abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:33:36 #201
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135048650
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:28 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik dacht eigenlijk dat ik altijd in Amsterdam zou blijven wonen of anders naar een nog grotere stad maar ik moet zeggen dat het mij stiekem ook wel leuk lijkt in (westelijk deel) Noord Brabant

Dat ik dat ooit zou zeggen :D Ik lijk wel verliefd :P

Of Málaga. Maar dat is niet echt een grote stad.
Ik kan natuurlijk alleen maar voor mezelf spreken, maar ik heb gemerkt dat het mij heel erg goed doet, in een dorp wonen. Ook al vind ik het wel erg saai en heb ik het eigenlijk meer op steden dan op natuur, sinds ik in een dorp woon heb ik geen/nauwelijks meer last van depressieve klachten. Als ik bovenstaande zo lees zou een prikkelarme omgeving jou ook goed kunnen doen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_135050665
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik kan natuurlijk alleen maar voor mezelf spreken, maar ik heb gemerkt dat het mij heel erg goed doet, in een dorp wonen. Ook al vind ik het wel erg saai en heb ik het eigenlijk meer op steden dan op natuur, sinds ik in een dorp woon heb ik geen/nauwelijks meer last van depressieve klachten. Als ik bovenstaande zo lees zou een prikkelarme omgeving jou ook goed kunnen doen.
Ik denk wel dat ik het fijn zou vinden, tijdens mijn middelbare school heb ik ook in een soort dorp gewoond, en was ik 'zo' weer in de stad. Gaf mij wel veel rust. Overzichtelijk.
Worry is a misuse of imagination
pi_135051254
Had ik al verteld dat het sporten heeft geholpen? (ook al was ik ziek, kerst, rug die ik niet kon bewegen, oud en nieuw dus feitelijk maar 2 van de 4 weken heb gesport)

Mijn vetpercentage is omlaag gegaan en mijn spierpercentage omhoog :D Deze 4 weken dus wel alle 4 de weken sporten en dan heb ik weer een meeting :P

Gewicht was gelijk, ondanks 36352536167262 oliebollen en glaasjes wijn.
  Vis een optie? zaterdag 4 januari 2014 @ 00:29:14 #204
70532 loveli
N
pi_135051464
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:28 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik dacht eigenlijk dat ik altijd in Amsterdam zou blijven wonen of anders naar een nog grotere stad maar ik moet zeggen dat het mij stiekem ook wel leuk lijkt in (westelijk deel) Noord Brabant

Dat ik dat ooit zou zeggen :D Ik lijk wel verliefd :P

Of Málaga. Maar dat is niet echt een grote stad.
:D!
crap in = crap out
pi_135051713
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:25 schreef Probability het volgende:
Had ik al verteld dat het sporten heeft geholpen? (ook al was ik ziek, kerst, rug die ik niet kon bewegen, oud en nieuw dus feitelijk maar 2 van de 4 weken heb gesport)

Mijn vetpercentage is omlaag gegaan en mijn spierpercentage omhoog :D Deze 4 weken dus wel alle 4 de weken sporten en dan heb ik weer een meeting :P

Gewicht was gelijk, ondanks 36352536167262 oliebollen en glaasjes wijn.
*O* fijn zeg!

Ik heb ook mijn gewicht van voor de feestdagen behouden O+
pi_135058476
Morgen! Heb me al tijden niet gewogen, dus geen idee..

Had gister weer eens een date, nu de vierde. Was gezellig, maar toch twijfel ik.. Fysiek vind ik haar aantrekkelijk en we kunnen gewoon leuk praten. Maar ik mis het 'wow-gevoel' zeg maar. Het voelt niet zo intens.. Maar misschien verwacht ik te veel? Ik weet t niet..
  zaterdag 4 januari 2014 @ 11:05:15 #207
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135058603
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 10:58 schreef the85mc het volgende:

Had gister weer eens een date, nu de vierde. Was gezellig, maar toch twijfel ik.. Fysiek vind ik haar aantrekkelijk en we kunnen gewoon leuk praten. Maar ik mis het 'wow-gevoel' zeg maar. Het voelt niet zo intens.. Maar misschien verwacht ik te veel? Ik weet t niet..
Is het wow-gevoel nodig om een lange relatie op te bouwen? Het verdwijnt hoe dan ook.
En mis je niet gewoon de spanning van het veroveren? Gaat het te makkelijk? Misschien speelt ze geen spelletjes met je en voelen jullie je gewoon goed op je gemak bij elkaar. If so, zou dit best eens een goede basis voor een relatie kunnen zijn.
pi_135058787
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Is het wow-gevoel nodig om een lange relatie op te bouwen? Het verdwijnt hoe dan ook.
En mis je niet gewoon de spanning van het veroveren? Gaat het te makkelijk? Misschien speelt ze geen spelletjes met je en voelen jullie je gewoon goed op je gemak bij elkaar. If so, zou dit best eens een goede basis voor een relatie kunnen zijn.
Ja zit wel wat in. Ik ben wel volledig op mijn gemak bij haar. En dat is sowieso goed natuurlijk.
Het veroveren missen, dat zou kunnen.
Ik merk vooral dat ik haar heel lief vind, met misschien iets te zacht karakter. Voor mij dan. Iemand moet me zo nu en dan ook wat tegengas geven.
pi_135058929
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:17 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja zit wel wat in. Ik ben wel volledig op mijn gemak bij haar. En dat is sowieso goed natuurlijk.
Ik merk vooral dat ik haar heel lief vind, met misschien iets te zacht karakter. Voor mij dan. Iemand moet me zo nu en dan ook wat tegengas geven.
Iemand die lief is heeft meer ruimte nodig om tegengas te kunnen geven. Als je haar die ruimte kunt geven, komt dat vast wel goed. Blijven daten en kijken wat er gebeurt?
pi_135059166
Ik zie overeenkomsten bij MC mbt het vinden van een baan en het vinden van een vriendin :+

Eerste 2 werkdagen overleefd, gister zo klaar als een klontje ( ik typte kontje :') )

Vandaag en morgen ons huis stofvrij zien te krijgen c_/

Fijnweekend! *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_135059216
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:38 schreef _aurum_ het volgende:
Ik zie overeenkomsten bij MC mbt het vinden van een baan en het vinden van een vriendin :+

Eerste 2 werkdagen overleefd, gister zo klaar als een klontje ( ik typte kontje :') )

Fijnweekend! *O*
Si, ik zie hetzelfde ineens :D

En geniet van je weekend O+
pi_135059223
Haha zij is niet buiten mijn vakgebied :P
pi_135059241
Maar hoezo? Ik zie dat zelf niet zo..
pi_135059270
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:42 schreef the85mc het volgende:
Maar hoezo? Ik zie dat zelf niet zo..
Het blijven zoeken tot je het/ de ware tegen komt. Maar soms heb je eerst ervaring nodig voordat dit gebeurt :P Vanuit ervaring leer je wat je wel en niet wilt in je leven. Het zal niet zomaar op je af komen. (Ik spreek nu vanuit eigen ervaring natuurlijk, tis geen feit. Ik zie wel dat het bij veel mensen zo werkt).
pi_135059734
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:43 schreef An24 het volgende:

[..]

Het blijven zoeken tot je het/ de ware tegen komt. Maar soms heb je eerst ervaring nodig voordat dit gebeurt :P Vanuit ervaring leer je wat je wel en niet wilt in je leven. Het zal niet zomaar op je af komen. (Ik spreek nu vanuit eigen ervaring natuurlijk, tis geen feit. Ik zie wel dat het bij veel mensen zo werkt).
Mja, zou kunnen. Met banen ben ik minder picky :+
pi_135060092
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:04 schreef the85mc het volgende:

[..]

Mja, zou kunnen. Met banen ben ik minder picky :+
:+
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:19:49 #217
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135060099
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:17 schreef the85mc het volgende:

[..]

Misschien is ze wel verliefd op je en wil ze je het naar de zin maken. Dat tegengas komt vanzelf als de eerste verliefdheid is verdwenen :)
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:22:16 #218
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135060163
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:43 schreef An24 het volgende:

[..]

Sterker nog. Uiteindelijk kan je bij een partner / baan uitkomen waarvan je eerder had gedacht dat het niet bij je past. :+ Zo ben ik ooit in de techniek en bij mijn man uitgekomen. Techniek was niets voor mij en het type man waar ik nu mee ben getrouwd ook niet, dacht ik altijd :+
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:25:37 #219
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135060237
Vandaag veel trek. Lijstje

o. havermout met havermelk, handje amaranth-choco-cruesli en frambozen
s. half uur hardlopen
t. twee plakken noten-vruchtenbrood, glas ananas-yoghurt-appelsmoothie, gebakken ei
l. salade van rode bieten, gemengde sla, gerookte zalm, rettichsaus

Verder weet ik het nog niet. Wil wat doen, liefst buiten de deur, maar weet niet wat :') In principe genoeg te doen in en rond het huis, maar ik heb nergens zin in.
pi_135060241
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 10:58 schreef the85mc het volgende:

Jij date echt best vaak :D
En het gewoon op je af laten komen? Als je het niet verwacht?
pi_135060258
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:38 schreef _aurum_ het volgende:

Fijnweekend! *O*
Haha ja ik ook
pi_135060260
Ik heb het wow-gevoel maar een paar x gehad, voor de rest begonnen mijn relaties allemaal anders. Rode draad is wel: oké dan, dit lijkt me spannend, maar eens proberen. En voor je het weet ben je dan een paar jaar verder.

Nog een heel fijn 2014 trouwens! Opdat al jullie wensen uit mogen komen. w/

O: Allinsonbrood met kaas
L: gehaktballetje met ketchup en komkommersalade
S: hardlopen
T: wodka, geitenkaas op amandelvijgenbrood
D: kip met groenten en aardappels uit de oven
T: kersenbonbon
pi_135061171
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:25 schreef Probability het volgende:

[..]

Jij date echt best vaak :D
En het gewoon op je af laten komen? Als je het niet verwacht?
Gaat beetje met vlagen.. Misschien lijkt t of ik altijd date, maar soms date ik ook wel een paar weken achter elkaar niet. En vroeger wachtte ik teveel af, die tijd heb ik gehad :)
pi_135063797
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:22 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Sterker nog. Uiteindelijk kan je bij een partner / baan uitkomen waarvan je eerder had gedacht dat het niet bij je past. :+ Zo ben ik ooit in de techniek en bij mijn man uitgekomen. Techniek was niets voor mij en het type man waar ik nu mee ben getrouwd ook niet, dacht ik altijd :+
Freud en ik hebben ook "een break" gehad. Duurde even voor ik besefte dat hij het wel was :+

Dat soort ervaringen maakt het leven alleen maar mooier, met meer diepgang.

/zweverigheid :')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:07:22 #225
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135067704
Tja... als je alles van te voren weet dan is het in de liefde ook niet zo moeilijk.

Geniet gewoon van elkaar en je ziet wel waar het uit komt.

Decemberschade is plus nog geen kg :')
Mijn lief is zelfs een kg afgeallen... en die heeft echt aso zitten schranzen.

Wat word ik treurig van de prijzen van groente... Jezus een kutbloemkool voor 2.50 euro, stronkje broccoli 1.50, 500 gr witlof 1 euro.
Wij hebben minimaal 2 kg witlof nodig en een kg andere groente per dag, je kan beter elke dag patat, hamburgers e.d. eten.

Vandaag lekker 11 km gewandeld in het zonnetje, was best aangenaam.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')