Ik kan natuurlijk alleen maar voor mezelf spreken, maar ik heb gemerkt dat het mij heel erg goed doet, in een dorp wonen. Ook al vind ik het wel erg saai en heb ik het eigenlijk meer op steden dan op natuur, sinds ik in een dorp woon heb ik geen/nauwelijks meer last van depressieve klachten. Als ik bovenstaande zo lees zou een prikkelarme omgeving jou ook goed kunnen doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:28 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat ik altijd in Amsterdam zou blijven wonen of anders naar een nog grotere stad maar ik moet zeggen dat het mij stiekem ook wel leuk lijkt in (westelijk deel) Noord Brabant
Dat ik dat ooit zou zeggenIk lijk wel verliefd
Of Málaga. Maar dat is niet echt een grote stad.
Ik denk wel dat ik het fijn zou vinden, tijdens mijn middelbare school heb ik ook in een soort dorp gewoond, en was ik 'zo' weer in de stad. Gaf mij wel veel rust. Overzichtelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk alleen maar voor mezelf spreken, maar ik heb gemerkt dat het mij heel erg goed doet, in een dorp wonen. Ook al vind ik het wel erg saai en heb ik het eigenlijk meer op steden dan op natuur, sinds ik in een dorp woon heb ik geen/nauwelijks meer last van depressieve klachten. Als ik bovenstaande zo lees zou een prikkelarme omgeving jou ook goed kunnen doen.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:28 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat ik altijd in Amsterdam zou blijven wonen of anders naar een nog grotere stad maar ik moet zeggen dat het mij stiekem ook wel leuk lijkt in (westelijk deel) Noord Brabant
Dat ik dat ooit zou zeggenIk lijk wel verliefd
Of Málaga. Maar dat is niet echt een grote stad.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:25 schreef Probability het volgende:
Had ik al verteld dat het sporten heeft geholpen? (ook al was ik ziek, kerst, rug die ik niet kon bewegen, oud en nieuw dus feitelijk maar 2 van de 4 weken heb gesport)
Mijn vetpercentage is omlaag gegaan en mijn spierpercentage omhoogDeze 4 weken dus wel alle 4 de weken sporten en dan heb ik weer een meeting
Gewicht was gelijk, ondanks 36352536167262 oliebollen en glaasjes wijn.
Is het wow-gevoel nodig om een lange relatie op te bouwen? Het verdwijnt hoe dan ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:58 schreef the85mc het volgende:
Morgen! Heb me al tijden niet gewogen, dus geen idee..
Had gister weer eens een date, nu de vierde. Was gezellig, maar toch twijfel ik.. Fysiek vind ik haar aantrekkelijk en we kunnen gewoon leuk praten. Maar ik mis het 'wow-gevoel' zeg maar. Het voelt niet zo intens.. Maar misschien verwacht ik te veel? Ik weet t niet..
Ja zit wel wat in. Ik ben wel volledig op mijn gemak bij haar. En dat is sowieso goed natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is het wow-gevoel nodig om een lange relatie op te bouwen? Het verdwijnt hoe dan ook.
En mis je niet gewoon de spanning van het veroveren? Gaat het te makkelijk? Misschien speelt ze geen spelletjes met je en voelen jullie je gewoon goed op je gemak bij elkaar. If so, zou dit best eens een goede basis voor een relatie kunnen zijn.
Iemand die lief is heeft meer ruimte nodig om tegengas te kunnen geven. Als je haar die ruimte kunt geven, komt dat vast wel goed. Blijven daten en kijken wat er gebeurt?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:17 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja zit wel wat in. Ik ben wel volledig op mijn gemak bij haar. En dat is sowieso goed natuurlijk.
Het veroveren missen, dat zou kunnen.
Ik merk vooral dat ik haar heel lief vind, met misschien iets te zacht karakter. Voor mij dan. Iemand moet me zo nu en dan ook wat tegengas geven.
Si, ik zie hetzelfde ineensquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:38 schreef _aurum_ het volgende:
Ik zie overeenkomsten bij MC mbt het vinden van een baan en het vinden van een vriendin![]()
Eerste 2 werkdagen overleefd, gister zo klaar als een klontje ( ik typte kontje)
Vandaag en morgen ons huis stofvrij zien te krijgen![]()
Fijnweekend!
Het blijven zoeken tot je het/ de ware tegen komt. Maar soms heb je eerst ervaring nodig voordat dit gebeurtquote:
Mja, zou kunnen. Met banen ben ik minder pickyquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Het blijven zoeken tot je het/ de ware tegen komt. Maar soms heb je eerst ervaring nodig voordat dit gebeurtVanuit ervaring leer je wat je wel en niet wilt in je leven. Het zal niet zomaar op je af komen. (Ik spreek nu vanuit eigen ervaring natuurlijk, tis geen feit. Ik zie wel dat het bij veel mensen zo werkt).
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:04 schreef the85mc het volgende:
[..]
Mja, zou kunnen. Met banen ben ik minder picky
Misschien is ze wel verliefd op je en wil ze je het naar de zin maken. Dat tegengas komt vanzelf als de eerste verliefdheid is verdwenenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:17 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja zit wel wat in. Ik ben wel volledig op mijn gemak bij haar. En dat is sowieso goed natuurlijk.
Het veroveren missen, dat zou kunnen.
Ik merk vooral dat ik haar heel lief vind, met misschien iets te zacht karakter. Voor mij dan. Iemand moet me zo nu en dan ook wat tegengas geven.
Sterker nog. Uiteindelijk kan je bij een partner / baan uitkomen waarvan je eerder had gedacht dat het niet bij je past.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Het blijven zoeken tot je het/ de ware tegen komt. Maar soms heb je eerst ervaring nodig voordat dit gebeurtVanuit ervaring leer je wat je wel en niet wilt in je leven. Het zal niet zomaar op je af komen. (Ik spreek nu vanuit eigen ervaring natuurlijk, tis geen feit. Ik zie wel dat het bij veel mensen zo werkt).
Jij date echt best vaakquote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:58 schreef the85mc het volgende:
Morgen! Heb me al tijden niet gewogen, dus geen idee..
Had gister weer eens een date, nu de vierde. Was gezellig, maar toch twijfel ik.. Fysiek vind ik haar aantrekkelijk en we kunnen gewoon leuk praten. Maar ik mis het 'wow-gevoel' zeg maar. Het voelt niet zo intens.. Maar misschien verwacht ik te veel? Ik weet t niet..
Haha ja ik ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:38 schreef _aurum_ het volgende:
Ik zie overeenkomsten bij MC mbt het vinden van een baan en het vinden van een vriendin![]()
Eerste 2 werkdagen overleefd, gister zo klaar als een klontje ( ik typte kontje)
Vandaag en morgen ons huis stofvrij zien te krijgen![]()
Fijnweekend!
Gaat beetje met vlagen.. Misschien lijkt t of ik altijd date, maar soms date ik ook wel een paar weken achter elkaar niet. En vroeger wachtte ik teveel af, die tijd heb ik gehadquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Jij date echt best vaak
En het gewoon op je af laten komen? Als je het niet verwacht?
Freud en ik hebben ook "een break" gehad. Duurde even voor ik besefte dat hij het wel wasquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Sterker nog. Uiteindelijk kan je bij een partner / baan uitkomen waarvan je eerder had gedacht dat het niet bij je past.Zo ben ik ooit in de techniek en bij mijn man uitgekomen. Techniek was niets voor mij en het type man waar ik nu mee ben getrouwd ook niet, dacht ik altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |