abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134222623
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:26 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

:D Nee joh. Mannen zijn in mijn ervaring vaak een stuk terughoudender/subtieler als het over seks gaat.
Hoezo? tijdens de versier-fase of in relatie?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134222669
Ja kan me er ook niet helemaal in vinden Seriemoordenaar. In mijn ervaring zullen vrouwen wanneer je nog geen sex met elkaar gehad hebt minder snel zeggen van 'kom x bij mij langs en dan gaan we filmpje kijken' dan mannen dat kunnen. Soms heeft het ook te maken met dat mannen dan denken dat het al binnen is terwijl zij zelf nog de beslissing wilt kunnen nemen zonder dat ze zich al 'vergeven' heeft.
pi_134222689
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:29 schreef complicate het volgende:

[..]

Hoezo? tijdens de versier-fase of in relatie?
Beiden, maar ik bedoelde vooral tijdens de versierfase.
pi_134222767
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:31 schreef LesMiserables het volgende:
Ja kan me er ook niet helemaal in vinden Seriemoordenaar. In mijn ervaring zullen vrouwen wanneer je nog geen sex met elkaar gehad hebt minder snel zeggen van 'kom x bij mij langs en dan gaan we filmpje kijken' dan mannen dat kunnen. Soms heeft het ook te maken met dat mannen dan denken dat het al binnen is terwijl zij zelf nog de beslissing wilt kunnen nemen zonder dat ze zich al 'vergeven' heeft.
Nou ja, ik heb gewoon een aantal keren meegemaakt dat vrouwen echt in your face zeiden hoe en wat. Of dat gewoon deden. Dat het niet mogelijk was het anders te interpreteren.
  vrijdag 13 december 2013 @ 13:34:10 #130
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134222780
Sommige dingen ben ik het mee eens andere dingen niet. Wel ben ik van mening dat je als man elke vrouw kan krijgen als je wil zolang je gewoon jezelf bent, niet gemaakt en eerlijk.

En ja er zullen zat tussen zitten die er niet op in gaan maar die zijn dan gewoon sowieso al niet relatie waardig.
pi_134222874
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:26 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja hoor. Zowel mannen als vrouwen houden van seks.
Doet dat geen pijn?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134222896
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:37 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Doet dat geen pijn?
Seks ?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134222910
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:34 schreef S95Sedan het volgende:
Sommige dingen ben ik het mee eens andere dingen niet. Wel ben ik van mening dat je als man elke vrouw kan krijgen als je wil zolang je gewoon jezelf bent, niet gemaakt en eerlijk.

En ja er zullen zat tussen zitten die er niet op in gaan maar die zijn dan gewoon sowieso al niet relatie waardig.
Kan elke vrouw jou ook krijgen? :P Ik vind het maar een rare gedachtengang dat iedereen bereikbaar zou zijn.
pi_134223023
quote:

Ik heb nog nooit een relatie gehad door mezelf te zijn. Sterker nog, ik moet hard tegen mezelf ingaan en mezelf pijn doen om überhaupt sociale contacten te krijgen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134223034
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:37 schreef complicate het volgende:

[..]

Seks ?
Snoeiharde seks.
  vrijdag 13 december 2013 @ 13:45:40 #136
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134223170
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:38 schreef RunForestRun het volgende:

[..]

Kan elke vrouw jou ook krijgen? :P Ik vind het maar een rare gedachtengang dat iedereen bereikbaar zou zijn.
Ik zie niet in waarom dat niet zo zou zijn.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:41 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een relatie gehad door mezelf te zijn. Sterker nog, ik moet hard tegen mezelf ingaan en mezelf pijn doen om überhaupt sociale contacten te krijgen.
Waarom zou je dat willen doen?

Kijk er is niks mis met dingen veranderen zolang je het maar voor jezelf doet om er zelf beter van te worden.
pi_134223317
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:45 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Er zijn toch zat vrouwen (of mannen) waar je gewoon totaal niet mee matcht. Als je in een totaal andere levensfase zit, totaal andere denkwijze heb, niet lekker mee kan communiceren etc. En daar is niets erg aan want de pool waar je uit kan vissen is groot zat. :)
pi_134223346
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:45 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

[..]

Waarom zou je dat willen doen?

Kijk er is niks mis met dingen veranderen zolang je het maar voor jezelf doet om er zelf beter van te worden.
Omdat ik wel graag sociale contacten wil.
pi_134223700
quote:

Toch nog maar een keertje, dit is niet waar. Als jij zelf een non sociale saaie lul bent dan is het erg lastig om de competitie de baas te worden. Hoe hoger het meisje dat je wilt staat aangeschreven hoe meer mannen haar willen die als 'zichzelf' interessanter zijn dan jij dat bent.

Ben je niet meer jezelf als je promotie maakt op werk ? of van sport verandert ? of een nieuwe vriendin hebt ? of vegetariër wordt ? Jezelf zijn is de meest te pas en onpas gebruikte term die er zo een beetje bestaat in de dating wereld. Wat als jij hetzelfde meisje wilt als je vriend ? Is het dan een kwestie wie zo goed mogelijk zichzelf kan zijn of wie een zo interessant mogelijke partner is ?

Edit;
Ik vond deze post(s), niet om iemand te dissen ofzo maar is typisch gedrag wat versterkt word door 'jezelf zijn';
R&P / Dating(site)-ervaringen #416

[ Bericht 4% gewijzigd door LesMiserables op 13-12-2013 14:24:04 (lol_foutekerel) ]
pi_134226522
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 14:00 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Toch nog maar een keertje, dit is niet waar. Als jij zelf een non sociale saaie lul bent dan is het erg lastig om de competitie de baas te worden. Hoe hoger het meisje dat je wilt staat aangeschreven hoe meer mannen haar willen die als 'zichzelf' interessanter zijn dan jij dat bent.

Ben je niet meer jezelf als je promotie maakt op werk ? of van sport verandert ? of een nieuwe vriendin hebt ? of vegetariër wordt ? Jezelf zijn is de meest te pas en onpas gebruikte term die er zo een beetje bestaat in de dating wereld. Wat als jij hetzelfde meisje wilt als je vriend ? Is het dan een kwestie wie zo goed mogelijk zichzelf kan zijn of wie een zo interessant mogelijke partner is ?

Edit;
Ik vond deze post(s), niet om iemand te dissen ofzo maar is typisch gedrag wat versterkt word door 'jezelf zijn';
R&P / Dating(site)-ervaringen #416
Tsja, ik heb al gemerkt dat mezelf zijn niet echt helemaal gewerkt heeft voor mij :P
Ik zou er eigenlijk nog wat dingen bij moeten leren, maar op de 1 of andere manier ontbreekt mij de juiste motivatie en richting om aan de slag te gaan daarmee.
pi_134226691
Ik zou zeggen, check de DJ bible, lees een of twee artikelen waarvan de titel je aanstaat en kijk of je er wat mee kan. Zij hebben ooit bootcamp weeks geschreven als onderdeel van het programma. Dit escaleert het zelfvertrouwen langzaam maar zeker. Motivatie is voor ieder verschillend, als je het niet echt wilt dan wil je het niet echt ...

Enige reden dat ik dit aanraad is omdat het een van de weinige bronnen is met zoveel informatie op een plek. Ik sta niet achter alles wat er vermeld word maar dat is juist het onderdeel waarin je 'jezelf blijft'. Je kiest wat je aanstaat en laat nog even liggen wat je niet aanstaat. Je moet wel een stap nemen en je kan niet alles negeren, je bent hier met een reden zeg maar....

[ Bericht 36% gewijzigd door LesMiserables op 13-12-2013 15:35:41 ]
  vrijdag 13 december 2013 @ 15:38:12 #142
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134227073
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tsja, ik heb al gemerkt dat mezelf zijn niet echt helemaal gewerkt heeft voor mij :P
Ik zou er eigenlijk nog wat dingen bij moeten leren, maar op de 1 of andere manier ontbreekt mij de juiste motivatie en richting om aan de slag te gaan daarmee.
Je kan niks anders dan jezelf zijn. 'jezelf zijn' is gewoon een term zoals lesmiserables al zei die maar te pas en te onpas gebruikt wordt. Feitelijk slaat het nergens op maar wat ze ermee 'bedoelen' is dat je niet geforceerd moet proberen grapjes te maken bijvoorbeeld als je dat niet kan (de lolbroek uithangen als je serieus bent). Omdat je dan iets doet waar je niet goed in bent en dan eerder een flater slaat.

Het punt is dat iedereen zichzelf is maar niet iedereen slaat even goed aan bij het andere geslacht omdat zijzelf niet zo geweldig zijn wat betreft alles.

Jezelf zijn is voor sommige mensen trouwens (niet voor jou hoor bedoel dat in het algemeen :P ) maar een reden om de stomste dingen te kunnen doen en zeggen en dan dat als excuus hebben. 'ja mag ik niet eens mezelf meer zijn?' Wordt gewoon te vaak misbruikt en is een te lege term in de praktijk.

Beter gewoon zaken proberen te veranderen die niet goed zijn door te oefenen en je wat aan te passen en soms iets tegen je zin in te doen. Die motivatie die jij noemt bijvoorbeeld is bij veel mensen gewoon de angst om geen succes te hebben als ze het wel proberen (al dan niet gebaseerd op het verleden). Maar het gooien op motivatie is dan gemakkelijker want dan is er nog de kans dat als je wel je best deed je wel succes zou hebben, terwijl dat vaak niet zo is. Een beetje zelfbescherming als het ware, zodat er hoop blijft. Maar het zorgt er gewoon voor dat je juist niet verandert en minder snel vooruitgang boekt... (in het algemeen dus, niks bedoel ik specifiek op jou)
we dan
pi_134227087
Even een vraag aan diegenen die mij al eens of meermalen gemeet hebben:
Kom ik op jullie over als iemand die geen zelfvertrouwen heeft?
Hoe kom ik IRL op jullie over?
  vrijdag 13 december 2013 @ 15:39:54 #144
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134227136
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wij gecammed toch toen? Niet irl dus maar close enough en je kwam gewoon normaal over en wel als een persoon met humor en sowieso wel normaal qua zelfverzekerdheid. Mij is toen niks negatiefs opgevallen
we dan
pi_134227250
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Je kan niks anders dan jezelf zijn. 'jezelf zijn' is gewoon een term zoals lesmiserables al zei die maar te pas en te onpas gebruikt wordt. Feitelijk slaat het nergens op maar wat ze ermee 'bedoelen' is dat je niet geforceerd moet proberen grapjes te maken bijvoorbeeld als je dat niet kan (de lolbroek uithangen als je serieus bent). Omdat je dan iets doet waar je niet goed in bent en dan eerder een flater slaat.

Het punt is dat iedereen zichzelf is maar niet iedereen slaat even goed aan bij het andere geslacht omdat zijzelf niet zo geweldig zijn wat betreft alles.

Jezelf zijn is voor sommige mensen trouwens (niet voor jou hoor bedoel dat in het algemeen :P ) maar een reden om de stomste dingen te kunnen doen en zeggen en dan dat als excuus hebben. 'ja mag ik niet eens mezelf meer zijn?' Wordt gewoon te vaak misbruikt en is een te lege term in de praktijk.

Beter gewoon zaken proberen te veranderen die niet goed zijn door te oefenen en je wat aan te passen en soms iets tegen je zin in te doen. Die motivatie die jij noemt bijvoorbeeld is bij veel mensen gewoon de angst om geen succes te hebben als ze het wel proberen (al dan niet gebaseerd op het verleden). Maar het gooien op motivatie is dan gemakkelijker want dan is er nog de kans dat als je wel je best deed je wel succes zou hebben, terwijl dat vaak niet zo is. Een beetje zelfbescherming als het ware, zodat er hoop blijft. Maar het zorgt er gewoon voor dat je juist niet verandert en minder snel vooruitgang boekt... (in het algemeen dus, niks bedoel ik specifiek op jou)
Stel dat ik jouw verhaal even wel op mezelf betrek (want er staan wel een paar nuttige dingen in), bij mij is het niet een kwestie van angst, maar eerder het idee dat ik gewoon niks leer van die situaties (en met die situaties bedoel ik de situaties waarin er versierd -kan- worden).

Ik leer op dit vlak niks omdat elke situatie weer anders is.

Soms liep het wel goed af, maar dat leek meer te liggen in een gunstige samengang van omstandigheden dan aan mijn versierskills.
pi_134227304
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Wij gecammed toch toen? Niet irl dus maar close enough en je kwam gewoon normaal over en wel als een persoon met humor en sowieso wel normaal qua zelfverzekerdheid. Mij is toen niks negatiefs opgevallen
Thanks voor je feedback! Nog meer mensen? (ik weet dat de meesten op dit moment wsl gewoon niet online zijn).
pi_134227320
Begin eens met situaties te beschrijven waar het mis gaat. Waarom lukt het niet ? Op welk moment ? etc.
pi_134227549
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:44 schreef LesMiserables het volgende:
Begin eens met situaties te beschrijven waar het mis gaat. Waarom lukt het niet ? Op welk moment ? etc.
Vaak heb ik gewoonweg niet door dat iemand interesse in me heeft (was vroeger nog erger dan nu, maar dat effect is er nog steeds).
Als er geen gezamelijk onderwerp is om over te praten (zoals wanneer ik een leuke vrouw ontmoet op een verzamelplaats waarbij iedereen een gezamelijke interesse deelt), dan heb ik simpelweg niet veel te melden.
Ik kan heel moeilijk onderscheid maken tussen een vrouw die echt interesse in me heeft en een vrouw die gewoon beleefd naar me toe is (ik zie gewoon niet wanneer een vrouw met me flirt of gewoon beleefd is).
Vaak gaat het ook mis omdat de vrouw in kwestie van mij verwacht dat -ik- de 1e stap neem, wat dus niet gebeurt zolang er geen gespreksonderwerp is (ik ben nou eenmaal niet zo van het "spontaan" aanknopen van een gesprek "zomaar").

Zo zijn er nog wel meer dingen, ik tik wel bij als me meer te binnen schiet.
pi_134227586
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 14:00 schreef LesMiserables het volgende:
saaie lul
Dit ben ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2013 15:53:04 ]
pi_134227799
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Stil, maar niet zonder zelfvertrouwen oid. Meer stil op een relaxte manier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')