Hoezo? tijdens de versier-fase of in relatie?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:26 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]Nee joh. Mannen zijn in mijn ervaring vaak een stuk terughoudender/subtieler als het over seks gaat.
Beiden, maar ik bedoelde vooral tijdens de versierfase.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoezo? tijdens de versier-fase of in relatie?
Nou ja, ik heb gewoon een aantal keren meegemaakt dat vrouwen echt in your face zeiden hoe en wat. Of dat gewoon deden. Dat het niet mogelijk was het anders te interpreteren.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:31 schreef LesMiserables het volgende:
Ja kan me er ook niet helemaal in vinden Seriemoordenaar. In mijn ervaring zullen vrouwen wanneer je nog geen sex met elkaar gehad hebt minder snel zeggen van 'kom x bij mij langs en dan gaan we filmpje kijken' dan mannen dat kunnen. Soms heeft het ook te maken met dat mannen dan denken dat het al binnen is terwijl zij zelf nog de beslissing wilt kunnen nemen zonder dat ze zich al 'vergeven' heeft.
Doet dat geen pijn?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor. Zowel mannen als vrouwen houden van seks.
Seks ?quote:
Kan elke vrouw jou ook krijgen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:34 schreef S95Sedan het volgende:
Sommige dingen ben ik het mee eens andere dingen niet. Wel ben ik van mening dat je als man elke vrouw kan krijgen als je wil zolang je gewoon jezelf bent, niet gemaakt en eerlijk.
En ja er zullen zat tussen zitten die er niet op in gaan maar die zijn dan gewoon sowieso al niet relatie waardig.
Ik heb nog nooit een relatie gehad door mezelf te zijn. Sterker nog, ik moet hard tegen mezelf ingaan en mezelf pijn doen om überhaupt sociale contacten te krijgen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:34 schreef S95Sedan het volgende:
Sommige dingen ben ik het mee eens andere dingen niet. Wel ben ik van mening dat je als man elke vrouw kan krijgen als je wil zolang je gewoon jezelf bent, niet gemaakt en eerlijk.
En ja er zullen zat tussen zitten die er niet op in gaan maar die zijn dan gewoon sowieso al niet relatie waardig.
Snoeiharde seks.quote:
Ik zie niet in waarom dat niet zo zou zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:38 schreef RunForestRun het volgende:
[..]
Kan elke vrouw jou ook krijgen?Ik vind het maar een rare gedachtengang dat iedereen bereikbaar zou zijn.
Waarom zou je dat willen doen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een relatie gehad door mezelf te zijn. Sterker nog, ik moet hard tegen mezelf ingaan en mezelf pijn doen om überhaupt sociale contacten te krijgen.
Er zijn toch zat vrouwen (of mannen) waar je gewoon totaal niet mee matcht. Als je in een totaal andere levensfase zit, totaal andere denkwijze heb, niet lekker mee kan communiceren etc. En daar is niets erg aan want de pool waar je uit kan vissen is groot zat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dat niet zo zou zijn.
Omdat ik wel graag sociale contacten wil.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dat niet zo zou zijn.
[..]
Waarom zou je dat willen doen?
Kijk er is niks mis met dingen veranderen zolang je het maar voor jezelf doet om er zelf beter van te worden.
Toch nog maar een keertje, dit is niet waar. Als jij zelf een non sociale saaie lul bent dan is het erg lastig om de competitie de baas te worden. Hoe hoger het meisje dat je wilt staat aangeschreven hoe meer mannen haar willen die als 'zichzelf' interessanter zijn dan jij dat bent.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:34 schreef S95Sedan het volgende:
Tsja, ik heb al gemerkt dat mezelf zijn niet echt helemaal gewerkt heeft voor mijquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:00 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Toch nog maar een keertje, dit is niet waar. Als jij zelf een non sociale saaie lul bent dan is het erg lastig om de competitie de baas te worden. Hoe hoger het meisje dat je wilt staat aangeschreven hoe meer mannen haar willen die als 'zichzelf' interessanter zijn dan jij dat bent.
Ben je niet meer jezelf als je promotie maakt op werk ? of van sport verandert ? of een nieuwe vriendin hebt ? of vegetariër wordt ? Jezelf zijn is de meest te pas en onpas gebruikte term die er zo een beetje bestaat in de dating wereld. Wat als jij hetzelfde meisje wilt als je vriend ? Is het dan een kwestie wie zo goed mogelijk zichzelf kan zijn of wie een zo interessant mogelijke partner is ?
Edit;
Ik vond deze post(s), niet om iemand te dissen ofzo maar is typisch gedrag wat versterkt word door 'jezelf zijn';
R&P / Dating(site)-ervaringen #416
Je kan niks anders dan jezelf zijn. 'jezelf zijn' is gewoon een term zoals lesmiserables al zei die maar te pas en te onpas gebruikt wordt. Feitelijk slaat het nergens op maar wat ze ermee 'bedoelen' is dat je niet geforceerd moet proberen grapjes te maken bijvoorbeeld als je dat niet kan (de lolbroek uithangen als je serieus bent). Omdat je dan iets doet waar je niet goed in bent en dan eerder een flater slaat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, ik heb al gemerkt dat mezelf zijn niet echt helemaal gewerkt heeft voor mij
Ik zou er eigenlijk nog wat dingen bij moeten leren, maar op de 1 of andere manier ontbreekt mij de juiste motivatie en richting om aan de slag te gaan daarmee.
Wij gecammed toch toen? Niet irl dus maar close enough en je kwam gewoon normaal over en wel als een persoon met humor en sowieso wel normaal qua zelfverzekerdheid. Mij is toen niks negatiefs opgevallenquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Even een vraag aan diegenen die mij al eens of meermalen gemeet hebben:
Kom ik op jullie over als iemand die geen zelfvertrouwen heeft?
Hoe kom ik IRL op jullie over?
Stel dat ik jouw verhaal even wel op mezelf betrek (want er staan wel een paar nuttige dingen in), bij mij is het niet een kwestie van angst, maar eerder het idee dat ik gewoon niks leer van die situaties (en met die situaties bedoel ik de situaties waarin er versierd -kan- worden).quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je kan niks anders dan jezelf zijn. 'jezelf zijn' is gewoon een term zoals lesmiserables al zei die maar te pas en te onpas gebruikt wordt. Feitelijk slaat het nergens op maar wat ze ermee 'bedoelen' is dat je niet geforceerd moet proberen grapjes te maken bijvoorbeeld als je dat niet kan (de lolbroek uithangen als je serieus bent). Omdat je dan iets doet waar je niet goed in bent en dan eerder een flater slaat.
Het punt is dat iedereen zichzelf is maar niet iedereen slaat even goed aan bij het andere geslacht omdat zijzelf niet zo geweldig zijn wat betreft alles.
Jezelf zijn is voor sommige mensen trouwens (niet voor jou hoor bedoel dat in het algemeen) maar een reden om de stomste dingen te kunnen doen en zeggen en dan dat als excuus hebben. 'ja mag ik niet eens mezelf meer zijn?' Wordt gewoon te vaak misbruikt en is een te lege term in de praktijk.
Beter gewoon zaken proberen te veranderen die niet goed zijn door te oefenen en je wat aan te passen en soms iets tegen je zin in te doen. Die motivatie die jij noemt bijvoorbeeld is bij veel mensen gewoon de angst om geen succes te hebben als ze het wel proberen (al dan niet gebaseerd op het verleden). Maar het gooien op motivatie is dan gemakkelijker want dan is er nog de kans dat als je wel je best deed je wel succes zou hebben, terwijl dat vaak niet zo is. Een beetje zelfbescherming als het ware, zodat er hoop blijft. Maar het zorgt er gewoon voor dat je juist niet verandert en minder snel vooruitgang boekt... (in het algemeen dus, niks bedoel ik specifiek op jou)
Thanks voor je feedback! Nog meer mensen? (ik weet dat de meesten op dit moment wsl gewoon niet online zijn).quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wij gecammed toch toen? Niet irl dus maar close enough en je kwam gewoon normaal over en wel als een persoon met humor en sowieso wel normaal qua zelfverzekerdheid. Mij is toen niks negatiefs opgevallen
Vaak heb ik gewoonweg niet door dat iemand interesse in me heeft (was vroeger nog erger dan nu, maar dat effect is er nog steeds).quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:44 schreef LesMiserables het volgende:
Begin eens met situaties te beschrijven waar het mis gaat. Waarom lukt het niet ? Op welk moment ? etc.
Stil, maar niet zonder zelfvertrouwen oid. Meer stil op een relaxte manier.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Even een vraag aan diegenen die mij al eens of meermalen gemeet hebben:
Kom ik op jullie over als iemand die geen zelfvertrouwen heeft?
Hoe kom ik IRL op jullie over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |