noop, nog niet helemaal. Alles staat erin, maar de afwerkdingetjes moeten nog. Bijv. kitten van randen, schilderen, plintjes monteren etc.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lijkt me idd vrij vermoeiend! Hoe is het met de keuken, al helemaal klaar?
[..]
Wel fijn dat je verbetering merkt, maar aan de andere kant lijkt het me ook vrij frustrerend dat je alleen met "perfect" eten klachtenvrij kunt zijn.
Zwitserland schijnt duur te zijn idd. ben er nog nooit geweest. Hoe bevalt het je nu?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:29 schreef Chicolate het volgende:
Ja hoi. Ik woon in Zwitserland en zou zowaar een moord doen voor een bloemkool van slechts 2.50 en witlof voor slechts 4 euro per kg. Dat men hier ook meer verdient vergeten we voor het gemak even. Positieve noot: vlees en fastfood zijn relatief nog duurder, dus gezond eten lukt nu wel een stuk beter
. Maar ik mis de 'aanbiedingen' en goedkope groentes op de markt wel behoorlijk.
Het onderzoek is heel erg leuk en ik ben blij dat ik het uiteindelijk toch heb doorgezet (en later geen spijt hebben dat ik nooit geprobeerd heb naar het buitenland te gaan). Het is een soort proefperiode om te kijken hoe het me bevalt in het buitenland te wonen. Tussentijdse conclusie: ik hou van NL en ben hier een stuk gelukkiger. Wie weet ga ik ooit wel weer in het buitenland wonen, maar dan neem ik mn vriend mee en wil ik naar een land waar ze een duidelijke taal spreken (die je ook kan leren). Voor nu ga ik op zoek naar een phd in NL, hoe moeilijk dat ook gaat worden om te vinden. Over iets minder dan 5 uur moet ik weer naar het vliegveld, en dat valt me behoorlijk zwaarquote:Op zondag 5 januari 2014 14:39 schreef An24 het volgende:
[..]
Zwitserland schijnt duur te zijn idd. ben er nog nooit geweest. Hoe bevalt het je nu?
Tis rustig hier.
Thuis al het kerstspul opgeruimd en schoongemaakt. En ik ben wild zwijn ragout/ stoofpot en koekjes aan het maken. Het leven is goed![]()
Kan me voorstellen dat keuzes over waar te wonen lastig zijn. Je leert een hoop van in het buitenland wonen, maar alles moet ok wel mee zitten om je lekker te voelen lijkt me.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het onderzoek is heel erg leuk en ik ben blij dat ik het uiteindelijk toch heb doorgezet (en later geen spijt hebben dat ik nooit geprobeerd heb naar het buitenland te gaan). Het is een soort proefperiode om te kijken hoe het me bevalt in het buitenland te wonen. Tussentijdse conclusie: ik hou van NL en ben hier een stuk gelukkiger. Wie weet ga ik ooit wel weer in het buitenland wonen, maar dan neem ik mn vriend mee en wil ik naar een land waar ze een duidelijke taal spreken (die je ook kan leren). Voor nu ga ik op zoek naar een phd in NL, hoe moeilijk dat ook gaat worden om te vinden. Over iets minder dan 5 uur moet ik weer naar het vliegveld, en dat valt me behoorlijk zwaar.
En ik ga jouw blog maar eens lezen, schijnt dat flexibele gewrichten toch wel behoorlijk in de familie zit en mijn onderrug begint weer op te spelen dus gezond eten kan geen kwaad. En gister yogakleren gekocht, dus daar kan ik ook weer mee aan de gang
.
De afwerking is naar idd. Ben je een hele middag bezig en zie je nog bijna geen verschilquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:54 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
noop, nog niet helemaal. Alles staat erin, maar de afwerkdingetjes moeten nog. Bijv. kitten van randen, schilderen, plintjes monteren etc.
Het is iig een hele waslijst
Plan is om dat de komende weekenden beetje bij beetje weg te werkenIk wil iig de komende tijd niet meer hele dagen aan het klussen zijn
![]()
Schiet het bij jullie op?
Ik zag laatst ook heel stoere klusfoto's van jou op FB! Met drilboor of iets in die geest. Zag er goed uit in ieder gevalquote:Op zondag 5 januari 2014 15:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De afwerking is naar idd. Ben je een hele middag bezig en zie je nog bijna geen verschil. Wij zijn nog volop in de opbouwfase en dat gaat lekker hard, hebben nu bijna alle plafonds er in en de woonkamer en de helft van de keuken ook al de muren (alles met gips). Ik had de schone taak van isoleren
. Maar het leuke is dat je nu wel al echt de contouren van hoe het gaat worden te zien krijgt.
Ja hequote:
Zwitserland is een raar land om te wonen Chico. Wij hebben het ook ooit overwogen en zijn zelfs op zoek geweest naar een woning (de baan was in principe al geregeld), maar hebben uiteindelijk toch maar besloten het niet te doen. Vreemd genoeg voelde ik mij er, ondanks de prachtige natuur, heel erg opgesloten. Het Zwitserduits vind ik aan de andere kant dan weer prima te verstaan.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het onderzoek is heel erg leuk en ik ben blij dat ik het uiteindelijk toch heb doorgezet (en later geen spijt hebben dat ik nooit geprobeerd heb naar het buitenland te gaan). Het is een soort proefperiode om te kijken hoe het me bevalt in het buitenland te wonen. Tussentijdse conclusie: ik hou van NL en ben hier een stuk gelukkiger. Wie weet ga ik ooit wel weer in het buitenland wonen, maar dan neem ik mn vriend mee en wil ik naar een land waar ze een duidelijke taal spreken (die je ook kan leren). Voor nu ga ik op zoek naar een phd in NL, hoe moeilijk dat ook gaat worden om te vinden. Over iets minder dan 5 uur moet ik weer naar het vliegveld, en dat valt me behoorlijk zwaar.
Vond ik ook. Net 5 kilometer gewandeld en 2 kilometer gerend. Vandaag voldoende beweging gehad.quote:
Hahaha ja, dat was nog tijdens het slopen.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zag laatst ook heel stoere klusfoto's van jou op FB! Met drilboor of iets in die geest. Zag er goed uit in ieder geval
Zwitsersduits prima te verstaan? Wij gingen vroeger vaak op vakantie in het Franstalige gedeelte van Zwitserland. Eén keer gingen we naar één of ander zwembad en ik heb serieus 5 min. mensen in de rij voor de glijbaan lopen afluisteren om te snappen welke taal ze nou aan het spreken warenquote:Op zondag 5 januari 2014 16:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zwitserland is een raar land om te wonen Chico. Wij hebben het ook ooit overwogen en zijn zelfs op zoek geweest naar een woning (de baan was in principe al geregeld), maar hebben uiteindelijk toch maar besloten het niet te doen. Vreemd genoeg voelde ik mij er, ondanks de prachtige natuur, heel erg opgesloten. Het Zwitserduits vind ik aan de andere kant dan weer prima te verstaan.
Misschien eens een ander land proberen? Ik kan Duitsland prima aanraden
Ja, dat is Zwitserfransquote:Op zondag 5 januari 2014 18:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zwitsersduits prima te verstaan? Wij gingen vroeger vaak op vakantie in het Franstalige gedeelte van Zwitserland. Eén keer gingen we naar één of ander zwembad en ik heb serieus 5 min. mensen in de rij voor de glijbaan lopen afluisteren om te snappen welke taal ze nou aan het spreken waren![]()
![]()
Nee, dit was niet Zwitsersfrans, het zwembad was in het Duitse gedeelte. Maar zal misschien ook een beetje per regio verschillen én of je Duits überhaupt goed is (het mijne nietquote:Op zondag 5 januari 2014 18:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, dat is ZwitserfransDat versta ik ook niet
Ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:55 schreef Tinkepink het volgende:
Heb je haar al eens gezoend mc? De kriebels die ik dan wel of niet in mijn buik kreeg zeiden mij wel genoeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |