abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134180822
Het ligt er ook aan in wat voor omgeving je bent. Als de meeste mensen er een vleeskeuring van maken, dan word je daar automatisch in meegesleurd.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  Moderator donderdag 12 december 2013 @ 09:27:38 #202
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_134181074
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 09:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Het ligt er ook aan in wat voor omgeving je bent. Als de meeste mensen er een vleeskeuring van maken, dan word je daar automatisch in meegesleurd.
Is dat zo? of jij er een vleeskeuring van maakt voor jezelf ligt aan jezelf, niet aan anderen.

Daarnaast, wat is er mis met een vleeskeuring? alsof je je maat niet mag wijzen op t feit dat er links een ontzettend mooie meid staat. Please zeg.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 12 december 2013 @ 09:30:26 #203
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134181119
Waar je ook bent.. op werk, in de kroeg, in de supermarkt.. als er iemand langs je loopt, binnen komt lopen, or whatever.. die check je toch ook even? Misschien in de kroeg wat meer /uitgebreider dan in de supermarkt.
Maar je kijkt en oordeelt altijd wel, bewust of onbewust.
  donderdag 12 december 2013 @ 09:31:17 #204
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134181132
Enige reden waarom men het zo bewust benoemt is enkel doordat men zelf niet door die zelfbenoemde vleeskeuring heen komt :+
  Moderator donderdag 12 december 2013 @ 09:34:19 #205
16180 crew  CoolGuy
pi_134181187
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 09:31 schreef Cue_ het volgende:
Enige reden waarom men het zo bewust benoemt is enkel doordat men zelf niet door die zelfbenoemde vleeskeuring heen komt :+
8-) I like your way of thinking.
pi_134181245
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 09:31 schreef Cue_ het volgende:
Maar wij slagen uiteraard met een 10 en een griffel 8-)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 12 december 2013 @ 09:41:39 #207
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134181325
quote:
14s.gif Op donderdag 12 december 2013 09:38 schreef Barbusse het volgende:

Maar wij slagen uiteraard met een 10 en een griffel 8-)
Jij wel O+
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 09:34 schreef CoolGuy het volgende:
8-) I like your way of thinking.
Gewoon logisch nadenken :)
pi_134181363
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 09:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jij wel O+

:@
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134181382
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 09:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Is dat zo? of jij er een vleeskeuring van maakt voor jezelf ligt aan jezelf, niet aan anderen.

Daarnaast, wat is er mis met een vleeskeuring? alsof je je maat niet mag wijzen op t feit dat er links een ontzettend mooie meid staat. Please zeg.
Dat laatste mag uiteraard, maar het is de grootste onzin om daar ook meteen alles aan op te hangen. Ik doe zelf niet veel aan vleeskeuringen en daarnaast heb ik lage eisen.
Ik werd vroeger gepest en buitengesloten om onder andere mijn uiterlijk (en soms ging het ook alleen om mijn uiterlijk) dus ik weet heel goed dat anderen ook aan vleeskeuringen doen en dat je daar volledig in meegesleurd kan worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Comp_Lex op 12-12-2013 09:50:30 ]
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  Moderator donderdag 12 december 2013 @ 09:52:42 #210
16180 crew  CoolGuy
pi_134181536
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 09:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jij wel O+

[..]

Gewoon logisch nadenken :)
Dat laatste is moeilijk voor veel mensen.
  Moderator donderdag 12 december 2013 @ 09:55:50 #211
16180 crew  CoolGuy
pi_134181589
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 09:45 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat laatste mag uiteraard, maar het is de grootste onzin om daar ook meteen alles aan op te hangen. Ik doe zelf niet veel aan vleeskeuringen en daarnaast heb ik lage eisen.
Ik werd vroeger gepest en buitengesloten om onder andere mijn uiterlijk (en soms ging het ook alleen om mijn uiterlijk) dus ik weet heel goed dat anderen ook aan vleeskeuringen doen en dat je daar volledig in meegesleurd kan worden.
Here we go again. Alles hang jij op aan dat jij vroeger gepest bent. Maar dan ook echt alles. Ik werd vroeger ook gepest hoor. Dt hield acuut op toen ik degene die daarmee voorop stond op zn smoel timmerde.

Je wordt gepest omdat je niet voor jezelf opkomt. Waar ze je mee pesten maakt niet uit. Het blijft doorgaan door de manier waarop je mee omgaat.
pi_134181764
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 09:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Here we go again. Alles hang jij op aan dat jij vroeger gepest bent. Maar dan ook echt alles. Ik werd vroeger ook gepest hoor. Dt hield acuut op toen ik degene die daarmee voorop stond op zn smoel timmerde.

Je wordt gepest omdat je niet voor jezelf opkomt. Waar ze je mee pesten maakt niet uit. Het blijft doorgaan door de manier waarop je mee omgaat.
Het maakt allemaal niets meer uit joh. Het heeft zijn uitwerking al gehad. Ik ben al volledig schizoïde, schizotypisch en paranoïde. Het zal me niets verbazen als ik over 5 jaar schizofrenisch ben. Ik vertoon daar al kenmerken van.
pi_134181833
Dat klinkt meer alsof je er bewust naartoe aan het werken bent kerel.
  donderdag 12 december 2013 @ 10:12:14 #214
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134181903
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:08 schreef Barbusse het volgende:
Idd.. Je kan ook zeggen van "het heeft z'n uitwerking gehad, want heb nu dit en dat, maar over 5 jaar is alles anders, want ik ga aan mezelf werken en het komt allemaal goed!!"
pi_134181958
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:08 schreef Barbusse het volgende:
Nee, ik ben er naartoe gewerkt. Ik moest zo worden. Ik heb er niet voor gekozen om zo te zijn. Je kiest niet voor ziektes. Zo werkt dat helemaal niet. Ik loop nu bij een psychiatrische instelling en ik doe nu SoVa. Ze proberen me weer op gang te helpen.

Het kost me allemaal geld joh. Waarom zou ik dit dan voor de lol doen?
  Moderator donderdag 12 december 2013 @ 10:16:40 #216
16180 crew  CoolGuy
pi_134181993
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:14 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nee, ik ben er naartoe gewerkt. Ik moest zo worden. Ik heb er niet voor gekozen om zo te zijn. Je kiest niet voor ziektes. Zo werkt dat helemaal niet. Ik loop nu bij een psychiatrische instelling en ik doe nu SoVa. Ze proberen me weer op gang te helpen.

Het kost me allemaal geld joh. Waarom zou ik dit dan voor de lol doen?
Ongelofelijk. Je bent er naartoe gewerkt? :') eigen verantwoording nemen kun je echt niet he. Hettligt altijd aan anderen.
  donderdag 12 december 2013 @ 10:17:52 #217
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134182009
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:14 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik moest zo worden
Dan geloof je dus in een god (of iets dergelijks) die alles voorbestemd heeft voor je. En je dus geen eigen wil hebt
pi_134182036
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ongelofelijk. Je bent er naartoe gewerkt? :') eigen verantwoording nemen kun je echt niet he. Hettligt altijd aan anderen.
Ik heb mezelf toch niet gepest grapjas :')
Mijn ziektes zijn volledig mijn eigen en ik gedraag me waarschijnlijk ook op een manier wat eigenlijk helemaal niet goed is voor sociale contacten. Nu komt het probleem: Ik moet me zo gedragen om me goed te voelen. Ik voel me alleen goed wanneer ik me helemaal afsluit van de buitenwereld.
pi_134182038
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Inderdaad :')
  donderdag 12 december 2013 @ 10:20:31 #220
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134182058
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:19 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik voel me alleen goed wanneer ik me helemaal afsluit van de buitenwereld.
Als je je op die manier goed voelt zou je dus ook geen sociale contacten willen hebben. Want dan voel je je dus minder goed.
Waarom dan druk maken over sociale contacten?
pi_134182069
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan geloof je dus in een god (of iets dergelijks) die alles voorbestemd heeft voor je. En je dus geen eigen wil hebt
Ik had vroeger geen eigen wil. Ik werd volledig bestuurd door mijn ouders en andere mensen. Daar kwam ook emotionele chantage bij kijken. "Je doet exact wat ik zeg of ik zorg niet meer voor je!" en dan ben je 10 ofzo.
  donderdag 12 december 2013 @ 10:22:27 #222
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134182099
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:21 schreef Comp_Lex het volgende:

Ik had vroeger geen eigen wil. Ik werd volledig bestuurd door mijn ouders en andere mensen. Daar kwam ook emotionele chantage bij kijken. "Je doet exact wat ik zeg of ik zorg niet meer voor je!" en dan ben je 10 ofzo.
Ik heb het over NU.
pi_134182143
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je je op die manier goed voelt zou je dus ook geen sociale contacten willen hebben. Want dan voel je je dus minder goed.
Waarom dan druk maken over sociale contacten?
Ik zit nog wel met enorme gevoelens van eenzaamheid en ik wil toch graag ergens bij horen. Ik voel me een buitenaards wezen. Vanaf het moment dat die problemen zijn opgelost kan ik weer functioneren.
Mijn behandelaars zien deze grote tweestrijd in mij ook en eerlijk gezegd breekt het me volledig op.
  Moderator donderdag 12 december 2013 @ 10:25:25 #224
16180 crew  CoolGuy
pi_134182152
Ja maar hij leeft in t verleden. ALles wat nu niet goed gaat ligt aan anderen, ook al is dat misschien wel 15 jaar geleden.
pi_134182153
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 07:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Natuurlijk vind jij dat, want jij valt gigantisch buiten de boot en het versieren lukt je totaal niet. Ipv naar je zelf te kijken ga je iets anders de schuld geven. Vleeskeuring bv. Maar weet je wat het geheim is..... Alles staat en valt met je houding en uitstraling en niet om het vlees. En als er iets beneden het punt kansloos zit bij jou zijn het exact die 2 dingen.

Ga daar nou eens aan werken en er gaat een hele nieuwe wereld voor je open. Gegarandeerd.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 08:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Exact dit.
Hoezo exact dit?
Oké, Faxie generaliseert inderdaad bijna alles, zo ook "vrouwen". Maar, het mag ook wél “gewaardeerd” worden dat hij geen toneel wil spelen in naam van "vleeskeuring", Please zeg!
Jezelf zijn en blijven wordt hier vaak vergeten. En neen, ik zeg niet dat men geen actie moet ondernemen in naam van "ik ben nu eenmaal zo" of continu zeuren zonder actie te ondernemen.

En tja, wat uitstraling betreft, er zijn ook wel mensen die zich niet goed voelen in hun vel én toch erin slagen om hun uitstraling te faken (lees: toneel spelen) en omgekeerd. De ene "acteur" is de andere niet. En nogmaals ik ken al zijn verhalen niet, laat staan dat ik zou weten wat hij uitstraalt, maar komaan zeg, het geheel is meer dan de som der delen!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')