krijg fijne reacties op mijn blog O+
  maandag 30 december 2013 @ 23:29:03 #63
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134903937
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 23:18 schreef the85mc het volgende:

[..]

Als je al voldoende eiwitten eet (ook op niet trainingsdagen) dan heeft trainingsvorm meer impact dan extra whey. Whey en dat soort dingen helpen vooral als je eiwitinname nog niet al te hoog is.
Als je echt puur meer kracht wil kun je het best 5 sets doen met afnemend aantal herhalingen maar met steeds zwaardere gewichten. Dan ga je echt snel spieren opbouwen. Tenminste, dat heb ik als man wel. Ik train zelf vrij veel herhalingen omdat ik mezelf anders te lomp vind worden..
Ik eet ongeveer 130gr eiwitten per dag.

Ik doe nu 3 sets van 8 tot 10 herhalingen, met steeds zwaardere gewichten.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 30 december 2013 @ 23:29:30 #64
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134903976
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 23:17 schreef V1z0R het volgende:
Whey != vervanger voor kwark... Whey is een supplement die je naast kwark zou gebruiken.
Ook prima :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_134904512
Hoe lang ben je Qwea?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 30 december 2013 @ 23:40:19 #66
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134904716
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 23:37 schreef V1z0R het volgende:
Hoe lang ben je Qwea?
1,83 en weeg momenteel 72,5
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_134904723
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 23:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik eet ongeveer 130gr eiwitten per dag.

Ik doe nu 3 sets van 8 tot 10 herhalingen, met steeds zwaardere gewichten.
Dat is wel ok denk ik. Voor spieropbouw moet je rond de 1,5-2gr/ kg gewicht eten. En in totaal een klein beetje boven je calorieverbruik.
  maandag 30 december 2013 @ 23:41:44 #68
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134904806
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 23:40 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dat is wel ok denk ik. Voor spieropbouw moet je rond de 1,5-2gr/ kg gewicht eten. En in totaal een klein beetje boven je calorieverbruik.
Calorieverbruik zit in beweging op 2500kcal, daar kom ik never aan. Zit op 2k
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_134904957
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 23:41 schreef Qwea het volgende:

[..]

Calorieverbruik zit in beweging op 2500kcal, daar kom ik never aan. Zit op 2k
Dan volle kwark ipv magere :) En als dat niet genoeg is af en toe handje nootjes. Dan moet t wel lukken.
  maandag 30 december 2013 @ 23:47:07 #70
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134905152
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 23:44 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dan volle kwark ipv magere :) En als dat niet genoeg is af en toe handje nootjes. Dan moet t wel lukken.
:r volle kwark :r

Nootjes heb ik al, die moet ik idd gaan aanbreken.

Teveel aan eiwit plas je weer uit toch?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_134905187
Dan is 130gr E meer dan genoeg!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_134905565
Eiwitten zijn de bouwstenen die zorgen voor het herstel van je spieren, wil je ze laten groeien dat is afhankelijk van de KH's.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_134905806
Opbouw van je spieren, slowtwitch/fasttwitch verhouding, somatype van je lichaam, VO2 capaciteit...
Bacteriën in je darmen, werkzaamheid van je darmvlokken, hoeveelheid enzymen die suikers en giffen verwerken, reacties op natuurlijke suikers, immuunstoffen in je bloed.

[ Bericht 46% gewijzigd door V1z0R op 31-12-2013 00:05:52 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_134906436
An d'r blog is dan wel een goed voorbeeld van hoeveel invloed zulke dingen hebben. ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_134907005
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 31 december 2013 @ 05:07:02 #76
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134911698
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:18 schreef sigme het volgende:

[..]

:*

Kan je niet beter zoiets halen? Werkt gewoon ouderwets met brand erin.
Ga ik vanmiddag even naar kijken (de link dan :P )
:*

Tink!! Wat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk zo'n lijstje... *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_134912364
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 22:52 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dat klinkt goed! Waren zij ook positief? Als ik nu echt iets leuk vind dan zeg ik dat ook. Laatst bij leuke functie afgewezen omdat ze dachten dat ik niet enthousiast genoeg was en er vol voor wou gaan. :{ Dus ja. Als ik enthousiast ben dan zeg ik t nu voor de zekerheid ook maar, dan is het sowieso duidelijk. :+
En bij laatste gesprek toen ik dat aangaf, redelijk op t eind, hoorde ik ook direct van hen dat zij ook enthousiast waren en dat er tweede gesprek zou komen :)
Ja, ik had nu een gesprek met één persoon, maar wel een belangrijke denk ik ;) (directeur van de businessline waar ik dan evt kom te zitten). Hij gaf aan genoeg aanknopingspunten te zien wb mijn studie en werkervaring. Moest gisteravond zo'n persoonlijkheidstest maken en als daar geen rare dingen uitkomen denk ik dat ik vandaag wel uitgenodigd word voor een tweede gesprek.

Wanneer heb jij je 2e gesprek?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_134913759
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 00:10 schreef V1z0R het volgende:
An d'r blog is dan wel een goed voorbeeld van hoeveel invloed zulke dingen hebben. ^O^
O+

Tis verdomd veel uitzoek werk, maar als je er eenmaal uit bent, heb je ook wat!

Overigens eet ik weinig proteinen. Ik moet mijn best doen om op 50 gram uit te komen. Nu ben ik een meso, maar ik zal proberen binnenkort mijn spieren te fotograferen. Dan zie je dat ik een goede bouw heb.

Een te veel aan eiwitten plas je niet uit. Het boek de voedselzandloper legt dat goed uit. Je nieren kunnen bij een te veel overbelast raken.
pi_134916708
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 07:41 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, ik had nu een gesprek met één persoon, maar wel een belangrijke denk ik ;) (directeur van de businessline waar ik dan evt kom te zitten). Hij gaf aan genoeg aanknopingspunten te zien wb mijn studie en werkervaring. Moest gisteravond zo'n persoonlijkheidstest maken en als daar geen rare dingen uitkomen denk ik dat ik vandaag wel uitgenodigd word voor een tweede gesprek.

Wanneer heb jij je 2e gesprek?
Oh spannend dus! Even afwachten!
Volgende week dinsdag :)
  dinsdag 31 december 2013 @ 12:54:08 #80
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134921150
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 09:25 schreef An24 het volgende:

[..]

O+

Tis verdomd veel uitzoek werk, maar als je er eenmaal uit bent, heb je ook wat!

Overigens eet ik weinig proteinen. Ik moet mijn best doen om op 50 gram uit te komen. Nu ben ik een meso, maar ik zal proberen binnenkort mijn spieren te fotograferen. Dan zie je dat ik een goede bouw heb.

Een te veel aan eiwitten plas je niet uit. Het boek de voedselzandloper legt dat goed uit. Je nieren kunnen bij een te veel overbelast raken.
Ik heb vanmorgen lopen uitrekenen dat ik op 162gr eiwitten zit. Ik heb die eiwitshakes dus echt niet nodig :o
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_134926913
Koorts en een (beginnende) blaasontsteking. 2014 gaat zo heerlijk beginnen }:|. Maar: zometeen een enorme batch appelbeignets maken, haar verven en vanavond feesten met vrienden. Zo fijn om nu in NL te zijn. Dan maar paracetamol wegdrinken met een vitamine C/cranberriebruistabletten oplossing. Brrrr.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? dinsdag 31 december 2013 @ 15:32:15 #82
70532 loveli
N
pi_134927886
Beterschap! Hoorde pas dat D-mannose erg goed helpt tegen blaasontsteking, heb er nog niet grondig naar gegoogled, maar wel de link in m'n brein opgeslagen dat mocht ik het krijgen, ik dat spul zou moeten gebruiken.
crap in = crap out
  dinsdag 31 december 2013 @ 18:15:46 #83
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134933988
Lijstje
O. Havermout, amandelmelk, kaki en banaan
T. 100 gram noten
L. Spinazie, champignons, ui en kruidenkaas
T. Griekse yoghurt met honing
D en t. Oliebollen (zit nu al op 5), nachos en sekt
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_134934229
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:32 schreef loveli het volgende:
Beterschap! Hoorde pas dat D-mannose erg goed helpt tegen blaasontsteking, heb er nog niet grondig naar gegoogled, maar wel de link in m'n brein opgeslagen dat mocht ik het krijgen, ik dat spul zou moeten gebruiken.
Nooit van gehoord. Maar helpt tegen, helpt bij of werkt preventief tegen zijn zo verschillend.
In de sauna geweest vandaag, dus weinig alcohol, anders vast koppijn morgen.
pi_134934572
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:54 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb vanmorgen lopen uitrekenen dat ik op 162gr eiwitten zit. Ik heb die eiwitshakes dus echt niet nodig :o
Nee, dat denk ik ook :Y
pi_134935603
Mijn appelbeignets zijn geniaal 8-). Lekker dun en klef met moesige appel in het midden. Omnomnom.

quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 18:22 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nooit van gehoord. Maar helpt tegen, helpt bij of werkt preventief tegen zijn zo verschillend.
In de sauna geweest vandaag, dus weinig alcohol, anders vast koppijn morgen.
Moet je eigenlijk altijd antibiotica halen, of kan je ook hopen dat het 'vanzelf' over gaat met drinken en vitamine C? oO<
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_134935795
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 19:00 schreef Chicolate het volgende:
Mijn appelbeignets zijn geniaal 8-). Lekker dun en klef met moesige appel in het midden. Omnomnom.

[..]

Moet je eigenlijk altijd antibiotica halen, of kan je ook hopen dat het 'vanzelf' over gaat met drinken en vitamine C? oO<
Ik zou wel een plasje inleveren idd. Maar als je twijfelt of je het nodig hebt, is het ook te verdedigen alleen veel te drinken en pijnstilling te gebruiken.
  dinsdag 31 december 2013 @ 19:23:49 #88
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134936455
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 19:05 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik zou wel een plasje inleveren idd. Maar als je twijfelt of je het nodig hebt, is het ook te verdedigen alleen veel te drinken en pijnstilling te gebruiken.
Ik probeer het altijd met heel veel water, sinaasappelsap en cranberries. Is het na 3 dagen niet over, dan dokter. Al heb ik al in geen jaren een blaasontsteking gehad.
*afkloppen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? dinsdag 31 december 2013 @ 20:49:35 #89
70532 loveli
N
pi_134939086
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 18:22 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nooit van gehoord. Maar helpt tegen, helpt bij of werkt preventief tegen zijn zo verschillend.
In de sauna geweest vandaag, dus weinig alcohol, anders vast koppijn morgen.
Ik bedoelde gewoon 'helpt tegen'. Steekproef n=1 en een blaasontsteking die veel te lang niet weg wilde, maar wel na dit spul. Geen eigen ervaring en dat hou ik graag zo.
crap in = crap out
  dinsdag 31 december 2013 @ 23:39:58 #90
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134942277
Nog 5 uur tot de volgende werkdag...

Oliebolteller staat hier ook op 5 en straks een halve fles cava met oliebollen en chips... Dit is mijn avond waarin ik altijd alles mag.

Veel drinken en plassen is goed tegen blaasontsteking, voornamelijk plassen na de sex.
En heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeel groente natuurlijk
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_134942975
:* Slankies!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? woensdag 1 januari 2014 @ 00:24:58 #92
70532 loveli
N
pi_134943138
^^
crap in = crap out
  woensdag 1 januari 2014 @ 00:29:29 #93
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134943203
Dikke tût!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_134943940
Happy new year slankies :*
pi_134944032
Gelukkig nieuwjaar :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 1 januari 2014 @ 05:04:36 #96
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134945943
Dat was wel een rustig 3 uurtjes.
Vanmiddag die domme boom aftuigen, eten en slapen.
ofzo... :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 1 januari 2014 @ 07:18:50 #97
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134946185
Op het werk, met rolletjes, slagroom toast, salades, filet amerain, oliebollen, brie soorten. ..
Zo komen de feestdagen kg wel :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 1 januari 2014 @ 08:17:42 #98
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134946257
Lekker uniek, krijg er trek van.
Straks nieuwjaarsduik. Koud, maar wel zin in. Twijfel alleen nog tussen kkeinschalig evenement of met z'n vieren of vijfen (met hond),

Ih, en iedereen nog een gelukkignieuwjaar!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_134946354
Gelukkig nieuwjaar slankies!

Rustig oud en nieuw gehad, vandaag familie en dan wordt t weer normaal :)
pi_134946835
Happy new year!! <3
  woensdag 1 januari 2014 @ 10:47:40 #101
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134946868
Gelukkig nieuwjaar allemaal :).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 1 januari 2014 @ 12:40:25 #102
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134948362
Gelukkig nieuwjaar *O*

Hier chill avondje gehad met vrienden :Y De mister was niet zo lekker dus rond 01:00 geloof ik naar huis gegaan!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 1 januari 2014 @ 16:33:16 #103
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134953345
Lijst omdat het kan :D

O: kwark vla en banaan
T's: 4 vechterrolletjes met slagroom, 2 oliebollen met poedersuiker, 6 toastjes met smeersels, cup a soup mosterd, 2 chocolaatjes, beker melk
L: 2 boterhammen met smeersels, rauwkost, beker melk
T: 1 sinaasappel, appel, 2 oliebollen met poedersuiker, 2 rolletjes met slagroom
D: bloemkool, doperwten en wortelen, aardappelkroketten en koolvis met gesmolten brie

Allemachtig het blijft mij verbazen dat vet en suiker zo giigantisch verslavend is.. Echt een roes krijg je in je hoofd als je zo'n vette oliebol met een dot suiker in je smoel drukt
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 1 januari 2014 @ 16:57:47 #104
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134954018
Mijn lijstje
S. Kwartiertje hardlopen (doe ik momenteel iedere dag met hond)
O. Havermout met tutti frutti en amandelmelk
T. 2 oliebollen met suiker
S. Nieuwjaarsduik en rennen van en naar het water
L. 200 gram gekookte wortels met spek-champignon-roomsaus
T. Rauwe wortels met dip, opscheplepel turkse yoghurt met advocaat
D. Zodirect: runderstoof met sperziebonen
T. chips

[ Bericht 1% gewijzigd door Tinkepink op 01-01-2014 19:12:04 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_134954252
Gelukkig nieuwjaar Slankies! :*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_134955369
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Redelijke hoeveelheid oliebollen gegeten, maar mn bakker had wel spelt-oliebollen dus ietsjes minder slecht dan gewone haha. Ze waren echt onwijs lekker!
Vanaf morgen weer strakke lijstjes, vandaag restjes-opeet-dag haha. En vanaf maandag weer naar de sportschool want die is de hele week dicht..
pi_134955769
Veel geluk en gezondheid allemaal :)

Gister 2 feestjes gehad, eerste was leuk, tweede wat minder. Wel wat brakkig vandaag..
  woensdag 1 januari 2014 @ 19:28:55 #108
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134958108
Heb zoveel oliebollen gehad dat ik gewoon geen bodylotion hoef te gebruiken :D
Heb in 3 dagen 2100 kcal aan oliebollen gegeten... Valt op zich nog wel mee eigenlijk

Top van je hardlopen Tink!

speltoliebollen... ben geloof ik niet echt van de spelt.
Dat zware speltbrood van de AH, daar doe ik al weken mee, alleen lekker getoast
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 1 januari 2014 @ 19:32:19 #109
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134958232
Lijstje :

O : Magere kwark, 0% griekse yoghurt, muesli
L : 2 gebakken eieren op 2 speltbrood, met ham en kaas, paprika en ui :9 en 2 speltbrood met kalkoenfilet.
T : Banaan en een blokje pure chocolade
D : Spitskool, aardappelen,jus, kipfilet, banaan en 0% griekse yoghurt
T : 2 mandarijnen met magere kwark.

Ooh en HAPPY NEW YEAR
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 1 januari 2014 @ 19:34:49 #110
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134958316
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 19:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb zoveel oliebollen gehad dat ik gewoon geen bodylotion hoef te gebruiken :D
Heb in 3 dagen 2100 kcal aan oliebollen gegeten... Valt op zich nog wel mee eigenlijk

Top van je hardlopen Tink!

speltoliebollen... ben geloof ik niet echt van de spelt.
Dat zware speltbrood van de AH, daar doe ik al weken mee, alleen lekker getoast
Ik moest huilen van de oliebollen. Ik had me er zó op verheugd.. maar ze waren echt NIET te vreten. Heb er 1 gehad bij een vriendin, die was nog wel mhaw. Maar die zooi die vrienden hadden gehaald voor bij ons :{ Vettig, niet normaal. Als je er in knijpt loopt het vet eruit. En taai en hard :{ Ik zweer je, als je hem tegen iemands kop aangooit kun je naar de SEH om te laten hechten :{ Wat een afschuwelijk gore bende. En de krentenbollen helemaal :X Verkoolde zwarte gezwellen aan de buitenkant :{

Ik heb zelf appelbeignets gebakken, maar die lust ik niet _O-

Speltbrood :9
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_134958873
Speltbrood is lekker mits goed gemaakt, die van de AH is niet te vreten. Hier zit in de stad een biologische bakker met vooral veel spelt en desembroden, lekker luchtig :9. Maar ik bak het liefst zelf mn brood nog.

En Qtje nu ook hier *O* :s)
pi_134959241
Ik ben niet zo kieskeurig geloof ik haha, vind 't speltbrood van de ah ook prima te eten, niks bijzonders maar wel gewoon prima. Maar die spelt oliebollen waren écht lekker, we hadden een gewone en zo'n spelt ding gehaald om te kijken welke lekkerder was en mn ouders vonden de spelt oliebol ook veel lekkerder :).
Douche-eendje, bak je ook zelf speltbrood? Zo ja, doe je dat met broodbakmachine ofzo? Altijd al eens willen proberen zelf te maken, maar heb alleen een oven, geen broodbakmachine..
pi_134959329
Luchtig speltbrood moet welhaast gemaakt zijn van meel/bloem met weinig spelt en veel tarwe. Kenmerk van spelt is weinig gluten, dus dat is niet lekker luchtig.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 1 januari 2014 @ 20:17:15 #114
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134959909
Mij valt het op dat het duitse speltbrood zo totaal anders van structuur is dan het nederlandse speltbrood. Snap er niet veel van hoe dat mogelijk is.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_134959974
quote:
7s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:02 schreef sigme het volgende:
Luchtig speltbrood moet welhaast gemaakt zijn van meel/bloem met weinig spelt en veel tarwe. Kenmerk van spelt is weinig gluten, dus dat is niet lekker luchtig.
Ik eet anders gewoon volledig volkoren spelt. Is redelijk luchtig. Ik gebruik 120 ml water, 10 ml olijfolie, anderhalf theelepeltje zout, 500 gram spelt en twee eetlepels desem. Dat in broodapparaat voor vier uurtjes = heerlijk brood.
  woensdag 1 januari 2014 @ 20:19:38 #116
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134960008
quote:
17s.gif Op woensdag 1 januari 2014 19:52 schreef douche-eendje het volgende:
Speltbrood is lekker mits goed gemaakt, die van de AH is niet te vreten. Hier zit in de stad een biologische bakker met vooral veel spelt en desembroden, lekker luchtig :9. Maar ik bak het liefst zelf mn brood nog.

En Qtje nu ook hier *O* :s)
jeej *O* D-E *O*
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_134961243
Om 22:00 uur begint serie drie van Sherlock *O* voor de liefhebbers: op BBC 1 *O*
pi_134961274
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:48 schreef An24 het volgende:
Om 22:00 uur begint serie drie van Sherlock *O* voor de liefhebbers: op BBC 1 *O*
jaaaaaa *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_134961302
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:19 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik eet anders gewoon volledig volkoren spelt. Is redelijk luchtig. Ik gebruik 120 ml water, 10 ml olijfolie, anderhalf theelepeltje zout, 500 gram spelt en twee eetlepels desem. Dat in broodapparaat voor vier uurtjes = heerlijk brood.
ik ga toch maar eens zo'n apparaat aanschaffen :9
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_134961419
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:50 schreef Skoap het volgende:

[..]

ik ga toch maar eens zo'n apparaat aanschaffen :9
Ik heb er vorig jaar een complete high tea met kerst mee gemaakt. 25 man! Ding stond anderhalve dag te draaien _O- O+
  woensdag 1 januari 2014 @ 20:57:03 #121
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134961589
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:53 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik heb er vorig jaar een complete high tea met kerst mee gemaakt. 25 man! Ding stond anderhalve dag te draaien _O- O+
WIj hebben er twee staan ( :') cadeautje/erfstukken), maar ik vind het ondingen. In de oven gebakken brood smaakt 100x beter.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_134962267
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

WIj hebben er twee staan ( :') cadeautje/erfstukken), maar ik vind het ondingen. In de oven gebakken brood smaakt 100x beter.
Mjah, ik kan geen deeg kneden met mijn uit de kom vliegende vingers. Daarom heb ik hem. Ik wil het ding nog eens op kneden zetten en dan in de oven bakken. Eens kijken hoe het dan smaakt.
  woensdag 1 januari 2014 @ 21:14:00 #123
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134962421
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 21:11 schreef An24 het volgende:

[..]

Mjah, ik kan geen deeg kneden met mijn uit de kom vliegende vingers. Daarom heb ik hem. Ik wil het ding nog eens op kneden zetten en dan in de oven bakken. Eens kijken hoe het dan smaakt.
Dat laatste doen wij ook soms. Maar dan kan ik net zo goed de keukenmachine pakken :P . Ik vind brood uit een broodbakmachine vervelend van vorm en vaak ook minder luchtig dan een normaal brood.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_134962595
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 21:14 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat laatste doen wij ook soms. Maar dan kan ik net zo goed de keukenmachine pakken :P . Ik vind brood uit een broodbakmachine vervelend van vorm en vaak ook minder luchtig dan een normaal brood.
Ohw de vorm maakt mij niet uit. Als het brood afgekoeld is, snij ik het en dan gaat het in plakjes de vriezer in. Freud houdt namelijk niet van brood. Ik zou wel weer eens zo'n heerlijke ovenkorst willen proeven :9 Ach ja, kan niet alles hebben
pi_134963847
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:00 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben niet zo kieskeurig geloof ik haha, vind 't speltbrood van de ah ook prima te eten, niks bijzonders maar wel gewoon prima. Maar die spelt oliebollen waren écht lekker, we hadden een gewone en zo'n spelt ding gehaald om te kijken welke lekkerder was en mn ouders vonden de spelt oliebol ook veel lekkerder :).
Douche-eendje, bak je ook zelf speltbrood? Zo ja, doe je dat met broodbakmachine ofzo? Altijd al eens willen proberen zelf te maken, maar heb alleen een oven, geen broodbakmachine..
En ik bak dan weer met de hand/oven en heb ook een pot desem in de koelkast staan :) Speltbrood ben ik nog niet aan begonnen, wel aan de norwich / norwich more sourdough, is combinatie van tarwebloem en roggemeel. Ook erg smakelijk brood.
quote:
14s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

jeej *O* D-E *O*
*)
pi_134966697
O, dan heb ik denk ik nog nooit echt speltbrood gegeten, als ik t haalde was t van de appie..

Zo maar eens naar bed, vannacht heb ik kort en niet diep geslapen.. Wel raar, ik loop nu ineens helemaal te gloeien, geen flauw idee waarvan want heb niet gesport.
  donderdag 2 januari 2014 @ 10:02:19 #127
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134976056
Ik eet altijd spelbrood van appie :Y
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_134981008
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:19 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik eet anders gewoon volledig volkoren spelt. Is redelijk luchtig. Ik gebruik 120 ml water, 10 ml olijfolie, anderhalf theelepeltje zout, 500 gram spelt en twee eetlepels desem. Dat in broodapparaat voor vier uurtjes = heerlijk brood.
120 ml water op 500 grbloem is echt weinig! Ik zou toch minstens 380 Gr. Water gebruiken!
pi_134981638
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:31 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

120 ml water op 500 grbloem is echt weinig! Ik zou toch minstens 380 Gr. Water gebruiken!
Ohw sorry, moet inderdaad 320 zijn.
pi_134987522
Maar je bakt t in in 4 uur ofzo toch? Is dat niet heel snel? Of ben ik in de war met zuurdesembrood?
Ik ben een echte broodkenner zoals je merkt :+
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:37:30 #131
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134988072
Hoooooooooooooi... morgen extra werken... kassa!

Lijst:
O: kwark, vla, banaan en een chocotoff (tja die lag in mijn liefs auto, lekker onderweg naar het werk)
T's: tomaat, halve komkommer, 1 paprika, hazelnootschuimgebak met slagroom O+), kniepertje, cracker met satesalade
L: Kom tomatencremesoep met ballen, 2 boterhammen met 1 tartaar, rauw ui en curry, 2 bekers melk
T's: appel, sinaasappel, 6 lychees, paar dropjes, halve oliebol met suiker
D: Gestoofde sperziebonen, andijvie met room, gekookte aardappelen met jus en een salade
T: niks
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_134990485
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:24 schreef the85mc het volgende:
Maar je bakt t in in 4 uur ofzo toch? Is dat niet heel snel? Of ben ik in de war met zuurdesembrood?
Ik ben een echte broodkenner zoals je merkt :+
Dat is redelijk snel ja. (Zuur)desem brooddeeg kun je het beste een dag of zo laten rijzen. Maar daar heeft mijn bakmachine geen zin in :+
pi_134990522
[quote]1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:37 schreef An24 het volgende:

[..]

Dubbel
pi_134995592
hai! Beste wensen nog voor iedereen O+

Het normale leven is weer begonnen dus we gaan weer proberen wat normaler te eten :Y

O: quinoa/havermoutpap
T: stukjes kaas
L: kom uiensoep, bakje rauwkost
T: handje noten
D: pasta met gerookte zalm
T: bak kwark

Klussen is ook een aanrader, kilootjes afgevallen in 2 weken, zonder enige moeite :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_134996010
O ja, goeie voornemens
Worry is a misuse of imagination
pi_134996227
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:50 schreef _aurum_ het volgende:
hai! Beste wensen nog voor iedereen O+

Het normale leven is weer begonnen dus we gaan weer proberen wat normaler te eten :Y

O: quinoa/havermoutpap
T: stukjes kaas
L: kom uiensoep, bakje rauwkost
T: handje noten
D: pasta met gerookte zalm
T: bak kwark

Klussen is ook een aanrader, kilootjes afgevallen in 2 weken, zonder enige moeite :+
Klussen is zeker een aanrader. Ik ben niet afgevallen, maar heb wel gegeten als een bootwerker :') _O- . Mooi lijstje weer!

Ik had dat tweede gesprek vandaag, wederom een goed gevoel over. Als het goed is hoor ik morgen meer, ik ben benieuwd! :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_134997880
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:50 schreef _aurum_ het volgende:
hai! Beste wensen nog voor iedereen O+

Het normale leven is weer begonnen dus we gaan weer proberen wat normaler te eten :Y

O: quinoa/havermoutpap
T: stukjes kaas
L: kom uiensoep, bakje rauwkost
T: handje noten
D: pasta met gerookte zalm
T: bak kwark

Klussen is ook een aanrader, kilootjes afgevallen in 2 weken, zonder enige moeite :+
had je vandaag niet je eerste werkdag op je nieuwe stek?? Zo ja, hoe was het?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_135001211
Auto + vuurwerk + net verzekering geswitcht naar WA ipv WA casco = huilen
pi_135001372
quote:
13s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Auto + vuurwerk + net verzekering geswitcht naar WA ipv WA casco = huilen
Oh, wat klote! :X -O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 2 januari 2014 @ 21:41:10 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135001561
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 20:06 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Klussen is zeker een aanrader. Ik ben niet afgevallen, maar heb wel gegeten als een bootwerker :') _O- . Mooi lijstje weer!

Ik had dat tweede gesprek vandaag, wederom een goed gevoel over. Als het goed is hoor ik morgen meer, ik ben benieuwd! :Y
Tof! Wat voor baan is het?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_135001951
quote:
13s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Auto + vuurwerk + net verzekering geswitcht naar WA ipv WA casco = huilen
;(
pi_135002083
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Tof! Wat voor baan is het?
Oja, ik wilde je nog DM´en. Doe ik nu ff! :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 2 januari 2014 @ 22:13:20 #143
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135003769
Lijstje
o. grapefruit, roggencracker met kaas, roggencracker met halve avocado
t. banaan
l. salade van zak rucola, gerookte kip en balsamico
t. paar stukjes vieze fudge
d. 3 balletjes falafel met twee keer salade. broodje niet opgegeten
s. 1,5 uur yoga
t. 5 handjes noten

Ben niet aangekomen en niet afgevallen afgelopen periode, dus ik ben tevreden.

@Goodbye, mag ik ook een pm? Ben benieuwd en duim voor je!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_135004364
Balen Puff! Echt klote gewoon dat mensen dat doen..

En wat leuk GB! Hopelijk ben je door!
Ik ben bij een van mn sollicitaties door naar de assessmentronde :) Maar die baan is meer mijn reserveplan :X

En ben net naar sportschool geweest, nu gloei ik pas echt. Alle spieren in rug en benen voelen helemaal heet. Heb nu met legpress voor het eerst met meer dan 200 kg gedaan :)
  donderdag 2 januari 2014 @ 22:45:34 #145
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_135005581
O: kroepoekjes en een banaan
L: anderhalf ei, paar sperziebonen, tomatensoep met pasta erin, witte boterham met gerookte zalm en brie.
D: Kapucijners met vetspek en piccallily en uitjes
S: 1 uur fietsen, 20 minuten cardio en 3 rondjes krachttraining
Voor slapen: 1 sinaasappel, een ei en wat kroepoekjes.
pi_135005968
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 22:24 schreef the85mc het volgende:
Balen Puff! Echt klote gewoon dat mensen dat doen..

En wat leuk GB! Hopelijk ben je door!
Ik ben bij een van mn sollicitaties door naar de assessmentronde :) Maar die baan is meer mijn reserveplan :X

En ben net naar sportschool geweest, nu gloei ik pas echt. Alle spieren in rug en benen voelen helemaal heet. Heb nu met legpress voor het eerst met meer dan 200 kg gedaan :)
Soms moet je ergens beginnen om ergens te komen MC! ;)
pi_135006772
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 20:36 schreef Phaidra het volgende:

[..]

had je vandaag niet je eerste werkdag op je nieuwe stek?? Zo ja, hoe was het?
:Y

Leuk! Wel brain overload :+ veel info te verwerken en nieuwjaarsbrakheid :P

Bij binnenkomst een bloemetje gekregen :@ en er heerst een goede vibe :)
Tfa!

@ puff: lakschade?

Gb: mag ik ook een dm?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_135006848
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 22:53 schreef An24 het volgende:

[..]

Soms moet je ergens beginnen om ergens te komen MC! ;)
Ja klopt! Maar is buiten mijn huidige vakgebied.. Dat is vooral waarom ik twijfel
Maar goed, eerst nog 'even' die assessment doen en dan zie ik wel verder.
pi_135006878
Ik ga morgen naar de sportschool, vvor het eerst in een maand. De spierpijn gaat weer heerlijk zijn :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_135006956
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 23:07 schreef _aurum_ het volgende:

[..]
@ puff: lakschade?
Nee volledig uitgebrand. Om lakschade zou ik niet huilen.
  donderdag 2 januari 2014 @ 23:11:23 #151
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135006999
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 23:10 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nee volledig uitgebrand. Om lakschade zou ik niet huilen.
:o!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_135007188
Puff wat enorm k*t :(
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_135007474
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 23:08 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja klopt! Maar is buiten mijn huidige vakgebied.. Dat is vooral waarom ik twijfel
Maar goed, eerst nog 'even' die assessment doen en dan zie ik wel verder.
Succes!
pi_135007759
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 23:10 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nee volledig uitgebrand. Om lakschade zou ik niet huilen.
da's klote voor je :X damn.

waarborgfonds ofzo? Ik noem maar wat....
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_135007877
quote:
11s.gif Op donderdag 2 januari 2014 23:27 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

da's klote voor je :X damn.

waarborgfonds ofzo? Ik noem maar wat....
Ja dat dacht ik ook, maar das alleen voor schade veroorzaakt door motorvoertuigen, dus helaas pindakaas.
  donderdag 2 januari 2014 @ 23:40:15 #156
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135008364
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 23:10 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nee volledig uitgebrand. Om lakschade zou ik niet huilen.
Wtf. Wat kut.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? vrijdag 3 januari 2014 @ 01:03:02 #157
70532 loveli
N
pi_135011289
Jeu Puff..
crap in = crap out
pi_135013763
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 23:07 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

:Y

Leuk! Wel brain overload :+ veel info te verwerken en nieuwjaarsbrakheid :P

Bij binnenkomst een bloemetje gekregen :@ en er heerst een goede vibe :)
Tfa!

@ puff: lakschade?

Gb: mag ik ook een dm?
Klinkt goed! Je welkom voelen is al een heel fijn begin :Y

GB, tof dat je door bent!

Puff ;( Klote zeg! :(
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 3 januari 2014 @ 07:37:20 #159
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135013877
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 07:09 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Klinkt goed! Je welkom voelen is al een heel fijn begin :Y

GB, tof dat je door bent!

Puff ;( Klote zeg! :(
Wat jij zegt
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_135013994
Voordeel: ben vandaag met de fiets naar het werk.
pi_135014458
Ah, dat meen je niet puff. Dat is echt klote man.. En nu? Is er kans dat de daders gepakt worden en dat jij schadevergoeding kan krijgen?
pi_135015274
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 09:09 schreef the85mc het volgende:
Ah, dat meen je niet puff. Dat is echt klote man.. En nu? Is er kans dat de daders gepakt worden en dat jij schadevergoeding kan krijgen?
Nee. Er is duidelijk gezien waar de daders heenvluchten (theehuis) maar politie vond t signalement te onduidelijk. Buren waren wel heel lief gisteravond. Nu allemaal administratiegezeik tijdens werk.
pi_135020281
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 10:01 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nee. Er is duidelijk gezien waar de daders heenvluchten (theehuis) maar politie vond t signalement te onduidelijk. Buren waren wel heel lief gisteravond. Nu allemaal administratiegezeik tijdens werk.
Pff.. Lekker is dat. Heb je het zelf ook zien gebeuren?
Is er niet ergens een gemeentepotje ofzo voor vandalisme?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:34:17 #164
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135026888
Dieettopic... verstandige dingen worden er gezegd.

Hoe zit het met jullie feestdagen kg?
Heb nog niet gewogen (mijn eerste vrije dag van dit jaar is morgen *O* Ik hoop op een leuk plusje...
We kunnen vanavond ook uit wokken gaan dan staat ie iig op plus :D

Owww ... ben geloof ik overtuigd. Dacht altijd dat vet en suiker niet zo snel verslavend zijn maar niks is minder waar.. Damn, ben de hele dag op zoek naar zoet en hartig.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_135028255
Ik mag me ondertussen hier melden, mijn bmi is flink omlaag gegaan. *O*
pi_135028955
Flink vervelend, Puff :{
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 16:53:56 #167
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135030169
Jezus puff :{ Hier in de buurt ook, complete motorkap weggevaagd en gat erin door een vuurwerkbom :X Ik snap dat soort kanslozen echt niet.

Netzoals de mensen die vuurwerk in de anus van een dier stoppen, intens dood moeten.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:55:59 #168
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135032866
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:06 schreef friekin_ het volgende:
Ik mag me ondertussen hier melden, mijn bmi is flink omlaag gegaan. *O*
Gefeliciteerd! En welkom natuurlijk.

Mijn lijstje van vandaag
o. havermout met bolletje ingemaakte gember, een appel en havermelk
t. -
l. roergebakken halve chinese kool, 1 ui, handje noten en tamarinde
t. 75 gram notenmix, klein stukje chocolade
d. zodirect: zuurkool met ananas, gehaktbal
t. fudge

Had ook zo'n eye-opener vandaag uniek: na een paar dagen ongezond eten (lees: chips en oliebollen en alcohol) is mijn huid weer onrustig geworden }:| . Beter niet meer doen dus.
Merk trouwens wel dat ik sneller reageer op ongezond voedsel dan vroeger.

Moet trouwens maar eens op zoek naar een alternatief voor noten. Volgens mij eet ik iets van 125 gram per dag. Dat kan toch ook niet goed zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tinkepink op 03-01-2014 18:58:39 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_135033593
Mooi 2014 gewenst allemaal slankies met veel gezondheid en sportieve en leuke dingen!
Ja doei.
pi_135034580
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! En welkom natuurlijk.

Mijn lijstje van vandaag
o. havermout met bolletje ingemaakte gember, een appel en havermelk
t. -
l. roergebakken halve chinese kool, 1 ui, handje noten en tamarinde
t. 75 gram notenmix, klein stukje chocolade
d. zodirect: zuurkool met ananas, gehaktbal

Had ook zo'n eye-opener vandaag uniek: na een paar dagen ongezond eten (lees: chips en oliebollen en alcohol) is mijn huid weer onrustig geworden }:| . Beter niet meer doen dus.
Merk trouwens wel dat ik sneller reageer op ongezond voedsel dan vroeger.

Moet trouwens maar eens op zoek naar een alternatief voor noten. Volgens mij eet ik iets van 125 gram per dag. Dat kan toch ook niet goed zijn.
Noten zijn echt niet slecht. Er is vorig jaar nog bewezen dat je er niet enorm van aankomt, zelfs als je enorme hoeveelheden eet. Ik eet ook vaak een hampel walnoten. Heerlijk :9
pi_135034988
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:03 schreef the85mc het volgende:

[..]

Pff.. Lekker is dat. Heb je het zelf ook zien gebeuren?
Is er niet ergens een gemeentepotje ofzo voor vandalisme?
Nee is er niet. Geluk bij een ongeluk kan ik gebruik maken van iemands auto voorlopig. Dat dan weer wel.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 18:59:40 #172
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135035640
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:35 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Noten zijn echt niet slecht. Er is vorig jaar nog bewezen dat je er niet enorm van aankomt, zelfs als je enorme hoeveelheden eet. Ik eet ook vaak een hampel walnoten. Heerlijk :9
Aankomen en afvallen interesseert mij niet (meer) zo. Ik ben al 5 jaar stabiel zonder er moeite voor te doen. Het gaat mij mij om de overload aan vetten en omega 3.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_135035765
Mede door advies hier mijn eigen spelbrood gebakken, mjam :9
Ik moest me inhouden niet het halve brood op te eten :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_135035828
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Aankomen en afvallen interesseert mij niet (meer) zo. Ik ben al 5 jaar stabiel zonder er moeite voor te doen. Het gaat mij mij om de overload aan vetten en omega 3.
Oh, dat zou ik niet weten :o
  Vis een optie? vrijdag 3 januari 2014 @ 19:05:34 #175
70532 loveli
N
pi_135035855
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Aankomen en afvallen interesseert mij niet (meer) zo. Ik ben al 5 jaar stabiel zonder er moeite voor te doen. Het gaat mij mij om de overload aan vetten en omega 3.
Overload aan omega-3 zal meevallen. Google eens op noten + galstenen of nierstenen, zou kunnen dat daar een verband is.
crap in = crap out
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:11:42 #176
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135036080
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:59 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben al 5 jaar stabiel zonder er moeite voor te doen. Het gaat mij mij om de overload aan vetten en omega 3.
_O_
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:25:22 #177
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135036636
Gegoogled en het sluit aan op wat ik al dacte. Teveel eiwit en oxaalzuur leiden tot verzuring, vermoeidheid etc. Anders gezegd: de redenen waarom ik op dieet ben gezet.

Dus: wat als alternatief?
Vlees/vis/kip? Nee, te veel eiwitten
Kwark/yoghurt? Mag ik niet (verzuren)
Fruit? Alleen 's morgens en met mate
Normaal brood? Mag ik niet
Brood van amandelmeel/hazelnoten/gedroogde vruchten? Eet al te veel noten
???

Blijft rauwkost over en daar begin ik langzamerhand een afkeer van te krijgen. Tomaten, komkommer en rauwe paprika vind ik echt niet meer lekker (te veel van gegeten). Zucht.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_135037949
Jemig, lijkt me erg lastig Tink.. -O- . Ik heb ook géén idee wat je nu het beste kunt doen. Vond jouw eetpatroon altijd zo lekker gevarieerd en "normaal", maar blijkbaar werkte dat toch niet optimaal..?

Mijn lekkere lijstje vandaag

O: kwark/vla met muesli
T: 2 gekookte eitjes
L: broodje vitello tonato met tonijnmayo
T: appel, banaan
D: stokbrood met aioli, biefstukje in peperroomsaus, glas rode wijn

Maandag contractonderhandeling B-)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_135038056
Tink, ik zag laatst iets van pastinaakchips of je zou zoiets kunnen doen als die lowcarb pizza (mag kaas wel? :@ ) zoals Co die deed (dacht dat An daar ook een variatie op had) dus met een bodem gemaakt van groente.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_135038927
Tink, rettich is ook erg lekker als rauwkost.

Zou willen dat ik meer tips voor je had...

Heb je al eens amandelpannekoekjes gebakken? Al is dat o.a. met ei, weet niet precies wat je wel/niet mag.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 3 januari 2014 @ 20:29:40 #181
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135039311
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:56 schreef Goodbye het volgende:
Jemig, lijkt me erg lastig Tink.. -O- . Ik heb ook géén idee wat je nu het beste kunt doen. Vond jouw eetpatroon altijd zo lekker gevarieerd en "normaal", maar blijkbaar werkte dat toch niet optimaal..?

Mijn lekkere lijstje vandaag

O: kwark/vla met muesli
T: 2 gekookte eitjes
L: broodje vitello tonato met tonijnmayo
T: appel, banaan
D: stokbrood met aioli, biefstukje in peperroomsaus, glas rode wijn

Maandag contractonderhandeling B-)
Heerlijk lijstje dat van jou! En succes gewenst!

En dat normale eten: ja, ik voelde me er wel goed bij, maar heb al een tijd last van pijn in mijn nek en andere gewrichten. volgens de arts ben ik o.a. te veel verzuurd en ben dus op een basisch dieet gezet.
Lijkt qua aanbevolen voedingsmiddelen erg op een oer/paleo dieet. En ja, als ik me er aan houd voel ik me fitter, mijn huid ziet er beter uit en ik heb geen pijn meer in mijn lijf, maar ik vind het om eerlijk te zijn wel erg saai om zo te eten.
Amandelpannekoekjes bevatten weer amandel en ik wil wat minder noten eten, groente pannekoek vind ik niets voor onderweg.... rettich is wel een optie ^O^ Ik zoek nog even door. bedankt alvast
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 21:12:49 #182
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135041358
Heb dit jaar nog niet gepoept, zo veel vet , zoet en weinig slaap...
Ik wreef over mijn onderbuik en daar zit een complete klomp :')

Eet smakelijk :D

Tink wat lastig! Wat about goed gevulde aardappel/(prei, spinazie, bloemkool, broccoli) soep?
Of wat voor zelgemaakte soep ook?

Chips van boerenkool, rode biet, aardappel, spinazie?

Hutspot zonder aardappel maar met gekookte koolvis erdoor en veel kruiden?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_135043403
Gazpacho ?
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 3 januari 2014 @ 21:56:56 #184
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135043474
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 21:55 schreef Probability het volgende:
Gazpacho ?
Dat schreef ik ook maar hoe ik het ook schreef... het klopte niet.. stom woord
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 3 januari 2014 @ 21:57:35 #185
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135043528
Gebruik je nog drugs trouwens? Hoe is het met je interne koppie?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_135043645
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 21:56 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat schreef ik ook maar hoe ik het ook schreef... het klopte niet.. stom woord
Kun je ook met glutenvrij of ander brood maken
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 3 januari 2014 @ 22:19:06 #187
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135044792
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:00 schreef Probability het volgende:

[..]

Kun je ook met glutenvrij of ander brood maken
Da's toch soep?

Trek je de donkere wintermaanden nog een beetje?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_135044872
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:25 schreef Tinkepink het volgende:
Gegoogled en het sluit aan op wat ik al dacte. Teveel eiwit en oxaalzuur leiden tot verzuring, vermoeidheid etc. Anders gezegd: de redenen waarom ik op dieet ben gezet.

Dus: wat als alternatief?
Vlees/vis/kip? Nee, te veel eiwitten
Kwark/yoghurt? Mag ik niet (verzuren)
Fruit? Alleen 's morgens en met mate
Normaal brood? Mag ik niet
Brood van amandelmeel/hazelnoten/gedroogde vruchten? Eet al te veel noten
???

Blijft rauwkost over en daar begin ik langzamerhand een afkeer van te krijgen. Tomaten, komkommer en rauwe paprika vind ik echt niet meer lekker (te veel van gegeten). Zucht.
Volgende google tip: ayurvedisch dieet/ eten ? Is gericht op voorkomen van verzuring.
pi_135045559
O+

Heb een toffe dag gehad met mijn yoga instructeur en vriendin.

Van twee tot zes veel yoga en babbelen en daarna Indiaas gegeten :9

O+
pi_135045579
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:19 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Da's toch soep?

Trek je de donkere wintermaanden nog een beetje?
Ja maar er gaat brood in :)
Worry is a misuse of imagination
pi_135045596
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 21:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Gebruik je nog drugs trouwens? Hoe is het met je interne koppie?
Ikke? Of Tink?
Worry is a misuse of imagination
pi_135045645
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:19 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Da's toch soep?
:D

Volgens mij bedoelde Prob dat de soep met brood gegeten kan worden (want soep is het inderdaad :* ).

Maar ik dacht ook even huh? Soep maken van speltbrood?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_135045738
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:34 schreef Phaidra het volgende:

[..]

:D

Volgens mij bedoelde Prob dat de soep met brood gegeten kan worden (want soep is het inderdaad :* ).

Maar ik dacht ook even huh? Soep maken van speltbrood?
Nee je maakt die soep oa met oud brood.. Maar dat hoeft dus niet per se tarwebrood te zijn

Mijn recept:
2 middelgrote komkommers
5 middelgrote tomaten
1 grote ui
2 groene paprika
2 teentjes knoflook
2-3 flinke sneden brood zonder korst
1 liter water
4 lepels rode wijnazijn
4 theelepels zout
4 eetlepels olijfolie
1 eetlepel tomaten puree
Worry is a misuse of imagination
pi_135045902
Ah zo! Ik heb wel eens gazpacho gemaakt maar kan me dat brood niet herinneren. Maar dat zegt denk ik meer over mijn geheugen :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 3 januari 2014 @ 22:40:52 #195
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135045996
:D Ik win.. kan het niet typen *O*

NOg nooit gegeten trouwens, lijkt me goor.

Prob, ik bedoelde jou... lukt het zonder medicijnen?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 3 januari 2014 @ 22:41:50 #196
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135046049
Mijn gazpacho wordt gemaakt van tomaten, paprika, komkommer, ui, olijfolie. Je kunt er broodstukjes indoen, maar dat hoeft niet.
Wel een goed idee trouwens. Gazpacho is lekker.

@An: grappig, ik ben een pitta en alles lijkt te kloppen. tot het eetritme met een vroege lunch aan toe.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_135046103
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:41 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn gazpacho wordt gemaakt van tomaten, paprika, komkommer, ui, olijfolie. Je kunt er broodstukjes indoen, maar dat hoeft niet.
Wel een goed idee trouwens. Gazpacho is lekker.

@An: grappig, ik ben een pitta en alles lijkt te kloppen. tot het eetritme met een vroege lunch aan toe.
Tof! Misschien eens proberen dan :P

Overigens lijk ik zelf een mix van vata en pitta type te zijn, met een restje kapha :+ Dan zou het ook kloppen met mijn nonverbale persoonlijkheidsdeterminatie _O-

[ Bericht 9% gewijzigd door An24 op 03-01-2014 22:48:48 ]
pi_135046212
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
:D Ik win.. kan het niet typen *O*

NOg nooit gegeten trouwens, lijkt me goor.

Prob, ik bedoelde jou... lukt het zonder medicijnen?
Ik doe het nog met medicijnen :)
Zolang ik studeer beter met. (Ook afgesproken met de decaan)

Nu toevallig paar dagen zonder maar had ook vakantie en heb de laatste vier eigenlijk alleen maar met vriendje in bed gelegen/gegeten. Dus dan is er ook niet zo veel medicatie nodig :P hij vindt mij iig leuker zonder, ach ja

Morgen ga ik weer beginnen :)
Merkte vandaag dat de stad en fietsen door het drukke centrum zonder medicatie na een paar dagen in een heel klein dorpje in het zuiden van het land toch best druk is/veel prikkels
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:15:42 #199
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135047688
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik doe het nog met medicijnen :)
Zolang ik studeer beter met. (Ook afgesproken met de decaan)

Nu toevallig paar dagen zonder maar had ook vakantie en heb de laatste vier eigenlijk alleen maar met vriendje in bed gelegen/gegeten. Dus dan is er ook niet zo veel medicatie nodig :P hij vindt mij iig leuker zonder, ach ja

Morgen ga ik weer beginnen :)
Merkte vandaag dat de stad en fietsen door het drukke centrum zonder medicatie na een paar dagen in een heel klein dorpje in het zuiden van het land toch best druk is/veel prikkels
Ben jij eigenlijk van plan altijd in de stad te blijven wonen probje?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_135048410
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ben jij eigenlijk van plan altijd in de stad te blijven wonen probje?
Ik dacht eigenlijk dat ik altijd in Amsterdam zou blijven wonen of anders naar een nog grotere stad maar ik moet zeggen dat het mij stiekem ook wel leuk lijkt in (westelijk deel) Noord Brabant


Dat ik dat ooit zou zeggen :D Ik lijk wel verliefd :P

Of Málaga. Maar dat is niet echt een grote stad.
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:33:36 #201
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135048650
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:28 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik dacht eigenlijk dat ik altijd in Amsterdam zou blijven wonen of anders naar een nog grotere stad maar ik moet zeggen dat het mij stiekem ook wel leuk lijkt in (westelijk deel) Noord Brabant

Dat ik dat ooit zou zeggen :D Ik lijk wel verliefd :P

Of Málaga. Maar dat is niet echt een grote stad.
Ik kan natuurlijk alleen maar voor mezelf spreken, maar ik heb gemerkt dat het mij heel erg goed doet, in een dorp wonen. Ook al vind ik het wel erg saai en heb ik het eigenlijk meer op steden dan op natuur, sinds ik in een dorp woon heb ik geen/nauwelijks meer last van depressieve klachten. Als ik bovenstaande zo lees zou een prikkelarme omgeving jou ook goed kunnen doen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_135050665
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik kan natuurlijk alleen maar voor mezelf spreken, maar ik heb gemerkt dat het mij heel erg goed doet, in een dorp wonen. Ook al vind ik het wel erg saai en heb ik het eigenlijk meer op steden dan op natuur, sinds ik in een dorp woon heb ik geen/nauwelijks meer last van depressieve klachten. Als ik bovenstaande zo lees zou een prikkelarme omgeving jou ook goed kunnen doen.
Ik denk wel dat ik het fijn zou vinden, tijdens mijn middelbare school heb ik ook in een soort dorp gewoond, en was ik 'zo' weer in de stad. Gaf mij wel veel rust. Overzichtelijk.
Worry is a misuse of imagination
pi_135051254
Had ik al verteld dat het sporten heeft geholpen? (ook al was ik ziek, kerst, rug die ik niet kon bewegen, oud en nieuw dus feitelijk maar 2 van de 4 weken heb gesport)

Mijn vetpercentage is omlaag gegaan en mijn spierpercentage omhoog :D Deze 4 weken dus wel alle 4 de weken sporten en dan heb ik weer een meeting :P

Gewicht was gelijk, ondanks 36352536167262 oliebollen en glaasjes wijn.
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? zaterdag 4 januari 2014 @ 00:29:14 #204
70532 loveli
N
pi_135051464
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:28 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik dacht eigenlijk dat ik altijd in Amsterdam zou blijven wonen of anders naar een nog grotere stad maar ik moet zeggen dat het mij stiekem ook wel leuk lijkt in (westelijk deel) Noord Brabant

Dat ik dat ooit zou zeggen :D Ik lijk wel verliefd :P

Of Málaga. Maar dat is niet echt een grote stad.
:D!
crap in = crap out
pi_135051713
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:25 schreef Probability het volgende:
Had ik al verteld dat het sporten heeft geholpen? (ook al was ik ziek, kerst, rug die ik niet kon bewegen, oud en nieuw dus feitelijk maar 2 van de 4 weken heb gesport)

Mijn vetpercentage is omlaag gegaan en mijn spierpercentage omhoog :D Deze 4 weken dus wel alle 4 de weken sporten en dan heb ik weer een meeting :P

Gewicht was gelijk, ondanks 36352536167262 oliebollen en glaasjes wijn.
*O* fijn zeg!

Ik heb ook mijn gewicht van voor de feestdagen behouden O+
pi_135058476
Morgen! Heb me al tijden niet gewogen, dus geen idee..

Had gister weer eens een date, nu de vierde. Was gezellig, maar toch twijfel ik.. Fysiek vind ik haar aantrekkelijk en we kunnen gewoon leuk praten. Maar ik mis het 'wow-gevoel' zeg maar. Het voelt niet zo intens.. Maar misschien verwacht ik te veel? Ik weet t niet..
  zaterdag 4 januari 2014 @ 11:05:15 #207
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135058603
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 10:58 schreef the85mc het volgende:
Morgen! Heb me al tijden niet gewogen, dus geen idee..

Had gister weer eens een date, nu de vierde. Was gezellig, maar toch twijfel ik.. Fysiek vind ik haar aantrekkelijk en we kunnen gewoon leuk praten. Maar ik mis het 'wow-gevoel' zeg maar. Het voelt niet zo intens.. Maar misschien verwacht ik te veel? Ik weet t niet..
Is het wow-gevoel nodig om een lange relatie op te bouwen? Het verdwijnt hoe dan ook.
En mis je niet gewoon de spanning van het veroveren? Gaat het te makkelijk? Misschien speelt ze geen spelletjes met je en voelen jullie je gewoon goed op je gemak bij elkaar. If so, zou dit best eens een goede basis voor een relatie kunnen zijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_135058787
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Is het wow-gevoel nodig om een lange relatie op te bouwen? Het verdwijnt hoe dan ook.
En mis je niet gewoon de spanning van het veroveren? Gaat het te makkelijk? Misschien speelt ze geen spelletjes met je en voelen jullie je gewoon goed op je gemak bij elkaar. If so, zou dit best eens een goede basis voor een relatie kunnen zijn.
Ja zit wel wat in. Ik ben wel volledig op mijn gemak bij haar. En dat is sowieso goed natuurlijk.
Het veroveren missen, dat zou kunnen.
Ik merk vooral dat ik haar heel lief vind, met misschien iets te zacht karakter. Voor mij dan. Iemand moet me zo nu en dan ook wat tegengas geven.
pi_135058929
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:17 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja zit wel wat in. Ik ben wel volledig op mijn gemak bij haar. En dat is sowieso goed natuurlijk.
Het veroveren missen, dat zou kunnen.
Ik merk vooral dat ik haar heel lief vind, met misschien iets te zacht karakter. Voor mij dan. Iemand moet me zo nu en dan ook wat tegengas geven.
Iemand die lief is heeft meer ruimte nodig om tegengas te kunnen geven. Als je haar die ruimte kunt geven, komt dat vast wel goed. Blijven daten en kijken wat er gebeurt?
pi_135059166
Ik zie overeenkomsten bij MC mbt het vinden van een baan en het vinden van een vriendin :+

Eerste 2 werkdagen overleefd, gister zo klaar als een klontje ( ik typte kontje :') )

Vandaag en morgen ons huis stofvrij zien te krijgen c_/

Fijnweekend! *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_135059216
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:38 schreef _aurum_ het volgende:
Ik zie overeenkomsten bij MC mbt het vinden van een baan en het vinden van een vriendin :+

Eerste 2 werkdagen overleefd, gister zo klaar als een klontje ( ik typte kontje :') )

Vandaag en morgen ons huis stofvrij zien te krijgen c_/

Fijnweekend! *O*
Si, ik zie hetzelfde ineens :D

En geniet van je weekend O+
pi_135059223
Haha zij is niet buiten mijn vakgebied :P
pi_135059241
Maar hoezo? Ik zie dat zelf niet zo..
pi_135059270
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:42 schreef the85mc het volgende:
Maar hoezo? Ik zie dat zelf niet zo..
Het blijven zoeken tot je het/ de ware tegen komt. Maar soms heb je eerst ervaring nodig voordat dit gebeurt :P Vanuit ervaring leer je wat je wel en niet wilt in je leven. Het zal niet zomaar op je af komen. (Ik spreek nu vanuit eigen ervaring natuurlijk, tis geen feit. Ik zie wel dat het bij veel mensen zo werkt).
pi_135059734
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:43 schreef An24 het volgende:

[..]

Het blijven zoeken tot je het/ de ware tegen komt. Maar soms heb je eerst ervaring nodig voordat dit gebeurt :P Vanuit ervaring leer je wat je wel en niet wilt in je leven. Het zal niet zomaar op je af komen. (Ik spreek nu vanuit eigen ervaring natuurlijk, tis geen feit. Ik zie wel dat het bij veel mensen zo werkt).
Mja, zou kunnen. Met banen ben ik minder picky :+
pi_135060092
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:04 schreef the85mc het volgende:

[..]

Mja, zou kunnen. Met banen ben ik minder picky :+
:+
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:19:49 #217
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135060099
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:17 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja zit wel wat in. Ik ben wel volledig op mijn gemak bij haar. En dat is sowieso goed natuurlijk.
Het veroveren missen, dat zou kunnen.
Ik merk vooral dat ik haar heel lief vind, met misschien iets te zacht karakter. Voor mij dan. Iemand moet me zo nu en dan ook wat tegengas geven.
Misschien is ze wel verliefd op je en wil ze je het naar de zin maken. Dat tegengas komt vanzelf als de eerste verliefdheid is verdwenen :)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:22:16 #218
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135060163
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:43 schreef An24 het volgende:

[..]

Het blijven zoeken tot je het/ de ware tegen komt. Maar soms heb je eerst ervaring nodig voordat dit gebeurt :P Vanuit ervaring leer je wat je wel en niet wilt in je leven. Het zal niet zomaar op je af komen. (Ik spreek nu vanuit eigen ervaring natuurlijk, tis geen feit. Ik zie wel dat het bij veel mensen zo werkt).
Sterker nog. Uiteindelijk kan je bij een partner / baan uitkomen waarvan je eerder had gedacht dat het niet bij je past. :+ Zo ben ik ooit in de techniek en bij mijn man uitgekomen. Techniek was niets voor mij en het type man waar ik nu mee ben getrouwd ook niet, dacht ik altijd :+
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:25:37 #219
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135060237
Vandaag veel trek. Lijstje

o. havermout met havermelk, handje amaranth-choco-cruesli en frambozen
s. half uur hardlopen
t. twee plakken noten-vruchtenbrood, glas ananas-yoghurt-appelsmoothie, gebakken ei
l. salade van rode bieten, gemengde sla, gerookte zalm, rettichsaus

Verder weet ik het nog niet. Wil wat doen, liefst buiten de deur, maar weet niet wat :') In principe genoeg te doen in en rond het huis, maar ik heb nergens zin in.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_135060241
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 10:58 schreef the85mc het volgende:
Morgen! Heb me al tijden niet gewogen, dus geen idee..

Had gister weer eens een date, nu de vierde. Was gezellig, maar toch twijfel ik.. Fysiek vind ik haar aantrekkelijk en we kunnen gewoon leuk praten. Maar ik mis het 'wow-gevoel' zeg maar. Het voelt niet zo intens.. Maar misschien verwacht ik te veel? Ik weet t niet..
Jij date echt best vaak :D
En het gewoon op je af laten komen? Als je het niet verwacht?
Worry is a misuse of imagination
pi_135060258
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:38 schreef _aurum_ het volgende:
Ik zie overeenkomsten bij MC mbt het vinden van een baan en het vinden van een vriendin :+

Eerste 2 werkdagen overleefd, gister zo klaar als een klontje ( ik typte kontje :') )

Vandaag en morgen ons huis stofvrij zien te krijgen c_/

Fijnweekend! *O*
Haha ja ik ook
Worry is a misuse of imagination
pi_135060260
Ik heb het wow-gevoel maar een paar x gehad, voor de rest begonnen mijn relaties allemaal anders. Rode draad is wel: oké dan, dit lijkt me spannend, maar eens proberen. En voor je het weet ben je dan een paar jaar verder.

Nog een heel fijn 2014 trouwens! Opdat al jullie wensen uit mogen komen. w/

O: Allinsonbrood met kaas
L: gehaktballetje met ketchup en komkommersalade
S: hardlopen
T: wodka, geitenkaas op amandelvijgenbrood
D: kip met groenten en aardappels uit de oven
T: kersenbonbon
pi_135061171
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:25 schreef Probability het volgende:

[..]

Jij date echt best vaak :D
En het gewoon op je af laten komen? Als je het niet verwacht?
Gaat beetje met vlagen.. Misschien lijkt t of ik altijd date, maar soms date ik ook wel een paar weken achter elkaar niet. En vroeger wachtte ik teveel af, die tijd heb ik gehad :)
pi_135063797
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:22 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Sterker nog. Uiteindelijk kan je bij een partner / baan uitkomen waarvan je eerder had gedacht dat het niet bij je past. :+ Zo ben ik ooit in de techniek en bij mijn man uitgekomen. Techniek was niets voor mij en het type man waar ik nu mee ben getrouwd ook niet, dacht ik altijd :+
Freud en ik hebben ook "een break" gehad. Duurde even voor ik besefte dat hij het wel was :+

Dat soort ervaringen maakt het leven alleen maar mooier, met meer diepgang.

/zweverigheid :')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:07:22 #225
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135067704
Tja... als je alles van te voren weet dan is het in de liefde ook niet zo moeilijk.

Geniet gewoon van elkaar en je ziet wel waar het uit komt.

Decemberschade is plus nog geen kg :')
Mijn lief is zelfs een kg afgeallen... en die heeft echt aso zitten schranzen.

Wat word ik treurig van de prijzen van groente... Jezus een kutbloemkool voor 2.50 euro, stronkje broccoli 1.50, 500 gr witlof 1 euro.
Wij hebben minimaal 2 kg witlof nodig en een kg andere groente per dag, je kan beter elke dag patat, hamburgers e.d. eten.

Vandaag lekker 11 km gewandeld in het zonnetje, was best aangenaam.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:10:28 #226
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135067835
En dan zo lekker een warme chocomelk met slagroom en Baileys ..... en een toffefee (ofzo)... onee het is een chocotoff
Nom!

Owwwww en eindelijk wil mijn lief ook op stijldansles (jaja, word echt oud) maar de lessen beginnen om 21.00 uur... dan gaan wij meestal zo ongeveer naar bed :')

[ Bericht 30% gewijzigd door uniekhoorn op 04-01-2014 16:31:52 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? zaterdag 4 januari 2014 @ 16:15:13 #227
70532 loveli
N
pi_135068057
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:10 schreef uniekhoorn het volgende:
En dan zo lekker een warme chocomelk met slagroom en Baileys ..... en een toffefee (ofzo)
Nom!

Owwwww en eindelijk wil mijn lief ook op stijldansles (jaja, word echt oud) maar de lessen beginnen om 21.00 uur... dan gaan wij meestal zo ongeveer naar bed :')
Doen!
crap in = crap out
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:18:37 #228
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135068232
Geen jobhopper, maar een mophopper :+. Van het ene mopje naar het andere :P.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:21:46 #229
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135068368
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Doen!
Dat is echt te laat.

Hoe gaat het met je Loveli, alle feestdrukte overleeft? Nog leuke plannen dit weekend?

XM? wat ben je aan het doen? :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_135070935
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Tja... als je alles van te voren weet dan is het in de liefde ook niet zo moeilijk.

Geniet gewoon van elkaar en je ziet wel waar het uit komt.

Decemberschade is plus nog geen kg :')
Mijn lief is zelfs een kg afgeallen... en die heeft echt aso zitten schranzen.

Wat word ik treurig van de prijzen van groente... Jezus een kutbloemkool voor 2.50 euro, stronkje broccoli 1.50, 500 gr witlof 1 euro.
Wij hebben minimaal 2 kg witlof nodig en een kg andere groente per dag, je kan beter elke dag patat, hamburgers e.d. eten.

Vandaag lekker 11 km gewandeld in het zonnetje, was best aangenaam.
Kilo winterpeen voor 50 ct. bij de Appie.

In het kader van de ik-ben-arme-kunstenaar bezuinigingen probeer ik tegenwoordig van alles de AH Basic versie. Valt me niks tegen. Zo'n 70% mag blijven en het scheelt echt de helft in prijs.
pi_135071047
Goed jaar gewenst allen. Ik heb niet een oliebol gehad omdat ze gewoonweg niet voorhanden waren, de schade valt dus alleszins mee.

AH basic klinkt beter dan Euroshopper, maar AH Basic bier heb ik nog niet gezien. Zal dat nog komen?
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:23:55 #232
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135071242
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat is echt te laat.

Hoe gaat het met je Loveli, alle feestdrukte overleeft? Nog leuke plannen dit weekend?

XM? wat ben je aan het doen? :P
Ik ben op dit moment op de bank aan het hangen!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_135071864
Leuk je eens IRL gezien te hebben XM! (en Coco nu eindelijk ook eens)

Was alleen vrij snel weg want Luc was moe
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_135073101
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Owwwww en eindelijk wil mijn lief ook op stijldansles (jaja, word echt oud) maar de lessen beginnen om 21.00 uur... dan gaan wij meestal zo ongeveer naar bed :')
Ik weet eigenlijk maar een reden voor jullie om te leren stijldansen als ie dat eerder niet boeiend vond :D misschien wil je dan toch? :)

Co, dat basic is prima inderdaad! Ze hadden ook even euroshoppervlees maar dat is weg hier.

Hopen dat het nu goed gaat met de auto :o
pi_135073158
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:02 schreef the85mc het volgende:

[..]

Gaat beetje met vlagen.. Misschien lijkt t of ik altijd date, maar soms date ik ook wel een paar weken achter elkaar niet. En vroeger wachtte ik teveel af, die tijd heb ik gehad :)
Een paar weken niet daten? Dat vind ik alsnog super vaak! Haha
Worry is a misuse of imagination
pi_135073210
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Tja... als je alles van te voren weet dan is het in de liefde ook niet zo moeilijk.

Geniet gewoon van elkaar en je ziet wel waar het uit komt.

Decemberschade is plus nog geen kg :')
Mijn lief is zelfs een kg afgeallen... en die heeft echt aso zitten schranzen.

Wat word ik treurig van de prijzen van groente... Jezus een kutbloemkool voor 2.50 euro, stronkje broccoli 1.50, 500 gr witlof 1 euro.
Wij hebben minimaal 2 kg witlof nodig en een kg andere groente per dag, je kan beter elke dag patat, hamburgers e.d. eten.

Vandaag lekker 11 km gewandeld in het zonnetje, was best aangenaam.
Ik heb wel acht rondjes om de groente afdeling gelopen, ik vond ook alles echt heel duur..
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? zaterdag 4 januari 2014 @ 18:18:08 #237
70532 loveli
N
pi_135073557
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:09 schreef Probability het volgende:

[..]

Een paar weken niet daten? Dat vind ik alsnog super vaak! Haha
^^

En over dure groente, ik eet volgende week goedkope snijbonen :9
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 4 januari 2014 @ 18:20:30 #238
70532 loveli
N
pi_135073682
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat is echt te laat.

Hoe gaat het met je Loveli, alle feestdrukte overleeft? Nog leuke plannen dit weekend?

XM? wat ben je aan het doen? :P
Ben met van alles en nog wat bezig, vakantie voorbereiden, dingen die ik heb verkneusd proberen te fixen, huisvrouw spelen. Met wisselend succes..
crap in = crap out
pi_135073691
Is het stom dat ik het stom vind dat vriendje morgen ergens of zo pas weet of we samen gaan eten of dat hij alleen blijft slapen. (hangt er vanaf hoeveel hij nog moet studeren)
en eerst zouden we sowieso eten en nu weet hij het nog niet... als hij alleen blijft slapen kan het wat mij betreft ook een andere keer :P

dat alleen eten is niet erg maaar dan wil ik nu andere plannen maken anders is het dag 3 dat ik alleen eet en dat vind ik ongezellig en duur.

en hij vindt alleen samen slapen al de moeite, maar dat vind ik een beetje veel gedoe.
want ik zou dan alleen z'n tentamenstof uitleggen wat op zich prima is
dan samen slapen (alleen slapen slaapt veel beter :P)
en dan vroeg opstaan omdat hij wil hardlopen voor college wat dan niet echt goed lukt zodat samen ontbijten er bij inschiet
dan is m'n hele ochtend verpest door dat gehaast en geren 's ochtends :'( :')

Weet niet dan moet ik nu de hele tijd afwachten, morgen wachten, dan alleen samen slapen wat mij dan niet lukt want ja ik wil wel eerst iets gezelligs doen.. dus dan blijf ik kletsen en dan wil hij 's avonds slapen en dan 's ochtends zie ik hem ook niet echt
dus dan ben ik helemaal uit m'n ritme en doen want moet altijd even aan hem wennen.

Dan heb ik zo iets van: joh beslis gewoon en blijf daar bij. en als het niet uitkomt dan zie ik je wel een andere keer. maar hij wil mij heeel graag zien dus vindt slapen al de moeite.

Want ik doe boodschappen graag per week/halve week en niet iedere avond want dat is ook mega duur en gedoe etc etc
Worry is a misuse of imagination
  zaterdag 4 januari 2014 @ 18:33:39 #240
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135074231
Ik eet in de winter vooral diepvriesgroente en kool en knolsoorten.
Vandaag prei. Kilo 1,50 geloof ik.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_135074439
Ik eet wat er in mn vitatas zit :+. Deze week iig bieten, rode kool, bleekselderij, schorseneren en bataat.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 18:52:07 #242
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135075046
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Tja... als je alles van te voren weet dan is het in de liefde ook niet zo moeilijk.

Geniet gewoon van elkaar en je ziet wel waar het uit komt.

Decemberschade is plus nog geen kg :')
Mijn lief is zelfs een kg afgeallen... en die heeft echt aso zitten schranzen.

Wat word ik treurig van de prijzen van groente... Jezus een kutbloemkool voor 2.50 euro, stronkje broccoli 1.50, 500 gr witlof 1 euro.
Wij hebben minimaal 2 kg witlof nodig en een kg andere groente per dag, je kan beter elke dag patat, hamburgers e.d. eten.

Vandaag lekker 11 km gewandeld in het zonnetje, was best aangenaam.
Bloemkool op de markt gekocht, 1,75 vanmiddag. Broccoli was al op.

Ik eet met name spitskool, wortelen, boontjes, wokgroente en bieten. En 2x dus groente wat ik goedkoop tegenkom.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_135075219
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:33 schreef Tinkepink het volgende:
Ik eet in de winter vooral diepvriesgroente en kool en knolsoorten.
Vandaag prei. Kilo 1,50 geloof ik.
O de diepvries, goeie
Worry is a misuse of imagination
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:25:43 #244
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135076499
Ben wijngum aan het maken van gepureerde vruchten en agar agar, maa r de smaak blijft poedeig. Nu voor de 3e keer op het vuur.

Heel iets anders, weet iemand waar henk is gebleven?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:29:03 #245
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135076654
AH basic zilvervliesrijst en macaroni is goed te doen.

Vandaag dan ook spruiten, eet overal wel wat kool bij (witte rauw en gekookt)
Andijvie, prei (niet zo'n fan) ook.
Rode bieten nog van schoonpa.

Uien, paprika, champignons staan hier elke dag ook op het menu.

Nou ja, jammer dan, vandaag weer niet uit eten gegaan, weer 60 euro bespaard :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_135077753
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:33 schreef Tinkepink het volgende:
Ik eet in de winter vooral diepvriesgroente en kool en knolsoorten.
Vandaag prei. Kilo 1,50 geloof ik.
Ik vind veel groente uit de diepvries niet lekker. Maar gelukkig een heel aantal wel, en ik wijk er in de winter ook naar uit. Groente op de markt blijft ook een stuk beter betaalbaar dan bij de supermarkt/groenteboer. Gister kocht ik voor 9 euro:
• 4 maiskolven
• 2 bakken paddestoelen
• 750 gr tauge
• 1 kilo rode puntpaprika
• 1 kilo witlof
• 2 kilo bananen
• 2 avocado's
Niet supergoedkoop, maar dit vind ik goed te doen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_135077836
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:25 schreef Tinkepink het volgende:
Ben wijngum aan het maken van gepureerde vruchten en agar agar, maa r de smaak blijft poedeig. Nu voor de 3e keer op het vuur.

Heel iets anders, weet iemand waar henk is gebleven?
Op Fok! geen idee, maar volgens Facebook leeft ze nog! :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_135077998
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:38 schreef _aurum_ het volgende:
Ik zie overeenkomsten bij MC mbt het vinden van een baan en het vinden van een vriendin :+

Eerste 2 werkdagen overleefd, gister zo klaar als een klontje ( ik typte kontje :') )

Vandaag en morgen ons huis stofvrij zien te krijgen c_/

Fijnweekend! *O*
Lijkt me idd vrij vermoeiend! Hoe is het met de keuken, al helemaal klaar?

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:29 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Heerlijk lijstje dat van jou! En succes gewenst!

En dat normale eten: ja, ik voelde me er wel goed bij, maar heb al een tijd last van pijn in mijn nek en andere gewrichten. volgens de arts ben ik o.a. te veel verzuurd en ben dus op een basisch dieet gezet.
Lijkt qua aanbevolen voedingsmiddelen erg op een oer/paleo dieet. En ja, als ik me er aan houd voel ik me fitter, mijn huid ziet er beter uit en ik heb geen pijn meer in mijn lijf, maar ik vind het om eerlijk te zijn wel erg saai om zo te eten.
Amandelpannekoekjes bevatten weer amandel en ik wil wat minder noten eten, groente pannekoek vind ik niets voor onderweg.... rettich is wel een optie ^O^ Ik zoek nog even door. bedankt alvast
Wel fijn dat je verbetering merkt, maar aan de andere kant lijkt het me ook vrij frustrerend dat je alleen met "perfect" eten klachtenvrij kunt zijn.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_135078081
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:41 schreef the85mc het volgende:
Haha zij is niet buiten mijn vakgebied :P
Hahahahahaha, omg :') :D

Ik had trouwens wel het hoteldebotel madly in love bij m'n vriend, maar ik was dan ook 18 :+.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_135078514
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik vind veel groente uit de diepvries niet lekker. Maar gelukkig een heel aantal wel, en ik wijk er in de winter ook naar uit. Groente op de markt blijft ook een stuk beter betaalbaar dan bij de supermarkt/groenteboer. Gister kocht ik voor 9 euro:
• 4 maiskolven
• 2 bakken paddestoelen
• 750 gr tauge
• 1 kilo rode puntpaprika
• 1 kilo witlof
• 2 kilo bananen
• 2 avocado's
Niet supergoedkoop, maar dit vind ik goed te doen.
Ik vind het wel een prima prijsje O+ :D
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:19:38 #251
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135079006
Vind het ook geen raar prijsje Sigme.

Kom ik net fris gedoucht beneden heeft lief allemaal kaarsjes aan, zo lief!

Nu kwark, vla, banaan, kwart meloen en bruine suiker.

Zo een colaberenburg, zakje paprikachips, melbatoast met gekookt ei en Bert Visscher kijken (deze show echt gezien, meer van hetzelfde maar vermakelijk)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_135083164
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:58 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Lijkt me idd vrij vermoeiend! Hoe is het met de keuken, al helemaal klaar?

[..]

Wel fijn dat je verbetering merkt, maar aan de andere kant lijkt het me ook vrij frustrerend dat je alleen met "perfect" eten klachtenvrij kunt zijn.
noop, nog niet helemaal. Alles staat erin, maar de afwerkdingetjes moeten nog. Bijv. kitten van randen, schilderen, plintjes monteren etc.

Het is iig een hele waslijst :P

Plan is om dat de komende weekenden beetje bij beetje weg te werken :Y Ik wil iig de komende tijd niet meer hele dagen aan het klussen zijn :') :D

Schiet het bij jullie op?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_135083290
wij eten regelmatig;

rode paprika's
ui
courgette
bloemkool
spitskool
pompoen
broccoli
champignons
peen

Afgezien van de broccoli scoren we alles op de markt. Ben volgens mij een tientje kwijt voor een volle boodschappentas, daar eten we 1.5 week van :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zaterdag 4 januari 2014 @ 22:24:44 #254
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_135084536
Ik ben opeens uit het niets 2 kilo aangekomen ofzo :? Zal wel ongesteld moeten worden }:|
pi_135084758
Ja hoi. Ik woon in Zwitserland en zou zowaar een moord doen voor een bloemkool van slechts 2.50 en witlof voor slechts 4 euro per kg oO<. Dat men hier ook meer verdient vergeten we voor het gemak even. Positieve noot: vlees en fastfood zijn relatief nog duurder, dus gezond eten lukt nu wel een stuk beter :+. Maar ik mis de 'aanbiedingen' en goedkope groentes op de markt wel behoorlijk.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_135101966
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 22:29 schreef Chicolate het volgende:
Ja hoi. Ik woon in Zwitserland en zou zowaar een moord doen voor een bloemkool van slechts 2.50 en witlof voor slechts 4 euro per kg oO<. Dat men hier ook meer verdient vergeten we voor het gemak even. Positieve noot: vlees en fastfood zijn relatief nog duurder, dus gezond eten lukt nu wel een stuk beter :+. Maar ik mis de 'aanbiedingen' en goedkope groentes op de markt wel behoorlijk.
Zwitserland schijnt duur te zijn idd. ben er nog nooit geweest. Hoe bevalt het je nu?

Tis rustig hier.

Thuis al het kerstspul opgeruimd en schoongemaakt. En ik ben wild zwijn ragout/ stoofpot en koekjes aan het maken. Het leven is goed O+ :9
pi_135102471
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:39 schreef An24 het volgende:

[..]

Zwitserland schijnt duur te zijn idd. ben er nog nooit geweest. Hoe bevalt het je nu?

Tis rustig hier.

Thuis al het kerstspul opgeruimd en schoongemaakt. En ik ben wild zwijn ragout/ stoofpot en koekjes aan het maken. Het leven is goed O+ :9
Het onderzoek is heel erg leuk en ik ben blij dat ik het uiteindelijk toch heb doorgezet (en later geen spijt hebben dat ik nooit geprobeerd heb naar het buitenland te gaan). Het is een soort proefperiode om te kijken hoe het me bevalt in het buitenland te wonen. Tussentijdse conclusie: ik hou van NL en ben hier een stuk gelukkiger. Wie weet ga ik ooit wel weer in het buitenland wonen, maar dan neem ik mn vriend mee en wil ik naar een land waar ze een duidelijke taal spreken (die je ook kan leren). Voor nu ga ik op zoek naar een phd in NL, hoe moeilijk dat ook gaat worden om te vinden. Over iets minder dan 5 uur moet ik weer naar het vliegveld, en dat valt me behoorlijk zwaar -O-.

En ik ga jouw blog maar eens lezen, schijnt dat flexibele gewrichten toch wel behoorlijk in de familie zit en mijn onderrug begint weer op te spelen dus gezond eten kan geen kwaad :P. En gister yogakleren gekocht, dus daar kan ik ook weer mee aan de gang :D.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_135102618
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:52 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Het onderzoek is heel erg leuk en ik ben blij dat ik het uiteindelijk toch heb doorgezet (en later geen spijt hebben dat ik nooit geprobeerd heb naar het buitenland te gaan). Het is een soort proefperiode om te kijken hoe het me bevalt in het buitenland te wonen. Tussentijdse conclusie: ik hou van NL en ben hier een stuk gelukkiger. Wie weet ga ik ooit wel weer in het buitenland wonen, maar dan neem ik mn vriend mee en wil ik naar een land waar ze een duidelijke taal spreken (die je ook kan leren). Voor nu ga ik op zoek naar een phd in NL, hoe moeilijk dat ook gaat worden om te vinden. Over iets minder dan 5 uur moet ik weer naar het vliegveld, en dat valt me behoorlijk zwaar -O-.

En ik ga jouw blog maar eens lezen, schijnt dat flexibele gewrichten toch wel behoorlijk in de familie zit en mijn onderrug begint weer op te spelen dus gezond eten kan geen kwaad :P. En gister yogakleren gekocht, dus daar kan ik ook weer mee aan de gang :D.
Kan me voorstellen dat keuzes over waar te wonen lastig zijn. Je leert een hoop van in het buitenland wonen, maar alles moet ok wel mee zitten om je lekker te voelen lijkt me.

En veel leesplezier. Staat nog niet zo veel op, maar er is wel voldoende info te vinden. En via de blog kan je ook vragen stellen als je wilt, dan komt dat ook een beetje op gang O-) ;)
pi_135104293
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:54 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

noop, nog niet helemaal. Alles staat erin, maar de afwerkdingetjes moeten nog. Bijv. kitten van randen, schilderen, plintjes monteren etc.

Het is iig een hele waslijst :P

Plan is om dat de komende weekenden beetje bij beetje weg te werken :Y Ik wil iig de komende tijd niet meer hele dagen aan het klussen zijn :') :D

Schiet het bij jullie op?
De afwerking is naar idd. Ben je een hele middag bezig en zie je nog bijna geen verschil :') . Wij zijn nog volop in de opbouwfase en dat gaat lekker hard, hebben nu bijna alle plafonds er in en de woonkamer en de helft van de keuken ook al de muren (alles met gips). Ik had de schone taak van isoleren :P . Maar het leuke is dat je nu wel al echt de contouren van hoe het gaat worden te zien krijgt. O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_135104787
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:33 schreef Goodbye het volgende:

[..]

De afwerking is naar idd. Ben je een hele middag bezig en zie je nog bijna geen verschil :') . Wij zijn nog volop in de opbouwfase en dat gaat lekker hard, hebben nu bijna alle plafonds er in en de woonkamer en de helft van de keuken ook al de muren (alles met gips). Ik had de schone taak van isoleren :P . Maar het leuke is dat je nu wel al echt de contouren van hoe het gaat worden te zien krijgt. O+
Ik zag laatst ook heel stoere klusfoto's van jou op FB! Met drilboor of iets in die geest. Zag er goed uit in ieder geval :D
  zondag 5 januari 2014 @ 16:14:17 #261
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135106017
Wat een prachtig weer O+

Lijst:
O/L: 2 getoaste boterhammen met boter en suiker, beschuit kaas, beker melk, cappuccino
T's: gekookt ei op 4 melbatoast met mayo, appel, paar lychees, mandarijn, kwart meloen, warme choco met Baileys en slagroom
D: gesmoorde sperziebonen, salade, aardappelkroketten, peperroomsaus, gegrilde biefstuk met gegrilde ui, knoflook en champs
T's: kwark, vla en een paar aardbeien
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_135106646
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een prachtig weer O+
Ja he :Y!

Wij zijn maar een rondje gaan fietsen, met elk een hond aan de lijn erbij. 2 uur gefietst, ik ben maar 1 keer gevallen. Fietsen met een hond is nog best lastig :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 5 januari 2014 @ 16:59:49 #263
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135107643
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:52 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Het onderzoek is heel erg leuk en ik ben blij dat ik het uiteindelijk toch heb doorgezet (en later geen spijt hebben dat ik nooit geprobeerd heb naar het buitenland te gaan). Het is een soort proefperiode om te kijken hoe het me bevalt in het buitenland te wonen. Tussentijdse conclusie: ik hou van NL en ben hier een stuk gelukkiger. Wie weet ga ik ooit wel weer in het buitenland wonen, maar dan neem ik mn vriend mee en wil ik naar een land waar ze een duidelijke taal spreken (die je ook kan leren). Voor nu ga ik op zoek naar een phd in NL, hoe moeilijk dat ook gaat worden om te vinden. Over iets minder dan 5 uur moet ik weer naar het vliegveld, en dat valt me behoorlijk zwaar -O-.

Zwitserland is een raar land om te wonen Chico. Wij hebben het ook ooit overwogen en zijn zelfs op zoek geweest naar een woning (de baan was in principe al geregeld), maar hebben uiteindelijk toch maar besloten het niet te doen. Vreemd genoeg voelde ik mij er, ondanks de prachtige natuur, heel erg opgesloten. Het Zwitserduits vind ik aan de andere kant dan weer prima te verstaan.

Misschien eens een ander land proberen? Ik kan Duitsland prima aanraden :+
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 5 januari 2014 @ 17:04:35 #264
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135107805
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een prachtig weer O+

Vond ik ook. Net 5 kilometer gewandeld en 2 kilometer gerend. Vandaag voldoende beweging gehad.

Lijstje
o. plak roggen-zadenbrood met kaas
t. smoothie van appel, peer, banaan, physalis en melk
l. opscheplepel prei/spek/aardappel/ei/kaas-schotel (rest van gisteren), 2 opscheplepels port-rodekool, gebakken kipfilet
s. zie boven
t. 200 gram rauwe wortels met humus, plak vruchten-notenbrood met boter, glas wijn, beker poedercappucino, 3 augurken, harzer kaasje met komijn, 4 physalis
d. weet ik nog niet. Heb wel trek :') 2 plakjes vruchten-notenbrood, 3/4 avocado, beetje boter, 2 plakken gerookte zalm, sausje van yoghurt en rettich, 2 opscheplepels rode bieten, halve plak pumpernickel, stukje pure choco

[ Bericht 2% gewijzigd door Tinkepink op 05-01-2014 19:19:13 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_135110220
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zag laatst ook heel stoere klusfoto's van jou op FB! Met drilboor of iets in die geest. Zag er goed uit in ieder geval :D
Hahaha ja, dat was nog tijdens het slopen. :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_135110282
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zwitserland is een raar land om te wonen Chico. Wij hebben het ook ooit overwogen en zijn zelfs op zoek geweest naar een woning (de baan was in principe al geregeld), maar hebben uiteindelijk toch maar besloten het niet te doen. Vreemd genoeg voelde ik mij er, ondanks de prachtige natuur, heel erg opgesloten. Het Zwitserduits vind ik aan de andere kant dan weer prima te verstaan.

Misschien eens een ander land proberen? Ik kan Duitsland prima aanraden :+
Zwitsersduits prima te verstaan? Wij gingen vroeger vaak op vakantie in het Franstalige gedeelte van Zwitserland. Eén keer gingen we naar één of ander zwembad en ik heb serieus 5 min. mensen in de rij voor de glijbaan lopen afluisteren om te snappen welke taal ze nou aan het spreken waren :D :'( :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 5 januari 2014 @ 18:04:34 #267
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135110314
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:03 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Zwitsersduits prima te verstaan? Wij gingen vroeger vaak op vakantie in het Franstalige gedeelte van Zwitserland. Eén keer gingen we naar één of ander zwembad en ik heb serieus 5 min. mensen in de rij voor de glijbaan lopen afluisteren om te snappen welke taal ze nou aan het spreken waren :D :'( :D
Ja, dat is Zwitserfrans :P Dat versta ik ook niet :D
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 5 januari 2014 @ 18:10:18 #268
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_135110578
Luie zondag:

O/L: 4 meergranen crackers van Bolletje rijkbelegd met spaanse salami :9
Drinken: 2 glazen versgeperste sinaasappelsap en 3 koppen koffie met koffiemelk en een zoetje
D: 2 kippenbouten uit de oven met sperzieboontjes en aardappels met kruidenboter
S: 1 uur fietsen.
pi_135110684
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, dat is Zwitserfrans :P Dat versta ik ook niet :D
Nee, dit was niet Zwitsersfrans, het zwembad was in het Duitse gedeelte. Maar zal misschien ook een beetje per regio verschillen én of je Duits überhaupt goed is (het mijne niet :P)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_135124127
Vrienden van me wonen in zwitserland.. Mooi land en als je een leuke baan hebt verdien je ook aardig. Maar vaste lasten zijn ook veel hoger. En wat ik van hen begreep is er minder sfeer, zijn de zwitsers niet zo open en wordt er niet zo veel buiten de deur geleefd zoals hier. Dus ja, het heeft voordelen, maar zeker ook nadelen.

Ik heb ook nog es nagedacht over mijn date. Ik denk toch dat dit niet wat gaat worden. Als ik nu al niet zo'n wow gevoel heb dan zal dat ook niet komen. Dan is het eigenlijk vriendschappelijk.. Dat gaat voor mijn gevoel op de lange termijn niet werken.
  zondag 5 januari 2014 @ 22:55:53 #271
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135127106
Heb je haar al eens gezoend mc? De kriebels die ik dan wel of niet in mijn buik kreeg zeiden mij wel genoeg..
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? zondag 5 januari 2014 @ 23:07:34 #272
70532 loveli
N
pi_135127761
*insert Cher*
crap in = crap out
pi_135129663
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:55 schreef Tinkepink het volgende:
Heb je haar al eens gezoend mc? De kriebels die ik dan wel of niet in mijn buik kreeg zeiden mij wel genoeg..
Ja.
Ik vind haar fysiek ook best aantrekkelijk, maar het voelt verder niet zo intens als ik haar zie. Bij andere scharrels was dat heel anders als ik die weer zag, dan stokt me de adem, heb het koud en warm tegelijk en overal tintelingen. En als ik haar zie heb ik dat allemaal niet..
Het voelt gewoon niet goed dat ik hiermee doorga. Daar ga ik haar later alleen maar meer pijn mee doen. Dus ja.
pi_135137770
Zo, weer terug van een weekje snowboarden. Was heerlijk! Moet alleen deze week fysiek wel rustig aan doen, enkele valpartijen zorgen voor gewrichtspijntjes..

Ga me dit jaar storten op het doel om van de 75/76 naar de 70/71 te gaan. Met de juiste training daarbij hoop ik ook een vetpercentage van rond de 11/12% te halen. Eerste doel waar daar bij moet meehelpen is de mudmasters van maart.

Oh ja, nog een gelukkig nieuwjaar iedereen >:O
  maandag 6 januari 2014 @ 11:09:29 #275
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135137876
Ik kom ook weer wat geregelder meeposten. De borstvoeding is gestopt, het nieuwe jaar begonnen en mn assortiment kleding waar ik in pas, is te klein. Door de zwangerschap ben ik allround helaas wel breder geworden. Heupomvang, buik, borst (daar gaan mn mooie bh's ;( ). Helaas heb ik nog wel divers fysiek ongemak door de zwangerschap en bevalling, dat sporten een hele uitdaging gaat zijn (bekkeninstabiliteit, gewrichtsklachten en pijn van de knip). Ik zal het dus in eerste instantie voornamelijk vd voeding moeten hebben. We beginnen met: minder rotzooi in mn hoofd duwen. De laatste maanden was het echt belachelijk wat ik heb gesnoept en gedaan, dus ik hoop dat dat al wat verschil gaat maken.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_135138004
XM, er is hoop! Ik had ook een andere omvang qua BH , heupen. Maar op een gegeven moment werd alles toch weer minder. Geloof na een maand of 9...

Wat vervelend dat je zoveel klachten nog hebt ... :(

Qua sporten, zou sporten in het water niet iets voor je kunnen zijn?

Wat had je afgelopen zaterdag trouwens een prachtige jurk aan!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_135141186
XM, is het niet mogelijk oefeningen te doen waarbij je zit? Zo creëer je toch extra beweging terwijl je wel je bekken ontziet?
pi_135141807
Mmm ben nog niet echt goed bezig vandaag. Ontbijt overslaan..
Morgen herkansing :D

O: niks
T: 3 koffie met een klein beetje magere melk
L: halve kom tomatensoep (restje) 2 home made speltbroodjes + lijnzaad met sambal smeerkaas
T: hummus en komkommer
D: snijbonen en runder worstjes + gebakken ui
T: misschien nog wat turkse yoghurt
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Vis een optie? maandag 6 januari 2014 @ 14:51:25 #279
70532 loveli
N
pi_135145563
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:56 schreef DavetheNL het volgende:
XM, is het niet mogelijk oefeningen te doen waarbij je zit? Zo creëer je toch extra beweging terwijl je wel je bekken ontziet?
In het geval van XM zou ik niet al te veel doen zonder begeleiding van een gespecialiseerde fysio. Bekkeninstabiliteit is sowieso iets waar je voorzichtig mee moet zijn.
crap in = crap out
pi_135146154
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kom ook weer wat geregelder meeposten. De borstvoeding is gestopt, het nieuwe jaar begonnen en mn assortiment kleding waar ik in pas, is te klein. Door de zwangerschap ben ik allround helaas wel breder geworden. Heupomvang, buik, borst (daar gaan mn mooie bh's ;( ). Helaas heb ik nog wel divers fysiek ongemak door de zwangerschap en bevalling, dat sporten een hele uitdaging gaat zijn (bekkeninstabiliteit, gewrichtsklachten en pijn van de knip). Ik zal het dus in eerste instantie voornamelijk vd voeding moeten hebben. We beginnen met: minder rotzooi in mn hoofd duwen. De laatste maanden was het echt belachelijk wat ik heb gesnoept en gedaan, dus ik hoop dat dat al wat verschil gaat maken.
Ben je al bij een gespecialiseerde bekkenfysio geweest? Ik heb daar heel veel baat bij gehad!

En wat skoap zegt klopt absoluut, pas na 9 maanden tot een jaar had ik het idee dat alles echt hersteld was.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 6 januari 2014 @ 15:10:22 #281
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135146273
Ja, loop ik bij. Phaidra. Maar de EDS is een ernstig vertragende factor. Ze had wel hoop dat het beter zou gaan nu ik ben gestopt met de bv :). 20-30 minuten lopen is wel de max zeg maar...

Maar ik heb weer wat hoop door jullie verhalen! :Y
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_135146744
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, loop ik bij. Phaidra. Maar de EDS is een ernstig vertragende factor. Ze had wel hoop dat het beter zou gaan nu ik ben gestopt met de bv :). 20-30 minuten lopen is wel de max zeg maar...

Maar ik heb weer wat hoop door jullie verhalen! :Y
Poe, dat is wel klote zeg! Tijdens de zwangerschap hád ik niet eens bekkenklachten en toch viel het totale herstel me best wel tegen. Ik kan me voorstellen dat het voor jou ook behoorlijk zwaar is :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_135146825
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, loop ik bij. Phaidra. Maar de EDS is een ernstig vertragende factor. Ze had wel hoop dat het beter zou gaan nu ik ben gestopt met de bv :). 20-30 minuten lopen is wel de max zeg maar...

Maar ik heb weer wat hoop door jullie verhalen! :Y
Sterkte meis, tis niet niets. En welkom terug ^O^
  maandag 6 januari 2014 @ 15:37:43 #284
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135147484
Met mijn bekken etc. is het nooit meer helemaal goedgekomen na beide bevallingen, maar het is me toch gelukt om na het krijgen van kinderen strakker en slanker te worden dan voordat ik moeder werd. En ik heb dan wel geen EDS, maar wel andere klachten die het sporten bemoeilijken.

Neem de tijd XM, ik heb er 5 jaar voor gebruikt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_135147735
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:51 schreef loveli het volgende:

[..]

In het geval van XM zou ik niet al te veel doen zonder begeleiding van een gespecialiseerde fysio. Bekkeninstabiliteit is sowieso iets waar je voorzichtig mee moet zijn.
Oh oke. Duidelijk een punt waar ik me niet mee bezig moet houden ivm totaal gebrek aan kennis...
  maandag 6 januari 2014 @ 15:44:38 #286
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135147863
Kom zelf net terug van de dermatoloog. Eindelijk is duidelijk waar mijn onrustige huid vandaan komt *O*
Er is alleen bar weinig aan te doen. "Schoon" eten heeft in ieder geval geen invloed, helaas.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_135148005
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:44 schreef Tinkepink het volgende:
Kom zelf net terug van de dermatoloog. Eindelijk is duidelijk waar mijn onrustige huid vandaan komt *O*
Er is alleen bar weinig aan te doen. "Schoon" eten heeft in ieder geval geen invloed, helaas.
En waar komt het vandaan dan?

Helpt het schone eten wel tegen andere klachten? Wel voor je gewrichten toch?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 6 januari 2014 @ 15:58:00 #288
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135148495
quote:
5s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:47 schreef sigme het volgende:

[..]

En waar komt het vandaan dan?

Helpt het schone eten wel tegen andere klachten? Wel voor je gewrichten toch?
Rosacea acne.
En het schone(re) eten helpt wel heel goed tegen de gewrichtsklachten gelukkig. Ben vrijwel pijnvrij op het moment.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tinkepink op 06-01-2014 16:19:25 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? maandag 6 januari 2014 @ 16:01:35 #289
70532 loveli
N
pi_135148658
Daar is toch wel wat aan te doen? Dacht dat er een creme is die de huis(/d)arts kan voorschrijven.
crap in = crap out
pi_135148798
Vervelend XM, hoop dat je snel pijnvrij bent!
Worry is a misuse of imagination
  maandag 6 januari 2014 @ 16:05:43 #291
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135148867
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:01 schreef loveli het volgende:
Daar is toch wel wat aan te doen? Dacht dat er een creme is die de huis(/d)arts kan voorschrijven.
Het is chronisch. Als je geluk hebt helpt de creme een beetje tegen de pukkeltjes, maar het rode blijft. En de pukkeltjes komen steeds terug.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_135150690
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Rosacea acne.
En het schone(re) eten helpt wel heel goed tegen de gewrichtsklachten gelukkig. Ben vrijwel pijnvrij op het moment.
*O*
pi_135154700
Zeg, waren er hier nog anticonceptie-experts? oO< Vraagt ze in een topic vol (verse) moeders, timing was niet bewust zo :P.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeej voor de pijnvrij van Tink *O*. Make up is dan dus eigenlijk de enige 'oplossing' die er nog over is? -O-
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_135154876
Wb XM! Sterkte met je herstel.

Ik ben zo blij dat ik niet meer om 0600 mijn bed uitmoet, ik voel me meer mens :+

Lijstje voor vandaag:

O: havermoutpap
T: 1/2 bak kwark
L: salade met kip, kom champignonsoep
T: shake
D: couscous, geroosterde groenten en rundervink
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_135155210
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:28 schreef Chicolate het volgende:
Zeg, waren er hier nog anticonceptie-experts? oO< Vraagt ze in een topic vol (verse) moeders, timing was niet bewust zo :P.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeej voor de pijnvrij van Tink *O*. Make up is dan dus eigenlijk de enige 'oplossing' die er nog over is? -O-
Je laten doorverwijzen naar de gynaecoloog denk ik. Ik stond al onder controle, maar ik had daar wel veel aan. Ik heb nu de nuvaring. Ik heb dezelfde problemen als jij. Ik heb met de ring geen doorbraakbloedingen en het is planbaar. Ook ben ik niet meer ziek (Zonder word ik het om te twee weken). En je kunt niet alles hebben. Ik betaal liever wat meer, dan dat ik problemen krijg.
pi_135155313
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:42 schreef An24 het volgende:

[..]

Je laten doorverwijzen naar de gynaecoloog denk ik. Ik stond al onder controle, maar ik had daar wel veel aan. Ik heb nu de nuvaring. Ik heb dezelfde problemen als jij. Ik heb met de ring geen doorbraakbloedingen en het is planbaar. Ook ben ik niet meer ziek (Zonder word ik het om te twee weken). En je kunt niet alles hebben. Ik betaal liever wat meer, dan dat ik problemen krijg.
En die kijkt dan niet vreemd op, een patient die juist níet zwanger wil worden? :P
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 6 januari 2014 @ 18:51:13 #297
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135155601
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:32 schreef _aurum_ het volgende:
Wb XM! Sterkte met je herstel.

Ik ben zo blij dat ik niet meer om 0600 mijn bed uitmoet, ik voel me meer mens :+

Lijstje voor vandaag:

O: havermoutpap
T: 1/2 bak kwark
L: salade met kip, kom champignonsoep
T: shake
D: couscous, geroosterde groenten en rundervink
T: 1/2 bak kwark
Ja, uitslapen is ook vermoeiend, dat klopt. :D

XM *O*

Tink, toch fijn wel om te weten dat je daar niet zoveel aan kan doen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 6 januari 2014 @ 18:52:26 #298
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135155645
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

En die kijkt dan niet vreemd op, een patient die juist níet zwanger wil worden? :P
Uh nee. Die plaatsen ook spiraaltjes en doen verzakkingen enzo.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? maandag 6 januari 2014 @ 18:58:07 #299
70532 loveli
N
pi_135155938
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:28 schreef Chicolate het volgende:
Zeg, waren er hier nog anticonceptie-experts? oO< Vraagt ze in een topic vol (verse) moeders, timing was niet bewust zo :P.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
  maandag 6 januari 2014 @ 19:14:12 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135156782
gewoon geen sex Chico, werkt als een tiet.

Heb zin in woensdag, lekker hotelletjes (met ontbijt, 8 euro voor zijn tweeen :'') ) En lekker wokken *O*

Vandaag erg veel gegeten en veel uisoorten, dat word morgen een kurk in
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 6 januari 2014 @ 19:16:31 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135156899
dus
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')