abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 december 2013 @ 00:22:38 #151
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134177529
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:20 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

En daar hecht jij waarde aan? Tuurlijk moet je voor haar klaar staan op belangrijke momenten. Maar als het vlees aanbrandt of als er een hak afgebroken is van haar dure pumps, dat kun ze gerust zelf oplossen, ze is toch geen kwetsbaar hertje?
Ik niet. Het is alleen om aan te geven dat je het nooit goed kunt doen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_134177539
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Willen jullie eigenlijk wel een leuke relatie? :?
Ja, maar vrouwenlogica zit nu eenmaal anders in elkaar. Maar op lange termijn willen alle mannen en vrouwen wél hetzelfde. O+
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  donderdag 12 december 2013 @ 00:24:37 #153
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134177594
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:21 schreef complicate het volgende:

[..]

Je geeft ze veel te veel aandacht.
Zou dat ook de langere relaties verklaren? Kortom, ik moet vanaf nu gewoon vrouwen negeren en pas reageren als ze op mij af stappen? :?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134177603
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja maar dat kúnnen ze. Ze doen 't gewoon niet zo vaak, omdat ze 't vaak niet hoeven omdat ze al (aan de lopende band) versierd worden. Daar kun je 't moeilijk mee hebben, maar je kunt dat niet veranderen, dus je kunt je dr aan storen, en je kunt 't accepteren.
En daar heeft KT het dus moeilijk mee! Acceptatie e.d.
pi_134177628
quote:
99s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:22 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik niet. Het is alleen om aan te geven dat je het nooit goed kunt doen.
Het is belangrijk dat je het in jouw eigen ogen goed doet. Je hoeft er niet altijd voor haar te zijn, zodra ze belt dat jij in de houding springt. Ik zou gek worden als een vrouw dat bij mij zou doen, zoek een leven, om het zo maar te zeggen. :)
pi_134177655
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:24 schreef complicate het volgende:

[..]

En daar heeft KT het dus moeilijk mee! Acceptatie e.d.
Krijg er gewoon zo een gevoel van dat het niet gewenst is om met elkaar te praten als mensen dat dus ook niet met mij doen.

Wat kaneel zei: De enige die je kunt aanspreken om gewoon te praten zijn oudere mensen.

Klopt naar mijn inziens vaak wel... Die lullen echt veel meer terug.
Generatie voor die stomme babyboomers met hun gezeik, generatie oorlog.
Rustig aan.
pi_134177662
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:22 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja, maar vrouwenlogica zit nu eenmaal anders in elkaar. Maar op lange termijn willen alle mannen en vrouwen wél hetzelfde. O+
Vrouwen en logisch gaat vaak niet zo goed samen nee...
pi_134177665
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:22 schreef complicate het volgende:

[..]

Pret in bed. :Y)
pi_134177673
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:25 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Het is belangrijk dat je het in jouw eigen ogen goed doet. Je hoeft er niet altijd voor haar te zijn, zodra ze belt dat jij in de houding springt. Ik zou gek worden als een vrouw dat bij mij zou doen, zoek een leven, om het zo maar te zeggen. :)
Jep meeste vrouwen vallen niet op mannen zonder een leven die continu klaar staat voor haar, creeërt veel te veel zelfzekerheid waardoor ze hem vanzelfsprekend neemt, wat dus niet de bedoeling mag zijn.
pi_134177690
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Pret in bed. :Y)
:*
pi_134177709
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

Vrouwen en logisch gaat vaak niet zo goed samen nee...
Neje Faxie, neje.
Mannen en logica ook niet nee....
  donderdag 12 december 2013 @ 00:28:28 #162
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134177711
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:25 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik heb het gewoon te vaak meegemaakt. Niet letterlijk zo, maar zoveel voorbeelden dat je geen goed kunt doen. Ze zoeken het maar lekker uit.
pi_134177735
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:28 schreef complicate het volgende:

[..]

Neje Faxie, neje.
Mannen en logica ook niet nee....
Dat klopt, maar het is minder ernstig bij mannen :*
pi_134177764
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Krijg er gewoon zo een gevoel van dat het niet gewenst is om met elkaar te praten als mensen dat dus ook niet met mij doen.

Wat kaneel zei: De enige die je kunt aanspreken om gewoon te praten zijn oudere mensen.

Klopt naar mijn inziens vaak wel... Die lullen echt veel meer terug.
Generatie voor die stomme babyboomers met hun gezeik, generatie oorlog.
Amai nee sorry , dan komen we terug naar het onderwerp van individualisme bij jullie in NL. Dat vrouwen zo zijn heeft meer te maken met jullie omgeving e.d.. In andere landen kan het dus wel hoor.
pi_134177798
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:31 schreef complicate het volgende:

[..]

Amai nee sorry , dan komen we terug naar het onderwerp van individualisme bij jullie in NL. Dat vrouwen zo zijn heeft meer te maken met jullie omgeving e.d.. In andere landen kan het dus wel hoor.
Veel vrouwen hier zijn zelfgeilers en het centrum van de wereld :')
pi_134177799
quote:
99s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:28 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik heb het gewoon te vaak meegemaakt. Niet letterlijk zo, maar zoveel voorbeelden dat je geen goed kunt doen. Ze zoeken het maar lekker uit.
Omgang met een vrouw is leuk, gewoon om wat te flirten enzo. Ook wanneer er verder niets gebeurd, toch? Er zijn er genoeg, ook een aantal leuke. :P

Doe je ding, als een vrouw "mee wil doen" prima, zo niet ook. Als het verder gaat merk je dat gaandeweg vanzelf. Zo niet ook, no harm, je hebt een leuk praatje gemaakt. :)
pi_134177815
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:33 schreef Faxie het volgende:

[..]

Allez wat triest seg :{
pi_134177817
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:33 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dan moeten er een aantal eens ernstig in de spiegel kijken.
pi_134177826
Keb een ingeving.

Ik heb te weinig dingen bereikt die ik echt wilde waarvoor ik moeite heb moeten doen.
Dat heeft ervoor gezorgd dat ik nooit iets heb bereikt wat ik wilde, dat heeft ervoor gezorgd dat ik het genotsgevoel van iets bereiken niet ken, dat heeft ervoor gezorgd dat voor mijn gevoel niks het waard is om voor te strijden (want ik ken dat gevoel van voldoening niet) dat heeft er weer voor gezorgd dat ik een passieve klere lijer ben en extreem ver van mijn gevoel afsta en een passieve donderstraal ben geworden (voor mijn gevoel ook deels, extreme variant van de werkelijkheid dit).

Ik denk ook dat ik onbewust alles wat ik ''wil'' ergens van binnen ook gewoon enorm nihiliseer alsof het allemaal toch niks waard is en niks uitmaakt, alles maar om geen energie te ''verspillen''
Rustig aan.
  donderdag 12 december 2013 @ 00:34:44 #170
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134177827
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:33 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Omgang met een vrouw is leuk, gewoon om wat te flirten enzo. Ook wanneer er verder niets gebeurd, toch? Er zijn er genoeg, ook een aantal leuke. :P

Doe je ding, als een vrouw "mee wil doen" prima, zo niet ook. Als het verder gaat merk je dat gaandeweg vanzelf. Zo niet ook, no harm, je hebt een leuk praatje gemaakt. :)
Daarom ga ik ook voornamelijk om met vrouwen die niet op mannen vallen.
pi_134177854
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:34 schreef complicate het volgende:

[..]

Allez wat triest seg :{
Ga anders maar eens wat profielensites en datingsites af, en bekijk de foto's.

pi_134177878
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ga anders maar eens wat profielensites en datingsites af, en bekijk de foto's.

[ afbeelding ]
Zijn de vrouwen daar nu echt zo? Ik kan mij dat echt moeilijk voorstellen.
Maar als dat zo is, dan snap ik (onder andere) waarom dit topic deel 144 heeft bereikt.
pi_134177884
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:37 schreef complicate het volgende:

[..]

Zijn de vrouwen daar nu echt zo? Ik kan mij dat echt moeilijk voorstellen.
Maar als dat zo is, dan snap ik onder andere waarop dit topic deel 143 heeft bereikt.
Veel wel hoor
pi_134177888
quote:
14s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Daarom ga ik ook voornamelijk om met vrouwen die niet op mannen vallen.
Die redenatie volg ik niet helemaal. Maar ik ben jou niet. :)
pi_134177899
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:38 schreef Faxie het volgende:

[..]

Veel wel hoor
Oei |:(
pi_134177904
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:38 schreef Faxie het volgende:

[..]

Veel wel hoor
Valt reuze mee. Denk eerder dat er velen onzeker zijn.
pi_134177937
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:39 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ach al dat respectloze arrogante gehannes ben ik eigenlijk ook wel zat, maar ''krijg de tifus'' is de juiste gedachtegoed, erover nadenken en er meer van maken dan de conclusie trekken dat ze een respectloos arrogant takke wijf is gaat je niks opleveren. c_/

TIJD OM TE PITTEN /DOEI.
Rustig aan.
pi_134177948
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
Keb een ingeving.

Ik heb te weinig dingen bereikt die ik echt wilde waarvoor ik moeite heb moeten doen.
Dat heeft ervoor gezorgd dat ik nooit iets heb bereikt wat ik wilde, dat heeft ervoor gezorgd dat ik het genotsgevoel van iets bereiken niet ken, dat heeft ervoor gezorgd dat voor mijn gevoel niks het waard is om voor te strijden (want ik ken dat gevoel van voldoening niet) dat heeft er weer voor gezorgd dat ik een passieve klere lijer ben en extreem ver van mijn gevoel afsta en een passieve donderstraal ben geworden (voor mijn gevoel ook deels, extreme variant van de werkelijkheid dit).

Ik denk ook dat ik onbewust alles wat ik ''wil'' ergens van binnen ook gewoon enorm nihiliseer alsof het allemaal toch niks waard is en niks uitmaakt, alles maar om geen energie te ''verspillen''
Je hebt nog niets gevonden in het leven dat moeite waard is. Misschien even nagaan wat je als waardevol acht en wat jouw persoonlijke normen zijn.
pi_134177976
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ach al dat respectloze arrogante gehannes ben ik eigenlijk ook wel zat, maar ''krijg de tifus'' is de juiste gedachtegoed, erover nadenken en er meer van maken dan de conclusie trekken dat ze een respectloos arrogant takke wijf is gaat je niks opleveren. c_/

TIJD OM TE PITTEN /DOEI.
:*
pi_134177981
quote:

[..]

TIJD OM TE PITTEN /DOEI.
Ik herken het beeld wat je schetst niet echt.

Welterusten kerel.
pi_134177989
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:39 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik denk dat heel veel mensen stiekem best onzeker zijn en in een leugen voor zichzelf leven...
pi_134178021
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:43 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik denk dat heel veel mensen stiekem best onzeker zijn en in een leugen voor zichzelf leven...
Die gedachte deel ik met je. Al begrijp ik het niet zo, het is allemaal relatief.
pi_134178029
quote:

[..]

TIJD OM TE PITTEN /DOEI.
Ik ook. :W
(slaapzacht)
  donderdag 12 december 2013 @ 01:38:37 #184
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_134178745
He Faxie, als ik eerlijk ben kom je op dit moment op mij een tikje gefrustreerd over. Geldt eigenlijk ook voor Kaneel :P
  donderdag 12 december 2013 @ 02:25:38 #185
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134179182
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 01:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
He Faxie, als ik eerlijk ben kom je op dit moment op mij een tikje gefrustreerd over. Geldt eigenlijk ook voor Kaneel :P
Wachtwoord weer vergeten Bob?
pi_134179478
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 01:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat was ik ook even :P
  donderdag 12 december 2013 @ 07:57:02 #187
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134180014
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef Faxie het volgende:

Verder heb ik een hekel aan kroegen, ik vind dat een grote kneuzenkermis en vleeskeuring. Geldt ook voor disco's, feestjes, danscafe's, etc

Natuurlijk vind jij dat, want jij valt gigantisch buiten de boot en het versieren lukt je totaal niet. Ipv naar je zelf te kijken ga je iets anders de schuld geven. Vleeskeuring bv. Maar weet je wat het geheim is..... Alles staat en valt met je houding en uitstraling en niet om het vlees. En als er iets beneden het punt kansloos zit bij jou zijn het exact die 2 dingen.

Ga daar nou eens aan werken en er gaat een hele nieuwe wereld voor je open. Gegarandeerd.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 12 december 2013 @ 08:28:12 #188
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134180260
Alle kroegen en cafe's over 1 kam scheren :')
  Moderator donderdag 12 december 2013 @ 08:34:28 #189
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_134180336
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 07:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Natuurlijk vind jij dat, want jij valt gigantisch buiten de boot en het versieren lukt je totaal niet. Ipv naar je zelf te kijken ga je iets anders de schuld geven. Vleeskeuring bv. Maar weet je wat het geheim is..... Alles staat en valt met je houding en uitstraling en niet om het vlees. En als er iets beneden het punt kansloos zit bij jou zijn het exact die 2 dingen.

Ga daar nou eens aan werken en er gaat een hele nieuwe wereld voor je open. Gegarandeerd.
Exact dit.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_134180380
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 08:28 schreef Cue_ het volgende:
Alle kroegen en cafe's over 1 kam scheren :')
1 grote vleeschkeuring, daar wil je als vegetariër toch niet aan meedoen?!?!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 12 december 2013 @ 08:41:19 #191
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134180405
quote:
8s.gif Op donderdag 12 december 2013 08:38 schreef Barbusse het volgende:
1 grote vleeschkeuring, daar wil je als vegetariër toch niet aan meedoen?!?!
Gelukkig ben ik geen vegetarier O+
pi_134180416
quote:

[..]

dat herken ik wel.
Niet als ik vrijgezel en 'op zoek' ben, daar heb ik nooit moeite mee (gehad) ik ben heel open en lul tegen iedereen (en ja, ook als vrouw krijg je weleens te horen: ik ben al bezet! Op de vraag of iemand ergens vaker komt bv. Prima, dan niet. )

Alleen als ik iemand ontmoet en die lijkt me aardig, gewoon, als vriend/kennis (kan man of vrouw zijn btw) durf ik niet te vragen of ze een kop koffie willen komen drinken ofzo.
Ze zitten vast niet op me te wachten, vinden het vast stom dat ik het vraag...

Heb me voorgenomen de komende weken eens af en toe iemand uit te nodigen. Al vind ik dat doodeng. (En het zijn op t moment mannen die ik mag, dat maakt het lastiger, want geen romantische interesse en ze zijn 'bezet' dus geen idee wat hun vrouw ervan vindt...)
compact en kleverig.
pi_134180418
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 08:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik geen vegetarier O+
Ik wel, totdat ik honger krijg.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 12 december 2013 @ 08:44:53 #194
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134180432
quote:
Maar als die andere mensen dat gevoel ook hebben, heb je dus beiden dat gevoel, terwijl het niet de waarheid is (want eigenlijk willen jullie beiden praten)
pi_134180433
Ik heb btw als ik op stap ben gewoon lol rn totaal niet het idee dat ik in n slagerij ben beland.
):O
compact en kleverig.
  Moderator donderdag 12 december 2013 @ 08:45:13 #196
16180 crew  CoolGuy
pi_134180438
Het is wel opvallend natuurlijk dat zo'n beetje plek waar sociale interactie plaats vindt wordt gemeden door hem want dat is allemaal niet goed. Dat heeft niks te maken met vleeskeuring maar alles met dat hij daar niet mee kan omgaan.
  donderdag 12 december 2013 @ 08:45:43 #197
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134180449
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 08:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb btw als ik op stap ben gewoon lol rn totaal niet het idee dat ik in n slagerij ben beland.
Och in sommige kroegen/dansdingen heb ik dat gevoel wel een beetje. Maar daar doe je vaak net zo hard (onbewust) aan mee. Daarbij kom ik niet voor de keuring, maar voor de lol :)
  Moderator donderdag 12 december 2013 @ 08:47:03 #198
16180 crew  CoolGuy
pi_134180460
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 08:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Och in sommige kroegen/dansdingen heb ik dat gevoel wel een beetje. Maar daar doe je vaak net zo hard (onbewust) aan mee. Daarbij kom ik niet voor de keuring, maar voor de lol :)
Die laatste regel is nou net de key. :)
pi_134180491
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 08:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

ik weet dat het op sommige plaatsen wel gebeurt, maar zo voelt het wmb nooit en dat is waar het om gaat ^O^
compact en kleverig.
pi_134180510
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 08:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jawel joh, in iedere kroeg worden alle bezoekers met haken door hun enkelpezen opgehangen voordat ze wat te drinken kunnen bestellen. oO<
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')