Ho! Da's niet waar. Je moet het alleen niet allemaal weggeven voor je wat duidelijker hebt waar het heengaat. Dat is wat anders dan de foute kerel uithangen of het deurmatje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef schermafbeelding het volgende:
Dank voor jullie reacties![]()
Als ik zo wat tips op internet lees, kun je maar het beste een foute kerel zijn, die slecht of laat reageert op smsjes, die kort en non challant is en die zo weinig mogelijk info over zichzelf geeft. Ik vind het moeilijk omdat ik niet zo'n "foute" gast ben vind ik. Ik ben echt geinteresseerd en wil het liefst alles vragen en uitleggen en gewoon lief zijn. Maar vrouwen lijken daar op af te knappen, als ik dat zo lees allemaal. Ingewikkelde wezens, die vrouwen
Ehhh.. nee dat heb je dan fout begrepen...quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef schermafbeelding het volgende:
Als ik zo wat tips op internet lees, kun je maar het beste een foute kerel zijn, die slecht of laat reageert op smsjes, die kort en non challant is en die zo weinig mogelijk info over zichzelf geeft. Ik vind het moeilijk omdat ik niet zo'n "foute" gast ben vind ik. Ik ben echt geinteresseerd en wil het liefst alles vragen en uitleggen en gewoon lief zijn. Maar vrouwen lijken daar op af te knappen, als ik dat zo lees allemaal. Ingewikkelde wezens, die vrouwen
als je te lang op internet rond hangt lees je de raarste dingenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef schermafbeelding het volgende:
Whut? Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:52 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Sjonge jonge wat is Tinder toch pure eenvoud. Ff een avondje wat oude matches aanspreken en binnen één avond 4 telefoonnummers rijker
Je zei toch laatst dat toen je in een andere plaats was je wel veel matches kreeg?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whut? Hoe doe je dat?
Ik heb alweer honderden profielen langs zien komen, en bijna geen match. Die paar die er zijn zeggen niks na een eerste 'Hoi'
Moet ik wat langer wachten ofzo of wat? Of is m'n foto nou echt zo verschrikkelijk? (Fobo, met die dame)
Ik snap er niks van...
Ja dat merk ik idd ook vaak. Als ik me lekker voel ben ik een leuke gast (merk ik aan de ander), maar als ik me niet fijn (vaker dan ik wil) voel merkt een ander dat ook heel goed. Ik kan me slecht beter voordoen als hoe ik me voel. Vrijdag maar even een flinke peptalk naar mezelf haha.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:59 schreef SilentChaos het volgende:
Zelfvertrouwen is het sleutelwoord, niet jezelf anders voordoen dan dat je bent omdat je dan denkt meer vrouwen te kunnen scoren...
Je moet ook geen foto met dame op je Tinder zettenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whut? Hoe doe je dat?
Ik heb alweer honderden profielen langs zien komen, en bijna geen match. Die paar die er zijn zeggen niks na een eerste 'Hoi'
Moet ik wat langer wachten ofzo of wat? Of is m'n foto nou echt zo verschrikkelijk? (Fobo, met die dame)
Ik snap er niks van...
Was vlakbij Tilburg. Binnen 5 kilometer honderden vrouwen, bleef maar vegen. Hier moet ik 5 km niet proberen, dan ben ik in 5 minuten klaar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zei toch laatst dat toen je in een andere plaats was je wel veel matches kreeg?
Had er de opmerking bij staan dat ze een goede vriendin was...quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:07 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Je moet ook geen foto met dame op je Tinder zettenik like ook nooit vrouwen die met een man (vriend?) op de foto staan.
Wel grappig wat je zegt. Ben zelf eigenlijk exact hetzelfde als jij en ook ik denk dat vrouwen daar op afknappen. Het is elke keer weer van "je bent zo'n lieve jongen en het ligt niet aan jou, maar het gevoel ontbreekt gewoon". Maar goed, wat ik wel heel sterk heb is dat ik mezelf niet ga veranderen. Ik heb nog steeds de hoop dat er wel een vrouw op deze aardkloot rondloopt die wel voor mij valt. Al moeten er nog 20 dates overheen gaan, het komt vast wel goed.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef schermafbeelding het volgende:
Dus jij hebt de illusie dat vrouwen die tekst lezen? Die zie je pas als je op de foto drukt, 9 van de 10 doet dat niet volgens mij. Probeer eens een foto van je alleenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had er de opmerking bij staan dat ze een goede vriendin was...
Heb ze al gewisseld.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:10 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Dus jij hebt de illusie dat vrouwen die tekst lezen? Die zie je pas als je op de foto drukt, 9 van de 10 doet dat niet volgens mij. Probeer eens een foto van je alleen
Niet als het TE overduidelijk isquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb ze al gewisseld.
Trouwens, vrouwen willen toch wat ze niet kunnen krijgen? Of gaat dat chliche nu opeens niet meer op?
Heey niet in mijn territorium gaan zitten tinderen hequote:Op dinsdag 10 december 2013 23:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was vlakbij Tilburg. Binnen 5 kilometer honderden vrouwen, bleef maar vegen. Hier moet ik 5 km niet proberen, dan ben ik in 5 minuten klaar.
Ik zorg er trouwens wel voor dat ik in een realistische groep zoek, 23-31, en zoek nu op 20 tot 30 km.
Nouja gebruik het pas weer een week of 2 dus misschien moet ik nog even afwachten...
Ow nee, ik zag dat ik die ene foto niet in m'n fobo had staan. Nu welquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:11 schreef Fascination het volgende:
Je bedoelt toch de foto met die serveerster op de achtergrond, Faxie? Daar sta je wel leuk op vind ik.
Ow niet gek dat je zoveel matches krijgt...quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:15 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Heey niet in mijn territorium gaan zitten tinderen he
In welke regio zit jij normaal dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow niet gek dat je zoveel matches krijgt...
Fax, volgende keer als je hier langskomt even Tinderen dan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow niet gek dat je zoveel matches krijgt...
Boven Antwerpen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:20 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
In welke regio zit jij normaal dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |