Ik denk dat heel veel mensen stiekem best onzeker zijn en in een leugen voor zichzelf leven...quote:Op donderdag 12 december 2013 00:39 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Denk eerder dat er velen onzeker zijn.
Die gedachte deel ik met je. Al begrijp ik het niet zo, het is allemaal relatief.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel mensen stiekem best onzeker zijn en in een leugen voor zichzelf leven...
Ik ook.quote:
Wachtwoord weer vergeten Bob?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
He Faxie, als ik eerlijk ben kom je op dit moment op mij een tikje gefrustreerd over. Geldt eigenlijk ook voor Kaneel
Dat was ik ook evenquote:Op donderdag 12 december 2013 01:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
He Faxie, als ik eerlijk ben kom je op dit moment op mij een tikje gefrustreerd over. Geldt eigenlijk ook voor Kaneel
Natuurlijk vind jij dat, want jij valt gigantisch buiten de boot en het versieren lukt je totaal niet. Ipv naar je zelf te kijken ga je iets anders de schuld geven. Vleeskeuring bv. Maar weet je wat het geheim is..... Alles staat en valt met je houding en uitstraling en niet om het vlees. En als er iets beneden het punt kansloos zit bij jou zijn het exact die 2 dingen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef Faxie het volgende:
Verder heb ik een hekel aan kroegen, ik vind dat een grote kneuzenkermis en vleeskeuring. Geldt ook voor disco's, feestjes, danscafe's, etc
Exact dit.quote:Op donderdag 12 december 2013 07:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Natuurlijk vind jij dat, want jij valt gigantisch buiten de boot en het versieren lukt je totaal niet. Ipv naar je zelf te kijken ga je iets anders de schuld geven. Vleeskeuring bv. Maar weet je wat het geheim is..... Alles staat en valt met je houding en uitstraling en niet om het vlees. En als er iets beneden het punt kansloos zit bij jou zijn het exact die 2 dingen.
Ga daar nou eens aan werken en er gaat een hele nieuwe wereld voor je open. Gegarandeerd.
1 grote vleeschkeuring, daar wil je als vegetariër toch niet aan meedoen?!?!quote:Op donderdag 12 december 2013 08:28 schreef Cue_ het volgende:
Alle kroegen en cafe's over 1 kam scheren
Gelukkig ben ik geen vegetarierquote:Op donderdag 12 december 2013 08:38 schreef Barbusse het volgende:
1 grote vleeschkeuring, daar wil je als vegetariër toch niet aan meedoen?!?!
dat herken ik wel.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Krijg er gewoon zo een gevoel van dat het niet gewenst is om met elkaar te praten als mensen dat dus ook niet met mij doen.
Ik wel, totdat ik honger krijg.quote:
Maar als die andere mensen dat gevoel ook hebben, heb je dus beiden dat gevoel, terwijl het niet de waarheid is (want eigenlijk willen jullie beiden praten)quote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef kingtoppie het volgende:
Krijg er gewoon zo een gevoel van dat het niet gewenst is om met elkaar te praten als mensen dat dus ook niet met mij doen.
Och in sommige kroegen/dansdingen heb ik dat gevoel wel een beetje. Maar daar doe je vaak net zo hard (onbewust) aan mee. Daarbij kom ik niet voor de keuring, maar voor de lolquote:Op donderdag 12 december 2013 08:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb btw als ik op stap ben gewoon lol rn totaal niet het idee dat ik in n slagerij ben beland.
Die laatste regel is nou net de key.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och in sommige kroegen/dansdingen heb ik dat gevoel wel een beetje. Maar daar doe je vaak net zo hard (onbewust) aan mee. Daarbij kom ik niet voor de keuring, maar voor de lol
ik weet dat het op sommige plaatsen wel gebeurt, maar zo voelt het wmb nooit en dat is waar het om gaatquote:Op donderdag 12 december 2013 08:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och in sommige kroegen/dansdingen heb ik dat gevoel wel een beetje. Maar daar doe je vaak net zo hard (onbewust) aan mee. Daarbij kom ik niet voor de keuring, maar voor de lol
Jawel joh, in iedere kroeg worden alle bezoekers met haken door hun enkelpezen opgehangen voordat ze wat te drinken kunnen bestellen.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb btw als ik op stap ben gewoon lol rn totaal niet het idee dat ik in n slagerij ben beland.
Is dat zo? of jij er een vleeskeuring van maakt voor jezelf ligt aan jezelf, niet aan anderen.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Het ligt er ook aan in wat voor omgeving je bent. Als de meeste mensen er een vleeskeuring van maken, dan word je daar automatisch in meegesleurd.
quote:Op donderdag 12 december 2013 09:31 schreef Cue_ het volgende:
Enige reden waarom men het zo bewust benoemt is enkel doordat men zelf niet door die zelfbenoemde vleeskeuring heen komt
Maar wij slagen uiteraard met een 10 en een griffelquote:Op donderdag 12 december 2013 09:31 schreef Cue_ het volgende:
Enige reden waarom men het zo bewust benoemt is enkel doordat men zelf niet door die zelfbenoemde vleeskeuring heen komt
Jij welquote:Op donderdag 12 december 2013 09:38 schreef Barbusse het volgende:
Maar wij slagen uiteraard met een 10 en een griffel
Gewoon logisch nadenkenquote:
quote:
Dat laatste mag uiteraard, maar het is de grootste onzin om daar ook meteen alles aan op te hangen. Ik doe zelf niet veel aan vleeskeuringen en daarnaast heb ik lage eisen.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Is dat zo? of jij er een vleeskeuring van maakt voor jezelf ligt aan jezelf, niet aan anderen.
Daarnaast, wat is er mis met een vleeskeuring? alsof je je maat niet mag wijzen op t feit dat er links een ontzettend mooie meid staat. Please zeg.
Dat laatste is moeilijk voor veel mensen.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij wel
[..]
Gewoon logisch nadenken
Here we go again. Alles hang jij op aan dat jij vroeger gepest bent. Maar dan ook echt alles. Ik werd vroeger ook gepest hoor. Dt hield acuut op toen ik degene die daarmee voorop stond op zn smoel timmerde.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat laatste mag uiteraard, maar het is de grootste onzin om daar ook meteen alles aan op te hangen. Ik doe zelf niet veel aan vleeskeuringen en daarnaast heb ik lage eisen.
Ik werd vroeger gepest en buitengesloten om onder andere mijn uiterlijk (en soms ging het ook alleen om mijn uiterlijk) dus ik weet heel goed dat anderen ook aan vleeskeuringen doen en dat je daar volledig in meegesleurd kan worden.
Het maakt allemaal niets meer uit joh. Het heeft zijn uitwerking al gehad. Ik ben al volledig schizoïde, schizotypisch en paranoïde. Het zal me niets verbazen als ik over 5 jaar schizofrenisch ben. Ik vertoon daar al kenmerken van.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Here we go again. Alles hang jij op aan dat jij vroeger gepest bent. Maar dan ook echt alles. Ik werd vroeger ook gepest hoor. Dt hield acuut op toen ik degene die daarmee voorop stond op zn smoel timmerde.
Je wordt gepest omdat je niet voor jezelf opkomt. Waar ze je mee pesten maakt niet uit. Het blijft doorgaan door de manier waarop je mee omgaat.
Idd.. Je kan ook zeggen van "het heeft z'n uitwerking gehad, want heb nu dit en dat, maar over 5 jaar is alles anders, want ik ga aan mezelf werken en het komt allemaal goed!!"quote:Op donderdag 12 december 2013 10:08 schreef Barbusse het volgende:
Dat klinkt meer alsof je er bewust naartoe aan het werken bent kerel.
Nee, ik ben er naartoe gewerkt. Ik moest zo worden. Ik heb er niet voor gekozen om zo te zijn. Je kiest niet voor ziektes. Zo werkt dat helemaal niet. Ik loop nu bij een psychiatrische instelling en ik doe nu SoVa. Ze proberen me weer op gang te helpen.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:08 schreef Barbusse het volgende:
Dat klinkt meer alsof je er bewust naartoe aan het werken bent kerel.
Ongelofelijk. Je bent er naartoe gewerkt?quote:Op donderdag 12 december 2013 10:14 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, ik ben er naartoe gewerkt. Ik moest zo worden. Ik heb er niet voor gekozen om zo te zijn. Je kiest niet voor ziektes. Zo werkt dat helemaal niet. Ik loop nu bij een psychiatrische instelling en ik doe nu SoVa. Ze proberen me weer op gang te helpen.
Het kost me allemaal geld joh. Waarom zou ik dit dan voor de lol doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |