Spannender dan mij? Leugens!!quote:Op donderdag 12 december 2013 00:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja maar dat is wél de vrouwenlogica. Het is nu eenmaal zo. Maar op lange termijn willen meeste vrouwen wel een lieve man. Maar in het begin is een 'bad boy" meer spannend.
En dan daarover gaan huilen bij hun beste vriend.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:03 schreef yats het volgende:
[..]
Om aan het eind van de avond met de grootste klootzak in de kroeg naar huis te gaan die de dag daarna nooit meer belt...
Ik ken jou niet en weet niet in welke mate je lief bent , maar een "bad boy" is lief op een "bad" manier, vandaar dat sommige vrouwen dat spannend vinden.quote:
Dit!quote:Op donderdag 12 december 2013 00:11 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Een bad boy. Ik denk dat vrouwen gewoon iemand willen die voor zichzelf staat. Die haar niet nodig heeft om een leuk leven te hebben.
Vrouwen hebben ons net zo nodig als wij hen. Misschien nog wel meer, om elkaar af te troeven.
Denk jij echt dat ze ons meer nodig hebben?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:11 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Een bad boy. Ik denk dat vrouwen gewoon iemand willen die voor zichzelf staat. Die haar niet nodig heeft om een leuk leven te hebben.
Vrouwen hebben ons net zo nodig als wij hen. Misschien nog wel meer, om elkaar af te troeven.
De meeste "badboys" blijken meestal toch niet zo lief he, op geen enkele manier.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ken jou niet en weet niet in welke mate je lief bent , maar een "bad boy" is lief op een "bad" manier, vandaar dat sommige vrouwen dat spannend vinden.
Nog een geluk dat alle vrouwen niet op dezelfde type mannen vallen hé.
Ik vind jou in ieder geval wel een individu (een persoon met een eigen persoonlijkheid). . Net als Faxie..quote:Op donderdag 12 december 2013 00:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De meeste "badboys" blijken meestal toch niet zo lief he, op geen enkele manier.
En ik ben heel lief natuurlijk, tot op een zekere hoogte.
Je moet een eigen leven hebben, maar tegelijk altijd voor haar klaar staan.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:11 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Nee, KT zou het gewoon enorm waarderen als vrouwen ook initiatief konden nemen om te versieren dan andersom. Daar heeft hij het moeilijk mee volgens mij.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oke. Nou, dat kan I guess. Maar, zelfs al gebeurd dat, dan betekent dat toch nog niet dat je daar verder iets mee moet doen? Ik bedoel, je doet leuk een babbeltje, en als dat t is dan is dat t toch? Het is toch geen probleem als ze uiteindelijk niet met je mee naar huis gaat bij wijze van?
Definieer 'te lief'? Ik denk dat ik soms best een klootzak kan zijn en toch zien de meeste vrouwen die ik ken mij als 'de aardige jongen'. Ze zijn soms ook erg verbaasd als ze van vrienden van me horen wat voor shit in tussen mijn 16e en 18e uithaalde.Zelf ben ik daar niet trots op en dus zal ik daar nooit over beginnen.Maar ten opzichte van vrouwen ben ik denk ik vooral teveel een 'gentleman' mede door mijn opvoeding (ik kom uit een oude familie)...quote:Op donderdag 12 december 2013 00:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Voor mannen die té lief zijn is dat inderdaad een "probleem" in de vrouwenlogica, want dat is niet spannend genoeg voor meeste vrouwen.
p.s. toch gevraagd dan?
Mja maakt het moeilijk voor mij om gewoon te praten met anderen.. Alsof iedereen geen zin heeft in een praatje en alsof alles wat ik zeg tegen iemand van mijn leeftijd het gelijk versieren is....quote:Op donderdag 12 december 2013 00:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee, KT zou het gewoon enorm waarderen als vrouwen ook initiatief konden nemen om te versieren dan andersom. Daar heeft hij het moeilijk mee volgens mij.
Ja maar dat kúnnen ze. Ze doen 't gewoon niet zo vaak, omdat ze 't vaak niet hoeven omdat ze al (aan de lopende band) versierd worden. Daar kun je 't moeilijk mee hebben, maar je kunt dat niet veranderen, dus je kunt je dr aan storen, en je kunt 't accepteren.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee, KT zou het gewoon enorm waarderen als vrouwen ook initiatief konden nemen om te versieren dan andersom. Daar heeft hij het moeilijk mee volgens mij.
Denken dat jij hen meer nodig hebt vind ik een nogal onderdanige gedachte.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
D
[..]
Denk jij echt dat ze ons meer nodig hebben?
Waar merk je dat aan dan?
