abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 december 2013 @ 00:19:56 #145
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134177451
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik heb 3 oudere zussen. _O-

Mannen met oudere zus worden ook echt gemiddeld 1 tot 2 jaar later ontmaagd.
Ik heb drie jongere zussen en ben met 15,8 ontmaagd, klopt jouw theorie dan ook?

Ik bedoelde iets anders met een oude familie, als in een deftige 'oud geld' familie. Jammer alleen dat ik dat geld zelf niet heb en gewoon 40 uur per week moet bikkelen... O-)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134177453
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:17 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat vind ik van jou ook.
Ben het vaak niet met je eens, maar je hebt wel iets.
Denk dat we irl het nog best zouden kunnen vinden onder het genot van een biertje.
Hehe ik vind ook dat KT iets heeft , ook al snap ik hem van tijd niet.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134177457
quote:
99s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je moet een eigen leven hebben, maar tegelijk altijd voor haar klaar staan.
Als je een dag niet kunt, vind je haar niet belangrijk genoeg. Als je altijd kunt, dan ben je saai en heb je geen leven.
En daar hecht jij waarde aan? Tuurlijk moet je voor haar klaar staan op belangrijke momenten. Maar als het vlees aanbrandt of als er een hak afgebroken is van haar dure pumps, dat kun ze gerust zelf oplossen, ze is toch geen kwetsbaar hertje?
pi_134177484
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:18 schreef complicate het volgende:

[..]

Nee wat een "badboy", "bad", maakt, is juist dat hij niet bezig is met een vrouw te snappen en voor haar lief te zijn, en voor sommige vrouwen creeërt dat een soort onzekerheid waardoor zij aangetrokken worden omdat hij niet te veel aandacht aan de vrouw geeft , willen de vrouwen dan juist meer aandacht en dat creëert dus een soort "spanning". Etc. Etc.

Een té lieve jongen is juist te veel bezig met de vrouw veel te veel aandacht te geven, toe te geven op alles wat ze zegt en is in staat om door vuur te gaan voor haar terwijl ze misschien niet de moeite is. Ik bedoel op lange terwijn kan je dat doen, maar in het begin weet je niet of iemand de moeite waard is.
Willen jullie eigenlijk wel een leuke relatie? :?
pi_134177488
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:14 schreef yats het volgende:

[..]

Definieer 'te lief'? Ik denk dat ik soms best een klootzak kan zijn en toch zien de meeste vrouwen die ik ken mij als 'de aardige jongen'. Ze zijn soms ook erg verbaasd als ze van vrienden van me horen wat voor shit in tussen mijn 16e en 18e uithaalde.Zelf ben ik daar niet trots op en dus zal ik daar nooit over beginnen.Maar ten opzichte van vrouwen ben ik denk ik vooral teveel een 'gentleman' mede door mijn opvoeding (ik kom uit een oude familie)...

En nee, niet gevraagd, dat is wat lastig als ze er niet is...
Je geeft ze veel te veel aandacht.
pi_134177507
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:17 schreef Royco1 het volgende:
Dat vind ik van jou ook.
Ben het vaak niet met je eens, maar je hebt wel iets.
Denk dat we irl het nog best zouden kunnen vinden onder het genot van een biertje.
Weet wel zeker..
Zul je nog versteld zijn in hoe anders mijn mind-set in het echt is. :')
Zit maar te malen en te malen op fok altijd, alleen maar na te denken over mezelf blabla.

BLegh, misschien daar maar mee kappen ook -.-
Rustig aan.
  donderdag 12 december 2013 @ 00:22:38 #151
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134177529
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:20 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

En daar hecht jij waarde aan? Tuurlijk moet je voor haar klaar staan op belangrijke momenten. Maar als het vlees aanbrandt of als er een hak afgebroken is van haar dure pumps, dat kun ze gerust zelf oplossen, ze is toch geen kwetsbaar hertje?
Ik niet. Het is alleen om aan te geven dat je het nooit goed kunt doen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_134177539
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Willen jullie eigenlijk wel een leuke relatie? :?
Ja, maar vrouwenlogica zit nu eenmaal anders in elkaar. Maar op lange termijn willen alle mannen en vrouwen wél hetzelfde. O+
  donderdag 12 december 2013 @ 00:24:37 #153
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134177594
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:21 schreef complicate het volgende:

[..]

Je geeft ze veel te veel aandacht.
Zou dat ook de langere relaties verklaren? Kortom, ik moet vanaf nu gewoon vrouwen negeren en pas reageren als ze op mij af stappen? :?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134177603
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja maar dat kúnnen ze. Ze doen 't gewoon niet zo vaak, omdat ze 't vaak niet hoeven omdat ze al (aan de lopende band) versierd worden. Daar kun je 't moeilijk mee hebben, maar je kunt dat niet veranderen, dus je kunt je dr aan storen, en je kunt 't accepteren.
En daar heeft KT het dus moeilijk mee! Acceptatie e.d.
pi_134177628
quote:
99s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:22 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik niet. Het is alleen om aan te geven dat je het nooit goed kunt doen.
Het is belangrijk dat je het in jouw eigen ogen goed doet. Je hoeft er niet altijd voor haar te zijn, zodra ze belt dat jij in de houding springt. Ik zou gek worden als een vrouw dat bij mij zou doen, zoek een leven, om het zo maar te zeggen. :)
pi_134177655
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:24 schreef complicate het volgende:

[..]

En daar heeft KT het dus moeilijk mee! Acceptatie e.d.
Krijg er gewoon zo een gevoel van dat het niet gewenst is om met elkaar te praten als mensen dat dus ook niet met mij doen.

Wat kaneel zei: De enige die je kunt aanspreken om gewoon te praten zijn oudere mensen.

Klopt naar mijn inziens vaak wel... Die lullen echt veel meer terug.
Generatie voor die stomme babyboomers met hun gezeik, generatie oorlog.
Rustig aan.
pi_134177662
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:22 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja, maar vrouwenlogica zit nu eenmaal anders in elkaar. Maar op lange termijn willen alle mannen en vrouwen wél hetzelfde. O+
Vrouwen en logisch gaat vaak niet zo goed samen nee...
pi_134177665
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:22 schreef complicate het volgende:

[..]

Pret in bed. :Y)
pi_134177673
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:25 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Het is belangrijk dat je het in jouw eigen ogen goed doet. Je hoeft er niet altijd voor haar te zijn, zodra ze belt dat jij in de houding springt. Ik zou gek worden als een vrouw dat bij mij zou doen, zoek een leven, om het zo maar te zeggen. :)
Jep meeste vrouwen vallen niet op mannen zonder een leven die continu klaar staat voor haar, creeërt veel te veel zelfzekerheid waardoor ze hem vanzelfsprekend neemt, wat dus niet de bedoeling mag zijn.
pi_134177690
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Pret in bed. :Y)
:*
pi_134177709
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

Vrouwen en logisch gaat vaak niet zo goed samen nee...
Neje Faxie, neje.
Mannen en logica ook niet nee....
  donderdag 12 december 2013 @ 00:28:28 #162
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134177711
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:25 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik heb het gewoon te vaak meegemaakt. Niet letterlijk zo, maar zoveel voorbeelden dat je geen goed kunt doen. Ze zoeken het maar lekker uit.
pi_134177735
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:28 schreef complicate het volgende:

[..]

Neje Faxie, neje.
Mannen en logica ook niet nee....
Dat klopt, maar het is minder ernstig bij mannen :*
pi_134177764
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Krijg er gewoon zo een gevoel van dat het niet gewenst is om met elkaar te praten als mensen dat dus ook niet met mij doen.

Wat kaneel zei: De enige die je kunt aanspreken om gewoon te praten zijn oudere mensen.

Klopt naar mijn inziens vaak wel... Die lullen echt veel meer terug.
Generatie voor die stomme babyboomers met hun gezeik, generatie oorlog.
Amai nee sorry , dan komen we terug naar het onderwerp van individualisme bij jullie in NL. Dat vrouwen zo zijn heeft meer te maken met jullie omgeving e.d.. In andere landen kan het dus wel hoor.
pi_134177798
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:31 schreef complicate het volgende:

[..]

Amai nee sorry , dan komen we terug naar het onderwerp van individualisme bij jullie in NL. Dat vrouwen zo zijn heeft meer te maken met jullie omgeving e.d.. In andere landen kan het dus wel hoor.
Veel vrouwen hier zijn zelfgeilers en het centrum van de wereld :')
pi_134177799
quote:
99s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:28 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik heb het gewoon te vaak meegemaakt. Niet letterlijk zo, maar zoveel voorbeelden dat je geen goed kunt doen. Ze zoeken het maar lekker uit.
Omgang met een vrouw is leuk, gewoon om wat te flirten enzo. Ook wanneer er verder niets gebeurd, toch? Er zijn er genoeg, ook een aantal leuke. :P

Doe je ding, als een vrouw "mee wil doen" prima, zo niet ook. Als het verder gaat merk je dat gaandeweg vanzelf. Zo niet ook, no harm, je hebt een leuk praatje gemaakt. :)
pi_134177815
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:33 schreef Faxie het volgende:

[..]

Allez wat triest seg :{
pi_134177817
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:33 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dan moeten er een aantal eens ernstig in de spiegel kijken.
pi_134177826
Keb een ingeving.

Ik heb te weinig dingen bereikt die ik echt wilde waarvoor ik moeite heb moeten doen.
Dat heeft ervoor gezorgd dat ik nooit iets heb bereikt wat ik wilde, dat heeft ervoor gezorgd dat ik het genotsgevoel van iets bereiken niet ken, dat heeft ervoor gezorgd dat voor mijn gevoel niks het waard is om voor te strijden (want ik ken dat gevoel van voldoening niet) dat heeft er weer voor gezorgd dat ik een passieve klere lijer ben en extreem ver van mijn gevoel afsta en een passieve donderstraal ben geworden (voor mijn gevoel ook deels, extreme variant van de werkelijkheid dit).

Ik denk ook dat ik onbewust alles wat ik ''wil'' ergens van binnen ook gewoon enorm nihiliseer alsof het allemaal toch niks waard is en niks uitmaakt, alles maar om geen energie te ''verspillen''
Rustig aan.
  donderdag 12 december 2013 @ 00:34:44 #170
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134177827
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:33 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Omgang met een vrouw is leuk, gewoon om wat te flirten enzo. Ook wanneer er verder niets gebeurd, toch? Er zijn er genoeg, ook een aantal leuke. :P

Doe je ding, als een vrouw "mee wil doen" prima, zo niet ook. Als het verder gaat merk je dat gaandeweg vanzelf. Zo niet ook, no harm, je hebt een leuk praatje gemaakt. :)
Daarom ga ik ook voornamelijk om met vrouwen die niet op mannen vallen.
pi_134177854
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:34 schreef complicate het volgende:

[..]

Allez wat triest seg :{
Ga anders maar eens wat profielensites en datingsites af, en bekijk de foto's.

pi_134177878
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ga anders maar eens wat profielensites en datingsites af, en bekijk de foto's.

[ afbeelding ]
Zijn de vrouwen daar nu echt zo? Ik kan mij dat echt moeilijk voorstellen.
Maar als dat zo is, dan snap ik (onder andere) waarom dit topic deel 144 heeft bereikt.
pi_134177884
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:37 schreef complicate het volgende:

[..]

Zijn de vrouwen daar nu echt zo? Ik kan mij dat echt moeilijk voorstellen.
Maar als dat zo is, dan snap ik onder andere waarop dit topic deel 143 heeft bereikt.
Veel wel hoor
pi_134177888
quote:
14s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Daarom ga ik ook voornamelijk om met vrouwen die niet op mannen vallen.
Die redenatie volg ik niet helemaal. Maar ik ben jou niet. :)
pi_134177899
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:38 schreef Faxie het volgende:

[..]

Veel wel hoor
Oei |:(
pi_134177904
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:38 schreef Faxie het volgende:

[..]

Veel wel hoor
Valt reuze mee. Denk eerder dat er velen onzeker zijn.
pi_134177937
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:39 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Valt reuze mee. Denk eerder dat er velen onzeker zijn.
Ach al dat respectloze arrogante gehannes ben ik eigenlijk ook wel zat, maar ''krijg de tifus'' is de juiste gedachtegoed, erover nadenken en er meer van maken dan de conclusie trekken dat ze een respectloos arrogant takke wijf is gaat je niks opleveren. c_/

TIJD OM TE PITTEN /DOEI.
Rustig aan.
pi_134177948
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
Keb een ingeving.

Ik heb te weinig dingen bereikt die ik echt wilde waarvoor ik moeite heb moeten doen.
Dat heeft ervoor gezorgd dat ik nooit iets heb bereikt wat ik wilde, dat heeft ervoor gezorgd dat ik het genotsgevoel van iets bereiken niet ken, dat heeft ervoor gezorgd dat voor mijn gevoel niks het waard is om voor te strijden (want ik ken dat gevoel van voldoening niet) dat heeft er weer voor gezorgd dat ik een passieve klere lijer ben en extreem ver van mijn gevoel afsta en een passieve donderstraal ben geworden (voor mijn gevoel ook deels, extreme variant van de werkelijkheid dit).

Ik denk ook dat ik onbewust alles wat ik ''wil'' ergens van binnen ook gewoon enorm nihiliseer alsof het allemaal toch niks waard is en niks uitmaakt, alles maar om geen energie te ''verspillen''
Je hebt nog niets gevonden in het leven dat moeite waard is. Misschien even nagaan wat je als waardevol acht en wat jouw persoonlijke normen zijn.
pi_134177976
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ach al dat respectloze arrogante gehannes ben ik eigenlijk ook wel zat, maar ''krijg de tifus'' is de juiste gedachtegoed, erover nadenken en er meer van maken dan de conclusie trekken dat ze een respectloos arrogant takke wijf is gaat je niks opleveren. c_/

TIJD OM TE PITTEN /DOEI.
:*
pi_134177981
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

TIJD OM TE PITTEN /DOEI.
Ik herken het beeld wat je schetst niet echt.

Welterusten kerel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')