Doen!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:10 schreef uniekhoorn het volgende:
En dan zo lekker een warme chocomelk met slagroom en Baileys ..... en een toffefee (ofzo)
Nom!
Owwwww en eindelijk wil mijn lief ook op stijldansles (jaja, word echt oud) maar de lessen beginnen om 21.00 uur... dan gaan wij meestal zo ongeveer naar bed
Dat is echt te laat.quote:
Kilo winterpeen voor 50 ct. bij de Appie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Tja... als je alles van te voren weet dan is het in de liefde ook niet zo moeilijk.
Geniet gewoon van elkaar en je ziet wel waar het uit komt.
Decemberschade is plus nog geen kg
Mijn lief is zelfs een kg afgeallen... en die heeft echt aso zitten schranzen.
Wat word ik treurig van de prijzen van groente... Jezus een kutbloemkool voor 2.50 euro, stronkje broccoli 1.50, 500 gr witlof 1 euro.
Wij hebben minimaal 2 kg witlof nodig en een kg andere groente per dag, je kan beter elke dag patat, hamburgers e.d. eten.
Vandaag lekker 11 km gewandeld in het zonnetje, was best aangenaam.
Ik ben op dit moment op de bank aan het hangen!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is echt te laat.
Hoe gaat het met je Loveli, alle feestdrukte overleeft? Nog leuke plannen dit weekend?
XM? wat ben je aan het doen?
Ik weet eigenlijk maar een reden voor jullie om te leren stijldansen als ie dat eerder niet boeiend vondquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Owwwww en eindelijk wil mijn lief ook op stijldansles (jaja, word echt oud) maar de lessen beginnen om 21.00 uur... dan gaan wij meestal zo ongeveer naar bed
Een paar weken niet daten? Dat vind ik alsnog super vaak! Hahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:02 schreef the85mc het volgende:
[..]
Gaat beetje met vlagen.. Misschien lijkt t of ik altijd date, maar soms date ik ook wel een paar weken achter elkaar niet. En vroeger wachtte ik teveel af, die tijd heb ik gehad
Ik heb wel acht rondjes om de groente afdeling gelopen, ik vond ook alles echt heel duur..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Tja... als je alles van te voren weet dan is het in de liefde ook niet zo moeilijk.
Wat word ik treurig van de prijzen van groente... Jezus een kutbloemkool voor 2.50 euro, stronkje broccoli 1.50, 500 gr witlof 1 euro.
Wij hebben minimaal 2 kg witlof nodig en een kg andere groente per dag, je kan beter elke dag patat, hamburgers e.d. eten.
^^quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Een paar weken niet daten? Dat vind ik alsnog super vaak! Haha
Ben met van alles en nog wat bezig, vakantie voorbereiden, dingen die ik heb verkneusd proberen te fixen, huisvrouw spelen. Met wisselend succes..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is echt te laat.
Hoe gaat het met je Loveli, alle feestdrukte overleeft? Nog leuke plannen dit weekend?
XM? wat ben je aan het doen?
Bloemkool op de markt gekocht, 1,75 vanmiddag. Broccoli was al op.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:
O de diepvries, goeiequote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:33 schreef Tinkepink het volgende:
Ik eet in de winter vooral diepvriesgroente en kool en knolsoorten.
Vandaag prei. Kilo 1,50 geloof ik.
Ik vind veel groente uit de diepvries niet lekker. Maar gelukkig een heel aantal wel, en ik wijk er in de winter ook naar uit. Groente op de markt blijft ook een stuk beter betaalbaar dan bij de supermarkt/groenteboer. Gister kocht ik voor 9 euro:quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:33 schreef Tinkepink het volgende:
Ik eet in de winter vooral diepvriesgroente en kool en knolsoorten.
Vandaag prei. Kilo 1,50 geloof ik.
Op Fok! geen idee, maar volgens Facebook leeft ze nog!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:25 schreef Tinkepink het volgende:
Ben wijngum aan het maken van gepureerde vruchten en agar agar, maa r de smaak blijft poedeig. Nu voor de 3e keer op het vuur.
Heel iets anders, weet iemand waar henk is gebleven?
Lijkt me idd vrij vermoeiend! Hoe is het met de keuken, al helemaal klaar?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:38 schreef _aurum_ het volgende:
Ik zie overeenkomsten bij MC mbt het vinden van een baan en het vinden van een vriendin![]()
Eerste 2 werkdagen overleefd, gister zo klaar als een klontje ( ik typte kontje)
Vandaag en morgen ons huis stofvrij zien te krijgen![]()
Fijnweekend!
Wel fijn dat je verbetering merkt, maar aan de andere kant lijkt het me ook vrij frustrerend dat je alleen met "perfect" eten klachtenvrij kunt zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heerlijk lijstje dat van jou! En succes gewenst!
En dat normale eten: ja, ik voelde me er wel goed bij, maar heb al een tijd last van pijn in mijn nek en andere gewrichten. volgens de arts ben ik o.a. te veel verzuurd en ben dus op een basisch dieet gezet.
Lijkt qua aanbevolen voedingsmiddelen erg op een oer/paleo dieet. En ja, als ik me er aan houd voel ik me fitter, mijn huid ziet er beter uit en ik heb geen pijn meer in mijn lijf, maar ik vind het om eerlijk te zijn wel erg saai om zo te eten.
Amandelpannekoekjes bevatten weer amandel en ik wil wat minder noten eten, groente pannekoek vind ik niets voor onderweg.... rettich is wel een optieIk zoek nog even door. bedankt alvast
Hahahahahaha, omgquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:41 schreef the85mc het volgende:
Haha zij is niet buiten mijn vakgebied
Ik vind het wel een prima prijsjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind veel groente uit de diepvries niet lekker. Maar gelukkig een heel aantal wel, en ik wijk er in de winter ook naar uit. Groente op de markt blijft ook een stuk beter betaalbaar dan bij de supermarkt/groenteboer. Gister kocht ik voor 9 euro:
• 4 maiskolven
• 2 bakken paddestoelen
• 750 gr tauge
• 1 kilo rode puntpaprika
• 1 kilo witlof
• 2 kilo bananen
• 2 avocado's
Niet supergoedkoop, maar dit vind ik goed te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |