abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134227829
Een conversatie op een date hoort een samen spel te zijn. Je haakt in op elkaars verhalen, vrouwen willen best graag praten en het enige dat je hoeft te doen is hun dat te laten doen. Soms moet je laten merken dat je nog luistert door te knikken of te hummen, een vraag te stellen die relevant is of soms even in te haken op een stuk waar jij ook iets over te vertellen hebt. Bedenk wat onderwerpen waar jij ook echt iets leuks over te vertellen hebt, een sport die je doet of een leuk verhaal dat je hebt meegemaakt.

Als jij als man niet de eerste stap durft te nemen en te laten zien dat je geïnteresseerd bent dan kan je dat niet echt van de vrouw verwachten. Het begin simpel, met je arm tegen haar arm schuren als je ergens loopt, even je hand op haar schouder leggen als je iets zegt, haar hand vastpakken om te kijken wat voor mooie ringen of armband ze toch om heeft. Zodra je fysiek escaleert ga je er al snel achter komen wat ze vind, geeft ze jou ook ineens een plaagstoot of zit ze aan je arm wanneer ze een verhaal vertelt, hoe reageert ze als je haar handen en vingers aanraakt. Het mooie is dat dit allemaal super onschuldig is maar de reactie soms wel boekdelen kan spreken.
pi_134228053
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:58 schreef LesMiserables het volgende:
Een conversatie op een date hoort een samen spel te zijn. Je haakt in op elkaars verhalen, vrouwen willen best graag praten en het enige dat je hoeft te doen is hun dat te laten doen. Soms moet je laten merken dat je nog luistert door te knikken of te hummen, een vraag te stellen die relevant is of soms even in te haken op een stuk waar jij ook iets over te vertellen hebt. Bedenk wat onderwerpen waar jij ook echt iets leuks over te vertellen hebt, een sport die je doet of een leuk verhaal dat je hebt meegemaakt.

Als jij als man niet de eerste stap durft te nemen en te laten zien dat je geïnteresseerd bent dan kan je dat niet echt van de vrouw verwachten. Het begin simpel, met je arm tegen haar arm schuren als je ergens loopt, even je hand op haar schouder leggen als je iets zegt, haar hand vastpakken om te kijken wat voor mooie ringen of armband ze toch om heeft. Zodra je fysiek escaleert ga je er al snel achter komen wat ze vind, geeft ze jou ook ineens een plaagstoot of zit ze aan je arm wanneer ze een verhaal vertelt, hoe reageert ze als je haar handen en vingers aanraakt. Het mooie is dat dit allemaal super onschuldig is maar de reactie soms wel boekdelen kan spreken.
Daar gaan we weer...
pi_134228072
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:58 schreef LesMiserables het volgende:

not this shit again -_-
pi_134228096
Wat doe ik verkeerd, hoe ga je dan ontdekken of ze je leuk vind ? Vragen 'hey vind je me toevallig leuk ?'.
pi_134228107
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Even een vraag aan diegenen die mij al eens of meermalen gemeet hebben:
Kom ik op jullie over als iemand die geen zelfvertrouwen heeft?
Hoe kom ik IRL op jullie over?
Ja, wel een beetje. Maar ik heb je alleen met grotere groepen gezien, dus dat kan schelen. Ik vond je er ook een klein beetje onverzorgd overkomen. Alsin, niet smerig dat ik een rondje om je heen zou lopen, maar het zou gewoon iets netter kunnen.
pi_134228114
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:57 schreef Faxie het volgende:

[..]

Stil, maar niet zonder zelfvertrouwen oid. Meer stil op een relaxte manier.
^O^

Ik heb van mezelf ook niet de indruk dat het een gebrek aan zelfvertrouwen is bij mij.

Meer feedback is overigens nog steeds welkom! :Y
pi_134228192
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, wel een beetje. Maar ik heb je alleen met grotere groepen gezien, dus dat kan schelen. Ik vond je er ook een klein beetje onverzorgd overkomen. Alsin, niet smerig dat ik een rondje om je heen zou lopen, maar het zou gewoon iets netter kunnen.
Mja, een tikkeltje te nonchalant :P

Komt vooral door de truien denk ik :P
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:06:39 #158
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134228211
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

Meer feedback is overigens nog steeds welkom! :Y
Je nicknaam blijf ik vreselijk vinden. Je presenteert je met die naam op fok. Moet je aandacht aan besteden. Over 'Hiergaanwedan' heb ik dagen over gedubd en getwist.
we dan
pi_134228305
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:03 schreef LesMiserables het volgende:
Wat doe ik verkeerd, hoe ga je dan ontdekken of ze je leuk vind ? Vragen 'hey vind je me toevallig leuk ?'.
Gezien de reacties hier en in dat Feedback topic denk ik steeds meer dat dit topic eigenlijk meer een in-crowd kliekje is, waar ze er nieuwelingen die gewoon ontopic zijn er liever niet bij willen hebben.

Ik vind namelijk niet dat je iets verkeerd doet? Maar ik zal het "doel" van dit topic dan wel missen.
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:09:31 #160
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134228311
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:03 schreef LesMiserables het volgende:
Vind het wel oké eigenlijk. Althans sommige zaken kloppen sowieso wel dus ja. Denk dat ze zo reageerden omdat het al wel veel eerder is verteld maar dat het probleem juist is dat ze het niet zo goed durven en kunnen doen. Dat is het probleem. Dus ja dan helpt zulke info al minder, ook al vind ik wel dat je gelijk hebt.
we dan
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:10:17 #161
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134228339
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Even een vraag aan diegenen die mij al eens of meermalen gemeet hebben:
Kom ik op jullie over als iemand die geen zelfvertrouwen heeft?
Hoe kom ik IRL op jullie over?
Je bent wat stil, maar op een andere manier dan Benzin.
Maar je houding is vaak voorovergebogen, beetje in elkaar gezakt.

Dat kan op sommigen overkomen als onzeker. Bewust of onbewust.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_134228352
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

In grotere groepen ben ik niet op m'n best, dan is er als het ware te veel chaos om me heen en ga ik mezelf meer afsluiten. Kan best dat ik dan op iemand anders overkom als iemand die minder zelfverzekerd is, maar voor mijn gevoel is dat niet zo. Er is dan gewoon te veel chaos om me heen.

Kan best zijn dat ik er (voor iemand die heel erg met zijn/haar uiterlijk bezig is) relatief onverzorgd over kan komen. Ik ben nou eenmaal niet het type dat zich elke dag netjes scheert en elke 3 weken keurig naar de kapper gaat etc etc. (en gelukkig maar!).

Ook ben ik geen modekoning kwa kledingstijl, simpelweg omdat het me niet zo kan boeien of ik in de meest hippe kleding rondloop ja of nee (heb ik btw sowieso het geld ook niet voor).
pi_134228359
quote:
4s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:06 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Je nicknaam blijf ik vreselijk vinden. Je presenteert je met die naam op fok. Moet je aandacht aan besteden. Over 'Hiergaanwedan' heb ik dagen over gedubd en getwist.
Dat zal dan wel aan jou liggen, ik zie het probleem niet met z'n nickname.
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:11:17 #164
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134228379
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat zal dan wel aan jou liggen, ik zie het probleem niet met z'n nickname.
Dat was een semi-grapje. Maar jij drinkt ook koffie uit de magnetron? ;(
we dan
pi_134228408
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Dat was een semi-grapje. Maar jij drinkt ook koffie uit de magnetron? ;(
Nee, senseokoffie :P
pi_134228457
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:09 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Gezien de reacties hier en in dat Feedback topic denk ik steeds meer dat dit topic eigenlijk meer een in-crowd kliekje is, waar ze er nieuwelingen die gewoon ontopic zijn er liever niet bij willen hebben.

Ik vind namelijk niet dat je iets verkeerd doet? Maar ik zal het "doel" van dit topic dan wel missen.
Dit zou zo intens zonde zijn, ik heb dankzij een soortgelijk topic mijn succes met vrouwen en zelfvertrouwen immens verbeterd, het enige wat je moet doen is soms durven een risico te nemen. Een risico dat NIETS voorstelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door LesMiserables op 13-12-2013 16:13:34 (hipsterdouchebag.jpg erbij HOPPA) ]
pi_134228493
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

Mja, een tikkeltje te nonchalant :P

Komt vooral door de truien denk ik :P
Zou zomaar kunnen! :P
Ik draag gewoon wat ik lekker vind zitten

Overigens naderen we zo het onderwerp "kledingstijl" wel meer en meer en dat wou ik eigenlijk juist een beetje vermeiden. Ik zou willen dat het meer om mijn karakter zou gaan want mijn issues met versieren staan op zich los van hoe ik me kleed.
quote:
4s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:06 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Mijn nickname heb ik toen uit mijn mouw geschud en is een wat ver gezochte referentie naar humor.
Iemand die er de grap niet van kan inzien...tsja, jammer voor die persoon dan, ik zit er niet mee :P
pi_134228533
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zou willen dat het meer om mijn karakter zou gaan want mijn issues met versieren staan op zich los van hoe ik me kleed.

Nee joh! Onderschat de presentatie van jezelf niet. :)
pi_134228551
Maar jullie cammen met elkaar enzo? Hoe vaak doen jullie dat?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:15:43 #170
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134228560
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

In grotere groepen ben ik niet op m'n best, dan is er als het ware te veel chaos om me heen en ga ik mezelf meer afsluiten. Kan best dat ik dan op iemand anders overkom als iemand die minder zelfverzekerd is, maar voor mijn gevoel is dat niet zo. Er is dan gewoon te veel chaos om me heen.
Wat gebeurd er dan met je? Krijg je dan een overload met informatie en prikkels met als gevolg dar je ze niet meer kan verwerken? En zo ja, is daar dan wat aan te doen?

quote:
Kan best zijn dat ik er (voor iemand die heel erg met zijn/haar uiterlijk bezig is) relatief onverzorgd over kan komen. Ik ben nou eenmaal niet het type dat zich elke dag netjes scheert en elke 3 weken keurig naar de kapper gaat etc etc. (en gelukkig maar!).
Met niet scheren niks mis. Vandaag de dag noemen ze dat zelfs hip. En er zit een verschil tussen een dode cavia en licht verzorgt haar. Klein beetje gel kan al wonderen doen natuurlijk.

quote:
Ook ben ik geen modekoning kwa kledingstijl, simpelweg omdat het me niet zo kan boeien of ik in de meest hippe kleding rondloop ja of nee (heb ik btw sowieso het geld ook niet voor).
Dat vind ik altijd zo een slecht excuus. Voor elk budget is er echt wel fatsoenlijke kleding te vinden.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:16:25 #171
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134228590
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:15 schreef Comp_Lex het volgende:
Maar jullie cammen met elkaar enzo? Hoe vaak doen jullie dat?
Dat hebben we toch minstens wel 1 keer gedaan zo'n jaar of 1,5 jaar geleden ofzo? :P Geen standaard portie zeg maar
we dan
pi_134228615
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:15 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Nee joh! Onderschat de presentatie van jezelf niet. :)
Dat ja :Y

En je hoeft dan niet gelijk superhip te zijn, maar casual is al meer dan zat :)
pi_134228619
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je bent wat stil, maar op een andere manier dan Benzin.
Maar je houding is vaak voorovergebogen, beetje in elkaar gezakt.

Dat kan op sommigen overkomen als onzeker. Bewust of onbewust.
Hmm, kijk, hier kan ik wel wat mee!

Alleen wat er aan te doen? Ik heb het zelf niet door namelijk. Bovendien kan het ook aan de situatie gelegen hebben (drukke kroegen en daaropvolgend vermoeidheid).
In een drukke kroeg denk ik ergens namelijk steeds van "wanneer is deze horror eindelijk voorbij???" gelijktijdig met dat ik het -wel- gezellig vind. Het is dubbel.

Zoals ik al eerder aangaf, ben ik in drukke situaties niet op m'n best :P
pi_134228621
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

Overigens naderen we zo het onderwerp "kledingstijl" wel meer en meer en dat wou ik eigenlijk juist een beetje vermeiden. Ik zou willen dat het meer om mijn karakter zou gaan want mijn issues met versieren staan op zich los van hoe ik me kleed.

Ik snap wat je zegt maar dat is alleen het geval als je je gemiddeld kleed. Als je je onder gemiddeld kleed beïnvloed dat je resultaten dus ook en presteer je onder gemiddeld. Jij wilt toch ook niet een of andere slons ? Eerste indrukken zijn best belangrijk.

edit;
Ik heb zelf vroeger ook een zgn. bochel gehad. Loop vanuit je borst. Hoofd recht omhoog. Schrijf iets op je hand wat je altijd ziet dat je eraan herinnert, zo een routine na al die jaren slecht lopen komt niet vanzelf.
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:17:38 #175
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134228652
Meiden kijken nou eenmaal niet alleen naar karakter maar ook naar de verpakking, intelligentie, geld/baan, sociale status e.d.
we dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')