120 ml water op 500 grbloem is echt weinig! Ik zou toch minstens 380 Gr. Water gebruiken!quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik eet anders gewoon volledig volkoren spelt. Is redelijk luchtig. Ik gebruik 120 ml water, 10 ml olijfolie, anderhalf theelepeltje zout, 500 gram spelt en twee eetlepels desem. Dat in broodapparaat voor vier uurtjes = heerlijk brood.
Ohw sorry, moet inderdaad 320 zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
120 ml water op 500 grbloem is echt weinig! Ik zou toch minstens 380 Gr. Water gebruiken!
Dat is redelijk snel ja. (Zuur)desem brooddeeg kun je het beste een dag of zo laten rijzen. Maar daar heeft mijn bakmachine geen zin inquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:24 schreef the85mc het volgende:
Maar je bakt t in in 4 uur ofzo toch? Is dat niet heel snel? Of ben ik in de war met zuurdesembrood?
Ik ben een echte broodkenner zoals je merkt
Klussen is zeker een aanrader. Ik ben niet afgevallen, maar heb wel gegeten als een bootwerkerquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:50 schreef _aurum_ het volgende:
hai! Beste wensen nog voor iedereen
Het normale leven is weer begonnen dus we gaan weer proberen wat normaler te eten
O: quinoa/havermoutpap
T: stukjes kaas
L: kom uiensoep, bakje rauwkost
T: handje noten
D: pasta met gerookte zalm
T: bak kwark
Klussen is ook een aanrader, kilootjes afgevallen in 2 weken, zonder enige moeite
had je vandaag niet je eerste werkdag op je nieuwe stek?? Zo ja, hoe was het?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:50 schreef _aurum_ het volgende:
hai! Beste wensen nog voor iedereen
Het normale leven is weer begonnen dus we gaan weer proberen wat normaler te eten
O: quinoa/havermoutpap
T: stukjes kaas
L: kom uiensoep, bakje rauwkost
T: handje noten
D: pasta met gerookte zalm
T: bak kwark
Klussen is ook een aanrader, kilootjes afgevallen in 2 weken, zonder enige moeite
Oh, wat klote!quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Auto + vuurwerk + net verzekering geswitcht naar WA ipv WA casco = huilen
Tof! Wat voor baan is het?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klussen is zeker een aanrader. Ik ben niet afgevallen, maar heb wel gegeten als een bootwerker![]()
. Mooi lijstje weer!
Ik had dat tweede gesprek vandaag, wederom een goed gevoel over. Als het goed is hoor ik morgen meer, ik ben benieuwd!
quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Auto + vuurwerk + net verzekering geswitcht naar WA ipv WA casco = huilen
Oja, ik wilde je nog DM´en. Doe ik nu ff!quote:
Soms moet je ergens beginnen om ergens te komen MC!quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:24 schreef the85mc het volgende:
Balen Puff! Echt klote gewoon dat mensen dat doen..
En wat leuk GB! Hopelijk ben je door!
Ik ben bij een van mn sollicitaties door naar de assessmentrondeMaar die baan is meer mijn reserveplan
![]()
En ben net naar sportschool geweest, nu gloei ik pas echt. Alle spieren in rug en benen voelen helemaal heet. Heb nu met legpress voor het eerst met meer dan 200 kg gedaan
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
had je vandaag niet je eerste werkdag op je nieuwe stek?? Zo ja, hoe was het?
Ja klopt! Maar is buiten mijn huidige vakgebied.. Dat is vooral waarom ik twijfelquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Soms moet je ergens beginnen om ergens te komen MC!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |