abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 januari 2014 @ 10:47:40 #101
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134946868
Gelukkig nieuwjaar allemaal :).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 1 januari 2014 @ 12:40:25 #102
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134948362
Gelukkig nieuwjaar *O*

Hier chill avondje gehad met vrienden :Y De mister was niet zo lekker dus rond 01:00 geloof ik naar huis gegaan!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 1 januari 2014 @ 16:33:16 #103
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134953345
Lijst omdat het kan :D

O: kwark vla en banaan
T's: 4 vechterrolletjes met slagroom, 2 oliebollen met poedersuiker, 6 toastjes met smeersels, cup a soup mosterd, 2 chocolaatjes, beker melk
L: 2 boterhammen met smeersels, rauwkost, beker melk
T: 1 sinaasappel, appel, 2 oliebollen met poedersuiker, 2 rolletjes met slagroom
D: bloemkool, doperwten en wortelen, aardappelkroketten en koolvis met gesmolten brie

Allemachtig het blijft mij verbazen dat vet en suiker zo giigantisch verslavend is.. Echt een roes krijg je in je hoofd als je zo'n vette oliebol met een dot suiker in je smoel drukt
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 1 januari 2014 @ 16:57:47 #104
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134954018
Mijn lijstje
S. Kwartiertje hardlopen (doe ik momenteel iedere dag met hond)
O. Havermout met tutti frutti en amandelmelk
T. 2 oliebollen met suiker
S. Nieuwjaarsduik en rennen van en naar het water
L. 200 gram gekookte wortels met spek-champignon-roomsaus
T. Rauwe wortels met dip, opscheplepel turkse yoghurt met advocaat
D. Zodirect: runderstoof met sperziebonen
T. chips

[ Bericht 1% gewijzigd door Tinkepink op 01-01-2014 19:12:04 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_134954252
Gelukkig nieuwjaar Slankies! :*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_134955369
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Redelijke hoeveelheid oliebollen gegeten, maar mn bakker had wel spelt-oliebollen dus ietsjes minder slecht dan gewone haha. Ze waren echt onwijs lekker!
Vanaf morgen weer strakke lijstjes, vandaag restjes-opeet-dag haha. En vanaf maandag weer naar de sportschool want die is de hele week dicht..
pi_134955769
Veel geluk en gezondheid allemaal :)

Gister 2 feestjes gehad, eerste was leuk, tweede wat minder. Wel wat brakkig vandaag..
  woensdag 1 januari 2014 @ 19:28:55 #108
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134958108
Heb zoveel oliebollen gehad dat ik gewoon geen bodylotion hoef te gebruiken :D
Heb in 3 dagen 2100 kcal aan oliebollen gegeten... Valt op zich nog wel mee eigenlijk

Top van je hardlopen Tink!

speltoliebollen... ben geloof ik niet echt van de spelt.
Dat zware speltbrood van de AH, daar doe ik al weken mee, alleen lekker getoast
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 1 januari 2014 @ 19:32:19 #109
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134958232
Lijstje :

O : Magere kwark, 0% griekse yoghurt, muesli
L : 2 gebakken eieren op 2 speltbrood, met ham en kaas, paprika en ui :9 en 2 speltbrood met kalkoenfilet.
T : Banaan en een blokje pure chocolade
D : Spitskool, aardappelen,jus, kipfilet, banaan en 0% griekse yoghurt
T : 2 mandarijnen met magere kwark.

Ooh en HAPPY NEW YEAR
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 1 januari 2014 @ 19:34:49 #110
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134958316
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 19:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb zoveel oliebollen gehad dat ik gewoon geen bodylotion hoef te gebruiken :D
Heb in 3 dagen 2100 kcal aan oliebollen gegeten... Valt op zich nog wel mee eigenlijk

Top van je hardlopen Tink!

speltoliebollen... ben geloof ik niet echt van de spelt.
Dat zware speltbrood van de AH, daar doe ik al weken mee, alleen lekker getoast
Ik moest huilen van de oliebollen. Ik had me er zó op verheugd.. maar ze waren echt NIET te vreten. Heb er 1 gehad bij een vriendin, die was nog wel mhaw. Maar die zooi die vrienden hadden gehaald voor bij ons :{ Vettig, niet normaal. Als je er in knijpt loopt het vet eruit. En taai en hard :{ Ik zweer je, als je hem tegen iemands kop aangooit kun je naar de SEH om te laten hechten :{ Wat een afschuwelijk gore bende. En de krentenbollen helemaal :X Verkoolde zwarte gezwellen aan de buitenkant :{

Ik heb zelf appelbeignets gebakken, maar die lust ik niet _O-

Speltbrood :9
pi_134958873
Speltbrood is lekker mits goed gemaakt, die van de AH is niet te vreten. Hier zit in de stad een biologische bakker met vooral veel spelt en desembroden, lekker luchtig :9. Maar ik bak het liefst zelf mn brood nog.

En Qtje nu ook hier *O* :s)
pi_134959241
Ik ben niet zo kieskeurig geloof ik haha, vind 't speltbrood van de ah ook prima te eten, niks bijzonders maar wel gewoon prima. Maar die spelt oliebollen waren écht lekker, we hadden een gewone en zo'n spelt ding gehaald om te kijken welke lekkerder was en mn ouders vonden de spelt oliebol ook veel lekkerder :).
Douche-eendje, bak je ook zelf speltbrood? Zo ja, doe je dat met broodbakmachine ofzo? Altijd al eens willen proberen zelf te maken, maar heb alleen een oven, geen broodbakmachine..
pi_134959329
Luchtig speltbrood moet welhaast gemaakt zijn van meel/bloem met weinig spelt en veel tarwe. Kenmerk van spelt is weinig gluten, dus dat is niet lekker luchtig.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 1 januari 2014 @ 20:17:15 #114
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134959909
Mij valt het op dat het duitse speltbrood zo totaal anders van structuur is dan het nederlandse speltbrood. Snap er niet veel van hoe dat mogelijk is.
pi_134959974
quote:
7s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:02 schreef sigme het volgende:
Luchtig speltbrood moet welhaast gemaakt zijn van meel/bloem met weinig spelt en veel tarwe. Kenmerk van spelt is weinig gluten, dus dat is niet lekker luchtig.
Ik eet anders gewoon volledig volkoren spelt. Is redelijk luchtig. Ik gebruik 120 ml water, 10 ml olijfolie, anderhalf theelepeltje zout, 500 gram spelt en twee eetlepels desem. Dat in broodapparaat voor vier uurtjes = heerlijk brood.
  woensdag 1 januari 2014 @ 20:19:38 #116
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134960008
quote:
17s.gif Op woensdag 1 januari 2014 19:52 schreef douche-eendje het volgende:
Speltbrood is lekker mits goed gemaakt, die van de AH is niet te vreten. Hier zit in de stad een biologische bakker met vooral veel spelt en desembroden, lekker luchtig :9. Maar ik bak het liefst zelf mn brood nog.

En Qtje nu ook hier *O* :s)
jeej *O* D-E *O*
pi_134961243
Om 22:00 uur begint serie drie van Sherlock *O* voor de liefhebbers: op BBC 1 *O*
pi_134961274
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:48 schreef An24 het volgende:
Om 22:00 uur begint serie drie van Sherlock *O* voor de liefhebbers: op BBC 1 *O*
jaaaaaa *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_134961302
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:19 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik eet anders gewoon volledig volkoren spelt. Is redelijk luchtig. Ik gebruik 120 ml water, 10 ml olijfolie, anderhalf theelepeltje zout, 500 gram spelt en twee eetlepels desem. Dat in broodapparaat voor vier uurtjes = heerlijk brood.
ik ga toch maar eens zo'n apparaat aanschaffen :9
pi_134961419
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:50 schreef Skoap het volgende:

[..]

ik ga toch maar eens zo'n apparaat aanschaffen :9
Ik heb er vorig jaar een complete high tea met kerst mee gemaakt. 25 man! Ding stond anderhalve dag te draaien _O- O+
  woensdag 1 januari 2014 @ 20:57:03 #121
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134961589
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:53 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik heb er vorig jaar een complete high tea met kerst mee gemaakt. 25 man! Ding stond anderhalve dag te draaien _O- O+
WIj hebben er twee staan ( :') cadeautje/erfstukken), maar ik vind het ondingen. In de oven gebakken brood smaakt 100x beter.
pi_134962267
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

WIj hebben er twee staan ( :') cadeautje/erfstukken), maar ik vind het ondingen. In de oven gebakken brood smaakt 100x beter.
Mjah, ik kan geen deeg kneden met mijn uit de kom vliegende vingers. Daarom heb ik hem. Ik wil het ding nog eens op kneden zetten en dan in de oven bakken. Eens kijken hoe het dan smaakt.
  woensdag 1 januari 2014 @ 21:14:00 #123
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134962421
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 21:11 schreef An24 het volgende:

[..]

Mjah, ik kan geen deeg kneden met mijn uit de kom vliegende vingers. Daarom heb ik hem. Ik wil het ding nog eens op kneden zetten en dan in de oven bakken. Eens kijken hoe het dan smaakt.
Dat laatste doen wij ook soms. Maar dan kan ik net zo goed de keukenmachine pakken :P . Ik vind brood uit een broodbakmachine vervelend van vorm en vaak ook minder luchtig dan een normaal brood.
pi_134962595
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 21:14 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat laatste doen wij ook soms. Maar dan kan ik net zo goed de keukenmachine pakken :P . Ik vind brood uit een broodbakmachine vervelend van vorm en vaak ook minder luchtig dan een normaal brood.
Ohw de vorm maakt mij niet uit. Als het brood afgekoeld is, snij ik het en dan gaat het in plakjes de vriezer in. Freud houdt namelijk niet van brood. Ik zou wel weer eens zo'n heerlijke ovenkorst willen proeven :9 Ach ja, kan niet alles hebben
pi_134963847
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:00 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben niet zo kieskeurig geloof ik haha, vind 't speltbrood van de ah ook prima te eten, niks bijzonders maar wel gewoon prima. Maar die spelt oliebollen waren écht lekker, we hadden een gewone en zo'n spelt ding gehaald om te kijken welke lekkerder was en mn ouders vonden de spelt oliebol ook veel lekkerder :).
Douche-eendje, bak je ook zelf speltbrood? Zo ja, doe je dat met broodbakmachine ofzo? Altijd al eens willen proberen zelf te maken, maar heb alleen een oven, geen broodbakmachine..
En ik bak dan weer met de hand/oven en heb ook een pot desem in de koelkast staan :) Speltbrood ben ik nog niet aan begonnen, wel aan de norwich / norwich more sourdough, is combinatie van tarwebloem en roggemeel. Ook erg smakelijk brood.
quote:
14s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

jeej *O* D-E *O*
*)
pi_134966697
O, dan heb ik denk ik nog nooit echt speltbrood gegeten, als ik t haalde was t van de appie..

Zo maar eens naar bed, vannacht heb ik kort en niet diep geslapen.. Wel raar, ik loop nu ineens helemaal te gloeien, geen flauw idee waarvan want heb niet gesport.
  donderdag 2 januari 2014 @ 10:02:19 #127
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134976056
Ik eet altijd spelbrood van appie :Y
pi_134981008
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:19 schreef An24 het volgende:

[..]

120 ml water op 500 grbloem is echt weinig! Ik zou toch minstens 380 Gr. Water gebruiken!
pi_134981638
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:31 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

120 ml water op 500 grbloem is echt weinig! Ik zou toch minstens 380 Gr. Water gebruiken!
Ohw sorry, moet inderdaad 320 zijn.
pi_134987522
Maar je bakt t in in 4 uur ofzo toch? Is dat niet heel snel? Of ben ik in de war met zuurdesembrood?
Ik ben een echte broodkenner zoals je merkt :+
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:37:30 #131
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134988072
Hoooooooooooooi... morgen extra werken... kassa!

Lijst:
O: kwark, vla, banaan en een chocotoff (tja die lag in mijn liefs auto, lekker onderweg naar het werk)
T's: tomaat, halve komkommer, 1 paprika, hazelnootschuimgebak met slagroom O+), kniepertje, cracker met satesalade
L: Kom tomatencremesoep met ballen, 2 boterhammen met 1 tartaar, rauw ui en curry, 2 bekers melk
T's: appel, sinaasappel, 6 lychees, paar dropjes, halve oliebol met suiker
D: Gestoofde sperziebonen, andijvie met room, gekookte aardappelen met jus en een salade
T: niks
pi_134990485
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:24 schreef the85mc het volgende:
Maar je bakt t in in 4 uur ofzo toch? Is dat niet heel snel? Of ben ik in de war met zuurdesembrood?
Ik ben een echte broodkenner zoals je merkt :+
Dat is redelijk snel ja. (Zuur)desem brooddeeg kun je het beste een dag of zo laten rijzen. Maar daar heeft mijn bakmachine geen zin in :+
pi_134990522
[quote]1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:37 schreef An24 het volgende:

[..]

Dubbel
pi_134995592
hai! Beste wensen nog voor iedereen O+

Het normale leven is weer begonnen dus we gaan weer proberen wat normaler te eten :Y

O: quinoa/havermoutpap
T: stukjes kaas
L: kom uiensoep, bakje rauwkost
T: handje noten
D: pasta met gerookte zalm
T: bak kwark

Klussen is ook een aanrader, kilootjes afgevallen in 2 weken, zonder enige moeite :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_134996010
O ja, goeie voornemens
Worry is a misuse of imagination
pi_134996227
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:50 schreef _aurum_ het volgende:

Het normale leven is weer begonnen dus we gaan weer proberen wat normaler te eten :Y

Klussen is ook een aanrader, kilootjes afgevallen in 2 weken, zonder enige moeite :+
Klussen is zeker een aanrader. Ik ben niet afgevallen, maar heb wel gegeten als een bootwerker :') _O- . Mooi lijstje weer!

Ik had dat tweede gesprek vandaag, wederom een goed gevoel over. Als het goed is hoor ik morgen meer, ik ben benieuwd! :Y
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_134997880
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:50 schreef _aurum_ het volgende:

had je vandaag niet je eerste werkdag op je nieuwe stek?? Zo ja, hoe was het?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_135001211
Auto + vuurwerk + net verzekering geswitcht naar WA ipv WA casco = huilen
pi_135001372
quote:
13s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh, wat klote! :X -O-
  donderdag 2 januari 2014 @ 21:41:10 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135001561
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 20:06 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Klussen is zeker een aanrader. Ik ben niet afgevallen, maar heb wel gegeten als een bootwerker :') _O- . Mooi lijstje weer!

Ik had dat tweede gesprek vandaag, wederom een goed gevoel over. Als het goed is hoor ik morgen meer, ik ben benieuwd! :Y
Tof! Wat voor baan is het?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_135001951
quote:
13s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
;(
pi_135002083
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Tof! Wat voor baan is het?
Oja, ik wilde je nog DM´en. Doe ik nu ff! :D
  donderdag 2 januari 2014 @ 22:13:20 #143
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135003769
Lijstje
o. grapefruit, roggencracker met kaas, roggencracker met halve avocado
t. banaan
l. salade van zak rucola, gerookte kip en balsamico
t. paar stukjes vieze fudge
d. 3 balletjes falafel met twee keer salade. broodje niet opgegeten
s. 1,5 uur yoga
t. 5 handjes noten

Ben niet aangekomen en niet afgevallen afgelopen periode, dus ik ben tevreden.

@Goodbye, mag ik ook een pm? Ben benieuwd en duim voor je!
pi_135004364
Balen Puff! Echt klote gewoon dat mensen dat doen..

En wat leuk GB! Hopelijk ben je door!
Ik ben bij een van mn sollicitaties door naar de assessmentronde :) Maar die baan is meer mijn reserveplan :X

En ben net naar sportschool geweest, nu gloei ik pas echt. Alle spieren in rug en benen voelen helemaal heet. Heb nu met legpress voor het eerst met meer dan 200 kg gedaan :)
  donderdag 2 januari 2014 @ 22:45:34 #145
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_135005581
O: kroepoekjes en een banaan
L: anderhalf ei, paar sperziebonen, tomatensoep met pasta erin, witte boterham met gerookte zalm en brie.
D: Kapucijners met vetspek en piccallily en uitjes
S: 1 uur fietsen, 20 minuten cardio en 3 rondjes krachttraining
Voor slapen: 1 sinaasappel, een ei en wat kroepoekjes.
pi_135005968
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 22:24 schreef the85mc het volgende:
Balen Puff! Echt klote gewoon dat mensen dat doen..

En wat leuk GB! Hopelijk ben je door!
Ik ben bij een van mn sollicitaties door naar de assessmentronde :) Maar die baan is meer mijn reserveplan :X

En ben net naar sportschool geweest, nu gloei ik pas echt. Alle spieren in rug en benen voelen helemaal heet. Heb nu met legpress voor het eerst met meer dan 200 kg gedaan :)
Soms moet je ergens beginnen om ergens te komen MC! ;)
pi_135006772
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 20:36 schreef Phaidra het volgende:

[..]

had je vandaag niet je eerste werkdag op je nieuwe stek?? Zo ja, hoe was het?
:Y

Leuk! Wel brain overload :+ veel info te verwerken en nieuwjaarsbrakheid :P

Bij binnenkomst een bloemetje gekregen :@ en er heerst een goede vibe :)
Tfa!

@ puff: lakschade?

Gb: mag ik ook een dm?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_135006848
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 22:53 schreef An24 het volgende:

[..]

Soms moet je ergens beginnen om ergens te komen MC! ;)
Ja klopt! Maar is buiten mijn huidige vakgebied.. Dat is vooral waarom ik twijfel
Maar goed, eerst nog 'even' die assessment doen en dan zie ik wel verder.
pi_135006878
Ik ga morgen naar de sportschool, vvor het eerst in een maand. De spierpijn gaat weer heerlijk zijn :+
pi_135006956
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 23:07 schreef _aurum_ het volgende:

[..]
Nee volledig uitgebrand. Om lakschade zou ik niet huilen.
  donderdag 2 januari 2014 @ 23:11:23 #151
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135006999
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 23:10 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

:o!
pi_135007188
Puff wat enorm k*t :(
pi_135007474
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 23:08 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja klopt! Maar is buiten mijn huidige vakgebied.. Dat is vooral waarom ik twijfel
Maar goed, eerst nog 'even' die assessment doen en dan zie ik wel verder.
Succes!
pi_135007759
quote:

[..]

da's klote voor je :X damn.

waarborgfonds ofzo? Ik noem maar wat....
pi_135007877
quote:
11s.gif Op donderdag 2 januari 2014 23:27 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

da's klote voor je :X damn.

waarborgfonds ofzo? Ik noem maar wat....
Ja dat dacht ik ook, maar das alleen voor schade veroorzaakt door motorvoertuigen, dus helaas pindakaas.
  donderdag 2 januari 2014 @ 23:40:15 #156
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135008364
quote:

[..]

Wtf. Wat kut.
  Vis een optie? vrijdag 3 januari 2014 @ 01:03:02 #157
70532 loveli
N
pi_135011289
Jeu Puff..
crap in = crap out
pi_135013763
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 23:07 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

:Y

Leuk! Wel brain overload :+ veel info te verwerken en nieuwjaarsbrakheid :P

Bij binnenkomst een bloemetje gekregen :@ en er heerst een goede vibe :)
Tfa!

Gb: mag ik ook een dm?
Klinkt goed! Je welkom voelen is al een heel fijn begin :Y

GB, tof dat je door bent!

Puff ;( Klote zeg! :(
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 3 januari 2014 @ 07:37:20 #159
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135013877
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 07:09 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Klinkt goed! Je welkom voelen is al een heel fijn begin :Y

GB, tof dat je door bent!

Puff ;( Klote zeg! :(
Wat jij zegt
pi_135013994
Voordeel: ben vandaag met de fiets naar het werk.
pi_135014458
Ah, dat meen je niet puff. Dat is echt klote man.. En nu? Is er kans dat de daders gepakt worden en dat jij schadevergoeding kan krijgen?
pi_135015274
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 09:09 schreef the85mc het volgende:
Ah, dat meen je niet puff. Dat is echt klote man.. En nu? Is er kans dat de daders gepakt worden en dat jij schadevergoeding kan krijgen?
Nee. Er is duidelijk gezien waar de daders heenvluchten (theehuis) maar politie vond t signalement te onduidelijk. Buren waren wel heel lief gisteravond. Nu allemaal administratiegezeik tijdens werk.
pi_135020281
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 10:01 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nee. Er is duidelijk gezien waar de daders heenvluchten (theehuis) maar politie vond t signalement te onduidelijk. Buren waren wel heel lief gisteravond. Nu allemaal administratiegezeik tijdens werk.
Pff.. Lekker is dat. Heb je het zelf ook zien gebeuren?
Is er niet ergens een gemeentepotje ofzo voor vandalisme?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:34:17 #164
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135026888
Dieettopic... verstandige dingen worden er gezegd.

Hoe zit het met jullie feestdagen kg?
Heb nog niet gewogen (mijn eerste vrije dag van dit jaar is morgen *O* Ik hoop op een leuk plusje...
We kunnen vanavond ook uit wokken gaan dan staat ie iig op plus :D

Owww ... ben geloof ik overtuigd. Dacht altijd dat vet en suiker niet zo snel verslavend zijn maar niks is minder waar.. Damn, ben de hele dag op zoek naar zoet en hartig.
pi_135028255
Ik mag me ondertussen hier melden, mijn bmi is flink omlaag gegaan. *O*
pi_135028955
Flink vervelend, Puff :{
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 16:53:56 #167
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135030169
Jezus puff :{ Hier in de buurt ook, complete motorkap weggevaagd en gat erin door een vuurwerkbom :X Ik snap dat soort kanslozen echt niet.

Netzoals de mensen die vuurwerk in de anus van een dier stoppen, intens dood moeten.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:55:59 #168
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135032866
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:06 schreef friekin_ het volgende:
Ik mag me ondertussen hier melden, mijn bmi is flink omlaag gegaan. *O*
Gefeliciteerd! En welkom natuurlijk.

Mijn lijstje van vandaag
o. havermout met bolletje ingemaakte gember, een appel en havermelk
t. -
l. roergebakken halve chinese kool, 1 ui, handje noten en tamarinde
t. 75 gram notenmix, klein stukje chocolade
d. zodirect: zuurkool met ananas, gehaktbal
t. fudge

Had ook zo'n eye-opener vandaag uniek: na een paar dagen ongezond eten (lees: chips en oliebollen en alcohol) is mijn huid weer onrustig geworden }:| . Beter niet meer doen dus.
Merk trouwens wel dat ik sneller reageer op ongezond voedsel dan vroeger.

Moet trouwens maar eens op zoek naar een alternatief voor noten. Volgens mij eet ik iets van 125 gram per dag. Dat kan toch ook niet goed zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tinkepink op 03-01-2014 18:58:39 ]
pi_135033593
Mooi 2014 gewenst allemaal slankies met veel gezondheid en sportieve en leuke dingen!
Ja doei.
pi_135034580
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! En welkom natuurlijk.

Mijn lijstje van vandaag
o. havermout met bolletje ingemaakte gember, een appel en havermelk
t. -
l. roergebakken halve chinese kool, 1 ui, handje noten en tamarinde
t. 75 gram notenmix, klein stukje chocolade
d. zodirect: zuurkool met ananas, gehaktbal

Had ook zo'n eye-opener vandaag uniek: na een paar dagen ongezond eten (lees: chips en oliebollen en alcohol) is mijn huid weer onrustig geworden }:| . Beter niet meer doen dus.
Merk trouwens wel dat ik sneller reageer op ongezond voedsel dan vroeger.

Moet trouwens maar eens op zoek naar een alternatief voor noten. Volgens mij eet ik iets van 125 gram per dag. Dat kan toch ook niet goed zijn.
Noten zijn echt niet slecht. Er is vorig jaar nog bewezen dat je er niet enorm van aankomt, zelfs als je enorme hoeveelheden eet. Ik eet ook vaak een hampel walnoten. Heerlijk :9
pi_135034988
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:03 schreef the85mc het volgende:

[..]

Pff.. Lekker is dat. Heb je het zelf ook zien gebeuren?
Is er niet ergens een gemeentepotje ofzo voor vandalisme?
Nee is er niet. Geluk bij een ongeluk kan ik gebruik maken van iemands auto voorlopig. Dat dan weer wel.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 18:59:40 #172
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135035640
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:35 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Noten zijn echt niet slecht. Er is vorig jaar nog bewezen dat je er niet enorm van aankomt, zelfs als je enorme hoeveelheden eet. Ik eet ook vaak een hampel walnoten. Heerlijk :9
Aankomen en afvallen interesseert mij niet (meer) zo. Ik ben al 5 jaar stabiel zonder er moeite voor te doen. Het gaat mij mij om de overload aan vetten en omega 3.
pi_135035765
Mede door advies hier mijn eigen spelbrood gebakken, mjam :9
Ik moest me inhouden niet het halve brood op te eten :D
pi_135035828
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Aankomen en afvallen interesseert mij niet (meer) zo. Ik ben al 5 jaar stabiel zonder er moeite voor te doen. Het gaat mij mij om de overload aan vetten en omega 3.
Oh, dat zou ik niet weten :o
  Vis een optie? vrijdag 3 januari 2014 @ 19:05:34 #175
70532 loveli
N
pi_135035855
quote:

[..]

Overload aan omega-3 zal meevallen. Google eens op noten + galstenen of nierstenen, zou kunnen dat daar een verband is.
crap in = crap out
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:11:42 #176
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135036080
quote:
Ik ben al 5 jaar stabiel zonder er moeite voor te doen. Het gaat mij mij om de overload aan vetten en omega 3.
_O_
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:25:22 #177
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135036636
Gegoogled en het sluit aan op wat ik al dacte. Teveel eiwit en oxaalzuur leiden tot verzuring, vermoeidheid etc. Anders gezegd: de redenen waarom ik op dieet ben gezet.

Dus: wat als alternatief?
Vlees/vis/kip? Nee, te veel eiwitten
Kwark/yoghurt? Mag ik niet (verzuren)
Fruit? Alleen 's morgens en met mate
Normaal brood? Mag ik niet
Brood van amandelmeel/hazelnoten/gedroogde vruchten? Eet al te veel noten
???

Blijft rauwkost over en daar begin ik langzamerhand een afkeer van te krijgen. Tomaten, komkommer en rauwe paprika vind ik echt niet meer lekker (te veel van gegeten). Zucht.
pi_135037949
Jemig, lijkt me erg lastig Tink.. -O- . Ik heb ook géén idee wat je nu het beste kunt doen. Vond jouw eetpatroon altijd zo lekker gevarieerd en "normaal", maar blijkbaar werkte dat toch niet optimaal..?

Mijn lekkere lijstje vandaag

O: kwark/vla met muesli
T: 2 gekookte eitjes
L: broodje vitello tonato met tonijnmayo
T: appel, banaan
D: stokbrood met aioli, biefstukje in peperroomsaus, glas rode wijn

Maandag contractonderhandeling B-)
pi_135038056
Tink, ik zag laatst iets van pastinaakchips of je zou zoiets kunnen doen als die lowcarb pizza (mag kaas wel? :@ ) zoals Co die deed (dacht dat An daar ook een variatie op had) dus met een bodem gemaakt van groente.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_135038927
Tink, rettich is ook erg lekker als rauwkost.

Zou willen dat ik meer tips voor je had...

Heb je al eens amandelpannekoekjes gebakken? Al is dat o.a. met ei, weet niet precies wat je wel/niet mag.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 20:29:40 #181
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135039311
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:56 schreef Goodbye het volgende:
Jemig, lijkt me erg lastig Tink.. -O- . Ik heb ook géén idee wat je nu het beste kunt doen. Vond jouw eetpatroon altijd zo lekker gevarieerd en "normaal", maar blijkbaar werkte dat toch niet optimaal..?

Mijn lekkere lijstje vandaag

O: kwark/vla met muesli
T: 2 gekookte eitjes
L: broodje vitello tonato met tonijnmayo
T: appel, banaan
D: stokbrood met aioli, biefstukje in peperroomsaus, glas rode wijn

Maandag contractonderhandeling B-)
Heerlijk lijstje dat van jou! En succes gewenst!

En dat normale eten: ja, ik voelde me er wel goed bij, maar heb al een tijd last van pijn in mijn nek en andere gewrichten. volgens de arts ben ik o.a. te veel verzuurd en ben dus op een basisch dieet gezet.
Lijkt qua aanbevolen voedingsmiddelen erg op een oer/paleo dieet. En ja, als ik me er aan houd voel ik me fitter, mijn huid ziet er beter uit en ik heb geen pijn meer in mijn lijf, maar ik vind het om eerlijk te zijn wel erg saai om zo te eten.
Amandelpannekoekjes bevatten weer amandel en ik wil wat minder noten eten, groente pannekoek vind ik niets voor onderweg.... rettich is wel een optie ^O^ Ik zoek nog even door. bedankt alvast
  vrijdag 3 januari 2014 @ 21:12:49 #182
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135041358
Heb dit jaar nog niet gepoept, zo veel vet , zoet en weinig slaap...
Ik wreef over mijn onderbuik en daar zit een complete klomp :')

Eet smakelijk :D

Tink wat lastig! Wat about goed gevulde aardappel/(prei, spinazie, bloemkool, broccoli) soep?
Of wat voor zelgemaakte soep ook?

Chips van boerenkool, rode biet, aardappel, spinazie?

Hutspot zonder aardappel maar met gekookte koolvis erdoor en veel kruiden?
pi_135043403
Gazpacho ?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 21:56:56 #184
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135043474
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 21:55 schreef Probability het volgende:
Gazpacho ?
Dat schreef ik ook maar hoe ik het ook schreef... het klopte niet.. stom woord
  vrijdag 3 januari 2014 @ 21:57:35 #185
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135043528
Gebruik je nog drugs trouwens? Hoe is het met je interne koppie?
pi_135043645
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 21:56 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat schreef ik ook maar hoe ik het ook schreef... het klopte niet.. stom woord
Kun je ook met glutenvrij of ander brood maken
  vrijdag 3 januari 2014 @ 22:19:06 #187
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135044792
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:00 schreef Probability het volgende:

[..]

Kun je ook met glutenvrij of ander brood maken
Da's toch soep?

Trek je de donkere wintermaanden nog een beetje?
pi_135044872
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:25 schreef Tinkepink het volgende:
Gegoogled en het sluit aan op wat ik al dacte. Teveel eiwit en oxaalzuur leiden tot verzuring, vermoeidheid etc. Anders gezegd: de redenen waarom ik op dieet ben gezet.

Dus: wat als alternatief?
Vlees/vis/kip? Nee, te veel eiwitten
Kwark/yoghurt? Mag ik niet (verzuren)
Fruit? Alleen 's morgens en met mate
Normaal brood? Mag ik niet
Brood van amandelmeel/hazelnoten/gedroogde vruchten? Eet al te veel noten
???

Blijft rauwkost over en daar begin ik langzamerhand een afkeer van te krijgen. Tomaten, komkommer en rauwe paprika vind ik echt niet meer lekker (te veel van gegeten). Zucht.
Volgende google tip: ayurvedisch dieet/ eten ? Is gericht op voorkomen van verzuring.
pi_135045559
O+

Heb een toffe dag gehad met mijn yoga instructeur en vriendin.

Van twee tot zes veel yoga en babbelen en daarna Indiaas gegeten :9

O+
pi_135045579
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:19 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Da's toch soep?

Trek je de donkere wintermaanden nog een beetje?
Ja maar er gaat brood in :)
pi_135045596
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 21:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Gebruik je nog drugs trouwens? Hoe is het met je interne koppie?
Ikke? Of Tink?
pi_135045645
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:19 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Da's toch soep?
:D

Volgens mij bedoelde Prob dat de soep met brood gegeten kan worden (want soep is het inderdaad :* ).

Maar ik dacht ook even huh? Soep maken van speltbrood?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_135045738
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:34 schreef Phaidra het volgende:

[..]

:D

Volgens mij bedoelde Prob dat de soep met brood gegeten kan worden (want soep is het inderdaad :* ).

Maar ik dacht ook even huh? Soep maken van speltbrood?
Nee je maakt die soep oa met oud brood.. Maar dat hoeft dus niet per se tarwebrood te zijn

Mijn recept:
2 middelgrote komkommers
5 middelgrote tomaten
1 grote ui
2 groene paprika
2 teentjes knoflook
2-3 flinke sneden brood zonder korst
1 liter water
4 lepels rode wijnazijn
4 theelepels zout
4 eetlepels olijfolie
1 eetlepel tomaten puree
pi_135045902
Ah zo! Ik heb wel eens gazpacho gemaakt maar kan me dat brood niet herinneren. Maar dat zegt denk ik meer over mijn geheugen :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 3 januari 2014 @ 22:40:52 #195
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135045996
:D Ik win.. kan het niet typen *O*

NOg nooit gegeten trouwens, lijkt me goor.

Prob, ik bedoelde jou... lukt het zonder medicijnen?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 22:41:50 #196
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135046049
Mijn gazpacho wordt gemaakt van tomaten, paprika, komkommer, ui, olijfolie. Je kunt er broodstukjes indoen, maar dat hoeft niet.
Wel een goed idee trouwens. Gazpacho is lekker.

@An: grappig, ik ben een pitta en alles lijkt te kloppen. tot het eetritme met een vroege lunch aan toe.
pi_135046103
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:41 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn gazpacho wordt gemaakt van tomaten, paprika, komkommer, ui, olijfolie. Je kunt er broodstukjes indoen, maar dat hoeft niet.
Wel een goed idee trouwens. Gazpacho is lekker.

@An: grappig, ik ben een pitta en alles lijkt te kloppen. tot het eetritme met een vroege lunch aan toe.
Tof! Misschien eens proberen dan :P

Overigens lijk ik zelf een mix van vata en pitta type te zijn, met een restje kapha :+ Dan zou het ook kloppen met mijn nonverbale persoonlijkheidsdeterminatie _O-

[ Bericht 9% gewijzigd door An24 op 03-01-2014 22:48:48 ]
pi_135046212
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
:D Ik win.. kan het niet typen *O*

NOg nooit gegeten trouwens, lijkt me goor.

Prob, ik bedoelde jou... lukt het zonder medicijnen?
Ik doe het nog met medicijnen :)
Zolang ik studeer beter met. (Ook afgesproken met de decaan)

Nu toevallig paar dagen zonder maar had ook vakantie en heb de laatste vier eigenlijk alleen maar met vriendje in bed gelegen/gegeten. Dus dan is er ook niet zo veel medicatie nodig :P hij vindt mij iig leuker zonder, ach ja

Morgen ga ik weer beginnen :)
Merkte vandaag dat de stad en fietsen door het drukke centrum zonder medicatie na een paar dagen in een heel klein dorpje in het zuiden van het land toch best druk is/veel prikkels
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:15:42 #199
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135047688
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik doe het nog met medicijnen :)
Zolang ik studeer beter met. (Ook afgesproken met de decaan)

Nu toevallig paar dagen zonder maar had ook vakantie en heb de laatste vier eigenlijk alleen maar met vriendje in bed gelegen/gegeten. Dus dan is er ook niet zo veel medicatie nodig :P hij vindt mij iig leuker zonder, ach ja

Morgen ga ik weer beginnen :)
Merkte vandaag dat de stad en fietsen door het drukke centrum zonder medicatie na een paar dagen in een heel klein dorpje in het zuiden van het land toch best druk is/veel prikkels
Ben jij eigenlijk van plan altijd in de stad te blijven wonen probje?
pi_135048410
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ben jij eigenlijk van plan altijd in de stad te blijven wonen probje?
Ik dacht eigenlijk dat ik altijd in Amsterdam zou blijven wonen of anders naar een nog grotere stad maar ik moet zeggen dat het mij stiekem ook wel leuk lijkt in (westelijk deel) Noord Brabant

Dat ik dat ooit zou zeggen :D Ik lijk wel verliefd :P

Of Málaga. Maar dat is niet echt een grote stad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')