abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 januari 2014 @ 10:47:40 #101
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134946868
Gelukkig nieuwjaar allemaal :).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 1 januari 2014 @ 12:40:25 #102
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134948362
Gelukkig nieuwjaar *O*

Hier chill avondje gehad met vrienden :Y De mister was niet zo lekker dus rond 01:00 geloof ik naar huis gegaan!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 1 januari 2014 @ 16:33:16 #103
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134953345
Lijst omdat het kan :D

O: kwark vla en banaan
T's: 4 vechterrolletjes met slagroom, 2 oliebollen met poedersuiker, 6 toastjes met smeersels, cup a soup mosterd, 2 chocolaatjes, beker melk
L: 2 boterhammen met smeersels, rauwkost, beker melk
T: 1 sinaasappel, appel, 2 oliebollen met poedersuiker, 2 rolletjes met slagroom
D: bloemkool, doperwten en wortelen, aardappelkroketten en koolvis met gesmolten brie

Allemachtig het blijft mij verbazen dat vet en suiker zo giigantisch verslavend is.. Echt een roes krijg je in je hoofd als je zo'n vette oliebol met een dot suiker in je smoel drukt
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 1 januari 2014 @ 16:57:47 #104
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134954018
Mijn lijstje
S. Kwartiertje hardlopen (doe ik momenteel iedere dag met hond)
O. Havermout met tutti frutti en amandelmelk
T. 2 oliebollen met suiker
S. Nieuwjaarsduik en rennen van en naar het water
L. 200 gram gekookte wortels met spek-champignon-roomsaus
T. Rauwe wortels met dip, opscheplepel turkse yoghurt met advocaat
D. Zodirect: runderstoof met sperziebonen
T. chips

[ Bericht 1% gewijzigd door Tinkepink op 01-01-2014 19:12:04 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_134954252
Gelukkig nieuwjaar Slankies! :*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_134955369
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Redelijke hoeveelheid oliebollen gegeten, maar mn bakker had wel spelt-oliebollen dus ietsjes minder slecht dan gewone haha. Ze waren echt onwijs lekker!
Vanaf morgen weer strakke lijstjes, vandaag restjes-opeet-dag haha. En vanaf maandag weer naar de sportschool want die is de hele week dicht..
pi_134955769
Veel geluk en gezondheid allemaal :)

Gister 2 feestjes gehad, eerste was leuk, tweede wat minder. Wel wat brakkig vandaag..
  woensdag 1 januari 2014 @ 19:28:55 #108
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134958108
Heb zoveel oliebollen gehad dat ik gewoon geen bodylotion hoef te gebruiken :D
Heb in 3 dagen 2100 kcal aan oliebollen gegeten... Valt op zich nog wel mee eigenlijk

Top van je hardlopen Tink!

speltoliebollen... ben geloof ik niet echt van de spelt.
Dat zware speltbrood van de AH, daar doe ik al weken mee, alleen lekker getoast
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 1 januari 2014 @ 19:32:19 #109
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134958232
Lijstje :

O : Magere kwark, 0% griekse yoghurt, muesli
L : 2 gebakken eieren op 2 speltbrood, met ham en kaas, paprika en ui :9 en 2 speltbrood met kalkoenfilet.
T : Banaan en een blokje pure chocolade
D : Spitskool, aardappelen,jus, kipfilet, banaan en 0% griekse yoghurt
T : 2 mandarijnen met magere kwark.

Ooh en HAPPY NEW YEAR
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 1 januari 2014 @ 19:34:49 #110
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134958316
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 19:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb zoveel oliebollen gehad dat ik gewoon geen bodylotion hoef te gebruiken :D
Heb in 3 dagen 2100 kcal aan oliebollen gegeten... Valt op zich nog wel mee eigenlijk

Top van je hardlopen Tink!

speltoliebollen... ben geloof ik niet echt van de spelt.
Dat zware speltbrood van de AH, daar doe ik al weken mee, alleen lekker getoast
Ik moest huilen van de oliebollen. Ik had me er zó op verheugd.. maar ze waren echt NIET te vreten. Heb er 1 gehad bij een vriendin, die was nog wel mhaw. Maar die zooi die vrienden hadden gehaald voor bij ons :{ Vettig, niet normaal. Als je er in knijpt loopt het vet eruit. En taai en hard :{ Ik zweer je, als je hem tegen iemands kop aangooit kun je naar de SEH om te laten hechten :{ Wat een afschuwelijk gore bende. En de krentenbollen helemaal :X Verkoolde zwarte gezwellen aan de buitenkant :{

Ik heb zelf appelbeignets gebakken, maar die lust ik niet _O-

Speltbrood :9
pi_134958873
Speltbrood is lekker mits goed gemaakt, die van de AH is niet te vreten. Hier zit in de stad een biologische bakker met vooral veel spelt en desembroden, lekker luchtig :9. Maar ik bak het liefst zelf mn brood nog.

En Qtje nu ook hier *O* :s)
pi_134959241
Ik ben niet zo kieskeurig geloof ik haha, vind 't speltbrood van de ah ook prima te eten, niks bijzonders maar wel gewoon prima. Maar die spelt oliebollen waren écht lekker, we hadden een gewone en zo'n spelt ding gehaald om te kijken welke lekkerder was en mn ouders vonden de spelt oliebol ook veel lekkerder :).
Douche-eendje, bak je ook zelf speltbrood? Zo ja, doe je dat met broodbakmachine ofzo? Altijd al eens willen proberen zelf te maken, maar heb alleen een oven, geen broodbakmachine..
pi_134959329
Luchtig speltbrood moet welhaast gemaakt zijn van meel/bloem met weinig spelt en veel tarwe. Kenmerk van spelt is weinig gluten, dus dat is niet lekker luchtig.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 1 januari 2014 @ 20:17:15 #114
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134959909
Mij valt het op dat het duitse speltbrood zo totaal anders van structuur is dan het nederlandse speltbrood. Snap er niet veel van hoe dat mogelijk is.
pi_134959974
quote:
7s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:02 schreef sigme het volgende:
Luchtig speltbrood moet welhaast gemaakt zijn van meel/bloem met weinig spelt en veel tarwe. Kenmerk van spelt is weinig gluten, dus dat is niet lekker luchtig.
Ik eet anders gewoon volledig volkoren spelt. Is redelijk luchtig. Ik gebruik 120 ml water, 10 ml olijfolie, anderhalf theelepeltje zout, 500 gram spelt en twee eetlepels desem. Dat in broodapparaat voor vier uurtjes = heerlijk brood.
  woensdag 1 januari 2014 @ 20:19:38 #116
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134960008
quote:
17s.gif Op woensdag 1 januari 2014 19:52 schreef douche-eendje het volgende:
Speltbrood is lekker mits goed gemaakt, die van de AH is niet te vreten. Hier zit in de stad een biologische bakker met vooral veel spelt en desembroden, lekker luchtig :9. Maar ik bak het liefst zelf mn brood nog.

En Qtje nu ook hier *O* :s)
jeej *O* D-E *O*
pi_134961243
Om 22:00 uur begint serie drie van Sherlock *O* voor de liefhebbers: op BBC 1 *O*
pi_134961274
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:48 schreef An24 het volgende:
Om 22:00 uur begint serie drie van Sherlock *O* voor de liefhebbers: op BBC 1 *O*
jaaaaaa *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_134961302
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:19 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik eet anders gewoon volledig volkoren spelt. Is redelijk luchtig. Ik gebruik 120 ml water, 10 ml olijfolie, anderhalf theelepeltje zout, 500 gram spelt en twee eetlepels desem. Dat in broodapparaat voor vier uurtjes = heerlijk brood.
ik ga toch maar eens zo'n apparaat aanschaffen :9
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_134961419
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:50 schreef Skoap het volgende:

[..]

ik ga toch maar eens zo'n apparaat aanschaffen :9
Ik heb er vorig jaar een complete high tea met kerst mee gemaakt. 25 man! Ding stond anderhalve dag te draaien _O- O+
  woensdag 1 januari 2014 @ 20:57:03 #121
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134961589
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:53 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik heb er vorig jaar een complete high tea met kerst mee gemaakt. 25 man! Ding stond anderhalve dag te draaien _O- O+
WIj hebben er twee staan ( :') cadeautje/erfstukken), maar ik vind het ondingen. In de oven gebakken brood smaakt 100x beter.
pi_134962267
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

WIj hebben er twee staan ( :') cadeautje/erfstukken), maar ik vind het ondingen. In de oven gebakken brood smaakt 100x beter.
Mjah, ik kan geen deeg kneden met mijn uit de kom vliegende vingers. Daarom heb ik hem. Ik wil het ding nog eens op kneden zetten en dan in de oven bakken. Eens kijken hoe het dan smaakt.
  woensdag 1 januari 2014 @ 21:14:00 #123
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134962421
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 21:11 schreef An24 het volgende:

[..]

Mjah, ik kan geen deeg kneden met mijn uit de kom vliegende vingers. Daarom heb ik hem. Ik wil het ding nog eens op kneden zetten en dan in de oven bakken. Eens kijken hoe het dan smaakt.
Dat laatste doen wij ook soms. Maar dan kan ik net zo goed de keukenmachine pakken :P . Ik vind brood uit een broodbakmachine vervelend van vorm en vaak ook minder luchtig dan een normaal brood.
pi_134962595
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 21:14 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat laatste doen wij ook soms. Maar dan kan ik net zo goed de keukenmachine pakken :P . Ik vind brood uit een broodbakmachine vervelend van vorm en vaak ook minder luchtig dan een normaal brood.
Ohw de vorm maakt mij niet uit. Als het brood afgekoeld is, snij ik het en dan gaat het in plakjes de vriezer in. Freud houdt namelijk niet van brood. Ik zou wel weer eens zo'n heerlijke ovenkorst willen proeven :9 Ach ja, kan niet alles hebben
pi_134963847
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:00 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben niet zo kieskeurig geloof ik haha, vind 't speltbrood van de ah ook prima te eten, niks bijzonders maar wel gewoon prima. Maar die spelt oliebollen waren écht lekker, we hadden een gewone en zo'n spelt ding gehaald om te kijken welke lekkerder was en mn ouders vonden de spelt oliebol ook veel lekkerder :).
Douche-eendje, bak je ook zelf speltbrood? Zo ja, doe je dat met broodbakmachine ofzo? Altijd al eens willen proberen zelf te maken, maar heb alleen een oven, geen broodbakmachine..
En ik bak dan weer met de hand/oven en heb ook een pot desem in de koelkast staan :) Speltbrood ben ik nog niet aan begonnen, wel aan de norwich / norwich more sourdough, is combinatie van tarwebloem en roggemeel. Ook erg smakelijk brood.
quote:
14s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

jeej *O* D-E *O*
*)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')