Ik heb 3 oudere zussen.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:14 schreef yats het volgende:
Definieer 'te lief'? Ik denk dat ik soms best een klootzak kan zijn en toch zien de meeste vrouwen die ik ken mij als 'de aardige jongen'. Ze zijn soms ook erg verbaasd als ze van vrienden van me horen wat voor shit in tussen mijn 16e en 18e uithaalde.Zelf ben ik daar niet trots op en dus zal ik daar nooit over beginnen.Maar ten opzichte van vrouwen ben ik denk ik vooral teveel een 'gentleman' mede door mijn opvoeding (ik kom uit een oude familie)...
En nee, niet gevraagd, dat is wat lastig als ze er niet is...
Dat vind ik van jou ook.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind jou in ieder geval wel een individu (een persoon met een eigen persoonlijkheid). . Net als Faxie..
Ik heb met jullie toch in verschillende topics gezeten en van veel mensen had ik toch een groot meelopers gevoel.
Nee wat een "badboy", "bad", maakt, is juist dat hij niet bezig is met een vrouw te snappen en voor haar lief te zijn, en voor sommige vrouwen creeërt dat een soort onzekerheid waardoor zij aangetrokken worden omdat hij niet te veel aandacht aan de vrouw geeft , willen de vrouwen dan juist meer aandacht en dat creëert dus een soort "spanning". Etc. Etc.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De meeste "badboys" blijken meestal toch niet zo lief he, op geen enkele manier.
En ik ben heel lief natuurlijk, tot op een zekere hoogte.
Dat is misschien wel een onderdanige gedachte? Maar je kunt hem ook andersom zien doordat je ervoor kunt zorgen dat een meisje jou net zo hard wilt als jij haar.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:17 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Denken dat jij hen meer nodig hebt vind ik een nogal onderdanige gedachte.
Hoe ik dat merk? Daar zou ik eens even over na moeten denken, of het überhaupt zo is. Maar ik doelde meer op je instelling, intrinsieke motivatie, hoe je jezelf ziet.
Ik heb drie jongere zussen en ben met 15,8 ontmaagd, klopt jouw theorie dan ook?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb 3 oudere zussen.
Mannen met oudere zus worden ook echt gemiddeld 1 tot 2 jaar later ontmaagd.
Hehe ik vind ook dat KT iets heeft , ook al snap ik hem van tijd niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vind ik van jou ook.
Ben het vaak niet met je eens, maar je hebt wel iets.
Denk dat we irl het nog best zouden kunnen vinden onder het genot van een biertje.
En daar hecht jij waarde aan? Tuurlijk moet je voor haar klaar staan op belangrijke momenten. Maar als het vlees aanbrandt of als er een hak afgebroken is van haar dure pumps, dat kun ze gerust zelf oplossen, ze is toch geen kwetsbaar hertje?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet een eigen leven hebben, maar tegelijk altijd voor haar klaar staan.
Als je een dag niet kunt, vind je haar niet belangrijk genoeg. Als je altijd kunt, dan ben je saai en heb je geen leven.
Willen jullie eigenlijk wel een leuke relatie?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee wat een "badboy", "bad", maakt, is juist dat hij niet bezig is met een vrouw te snappen en voor haar lief te zijn, en voor sommige vrouwen creeërt dat een soort onzekerheid waardoor zij aangetrokken worden omdat hij niet te veel aandacht aan de vrouw geeft , willen de vrouwen dan juist meer aandacht en dat creëert dus een soort "spanning". Etc. Etc.
Een té lieve jongen is juist te veel bezig met de vrouw veel te veel aandacht te geven, toe te geven op alles wat ze zegt en is in staat om door vuur te gaan voor haar terwijl ze misschien niet de moeite is. Ik bedoel op lange terwijn kan je dat doen, maar in het begin weet je niet of iemand de moeite waard is.
Je geeft ze veel te veel aandacht.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:14 schreef yats het volgende:
[..]
Definieer 'te lief'? Ik denk dat ik soms best een klootzak kan zijn en toch zien de meeste vrouwen die ik ken mij als 'de aardige jongen'. Ze zijn soms ook erg verbaasd als ze van vrienden van me horen wat voor shit in tussen mijn 16e en 18e uithaalde.Zelf ben ik daar niet trots op en dus zal ik daar nooit over beginnen.Maar ten opzichte van vrouwen ben ik denk ik vooral teveel een 'gentleman' mede door mijn opvoeding (ik kom uit een oude familie)...
En nee, niet gevraagd, dat is wat lastig als ze er niet is...
Weet wel zeker..quote:Op donderdag 12 december 2013 00:17 schreef Royco1 het volgende:
Dat vind ik van jou ook.
Ben het vaak niet met je eens, maar je hebt wel iets.
Denk dat we irl het nog best zouden kunnen vinden onder het genot van een biertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |