Een eikel die een keertje aardig doet 'is toch wel een lieve jongen eigenlijkquote:Op woensdag 11 december 2013 23:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik persoonlijk een lieve man ben.
Maar heb in het verleden wel dingen gedaan die me een badboy maken. Alleen ben ik helemaal niet trots op die dingen en vertel ik die niet aan iemand.
Maar soms frustreert het dan wel als sommige gasten min of meer opgehemeld worden terwijl die de dingen alleen maar deden onder invloed, terwijl ik bewust die dingen verzwijg omdat ik er niet trots op ben/ me er voor schaam.
Wat dat betreft snap ik faxie volkomen.
Het lijkt soms makkelijker om als een agressieve junk iemand te versieren dan als een aardige gast die daadwerkelijk alles voor iemand over heeft en ze altijd met respect zal behandelen.
Keb nog nooit een een vrouw die onbekend is met een man op die man zien aflopen puur voor het contact.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oke, nou, ik zal je dan iets vertellen he. Ik heb die shit die ik hier lees bij jullie zelf ook gehad. Waarom had ik dat? Omdat ik een handicap heb. Dat houdt in mijn geval in dat ik anders loop, dan (de meesten van) jullie. Dat betekent ook dat dat opvalt. Maar omdat ik daar zelf van baalde, straalde ik dat ook uit.
Maar er is een omslag geweest. Ik weet niet wat dat punt was, ik weet niet wanneer het was, en ik weet niet waarom het was. Ik weet alleen dát het was. I simply stopped caring. Ik kwam er achter dat veel van de dingen die ik in mn hoofd voor waarheid aan had genomen, simpelweg niet waar waren. Daar kwam ik achter door uit mn schulp te kruipen, door het te doen, door op vrienden te bouwen, etc.
Wat blijkt nu? Het grootste probleem was ik zelf, niet die handicap. Sterker nog, die handicap is voor vrouwen vrijwel nooit een issue. En als het wel een issue is, fuck you, je hebt geen idee wat je mist meid. Maar het 'grote geheim' hier is jezelf accepteren. Geen rol spelen, gewoon jezelf zijn. Heb gewoon plezier in het leven. Ik snap wel dat dat een beetje simpel klinkt, maar het is gewoon wél waar.
Waar ik eerst inderdaad dacht 'ah joh, die vrouw gaat nooit voor mij dus laat bij voorbaat al', die vrouwen stappen nu met enige regelmaat op mij af. Ik doe daar niets voor. Ik heb geen trucjes, ik heb geen act, ik ben gewoon mij, en ik ben erg tevreden met mij. Ik kan er niet meer van maken.
Klopt, dat is dus die 'vrouwenlogica'. En op dat vlak snap ik Faxie ook wel, want een vriend van mij maakte het ook continu mee.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik persoonlijk een lieve man ben.
Maar heb in het verleden wel dingen gedaan die me een badboy maken. Alleen ben ik helemaal niet trots op die dingen en vertel ik die niet aan iemand.
Maar soms frustreert het dan wel als sommige gasten min of meer opgehemeld worden terwijl die de dingen alleen maar deden onder invloed, terwijl ik bewust die dingen verzwijg omdat ik er niet trots op ben/ me er voor schaam.
Wat dat betreft snap ik faxie volkomen.
Het lijkt soms makkelijker om als een agressieve junk iemand te versieren dan als een aardige gast die daadwerkelijk alles voor iemand over heeft en ze altijd met respect zal behandelen.
Nice guys krijgen helaas zelden de vrouw. En ja, daar heb ik ervaring mee...quote:Op woensdag 11 december 2013 23:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien ben je echt wel té lief en té eerlijk naar vrouwen toe, maar allez, ik zeg ook niet dat je jezelf aan hen moet aanpassen ofzo.
Wat bedoel je met 'puur voor het contact'? Je bedoeld dat daar een reden achter zat dat ze op me afstappen? Natuurlijk is daar een achterliggende gedachte voor. Dat is toch prima? Ik snap niet wat je punt nu precies is?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb nog nooit een een vrouw die onbekend is met een man op die man zien aflopen puur voor het contact.
Om aan het eind van de avond met de grootste klootzak in de kroeg naar huis te gaan die de dag daarna nooit meer belt...quote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde vrouwen die altijd zeuren dat alle mannen klootzakken zijn en dat ze nooit een lieve man kunnen vinden.
Voor mannen die té lief zijn is dat inderdaad een "probleem" in de vrouwenlogica, want dat is niet spannend genoeg voor meeste vrouwen.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:01 schreef yats het volgende:
[..]
Nice guys krijgen helaas zelden de vrouw. En ja, daar heb ik ervaring mee...![]()
p.s. vandaag geen nummer, ze was er niet...
Het punt is dat ik een vrouw dus bijna nooit vanuit interesse in die specifieke man op die man heb zien afstappen voor een praatje.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'puur voor het contact'? Je bedoeld dat daar een reden achter zat dat ze op me afstappen? Natuurlijk is daar een achterliggende gedachte voor. Dat is toch prima? Ik snap niet wat je punt nu precies is?
Ja maar ik ben ook ik, en ik doe juist dingen die ik leuk vind, zonder mezelf ook maar iets aan te trekken van een ander...quote:Op donderdag 12 december 2013 00:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oke, nou, ik zal je dan iets vertellen he. Ik heb die shit die ik hier lees bij jullie zelf ook gehad. Waarom had ik dat? Omdat ik een handicap heb. Dat houdt in mijn geval in dat ik anders loop, dan (de meesten van) jullie. Dat betekent ook dat dat opvalt. Maar omdat ik daar zelf van baalde, straalde ik dat ook uit.
Maar er is een omslag geweest. Ik weet niet wat dat punt was, ik weet niet wanneer het was, en ik weet niet waarom het was. Ik weet alleen dát het was. I simply stopped caring. Ik kwam er achter dat veel van de dingen die ik in mn hoofd voor waarheid aan had genomen, simpelweg niet waar waren. Daar kwam ik achter door uit mn schulp te kruipen, door het te doen, door op vrienden te bouwen, etc.
Wat blijkt nu? Het grootste probleem was ik zelf, niet die handicap. Sterker nog, die handicap is voor vrouwen vrijwel nooit een issue. En als het wel een issue is, fuck you, je hebt geen idee wat je mist meid. Maar het 'grote geheim' hier is jezelf accepteren. Geen rol spelen, gewoon jezelf zijn. Heb gewoon plezier in het leven. Ik snap wel dat dat een beetje simpel klinkt, maar het is gewoon wél waar.
Waar ik eerst inderdaad dacht 'ah joh, die vrouw gaat nooit voor mij dus laat bij voorbaat al', die vrouwen stappen nu met enige regelmaat op mij af. Ik doe daar niets voor. Ik heb geen trucjes, ik heb geen act, ik ben gewoon mij, en ik ben erg tevreden met mij. Ik kan er niet meer van maken.
Ja en dat frustreert af en toe.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Klopt, dat is dus die 'vrouwenlogica'. En op dat vlak snap ik Faxie ook wel, want een vriend van mij maakte het ook continu mee.
Dat soort dingen jaquote:Op donderdag 12 december 2013 00:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en dat frustreert af en toe.
Gasten die ze dan als een badboy beschouwen, terwijl die gewoon te achterlijk zijn om de shit onopvallend te doen.
En jij word beschouwt als een nice guy, terwijl je dat bewust probeert te zijn omdat je genoeg hebt van al die shit.
Ach die ''lievertjes'' hebben voornamelijk als probleem dat ze geen ballen hebben en niet 100 meisjes aanspreken zoals die klootzak.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Voor mannen die té lief zijn is dat inderdaad een "probleem" in de vrouwenlogica, want dat is niet spannend genoeg voor meeste vrouwen.
p.s. toch gevraagd dan?
Jij hebt nooit meegemaakt dat een vrouw op een man afstapte?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het punt is dat ik een vrouw dus bijna nooit vanuit interesse in die specifieke man op die man heb zien afstappen voor een praatje.
Kheb et denk 2-3x meegemaakt oid, dat ik dacht van ''wow''
Ja het valt mij zo erg op dat ik dat gelijk heel bewust registreer.
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook ik, en ik doe juist dingen die ik leuk vind, zonder mezelf ook maar iets aan te trekken van een ander...
Dat is juist een van de dingen die heel erg veranderd is in de jaren.
En ik gebruik geen trucjes.
Nee echt, zie ik haast nooit. (tenzij ze al kennis gemaakt hebben dan doen ze het opeens wel)quote:Op donderdag 12 december 2013 00:06 schreef CoolGuy het volgende:
Jij hebt nooit meegemaakt dat een vrouw op een man afstapte? Ik krijg drankjes aangeboden van vrouwen. Ik snap wel dat dat een ijsbreker is, maar dat is toch niet zo vreemd? Of ben ik nou gek?
Ja maar dat is wél de vrouwenlogica. Het is nu eenmaal zo. Maar op lange termijn willen meeste vrouwen wel een lieve man. Maar in het begin is een 'bad boy" meer spannend.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en dat frustreert af en toe.
Gasten die ze dan als een badboy beschouwen, terwijl die gewoon te achterlijk zijn om de shit onopvallend te doen.
En jij word beschouwt als een nice guy, terwijl je dat bewust probeert te zijn omdat je genoeg hebt van al die shit.
Oke. Nou, dat kan I guess. Maar, zelfs al gebeurd dat, dan betekent dat toch nog niet dat je daar verder iets mee moet doen? Ik bedoel, je doet leuk een babbeltje, en als dat t is dan is dat t toch? Het is toch geen probleem als ze uiteindelijk niet met je mee naar huis gaat bij wijze van?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee echt, zie ik haast nooit. (tenzij ze al kennis gemaakt hebben dan doen ze het opeens wel)
Spannender dan mij? Leugens!!quote:Op donderdag 12 december 2013 00:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja maar dat is wél de vrouwenlogica. Het is nu eenmaal zo. Maar op lange termijn willen meeste vrouwen wel een lieve man. Maar in het begin is een 'bad boy" meer spannend.
En dan daarover gaan huilen bij hun beste vriend.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:03 schreef yats het volgende:
[..]
Om aan het eind van de avond met de grootste klootzak in de kroeg naar huis te gaan die de dag daarna nooit meer belt...
Ik ken jou niet en weet niet in welke mate je lief bent , maar een "bad boy" is lief op een "bad" manier, vandaar dat sommige vrouwen dat spannend vinden.quote:
Dit!quote:Op donderdag 12 december 2013 00:11 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Een bad boy. Ik denk dat vrouwen gewoon iemand willen die voor zichzelf staat. Die haar niet nodig heeft om een leuk leven te hebben.
Vrouwen hebben ons net zo nodig als wij hen. Misschien nog wel meer, om elkaar af te troeven.
Denk jij echt dat ze ons meer nodig hebben?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:11 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Een bad boy. Ik denk dat vrouwen gewoon iemand willen die voor zichzelf staat. Die haar niet nodig heeft om een leuk leven te hebben.
Vrouwen hebben ons net zo nodig als wij hen. Misschien nog wel meer, om elkaar af te troeven.
De meeste "badboys" blijken meestal toch niet zo lief he, op geen enkele manier.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ken jou niet en weet niet in welke mate je lief bent , maar een "bad boy" is lief op een "bad" manier, vandaar dat sommige vrouwen dat spannend vinden.
Nog een geluk dat alle vrouwen niet op dezelfde type mannen vallen hé.
Ik vind jou in ieder geval wel een individu (een persoon met een eigen persoonlijkheid). . Net als Faxie..quote:Op donderdag 12 december 2013 00:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De meeste "badboys" blijken meestal toch niet zo lief he, op geen enkele manier.
En ik ben heel lief natuurlijk, tot op een zekere hoogte.
Je moet een eigen leven hebben, maar tegelijk altijd voor haar klaar staan.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:11 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Nee, KT zou het gewoon enorm waarderen als vrouwen ook initiatief konden nemen om te versieren dan andersom. Daar heeft hij het moeilijk mee volgens mij.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oke. Nou, dat kan I guess. Maar, zelfs al gebeurd dat, dan betekent dat toch nog niet dat je daar verder iets mee moet doen? Ik bedoel, je doet leuk een babbeltje, en als dat t is dan is dat t toch? Het is toch geen probleem als ze uiteindelijk niet met je mee naar huis gaat bij wijze van?
Definieer 'te lief'? Ik denk dat ik soms best een klootzak kan zijn en toch zien de meeste vrouwen die ik ken mij als 'de aardige jongen'. Ze zijn soms ook erg verbaasd als ze van vrienden van me horen wat voor shit in tussen mijn 16e en 18e uithaalde.Zelf ben ik daar niet trots op en dus zal ik daar nooit over beginnen.Maar ten opzichte van vrouwen ben ik denk ik vooral teveel een 'gentleman' mede door mijn opvoeding (ik kom uit een oude familie)...quote:Op donderdag 12 december 2013 00:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Voor mannen die té lief zijn is dat inderdaad een "probleem" in de vrouwenlogica, want dat is niet spannend genoeg voor meeste vrouwen.
p.s. toch gevraagd dan?
Mja maakt het moeilijk voor mij om gewoon te praten met anderen.. Alsof iedereen geen zin heeft in een praatje en alsof alles wat ik zeg tegen iemand van mijn leeftijd het gelijk versieren is....quote:Op donderdag 12 december 2013 00:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee, KT zou het gewoon enorm waarderen als vrouwen ook initiatief konden nemen om te versieren dan andersom. Daar heeft hij het moeilijk mee volgens mij.
Ja maar dat kúnnen ze. Ze doen 't gewoon niet zo vaak, omdat ze 't vaak niet hoeven omdat ze al (aan de lopende band) versierd worden. Daar kun je 't moeilijk mee hebben, maar je kunt dat niet veranderen, dus je kunt je dr aan storen, en je kunt 't accepteren.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee, KT zou het gewoon enorm waarderen als vrouwen ook initiatief konden nemen om te versieren dan andersom. Daar heeft hij het moeilijk mee volgens mij.
Denken dat jij hen meer nodig hebt vind ik een nogal onderdanige gedachte.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
D
[..]
Denk jij echt dat ze ons meer nodig hebben?
Waar merk je dat aan dan?
Ik heb 3 oudere zussen.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:14 schreef yats het volgende:
Definieer 'te lief'? Ik denk dat ik soms best een klootzak kan zijn en toch zien de meeste vrouwen die ik ken mij als 'de aardige jongen'. Ze zijn soms ook erg verbaasd als ze van vrienden van me horen wat voor shit in tussen mijn 16e en 18e uithaalde.Zelf ben ik daar niet trots op en dus zal ik daar nooit over beginnen.Maar ten opzichte van vrouwen ben ik denk ik vooral teveel een 'gentleman' mede door mijn opvoeding (ik kom uit een oude familie)...
En nee, niet gevraagd, dat is wat lastig als ze er niet is...
Dat vind ik van jou ook.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind jou in ieder geval wel een individu (een persoon met een eigen persoonlijkheid). . Net als Faxie..
Ik heb met jullie toch in verschillende topics gezeten en van veel mensen had ik toch een groot meelopers gevoel.
Nee wat een "badboy", "bad", maakt, is juist dat hij niet bezig is met een vrouw te snappen en voor haar lief te zijn, en voor sommige vrouwen creeërt dat een soort onzekerheid waardoor zij aangetrokken worden omdat hij niet te veel aandacht aan de vrouw geeft , willen de vrouwen dan juist meer aandacht en dat creëert dus een soort "spanning". Etc. Etc.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De meeste "badboys" blijken meestal toch niet zo lief he, op geen enkele manier.
En ik ben heel lief natuurlijk, tot op een zekere hoogte.
Dat is misschien wel een onderdanige gedachte? Maar je kunt hem ook andersom zien doordat je ervoor kunt zorgen dat een meisje jou net zo hard wilt als jij haar.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:17 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Denken dat jij hen meer nodig hebt vind ik een nogal onderdanige gedachte.
Hoe ik dat merk? Daar zou ik eens even over na moeten denken, of het überhaupt zo is. Maar ik doelde meer op je instelling, intrinsieke motivatie, hoe je jezelf ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |