abonnement Unibet Coolblue
pi_134217839

Wat?

Iedereen kan versieren *O*

Dit topic is voor leuke en nuttige versiertips.
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die zover dat hij/zij wat met me gaat drinken" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet verslagjes!

Basis tips:
Deze tips kunnen verder uitgewerkt worden door mensen en aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat je gemakkelijker ze ook toepast (bijvoorbeeld bij onzekerheid en angst). Het overkomen van deze angsten/onzekerheid e.d. komt vooral in de topics naar voren, de reacties uit de topics zijn ideaal om aan de OP toe te voegen.

10 basistips voor versieren
Versiertip #1: Lachen
Versiertip #2: Geef af en toe complimenten
Versiertip #3: Oogcontact
Versiertip #4: Luister
Versiertip #5: Neem initiatief
Versiertip #6: Wees de gastheer
Versiertip #7: Hulpmiddelen
Versiertip #8: Heb plezier
Versiertip #9: Begin een gesprek
Versiertip #10: Flirten & versieren is een soort van gedrag

Tips voor uiterlijke verzorging

Hier kunnen de tips over verzorging komen uit bovenstaande link plus extra tips over verzorging uit de topics (verzorging is gemakkelijk omdat iedereen het kan doen zonder stress of angst e.d.).

7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)

Hier de tips over stress verminderen (iemand uitwerken?) + weer van het topic.

Hier extra linkjes en andere categorieën die belangrijk zijn bij 'het versieren' zoals 'hoe je met onzekerheid om kan gaan', 'hoe je online moet reageren en kan daten', 'hoe dit en dat' e.d.

Het gaat erom dat de basistips en extra nuttige adviezen hier worden genoemd zodat toekomstige users ook baat erbij hebben zonder de hele reeks door te hoeven lezen


------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier!
Dit is ook geen PUA-topic!


Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134217850
Laat maar komen *O*
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134217892
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 december 2013 10:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nee maar mocht je wel veel willen praten dan ben ik een luisterend oor hoor :* smak smak

Kijk en dan heb je beet comp_lex.
Ik denk dat er sommigen gewoon niet kunnen lachen. Straks krijg jij nog gezeur dat je mij probeert te versieren. :*
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134217947
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 december 2013 10:46 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik denk dat er sommigen gewoon niet kunnen lachen. Straks krijg jij nog gezeur dat je mij probeert te versieren. :*
:') Nou, neuh... :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134217958
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 10:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

:') Nou, neuh... :')
Niet janken hé, het komt goed met je :Y Een beetje lachen kan geen kwaad.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134218267
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 10:49 schreef complicate het volgende:

[..]

Niet janken hé, het komt goed met je :Y Een beetje lachen kan geen kwaad.
Het is al goed met mij, ik heb niks te klagen. Gisteren een feestje gehad met twee bijzonder mooie dames. Het was weer leuk.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134218528
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het is al goed met mij, ik heb niks te klagen. Gisteren een feestje gehad met twee bijzonder mooie dames. Het was weer leuk.
Nice nice , "help" dan de mannen hier hé. ^O^
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134218552
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:17 schreef complicate het volgende:

[..]

Nice nice, "help" dan de mannen hier hé. ^O^
Dat probeer ik al tijden, was er zelfs bij in topic nr.1. Maar ze luisteren niet he? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134218733
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat probeer ik al tijden, was er zelfs bij in topic nr.1. Maar ze luisteren niet he? :')
No comment :{ en oei :')
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134218944
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat probeer ik al tijden, was er zelfs bij in topic nr.1. Maar ze luisteren niet he? :')
Hey, misschien in plaats van te "analyseren" waarom het moeilijk is voor mannen om te versieren, kunnen we andersom nagaan waarom tips over versieren niet werken oid. Of niet? :?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134219030
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:34 schreef complicate het volgende:

[..]

Hey, misschien in plaats van te "analyseren" waarom het moeilijk is voor mannen om te versieren, kunnen we andersom nagaan waarom tips over versieren niet werken oid. Of niet? :?
Dat kan natuurlijk :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134219059
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:34 schreef complicate het volgende:

[..]

Hey, misschien in plaats van te "analyseren" waarom het moeilijk is voor mannen om te versieren, kunnen we andersom nagaan waarom tips over versieren niet werken oid. Of niet? :?
Tips over versieren werken over het algemeen wel, probleem is het zelfvertrouwen issue wanneer de tips tot uitvoer gebracht worden.
pi_134219131
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:38 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Tips over versieren werken over het algemeen wel, probleem is het zelfvertrouwen issue wanneer de tips tot uitvoer gebracht worden.
Dus TT en OP veranderen in eventueel “hoe zelfvertrouwen vergroten”?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134219140
Andere ideeën?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 13 december 2013 @ 11:42:46 #15
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134219155
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat probeer ik al tijden, was er zelfs bij in topic nr.1. Maar ze luisteren niet he? :')
Ja dat ik niet luister hoor ik vaker
pi_134219156
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk :)
De vraag is hoe hé? :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134219183
Het is algemeen bekend dat het vergroten van je zelfvertrouwen beter werkt dan ingestuurde moves/lines. Als je zelf vind dat je haar waard bent is de kans groter dat zij er net zo over denkt. Het betere 'PUA' werk is dan ook gebaseerd op self-improvement. Ik wil niet derailen ofzo maar het lezen van de DJ bible (google) is een goed begin.
pi_134219216
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:43 schreef LesMiserables het volgende:
Het is algemeen bekend dat het vergroten van je zelfvertrouwen beter werkt dan ingestuurde moves/lines. Als je zelf vind dat je haar waard bent is de kans groter dat zij er net zo over denkt. Het betere 'PUA' werk is dan ook gebaseerd op self-improvement. Ik wil niet derailen ofzo maar het lezen van de DJ bible (google) is een goed begin.
Dus? Mag er wel iets in OP staan over "zelfvertrouwen vergroten" e.d.?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134219232
Ik zou zeggen van wel maar ik ben nieuw hier dus who am I right.
pi_134219312
Oké, zullen we nu in dit topic dan ideeën wisselen hoe dit topic tot “resultaat” kan leiden?
En misschien kunnen sommigen wél vertellen hoe het hen geholpen heeft e.d.
Op die manier werkt het misschien motiverend voor sommigen.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134219455
Een link die ik zou toevoegen aan OP en mij persoonlijk het meest geholpen heeft is de sosuave DJ Bible. Probleem is dat sommige dit als PUA kunnen zien terwijl het dat totaal niet is;
http://www.sosuave.com/bible/bible.htm
Is een verzameling artikelen die geschreven is rond gedrag van vrouwen, self improvement en aantrekkelijk gedrag.
pi_134219571
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:42 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja dat ik niet luister hoor ik vaker
:') Volgens mij heb jij dat ook helemaal niet nodig, in tegenstelling tot anderen hier :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134219590


[ Bericht 100% gewijzigd door complicate op 13-12-2013 11:57:39 ]
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134219607
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:53 schreef LesMiserables het volgende:
Een link die ik zou toevoegen aan OP en mij persoonlijk het meest geholpen heeft is de sosuave DJ Bible. Probleem is dat sommige dit als PUA kunnen zien terwijl het dat totaal niet is;
http://www.sosuave.com/bible/bible.htm
Is een verzameling artikelen die geschreven is rond gedrag van vrouwen, self improvement en aantrekkelijk gedrag.
Neen, geen PUA, dan kunnen voorstanders beter in PUA topic gaan. Deze fase zijn we al voorbij, vandaar dat we in OP toegevoegd hebben dat het geen PUA topic is.

Dus mensen met die geëvolueerd zijn naar meer zelfvertrouwen kunnen ideeën geven met abstractie van PUA. Dus vertel (als je wilt) wat heeft er jou precies geholpen? Het lezen van die tips? Of praktijk?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134219694
Ik zou die tips lezen, het gaat om basis dingen als vrouwen aankijken wanneer je ze passeert terwijl je lacht (sommige mensen kunnen veel baat hebben bij het oefenen hiervan of hier gewend aan raken). De tips komen van een forum dat 100% draait om vrouwen versieren en zijn een verzameling van de beste posts daar. In de OP hier staat wel iets belangrijks en dat is dat aantrekkelijk zijn vooral een mindset is en niet zozeer die nieuwe schoenen, mooie horloge of je geld/spieren.
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:01:09 #26
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134219712
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]

:') Volgens mij heb jij dat ook helemaal niet nodig, in tegenstelling tot anderen hier :)
Nee, het versieren en daten heb ik niet zo'n moeite mee.
Maar ook niet echt een gouden tip clvoor.
Ja een beetje zelfverzekerd zijn.
En willen ze niet, their loss.
pi_134219763
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:42 schreef complicate het volgende:

[..]

De vraag is hoe hé? :)
Ik heb eerlijk gezegd geen idee :') Ik heb geen gedragsverandering ondergaan waardoor ik opeens op magische wijze wèl vrouwen kon versieren, en ook heb ik nog steeds geen idee wat ervoor zorgt dat ik vrouwen kan versieren en wat vrouwen aantrekt en/of afstoot behalve de cliché dingetjes zoals needy zijn en wanhopig gedrag.

De dag dat ik het wèl weet, is de dag dat ik dood ga denk ik :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134219825
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:00 schreef LesMiserables het volgende:
Ik zou die tips lezen, het gaat om basis dingen als vrouwen aankijken wanneer je ze passeert terwijl je lacht (sommige mensen kunnen veel baat hebben bij het oefenen hiervan of hier gewend aan raken). De tips komen van een forum dat 100% draait om vrouwen versieren en zijn een verzameling van de beste posts daar. In de OP hier staat wel iets belangrijks en dat is dat aantrekkelijk zijn vooral een mindset is en niet zozeer die nieuwe schoenen, mooie horloge of je geld/spieren.
Het gaat om inspiratie in praktijk dan lezen over wat dan ook.

Als mensen hier zouden posten wat er echt in de PRAKTIJK bij hen gewerkt heeft, zou dat motiverend werken voor anderen. Het ding is dat iedereen kan lezen, maar niet iedereen krijgt inspiratie daardoor. Vandaar dat echte verhalen meer motiverend werken dan gewoon lezen en analyseren. Want dan gaat men weer nadenken, terwijl inspiratie in praktijk een boost kan geven. Snap je?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:07:58 #29
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134219897
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:42 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja dat ik niet luister hoor ik vaker
Doofheid komt met de jaren, Roy.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:09:43 #30
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134219953
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:00 schreef LesMiserables het volgende:
100% draait om vrouwen versieren
In veel gevallen (ten minste wat ik tegenkom in dit topic) moet men eerst werken aan hun zelfvertrouwen. En dat durven ze niet te doen dmv ervaringen op te doen met vrouwen. Want dan kans op blauwtjes, bevestiging dat ze dus niet goed genoeg zijn en kom je in een negatieve spiraal.

Daarbij is vrouwen versieren niet eens zo'n hele kunst. Zolang je maar een beetje normaal kan converseren, man of vrouw. En daar zit ook nog wel eens een probleem in bij de mensen hier.

Dus in hoeverre het handig is om van alles over 'vrouwen versieren' te lezen, terwijl er in de basis nog zaken niet goed is.. is denk ik een stapje te ver.
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:11:12 #31
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134220009
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Doofheid komt met de jaren, Roy.
En van masturberen toch?
pi_134220026
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik heb eerlijk gezegd geen idee :') Ik heb geen gedragsverandering ondergaan waardoor ik opeens op magische wijze wèl vrouwen kon versieren, en ook heb ik nog steeds geen idee wat ervoor zorgt dat ik vrouwen kan versieren en wat vrouwen aantrekt en/of afstoot behalve de cliché dingetjes zoals needy zijn en wanhopig gedrag.

De dag dat ik het wèl weet, is de dag dat ik dood ga denk ik :')
Ja ik heb ook veel succes bij mannen irl, en ik zou niet weten waarom etc.
Maar echt waar, man probeert een beetje bescheiden te blijven, please zeg!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134220065
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

In veel gevallen (ten minste wat ik tegenkom in dit topic) moet men eerst werken aan hun zelfvertrouwen.
Dit.

De vraag is hoe krijgen ze meer zelfvertrouwen?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134220131
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:11 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja ik heb ook veel succes bij mannen irl, en ik zou niet weten waarom etc.
Maar echt waar, man probeert een beetje bescheiden te blijven, please zeg!
Oi, wat?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:18:07 #35
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134220234
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:12 schreef complicate het volgende:

[..]

Dit.

De vraag is hoe krijgen ze meer zelfvertrouwen?
Door succes te hebben bij het versieren van meiden.
we dan
pi_134220302
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Oi, wat?
Je hebt geen kaas gegeten van “bescheiden” zijn. Maar goed. Als je geen ideeën hebt, ok.

Maar komen zeggen “bij mij werkt alles en zou niet weten waarom” help je niemand. Zo kan ik ook tegen alle vrouwen beginnen zeggen “oh waarom spreken mannen jullie niet aan, zijn jullie dan niet leuk genoeg? Ik ben wel aantrekkelijk en ze willen allemaal bij mij zijn”. Neen, dit werkt niet motiverend!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134220346
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Door succes te hebben bij het versieren van meiden.
Vertel dan over jouw succes. :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134220441
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:12 schreef complicate het volgende:

[..]

Dit.

De vraag is hoe krijgen ze meer zelfvertrouwen?
Met vallen en opstaan. Wat ze vaak niet doen, ze blijven spreekwoordelijk liggen. En het hele gedoe wat minder serieus nemen. Tiss sjanzen und tanzen, geen mijnen vegen, for God's sake.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134220457
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:19 schreef complicate het volgende:

[..]

Je hebt geen kaas gegeten van “bescheiden” zijn. Maar goed. Als je geen ideeën hebt, ok.

Maar komen zeggen “bij mij werkt alles en zou niet weten waarom” help je niemand. Zo kan ik ook tegen alle vrouwen beginnen zeggen “oh waarom spreken mannen jullie niet aan, zijn jullie dan niet leuk genoeg? Ik ben wel aantrekkelijk en ze willen allemaal bij mij zijn”. Neen, dit werkt niet motiverend!
Sorry :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:24:46 #40
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134220494
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:11 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En van masturberen toch?
Dat verklaart mijn slechthorendheid. ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:25:04 #41
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134220504
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:20 schreef complicate het volgende:

[..]

Vertel dan over jouw succes. :)
Succesverhalen helpen hen niet :P En tot mijn 17e kreeg ik juist niks voor elkaar wat dat betreft. Maar denk dat het veel heeft geholpen dat ik een vaste vriendengroep had om mee uit te gaan e.d. en dingen mee te beleven. Is wel belangrijk voor meiden dat je dat hebt volgens mij aangezien het alleen maar goede dingen impliceert. En niet angstig zijn maar ja dat is niet zo simpel voor iedereen :P Zit in je deels of niet. En gewoon wat normaal of goed qua uiterlijk kan ook geen kwaad, maakt veel uit volgens mij, ook al willen mensen hier het lijken te willen voordoen soms alsof innerlijk zoveel belangrijker is.. voor een meid versieren en gewoon zoenen is dat niet zo in de kroeg.
we dan
pi_134220507
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:23 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Sorry :@
Het is geen ramp. :N
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:25:59 #43
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134220529
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:34 schreef complicate het volgende:

[..]

Hey, misschien in plaats van te "analyseren" waarom het moeilijk is voor mannen om te versieren, kunnen we andersom nagaan waarom tips over versieren niet werken oid. Of niet? :?
Omdat het probleem hem niet zit in versieren zelf maar bij de persoon in kwestie. Houding, uitstraling, onzekerheden, afhankelijk zijn van omgeving wat men denkt of zegt of bv te graag iets willen zijn wat ze niet zijn.

Als de basis goed is gaat de rest veel sneller en beter. En de basis is de persoon in kwestie zelf.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_134220530
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:23 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Met vallen en opstaan. Wat ze vaak niet doen, ze blijven spreekwoordelijk liggen. En het hele gedoe wat minder serieus nemen. Tiss sjanzen und tanzen, geen mijnen vegen, for God's sake.
Dus meer durven "vallen" eigenlijk?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:26:07 #45
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134220532
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:19 schreef complicate het volgende:

[..]

Je hebt geen kaas gegeten van “bescheiden” zijn. Maar goed. Als je geen ideeën hebt, ok.

Maar komen zeggen “bij mij werkt alles en zou niet weten waarom” help je niemand. Zo kan ik ook tegen alle vrouwen beginnen zeggen “oh waarom spreken mannen jullie niet aan, zijn jullie dan niet leuk genoeg? Ik ben wel aantrekkelijk en ze willen allemaal bij mij zijn”. Neen, dit werkt niet motiverend!
Maar het is wel zo, het is moeilijk om er de vinger op te leggen waarom het bij de 1 wel lukt en bij de ander niet.
pi_134220550
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:26 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Maar het is wel zo, het is moeilijk om er de vinger op te leggen waarom het bij de 1 wel lukt en bij de ander niet.
Ik weet het en toch....
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:27:19 #47
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134220580
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:26 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Maar het is wel zo, het is moeilijk om er de vinger op te leggen waarom het bij de 1 wel lukt en bij de ander niet.
Een combinatie van de ongrijpbare grootheden charisma en sociale handigheid.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_134220584
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:12 schreef complicate het volgende:

[..]

Dit.

De vraag is hoe krijgen ze meer zelfvertrouwen?
Doorgaans krijg je zelfvertrouwen door iets vaak te doen zodat je er beter in wordt. Al is dat voor dit topic wat te simplistisch gesteld.
pi_134220589
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Omdat het probleem hem niet zit in versieren zelf maar bij de persoon in kwestie. Houding, uitstraling, onzekerheden, afhankelijk zijn van omgeving wat men denkt of zegt of bv te graag iets willen zijn wat ze niet zijn.

Als de basis goed is gaat de rest veel sneller en beter. En de basis is de persoon in kwestie zelf.
Ok dan kunnen we dus geen advies geven achter PC. En kunnen we dit topic houden voor mensen die graag hun frustraties uiten over waarom het bij hen niet werkt :?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134220611
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:27 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Doorgaans krijg je zelfvertrouwen door iets vaak te doen zodat je er beter in wordt. Al is dat voor dit topic wat te simplistisch gesteld.
Inderdaad. Probleem is dat mensen hier het moeilijk hebben om iets te "doen".
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:34:09 #51
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134220774
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:27 schreef complicate het volgende:

[..]

Ok dan kunnen we dus geen advies geven achter PC. En kunnen we dit topic houden voor mensen die graag hun frustraties uiten over waarom het bij hen niet werkt :?
Je kan genoeg adviezen geven maar dat moet wel meer op het personelijke vlak zitten. Ga eens naar bv een kroeg of concert ipv met je geschoren ballen op de bank te blijven hangen.

Stop eens met alle vrouwen af te doen als arrogante sletten. Enz enz enz.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_134220799
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:26 schreef complicate het volgende:

[..]

Dus meer durven "vallen" eigenlijk?
Inderdaad. Ik snap niet echt dat ze een vrouw benaderen en afgewezen worden, en dat ze dan het gevoel hebben dat iedere vrouw ze niet wil. Dat is misschien niet wat ze zeggen, maar dat gevoel krijg ik er wel bij "niemand vind me leuk :'( :'( ". En dat terwijl niemand hetzelfde is, wat voor de een een afknapper is kan voor de ander juist aantrekkelijk zijn.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134220835
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:27 schreef complicate het volgende:

[..]

Ok dan kunnen we dus geen advies geven achter PC. En kunnen we dit topic houden voor mensen die graag hun frustraties uiten over waarom het bij hen niet werkt :?
Dat levert natuurlijk wel een mooi popcorn-topic op.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134220840
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:34 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je kan genoeg adviezen geven maar dat moet wel meer op het personelijke vlak zitten. Ga eens naar bv een kroeg of concert ipv met je geschoren ballen op de bank te blijven hangen.

Stop eens met alle vrouwen af te doen als arrogante sletten. Enz enz enz.
Ja hoor vandaar dat dit topic meer iets moet zijn om "frustratie" te uiten dan
advies geven. Want er zijn ontertussen meer dan 1000 tips gegeven over een reeks van 146!
Dus TT veranderen in "vertel je frustratie waarom je niets durft ondernemen" :?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134220872
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Een combinatie van de ongrijpbare grootheden charisma en sociale handigheid.
Don't enter the bar, OWN the bar. :7
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134220876
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat levert natuurlijk wel een mooi popcorn-topic op.
En het is ondertussen een popcorn-topic.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:39:13 #57
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134220946
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Don't enter the bar, OWN the bar. :7
Dat heb ik toen letterlijk opgevolgd
pi_134220952
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En dat terwijl niemand hetzelfde is, wat voor de een een afknapper is kan voor de ander juist aantrekkelijk zijn.
Mooi!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:41:52 #59
365231 Fera
Fire & Blood
pi_134221026
Zelfvertrouwen is veel groter dan alleen succes boeken bij vrouwen. Het omvat eigenlijk elke situatie in het leven die je tegen komt. Ik denk ook dat als je aan zelfvertrouwen wilt werken, je niet moet blind staren op één gebied.

Zelf kan ik ook vrij onzeker zijn, dat heeft invloed op meerdere aspecten van mijn leven. Vraag is altijd, waar komt het vandaan? Als je de oorzaak van je onzekerheid kent, is deze makkelijker aan te pakken.

Grootste oorzaak bij mij is mensen. Mensen die ik niet ken. Erger nog wanneer dat is in een omgeving die ik niet ken. Vroeger ben ik veel gepest en buitengesloten, waardoor ik veel negatieve ervaringen heb met mensen. Daardoor ben ik erg voorzichtig en weet ik vaak ook niet hoe ik iemand voor het eerst moet aanspreken.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_134221029
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:39 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat heb ik toen letterlijk opgevolgd
Jij bent dan ook eindbaas pur sang.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134221058
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:37 schreef complicate het volgende:

[..]

En het is ondertussen een popcorn-topic.
Punt is: succesverhalen mag je hier niet vertellen, want dat werkt deprimerend op hen. Dikke faals mag ook niet, want daar hebben ze niks aan zeggen ze. Wat blijft er dan over?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134221086
@Complicate
Het lezen van die tips heeft weinig met vrouwen versieren zelf te maken maar veel meer met hoe je je eigenwaarde kan inzien en kan tonen ook. Ik kan wel 1000 tips geven in wat voor mij gewerkt heeft maar ik hoor liever wat voor jou niet werkt en het daar op afstemmen. Er zijn vele redenen om te falen en vele manieren om te slagen. Wat doe je precies dat niet werkt ? Hoe vaak date je ? Wat voor dates ? Met wat voor meiden ? Denk je dat die meiden je willen ? Etc.
pi_134221093
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Punt is: succesverhalen mag je hier niet vertellen, want dat werkt deprimerend op hen. Dikke faals mag ook niet, want daar hebben ze niks aan zeggen ze. Wat blijft er dan over?
popcorn :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:44:27 #64
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134221101
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Punt is: succesverhalen mag je hier niet vertellen, want dat werkt deprimerend op hen. Dikke faals mag ook niet, want daar hebben ze niks aan zeggen ze. Wat blijft er dan over?
Topicreeks sluiten ^O^
pi_134221128
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Topicreeks sluiten ^O^
Vandaar mijn vraagstelling dus, welke nut levert dit topic nog :?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134221129
Ik post zelf op een ander forum en daar lopen deze topics prima. Ik kan je niet vertellen hoe je morgen alles in goud verandert maar als je zegt wat je zelf doet kunnen mensen je hier vast wel helpen om het in perspectief te plaatsen.
pi_134221136
Slotjûh! :D
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:46:37 #68
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134221174
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:45 schreef complicate het volgende:

[..]

Vandaar mijn vraagstelling dus, welke nut levert dit topic nog :?
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:45 schreef Barbusse het volgende:
Slotjûh! :D
Aangegeven in FeedBack
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:46:42 #69
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134221175
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Don't enter the bar, OWN the bar. :7
Heb je een advies waardoor ik minder mannen maar meer vrouwen aantrek? ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_134221179
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

[..]

Aangegeven in FeedBack
^O^
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134221218
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:41 schreef Fera het volgende:
Zelfvertrouwen is veel groter dan alleen succes boeken bij vrouwen. Het omvat eigenlijk elke situatie in het leven die je tegen komt. Ik denk ook dat als je aan zelfvertrouwen wilt werken, je niet moet blind staren op één gebied.

Zelf kan ik ook vrij onzeker zijn, dat heeft invloed op meerdere aspecten van mijn leven. Vraag is altijd, waar komt het vandaan? Als je de oorzaak van je onzekerheid kent, is deze makkelijker aan te pakken.

Grootste oorzaak bij mij is mensen. Mensen die ik niet ken. Erger nog wanneer dat is in een omgeving die ik niet ken. Vroeger ben ik veel gepest en buitengesloten, waardoor ik veel negatieve ervaringen heb met mensen. Daardoor ben ik erg voorzichtig en weet ik vaak ook niet hoe ik iemand voor het eerst moet aanspreken.
Dus kunnen we dit topic veranderen in "hoe angsten overwinnen"? Ik denk dat er zo een topic al bestaat.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134221220
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:45 schreef complicate het volgende:

[..]

Vandaar mijn vraagstelling dus, welke nut levert dit topic nog :?
Hij loopt te mongolen. Uiteraard mag je hier wel succesverhalen vertellen en tips geven.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134221237
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:48 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Hij loopt te mongolen. Uiteraard mag je hier wel succesverhalen vertellen en tips geven.
Misschien dan toch overgaan tot stemmen hehe
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134221257
Zou bizar zijn als het fok forum niet zo een topic ondersteund, misschien moeten de mensen hun problemen als content voorleggen adhv situaties e.d. ipv af te zitten wachten tot ze the golden ticket krijgen :D. DAT heeft voor mij gewerkt. Mijn situatie was wrs extremer dan die van de meeste hier en heb hem 100% om weten te toveren in consistente resultaten.
pi_134221267
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Heb je een advies waardoor ik minder mannen maar meer vrouwen aantrek? ;(
Huh? Meer mannen dan vrouwen aantrekken?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134221288
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:49 schreef LesMiserables het volgende:
Zou bizar zijn als het fok forum niet zo een topic ondersteund, misschien moeten de mensen hun problemen als content voorleggen adhv situaties e.d. ipv af te zitten wachten tot ze the golden ticket krijgen :D. DAT heeft voor mij gewerkt. Mijn situatie was wrs extremer dan die van de meeste hier en heb hem 100% om weten te toveren in consistente resultaten.
Mmmm interessant. Dus in OP duidelijk maken dat ze een verhaal komen vertellen in plaats van frustraties?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134221304
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Punt is: succesverhalen mag je hier niet vertellen, want dat werkt deprimerend op hen. Dikke faals mag ook niet, want daar hebben ze niks aan zeggen ze. Wat blijft er dan over?
Dit topic heeft nooit bestaan uit dikke fails en/of succesverhalen (twee uitersten), dus waarom dat nu ineens een probleem zou zijn is mij een raadsel. :')
pi_134221312
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Heb je een advies waardoor ik minder mannen maar meer vrouwen aantrek? ;(
Je moet wat mannelijker overkomen, beetje meer een alpha gorilla uithangen dan een slap doekje.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134221324
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef LesMiserables het volgende:
@Complicate
Het lezen van die tips heeft weinig met vrouwen versieren zelf te maken maar veel meer met hoe je je eigenwaarde kan inzien en kan tonen ook. Ik kan wel 1000 tips geven in wat voor mij gewerkt heeft maar ik hoor liever wat voor jou niet werkt en het daar op afstemmen. Er zijn vele redenen om te falen en vele manieren om te slagen. Wat doe je precies dat niet werkt ? Hoe vaak date je ? Wat voor dates ? Met wat voor meiden ? Denk je dat die meiden je willen ? Etc.
Nutteloos.

Denken in termen als slagen en falen. Dan heb je het echt niet begrepen, excuse me.

Het gaat erom dat je weet wie je bent, dat je voor jezelf staat, je het niet zwaar oppikt als je ergens (wat dan ook) voor afgewezen wordt, omdat je een zodanig vertrouwen in jezelf hebt dat je weet dat het uiteindelijk toch goed komt. Dat je vindt dat je er mag zijn, dat je jezelf leuk vindt, van jezelf houdt.
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:51:25 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134221328
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:50 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je moet wat mannelijker overkomen, beetje meer een alpha gorilla uithangen dan een slap doekje.
_O_ :D ^O^
pi_134221329
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef LesMiserables het volgende:
Wat doe je precies dat niet werkt ? Hoe vaak date je ? Wat voor dates ? Met wat voor meiden ? Denk je dat die meiden je willen ? Etc.
En dit.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134221341
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:45 schreef complicate het volgende:

[..]

Vandaar mijn vraagstelling dus, welke nut levert dit topic nog :?
Je hoeft hier niet te posten als je het nut er niet van inziet. Gezeur om niks dit.
pi_134221352
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:51 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Nutteloos.

Denken in termen als slagen en falen. Dan heb je het echt niet begrepen, excuse me.

Het gaat erom dat je weet wie je bent, dat je voor jezelf staat, je het niet zwaar oppikt als je ergens (wat dan ook) voor afgewezen wordt, omdat je een zodanig vertrouwen in jezelf hebt dat je weet dat het uiteindelijk toch goed komt. Dat je vindt dat je er mag zijn, dat je jezelf leuk vindt, van jezelf houdt.
Deze man begrijpt het.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:52:24 #84
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134221356
tsja als je het topic voornamelijk voor SC gebruikt is het iig niet zo complicated :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_134221363
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je hoeft hier niet te posten als je het nut er niet van inziet. Gezeur om niks dit.
OW SLOW DOWN. Ik ben hier niet aan het zeuren hoor! ik probeer juist mensen te helpen 8)7
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134221374
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:50 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je moet wat mannelijker overkomen, beetje meer een alpha gorilla uithangen dan een slap doekje.
Alpha gorilla :D _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134221376
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:52 schreef Re het volgende:
tsja als je het topic voornamelijk voor SC gebruikt is het iig niet zo complicated :')
I know ik wist niet wat SC was :')
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134221377
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:52 schreef Re het volgende:
tsja als je het topic voornamelijk voor SC gebruikt is het iig niet zo complicated :')
Mijn reactie, wat doe je?
Ja doei.
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:52:59 #89
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134221380
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Huh? Meer mannen dan vrouwen aantrekken?
Nee, dat staat er niet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:50 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je moet wat mannelijker overkomen, beetje meer een alpha gorilla uithangen dan een slap doekje.
Ik ben keimannelijk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_134221390
Seriemoordenaar, het gaat er niet om je anders voor te doen dan je bent. Het gaat erom je gedrag dusdanig te presenteren dat je aantrekkelijk bent. Niet veranderen en "zijn wie je bent" is letterlijk het slechtste dating advies voor iemand die grote problemen heeft. Ik heb het vrij goed begrepen denk ik wel. Je gedrag aanpassen betekent nog steeds dat je zelfde normen en waarden hebt alleen bewust gedrag vertoond ipv onbewust.
pi_134221405
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:52 schreef complicate het volgende:

[..]

OW SLOW DOWN. Ik ben hier niet aan het zeuren hoor! ik probeer juist mensen te helpen 8)7
Heel nuttig dus.
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:53:37 #92
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134221406
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:52 schreef Re het volgende:
tsja als je het topic voornamelijk voor SC gebruikt is het iig niet zo complicated :')
Konden ze irl maar zo goed slap ouwehoeren tegen de vrouwtjes he
pi_134221417
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Mijn reactie, wat doe je?
Stop eens met deze SC, beste mods. :)
pi_134221424
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heel nuttig dus.
JA
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134221490
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:53 schreef LesMiserables het volgende:
Seriemoordenaar, het gaat er niet om je anders voor te doen dan je bent. Het gaat erom je gedrag dusdanig te presenteren dat je aantrekkelijk bent. Niet veranderen en "zijn wie je bent" is letterlijk het slechtste dating advies voor iemand die grote problemen heeft. Ik heb het vrij goed begrepen denk ik wel. Je gedrag aanpassen betekent nog steeds dat je zelfde normen en waarden hebt alleen bewust gedrag vertoond ipv onbewust.
Dikgedrukte heb ik nergens beweerd.
Dit vind ik klinken als die ene poster die in tieten knijpt enzo. Een setje regels volgen waarvan je denkt dat het werkt.

Maar hey, als dat voor jou werkt, mooi! Ik denk echter dat je in the long run van een bevroren kermis thuis zult komen. Daarnaast had ik het niet perse over vrouwen kunnen versieren, maar meer in het algemeen.
pi_134221500
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:53 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Stop eens met deze SC, beste mods. :)
We waren goed vertrokken over "zelfvertrouwen" en hoe dit topic beter resultaat kan hebben en nu komen die mods nog zeuren zeg!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:57:28 #97
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134221519
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:41 schreef Fera het volgende:
Zelfvertrouwen is veel groter dan alleen succes boeken bij vrouwen. Het omvat eigenlijk elke situatie in het leven die je tegen komt. Ik denk ook dat als je aan zelfvertrouwen wilt werken, je niet moet blind staren op één gebied.

Zelf kan ik ook vrij onzeker zijn, dat heeft invloed op meerdere aspecten van mijn leven. Vraag is altijd, waar komt het vandaan? Als je de oorzaak van je onzekerheid kent, is deze makkelijker aan te pakken.

Grootste oorzaak bij mij is mensen. Mensen die ik niet ken. Erger nog wanneer dat is in een omgeving die ik niet ken. Vroeger ben ik veel gepest en buitengesloten, waardoor ik veel negatieve ervaringen heb met mensen. Daardoor ben ik erg voorzichtig en weet ik vaak ook niet hoe ik iemand voor het eerst moet aanspreken.
Feertje, ben ik te vrouwelijk?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_134221554
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:56 schreef complicate het volgende:

[..]

We waren goed vertrokken over "zelfvertrouwen" en hoe dit topic beter resultaat kan hebben en nu komen die mods nog zeuren zeg!
Beetje armoedig van mods, een sneer en offtopic gepost. Ik kan ze nu eigenlijk al niet meer zo serieus nemen.
pi_134221559
Het gaat om self improvement en is dus juist geen PUA. Het is vergelijkbaar met naar de sportschool gaan als je jezelf wat dun vind, je werkt aan jezelf. Kan ook op mentaal vlak. De "je hoeft niet te veranderen" houding is gewoon dodelijk voor de meeste. Dat is net als dating advies nemen van iemand die aantrekkelijker dan gemiddeld is, werkt gewoon niet.

edit; De link die ik hierboven provide heeft niks te maken met PUA maar self improvement dus, laatste x :P.
pi_134221571
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:58 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Beetje armoedig van mods, een sneer en offtopic gepost. Ik kan ze nu eigenlijk al niet meer zo serieus nemen.
Me2
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134221600
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:58 schreef LesMiserables het volgende:
Het gaat om self improvement en is dus juist geen PUA. Het is vergelijkbaar met naar de sportschool gaan als je jezelf wat dun vind, je werkt aan jezelf. Kan ook op mentaal vlak. De "je hoeft niet te veranderen" houding is gewoon dodelijk voor de meeste. Dat is net als dating advies nemen van iemand die aantrekkelijker dan gemiddeld is, werkt gewoon niet.
:D
Ik wist het wel! Jij bent ook zo'n tietenknijper! :D

Of datingadvies van een PUA(?), zo te lezen.
pi_134221632
Aub LesMiserables , als je over PUA wilt praten mag naar PUA topic gaan.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134221651
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:58 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Beetje armoedig van mods, een sneer en offtopic gepost. Ik kan ze nu eigenlijk al niet meer zo serieus nemen.
Voorlopig moet je eerst nog maar zorgen dat iemand jou serieus wil nemen...
Ja doei.
pi_134221668
Maar vertel dan eens in FB wat 't probleem is. Jullie wilden 'hulp' over dit topic, door in FB te posten, dus post daar dan eens wat er volgens jullie mis is :)
Ja doei.
pi_134221675
Complicate, ik spreek niet over PUA (anders dan zeggen dat een link het niet is?). Date jij complicate ? Heb je er issue's mee ? Zo ja, wat zijn deze ?

Ik weet niet wat je onder tietenknijper verstaat maar ik ben een nette jongen ;).
  vrijdag 13 december 2013 @ 13:02:44 #106
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134221691
Kap nou gewoon met dat ge-SC, zowel mods als users. Als je niks nuttigs te melden hebt zeg dan gewoon niets.

Discussie > Ga via DM/PM of in feedback verder ofzo...
pi_134221741
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Voorlopig moet je eerst nog maar zorgen dat iemand jou serieus wil nemen...
Weer een. Niveautje dit.
pi_134221742
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:02 schreef LesMiserables het volgende:
Complicate, ik spreek niet over PUA (anders dan zeggen dat een link het niet is?). Date jij complicate ? Heb je er issue's mee ? Zo ja, wat zijn deze ?


Je komt wel zo PUA achtig over hoor, maar goed. Ik heb geen issues. Ik wil gewoon dat sommige mensen nut kunnen hebben aan dit topic enz. :{
Vroeger had ik veel vrienden aan de uni die last hadden van weinig zelfvertrouwen vandaar dat ik iedereen wil motiveren die kant op te gaan: meer zelfvertrouwen.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134221791
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:04 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Weer een. Niveautje dit.
Amai en wat voor een niveau hé!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134221810
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:02 schreef S95Sedan het volgende:
Kap nou gewoon met dat ge-SC, zowel mods als users. Als je niks nuttigs te melden hebt zeg dan gewoon niets.

Discussie > Ga via DM/PM of in feedback verder ofzo...
Ja hoor, en misschien in OP uitleggen wat SC is voor nieuwe users.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134221826
@CC
Ja, dat is precies waar ik op doel! Ik was geloof ik zelfs de eerste ITT maar voor ik het weet word ik PUAer genoemd. Iets waar ik zelf een hekel aan heb. Ben zelf actief onderdeel van een dergelijk topic in een iets groter forum en hoopte hier te kunnen toevoegen wat ik daar ook doe :).
pi_134221851
Ik zou, om het dan specifiek weer naar versieren te trekken, dan zeggen; begin eerst met zorgen dat je je op je gemak voelt in de nabijheid van vrouwen. Dat je je niet zo gelaten voelt. Vervolgens gesprekken aanknopen, maakt niet zoveel uit waarover als het maar enigszins luchtig blijft. :)

Maak je geen zorgen over of ze je wel of niet leuk vindt en of ze je uit elkaar wil trekken, focus je eerst gewoon op het voeren van een geanimeerd gesprek met een leuke vrouw die je niet kent. En zo bouw je dat elke keer weer een beetje uit, telkens zodra je merkt dat je bij de vorige stap niet meer zenuwachtig bent of je ongemakkelijk voelt.
pi_134221879
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:07 schreef LesMiserables het volgende:
@CC
Ja, dat is precies waar ik op doel! Ik was geloof ik zelfs de eerste ITT maar voor ik het weet word ik PUAer genoemd. Iets waar ik zelf een hekel aan heb. Ben zelf actief onderdeel van een dergelijk topic in een iets groter forum en hoopte hier te kunnen toevoegen wat ik daar ook doe :).
:)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134221903
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:07 schreef LesMiserables het volgende:
@CC
Ja, dat is precies waar ik op doel! Ik was geloof ik zelfs de eerste ITT maar voor ik het weet word ik PUAer genoemd. Iets waar ik zelf een hekel aan heb. Ben zelf actief onderdeel van een dergelijk topic in een iets groter forum en hoopte hier te kunnen toevoegen wat ik daar ook doe :).
Je anders voordoen? Ik persoonlijk vind dat geen goed advies, als het doel puur vrouwen versieren is.
pi_134221924
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:10 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Je anders voordoen? Ik persoonlijk vind dat geen goed advies, als het doel puur vrouwen versieren is.
Dat doet hij niet , hij bedoelt juist dat hij dat niet wil doen denk ik.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134221970
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:08 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Ik zou, om het dan specifiek weer naar versieren te trekken, dan zeggen; begin eerst met zorgen dat je je op je gemak voelt in de nabijheid van vrouwen. Dat je je niet zo gelaten voelt. Vervolgens gesprekken aanknopen, maakt niet zoveel uit waarover als het maar enigszins luchtig blijft. Maak je geen zorgen over of ze je wel of niet leuk vindt en of ze je uit elkaar wil trekken, focus je eerst gewoon op het voeren van een geanimeerd gesprek met een leuke vrouw die je niet kent. En zo bouw je dat elke keer weer een beetje uit, telkens zodra je merkt dat je bij de vorige stap niet meer zenuwachtig bent of je ongemakkelijk voelt.
^O^
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134221989
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:10 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Je anders voordoen? Ik persoonlijk vind dat geen goed advies, als het doel puur vrouwen versieren is.
Zelfvertrouwen ging het over. Ik zei dat tips niet zoveel nut hebben als je niet het zelfvertrouwen hebt om ze in de praktijk tot uitvoer te kunnen brengen. Ik doe niet aan regeltjes en truukjes maar iets als 'glimlachen' zoals in de OP staat zou je ook al als PUA kunnen zien. Je moet je niet anders voordoen maar we moeten ook zeker elkaar hier niet zielig vinden en elkaar voorhouden dat je elke vrouw kan krijgen als je jezelf maar bent. Als je een stakker/saai/niet sociaal bent dan moet je daar zeer wrs dus iets aan doen, dat is wat ik zeg.

Als je bijvoorbeeld altijd een meisje kapot appt in de date fase is er een grote kans dat ze dat wat onaantrekkelijk vind, dat betekent dat je jezelf dus iets minder beschikbaar op kan stellen zonder je basis normen en waarden aan te passen.
pi_134222024
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:12 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Zelfvertrouwen ging het over. Ik zei dat tips niet zoveel nut hebben als je niet het zelfvertrouwen hebt om ze in de praktijk tot uitvoer te kunnen brengen. Ik doe niet aan regeltjes en truukjes maar iets als 'glimlachen' zoals in de OP staat zou je ook al als PUA kunnen zien. Je moet je niet anders voordoen maar we moeten ook zeker elkaar hier niet zielig vinden en elkaar voorhouden dat je elke vrouw kan krijgen als je jezelf maar bent. Als je een stakker/saai/niet sociaal bent dan moet je daar zeer wrs dus iets aan doen, dat is wat ik zeg.
Huh? Dan stond er dat in een van je vorige posts volgens mij anders, of ik ben scheel. :P

Als je het zo stelt ben ik het met je eens namelijk.
pi_134222191
Ik kom soms wat chaotisch over, ik zal een duit in het zakje doen, verhaal is lichtelijk overtrokken om situatie duidelijk te maken;
Zoals wrs velen hier heb ik wel iets met computers enzo, hierdoor heb ik op relatief late leeftijd mijn maagdelijkheid verloren. Het is echter zover gekomen doordat ik een 'wakeup' call kreeg, iemand linkte mij naar de DJ Bible die ik op P1 gelinkt heb.

Ik was het type die, als hij verliefd was op een meisje, het liefst met haar wou knuffelen en handje vast houden. Dat meisje zat er niet op te wachten snoeihard genomen te worden want ze was kuis, lief, schatje etc. En dan word ze idd dus uiteindelijk snoeihard genomen door een eikel/lul/macho/player. Ik heb een aantal maanden aan mezelf gewerkt en ben vervolgens het online date clubje ingesprongen. Hiervandaan heb ik me omhoog gewerkt naar gewoon day/nighttime vrouwen versieren.

Het is van belang dat je je op je gemak voelt en je hun op hun gemak kan laten voelen. Als we het dan toch over problemen hebben hier is er een ding waar ik vaak in faal nog; het meisje dezelfde avond nog mee krijgen. Op date 2 lukt het bijna altijd wel maar het meteen meenemen is mij nog niet bewust gelukt.

edit; Je hoeft geen eikel/lul/macho/player te zijn om vrouwen te krijgen! Wilde ik er nog ff bij doen. Ik ben nu een super leuke jongen die weet wat hij wilt maar ook best heel lief is.
pi_134222282
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:18 schreef LesMiserables het volgende:
Ik kom soms wat chaotisch over, ik zal een duit in het zakje doen, verhaal is lichtelijk overtrokken om situatie duidelijk te maken;
Zoals wrs velen hier heb ik wel iets met computers enzo, hierdoor heb ik op relatief late leeftijd mijn maagdelijkheid verloren. Het is echter zover gekomen doordat ik een 'wakeup' call kreeg, iemand linkte mij naar de DJ Bible die ik op P1 gelinkt heb.

Ik was het type die, als hij verliefd was op een meisje, het liefst met haar wou knuffelen en handje vast houden. Dat meisje zat er niet op te wachten snoeihard genomen te worden want ze was kuis, lief, schatje etc. En dan word ze idd dus uiteindelijk snoeihard genomen door een eikel/lul/macho/player. Ik heb een aantal maanden aan mezelf gewerkt en ben vervolgens het online date clubje ingesprongen. Hiervandaan heb ik me omhoog gewerkt naar gewoon day/nighttime vrouwen versieren.

Het is van belang dat je je op je gemak voelt en je hun op hun gemak kan laten voelen. Als we het dan toch over problemen hebben hier is er een ding waar ik vaak in faal nog; het meisje dezelfde avond nog mee krijgen. Op date 2 lukt het bijna altijd wel maar het meteen meenemen is mij nog niet bewust gelukt.

edit; Je hoeft geen eikel/lul/macho/player te zijn om vrouwen te krijgen! Wilde ik er nog ff bij doen. Ik ben nu een super leuke jongen die weet wat hij wilt maar ook best heel lief is.
Meiden willen dus altijd snoeihard genomen worden, net als in porno?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134222354
Je kan het gedeelte waarin ik aangeef dat ik het wat overtrokken heb natuurlijk negeren en zo een post maken. Vrouwen willen net zo graag sex als mannen, ze zijn er alleen wat beter in om het te verbergen. Of het nou het meisje is waar je sinds je 12de verliefd op bent of het meisje dat tegen je aan is begonnen te praten in de discotheek.

[ Bericht 0% gewijzigd door LesMiserables op 13-12-2013 13:23:46 (inzicht is een lastig ding) ]
pi_134222465
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:21 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Meiden willen dus altijd snoeihard genomen worden, net als in porno?
De meesten wel ja.
pi_134222486
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:23 schreef LesMiserables het volgende:
Je kan het gedeelte waarin ik aangeef dat ik het wat overtrokken heb natuurlijk negeren en zo een post maken. Vrouwen willen net zo graag sex als mannen, ze zijn er alleen wat beter in om het te verbergen. Of het nou het meisje is waar je sinds je 12de verliefd op bent of het meisje dat tegen je aan is begonnen te praten in de discotheek.
:D Nee joh. Mannen zijn in mijn ervaring vaak een stuk terughoudender/subtieler als het over seks gaat.
pi_134222492
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:21 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Meiden willen dus altijd snoeihard genomen worden, net als in porno?
Ja hoor. Zowel mannen als vrouwen houden van seks.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134222520
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:18 schreef LesMiserables het volgende:

edit; Je hoeft geen eikel/lul/macho/player te zijn om vrouwen te krijgen! Wilde ik er nog ff bij doen.
Dit is wel een belangrijk punt. Ik ben ook totaal geen type alpha man waarvan door sommige word beweerd dat je dat zou moeten zijn om een vrouw te kunnen versieren. Zelfvertrouwen en je open kunnen stellen is waar het om gaat. Als jij met een gesloten houding een gewone vriend(in) gaat benaderen kan je daar ook geen betere band mee krijgen. Waarom zou je dat dan wel kunnen als je iemand benaderd waar je meer mee wilt?
pi_134222623
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:26 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

:D Nee joh. Mannen zijn in mijn ervaring vaak een stuk terughoudender/subtieler als het over seks gaat.
Hoezo? tijdens de versier-fase of in relatie?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134222669
Ja kan me er ook niet helemaal in vinden Seriemoordenaar. In mijn ervaring zullen vrouwen wanneer je nog geen sex met elkaar gehad hebt minder snel zeggen van 'kom x bij mij langs en dan gaan we filmpje kijken' dan mannen dat kunnen. Soms heeft het ook te maken met dat mannen dan denken dat het al binnen is terwijl zij zelf nog de beslissing wilt kunnen nemen zonder dat ze zich al 'vergeven' heeft.
pi_134222689
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:29 schreef complicate het volgende:

[..]

Hoezo? tijdens de versier-fase of in relatie?
Beiden, maar ik bedoelde vooral tijdens de versierfase.
pi_134222767
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:31 schreef LesMiserables het volgende:
Ja kan me er ook niet helemaal in vinden Seriemoordenaar. In mijn ervaring zullen vrouwen wanneer je nog geen sex met elkaar gehad hebt minder snel zeggen van 'kom x bij mij langs en dan gaan we filmpje kijken' dan mannen dat kunnen. Soms heeft het ook te maken met dat mannen dan denken dat het al binnen is terwijl zij zelf nog de beslissing wilt kunnen nemen zonder dat ze zich al 'vergeven' heeft.
Nou ja, ik heb gewoon een aantal keren meegemaakt dat vrouwen echt in your face zeiden hoe en wat. Of dat gewoon deden. Dat het niet mogelijk was het anders te interpreteren.
  vrijdag 13 december 2013 @ 13:34:10 #130
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134222780
Sommige dingen ben ik het mee eens andere dingen niet. Wel ben ik van mening dat je als man elke vrouw kan krijgen als je wil zolang je gewoon jezelf bent, niet gemaakt en eerlijk.

En ja er zullen zat tussen zitten die er niet op in gaan maar die zijn dan gewoon sowieso al niet relatie waardig.
pi_134222874
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:26 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja hoor. Zowel mannen als vrouwen houden van seks.
Doet dat geen pijn?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134222896
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:37 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Doet dat geen pijn?
Seks ?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134222910
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:34 schreef S95Sedan het volgende:
Sommige dingen ben ik het mee eens andere dingen niet. Wel ben ik van mening dat je als man elke vrouw kan krijgen als je wil zolang je gewoon jezelf bent, niet gemaakt en eerlijk.

En ja er zullen zat tussen zitten die er niet op in gaan maar die zijn dan gewoon sowieso al niet relatie waardig.
Kan elke vrouw jou ook krijgen? :P Ik vind het maar een rare gedachtengang dat iedereen bereikbaar zou zijn.
pi_134223023
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:34 schreef S95Sedan het volgende:
Sommige dingen ben ik het mee eens andere dingen niet. Wel ben ik van mening dat je als man elke vrouw kan krijgen als je wil zolang je gewoon jezelf bent, niet gemaakt en eerlijk.

En ja er zullen zat tussen zitten die er niet op in gaan maar die zijn dan gewoon sowieso al niet relatie waardig.
Ik heb nog nooit een relatie gehad door mezelf te zijn. Sterker nog, ik moet hard tegen mezelf ingaan en mezelf pijn doen om überhaupt sociale contacten te krijgen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134223034
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:37 schreef complicate het volgende:

[..]

Seks ?
Snoeiharde seks.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 13 december 2013 @ 13:45:40 #136
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134223170
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:38 schreef RunForestRun het volgende:

[..]

Kan elke vrouw jou ook krijgen? :P Ik vind het maar een rare gedachtengang dat iedereen bereikbaar zou zijn.
Ik zie niet in waarom dat niet zo zou zijn.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:41 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een relatie gehad door mezelf te zijn. Sterker nog, ik moet hard tegen mezelf ingaan en mezelf pijn doen om überhaupt sociale contacten te krijgen.
Waarom zou je dat willen doen?

Kijk er is niks mis met dingen veranderen zolang je het maar voor jezelf doet om er zelf beter van te worden.
pi_134223317
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:45 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom dat niet zo zou zijn.

Er zijn toch zat vrouwen (of mannen) waar je gewoon totaal niet mee matcht. Als je in een totaal andere levensfase zit, totaal andere denkwijze heb, niet lekker mee kan communiceren etc. En daar is niets erg aan want de pool waar je uit kan vissen is groot zat. :)
pi_134223346
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:45 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom dat niet zo zou zijn.

[..]

Waarom zou je dat willen doen?

Kijk er is niks mis met dingen veranderen zolang je het maar voor jezelf doet om er zelf beter van te worden.
Omdat ik wel graag sociale contacten wil.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134223700
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:34 schreef S95Sedan het volgende:
Sommige dingen ben ik het mee eens andere dingen niet. Wel ben ik van mening dat je als man elke vrouw kan krijgen als je wil zolang je gewoon jezelf bent, niet gemaakt en eerlijk.

En ja er zullen zat tussen zitten die er niet op in gaan maar die zijn dan gewoon sowieso al niet relatie waardig.
Toch nog maar een keertje, dit is niet waar. Als jij zelf een non sociale saaie lul bent dan is het erg lastig om de competitie de baas te worden. Hoe hoger het meisje dat je wilt staat aangeschreven hoe meer mannen haar willen die als 'zichzelf' interessanter zijn dan jij dat bent.

Ben je niet meer jezelf als je promotie maakt op werk ? of van sport verandert ? of een nieuwe vriendin hebt ? of vegetariër wordt ? Jezelf zijn is de meest te pas en onpas gebruikte term die er zo een beetje bestaat in de dating wereld. Wat als jij hetzelfde meisje wilt als je vriend ? Is het dan een kwestie wie zo goed mogelijk zichzelf kan zijn of wie een zo interessant mogelijke partner is ?

Edit;
Ik vond deze post(s), niet om iemand te dissen ofzo maar is typisch gedrag wat versterkt word door 'jezelf zijn';
R&P / Dating(site)-ervaringen #416

[ Bericht 4% gewijzigd door LesMiserables op 13-12-2013 14:24:04 (lol_foutekerel) ]
pi_134226522
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 14:00 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Toch nog maar een keertje, dit is niet waar. Als jij zelf een non sociale saaie lul bent dan is het erg lastig om de competitie de baas te worden. Hoe hoger het meisje dat je wilt staat aangeschreven hoe meer mannen haar willen die als 'zichzelf' interessanter zijn dan jij dat bent.

Ben je niet meer jezelf als je promotie maakt op werk ? of van sport verandert ? of een nieuwe vriendin hebt ? of vegetariër wordt ? Jezelf zijn is de meest te pas en onpas gebruikte term die er zo een beetje bestaat in de dating wereld. Wat als jij hetzelfde meisje wilt als je vriend ? Is het dan een kwestie wie zo goed mogelijk zichzelf kan zijn of wie een zo interessant mogelijke partner is ?

Edit;
Ik vond deze post(s), niet om iemand te dissen ofzo maar is typisch gedrag wat versterkt word door 'jezelf zijn';
R&P / Dating(site)-ervaringen #416
Tsja, ik heb al gemerkt dat mezelf zijn niet echt helemaal gewerkt heeft voor mij :P
Ik zou er eigenlijk nog wat dingen bij moeten leren, maar op de 1 of andere manier ontbreekt mij de juiste motivatie en richting om aan de slag te gaan daarmee.
pi_134226691
Ik zou zeggen, check de DJ bible, lees een of twee artikelen waarvan de titel je aanstaat en kijk of je er wat mee kan. Zij hebben ooit bootcamp weeks geschreven als onderdeel van het programma. Dit escaleert het zelfvertrouwen langzaam maar zeker. Motivatie is voor ieder verschillend, als je het niet echt wilt dan wil je het niet echt ...

Enige reden dat ik dit aanraad is omdat het een van de weinige bronnen is met zoveel informatie op een plek. Ik sta niet achter alles wat er vermeld word maar dat is juist het onderdeel waarin je 'jezelf blijft'. Je kiest wat je aanstaat en laat nog even liggen wat je niet aanstaat. Je moet wel een stap nemen en je kan niet alles negeren, je bent hier met een reden zeg maar....

[ Bericht 36% gewijzigd door LesMiserables op 13-12-2013 15:35:41 ]
  vrijdag 13 december 2013 @ 15:38:12 #142
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134227073
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tsja, ik heb al gemerkt dat mezelf zijn niet echt helemaal gewerkt heeft voor mij :P
Ik zou er eigenlijk nog wat dingen bij moeten leren, maar op de 1 of andere manier ontbreekt mij de juiste motivatie en richting om aan de slag te gaan daarmee.
Je kan niks anders dan jezelf zijn. 'jezelf zijn' is gewoon een term zoals lesmiserables al zei die maar te pas en te onpas gebruikt wordt. Feitelijk slaat het nergens op maar wat ze ermee 'bedoelen' is dat je niet geforceerd moet proberen grapjes te maken bijvoorbeeld als je dat niet kan (de lolbroek uithangen als je serieus bent). Omdat je dan iets doet waar je niet goed in bent en dan eerder een flater slaat.

Het punt is dat iedereen zichzelf is maar niet iedereen slaat even goed aan bij het andere geslacht omdat zijzelf niet zo geweldig zijn wat betreft alles.

Jezelf zijn is voor sommige mensen trouwens (niet voor jou hoor bedoel dat in het algemeen :P ) maar een reden om de stomste dingen te kunnen doen en zeggen en dan dat als excuus hebben. 'ja mag ik niet eens mezelf meer zijn?' Wordt gewoon te vaak misbruikt en is een te lege term in de praktijk.

Beter gewoon zaken proberen te veranderen die niet goed zijn door te oefenen en je wat aan te passen en soms iets tegen je zin in te doen. Die motivatie die jij noemt bijvoorbeeld is bij veel mensen gewoon de angst om geen succes te hebben als ze het wel proberen (al dan niet gebaseerd op het verleden). Maar het gooien op motivatie is dan gemakkelijker want dan is er nog de kans dat als je wel je best deed je wel succes zou hebben, terwijl dat vaak niet zo is. Een beetje zelfbescherming als het ware, zodat er hoop blijft. Maar het zorgt er gewoon voor dat je juist niet verandert en minder snel vooruitgang boekt... (in het algemeen dus, niks bedoel ik specifiek op jou)
we dan
pi_134227087
Even een vraag aan diegenen die mij al eens of meermalen gemeet hebben:
Kom ik op jullie over als iemand die geen zelfvertrouwen heeft?
Hoe kom ik IRL op jullie over?
  vrijdag 13 december 2013 @ 15:39:54 #144
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134227136
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Even een vraag aan diegenen die mij al eens of meermalen gemeet hebben:
Kom ik op jullie over als iemand die geen zelfvertrouwen heeft?
Hoe kom ik IRL op jullie over?
Wij gecammed toch toen? Niet irl dus maar close enough en je kwam gewoon normaal over en wel als een persoon met humor en sowieso wel normaal qua zelfverzekerdheid. Mij is toen niks negatiefs opgevallen
we dan
pi_134227250
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Je kan niks anders dan jezelf zijn. 'jezelf zijn' is gewoon een term zoals lesmiserables al zei die maar te pas en te onpas gebruikt wordt. Feitelijk slaat het nergens op maar wat ze ermee 'bedoelen' is dat je niet geforceerd moet proberen grapjes te maken bijvoorbeeld als je dat niet kan (de lolbroek uithangen als je serieus bent). Omdat je dan iets doet waar je niet goed in bent en dan eerder een flater slaat.

Het punt is dat iedereen zichzelf is maar niet iedereen slaat even goed aan bij het andere geslacht omdat zijzelf niet zo geweldig zijn wat betreft alles.

Jezelf zijn is voor sommige mensen trouwens (niet voor jou hoor bedoel dat in het algemeen :P ) maar een reden om de stomste dingen te kunnen doen en zeggen en dan dat als excuus hebben. 'ja mag ik niet eens mezelf meer zijn?' Wordt gewoon te vaak misbruikt en is een te lege term in de praktijk.

Beter gewoon zaken proberen te veranderen die niet goed zijn door te oefenen en je wat aan te passen en soms iets tegen je zin in te doen. Die motivatie die jij noemt bijvoorbeeld is bij veel mensen gewoon de angst om geen succes te hebben als ze het wel proberen (al dan niet gebaseerd op het verleden). Maar het gooien op motivatie is dan gemakkelijker want dan is er nog de kans dat als je wel je best deed je wel succes zou hebben, terwijl dat vaak niet zo is. Een beetje zelfbescherming als het ware, zodat er hoop blijft. Maar het zorgt er gewoon voor dat je juist niet verandert en minder snel vooruitgang boekt... (in het algemeen dus, niks bedoel ik specifiek op jou)
Stel dat ik jouw verhaal even wel op mezelf betrek (want er staan wel een paar nuttige dingen in), bij mij is het niet een kwestie van angst, maar eerder het idee dat ik gewoon niks leer van die situaties (en met die situaties bedoel ik de situaties waarin er versierd -kan- worden).

Ik leer op dit vlak niks omdat elke situatie weer anders is.

Soms liep het wel goed af, maar dat leek meer te liggen in een gunstige samengang van omstandigheden dan aan mijn versierskills.
pi_134227304
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Wij gecammed toch toen? Niet irl dus maar close enough en je kwam gewoon normaal over en wel als een persoon met humor en sowieso wel normaal qua zelfverzekerdheid. Mij is toen niks negatiefs opgevallen
Thanks voor je feedback! Nog meer mensen? (ik weet dat de meesten op dit moment wsl gewoon niet online zijn).
pi_134227320
Begin eens met situaties te beschrijven waar het mis gaat. Waarom lukt het niet ? Op welk moment ? etc.
pi_134227549
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:44 schreef LesMiserables het volgende:
Begin eens met situaties te beschrijven waar het mis gaat. Waarom lukt het niet ? Op welk moment ? etc.
Vaak heb ik gewoonweg niet door dat iemand interesse in me heeft (was vroeger nog erger dan nu, maar dat effect is er nog steeds).
Als er geen gezamelijk onderwerp is om over te praten (zoals wanneer ik een leuke vrouw ontmoet op een verzamelplaats waarbij iedereen een gezamelijke interesse deelt), dan heb ik simpelweg niet veel te melden.
Ik kan heel moeilijk onderscheid maken tussen een vrouw die echt interesse in me heeft en een vrouw die gewoon beleefd naar me toe is (ik zie gewoon niet wanneer een vrouw met me flirt of gewoon beleefd is).
Vaak gaat het ook mis omdat de vrouw in kwestie van mij verwacht dat -ik- de 1e stap neem, wat dus niet gebeurt zolang er geen gespreksonderwerp is (ik ben nou eenmaal niet zo van het "spontaan" aanknopen van een gesprek "zomaar").

Zo zijn er nog wel meer dingen, ik tik wel bij als me meer te binnen schiet.
pi_134227586
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 14:00 schreef LesMiserables het volgende:
saaie lul
Dit ben ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2013 15:53:04 ]
pi_134227799
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Even een vraag aan diegenen die mij al eens of meermalen gemeet hebben:
Kom ik op jullie over als iemand die geen zelfvertrouwen heeft?
Hoe kom ik IRL op jullie over?
Stil, maar niet zonder zelfvertrouwen oid. Meer stil op een relaxte manier.
pi_134227829
Een conversatie op een date hoort een samen spel te zijn. Je haakt in op elkaars verhalen, vrouwen willen best graag praten en het enige dat je hoeft te doen is hun dat te laten doen. Soms moet je laten merken dat je nog luistert door te knikken of te hummen, een vraag te stellen die relevant is of soms even in te haken op een stuk waar jij ook iets over te vertellen hebt. Bedenk wat onderwerpen waar jij ook echt iets leuks over te vertellen hebt, een sport die je doet of een leuk verhaal dat je hebt meegemaakt.

Als jij als man niet de eerste stap durft te nemen en te laten zien dat je geïnteresseerd bent dan kan je dat niet echt van de vrouw verwachten. Het begin simpel, met je arm tegen haar arm schuren als je ergens loopt, even je hand op haar schouder leggen als je iets zegt, haar hand vastpakken om te kijken wat voor mooie ringen of armband ze toch om heeft. Zodra je fysiek escaleert ga je er al snel achter komen wat ze vind, geeft ze jou ook ineens een plaagstoot of zit ze aan je arm wanneer ze een verhaal vertelt, hoe reageert ze als je haar handen en vingers aanraakt. Het mooie is dat dit allemaal super onschuldig is maar de reactie soms wel boekdelen kan spreken.
pi_134228053
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:58 schreef LesMiserables het volgende:
Een conversatie op een date hoort een samen spel te zijn. Je haakt in op elkaars verhalen, vrouwen willen best graag praten en het enige dat je hoeft te doen is hun dat te laten doen. Soms moet je laten merken dat je nog luistert door te knikken of te hummen, een vraag te stellen die relevant is of soms even in te haken op een stuk waar jij ook iets over te vertellen hebt. Bedenk wat onderwerpen waar jij ook echt iets leuks over te vertellen hebt, een sport die je doet of een leuk verhaal dat je hebt meegemaakt.

Als jij als man niet de eerste stap durft te nemen en te laten zien dat je geïnteresseerd bent dan kan je dat niet echt van de vrouw verwachten. Het begin simpel, met je arm tegen haar arm schuren als je ergens loopt, even je hand op haar schouder leggen als je iets zegt, haar hand vastpakken om te kijken wat voor mooie ringen of armband ze toch om heeft. Zodra je fysiek escaleert ga je er al snel achter komen wat ze vind, geeft ze jou ook ineens een plaagstoot of zit ze aan je arm wanneer ze een verhaal vertelt, hoe reageert ze als je haar handen en vingers aanraakt. Het mooie is dat dit allemaal super onschuldig is maar de reactie soms wel boekdelen kan spreken.
Daar gaan we weer...
pi_134228072
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:58 schreef LesMiserables het volgende:
Een conversatie op een date hoort een samen spel te zijn. Je haakt in op elkaars verhalen, vrouwen willen best graag praten en het enige dat je hoeft te doen is hun dat te laten doen. Soms moet je laten merken dat je nog luistert door te knikken of te hummen, een vraag te stellen die relevant is of soms even in te haken op een stuk waar jij ook iets over te vertellen hebt. Bedenk wat onderwerpen waar jij ook echt iets leuks over te vertellen hebt, een sport die je doet of een leuk verhaal dat je hebt meegemaakt.

Als jij als man niet de eerste stap durft te nemen en te laten zien dat je geïnteresseerd bent dan kan je dat niet echt van de vrouw verwachten. Het begin simpel, met je arm tegen haar arm schuren als je ergens loopt, even je hand op haar schouder leggen als je iets zegt, haar hand vastpakken om te kijken wat voor mooie ringen of armband ze toch om heeft. Zodra je fysiek escaleert ga je er al snel achter komen wat ze vind, geeft ze jou ook ineens een plaagstoot of zit ze aan je arm wanneer ze een verhaal vertelt, hoe reageert ze als je haar handen en vingers aanraakt. Het mooie is dat dit allemaal super onschuldig is maar de reactie soms wel boekdelen kan spreken.
not this shit again -_-
pi_134228096
Wat doe ik verkeerd, hoe ga je dan ontdekken of ze je leuk vind ? Vragen 'hey vind je me toevallig leuk ?'.
pi_134228107
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Even een vraag aan diegenen die mij al eens of meermalen gemeet hebben:
Kom ik op jullie over als iemand die geen zelfvertrouwen heeft?
Hoe kom ik IRL op jullie over?
Ja, wel een beetje. Maar ik heb je alleen met grotere groepen gezien, dus dat kan schelen. Ik vond je er ook een klein beetje onverzorgd overkomen. Alsin, niet smerig dat ik een rondje om je heen zou lopen, maar het zou gewoon iets netter kunnen.
pi_134228114
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:57 schreef Faxie het volgende:

[..]

Stil, maar niet zonder zelfvertrouwen oid. Meer stil op een relaxte manier.
^O^

Ik heb van mezelf ook niet de indruk dat het een gebrek aan zelfvertrouwen is bij mij.

Meer feedback is overigens nog steeds welkom! :Y
pi_134228192
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, wel een beetje. Maar ik heb je alleen met grotere groepen gezien, dus dat kan schelen. Ik vond je er ook een klein beetje onverzorgd overkomen. Alsin, niet smerig dat ik een rondje om je heen zou lopen, maar het zou gewoon iets netter kunnen.
Mja, een tikkeltje te nonchalant :P

Komt vooral door de truien denk ik :P
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:06:39 #158
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134228211
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

Meer feedback is overigens nog steeds welkom! :Y
Je nicknaam blijf ik vreselijk vinden. Je presenteert je met die naam op fok. Moet je aandacht aan besteden. Over 'Hiergaanwedan' heb ik dagen over gedubd en getwist.
we dan
pi_134228305
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:03 schreef LesMiserables het volgende:
Wat doe ik verkeerd, hoe ga je dan ontdekken of ze je leuk vind ? Vragen 'hey vind je me toevallig leuk ?'.
Gezien de reacties hier en in dat Feedback topic denk ik steeds meer dat dit topic eigenlijk meer een in-crowd kliekje is, waar ze er nieuwelingen die gewoon ontopic zijn er liever niet bij willen hebben.

Ik vind namelijk niet dat je iets verkeerd doet? Maar ik zal het "doel" van dit topic dan wel missen.
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:09:31 #160
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134228311
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:03 schreef LesMiserables het volgende:
Wat doe ik verkeerd, hoe ga je dan ontdekken of ze je leuk vind ? Vragen 'hey vind je me toevallig leuk ?'.
Vind het wel oké eigenlijk. Althans sommige zaken kloppen sowieso wel dus ja. Denk dat ze zo reageerden omdat het al wel veel eerder is verteld maar dat het probleem juist is dat ze het niet zo goed durven en kunnen doen. Dat is het probleem. Dus ja dan helpt zulke info al minder, ook al vind ik wel dat je gelijk hebt.
we dan
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:10:17 #161
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134228339
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Even een vraag aan diegenen die mij al eens of meermalen gemeet hebben:
Kom ik op jullie over als iemand die geen zelfvertrouwen heeft?
Hoe kom ik IRL op jullie over?
Je bent wat stil, maar op een andere manier dan Benzin.
Maar je houding is vaak voorovergebogen, beetje in elkaar gezakt.

Dat kan op sommigen overkomen als onzeker. Bewust of onbewust.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_134228352
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, wel een beetje. Maar ik heb je alleen met grotere groepen gezien, dus dat kan schelen. Ik vond je er ook een klein beetje onverzorgd overkomen. Alsin, niet smerig dat ik een rondje om je heen zou lopen, maar het zou gewoon iets netter kunnen.
In grotere groepen ben ik niet op m'n best, dan is er als het ware te veel chaos om me heen en ga ik mezelf meer afsluiten. Kan best dat ik dan op iemand anders overkom als iemand die minder zelfverzekerd is, maar voor mijn gevoel is dat niet zo. Er is dan gewoon te veel chaos om me heen.

Kan best zijn dat ik er (voor iemand die heel erg met zijn/haar uiterlijk bezig is) relatief onverzorgd over kan komen. Ik ben nou eenmaal niet het type dat zich elke dag netjes scheert en elke 3 weken keurig naar de kapper gaat etc etc. (en gelukkig maar!).

Ook ben ik geen modekoning kwa kledingstijl, simpelweg omdat het me niet zo kan boeien of ik in de meest hippe kleding rondloop ja of nee (heb ik btw sowieso het geld ook niet voor).
pi_134228359
quote:
4s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:06 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Je nicknaam blijf ik vreselijk vinden. Je presenteert je met die naam op fok. Moet je aandacht aan besteden. Over 'Hiergaanwedan' heb ik dagen over gedubd en getwist.
Dat zal dan wel aan jou liggen, ik zie het probleem niet met z'n nickname.
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:11:17 #164
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134228379
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat zal dan wel aan jou liggen, ik zie het probleem niet met z'n nickname.
Dat was een semi-grapje. Maar jij drinkt ook koffie uit de magnetron? ;(
we dan
pi_134228408
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Dat was een semi-grapje. Maar jij drinkt ook koffie uit de magnetron? ;(
Nee, senseokoffie :P
pi_134228457
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:09 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Gezien de reacties hier en in dat Feedback topic denk ik steeds meer dat dit topic eigenlijk meer een in-crowd kliekje is, waar ze er nieuwelingen die gewoon ontopic zijn er liever niet bij willen hebben.

Ik vind namelijk niet dat je iets verkeerd doet? Maar ik zal het "doel" van dit topic dan wel missen.
Dit zou zo intens zonde zijn, ik heb dankzij een soortgelijk topic mijn succes met vrouwen en zelfvertrouwen immens verbeterd, het enige wat je moet doen is soms durven een risico te nemen. Een risico dat NIETS voorstelt.



[ Bericht 0% gewijzigd door LesMiserables op 13-12-2013 16:13:34 (hipsterdouchebag.jpg erbij HOPPA) ]
pi_134228493
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

Mja, een tikkeltje te nonchalant :P

Komt vooral door de truien denk ik :P
Zou zomaar kunnen! :P
Ik draag gewoon wat ik lekker vind zitten

Overigens naderen we zo het onderwerp "kledingstijl" wel meer en meer en dat wou ik eigenlijk juist een beetje vermeiden. Ik zou willen dat het meer om mijn karakter zou gaan want mijn issues met versieren staan op zich los van hoe ik me kleed.
quote:
4s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:06 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Je nicknaam blijf ik vreselijk vinden. Je presenteert je met die naam op fok. Moet je aandacht aan besteden. Over 'Hiergaanwedan' heb ik dagen over gedubd en getwist.
Mijn nickname heb ik toen uit mijn mouw geschud en is een wat ver gezochte referentie naar humor.
Iemand die er de grap niet van kan inzien...tsja, jammer voor die persoon dan, ik zit er niet mee :P
pi_134228533
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zou willen dat het meer om mijn karakter zou gaan want mijn issues met versieren staan op zich los van hoe ik me kleed.

Nee joh! Onderschat de presentatie van jezelf niet. :)
pi_134228551
Maar jullie cammen met elkaar enzo? Hoe vaak doen jullie dat?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:15:43 #170
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134228560
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

In grotere groepen ben ik niet op m'n best, dan is er als het ware te veel chaos om me heen en ga ik mezelf meer afsluiten. Kan best dat ik dan op iemand anders overkom als iemand die minder zelfverzekerd is, maar voor mijn gevoel is dat niet zo. Er is dan gewoon te veel chaos om me heen.
Wat gebeurd er dan met je? Krijg je dan een overload met informatie en prikkels met als gevolg dar je ze niet meer kan verwerken? En zo ja, is daar dan wat aan te doen?

quote:
Kan best zijn dat ik er (voor iemand die heel erg met zijn/haar uiterlijk bezig is) relatief onverzorgd over kan komen. Ik ben nou eenmaal niet het type dat zich elke dag netjes scheert en elke 3 weken keurig naar de kapper gaat etc etc. (en gelukkig maar!).
Met niet scheren niks mis. Vandaag de dag noemen ze dat zelfs hip. En er zit een verschil tussen een dode cavia en licht verzorgt haar. Klein beetje gel kan al wonderen doen natuurlijk.

quote:
Ook ben ik geen modekoning kwa kledingstijl, simpelweg omdat het me niet zo kan boeien of ik in de meest hippe kleding rondloop ja of nee (heb ik btw sowieso het geld ook niet voor).
Dat vind ik altijd zo een slecht excuus. Voor elk budget is er echt wel fatsoenlijke kleding te vinden.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:16:25 #171
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134228590
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:15 schreef Comp_Lex het volgende:
Maar jullie cammen met elkaar enzo? Hoe vaak doen jullie dat?
Dat hebben we toch minstens wel 1 keer gedaan zo'n jaar of 1,5 jaar geleden ofzo? :P Geen standaard portie zeg maar
we dan
pi_134228615
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:15 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Nee joh! Onderschat de presentatie van jezelf niet. :)
Dat ja :Y

En je hoeft dan niet gelijk superhip te zijn, maar casual is al meer dan zat :)
pi_134228619
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je bent wat stil, maar op een andere manier dan Benzin.
Maar je houding is vaak voorovergebogen, beetje in elkaar gezakt.

Dat kan op sommigen overkomen als onzeker. Bewust of onbewust.
Hmm, kijk, hier kan ik wel wat mee!

Alleen wat er aan te doen? Ik heb het zelf niet door namelijk. Bovendien kan het ook aan de situatie gelegen hebben (drukke kroegen en daaropvolgend vermoeidheid).
In een drukke kroeg denk ik ergens namelijk steeds van "wanneer is deze horror eindelijk voorbij???" gelijktijdig met dat ik het -wel- gezellig vind. Het is dubbel.

Zoals ik al eerder aangaf, ben ik in drukke situaties niet op m'n best :P
pi_134228621
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

Overigens naderen we zo het onderwerp "kledingstijl" wel meer en meer en dat wou ik eigenlijk juist een beetje vermeiden. Ik zou willen dat het meer om mijn karakter zou gaan want mijn issues met versieren staan op zich los van hoe ik me kleed.

Ik snap wat je zegt maar dat is alleen het geval als je je gemiddeld kleed. Als je je onder gemiddeld kleed beïnvloed dat je resultaten dus ook en presteer je onder gemiddeld. Jij wilt toch ook niet een of andere slons ? Eerste indrukken zijn best belangrijk.

edit;
Ik heb zelf vroeger ook een zgn. bochel gehad. Loop vanuit je borst. Hoofd recht omhoog. Schrijf iets op je hand wat je altijd ziet dat je eraan herinnert, zo een routine na al die jaren slecht lopen komt niet vanzelf.
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:17:38 #175
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134228652
Meiden kijken nou eenmaal niet alleen naar karakter maar ook naar de verpakking, intelligentie, geld/baan, sociale status e.d.
we dan
pi_134228681
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat ja :Y

En je hoeft dan niet gelijk superhip te zijn, maar casual is al meer dan zat :)
Of een mooi pak waarmee je haar van stuk brengt door je verschijning. Moet je wel van pakken houden en ze kunnen betalen. Mooie (maat)pakken zijn nogal prijzig. :P

Al zou ik het zelf nooit dragen, een pak. Wat dat betreft zijn er meer dan genoeg manieren om je stijlvol en goed te kleden. En dat hoeft niet altijd duur te zijn.
pi_134228765
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hmm, kijk, hier kan ik wel wat mee!

Alleen wat er aan te doen? Ik heb het zelf niet door namelijk. Bovendien kan het ook aan de situatie gelegen hebben (drukke kroegen en daaropvolgend vermoeidheid).
In een drukke kroeg denk ik ergens namelijk steeds van "wanneer is deze horror eindelijk voorbij???" gelijktijdig met dat ik het -wel- gezellig vind. Het is dubbel.

Zoals ik al eerder aangaf, ben ik in drukke situaties niet op m'n best :P
Ik weet niet of je van sport houdt, maar als je je rugspieren wat traint krijg je bijna automatisch een veel betere houding.
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:20:48 #178
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134228770
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hmm, kijk, hier kan ik wel wat mee!

Alleen wat er aan te doen? Ik heb het zelf niet door namelijk. Bovendien kan het ook aan de situatie gelegen hebben (drukke kroegen en daaropvolgend vermoeidheid).
In een drukke kroeg denk ik ergens namelijk steeds van "wanneer is deze horror eindelijk voorbij???" gelijktijdig met dat ik het -wel- gezellig vind. Het is dubbel.

Zoals ik al eerder aangaf, ben ik in drukke situaties niet op m'n best :P
Gewoon moeite voor doen om af en toe wat alert op te blijven. Ik had vroeger een huppeltje in mijn loop ( :') ) maar toen kreeg ik dat vaker te horen en ben ik erop gaan letten en na een tijd was die eruit. Als je gewoon een beetje je best ervoor doet dan wil dat wel. En je kan ook denken van 'ze moeten me maar nemen voor hoe ik ben' maar ja als je dan met een huppeltje loopt en het lijkt stom dan heb je jezelf er alleen maar mee. Beter gewoon wat aanpassen en moeite doen als het nodig/nuttig is.
we dan
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:21:08 #179
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134228786
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:15 schreef Comp_Lex het volgende:
Maar jullie cammen met elkaar enzo? Hoe vaak doen jullie dat?
Zijn vooral meets geloof ik.
Heb Koffie een keer of 3 gemeet, denk ik.
Bij Roy en 2 keer in Leiden?

Zo af en toe, als men zin heeft in een meet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hmm, kijk, hier kan ik wel wat mee!

Alleen wat er aan te doen? Ik heb het zelf niet door namelijk. Bovendien kan het ook aan de situatie gelegen hebben (drukke kroegen en daaropvolgend vermoeidheid).
In een drukke kroeg denk ik ergens namelijk steeds van "wanneer is deze horror eindelijk voorbij???" gelijktijdig met dat ik het -wel- gezellig vind. Het is dubbel.

Zoals ik al eerder aangaf, ben ik in drukke situaties niet op m'n best :P
Dat weet ik, het is ook geen verwijt ofzo.

Het enige wat je kunt doen, is je bewust zijn van je houding. Heb ik ook moeten leren op mijn opleiding. Heeft erg te maken met wat je uitstraalt.

Als je gewoon af en toe bedenkt hoe je er bij zit, al doe je het maar 1 keer per dag, en je houding aanpast.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_134228794
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:12 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee, senseokoffie :P
Of cafe frappe :P
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat gebeurd er dan met je? Krijg je dan een overload met informatie en prikkels met als gevolg dar je ze niet meer kan verwerken? En zo ja, is daar dan wat aan te doen?

[..]

Met niet scheren niks mis. Vandaag de dag noemen ze dat zelfs hip. En er zit een verschil tussen een dode cavia en licht verzorgt haar. Klein beetje gel kan al wonderen doen natuurlijk.

[..]

Dat vind ik altijd zo een slecht excuus. Voor elk budget is er echt wel fatsoenlijke kleding te vinden.
Klopt wat betreft die overload. Die krijg ik altijd heel snel en er is niks aan te doen. Ik moet dan als het ware adem inhouden tot ik weer buiten sta.

ook_gek, je moest eens weten hoe moeilijk het voor mij is om kleding te kopen. Echt een ramp bij mij. Het is niet alleen maar het geld, maar de hele drempel om daarmee aan de gang te gaan en nogmaals, het onderwerp kleding en ikke is al eerder voorbij gekomen en de tips die toen gegeven werden, ben ik nog niet vergeten.
pi_134228872
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:20 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik weet niet of je van sport houdt, maar als je je rugspieren wat traint krijg je bijna automatisch een veel betere houding.
Kijk, heb ik gelijk nog een reden om weer wat aan sport te gaan doen (ook al is het winter -_- )
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:23:32 #182
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134228887
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Of cafe frappe :P

[..]

Klopt wat betreft die overload. Die krijg ik altijd heel snel en er is niks aan te doen. Ik moet dan als het ware adem inhouden tot ik weer buiten sta.

ook_gek, je moest eens weten hoe moeilijk het voor mij is om kleding te kopen. Echt een ramp bij mij. Het is niet alleen maar het geld, maar de hele drempel om daarmee aan de gang te gaan en nogmaals, het onderwerp kleding en ikke is al eerder voorbij gekomen en de tips die toen gegeven werden, ben ik nog niet vergeten.
Ben ik zelfs nog niet vergeten aangezien je wel van speciale broeken hield/houdt? :P Er moeten gewoon wat fokvrouwen jou mee op toer nemen en dan budgetshoppen. Meiden weten altijd waar de koopjes zijn en wat mooi is.
we dan
pi_134228949
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Kijk, heb ik gelijk nog een reden om weer wat aan sport te gaan doen (ook al is het winter -_- )
Zwemmen is ook heel goed, voor alle spieren. Als je lichaam wat sterker is word je houding wat beter, en voel je je wat fitter, wat weer goed is voor je uitstraling, en dus weer je houding, etc. :)

Je hoeft echt niet 5x per week daarvoor te gaan. als je 2x per week een half uur of 45 minuten sport, is dat genoeg voor dat doel.

Kleding. Ik las dat het een drempel voor je is? Ook als je online kleding koopt? Dan kun je eerst met een vriendin overleggen, vrouwen hebben vaak een wat betere kijk op kleding dan veel mannen. En dan hoef je geen drukke stad en dito winkels in.
pi_134228976
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Gewoon moeite voor doen om af en toe wat alert op te blijven. Ik had vroeger een huppeltje in mijn loop ( :') ) maar toen kreeg ik dat vaker te horen en ben ik erop gaan letten en na een tijd was die eruit. Als je gewoon een beetje je best ervoor doet dan wil dat wel. En je kan ook denken van 'ze moeten me maar nemen voor hoe ik ben' maar ja als je dan met een huppeltje loopt en het lijkt stom dan heb je jezelf er alleen maar mee. Beter gewoon wat aanpassen en moeite doen als het nodig/nuttig is.
Klopt. Naja, ik denk dat kwa sport daar wel wat aan te doen is, sla ik meerdere vliegen in 1 klap :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ben ik zelfs nog niet vergeten aangezien je wel van speciale broeken hield/houdt? :P Er moeten gewoon wat fokvrouwen jou mee op toer nemen en dan budgetshoppen. Meiden weten altijd waar de koopjes zijn en wat mooi is.
Geen slecht plan eigenlijk, weet je dat? :P

Mijn DM staat in elk geval open en de januari-uitverkoop is om de hoek, dus ik zie wel mogelijkheden :P

Edit:
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Zijn vooral meets geloof ik.
Heb Koffie een keer of 3 gemeet, denk ik.
Bij Roy en 2 keer in Leiden?

Zo af en toe, als men zin heeft in een meet.

[..]

Dat weet ik, het is ook geen verwijt ofzo.

Het enige wat je kunt doen, is je bewust zijn van je houding. Heb ik ook moeten leren op mijn opleiding. Heeft erg te maken met wat je uitstraalt.

Als je gewoon af en toe bedenkt hoe je er bij zit, al doe je het maar 1 keer per dag, en je houding aanpast.
I've got a plan! :P
pi_134229049
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Meiden kijken nou eenmaal niet alleen naar karakter maar ook naar de verpakking, intelligentie, geld/baan, sociale status e.d.
Sorry, maar dat geloof ik niet. Volgens mij hebben we het hier wel eerder over gehad en toen zeiden de meiden hier dat het ze niet boeien dat iemand heel slim is enzo.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134229130
Hiergaanwedan heeft wel een punt maar ik vind persoonlijk dat dit (baan, intelligentie) niet per se net zo zwaar weegt als andere dingen. Het belangrijkste is vaak dat je gaat voor wat je doet, of je dat nou veel of weinig geld oplevert als je maar passie hebt en ze zich daarmee kunnen identificeren. Het is moeilijk te ontkennen dat ze niet naar de verpakking kijken want dat is gewoon onrealistisch en volgens mij heeft ITT al een vrouw een tip gegeven mbt kleding.
pi_134229136
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

ook_gek, je moest eens weten hoe moeilijk het voor mij is om kleding te kopen. Echt een ramp bij mij. Het is niet alleen maar het geld, maar de hele drempel om daarmee aan de gang te gaan en nogmaals, het onderwerp kleding en ikke is al eerder voorbij gekomen en de tips die toen gegeven werden, ben ik nog niet vergeten.
Hoezo is er een drempel dan? Je hoeft zelfs geen winkel binnen te stappen, kijk op internet eens wat rond.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_134229190
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Meiden kijken nou eenmaal niet alleen naar karakter maar ook naar de verpakking, intelligentie, geld/baan, sociale status e.d.
Net zoals de meeste mannen
Waz met jou!
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:31:54 #189
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134229204
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:27 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Sorry, maar dat geloof ik niet. Volgens mij hebben we het hier wel eerder over gehad en toen zeiden de meiden hier dat het ze niet boeien dat iemand heel slim is enzo.
Maakt mij niet uit of je iets gelooft of niet. Maar denk niet dat als dat hier werd gezegd fokmeiden nou het gemiddelde zijn van de samenleving. intelligentie, slim of dom, heeft voordelen of nadelen. Ook al is dat meer iets waardoor een relatie uiteindelijk kan sneuvelen in plaats van dat het bij het zoenen in de bar uitmaakt. Maar het maakt wel uit voor langdurige relaties. Net als de rest allemaal. Er is heus niks dat niet uitmaakt in het algemeen.
we dan
pi_134229247
Magnetronkoffie, hoe oud ben je en welke omgeving woon je als ik vragen mag ?

edit;
hiergaanwedan zegt ware dingen
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:33:32 #191
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134229260
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:31 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Net zoals de meeste mannen
Ja het gaat gewoon om het totaalpakket en als je iets mist dan gaat het erom of je dat voldoende kan compenseren met andere eigenschappen. Gewoon de natuur en die maakt geen onderscheid tussen man en vrouw. Alleen wel wat in de waardebepaling erbinnen, maar uiteindelijk is alles belangrijk.
we dan
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:34:19 #192
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134229284
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:27 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Sorry, maar dat geloof ik niet. Volgens mij hebben we het hier wel eerder over gehad en toen zeiden de meiden hier dat het ze niet boeien dat iemand heel slim is enzo.
Je wilt een conversatie met iemand kunnen hebben. Dus vaak zoek je iemand op gelijk niveau. Dit kan voor de ene betekenen dat iemand slim moet zijn. Maar dan is de vraag wat is slim. Universiteit? Of een mboer met veel algemene kennis?in ieder geval die soort van gelijk intellectueel niveau heeft wordt vaak wel als prettig ervaren.

Kleding maakt de man, wordt wel gezegd. Het weegt mee met de eerste indruk. Hoe vaak hoor je wel niet dat hoe leuk je ook kan zijn, als je de verkeerde schoenen hebt maak je al minder kans (nee niet alle meiden).

Houding is ook belangrijk. Dat je t onbewust doet, ja vaak wel. Maar je kan erop gaan letten en als je t merkt dat je het dan corrigeert.
pi_134229371
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

In grotere groepen ben ik niet op m'n best, dan is er als het ware te veel chaos om me heen en ga ik mezelf meer afsluiten. Kan best dat ik dan op iemand anders overkom als iemand die minder zelfverzekerd is, maar voor mijn gevoel is dat niet zo. Er is dan gewoon te veel chaos om me heen.

Kan best zijn dat ik er (voor iemand die heel erg met zijn/haar uiterlijk bezig is) relatief onverzorgd over kan komen. Ik ben nou eenmaal niet het type dat zich elke dag netjes scheert en elke 3 weken keurig naar de kapper gaat etc etc. (en gelukkig maar!).

Ook ben ik geen modekoning kwa kledingstijl, simpelweg omdat het me niet zo kan boeien of ik in de meest hippe kleding rondloop ja of nee (heb ik btw sowieso het geld ook niet voor).
Het ging ook puur om hoe je over kwam. Ik pretendeer je niet goed te kennen. Was ook niet aanvallend bedoeld, mocht je dat zo opvatten.
pi_134229484
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het ging ook puur om hoe je over kwam. Ik pretendeer je niet goed te kennen. Was ook niet aanvallend bedoeld, mocht je dat zo opvatten.
O maar ik vatte het ook to-taal niet aanvallend hoor Myra! Dat even voor de duidelijkheid :)
Vind je eerlijkheid en directheid juist een pluspunt (zouden meer mensen moeten doen :P )

Edit:
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:33 schreef LesMiserables het volgende:
Magnetronkoffie, hoe oud ben je en welke omgeving woon je als ik vragen mag ?

edit;
hiergaanwedan zegt ware dingen
35 jaar oud en woon in de Zaanstreek, is vlakbij Amsterdam btw (laatstgenoemde staat ook in m'n fobo)
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:41:41 #195
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134229567
Gouden tip voor kleding is inderdaad om met een vrouw te gaan shoppen.
pi_134229622
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:30 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoezo is er een drempel dan? Je hoeft zelfs geen winkel binnen te stappen, kijk op internet eens wat rond.
Het ding is, ik -moet- gewoon een kledingstuk fysiek kunnen "bekijken" voor ik het koop.
Ja, ik weet dat ik ook in de winkel kan passen en online kan bestellen, maar in winkels passen is ook klote voor mij (drukte om maar wat te noemen en het feit dat ik echt totaal geen gevoel voor mode heb. Ik neem dan ook altijd iemand mee -als- ik al ga shoppen en dan koop ik het gelijk in de winkel om er maar vanaf te zijn! :P
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:43:48 #197
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134229637
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:41 schreef Royco1 het volgende:
Gouden tip voor kleding is inderdaad om met een vrouw te gaan shoppen.
maar niet moeders of omas
pi_134229655
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:29 schreef LesMiserables het volgende:
Hiergaanwedan heeft wel een punt maar ik vind persoonlijk dat dit (baan, intelligentie) niet per se net zo zwaar weegt als andere dingen. Het belangrijkste is vaak dat je gaat voor wat je doet, of je dat nou veel of weinig geld oplevert als je maar passie hebt en ze zich daarmee kunnen identificeren. Het is moeilijk te ontkennen dat ze niet naar de verpakking kijken want dat is gewoon onrealistisch en volgens mij heeft ITT al een vrouw een tip gegeven mbt kleding.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:31 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Net zoals de meeste mannen
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Maakt mij niet uit of je iets gelooft of niet. Maar denk niet dat als dat hier werd gezegd fokmeiden nou het gemiddelde zijn van de samenleving. intelligentie, slim of dom, heeft voordelen of nadelen. Ook al is dat meer iets waardoor een relatie uiteindelijk kan sneuvelen in plaats van dat het bij het zoenen in de bar uitmaakt. Maar het maakt wel uit voor langdurige relaties. Net als de rest allemaal. Er is heus niks dat niet uitmaakt in het algemeen.
Volgens mij is uiterlijk het enige wat telt. Ik ken iemand die een relatie heeft met een superonzekere MBO'er en ze krijgen samen een kind. Ik word door anderen gezien als een zeer aardige, superslimme wereldverbeteraar pur sang en ik heb helemaal niks. Ik heb alleen maar negatieve ervaringen met meiden. Het is dergelijke mongoliteit in deze wereld wat ik absoluut niet kan bevatten.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:44:34 #199
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134229660
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

maar niet moeders of omas
Mijn moeder probeerde me eens een vrouwenjas aan te smeren ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_134229661
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:41 schreef Royco1 het volgende:
Gouden tip voor kleding is inderdaad om met een vrouw te gaan shoppen.
Doe ik al, en niet met m'n moeder! :P
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:44:43 #201
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134229667
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

maar niet moeders of omas
Haha, nee dat dan weer niet.
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:45:07 #202
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134229682
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het ding is, ik -moet- gewoon een kledingstuk fysiek kunnen "bekijken" voor ik het koop.
Ja, ik weet dat ik ook in de winkel kan passen en online kan bestellen, maar in winkels passen is ook klote voor mij (drukte om maar wat te noemen en het feit dat ik echt totaal geen gevoel voor mode heb. Ik neem dan ook altijd iemand mee -als- ik al ga shoppen en dan koop ik het gelijk in de winkel om er maar vanaf te zijn! :P
Wehkamp.nlbezorgen thuis, 14 dagen pastijd en gratis opgehaald bij je thuis.
En zo zijn er nog meer winkels. Je hoeft niet enkel van plaatje te bestellen en niet terug kunnen sturen ofzo.
pi_134229702
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:41 schreef Royco1 het volgende:
Gouden tip voor kleding is inderdaad om met een vrouw te gaan shoppen.
Dit is wel echt waar. En het dan ook echt een kans geven en aan proberen. Ik heb ook wel eens dingen gekocht die mijn vriend nooit zou uitzoeken, maar als die het aan deed vond hij het ook goed staan.

Tot het moment dat ik nu zelfs een beetje jaloers ben op zijn sneaker collectie. ;(
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:45:53 #204
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134229711
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:44 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]


[..]


[..]

Volgens mij is uiterlijk het enige wat telt. Ik ken iemand die een relatie heeft met een superonzekere MBO'er en ze krijgen samen een kind. Ik word door anderen gezien als een zeer aardige, superslimme wereldverbeteraar pur sang en ik heb helemaal niks. Ik heb alleen maar negatieve ervaringen met meiden. Het is dergelijke mongoliteit in deze wereld wat ik absoluut niet kan bevatten.
Maar dat heeft dus niks met je intelligentie te maken.
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:46:22 #205
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134229735
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:44 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Haha, nee dat dan weer niet.
Nouja dan kan t wel eens een probleem worden want niet iedereen heeft hier bv een vrouwelijke vriendin
pi_134229736
Maar goed, gaat het toch weer over kleding :P

Iemand nog andere tips?

En voor diegenen die net binnen komen vallen, niet teruglezen en mij IRL eens gemeet hebben, kwam ik op je over als iemand die onzeker is of onzeker aandoet?
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:46:27 #207
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134229738
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dit is wel echt waar. En het dan ook echt een kans geven en aan proberen. Ik heb ook wel eens dingen gekocht die mijn vriend nooit zou uitzoeken, maar als die het aan deed vond hij het ook goed staan.

Tot het moment dat ik nu zelfs een beetje jaloers ben op zijn sneaker collectie. ;(
Twi is zich zeker hipper gaan kleden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_134229742
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:44 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

[..]

[..]

Volgens mij is uiterlijk het enige wat telt. Ik ken iemand die een relatie heeft met een superonzekere MBO'er en ze krijgen samen een kind. Ik word door anderen gezien als een zeer aardige, superslimme wereldverbeteraar pur sang en ik heb helemaal niks. Ik heb alleen maar negatieve ervaringen met meiden. Het is dergelijke mongoliteit in deze wereld wat ik absoluut niet kan bevatten.
Dit is simpelweg niet waar, het is makkelijk om een excuus te verzinnen en het dan uiterlijk te noemen. Ik ben echt de knapste niet en ik doe het best goed. Dat heeft te maken met hoe ik me gedraag. Ik denk dat vrouwen eerder voorbij uiterlijk kijken dan kleding, als je gedrag aantrekkelijk is maar dat is een gok.
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:47:23 #209
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134229773
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dit is wel echt waar. En het dan ook echt een kans geven en aan proberen. Ik heb ook wel eens dingen gekocht die mijn vriend nooit zou uitzoeken, maar als die het aan deed vond hij het ook goed staan.

Tot het moment dat ik nu zelfs een beetje jaloers ben op zijn sneaker collectie. ;(
Dat heb ik ook.
Dingen die ik zelf waarschijnlijk nooit gekocht zou hebben.
Maar dan op aanraden van een vriendin toch gedaan.
pi_134229788
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja dan kan t wel eens een probleem worden want niet iedereen heeft hier bv een vrouwelijke vriendin
Ik heb er wel 1tje, maar zij is -ook- niet dol op shoppen! _O- :P
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:48:41 #211
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134229824
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja dan kan t wel eens een probleem worden want niet iedereen heeft hier bv een vrouwelijke vriendin
Dan doen ze maar een oproep hier op Fok
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:48:57 #212
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134229832
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb er wel 1tje, maar zij is -ook- niet dol op shoppen! _O- :P
Miss niet voor zichzelf. Miss wel voor een ander, jou :)
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:49:52 #213
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134229866
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:44 schreef Comp_Lex het volgende:

Volgens mij is uiterlijk het enige wat telt. Ik ken iemand die een relatie heeft met een superonzekere MBO'er en ze krijgen samen een kind. Ik word door anderen gezien als een zeer aardige, superslimme wereldverbeteraar pur sang en ik heb helemaal niks. Ik heb alleen maar negatieve ervaringen met meiden. Het is dergelijke mongoliteit in deze wereld wat ik absoluut niet kan bevatten.
Nou ja niet stom bedoeld. Mag je best wel. Maar je hebt niet voor niets dat groepje nu waar je mee bezig bent e.d. Je kan best aardig zijn en slim of superslim terwijl je (jij niet per direct maar in het algemeen) toch zaken mist qua innerlijk waar meiden op vallen (tact, gevoel voor situaties, gevat zijn, intelligentie waar hen baat bij hebben, samen leuke zaken willen doen). Jij kan het niet bevatten omdat jij ook niet kan inzien wat meiden dan niet leuk vinden aan jou. En dan lijkt het allemaal raar en oneerlijk. Maar uiterlijk is niet het enige wat telt, sommige lelijke mensen krijgen ook een mooie meid of anders krijgen ze alsnog een relatie met een minder knappe meid. Jij zou dat ook moeten kunnen dan toch? Bedoel het is wel duidelijk als je dit zo leest dat het überhaupt niet zo kan zijn dat het alleen om het uiterlijk gaat toch?
we dan
pi_134229888
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Miss niet voor zichzelf. Miss wel voor een ander, jou :)
Nou, ze heeft verder weinig tijd, heeft iets wat lijkt op pleinvrees en heeft een godsgruwelijke hekel aan shoppen...maar misschien kan ik haar wel porren, niet geschoten is altijd mis :P
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:51:22 #215
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134229923
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou, ze heeft verder weinig tijd, heeft iets wat lijkt op pleinvrees en heeft een godsgruwelijke hekel aan shoppen...maar misschien kan ik haar wel porren, niet geschoten is altijd mis :P
Probeer het in ieder geval. Of samen online shoppen O+ En dan doe je een modeshow voor haar in huis ;)
pi_134229961
Is er een specifieke reden waarom je niet veel geld hebt of je geeft het gewoon liever niet uit aan kleding ? Weer goeie post van hiergaanwedan btw =).
pi_134229964
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Probeer het in ieder geval. Of samen online shoppen O+ En dan doe je een modeshow voor haar in huis ;)
Ik zal haar vragen, maar haar kennende reken ik daar niet op :P
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:52:44 #218
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134229970
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Probeer het in ieder geval. Of samen online shoppen O+ En dan doe je een modeshow voor haar in huis ;)
Dat kan ook nog natuurlijk.
En wat je niet mooi vind/niet goed past stuur je gewoon weer terug.
pi_134230031
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:52 schreef LesMiserables het volgende:
Is er een specifieke reden waarom je niet veel geld hebt of je geeft het gewoon liever niet uit aan kleding ? Weer goeie post van hiergaanwedan btw =).
Ja, die is er en het heeft NIKS te maken met schulden of niet met geld om kunnen gaan :P
En de exacte reden is buiten de strekking van mijn vraag verder, dus zal er verder niet veel over vertellen :P

Overigens, als ik kleding koop, dan ga ik wel altijd voor goede kwaliteit (zodat het minder snel stuk gaat :') :P )
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:55:56 #220
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134230077
Ik haat zelf ook kleding kopen omdat ik het altijd te duur vind. :')
Ik kleed me meestal wel casual. Soms iets netter. Het kan beter, maar goed.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_134230144
Prima MK, ik was gewoon benieuwd naar je situatie RE: baan enzo. Ik haal zelf me spul voor casual gewoon bij de H&M, lekker goedkoop, niet TE hip maar wel leuk en altijd dichtbij!
pi_134230609
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou ja niet stom bedoeld. Mag je best wel. Maar je hebt niet voor niets dat groepje nu waar je mee bezig bent e.d. Je kan best aardig zijn en slim of superslim terwijl je (jij niet per direct maar in het algemeen) toch zaken mist qua innerlijk waar meiden op vallen (tact, gevoel voor situaties, gevat zijn, intelligentie waar hen baat bij hebben, samen leuke zaken willen doen). Jij kan het niet bevatten omdat jij ook niet kan inzien wat meiden dan niet leuk vinden aan jou. En dan lijkt het allemaal raar en oneerlijk. Maar uiterlijk is niet het enige wat telt, sommige lelijke mensen krijgen ook een mooie meid of anders krijgen ze alsnog een relatie met een minder knappe meid. Jij zou dat ook moeten kunnen dan toch? Bedoel het is wel duidelijk als je dit zo leest dat het überhaupt niet zo kan zijn dat het alleen om het uiterlijk gaat toch?
Maar als het uiterlijk niet het enige is wat telt, waarom zit ik dan überhaupt bij zo'n clubje? Kijk, jij weet net zo goed als ik dat ik geen malloot ben en dat ik vrij normaal over kom. Ik heb alleen maar slechte ervaringen met mensen en dat komt onder andere vanwege mijn uiterlijk. Als ik die slechte ervaringen niet had, dan ging het vast veel beter met me. Die ervaringen vertellen mij dat uiterlijk het enige is wat telt. Mijn gebrek aan sociale vaardigheid en mijn sociale problemen komen niet uit de lucht vallen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 13 december 2013 @ 17:13:37 #223
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134230716
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:10 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Maar als het uiterlijk niet het enige is wat telt, waarom zit ik dan überhaupt bij zo'n clubje? Kijk, jij weet net zo goed als ik dat ik geen malloot ben en dat ik vrij normaal over kom. Ik heb alleen maar slechte ervaringen met mensen en dat komt onder andere vanwege mijn uiterlijk. Als ik die slechte ervaringen niet had, dan ging het vast veel beter met me. Die ervaringen vertellen mij dat uiterlijk het enige is wat telt. Mijn gebrek aan sociale vaardigheid en mijn sociale problemen komen niet uit de lucht vallen.
Gedrag en gedragingen zijn bijna altijd de doorslag betreft sociaal wel of niet geaccepteerd te worden. Maar wat is er dan mis met je uiterlijk?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 13 december 2013 @ 17:13:57 #224
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134230728
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:10 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Maar als het uiterlijk niet het enige is wat telt, waarom zit ik dan überhaupt bij zo'n clubje? Kijk, jij weet net zo goed als ik dat ik geen malloot ben en dat ik vrij normaal over kom. Ik heb alleen maar slechte ervaringen met mensen en dat komt onder andere vanwege mijn uiterlijk. Als ik die slechte ervaringen niet had, dan ging het vast veel beter met me. Die ervaringen vertellen mij dat uiterlijk het enige is wat telt. Mijn gebrek aan sociale vaardigheid en mijn sociale problemen komen niet uit de lucht vallen.
Met die redenatie zou half Nederland bij die club zitten en dat is niet zo. En nee je bent geen malloot en bij de meet normaal en prettig over. Maar dat neemt niet weg dat er vast wel iets zal zijn waar meiden niet op vallen bij jou. Of dat je niet genoeg durft. Of je verleden te veel in de weg laat zitten of wat dan ook. Maar dat je daaruit afleid dat alleen uiterlijk telt gaan maar weinig mensen met je eens zijn.

En wat ook_gek ook zegt trouwens waar ik niet zo aan dacht, maar je uiterlijk is ook niet abnormaal ofzo. Dus eigenlijk raar dat je het juist daarop gooit terwijl het sowieso gemiddeld is imo of erboven wat.
we dan
pi_134230786
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik haat zelf ook kleding kopen omdat ik het altijd te duur vind. :')
Ik kleed me meestal wel casual. Soms iets netter. Het kan beter, maar goed.
Echt, he. Zit nu naar pantoffels te kijken, maar een beetje mooie/goede pantoffels zijn alweer minstens 60 euro. ;(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  vrijdag 13 december 2013 @ 17:18:57 #226
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134230851
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

Klopt wat betreft die overload. Die krijg ik altijd heel snel en er is niks aan te doen. Ik moet dan als het ware adem inhouden tot ik weer buiten sta.
En kan je dat niet leren dan? Dat je leert te filteren? Heb geen idee hoe dat werkt. Zelf heb ik me aangeleerd juist het tegenovergestelde te doen. Ik heb geleerd meerdere gesprekken tegelijk te volgen. In de tijd dat ik in de horeca werkt stond ik aan tafel 1 een bestelling op te nemen en hoorde ik bij tafel 2 dat ze trek hadden in nog wat drinken. Zo kon ik voor ze de kans kregen mij te roepen al drinken aanbieden bv. Maar heb ook geleerd muziek weg te filteren omdat ik elke dag het zelfde hoorde

quote:
ook_gek, je moest eens weten hoe moeilijk het voor mij is om kleding te kopen. Echt een ramp bij mij. Het is niet alleen maar het geld, maar de hele drempel om daarmee aan de gang te gaan en nogmaals, het onderwerp kleding en ikke is al eerder voorbij gekomen en de tips die toen gegeven werden, ben ik nog niet vergeten.
Wat is dan de drempel waar je tegen aan loopt?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 13 december 2013 @ 17:20:10 #227
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_134230894
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:16 schreef Fascination het volgende:

[..]

Echt, he. Zit nu naar pantoffels te kijken, maar een beetje mooie/goede pantoffels zijn alweer minstens 60 euro. ;(
Winterjassen, jeans, schoenen :( Allemaal facking duur :(
  vrijdag 13 december 2013 @ 17:20:13 #228
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134230896
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:16 schreef Fascination het volgende:

[..]

Echt, he. Zit nu naar pantoffels te kijken, maar een beetje mooie/goede pantoffels zijn alweer minstens 60 euro. ;(
Hopeloos ;(
Zelfs een simpel t-shirt kost al 30 euro :')
Kosten om het te maken en hierheen te brengen is ongeveer 2 euro. :')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_134230906
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Gedrag en gedragingen zijn bijna altijd de doorslag betreft sociaal wel of niet geaccepteerd te worden. Maar wat is er dan mis met je uiterlijk?
Nu weet ik het eerlijk gezegd niet, omdat ik er nu niet mee gepest word. Vroeger had ik veel last van acne, maar nu veel minder. Ik heb er maar weinig last van op mijn gezicht enzo. Maar zelfs dat bevestigt mijn uiterlijk hypothese. Vroeger acne = gepest. Nu gezicht meer normaal = mensen doen normaal.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Met die redenatie zou half Nederland bij die club zitten en dat is niet zo. En nee je bent geen malloot en bij de meet normaal en prettig over. Maar dat neemt niet weg dat er vast wel iets zal zijn waar meiden niet op vallen bij jou. Of dat je niet genoeg durft. Of je verleden te veel in de weg laat zitten of wat dan ook. Maar dat je daaruit afleid dat alleen uiterlijk telt gaan maar weinig mensen met je eens zijn.

En wat ook_gek ook zegt trouwens waar ik niet zo aan dacht, maar je uiterlijk is ook niet abnormaal ofzo. Dus eigenlijk raar dat je het juist daarop gooit terwijl het sowieso gemiddeld is imo of erboven wat.
Zie boven ;)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134230934
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef Comp_Lex het volgende:

Nu weet ik het eerlijk gezegd niet, omdat ik er nu niet mee gepest word. Vroeger had ik veel last van acne, maar nu veel minder. Ik heb er maar weinig last van op mijn gezicht enzo. Maar zelfs dat bevestigt mijn uiterlijk hypothese. Vroeger acne = gepest. Nu gezicht meer normaal = mensen doen normaal.
Wat dacht je ervan dat iedereen niet meer puberale kut kinderen zijn.
  vrijdag 13 december 2013 @ 17:21:37 #231
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134230941
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hopeloos ;(
Zelfs een simpel t-shirt kost al 30 euro :')
Kosten om het te maken en hierheen te brengen is ongeveer 2 euro. :')
Ja maar de winkel waar die in hangt, het personeel dat het verdeeld in een verdeelcentrum, ontwerper, inkopers en winkel bedienden werken zeker gratis :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_134231187
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:21 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Wat dacht je ervan dat iedereen niet meer puberale kut kinderen zijn.
Ik geloof dat niet. Ik heb nog steeds geen vrienden. Ik zie trouwens dat we weer in een rondje zitten te lullen en dat ik weer mijn plaatje zit af te draaien. Misschien moet ik er gewoon mee stoppen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134231245
Helaas worden de meeste goede vrienden in diezelfde periode gemaakt comp_lex. Soms kan je het nog goed maken op HBO/WO onderwijs en houd je daar wat aan over maar dat is helaas wel vaak hoe het gaat. Dit klinkt misschien lame maar ik zou eens proberen om online te daten. Als ik het goed begrijp denk je zelf dat je een 2 bent ofzo en is een objectieve bron meer rond de 6.5 aan het gokken. Moet makkelijk te doen zijn.
  vrijdag 13 december 2013 @ 17:36:04 #234
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134231397
Dat dus. En wat je gelooft verandert de realiteit niet. Als je zoiets niet wil geloven en naar handelen ondanks wat ieder ander aangeeft dan tjah... Dan heb je wel een mooi excuus in ieder geval, hoe onrealistisch ook.
we dan
pi_134231519
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nu weet ik het eerlijk gezegd niet, omdat ik er nu niet mee gepest word. Vroeger had ik veel last van acne, maar nu veel minder. Ik heb er maar weinig last van op mijn gezicht enzo. Maar zelfs dat bevestigt mijn uiterlijk hypothese. Vroeger acne = gepest. Nu gezicht meer normaal = mensen doen normaal.

Zoals iemand net aangaf heeft dat eerder te maken met de leeftijd van die jochies van toen dan je uiterlijk. Ik ben op het gymnasium ook behoorlijk gepest. Weliswaar niet om mijn uiterlijk maar om mijn afkomst. Na het VWO (door dat gezeik ben ik vroegtijdig van school afgegaan, vwo-dropout :') ) ben ik niet meer gepest. Ik werd gewoon geaccepteerd zoals ik ben. Ik ben ervan overtuigd dat de meeste jochies van toen veel spijt hebben van hun acties.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134231614
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:31 schreef LesMiserables het volgende:
Helaas worden de meeste goede vrienden in diezelfde periode gemaakt comp_lex. Soms kan je het nog goed maken op HBO/WO onderwijs en houd je daar wat aan over maar dat is helaas wel vaak hoe het gaat. Dit klinkt misschien lame maar ik zou eens proberen om online te daten. Als ik het goed begrijp denk je zelf dat je een 2 bent ofzo en is een objectieve bron meer rond de 6.5 aan het gokken. Moet makkelijk te doen zijn.
Dat heb ik al geprobeerd. Dat werkt niet voor mij.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dat dus. En wat je gelooft verandert de realiteit niet. Als je zoiets niet wil geloven en naar handelen ondanks wat ieder ander aangeeft dan tjah... Dan heb je wel een mooi excuus in ieder geval, hoe onrealistisch ook.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:39 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Zoals iemand net aangaf heeft dat eerder te maken met de leeftijd van die jochies van toen dan je uiterlijk. Ik ben op het gymnasium ook behoorlijk gepest. Weliswaar niet om mijn uiterlijk maar om mijn afkomst. Na het VWO (door dat gezeik ben ik vroegtijdig van school afgegaan, vwo-dropout :') ) ben ik niet meer gepest. Ik werd gewoon geaccepteerd zoals ik ben. Ik ben ervan overtuigd dat de meeste jochies van toen veel spijt hebben van hun acties.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gebruik eigenlijk mijn eigen huidige, fysieke situatie als "bewijs" voor mijn standpunten. Datingsites werken niet voor mij en ik kan sowieso heel moeilijk in contact komen met andere mensen.

Er is even wat tijd verstreken, want ik heb even mijn profiel bekeken. Ik zie nu dat mijn profieltekst best mongolisch is. Ik kom behoorlijk onzeker over zie ik nu. Zou het werken om de huidige profielen te verwijderen en een nieuwe aan te maken.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134231650
100% Comp_lex, ik heb veel mensen advies gegeven mbt online dating profielen en als je wilt kan ik er wel naar kijken nadat je een opzetje maakt. Daarnaast ga ik ervanuit dat je berichtjes iets waren van "Hey, leuke fotos en profiel :)!" of een lap text.
  vrijdag 13 december 2013 @ 17:45:34 #238
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134231656
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:43 schreef Comp_Lex het volgende:

Er is even wat tijd verstreken, want ik heb even mijn profiel bekeken. Ik zie nu dat mijn profieltekst best mongolisch is. Ik kom behoorlijk onzeker over zie ik nu. Zou het werken om de huidige profielen te verwijderen en een nieuwe aan te maken.
Nee dat helpt niet want het gaat alleen om het uiterlijk ;)
we dan
  vrijdag 13 december 2013 @ 17:45:44 #239
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134231663
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:42 schreef complicate het volgende:

[..]

De vraag is hoe hé? :)
Aangezien ik je nog een update beloofd had : Helaas 0,0 resultaat en een redelijk verpeste avond waarbij ik niet echt heppie was toen ik thuis kwam rond een uur of vier. Ik werd redelijk genegeerd na een korte begroeting. Ik heb het wel nog gevraagd maar kreeg geen reactie. Geen echte afwijzing dus, maar ook zeker geen positief antwoord. Ergens had ik dat ook wel verwacht eigenlijk gezien het net 'out of my league' is...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134232100
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nee dat helpt niet want het gaat alleen om het uiterlijk ;)
Ik kan het nog iets verbeteren en kijken of dat uit maakt.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 13 december 2013 @ 18:03:46 #241
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134232159
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:01 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik kan het nog iets verbeteren en kijken of dat uit maakt.
Een profieltekst maakt niet zoveel uit... het gaat om alles wat niet met uiterlijk te maken heeft... Stel dat er bij jou zaken zijn die meiden qua innerlijk niet zo fijn vinden. Hoe zou jij je er dan bewust van moeten zijn als hen het niet zo melden en jij het als normaal ervaart hoe je bent (en wel je positieve punten weet te herkennen). Dan geeft dat gewoon een vertekend beeld voor jezelf. En dan kan je ook heilig daarin geloven. Maar het is niet realistisch als zoveel anderen aangeven dat het niet het geval is. Alleen al dat je denkt dat het alleen om het uiterlijk gaat kan er al voor zorgen dat je minder snel een meid krijgt. Omdat het helemaal niet normaal is om zo in het leven te staan en te geloven... behalve voor sommige mensen die lelijk zijn wat jij niet eens bent.
we dan
  vrijdag 13 december 2013 @ 18:18:04 #242
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134232565
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:58 schreef LesMiserables het volgende:
Een conversatie op een date hoort een samen spel te zijn. Je haakt in op elkaars verhalen, vrouwen willen best graag praten en het enige dat je hoeft te doen is hun dat te laten doen. Soms moet je laten merken dat je nog luistert door te knikken of te hummen, een vraag te stellen die relevant is of soms even in te haken op een stuk waar jij ook iets over te vertellen hebt. Bedenk wat onderwerpen waar jij ook echt iets leuks over te vertellen hebt, een sport die je doet of een leuk verhaal dat je hebt meegemaakt.

Als jij als man niet de eerste stap durft te nemen en te laten zien dat je geïnteresseerd bent dan kan je dat niet echt van de vrouw verwachten. Het begin simpel, met je arm tegen haar arm schuren als je ergens loopt, even je hand op haar schouder leggen als je iets zegt, haar hand vastpakken om te kijken wat voor mooie ringen of armband ze toch om heeft. Zodra je fysiek escaleert ga je er al snel achter komen wat ze vind, geeft ze jou ook ineens een plaagstoot of zit ze aan je arm wanneer ze een verhaal vertelt, hoe reageert ze als je haar handen en vingers aanraakt. Het mooie is dat dit allemaal super onschuldig is maar de reactie soms wel boekdelen kan spreken.
Als ik het even op mezelf betrek, ik heb over het algemeen weinig moeite om contact te leggen en te ouwehoeren. Meestal lopen de gesprekken ook wel aardig en probeer ik het een beetje fysieker te laten worden door bijvoorbeeld mijn arm even om haar rug/schouder te leggen als je naar elkaar toe buigt in een gesprek. Dat is echter het moment waarop ik aan mezelf en de mogelijke interesse van haar in mij ga twijfelen en dan klap ik dus ook meestal een beetje dicht met als gevolg dat ik aan het eind van de avond weer alleen naar huis ga. Heb je daar ook een oplossing voor?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134232581
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:31 schreef LesMiserables het volgende:
Helaas worden de meeste goede vrienden in diezelfde periode gemaakt comp_lex. Soms kan je het nog goed maken op HBO/WO onderwijs en houd je daar wat aan over maar dat is helaas wel vaak hoe het gaat. Dit klinkt misschien lame maar ik zou eens proberen om online te daten. Als ik het goed begrijp denk je zelf dat je een 2 bent ofzo en is een objectieve bron meer rond de 6.5 aan het gokken. Moet makkelijk te doen zijn.
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja maar de winkel waar die in hangt, het personeel dat het verdeeld in een verdeelcentrum, ontwerper, inkopers en winkel bedienden werken zeker gratis :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:45 schreef yats het volgende:

[..]

Aangezien ik je nog een update beloofd had : Helaas 0,0 resultaat en een redelijk verpeste avond waarbij ik niet echt heppie was toen ik thuis kwam rond een uur of vier. Ik werd redelijk genegeerd na een korte begroeting. Ik heb het wel nog gevraagd maar kreeg geen reactie. Geen echte afwijzing dus, maar ook zeker geen positief antwoord. Ergens had ik dat ook wel verwacht eigenlijk gezien het net 'out of my league' is...
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Een profieltekst maakt niet zoveel uit... het gaat om alles wat niet met uiterlijk te maken heeft... Stel dat er bij jou zaken zijn die meiden qua innerlijk niet zo fijn vinden. Hoe zou jij je er dan bewust van moeten zijn als hen het niet zo melden en jij het als normaal ervaart hoe je bent (en wel je positieve punten weet te herkennen). Dan geeft dat gewoon een vertekend beeld voor jezelf. En dan kan je ook heilig daarin geloven. Maar het is niet realistisch als zoveel anderen aangeven dat het niet het geval is. Alleen al dat je denkt dat het alleen om het uiterlijk gaat kan er al voor zorgen dat je minder snel een meid krijgt. Omdat het helemaal niet normaal is om zo in het leven te staan en te geloven... behalve voor sommige mensen die lelijk zijn wat jij niet eens bent.
Heeft het trouwens geholpen om weg te gaan bij je ouders en in een andere stad te gaan wonen? Of veranderde de situatie nadat je ging verhuizen?
Als jullie studeren en met andere studenten hebben gewoond, hoe is dat eigenlijk bevallen? Kunnen ze normaal doen tegen andere mensen?
Ik woon zelf nu nog bij mijn ouders vanwege mijn problematiek, maar ik wil er alles aan doen om er van af te komen. Ik zou het liefst ergens anders willen wonen, het liefst bij andere studenten, maar ik ben heel erg bang dat ik niet geaccepteerd zal worden. Ik moet weten dat er niets gaat gebeuren zodra ik iets ga ondernemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Comp_Lex op 13-12-2013 18:27:07 ]
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134232590
Zag deze site, wellicht wel interessant voor sommige.
http://nl.wikihow.com/Zo-zorg-je-dat-een-meisje-je-leuk-vindt
GGGG
pi_134232624
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Een profieltekst maakt niet zoveel uit... het gaat om alles wat niet met uiterlijk te maken heeft... Stel dat er bij jou zaken zijn die meiden qua innerlijk niet zo fijn vinden. Hoe zou jij je er dan bewust van moeten zijn als hen het niet zo melden en jij het als normaal ervaart hoe je bent (en wel je positieve punten weet te herkennen). Dan geeft dat gewoon een vertekend beeld voor jezelf. En dan kan je ook heilig daarin geloven. Maar het is niet realistisch als zoveel anderen aangeven dat het niet het geval is. Alleen al dat je denkt dat het alleen om het uiterlijk gaat kan er al voor zorgen dat je minder snel een meid krijgt. Omdat het helemaal niet normaal is om zo in het leven te staan en te geloven... behalve voor sommige mensen die lelijk zijn wat jij niet eens bent.
Een profieltekst en de fotos kunnen het profiel maken of kraken. Je gaat geen negatieve punten in je profieltekst opnemen, het is een verkoop praatje waarom jij vind dat je vet bent en soms wegen je negatieve punten daar misschien wel in mee maar je hoeft echt niet al je flaws op te noemen. Ik ben met je eens dat denken dat je lelijk bent niet helpt.
  vrijdag 13 december 2013 @ 18:24:11 #246
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134232722
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:18 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]

Heeft het trouwens geholpen om weg te gaan bij je ouders en in een andere stad te gaan wonen? Of veranderde de situatie nadat je ging verhuizen?
Als jullie studeren en met andere studenten hebben gewoond, hoe is dat eigenlijk bevallen? Kunnen ze normaal tegen andere mensen?
Ik woon zelf nu nog bij mijn ouders vanwege mijn problematiek, maar ik wil er alles aan doen om er van af te komen. Ik zou het liefst ergens anders willen wonen, het liefst bij andere studenten, maar ik ben heel erg bang dat ik niet geaccepteerd zal worden. Ik moet weten dat er niets gaat gebeuren zodra ik iets ga ondernemen.
Niet lullig bedoelt Lex, maar die vraag heb je al zo vaak gesteld en elke keer krijg je dezelfde antwoorden.
Hoe kunnen wij nu 100% zeker de garantie geven dat er niks gebeurt? Je kunt er altijd mafkezen en klootzakken bij hebben zitten.
pi_134232820
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:18 schreef yats het volgende:

[..]

Als ik het even op mezelf betrek, ik heb over het algemeen weinig moeite om contact te leggen en te ouwehoeren. Meestal lopen de gesprekken ook wel aardig en probeer ik het een beetje fysieker te laten worden door bijvoorbeeld mijn arm even om haar rug/schouder te leggen als je naar elkaar toe buigt in een gesprek. Dat is echter het moment waarop ik aan mezelf en de mogelijke interesse van haar in mij ga twijfelen en dan klap ik dus ook meestal een beetje dicht met als gevolg dat ik aan het eind van de avond weer alleen naar huis ga. Heb je daar ook een oplossing voor?
Het begin is het te doen. Waardoor weet je niet of het gaat lukken ? Het meisje is daar al met jou aan het praten dus je hebt haar interesse. Als je jezelf ok vind dan is het toch vanzelfsprekend dat ze je ook ok vind. Dit kan je niet in een paar zinnen doen maar ik zeg altijd, je moet niet proberen een meisje te regelen, je moet het doen. Vrouwen zijn net honden soms (lol) ze ruiken angst en het is niet aantrekkelijk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:18 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Heeft het trouwens geholpen om weg te gaan bij je ouders en in een andere stad te gaan wonen? Of veranderde de situatie nadat je ging verhuizen?
Als jullie studeren en met andere studenten hebben gewoond, hoe is dat eigenlijk bevallen? Kunnen ze normaal tegen andere mensen?
Ik woon zelf nu nog bij mijn ouders vanwege mijn problematiek, maar ik wil er alles aan doen om er van af te komen. Ik zou het liefst ergens anders willen wonen, het liefst bij andere studenten, maar ik ben heel erg bang dat ik niet geaccepteerd zal worden. Ik moet weten dat er niets gaat gebeuren zodra ik iets ga ondernemen.
Op jezelf wonen helpt vaak al met zelfvertrouwen omdat je een mate van onafhankelijkheid hebt. Ik ben best een nerderig type geweest maar heb dat wel altijd omarmt en heb 2 jaar op een campus gewoond. Heeft erg bevallen en daardoor ben ik zeker meer open geworden. Hierdoor ontmoet je ook steeds nieuwe mensen. Weer zelfde cliche als in me post hierboven, je moet jezelf vooral accepteren. De meeste studenten zijn best volwassen trouwens.

Het is voor iedereen hier vast bekend maar ik heb geen idee, heb je een stoornis oid ?
  vrijdag 13 december 2013 @ 18:31:41 #248
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_134232902
Hier een mooi college voor jullie :D

http://www.universiteitva(...)rliefdheid-je-leven/
pi_134232966
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:18 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En kan je dat niet leren dan? Dat je leert te filteren? Heb geen idee hoe dat werkt. Zelf heb ik me aangeleerd juist het tegenovergestelde te doen. Ik heb geleerd meerdere gesprekken tegelijk te volgen. In de tijd dat ik in de horeca werkt stond ik aan tafel 1 een bestelling op te nemen en hoorde ik bij tafel 2 dat ze trek hadden in nog wat drinken. Zo kon ik voor ze de kans kregen mij te roepen al drinken aanbieden bv. Maar heb ook geleerd muziek weg te filteren omdat ik elke dag het zelfde hoorde
Nee, er is niks aan te doen. Daar ben ik na jaren van proberen wel uit.
Precies het tegenovergestelde doen, zorgt dat een ander probleem van mij de kop op gaat steken: Mijn chaotischheid. Dat, en het helpt niet want het probleem van mij zit hem in de hersenen.

Ik -kan- het niet afsluiten, het gaat allemaal erin.
  vrijdag 13 december 2013 @ 18:34:32 #250
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134232967
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:18 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Heeft het trouwens geholpen om weg te gaan bij je ouders en in een andere stad te gaan wonen? Of veranderde de situatie nadat je ging verhuizen?
Als jullie studeren en met andere studenten hebben gewoond, hoe is dat eigenlijk bevallen? Kunnen ze normaal doen tegen andere mensen?
Ik woon zelf nu nog bij mijn ouders vanwege mijn problematiek, maar ik wil er alles aan doen om er van af te komen. Ik zou het liefst ergens anders willen wonen, het liefst bij andere studenten, maar ik ben heel erg bang dat ik niet geaccepteerd zal worden. Ik moet weten dat er niets gaat gebeuren zodra ik iets ga ondernemen.
Ik ben op mijn 19e expres ongeveer 150 kilometer van mijn ouderlijk huis af gaan wonen omdat ik een 'frisse start' nodig had na een niet al te leuke periode. In het begin was dat zwaar, maar ik heb in mijn eerste studentenhuis wel meteen een paar goede vrienden gemaakt waar ik nu nog contact mee heb. Ook mijn ex (waar ik 7 jaar een relatie mee gehad heb waarvan 6 jaar samenwonend) ken ik uit deze periode. Helaas ben ik na onze break-up gedwongen om weer bij mijn vader in te trekken en kan ik eerlijk gezegd niet wachten tot ik een vaste baan heb en weer op mezelf kan wonen. Geloof me, zeker als er meer mensen 'nieuw' zijn ergens en je dus in dezelfde situatie zit is vrienden maken niet echt lastig...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134233062
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:27 schreef LesMiserables het volgende:
Het is voor iedereen hier vast bekend maar ik heb geen idee, heb je een stoornis oid ?
Ja, meerdere. Mijn sociale situatie en mijn stoornissen gaan hand in hand. Het is een vicieuze cirkel die ik moet zien te doorbreken.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 13 december 2013 @ 18:40:55 #252
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134233152
quote:
Het begin is het te doen. Waardoor weet je niet of het gaat lukken ? Het meisje is daar al met jou aan het praten dus je hebt haar interesse. Als je jezelf ok vind dan is het toch vanzelfsprekend dat ze je ook ok vind. Dit kan je niet in een paar zinnen doen maar ik zeg altijd, je moet niet proberen een meisje te regelen, je moet het doen. Vrouwen zijn net honden soms (lol) ze ruiken angst en het is niet aantrekkelijk.
Dat is bij de kern van het probleem, ik geloof (al dan niet diep van binnen) niet dat een vrouw werkelijk interesse in mij heeft. Zoals ik hier al eerder eens gezegd heb, ik heb helaas een niet al te best verleden qua pesten, maar ook qua vrouwen. Dat werkt helaas nog steeds door in mijn omgang met met name vrouwen. Met mannen, of vrouwen met een vriend heb ik geen enkel probleem, maar ja, ik val nu eenmaal op vrouwen en ga niet in relaties zitten porren. Enige intimiteit op zijn tijd is natuurlijk wel zo fijn en helaas lukt dat dus niet...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134233204
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:34 schreef yats het volgende:

[..]

Ik ben op mijn 19e expres ongeveer 150 kilometer van mijn ouderlijk huis af gaan wonen omdat ik een 'frisse start' nodig had na een niet al te leuke periode. In het begin was dat zwaar, maar ik heb in mijn eerste studentenhuis wel meteen een paar goede vrienden gemaakt waar ik nu nog contact mee heb. Ook mijn ex (waar ik 7 jaar een relatie mee gehad heb waarvan 6 jaar samenwonend) ken ik uit deze periode. Helaas ben ik na onze break-up gedwongen om weer bij mijn vader in te trekken en kan ik eerlijk gezegd niet wachten tot ik een vaste baan heb en weer op mezelf kan wonen. Geloof me, zeker als er meer mensen 'nieuw' zijn ergens en je dus in dezelfde situatie zit is vrienden maken niet echt lastig...
Ik ben al een stuk ouder. Ik ben bijna 28. Zou dat veel uitmaken denk je?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134233381
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:40 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is bij de kern van het probleem, ik geloof (al dan niet diep van binnen) niet dat een vrouw werkelijk interesse in mij heeft. Zoals ik hier al eerder eens gezegd heb, ik heb helaas een niet al te best verleden qua pesten, maar ook qua vrouwen. Dat werkt helaas nog steeds door in mijn omgang met met name vrouwen. Met mannen, of vrouwen met een vriend heb ik geen enkel probleem, maar ja, ik val nu eenmaal op vrouwen en ga niet in relaties zitten porren. Enige intimiteit op zijn tijd is natuurlijk wel zo fijn en helaas lukt dat dus niet...
Het is eigenlijk simpel te testen. Je kunt zelf eerst initiatief nemen qua contact leggen en dan na een tijdje kijken of ze ook contact met jou legt. Als ze dat niet doet, dan weet je genoeg.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134233399
@yats
Je moet die sprong nemen. Soms als ik een beetje moeizame eerste date heb gehad vind ik het nog steeds ongelooflijk spannend om haar te zoenen maar je moet het toch doen. Hoe vaker je het doet hoe makkelijker het word, het is een soort spier die je moet trainen. Vrouwen die met je op date gaan en het naar hun zin hebben verwachten gezoend te worden. Het is bijna raarder om het niet te doen dan wel ;)!

@comp_lex
Ik denk dat het wel iets uitmaakt maar hoeft niet per se heel veel te zijn. Het zal heel erg afhangen van de studie die je kiest en of daar veel jonge ook of wat oudere studenten komen en of het wo/hbo is etc.

@comp_lex2
Dit klopt in de basis zeker, als jij toenadering zoekt door kleine aanrakingen e.d. moet je dat niet 1-op-1 terug verwachten maar er moet wel IETS gebeuren. Het nadeel is dan weer dat sommige meiden dit zelf ook gewoon heel slecht kunnen, dat zijn ook maar mensen uiteindelijk ;)!
pi_134233754
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:48 schreef LesMiserables het volgende:
@comp_lex
Ik denk dat het wel iets uitmaakt maar hoeft niet per se heel veel te zijn. Het zal heel erg afhangen van de studie die je kiest en of daar veel jonge ook of wat oudere studenten komen en of het wo/hbo is etc.
Ik studeer zelf WO informatica, de nerdjesstudie. Ik ben zelf één van de oudste studenten die daar rondlopen, maar dat komt dus door mijn problematiek. Er zijn geen meiden die die studie doen en zelf heb ik geen overeenkomsten met meiden. Zou het misschien dan handiger zijn om een appartementje te nemen?
quote:
@comp_lex2
Dit klopt in de basis zeker, als jij toenadering zoekt door kleine aanrakingen e.d. moet je dat niet 1-op-1 terug verwachten maar er moet wel IETS gebeuren. Het nadeel is dan weer dat sommige meiden dit zelf ook gewoon heel slecht kunnen, dat zijn ook maar mensen uiteindelijk ;)!
Misschien moeten ze ook maar SoVa gaan doen. Dan kunnen ze dat leren.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 13 december 2013 @ 18:58:37 #257
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134233781
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:42 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik ben al een stuk ouder. Ik ben bijna 28. Zou dat veel uitmaken denk je?
Dan ben je net zo oud als mij. Ik word in januari ook alweer 28, en toch zou ik er geen moeite mee hebben om nu weer in een studentenhuis te beginnen. Als je bij een kennismaking gewoon wat quasi-grappig reageert dat je een laatbloeier bent als iemand je vraagt waarom je nu pas uit huis gaat (al denk ik niet dat ze dat zullen vragen) zal niemand je daarop veroordelen...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 13 december 2013 @ 19:01:01 #258
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134233847
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:48 schreef LesMiserables het volgende:
@yats
Je moet die sprong nemen. Soms als ik een beetje moeizame eerste date heb gehad vind ik het nog steeds ongelooflijk spannend om haar te zoenen maar je moet het toch doen. Hoe vaker je het doet hoe makkelijker het word, het is een soort spier die je moet trainen. Vrouwen die met je op date gaan en het naar hun zin hebben verwachten gezoend te worden. Het is bijna raarder om het niet te doen dan wel ;)!
1 probleem, ik heb zelden een date. In het jaar dat ik nu vrijgezel ben heb ik welgeteld 1 date gehad die niet heel denderend verliep. Zoals ik zei, in een kroeg of op een andere drukke plaats ouwehoeren lukt prima, maar de stap zetten naar een date vind ik ook lastig...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134234003
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:58 schreef yats het volgende:

[..]

Dan ben je net zo oud als mij. Ik word in januari ook alweer 28, en toch zou ik er geen moeite mee hebben om nu weer in een studentenhuis te beginnen. Als je bij een kennismaking gewoon wat quasi-grappig reageert dat je een laatbloeier bent als iemand je vraagt waarom je nu pas uit huis gaat (al denk ik niet dat ze dat zullen vragen) zal niemand je daarop veroordelen...
Nee vast niet. Het probleem is dat mensen mij daarvoor al veroordeelt hebben a la "Ah, daar komt een sukkeltje aan" zonder dat ze me kennen. Dat was op de middelbare school en op sportverenigingen ook zo.

Ik worstel heel erg met mijn paranoïde stoornis op dit vlak. Als er zekerheid was dat het wel goed zou gaan als ik ging verhuizen, dan had ik dat allang gedaan en ging het in sociaal opzicht misschien ook wel beter met me.

Het is allemaal heel erg kip en ei en vicieuze cirkels enzo wanneer het op mijn stoornissen aankomt.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 13 december 2013 @ 19:05:31 #260
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_134234017
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:57 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

. Er zijn geen meiden die die studie doen en zelf heb ik geen overeenkomsten met meiden. Zou het misschien dan handiger zijn om een appartementje te nemen?

Ik denk dat het weinig uit gaat maken of je nou bij je ouders woont of een appartement hebt in jouw situatie. Je zal toch eerst met jezelf overweg moeten kunnen en uit je problemen geraken.

Je verhaal over het willen wonen in een studentenhuis maar verzekerd willen zijn dat er niets misgaat, is tekenend voor je hele situatie. Zo werkt het in het leven gewoon niet. Niets is zeker en je moet er zelf het beste van maken en niet afhankelijk zijn van anderen in dat geval. Je bent bang, te bang. In het leven moet je op je bek gaan om verder te komen. Als je dat niet durft en doet, kom je nergens.
pi_134234054
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:05 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nee vast niet. Het probleem is dat mensen mij daarvoor al veroordeelt hebben a la "Ah, daar komt een sukkeltje aan" zonder dat ze me kennen. Dat was op de middelbare school en op sportverenigingen ook zo.
Jij hebt een vooroordeel over anderen dat zij een vooroordeel over jou hebben. :s)
pi_134234066
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 08:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar als die andere mensen dat gevoel ook hebben, heb je dus beiden dat gevoel, terwijl het niet de waarheid is (want eigenlijk willen jullie beiden praten)
Ik zie dit niet meer uit individueel perspectief eigenlijk.. Hmmzz...
En toch ook wel, zal wel aan de plekken liggen waar ik kom.

Vind het alleen jammer wanneer contact leggen dus wel lastig gaat.
Rustig aan.
pi_134234080
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:05 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ik denk dat het weinig uit gaat maken of je nou bij je ouders woont of een appartement hebt in jouw situatie. Je zal toch eerst met jezelf overweg moeten kunnen en uit je problemen geraken.

Je verhaal over het willen wonen in een studentenhuis maar verzekerd willen zijn dat er niets misgaat, is tekent voor je hele situatie. Zo werkt het in het leven gewoon niet. Niets is zeker en je moet er zelf het beste van maken en niet afhankelijk zijn van anderen in dat geval. Je bent bang, te bang. In het leven moet je op je bek gaan om verder te komen. Als je dat niet durft en doet, kom je nergens.
Ik ben dermate vaak op mijn bek gegaan dat ik nu volledig schizoïde, schizotypisch en paranoïde ben.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 13 december 2013 @ 19:10:19 #264
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_134234229
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:06 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik ben dermate vaak op mijn bek gegaan dat ik nu volledig schizoïde, schizotypisch en paranoïde ben.
En dat betekent dat je nu maar de rest van je leven moet blijven jammeren en nooit meer een poging moet wagen en je leven laten leiden door je stoornissen?

Een ergere situatie dan waar je nu in zit kan zo ongeveer niet voorkomen. Waar ben je nog bang voor als je nu ook niets hebt?
pi_134234245
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:06 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Jij hebt een vooroordeel over anderen dat zij een vooroordeel over jou hebben. :s)
Ik heb in >90% van de gevallen wel gelijk gehad. Ik heb geen reden om anders te denken. Zoals ik al zei heb ik bijvoorbeeld nog steeds geen vrienden.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134234258
Als ik het zo hoor schiet het niet op om uit huis te gaan. Je zal eerst wat moeten werken aan je issue's voordat je dat succesvol kan doen denk ik. Zoals ik zei, ik denk dat online daten bij uitstek voor jou geschikt is, al moet je wel accepteren dat het niet altijd goed kan gaan.
pi_134234330
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:10 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

En dat betekent dat je nu maar de rest van je leven moet blijven jammeren en nooit meer een poging moet wagen en je leven laten leiden door je stoornissen?

Een ergere situatie dan waar je nu in zit kan zo ongeveer niet voorkomen. Waar ben je nog bang voor als je nu ook niets hebt?
Dat ik ook niets heb wanneer ik helemaal ergens anders ga wonen en dat ik de meeste mensen tegen me ga krijgen. Daar ben ik het meest bang voor. Nu heb ik hier mijn familie nog een beetje.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 13 december 2013 @ 19:13:35 #268
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_134234362
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:12 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat ik ook niets heb wanneer ik helemaal ergens anders ga wonen en dat ik de meeste mensen tegen me ga krijgen. Daar ben ik het meest bang voor. Nu heb ik hier mijn familie nog een beetje.
Als dat het geval is, verhuis je toch weer terug naar je familie?
pi_134234370
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:10 schreef LesMiserables het volgende:
Als ik het zo hoor schiet het niet op om uit huis te gaan. Je zal eerst wat moeten werken aan je issue's voordat je dat succesvol kan doen denk ik. Zoals ik zei, ik denk dat online daten bij uitstek voor jou geschikt is, al moet je wel accepteren dat het niet altijd goed kan gaan.
Bij online daten krijg ik maar misschien 2 reacties op de 100 berichten die ik verstuur. Dat noem ik geen succes.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134234492
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:10 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb in >90% van de gevallen wel gelijk gehad. Ik heb geen reden om anders te denken. Zoals ik al zei heb ik bijvoorbeeld nog steeds geen vrienden.
Er zijn dus wél situaties geweest waarbij men geen vooroordeel had. Met deze mindset loop je die mensen dus mis...
pi_134234523
Comp_lex, als je 'Hey leuke foto' berichtjes stuurt doe je het nog goed. Je kan niet verwachten dat iemand veel moeite in een reactie stopt als je zelf al niet echt moeite in het bericht zelf steekt. Berichten schrijven moet je leren imo, als je advies of tips nodig hebt doe ik het graag. Ik heb zelf ong een 30% respons rate en ben echt niet boven gemiddeld aantrekkelijk.
  vrijdag 13 december 2013 @ 19:18:06 #272
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134234557
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:13 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Bij online daten krijg ik maar misschien 2 reacties op de 100 berichten die ik verstuur. Dat noem ik geen succes.
Als het je gerust stelt, dat ligt niet aan jou, ik krijg ook zelden reacties terug en ben er daarom mee gestopt. Om nou steeds te blijven betalen voor een lidmaatschap wat 0,0 oplevert is ook zo onzinnig. Ik heb helaas geen geldboom...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134234576
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:44 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

[..]

[..]

Volgens mij is uiterlijk het enige wat telt. Ik ken iemand die een relatie heeft met een superonzekere MBO'er en ze krijgen samen een kind. Ik word door anderen gezien als een zeer aardige, superslimme wereldverbeteraar pur sang en ik heb helemaal niks. Ik heb alleen maar negatieve ervaringen met meiden. Het is dergelijke mongoliteit in deze wereld wat ik absoluut niet kan bevatten.
Nou niet per se.. ik denk dat het uiterlijk het enige is wat telt als het om bijvoorbeeld een one night stand gaat.

Als ik met meiden aan het praten ben en ze leer kennen voor een langdurige relatie dan verwacht ik wel dat ze voor een baan gaan die naar mijn mening wat "hoger" is dan bijvoorbeeld kapster of werken in een nagels salon of zo (waar overigens niks mis mee is hoor!).

Je kan trouwens met een MBO diploma je eigen zaak beginnen en iets goed opbouwen dus er is daar niks mis mee :').. er wordt hier echt neerbuigend gedaan tegenover MBO'ers (ik begrijp aan de ene kant wel waarom maar niet iedereen op het MBO is een idioot of zo).

Zou het trouwens niet kunnen komen dat je op intellectueel niveau misschien te hoog doet voor veel meiden die je tegen komt?, Je zegt dat je superslim bent en een wereldverbeteraar bent, zou het niet kunnen dat je bij kennismaking al meteen te diep in dat soort onderwerpen gaat?.

Meiden willen vooral lol maken als ze iemand leren kennen en ze zitten niet allemaal te wachten op iemand die meteen gaat praten over de economische toestand van de Europese unie of zo :P.
Waz met jou!
pi_134234577
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:13 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Als dat het geval is, verhuis je toch weer terug naar je familie?
Maar dan is het allemaal verspilde tijd, geld en moeite geweest. Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Als de kans klein is dat er wat geks gaat gebeuren, dan zou ik het wel willen wagen. Zou het op gebied van meiden dan ook wat beter gaan?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134234651
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:18 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Maar dan is het allemaal verspilde tijd, geld en moeite geweest.
Dan kan je tenminste trots op jezelf zijn dat je het hebt geprobeerd. Levenservaring is nooit verspilde tijd, geld en moeite...
pi_134234666
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:13 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Bij online daten krijg ik maar misschien 2 reacties op de 100 berichten die ik verstuur. Dat noem ik geen succes.
Voor het online daten moet je wel echt aantrekkelijke foto hebben, ze hebben immers alleen die foto om over te oordelen.

Ga jij wel eens naar een cafe, bar,club?.
Waz met jou!
pi_134234724
De meeste mannen willen gewoon geen moeite doen voor online daten en haken dan af omdat 'al die vrouwen zo arrogant zijn' ofzo iets. Je moet goede fotos, leuke profieltekst en goeie 1st berichtjes sturen. Dan rol je ze zo allemaal op.
  vrijdag 13 december 2013 @ 19:22:23 #278
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134234752
Maar complex wat wil je nu van ons horen dan? We kunnen je geen garanties geven.. en al konden we dat wel dan zou je ons toch niet geloven. Dus wat wil je horen.. wat zouden we kunnen zeggen dat je verder komt / anders gaat denken?
  vrijdag 13 december 2013 @ 19:23:34 #279
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134234804
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:20 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Voor het online daten moet je wel echt aantrekkelijke foto hebben, ze hebben immers alleen die foto om over te oordelen.

Ga jij wel eens naar een cafe, bar,club?.
Mijn profiel heb ik indertijd met een vriendin van me samengesteld. Op zich zagen mijn foto's er zeker niet verkeerd uit. En dat zeg ik als iemand die altijd zeer kritisch is over zichzelf en zijn overkomen op foto's. En ja, ik ga regelmatig naar de kroeg. Ik ben gisteren nog uit geweest in een tweetal drukke studentenkroegen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 13 december 2013 @ 19:25:37 #280
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_134234881
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:18 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Maar dan is het allemaal verspilde tijd, geld en moeite geweest. Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Als de kans klein is dat er wat geks gaat gebeuren, dan zou ik het wel willen wagen. Zou het op gebied van meiden dan ook wat beter gaan?
De tijd dat je nu in deze zelfde situatie bij je ouders woont en een beetje op fok loopt te jammeren is pas verspilde tijd.

Als het niet lukt om ergens anders te wonen is het helemaal geen verspilde tijd, dan weet je in ieder geval dat dat niet voor je werkt en ben je een ervaring rijker.

Het leven is niet voor eeuwig overigens. Ik ben ongeveer even oud als jij. Om even over mijn problemen te spreken, ik heb kanker gehad en chemo en al die shit. Dat was voor mij een tijd waarin ik veel heb nagedacht over dingen die ik heb gedaan in mijn leven en dingen die ik nog wil doen.

Als je zo door blijft leven gaan er hoogstwaarschijnlijk veel zaken zijn waarvan je later spijt gaat krijgen dat je ze nooit gedaan hebt en dan is het te laat. Je leeft nu. Maak er wat van!
pi_134234884
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:21 schreef LesMiserables het volgende:
De meeste mannen willen gewoon geen moeite doen voor online daten en haken dan af omdat 'al die vrouwen zo arrogant zijn' ofzo iets. Je moet goede fotos, leuke profieltekst en goeie 1st berichtjes sturen. Dan rol je ze zo allemaal op.
Dat klopt, maar zoals je zegt het draait vooral om de eyecatcher (lees: de foto's).

Ik heb ook een profiel op Badoo (waar ik niet zo veel mee doe) maar toen ik een foto uploadde in een strak shirt kreeg ik meteen meer views en berichten, ik hoefde zelf niet echt meer iets te doen :')..
Waz met jou!
pi_134234919
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:22 schreef Cue_ het volgende:
Maar complex wat wil je nu van ons horen dan? We kunnen je geen garanties geven.. en al konden we dat wel dan zou je ons toch niet geloven. Dus wat wil je horen.. wat zouden we kunnen zeggen dat je verder komt / anders gaat denken?
"Je kunt gerust verhuizen, de kans dat er iets geks met je gaat gebeuren is heel klein, je hebt dan ook veel meer kans op een relatie, want meiden vinden onafhankelijkheid aantrekkelijk, etc, etc, etc."

Dat zeg maar.

Er is één positieve punt. Ik ben in studententermen stinkend rijk. Ik heb nooit iets met mijn geld gedaan, want, tja, ik had toch al geen sociaal leven enzo.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134234938
Je kunt gerust verhuizen, de kans dat er iets geks met je gaat gebeuren is heel klein, je hebt dan ook veel meer kans op een relatie, want meiden vinden onafhankelijkheid aantrekkelijk, etc, etc, etc.
Ja doei.
  vrijdag 13 december 2013 @ 19:27:52 #284
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134234963
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:26 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

"Je kunt gerust verhuizen, de kans dat er iets geks met je gaat gebeuren is heel klein, je hebt dan ook veel meer kans op een relatie, want meiden vinden onafhankelijkheid aantrekkelijk, etc, etc, etc."

Dat zeg maar.

Er is één positieve punt. Ik ben in studententermen stinkend rijk. Ik heb nooit iets met mijn geld gedaan, want, tja, ik had toch al geen sociaal leven enzo.
'Dat hebben we je al vaak genoeg verteld Complex.. maar telkens kwam je met "dat geloof ik niet, grote kans dat het wel gebreurd, ik heb geen zekerheid"
Terwijl we vaak genoeg zeiden dat het goede stappen voor je zouden zijn.
pi_134234971
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
Je kunt gerust verhuizen, de kans dat er iets geks met je gaat gebeuren is heel klein, je hebt dan ook veel meer kans op een relatie, want meiden vinden onafhankelijkheid aantrekkelijk, etc, etc, etc.
Maar dan moet je wel naar buiten gaan :') :') |:( |:(
Ik zwaai naar dieren.
pi_134234975
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:23 schreef yats het volgende:

[..]

Mijn profiel heb ik indertijd met een vriendin van me samengesteld. Op zich zagen mijn foto's er zeker niet verkeerd uit. En dat zeg ik als iemand die altijd zeer kritisch is over zichzelf en zijn overkomen op foto's. En ja, ik ga regelmatig naar de kroeg. Ik ben gisteren nog uit geweest in een tweetal drukke studentenkroegen.
Oh dat is wel slim, dan heb je iemand die jouw profiel kan beoordelen.

Hoe voel jij je in de kroeg?, hoe gedraag jij je daar?, wat is jouw mindset als je daar naar toe gaat?.
Waz met jou!
pi_134235047
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

'Dat hebben we je al vaak genoeg verteld Complex.. maar telkens kwam je met "dat geloof ik niet, grote kans dat het wel gebreurd, ik heb geen zekerheid"
Terwijl we vaak genoeg zeiden dat het goede stappen voor je zouden zijn.
En dat. Het is een beetje hetzelfde als tegen een huis vol legen muren lullen.
Ja doei.
pi_134235162
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:25 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

De tijd dat je nu in deze zelfde situatie bij je ouders woont en een beetje op fok loopt te jammeren is pas verspilde tijd.

Als het niet lukt om ergens anders te wonen is het helemaal geen verspilde tijd, dan weet je in ieder geval dat dat niet voor je werkt en ben je een ervaring rijker.

Het leven is niet voor eeuwig overigens. Ik ben ongeveer even oud als jij. Om even over mijn problemen te spreken, ik heb kanker gehad en chemo en al die shit. Dat was voor mij een tijd waarin ik veel heb nagedacht over dingen die ik heb gedaan in mijn leven en dingen die ik nog wil doen.

Als je zo door blijft leven gaan er hoogstwaarschijnlijk veel zaken zijn waarvan je later spijt gaat krijgen dat je ze nooit gedaan hebt en dan is het te laat. Je leeft nu. Maak er wat van!
Dit is puur gejammer, maar ik wil het toch kwijt om zaken in het perspectief te zetten. Dat is niet om je problemen te bagatelliseren of om te zeggen dat kanker niet erg is, want dat is het zeker wel.
Maar ik had liever kanker dan mijn stoornissen. Kanker is voor mij maar een klein probleempje. Ik worstel al 10-15 jaar met mijn problemen. Ik werd sinds mijn 4e gepest.

Nu kap ik volledig met jammeren.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134235315
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:32 schreef Comp_Lex het volgende:
Nu kap ik volledig met jammeren.
Dan weet je wat je moet doen ^_^.
pi_134235522
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
Je kunt gerust verhuizen, de kans dat er iets geks met je gaat gebeuren is heel klein, je hebt dan ook veel meer kans op een relatie, want meiden vinden onafhankelijkheid aantrekkelijk, etc, etc, etc.
Zeg je dit om ervoor te zorgen dat ik stop met posten of meen je dit serieus?
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

'Dat hebben we je al vaak genoeg verteld Complex.. maar telkens kwam je met "dat geloof ik niet, grote kans dat het wel gebreurd, ik heb geen zekerheid"
Terwijl we vaak genoeg zeiden dat het goede stappen voor je zouden zijn.
Ok, ik wil wel verhuizen en kijken hoe dat gaat. Ik ga het wel even een jaartje proberen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 13 december 2013 @ 19:41:20 #291
365231 Fera
Fire & Blood
pi_134235620
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Feertje, ben ik te vrouwelijk?
Vind ik niet. Maar ik val niet op heel mannelijk. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 13 december 2013 @ 19:43:54 #292
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134235737
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:28 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Oh dat is wel slim, dan heb je iemand die jouw profiel kan beoordelen.

Hoe voel jij je in de kroeg?, hoe gedraag jij je daar?, wat is jouw mindset als je daar naar toe gaat?.
Ik ga in principe naar de kroeg om lol te hebben, met als tweede motivatie een (kleine) kans om aan het eind van de avond met een vrouw mee naar huis te kunnen. Dat tweede gebeurt echter nooit, dus moet ik het met de lol doen. Ik ben sowieso iemand die veel ouwehoert, dus in de kroeg is dat niet anders. Wel is het zo dat ik me beter voel als ik op zijn minst een of twee mensen in de kroeg al ken, dan kan ik altijd op hen terugvallen als het verder weinig is of er weinig resultaat bij de dames volgt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134235840
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:43 schreef yats het volgende:

[..]

Ik ga in principe naar de kroeg om lol te hebben, met als tweede motivatie een (kleine) kans om aan het eind van de avond met een vrouw mee naar huis te kunnen. Dat tweede gebeurt echter nooit, dus moet ik het met de lol doen. Ik ben sowieso iemand die veel ouwehoert, dus in de kroeg is dat niet anders. Wel is het zo dat ik me beter voel als ik op zijn minst een of twee mensen in de kroeg al ken, dan kan ik altijd op hen terugvallen als het verder weinig is of er weinig resultaat bij de dames volgt.
Denk je niet dat het productiever voor jezelf is als je een realistisch doel stelt. Een paar telefoonnummers regelen. Iemand mee uit te vragen voor een latere dag. Of gewoon goed lopende gesprekken hebben met mensen. Als ik 300x probeer iets te doen en het lukt nooit dan doe ik de 301ste keer echt niet zo erg mijn best als ik zou kunnen.
  vrijdag 13 december 2013 @ 19:51:04 #294
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134236070
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:46 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Denk je niet dat het productiever voor jezelf is als je een realistisch doel stelt. Een paar telefoonnummers regelen. Iemand mee uit te vragen voor een latere dag. Of gewoon goed lopende gesprekken hebben met mensen. Als ik 300x probeer iets te doen en het lukt nooit dan doe ik de 301ste keer echt niet zo erg mijn best als ik zou kunnen.
Zelfs die telefoonnummers regelen is al een hele opgave voor mij, maar het zou me ook zeker tevreden stemmen als me dat lukt. Zoals ik al zei, ik kan prima ouwehoeren, maar dat leidt eigenlijk vrijwel nooit tot meer. Kortom, dates heb ik niet (slechts 1 in een jaar tijd is niet veel) en contacten blijven vrij oppervlakkig. Dat terwijl mijn vrienden maar niet begrijpen waarom het mij niet lukt...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134236194
Maar vraag je om de nummers en krijg je ze niet of krijg je ze wel maar verder niets of vraag je het niet ?
pi_134236328
Dit is mijn laatste post:

Deze samenleving krijgt mij niet meer. Het heeft verzaakt om mij te helpen met mijn problemen. Ik loop al sinds mijn 4e met mijn sociale problemen rond en ik ben pas op mijn 27e gediagnosticeerd met cluster A persoonlijkheidsproblematiek. Het enige wat er nu met mij gebeurd is dat ze zeggen dat het heel vervelend is en ik doe nu een SoVa cursusje.

Dit kan niet. Het is te raar dat ik zolang met mijn problemen heb gezeten. Het moet niet mogelijk zijn dat er mensen zoals ik bestaan. Het is van de gekke dat mensen zoals ik ~33% van hun leven kwijtraken door problemen. Ik wil deze samenleving vervangen met The Venus Project, zodat mensen alleen nog in geschiedenisboekjes kunnen lezen over mijn soort problemen i.p.v. het DSM. Er komt een einde aan de onzin, de gekte, de chaos en de mongoliteit. Er komt een einde aan oorlog, armoede, corruptie en alle andere gekke onzin in deze wereld.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 13 december 2013 @ 19:59:13 #297
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134236434
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:53 schreef LesMiserables het volgende:
Maar vraag je om de nummers en krijg je ze niet of krijg je ze wel maar verder niets of vraag je het niet ?
Ik vraag het meestal niet omdat ik zoals ik zei er tijdens het ouwehoeren vaak vanuit ga dat ze geen interesse in mij heeft. Dus wel interesse om even te kletsen als ofwel een beleefdheid ofwel omdat haar vriendinnen even bezig zijn, maar meer ook niet zeg maar. Om dan niet afgewezen te worden/nee te horen vraag ik het dan als een soort zelfbescherming meestal niet. En ja, ik weet dat dat een domme houding is en het dan sowieso nooit lukt, maar dat is de drempel die ik dus over moet. De drempel om schijt te hebben aan een mogelijke afwijzing...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134236451
Zolang je maar niet denkt dat iemand anders je dwingt om op te geven. Begrijp mij niet verkeerd, tuurlijk is het vervelend als het zo misgaat. Dat betekent alleen niet dat je uiteindelijk de verantwoordelijkheid voor je eigen leven zomaar kunt opgeven. Maar goed, succes met wat je wilt doen of proberen, ik hoop dat je iets vind waarin het lukt te slagen of je beter te voelen.
pi_134236504
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:56 schreef Comp_Lex het volgende:
Dit is mijn laatste post:

Deze samenleving krijgt mij niet meer. Het heeft verzaakt om mij te helpen met mijn problemen. Ik loop al sinds mijn 4e met mijn sociale problemen rond en ik ben pas op mijn 27e gediagnosticeerd met cluster A persoonlijkheidsproblematiek. Het enige wat er nu met mij gebeurd is dat ze zeggen dat het heel vervelend is en ik doe nu een SoVa cursusje.

Dit kan niet. Het is te raar dat ik zolang met mijn problemen heb gezeten. Het moet niet mogelijk zijn dat er mensen zoals ik bestaan. Het is van de gekke dat mensen zoals ik ~33% van hun leven kwijtraken door problemen. Ik wil deze samenleving vervangen met The Venus Project, zodat mensen alleen nog in geschiedenisboekjes kunnen lezen over mijn soort problemen i.p.v. het DSM. Er komt een einde aan de onzin, de gekte, de chaos en de mongoliteit. Er komt een einde aan oorlog, armoede, corruptie en alle andere gekke onzin in deze wereld.
ik vrees dat aan de mongoliteit van de mensheid niks te doen valt ;(
  vrijdag 13 december 2013 @ 20:00:38 #300
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_134236534
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:32 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dit is puur gejammer, maar ik wil het toch kwijt om zaken in het perspectief te zetten. Dat is niet om je problemen te bagatelliseren of om te zeggen dat kanker niet erg is, want dat is het zeker wel.
Maar ik had liever kanker dan mijn stoornissen. Kanker is voor mij maar een klein probleempje. Ik worstel al 10-15 jaar met mijn problemen. Ik werd sinds mijn 4e gepest.

Nu kap ik volledig met jammeren.
Ik had dood kunnen gaan aan kanker, idioot. Net zoals daar zoveel mensen aan dood zijn gegaan en daar dagelijks aan lijden. En dat noem jij een klein probleempje? Jouw probleempjes stellen weinig voor in vergelijking bij mensen die moeten vechten om niet dood te gaan. Wat ben jij een ongelofelijke idioot zeg. Nogal logisch dat je geen vrienden en dergelijke hebt.
pi_134236544
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:59 schreef yats het volgende:

[..]

Ik vraag het meestal niet omdat ik zoals ik zei er tijdens het ouwehoeren vaak vanuit ga dat ze geen interesse in mij heeft. Dus wel interesse om even te kletsen, maar meer ook niet zeg maar. Om dan niet afgewezen te worden/nee te horen vraag ik het dan als een soort zelfbescherming meestal niet. En ja, ik weet dat dat een domme houding is en het dan sowieso nooit lukt, maar dat is de drempel die ik dus over moet. De drempel om schijt te hebben aan een mogelijke afwijzing...
Ken je deze meiden die je versiert al of hebben ze dezelfde vrienden ? Wat denk je precies dat er gebeurt als je afgewezen word ? Vrouwen vinden het super vervelend om mannen af te wijzen en zullen eerder hun nummer geven en dan niet al te enthousiast reageren dan zeggen dat je hun nummer niet krijgt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')