quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee volledig uitgebrand. Om lakschade zou ik niet huilen.
Succes!quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:08 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja klopt! Maar is buiten mijn huidige vakgebied.. Dat is vooral waarom ik twijfel
Maar goed, eerst nog 'even' die assessment doen en dan zie ik wel verder.
da's klote voor jequote:Op donderdag 2 januari 2014 23:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar das alleen voor schade veroorzaakt door motorvoertuigen, dus helaas pindakaas.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:27 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
da's klote voor jedamn.
waarborgfonds ofzo? Ik noem maar wat....
Wtf. Wat kut.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Klinkt goed! Je welkom voelen is al een heel fijn beginquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Leuk! Wel brain overloadveel info te verwerken en nieuwjaarsbrakheid
Bij binnenkomst een bloemetje gekregenen er heerst een goede vibe
Tfa!
@ puff: lakschade?
Gb: mag ik ook een dm?
Wat jij zegtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 07:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Klinkt goed! Je welkom voelen is al een heel fijn begin
GB, tof dat je door bent!
PuffKlote zeg!
Nee. Er is duidelijk gezien waar de daders heenvluchten (theehuis) maar politie vond t signalement te onduidelijk. Buren waren wel heel lief gisteravond. Nu allemaal administratiegezeik tijdens werk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:09 schreef the85mc het volgende:
Ah, dat meen je niet puff. Dat is echt klote man.. En nu? Is er kans dat de daders gepakt worden en dat jij schadevergoeding kan krijgen?
Pff.. Lekker is dat. Heb je het zelf ook zien gebeuren?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee. Er is duidelijk gezien waar de daders heenvluchten (theehuis) maar politie vond t signalement te onduidelijk. Buren waren wel heel lief gisteravond. Nu allemaal administratiegezeik tijdens werk.
Gefeliciteerd! En welkom natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:06 schreef friekin_ het volgende:
Ik mag me ondertussen hier melden, mijn bmi is flink omlaag gegaan.
Noten zijn echt niet slecht. Er is vorig jaar nog bewezen dat je er niet enorm van aankomt, zelfs als je enorme hoeveelheden eet. Ik eet ook vaak een hampel walnoten. Heerlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! En welkom natuurlijk.
Mijn lijstje van vandaag
o. havermout met bolletje ingemaakte gember, een appel en havermelk
t. -
l. roergebakken halve chinese kool, 1 ui, handje noten en tamarinde
t. 75 gram notenmix, klein stukje chocolade
d. zodirect: zuurkool met ananas, gehaktbal
Had ook zo'n eye-opener vandaag uniek: na een paar dagen ongezond eten (lees: chips en oliebollen en alcohol) is mijn huid weer onrustig geworden. Beter niet meer doen dus.
Merk trouwens wel dat ik sneller reageer op ongezond voedsel dan vroeger.
Moet trouwens maar eens op zoek naar een alternatief voor noten. Volgens mij eet ik iets van 125 gram per dag. Dat kan toch ook niet goed zijn.
Nee is er niet. Geluk bij een ongeluk kan ik gebruik maken van iemands auto voorlopig. Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:03 schreef the85mc het volgende:
[..]
Pff.. Lekker is dat. Heb je het zelf ook zien gebeuren?
Is er niet ergens een gemeentepotje ofzo voor vandalisme?
Aankomen en afvallen interesseert mij niet (meer) zo. Ik ben al 5 jaar stabiel zonder er moeite voor te doen. Het gaat mij mij om de overload aan vetten en omega 3.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Noten zijn echt niet slecht. Er is vorig jaar nog bewezen dat je er niet enorm van aankomt, zelfs als je enorme hoeveelheden eet. Ik eet ook vaak een hampel walnoten. Heerlijk
Oh, dat zou ik niet wetenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Aankomen en afvallen interesseert mij niet (meer) zo. Ik ben al 5 jaar stabiel zonder er moeite voor te doen. Het gaat mij mij om de overload aan vetten en omega 3.
Overload aan omega-3 zal meevallen. Google eens op noten + galstenen of nierstenen, zou kunnen dat daar een verband is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Aankomen en afvallen interesseert mij niet (meer) zo. Ik ben al 5 jaar stabiel zonder er moeite voor te doen. Het gaat mij mij om de overload aan vetten en omega 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |