Op de motor zou ik het ook niet doen, dat gaat zo hard en er zijn zoveel automobilisten op de snelweg die van de ene kant van de weg zonder te kijken naar de andere zwieren.quote:Op maandag 30 december 2013 11:43 schreef loveli het volgende:
Met de motor rijd ik geen meter zonder helm en andere bescherming. Op de piste ben ik het meer dan 30 jaar gewend zonder. Wel brak ik op wintersport elk jaar minimaal een nagel. Tsja.. Nog even over nadenken.
Nou en.quote:Op maandag 30 december 2013 11:03 schreef Quinazoline het volgende:
Kwark met diepvriesfruit is ook wel een goed idee ja. En losse dressing ook. Ik wil ook weer niet de eerste week met heel raar eten komen aanzetten, ga eerst ook maar even de kat uit de boom kijken bij mijn nieuwe collegas.
Precies dat. Je valt tig meter naar beneden, schudt de sneeuw onder je jas en achter je bril vandaan en gaat weer. En na zo'n val weet je weer dat je er niet bang voor hoeft te zijn.quote:Op maandag 30 december 2013 11:48 schreef conleche het volgende:
De enige keer dat ik me pijn deed bij het skiën is toen ik stil stond en iemand me omver skiede. Dan val je veel naarder dan als je twintig keer over de kop tuimelt raar genoeg.
Nice! Goede afmontage? Zijn jullie beetje fietsers?quote:Op maandag 30 december 2013 12:50 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Kado'tje gekocht!
Zonder helm.
En tedergeliefde deze:
[ afbeelding ]
Loveli; blikjes pottertjes leegeten. Moeten het iets grotere blikjes zijn: loop even langs een kruidvat, die hebben een groot assortiment.
Frame MTB 27R 1.8 DBquote:Op maandag 30 december 2013 14:37 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nice! Goede afmontage? Zijn jullie beetje fietsers?
Ik zit temidden van allerlei natuurterreinen. Bos, maar ook veel hei. Er zijn een aantal uitgezette routes, maar ik ben ook meer van het in het wilde weg fietsen. Ook lekker langs de schouwsloten, dan kom je nog eens ergens. Ik heb speciaal daarvoor een smartfoon gekocht, dan kan ik na een uur fietsen op de kaart kijken waar ik in vredesnaam ben (en hoe ik terug kom).quote:Op maandag 30 december 2013 16:19 schreef the85mc het volgende:
MTBen blijft leuk! Vind ik danleuke fietsen ook, kun je mooi wat kilometers op maken. Heb je beetje bossen in de buurt? Ik vind t vaak leuk om zelf nieuwe routes te ontdekken, vind ik leuker dan de vaste routes.
En zadel is even zoeken naar juiste positie, en je kont moet er even aan wennen.
Lukt dat niet, dan een broek met zeem kopen, die dempt ook best wel wat.
Goed lijstje uniek!quote:Op maandag 30 december 2013 17:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat valt mee Siigme...
Eindejaarslijst:
1065 km gewandeld
330 km gefietst
217 km hardgelopen
15 km geschaatst :'')
^^quote:Op maandag 30 december 2013 10:37 schreef the85mc het volgende:
Ja, is misschien wel veiliger ook. Ik skiede (?) ook altijd zonder helm en achteraf best gevaarlijk. Je scheert toch met flinke snelheden langs bomen enzo.
Al heb ik de hardste klappers gemaakt omdat anderen mij omver maaiden..
En... waar ga je nu dood aan? Leverkanker?quote:Op maandag 30 december 2013 19:34 schreef Probability het volgende:
Ik ga maar niet meer kijken op Google, wilde wat tips maar kwam uit op prostaatkanker. Totdat ik bedacht dat ik geen prostaat heb
Ja, wat hij me nog meer over de functie kon vertellen heeft me alleen maar enthousiaster gemaakt.quote:Op maandag 30 december 2013 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En... waar ga je nu dood aan? Leverkanker?
Fijn GB, lijkt het nog steeds zo goed voor jou?
quote:Op maandag 30 december 2013 20:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, wat hij me nog meer over de functie kon vertellen heeft me alleen maar enthousiaster gemaakt.Goed gevoel bij het bedrijf, ook.
Jawel hoor. In mijn magere kwark zit 8'9gr per 100gr. Volle ook zoiets dacht ik. Kijk gewoon ff naar de eiwitten.quote:Op maandag 30 december 2013 21:06 schreef Claudia_x het volgende:
Vraagje! Ik krijg steevast het advies om magere kwark te eten zodat ik genoeg eiwitten binnenkrijg in verband met het sporten. Kan dit niet volle kwark zijn? Ik vind magere kwark niet lekker.
quote:Op maandag 30 december 2013 20:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Had 9 km gewandeld in dit koude, winderige weer voor het eerst mijn mijn verwarmende handschoen... ze werken
Een beetje en een half uur op 2 9v... Voor 150 euro
Als troost nog een oliebol en dan slapen, het is weer vroeg pissen.
Zolang het binnen je kcals past kan alles. 500 gram magere kwark levert zo'n 275 kcal met bijna 50 gram eiwit. 500 gram volle kwark levert 700 kcal met 42 gram eiwit.quote:Op maandag 30 december 2013 21:06 schreef Claudia_x het volgende:
Vraagje! Ik krijg steevast het advies om magere kwark te eten zodat ik genoeg eiwitten binnenkrijg in verband met het sporten. Kan dit niet volle kwark zijn? Ik vind magere kwark niet lekker.
Duidelijk. En hoe zit het dan met verzadigd vet?quote:Op maandag 30 december 2013 21:21 schreef -Ciske- het volgende:
[..]
Zolang het binnen je kcals past kan alles. 500 gram magere kwark levert zo'n 275 kcal met bijna 50 gram eiwit. 500 gram volle kwark levert 700 kcal met 42 gram eiwit.
Met magere kwark kun je per kcal eenheid dus ruim 2x zoveel eiwitten binnenkrijgen.
Dat laatste. Ik rij altijd met een zeemlerenbroek. Lekker zacht. Prettige zadels voor MTB bestaan volgens mij niet.quote:Op maandag 30 december 2013 16:19 schreef the85mc het volgende:
MTBen blijft leuk! Vind ik danleuke fietsen ook, kun je mooi wat kilometers op maken. Heb je beetje bossen in de buurt? Ik vind t vaak leuk om zelf nieuwe routes te ontdekken, vind ik leuker dan de vaste routes.
En zadel is even zoeken naar juiste positie, en je kont moet er even aan wennen.
Lukt dat niet, dan een broek met zeem kopen, die dempt ook best wel wat.
De verhouding van verschillende vetten is meer een factor. (behalve transvetten, die wil je niet hebben)quote:Op maandag 30 december 2013 21:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Duidelijk. En hoe zit het dan met verzadigd vet?
quote:
Maakt niet uitquote:Op maandag 30 december 2013 22:31 schreef Qwea het volgende:
Zeg, whey, neem je beter een isolaat of ee concentraat? Van wat ik lees een isolaat?
Serieus? Ooh.quote:Op maandag 30 december 2013 22:47 schreef V1z0R het volgende:
Mijn auto heeft ook geen WC
[..]
[..]
Maakt niet uitverschillen zijn zo minimaal...
quote:Op maandag 30 december 2013 22:47 schreef V1z0R het volgende:
Mijn auto heeft ook geen WC, kut NS!
[..]
[..]
Maakt niet uitverschillen zijn zo minimaal...
Dat klinkt goed! Waren zij ook positief? Als ik nu echt iets leuk vind dan zeg ik dat ook. Laatst bij leuke functie afgewezen omdat ze dachten dat ik niet enthousiast genoeg was en er vol voor wou gaan.quote:Op maandag 30 december 2013 20:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, wat hij me nog meer over de functie kon vertellen heeft me alleen maar enthousiaster gemaakt.Goed gevoel bij het bedrijf, ook.
Waarschuwing: cookies&cream = mierzoet.quote:Op maandag 30 december 2013 22:50 schreef Qwea het volgende:
Ik kwam zelf deze tegen : http://www.detuinen.nl/00(...)n-cookies-cream.html
Oke, maar het gaat mij om de rest van de ingrediëntenquote:Op maandag 30 december 2013 22:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarschuwing: cookies&cream = mierzoet.
Verschil is de smaak waarschijnlijk...quote:Op maandag 30 december 2013 22:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus? Ooh.
Hey en dan vraag 2, in gym roepen ze dat ik http://www.bodyenfitshop.(...)ion/whey-perfection/ die moet nemen.
Maakt dat nog verschil? Afgezien van de prijs? Voordeel van die laatste is dat ik het kan halen morgen, die van B&F moet ik online bestellen.
Isolaat heeft wel minder KH en vet zie ik.
Ik geloof dat t niet zoveel uitmaakt. Het enige waar ik normaal op let zijn gr eiwit/100 en koolhydraten. Eigenlijk wil ik zo min mogelijk koolhydraten, zo veel mogelijk eiwitten. Maar ik eet bijna geen shakes omdat ik het niet zo vind vullen en dan teveel ernaast eet.quote:Op maandag 30 december 2013 22:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus? Ooh.
Hey en dan vraag 2, in gym roepen ze dat ik http://www.bodyenfitshop.(...)ion/whey-perfection/ die moet nemen.
Maakt dat nog verschil? Afgezien van de prijs? Voordeel van die laatste is dat ik het kan halen morgen, die van B&F moet ik online bestellen.
Dus zou een isolaat beter zijn. Ik ga de whey erbij eten, niet ipvquote:Op maandag 30 december 2013 23:04 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik geloof dat t niet zoveel uitmaakt. Het enige waar ik normaal op let zijn gr eiwit/100 en koolhydraten. Eigenlijk wil ik zo min mogelijk koolhydraten, zo veel mogelijk eiwitten. Maar ik eet bijna geen shakes omdat ik het niet zo vind vullen en dan teveel ernaast eet.
Ja, spieropbouw is mijn doel. Een bak kwark eet ik nu ook. Maar ipv de kwark wil ik dus die whey gaan nemen, want meer eiwitten.quote:Al zijn sommige suikers goed om uit catabole fase te komen van de training. Snelle suikers na training zorgen ervoor dat je sneller van catabole fase naar anabool (dus spieropbouwend) gaat. Maar ik weet niet of dat precies je doel is.
Ik eet daarvoor een banaan direct na training en thuis een bak kwark. Kwark zijn langzame eiwitten en dus handig voor als je rust.
Als je al voldoende eiwitten eet (ook op niet trainingsdagen) dan heeft trainingsvorm meer impact dan extra whey. Whey en dat soort dingen helpen vooral als je eiwitinname nog niet al te hoog is.quote:Op maandag 30 december 2013 23:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus zou een isolaat beter zijn. Ik ga de whey erbij eten, niet ipv
[..]
Ja, spieropbouw is mijn doel. Een bak kwark eet ik nu ook. Maar ipv de kwark wil ik dus die whey gaan nemen, want meer eiwitten.
Ik heb beiden een tijd gebruikt en ik vond het eerste merk altijd beter/ lekkerder.quote:Op maandag 30 december 2013 22:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus? Ooh.
Ik eet ongeveer 130gr eiwitten per dag.quote:Op maandag 30 december 2013 23:18 schreef the85mc het volgende:
[..]
Als je al voldoende eiwitten eet (ook op niet trainingsdagen) dan heeft trainingsvorm meer impact dan extra whey. Whey en dat soort dingen helpen vooral als je eiwitinname nog niet al te hoog is.
Als je echt puur meer kracht wil kun je het best 5 sets doen met afnemend aantal herhalingen maar met steeds zwaardere gewichten. Dan ga je echt snel spieren opbouwen. Tenminste, dat heb ik als man wel. Ik train zelf vrij veel herhalingen omdat ik mezelf anders te lomp vind worden..
Ook primaquote:Op maandag 30 december 2013 23:17 schreef V1z0R het volgende:
Whey != vervanger voor kwark... Whey is een supplement die je naast kwark zou gebruiken.
Dat is wel ok denk ik. Voor spieropbouw moet je rond de 1,5-2gr/ kg gewicht eten. En in totaal een klein beetje boven je calorieverbruik.quote:Op maandag 30 december 2013 23:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik eet ongeveer 130gr eiwitten per dag.
Ik doe nu 3 sets van 8 tot 10 herhalingen, met steeds zwaardere gewichten.
Calorieverbruik zit in beweging op 2500kcal, daar kom ik never aan. Zit op 2kquote:Op maandag 30 december 2013 23:40 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat is wel ok denk ik. Voor spieropbouw moet je rond de 1,5-2gr/ kg gewicht eten. En in totaal een klein beetje boven je calorieverbruik.
Dan volle kwark ipv magerequote:Op maandag 30 december 2013 23:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Calorieverbruik zit in beweging op 2500kcal, daar kom ik never aan. Zit op 2k
quote:Op maandag 30 december 2013 23:44 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dan volle kwark ipv magereEn als dat niet genoeg is af en toe handje nootjes. Dan moet t wel lukken.
Ga ik vanmiddag even naar kijken (de link danquote:Op maandag 30 december 2013 21:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Kan je niet beter zoiets halen? Werkt gewoon ouderwets met brand erin.
Ja, ik had nu een gesprek met één persoon, maar wel een belangrijke denk ikquote:Op maandag 30 december 2013 22:52 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! Waren zij ook positief? Als ik nu echt iets leuk vind dan zeg ik dat ook. Laatst bij leuke functie afgewezen omdat ze dachten dat ik niet enthousiast genoeg was en er vol voor wou gaan.Dus ja. Als ik enthousiast ben dan zeg ik t nu voor de zekerheid ook maar, dan is het sowieso duidelijk.
![]()
En bij laatste gesprek toen ik dat aangaf, redelijk op t eind, hoorde ik ook direct van hen dat zij ook enthousiast waren en dat er tweede gesprek zou komen
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:10 schreef V1z0R het volgende:
An d'r blog is dan wel een goed voorbeeld van hoeveel invloed zulke dingen hebben.
Oh spannend dus! Even afwachten!quote:Op dinsdag 31 december 2013 07:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik had nu een gesprek met één persoon, maar wel een belangrijke denk ik(directeur van de businessline waar ik dan evt kom te zitten). Hij gaf aan genoeg aanknopingspunten te zien wb mijn studie en werkervaring. Moest gisteravond zo'n persoonlijkheidstest maken en als daar geen rare dingen uitkomen denk ik dat ik vandaag wel uitgenodigd word voor een tweede gesprek.
Wanneer heb jij je 2e gesprek?
Ik heb vanmorgen lopen uitrekenen dat ik op 162gr eiwitten zit. Ik heb die eiwitshakes dus echt niet nodigquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:25 schreef An24 het volgende:
[..]![]()
Tis verdomd veel uitzoek werk, maar als je er eenmaal uit bent, heb je ook wat!
Overigens eet ik weinig proteinen. Ik moet mijn best doen om op 50 gram uit te komen. Nu ben ik een meso, maar ik zal proberen binnenkort mijn spieren te fotograferen. Dan zie je dat ik een goede bouw heb.
Een te veel aan eiwitten plas je niet uit. Het boek de voedselzandloper legt dat goed uit. Je nieren kunnen bij een te veel overbelast raken.
Nooit van gehoord. Maar helpt tegen, helpt bij of werkt preventief tegen zijn zo verschillend.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:32 schreef loveli het volgende:
Beterschap! Hoorde pas dat D-mannose erg goed helpt tegen blaasontsteking, heb er nog niet grondig naar gegoogled, maar wel de link in m'n brein opgeslagen dat mocht ik het krijgen, ik dat spul zou moeten gebruiken.
Nee, dat denk ik ookquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen lopen uitrekenen dat ik op 162gr eiwitten zit. Ik heb die eiwitshakes dus echt niet nodig
Moet je eigenlijk altijd antibiotica halen, of kan je ook hopen dat het 'vanzelf' over gaat met drinken en vitamine C?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Maar helpt tegen, helpt bij of werkt preventief tegen zijn zo verschillend.
In de sauna geweest vandaag, dus weinig alcohol, anders vast koppijn morgen.
Ik zou wel een plasje inleveren idd. Maar als je twijfelt of je het nodig hebt, is het ook te verdedigen alleen veel te drinken en pijnstilling te gebruiken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:00 schreef Chicolate het volgende:
Mijn appelbeignets zijn geniaal. Lekker dun en klef met moesige appel in het midden. Omnomnom.
[..]
Moet je eigenlijk altijd antibiotica halen, of kan je ook hopen dat het 'vanzelf' over gaat met drinken en vitamine C?
Ik probeer het altijd met heel veel water, sinaasappelsap en cranberries. Is het na 3 dagen niet over, dan dokter. Al heb ik al in geen jaren een blaasontsteking gehad.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik zou wel een plasje inleveren idd. Maar als je twijfelt of je het nodig hebt, is het ook te verdedigen alleen veel te drinken en pijnstilling te gebruiken.
Ik bedoelde gewoon 'helpt tegen'. Steekproef n=1 en een blaasontsteking die veel te lang niet weg wilde, maar wel na dit spul. Geen eigen ervaring en dat hou ik graag zo.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Maar helpt tegen, helpt bij of werkt preventief tegen zijn zo verschillend.
In de sauna geweest vandaag, dus weinig alcohol, anders vast koppijn morgen.
Ik moest huilen van de oliebollen. Ik had me er zó op verheugd.. maar ze waren echt NIET te vreten. Heb er 1 gehad bij een vriendin, die was nog wel mhaw. Maar die zooi die vrienden hadden gehaald voor bij onsquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb zoveel oliebollen gehad dat ik gewoon geen bodylotion hoef te gebruiken
Heb in 3 dagen 2100 kcal aan oliebollen gegeten... Valt op zich nog wel mee eigenlijk
Top van je hardlopen Tink!
speltoliebollen... ben geloof ik niet echt van de spelt.
Dat zware speltbrood van de AH, daar doe ik al weken mee, alleen lekker getoast
Ik eet anders gewoon volledig volkoren spelt. Is redelijk luchtig. Ik gebruik 120 ml water, 10 ml olijfolie, anderhalf theelepeltje zout, 500 gram spelt en twee eetlepels desem. Dat in broodapparaat voor vier uurtjes = heerlijk brood.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:02 schreef sigme het volgende:
Luchtig speltbrood moet welhaast gemaakt zijn van meel/bloem met weinig spelt en veel tarwe. Kenmerk van spelt is weinig gluten, dus dat is niet lekker luchtig.
jeejquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:52 schreef douche-eendje het volgende:
Speltbrood is lekker mits goed gemaakt, die van de AH is niet te vreten. Hier zit in de stad een biologische bakker met vooral veel spelt en desembroden, lekker luchtig. Maar ik bak het liefst zelf mn brood nog.
En Qtje nu ook hier![]()
jaaaaaaquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:48 schreef An24 het volgende:
Om 22:00 uur begint serie drie van Sherlockvoor de liefhebbers: op BBC 1
ik ga toch maar eens zo'n apparaat aanschaffenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik eet anders gewoon volledig volkoren spelt. Is redelijk luchtig. Ik gebruik 120 ml water, 10 ml olijfolie, anderhalf theelepeltje zout, 500 gram spelt en twee eetlepels desem. Dat in broodapparaat voor vier uurtjes = heerlijk brood.
Ik heb er vorig jaar een complete high tea met kerst mee gemaakt. 25 man! Ding stond anderhalve dag te draaienquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:50 schreef Skoap het volgende:
[..]
ik ga toch maar eens zo'n apparaat aanschaffen
WIj hebben er twee staan (quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb er vorig jaar een complete high tea met kerst mee gemaakt. 25 man! Ding stond anderhalve dag te draaien![]()
Mjah, ik kan geen deeg kneden met mijn uit de kom vliegende vingers. Daarom heb ik hem. Ik wil het ding nog eens op kneden zetten en dan in de oven bakken. Eens kijken hoe het dan smaakt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
WIj hebben er twee staan (cadeautje/erfstukken), maar ik vind het ondingen. In de oven gebakken brood smaakt 100x beter.
Dat laatste doen wij ook soms. Maar dan kan ik net zo goed de keukenmachine pakkenquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah, ik kan geen deeg kneden met mijn uit de kom vliegende vingers. Daarom heb ik hem. Ik wil het ding nog eens op kneden zetten en dan in de oven bakken. Eens kijken hoe het dan smaakt.
Ohw de vorm maakt mij niet uit. Als het brood afgekoeld is, snij ik het en dan gaat het in plakjes de vriezer in. Freud houdt namelijk niet van brood. Ik zou wel weer eens zo'n heerlijke ovenkorst willen proevenquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat laatste doen wij ook soms. Maar dan kan ik net zo goed de keukenmachine pakken. Ik vind brood uit een broodbakmachine vervelend van vorm en vaak ook minder luchtig dan een normaal brood.
En ik bak dan weer met de hand/oven en heb ook een pot desem in de koelkast staanquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:00 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben niet zo kieskeurig geloof ik haha, vind 't speltbrood van de ah ook prima te eten, niks bijzonders maar wel gewoon prima. Maar die spelt oliebollen waren écht lekker, we hadden een gewone en zo'n spelt ding gehaald om te kijken welke lekkerder was en mn ouders vonden de spelt oliebol ook veel lekkerder.
Douche-eendje, bak je ook zelf speltbrood? Zo ja, doe je dat met broodbakmachine ofzo? Altijd al eens willen proberen zelf te maken, maar heb alleen een oven, geen broodbakmachine..
quote:
120 ml water op 500 grbloem is echt weinig! Ik zou toch minstens 380 Gr. Water gebruiken!quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik eet anders gewoon volledig volkoren spelt. Is redelijk luchtig. Ik gebruik 120 ml water, 10 ml olijfolie, anderhalf theelepeltje zout, 500 gram spelt en twee eetlepels desem. Dat in broodapparaat voor vier uurtjes = heerlijk brood.
Ohw sorry, moet inderdaad 320 zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
120 ml water op 500 grbloem is echt weinig! Ik zou toch minstens 380 Gr. Water gebruiken!
Dat is redelijk snel ja. (Zuur)desem brooddeeg kun je het beste een dag of zo laten rijzen. Maar daar heeft mijn bakmachine geen zin inquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:24 schreef the85mc het volgende:
Maar je bakt t in in 4 uur ofzo toch? Is dat niet heel snel? Of ben ik in de war met zuurdesembrood?
Ik ben een echte broodkenner zoals je merkt
Klussen is zeker een aanrader. Ik ben niet afgevallen, maar heb wel gegeten als een bootwerkerquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:50 schreef _aurum_ het volgende:
hai! Beste wensen nog voor iedereen
Het normale leven is weer begonnen dus we gaan weer proberen wat normaler te eten
O: quinoa/havermoutpap
T: stukjes kaas
L: kom uiensoep, bakje rauwkost
T: handje noten
D: pasta met gerookte zalm
T: bak kwark
Klussen is ook een aanrader, kilootjes afgevallen in 2 weken, zonder enige moeite
had je vandaag niet je eerste werkdag op je nieuwe stek?? Zo ja, hoe was het?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:50 schreef _aurum_ het volgende:
hai! Beste wensen nog voor iedereen
Het normale leven is weer begonnen dus we gaan weer proberen wat normaler te eten
O: quinoa/havermoutpap
T: stukjes kaas
L: kom uiensoep, bakje rauwkost
T: handje noten
D: pasta met gerookte zalm
T: bak kwark
Klussen is ook een aanrader, kilootjes afgevallen in 2 weken, zonder enige moeite
Oh, wat klote!quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Auto + vuurwerk + net verzekering geswitcht naar WA ipv WA casco = huilen
Tof! Wat voor baan is het?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klussen is zeker een aanrader. Ik ben niet afgevallen, maar heb wel gegeten als een bootwerker![]()
. Mooi lijstje weer!
Ik had dat tweede gesprek vandaag, wederom een goed gevoel over. Als het goed is hoor ik morgen meer, ik ben benieuwd!
quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Auto + vuurwerk + net verzekering geswitcht naar WA ipv WA casco = huilen
Oja, ik wilde je nog DM´en. Doe ik nu ff!quote:
Soms moet je ergens beginnen om ergens te komen MC!quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:24 schreef the85mc het volgende:
Balen Puff! Echt klote gewoon dat mensen dat doen..
En wat leuk GB! Hopelijk ben je door!
Ik ben bij een van mn sollicitaties door naar de assessmentrondeMaar die baan is meer mijn reserveplan
![]()
En ben net naar sportschool geweest, nu gloei ik pas echt. Alle spieren in rug en benen voelen helemaal heet. Heb nu met legpress voor het eerst met meer dan 200 kg gedaan
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
had je vandaag niet je eerste werkdag op je nieuwe stek?? Zo ja, hoe was het?
Ja klopt! Maar is buiten mijn huidige vakgebied.. Dat is vooral waarom ik twijfelquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Soms moet je ergens beginnen om ergens te komen MC!
quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee volledig uitgebrand. Om lakschade zou ik niet huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |