Ik niet. Het is alleen om aan te geven dat je het nooit goed kunt doen.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:20 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
En daar hecht jij waarde aan? Tuurlijk moet je voor haar klaar staan op belangrijke momenten. Maar als het vlees aanbrandt of als er een hak afgebroken is van haar dure pumps, dat kun ze gerust zelf oplossen, ze is toch geen kwetsbaar hertje?

Ja, maar vrouwenlogica zit nu eenmaal anders in elkaar. Maar op lange termijn willen alle mannen en vrouwen wél hetzelfde.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Willen jullie eigenlijk wel een leuke relatie?

Zou dat ook de langere relaties verklaren? Kortom, ik moet vanaf nu gewoon vrouwen negeren en pas reageren als ze op mij af stappen?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Je geeft ze veel te veel aandacht.

En daar heeft KT het dus moeilijk mee! Acceptatie e.d.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja maar dat kúnnen ze. Ze doen 't gewoon niet zo vaak, omdat ze 't vaak niet hoeven omdat ze al (aan de lopende band) versierd worden. Daar kun je 't moeilijk mee hebben, maar je kunt dat niet veranderen, dus je kunt je dr aan storen, en je kunt 't accepteren.

Het is belangrijk dat je het in jouw eigen ogen goed doet. Je hoeft er niet altijd voor haar te zijn, zodra ze belt dat jij in de houding springt. Ik zou gek worden als een vrouw dat bij mij zou doen, zoek een leven, om het zo maar te zeggen.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik niet. Het is alleen om aan te geven dat je het nooit goed kunt doen.

Krijg er gewoon zo een gevoel van dat het niet gewenst is om met elkaar te praten als mensen dat dus ook niet met mij doen.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:24 schreef complicate het volgende:
[..]
En daar heeft KT het dus moeilijk mee! Acceptatie e.d.

Vrouwen en logisch gaat vaak niet zo goed samen nee...quote:Op donderdag 12 december 2013 00:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja, maar vrouwenlogica zit nu eenmaal anders in elkaar. Maar op lange termijn willen alle mannen en vrouwen wél hetzelfde.

Pret in bed.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja, maar vrouwenlogica zit nu eenmaal anders in elkaar. Maar op lange termijn willen alle mannen en vrouwen wél hetzelfde.

Jep meeste vrouwen vallen niet op mannen zonder een leven die continu klaar staat voor haar, creeërt veel te veel zelfzekerheid waardoor ze hem vanzelfsprekend neemt, wat dus niet de bedoeling mag zijn.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:25 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Het is belangrijk dat je het in jouw eigen ogen goed doet. Je hoeft er niet altijd voor haar te zijn, zodra ze belt dat jij in de houding springt. Ik zou gek worden als een vrouw dat bij mij zou doen, zoek een leven, om het zo maar te zeggen.

quote:

Neje Faxie, neje.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen en logisch gaat vaak niet zo goed samen nee...

Ik heb het gewoon te vaak meegemaakt. Niet letterlijk zo, maar zoveel voorbeelden dat je geen goed kunt doen. Ze zoeken het maar lekker uit.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:25 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Het is belangrijk dat je het in jouw eigen ogen goed doet. Je hoeft er niet altijd voor haar te zijn, zodra ze belt dat jij in de houding springt. Ik zou gek worden als een vrouw dat bij mij zou doen, zoek een leven, om het zo maar te zeggen.

Dat klopt, maar het is minder ernstig bij mannenquote:Op donderdag 12 december 2013 00:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Neje Faxie, neje.
Mannen en logica ook niet nee....

Amai nee sorry , dan komen we terug naar het onderwerp van individualisme bij jullie in NL. Dat vrouwen zo zijn heeft meer te maken met jullie omgeving e.d.. In andere landen kan het dus wel hoor.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Krijg er gewoon zo een gevoel van dat het niet gewenst is om met elkaar te praten als mensen dat dus ook niet met mij doen.
Wat kaneel zei: De enige die je kunt aanspreken om gewoon te praten zijn oudere mensen.
Klopt naar mijn inziens vaak wel... Die lullen echt veel meer terug.
Generatie voor die stomme babyboomers met hun gezeik, generatie oorlog.

Veel vrouwen hier zijn zelfgeilers en het centrum van de wereldquote:Op donderdag 12 december 2013 00:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Amai nee sorry , dan komen we terug naar het onderwerp van individualisme bij jullie in NL. Dat vrouwen zo zijn heeft meer te maken met jullie omgeving e.d.. In andere landen kan het dus wel hoor.

Omgang met een vrouw is leuk, gewoon om wat te flirten enzo. Ook wanneer er verder niets gebeurd, toch? Er zijn er genoeg, ook een aantal leuke.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon te vaak meegemaakt. Niet letterlijk zo, maar zoveel voorbeelden dat je geen goed kunt doen. Ze zoeken het maar lekker uit.

Allez wat triest segquote:Op donderdag 12 december 2013 00:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Veel vrouwen hier zijn zelfgeilers en het centrum van de wereld

Dan moeten er een aantal eens ernstig in de spiegel kijken.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Veel vrouwen hier zijn zelfgeilers en het centrum van de wereld

Daarom ga ik ook voornamelijk om met vrouwen die niet op mannen vallen.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:33 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Omgang met een vrouw is leuk, gewoon om wat te flirten enzo. Ook wanneer er verder niets gebeurd, toch? Er zijn er genoeg, ook een aantal leuke.
Doe je ding, als een vrouw "mee wil doen" prima, zo niet ook. Als het verder gaat merk je dat gaandeweg vanzelf. Zo niet ook, no harm, je hebt een leuk praatje gemaakt.

Zijn de vrouwen daar nu echt zo? Ik kan mij dat echt moeilijk voorstellen.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga anders maar eens wat profielensites en datingsites af, en bekijk de foto's.
[ afbeelding ]

Veel wel hoorquote:Op donderdag 12 december 2013 00:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Zijn de vrouwen daar nu echt zo? Ik kan mij dat echt moeilijk voorstellen.
Maar als dat zo is, dan snap ik onder andere waarop dit topic deel 143 heeft bereikt.

Die redenatie volg ik niet helemaal. Maar ik ben jou niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook voornamelijk om met vrouwen die niet op mannen vallen.

Oeiquote:

Ach al dat respectloze arrogante gehannes ben ik eigenlijk ook wel zat, maar ''krijg de tifus'' is de juiste gedachtegoed, erover nadenken en er meer van maken dan de conclusie trekken dat ze een respectloos arrogant takke wijf is gaat je niks opleveren.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:39 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Denk eerder dat er velen onzeker zijn.

Je hebt nog niets gevonden in het leven dat moeite waard is. Misschien even nagaan wat je als waardevol acht en wat jouw persoonlijke normen zijn.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
Keb een ingeving.
Ik heb te weinig dingen bereikt die ik echt wilde waarvoor ik moeite heb moeten doen.
Dat heeft ervoor gezorgd dat ik nooit iets heb bereikt wat ik wilde, dat heeft ervoor gezorgd dat ik het genotsgevoel van iets bereiken niet ken, dat heeft ervoor gezorgd dat voor mijn gevoel niks het waard is om voor te strijden (want ik ken dat gevoel van voldoening niet) dat heeft er weer voor gezorgd dat ik een passieve klere lijer ben en extreem ver van mijn gevoel afsta en een passieve donderstraal ben geworden (voor mijn gevoel ook deels, extreme variant van de werkelijkheid dit).
Ik denk ook dat ik onbewust alles wat ik ''wil'' ergens van binnen ook gewoon enorm nihiliseer alsof het allemaal toch niks waard is en niks uitmaakt, alles maar om geen energie te ''verspillen''

quote:Op donderdag 12 december 2013 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach al dat respectloze arrogante gehannes ben ik eigenlijk ook wel zat, maar ''krijg de tifus'' is de juiste gedachtegoed, erover nadenken en er meer van maken dan de conclusie trekken dat ze een respectloos arrogant takke wijf is gaat je niks opleveren.![]()
TIJD OM TE PITTEN /DOEI.

Ik herken het beeld wat je schetst niet echt.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach al dat respectloze arrogante gehannes ben ik eigenlijk ook wel zat, maar ''krijg de tifus'' is de juiste gedachtegoed, erover nadenken en er meer van maken dan de conclusie trekken dat ze een respectloos arrogant takke wijf is gaat je niks opleveren.![]()
TIJD OM TE PITTEN /DOEI.

Ik denk dat heel veel mensen stiekem best onzeker zijn en in een leugen voor zichzelf leven...quote:Op donderdag 12 december 2013 00:39 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Denk eerder dat er velen onzeker zijn.

Die gedachte deel ik met je. Al begrijp ik het niet zo, het is allemaal relatief.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel mensen stiekem best onzeker zijn en in een leugen voor zichzelf leven...

Ik ook.quote:

Wachtwoord weer vergeten Bob?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
He Faxie, als ik eerlijk ben kom je op dit moment op mij een tikje gefrustreerd over. Geldt eigenlijk ook voor Kaneel

Dat was ik ook evenquote:Op donderdag 12 december 2013 01:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
He Faxie, als ik eerlijk ben kom je op dit moment op mij een tikje gefrustreerd over. Geldt eigenlijk ook voor Kaneel

Natuurlijk vind jij dat, want jij valt gigantisch buiten de boot en het versieren lukt je totaal niet. Ipv naar je zelf te kijken ga je iets anders de schuld geven. Vleeskeuring bv. Maar weet je wat het geheim is..... Alles staat en valt met je houding en uitstraling en niet om het vlees. En als er iets beneden het punt kansloos zit bij jou zijn het exact die 2 dingen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef Faxie het volgende:
Verder heb ik een hekel aan kroegen, ik vind dat een grote kneuzenkermis en vleeskeuring. Geldt ook voor disco's, feestjes, danscafe's, etc

Exact dit.quote:Op donderdag 12 december 2013 07:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Natuurlijk vind jij dat, want jij valt gigantisch buiten de boot en het versieren lukt je totaal niet. Ipv naar je zelf te kijken ga je iets anders de schuld geven. Vleeskeuring bv. Maar weet je wat het geheim is..... Alles staat en valt met je houding en uitstraling en niet om het vlees. En als er iets beneden het punt kansloos zit bij jou zijn het exact die 2 dingen.
Ga daar nou eens aan werken en er gaat een hele nieuwe wereld voor je open. Gegarandeerd.

1 grote vleeschkeuring, daar wil je als vegetariër toch niet aan meedoen?!?!quote:Op donderdag 12 december 2013 08:28 schreef Cue_ het volgende:
Alle kroegen en cafe's over 1 kam scheren

Gelukkig ben ik geen vegetarierquote:Op donderdag 12 december 2013 08:38 schreef Barbusse het volgende:
1 grote vleeschkeuring, daar wil je als vegetariër toch niet aan meedoen?!?!

dat herken ik wel.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Krijg er gewoon zo een gevoel van dat het niet gewenst is om met elkaar te praten als mensen dat dus ook niet met mij doen.

Ik wel, totdat ik honger krijg.quote:

Maar als die andere mensen dat gevoel ook hebben, heb je dus beiden dat gevoel, terwijl het niet de waarheid is (want eigenlijk willen jullie beiden praten)quote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef kingtoppie het volgende:

Och in sommige kroegen/dansdingen heb ik dat gevoel wel een beetje. Maar daar doe je vaak net zo hard (onbewust) aan mee. Daarbij kom ik niet voor de keuring, maar voor de lolquote:Op donderdag 12 december 2013 08:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb btw als ik op stap ben gewoon lol rn totaal niet het idee dat ik in n slagerij ben beland.

Die laatste regel is nou net de key.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och in sommige kroegen/dansdingen heb ik dat gevoel wel een beetje. Maar daar doe je vaak net zo hard (onbewust) aan mee. Daarbij kom ik niet voor de keuring, maar voor de lol

ik weet dat het op sommige plaatsen wel gebeurt, maar zo voelt het wmb nooit en dat is waar het om gaatquote:Op donderdag 12 december 2013 08:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och in sommige kroegen/dansdingen heb ik dat gevoel wel een beetje. Maar daar doe je vaak net zo hard (onbewust) aan mee. Daarbij kom ik niet voor de keuring, maar voor de lol

Jawel joh, in iedere kroeg worden alle bezoekers met haken door hun enkelpezen opgehangen voordat ze wat te drinken kunnen bestellen.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb btw als ik op stap ben gewoon lol rn totaal niet het idee dat ik in n slagerij ben beland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |