Is je wastafel al lekvrij?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
Ja. Sorry. We gaan maar weer eens kijken hoe of wat. Eerst eens zien of m'n wastafel eindelijk eens niet meer lekt.
Don't call us, we call you.
Van iemand die niet helemaal 100 is kan ik dit wel hebben hoor. En dat laatste is nu wel duidelijker dan ooit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
Zo. vuurvliegvrijtopic. Dus ook gewoon niet meer over hebben. Game on.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:05 schreef rhubarbje het volgende:
Nou zeg, ik dacht 'laat ik eens bij de mannen op paiq kijken'
Ik praat met 2 nu en ze zijn allebei leugenachtige honden die sex willen terwijl hun vriendin/vrouw van niks weet
gezellig dat paiq
nou ik gok dat die hele inschrijving op paiq niet zo veel met mij te doen had dus dat de intentie om vreemd te gaan er toch wel wasquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon een verpletterende indruk gemaakt.
Dat zijn toch juist de interessante types?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:05 schreef rhubarbje het volgende:
Nou zeg, ik dacht 'laat ik eens bij de mannen op paiq kijken'
Ik praat met 2 nu en ze zijn allebei leugenachtige honden die sex willen terwijl hun vriendin/vrouw van niks weet
gezellig dat paiq
Mannen denken ook maar aan 1 dingquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik gok dat die hele inschrijving op paiq niet zo veel met mij te doen had dus dat de intentie om vreemd te gaan er toch wel was
Tegen de betreffende vrouw/vriendin zeggen: "Neukt hij jou ook zo slecht?"quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zijn toch juist de interessante types?
je mag ze hebben als je wil hoor faxiequote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oh god, not this shit again.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe ze het brengenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar ze willen jouquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je mag ze hebben als je wil hoor faxie
Jaja 't is al goedquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe ze het brengen
Oh verder: FAXIE![]()
![]()
Sorryquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jaja 't is al goed
Als je schijt noem je het faxen huhuhuhu
Ja, mijn gelijk. Graag gedaan.quote:
Whehe ik dacht er net nog aan ja.....toen ik de posts van Motorbloempje las. Jij bent er nog gelukkigquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, mijn gelijk. Graag gedaan.
ja maar die verdienen ze niet als ze leugenachtige honden zijnquote:
Wel kort dag om dat nog te veranderen. Gewoon op wagen en de volgende keer anders doen. Wel verslag doen héquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:21 schreef schermafbeelding het volgende:
Heb vrijdag een date en we gaan uit eten, maar eigenlijk bedenk ik me nu dat we beter gewoon wat kunnen gaan drinken. Het lijkt me niet goed om een uur tegenover elkaar te zitten omdat dat misschien van die geforceerde situaties oplevert.
Hoe kan ik dit nog tactisch veranderen?
He bahquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar die verdienen ze niet als ze leugenachtige honden zijn
en als ze zo graag willen neuken kan dat ook in jouw poepert
Shit happens.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar die verdienen ze niet als ze leugenachtige honden zijn
en als ze zo graag willen neuken kan dat ook in jouw poepert
Kan inderdaad ongemakkelijke stiltes opleveren, maar dan heb je toch al niet zo'n klik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:21 schreef schermafbeelding het volgende:
Heb vrijdag een date en we gaan uit eten, maar eigenlijk bedenk ik me nu dat we beter gewoon wat kunnen gaan drinken. Het lijkt me niet goed om een uur tegenover elkaar te zitten omdat dat misschien van die geforceerde situaties oplevert.
Hoe kan ik dit nog tactisch veranderen?
Nee, naïef.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:28 schreef rhubarbje het volgende:
Is het niet een optie om er vanuit te gaan dat die date gewoon goed gaat en gewoon je best te doen om dat waar te maken?
ik ben nog nooit op een date geweest waarbij dat niet luktequote:
zoek een restaurant waar je naast elkaar zit?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:30 schreef schermafbeelding het volgende:
Ja maar ik voel me meer op m'n gemak als we b.v. gezellig naast elkaar zitten te drinken en wat slap lullen ipv elkaar telkens aan te moeten kijken. (ja klein nadeeltje van mij)
Het lijkt een superdate, dus wil het niet verprutsen door me niet op mn gemakt te voelen.
Inderdaad, gewoon 90 graden, de één aan de zijkant van het tafeltje. Dan kun je ook nog een beetje om je heen kijken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zoek een restaurant waar je naast elkaar zit?
met een informele sfeer?
Gedaan, maar dat is lastiger dan ik verwacht had. ALLES zit tegenover elkaar :Squote:Op dinsdag 10 december 2013 22:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zoek een restaurant waar je naast elkaar zit?
met een informele sfeer?
Maak je van te voren niet te druk, zij kan ook verlegen zijn of nerveus toch? Is het je eerste date via internet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:30 schreef schermafbeelding het volgende:
Ja maar ik voel me meer op m'n gemak als we b.v. gezellig naast elkaar zitten te drinken en wat slap lullen ipv elkaar telkens aan te moeten kijken. (ja klein nadeeltje van mij)
Het lijkt een superdate, dus wil het niet verprutsen door me niet op mn gemakt te voelen.
Wel de eerste waarbij ik denk, dit zou wel een hele leuke kunnen zijn. Ze heeft alles wat ik leuk vind, zo leuk dat ik betwijfel ik wel goed genoeg voor haar benquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maak je van te voren niet te druk, zij kan ook verlegen zijn of nerveus toch? Is het je eerste date via internet?
daar is toch wel een mouw aan te passen als je dat echt perse wil?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:35 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Gedaan, maar dat is lastiger dan ik verwacht had. ALLES zit tegenover elkaar :S
he, zo moet je al niet beginnenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:38 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Wel de eerste waarbij ik denk, dit zou wel een hele leuke kunnen zijn. Ze heeft alles wat ik leuk vind, zo leuk dat ik betwijfel ik wel goed genoeg voor haar ben
Ja klopt, maar vind het ook zowat om dat van te voren te vragen aan de restaurantmedewerker... En als ik dat niet doe moet het maar net uitkomen. Zal nog even goed zoeken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar is toch wel een mouw aan te passen als je dat echt perse wil?
een tafel waarbij je de stoel aan de zijkant kunt zetten
een tafel van 4 waarbij je niet recht tegen over haar gaat zitten
etc
Nou dat begint al lekker. Dan doe je maar alsof hoor, niet zo aan jezelf twijfelen. Je kan niet alles in de hand houden en anders drink je gewoon een biertje van te voren als dat helpt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:38 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Wel de eerste waarbij ik denk, dit zou wel een hele leuke kunnen zijn. Ze heeft alles wat ik leuk vind, zo leuk dat ik betwijfel ik wel goed genoeg voor haar ben
Ja dat weet ik ook eigenlijk wel, maar ik kan niet stoppen met denken over haar, terwijl ik haar nog niet eens heb gezien in het echt. Echt belachelijk wat dat met mn gedachte kan doen. Daardoor hebben we ook fanatiek gesmst. Eigenlijk veel te veel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he, zo moet je al niet beginnen
ze wil toch met je op date? dat doet ze niet als ze er niet op de een of andere manier wat in ziet natuurlijk
Of een hele fles wijn zoals mijn laatste datequote:Op dinsdag 10 december 2013 22:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou dat begint al lekker. Dan doe je maar alsof hoor, niet zo aan jezelf twijfelen. Je kan niet alles in de hand houden en anders drink je gewoon een biertje van te voren als dat helpt.
tja je kunt jezelf gek maken met piekeren of het gewoon even regelenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:40 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Ja klopt, maar vind het ook zowat om dat van te voren te vragen aan de restaurantmedewerker... En als ik dat niet doe moet het maar net uitkomen. Zal nog even goed zoeken.
Dankjewelquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou dat begint al lekker. Dan doe je maar alsof hoor, niet zo aan jezelf twijfelen. Je kan niet alles in de hand houden en anders drink je gewoon een biertje van te voren als dat helpt.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:44 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Dankjewelik wil het perfect laten verlopen en zal er alles aan doen. Dat is nou vaak net het probleem. Teveel mee bezig. Daten is met stip het meest ingewikkelde wat ik in m'n leven gedaan heb
Juist als je je van te voren druk maakt en het allemaal perfect wil doen ben je straks morgen helemaal niet met de date zelf bezig. Gewoon je richten op haar, is ze net zo leuk in het echt dan vindt ze dat vast niet zo erg. Maak het een beetje gezellig en probeer niet teveel na- of vooruit te denken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:44 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Dankjewelik wil het perfect laten verlopen en zal er alles aan doen. Dat is nou vaak net het probleem. Teveel mee bezig. Daten is met stip het meest ingewikkelde wat ik in m'n leven gedaan heb
perfect lijkt me toch niet haalbaarquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:44 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Ho! Da's niet waar. Je moet het alleen niet allemaal weggeven voor je wat duidelijker hebt waar het heengaat. Dat is wat anders dan de foute kerel uithangen of het deurmatje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef schermafbeelding het volgende:
Dank voor jullie reacties![]()
Als ik zo wat tips op internet lees, kun je maar het beste een foute kerel zijn, die slecht of laat reageert op smsjes, die kort en non challant is en die zo weinig mogelijk info over zichzelf geeft. Ik vind het moeilijk omdat ik niet zo'n "foute" gast ben vind ik. Ik ben echt geinteresseerd en wil het liefst alles vragen en uitleggen en gewoon lief zijn. Maar vrouwen lijken daar op af te knappen, als ik dat zo lees allemaal. Ingewikkelde wezens, die vrouwen
Ehhh.. nee dat heb je dan fout begrepen...quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef schermafbeelding het volgende:
Als ik zo wat tips op internet lees, kun je maar het beste een foute kerel zijn, die slecht of laat reageert op smsjes, die kort en non challant is en die zo weinig mogelijk info over zichzelf geeft. Ik vind het moeilijk omdat ik niet zo'n "foute" gast ben vind ik. Ik ben echt geinteresseerd en wil het liefst alles vragen en uitleggen en gewoon lief zijn. Maar vrouwen lijken daar op af te knappen, als ik dat zo lees allemaal. Ingewikkelde wezens, die vrouwen
als je te lang op internet rond hangt lees je de raarste dingenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef schermafbeelding het volgende:
Whut? Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:52 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Sjonge jonge wat is Tinder toch pure eenvoud. Ff een avondje wat oude matches aanspreken en binnen één avond 4 telefoonnummers rijker
Je zei toch laatst dat toen je in een andere plaats was je wel veel matches kreeg?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whut? Hoe doe je dat?
Ik heb alweer honderden profielen langs zien komen, en bijna geen match. Die paar die er zijn zeggen niks na een eerste 'Hoi'
Moet ik wat langer wachten ofzo of wat? Of is m'n foto nou echt zo verschrikkelijk? (Fobo, met die dame)
Ik snap er niks van...
Ja dat merk ik idd ook vaak. Als ik me lekker voel ben ik een leuke gast (merk ik aan de ander), maar als ik me niet fijn (vaker dan ik wil) voel merkt een ander dat ook heel goed. Ik kan me slecht beter voordoen als hoe ik me voel. Vrijdag maar even een flinke peptalk naar mezelf haha.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:59 schreef SilentChaos het volgende:
Zelfvertrouwen is het sleutelwoord, niet jezelf anders voordoen dan dat je bent omdat je dan denkt meer vrouwen te kunnen scoren...
Je moet ook geen foto met dame op je Tinder zettenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whut? Hoe doe je dat?
Ik heb alweer honderden profielen langs zien komen, en bijna geen match. Die paar die er zijn zeggen niks na een eerste 'Hoi'
Moet ik wat langer wachten ofzo of wat? Of is m'n foto nou echt zo verschrikkelijk? (Fobo, met die dame)
Ik snap er niks van...
Was vlakbij Tilburg. Binnen 5 kilometer honderden vrouwen, bleef maar vegen. Hier moet ik 5 km niet proberen, dan ben ik in 5 minuten klaar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zei toch laatst dat toen je in een andere plaats was je wel veel matches kreeg?
Had er de opmerking bij staan dat ze een goede vriendin was...quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:07 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Je moet ook geen foto met dame op je Tinder zettenik like ook nooit vrouwen die met een man (vriend?) op de foto staan.
Wel grappig wat je zegt. Ben zelf eigenlijk exact hetzelfde als jij en ook ik denk dat vrouwen daar op afknappen. Het is elke keer weer van "je bent zo'n lieve jongen en het ligt niet aan jou, maar het gevoel ontbreekt gewoon". Maar goed, wat ik wel heel sterk heb is dat ik mezelf niet ga veranderen. Ik heb nog steeds de hoop dat er wel een vrouw op deze aardkloot rondloopt die wel voor mij valt. Al moeten er nog 20 dates overheen gaan, het komt vast wel goed.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef schermafbeelding het volgende:
Dus jij hebt de illusie dat vrouwen die tekst lezen? Die zie je pas als je op de foto drukt, 9 van de 10 doet dat niet volgens mij. Probeer eens een foto van je alleenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had er de opmerking bij staan dat ze een goede vriendin was...
Heb ze al gewisseld.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:10 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Dus jij hebt de illusie dat vrouwen die tekst lezen? Die zie je pas als je op de foto drukt, 9 van de 10 doet dat niet volgens mij. Probeer eens een foto van je alleen
Niet als het TE overduidelijk isquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb ze al gewisseld.
Trouwens, vrouwen willen toch wat ze niet kunnen krijgen? Of gaat dat chliche nu opeens niet meer op?
Heey niet in mijn territorium gaan zitten tinderen hequote:Op dinsdag 10 december 2013 23:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was vlakbij Tilburg. Binnen 5 kilometer honderden vrouwen, bleef maar vegen. Hier moet ik 5 km niet proberen, dan ben ik in 5 minuten klaar.
Ik zorg er trouwens wel voor dat ik in een realistische groep zoek, 23-31, en zoek nu op 20 tot 30 km.
Nouja gebruik het pas weer een week of 2 dus misschien moet ik nog even afwachten...
Ow nee, ik zag dat ik die ene foto niet in m'n fobo had staan. Nu welquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:11 schreef Fascination het volgende:
Je bedoelt toch de foto met die serveerster op de achtergrond, Faxie? Daar sta je wel leuk op vind ik.
Ow niet gek dat je zoveel matches krijgt...quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:15 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Heey niet in mijn territorium gaan zitten tinderen he
In welke regio zit jij normaal dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow niet gek dat je zoveel matches krijgt...
Fax, volgende keer als je hier langskomt even Tinderen dan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow niet gek dat je zoveel matches krijgt...
Boven Antwerpen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:20 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
In welke regio zit jij normaal dan?
Okee, meer bij de grens noord-brabant/zeeland? Tja daar zit ook niet echt een grote stad in de buurt. Heb hem op 50 km staan en neem dan eigenlijk alle grote steden van brabant in 1 keer mee dus keuze zat idd.quote:
Die grens jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:23 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Okee, meer bij de grens noord-brabant/zeeland? Tja daar zit ook niet echt een grote stad in de buurt. Heb hem op 50 km staan en neem dan eigenlijk alle grote steden van brabant in 1 keer mee dus keuze zat idd.
Hmmm, saai.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:27 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Ik heb overigens vrijdag een bijzonder afspraakje. Ik kan het niet echt een date noemen. Heb afgesproken met een dame waarmee ik in februari behoorlijk intensief gedate heb. Zij had het toen afgekapt, maar we hebben door het jaar heen nog wel redelijk wat contact gehad. Een maand terug vroeg ze ineens of ik zin had om weer eens wat met haar te gaan drinken en ik had zoiet van waarom ook niet. Ik beschouw het dus meer als een gezellig afspraakje en meer niet.
Heerlijk... een vrouw die ook eens het initiatief neemtquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:28 schreef Clicks_nl het volgende:
Heerlijk, de Randstad...
Range op 15 km en ik neem ongeveer heel Amsterdam mee. Aanbod voldoende
Wat me er wel aan herinnert dat ik nog iemand moet SMS'en of de date morgenavond doorgaat.
Vrijdagavond afgesproken en haar daarna eigenlijk nauwelijks meer gesproken.
ik, nieuwsgierig als ik ben, even kijken (op m'n telefoon) zie ik je naam staan, denk gelijk: Hee, die ken ik, die is toch getrouwd?!quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow nee, ik zag dat ik die ene foto niet in m'n fobo had staan. Nu wel
of tewel is ze is klaar met degene waar ze toen mee date/flikflooide en heeft weer tijd voor jou. Waarom het niet zien als date dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:27 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Ik heb overigens vrijdag een bijzonder afspraakje. Ik kan het niet echt een date noemen. Heb afgesproken met een dame waarmee ik in februari behoorlijk intensief gedate heb. Zij had het toen afgekapt, maar we hebben door het jaar heen nog wel redelijk wat contact gehad. Een maand terug vroeg ze ineens of ik zin had om weer eens wat met haar te gaan drinken en ik had zoiet van waarom ook niet. Ik beschouw het dus meer als een gezellig afspraakje en meer niet.
Niet?quote:Op woensdag 11 december 2013 09:01 schreef BeamofLight het volgende:
Hoi, een date regelen is niet het doel
ik weet wel dat voor velen hier een date regelen al een hele opgave is, maar een date is toch het middel. Om tot de poes te komen, of je grote liefde of whatever.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:50 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Niet?
Enlighten me in my darkness
Als je het op die manier brengt: mee eensquote:Op woensdag 11 december 2013 10:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik weet wel dat voor velen hier een date regelen al een hele opgave is, maar een date is toch het middel. Om tot de poes te komen, of je grote liefde of whatever.
dit topic is toch om je ervaringen te dele nou dat is mijn ervaring. je hebt wel wat fotoshop kennis nodig om jouw pretstok ietwat dikker te laten lijken hahaquote:Op woensdag 11 december 2013 09:01 schreef BeamofLight het volgende:
Hoi, een date regelen is niet het doel
Euh ga even heen als je niet serieus kan zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 11:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dit topic is toch om je ervaringen te dele nou dat is mijn ervaring. je hebt wel wat fotoshop kennis nodig om jouw pretstok ietwat dikker te laten lijken haha
groetjes
joop
Uhmm dat was ik juist. Degene met wie ze toen aan het daten was.quote:Op woensdag 11 december 2013 08:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
of tewel is ze is klaar met degene waar ze toen mee date/flikflooide en heeft weer tijd voor jou. Waarom het niet zien als date dan?
Neem condooms mee.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:03 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Uhmm dat was ik juist. Degene met wie ze toen aan het daten was.Ik zeg al, we hebben op vriendschappelijke basis nu door het jaar heen zo nu en dan whatsapp contact, maar had eerlijk gezegd niet verwacht dat ze nog eens wilde afspreken. Ik beschouw het dus nu ff puur vriendschappelijk en zie wel hoe het die avond loopt.
Uhm. Tja ik begin ook niet alleen met "Hoi". Ik stel meteen een vraag als ik begin. Het gesprek moet natuurlijk wel op gang komen he. Oh ja en ik vraag gewoon iets sneller om een telefoonnummer. Aangezien ik nog nooit vrouwen heb meegemaakt die hun nummer niet gaven nadat ik het vroeg. Ik heb natuurlijk geen idee of je foto verschrikkelijk is, maar als ze je wel liken, zal dat toch wel in orde zijn?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whut? Hoe doe je dat?
Ik snap er niks van...
Cue bedoelde waarschijnlijk dat ze iemand anders(leuker persoon) was tegengekomen. Waardoor ze het contact met jou verminderd heeft. Nu is die andere persoon weer buiten beeld en wil ze weer met jou afspreken.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:03 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Uhmm dat was ik juist. Degene met wie ze toen aan het daten was.Ik zeg al, we hebben op vriendschappelijke basis nu door het jaar heen zo nu en dan whatsapp contact, maar had eerlijk gezegd niet verwacht dat ze nog eens wilde afspreken. Ik beschouw het dus nu ff puur vriendschappelijk en zie wel hoe het die avond loopt.
Daar vind ik dan weer geen uitdaging aan.. Ik doe het de laatste paar maanden helemaal anders. Ik zeg gewoon dat ik dr telefoonnummer niet wil. En geef ook een paar redenen. Maar blijf er wel omheen draaien en uitdagen. Tot ze hem gewoon uit zichzelf geven met de vraag of ik een berichtje wil sturen.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:05 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Uhm. Tja ik begin ook niet alleen met "Hoi". Ik stel meteen een vraag als ik begin. Het gesprek moet natuurlijk wel op gang komen he. Oh ja en ik vraag gewoon iets sneller om een telefoonnummer. Aangezien ik nog nooit vrouwen heb meegemaakt die hun nummer niet gaven nadat ik het vroeg. Ik heb natuurlijk geen idee of je foto verschrikkelijk is, maar als ze je wel liken, zal dat toch wel in orde zijn?
Haha precies datquote:Op woensdag 11 december 2013 08:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
of tewel is ze is klaar met degene waar ze toen mee date/flikflooide en heeft weer tijd voor jou. Waarom het niet zien als date dan?
blegh ik had er toen net ook een op paiq die van die mind games ging spelenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:47 schreef theKiD het volgende:
[..]
Daar vind ik dan weer geen uitdaging aan.. Ik doe het de laatste paar maanden helemaal anders. Ik zeg gewoon dat ik dr telefoonnummer niet wil. En geef ook een paar redenen. Maar blijf er wel omheen draaien en uitdagen. Tot ze hem gewoon uit zichzelf geven met de vraag of ik een berichtje wil sturen.
Je moet ze het idee geven dat ze dat uit zichzelf doen, dat ze jou aan het verleiden zijn en aan het overhalen zijn. Terwijl ik de regie in handen houd.
Ligt eraan hoe je het doet. Maar het zijn niet zozeer mindfucks, maar meer kijken tot hoe ver ik kan gaan bij sommige.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
blegh ik had er toen net ook een op paiq die van die mind games ging spelen
elke vrouw van boven de 18 met een beetje hersenen prikt daar toch zo door heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |