abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:44:43 #201
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134229667
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

maar niet moeders of omas
Haha, nee dat dan weer niet.
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:45:07 #202
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134229682
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het ding is, ik -moet- gewoon een kledingstuk fysiek kunnen "bekijken" voor ik het koop.
Ja, ik weet dat ik ook in de winkel kan passen en online kan bestellen, maar in winkels passen is ook klote voor mij (drukte om maar wat te noemen en het feit dat ik echt totaal geen gevoel voor mode heb. Ik neem dan ook altijd iemand mee -als- ik al ga shoppen en dan koop ik het gelijk in de winkel om er maar vanaf te zijn! :P
Wehkamp.nlbezorgen thuis, 14 dagen pastijd en gratis opgehaald bij je thuis.
En zo zijn er nog meer winkels. Je hoeft niet enkel van plaatje te bestellen en niet terug kunnen sturen ofzo.
pi_134229702
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:41 schreef Royco1 het volgende:
Gouden tip voor kleding is inderdaad om met een vrouw te gaan shoppen.
Dit is wel echt waar. En het dan ook echt een kans geven en aan proberen. Ik heb ook wel eens dingen gekocht die mijn vriend nooit zou uitzoeken, maar als die het aan deed vond hij het ook goed staan.

Tot het moment dat ik nu zelfs een beetje jaloers ben op zijn sneaker collectie. ;(
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:45:53 #204
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134229711
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:44 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

[..]

[..]

Volgens mij is uiterlijk het enige wat telt. Ik ken iemand die een relatie heeft met een superonzekere MBO'er en ze krijgen samen een kind. Ik word door anderen gezien als een zeer aardige, superslimme wereldverbeteraar pur sang en ik heb helemaal niks. Ik heb alleen maar negatieve ervaringen met meiden. Het is dergelijke mongoliteit in deze wereld wat ik absoluut niet kan bevatten.
Maar dat heeft dus niks met je intelligentie te maken.
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:46:22 #205
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134229735
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:44 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Haha, nee dat dan weer niet.
Nouja dan kan t wel eens een probleem worden want niet iedereen heeft hier bv een vrouwelijke vriendin
pi_134229736
Maar goed, gaat het toch weer over kleding :P

Iemand nog andere tips?

En voor diegenen die net binnen komen vallen, niet teruglezen en mij IRL eens gemeet hebben, kwam ik op je over als iemand die onzeker is of onzeker aandoet?
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:46:27 #207
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134229738
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dit is wel echt waar. En het dan ook echt een kans geven en aan proberen. Ik heb ook wel eens dingen gekocht die mijn vriend nooit zou uitzoeken, maar als die het aan deed vond hij het ook goed staan.

Tot het moment dat ik nu zelfs een beetje jaloers ben op zijn sneaker collectie. ;(
Twi is zich zeker hipper gaan kleden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_134229742
quote:

[..]

[..]

[..]

Volgens mij is uiterlijk het enige wat telt. Ik ken iemand die een relatie heeft met een superonzekere MBO'er en ze krijgen samen een kind. Ik word door anderen gezien als een zeer aardige, superslimme wereldverbeteraar pur sang en ik heb helemaal niks. Ik heb alleen maar negatieve ervaringen met meiden. Het is dergelijke mongoliteit in deze wereld wat ik absoluut niet kan bevatten.
Dit is simpelweg niet waar, het is makkelijk om een excuus te verzinnen en het dan uiterlijk te noemen. Ik ben echt de knapste niet en ik doe het best goed. Dat heeft te maken met hoe ik me gedraag. Ik denk dat vrouwen eerder voorbij uiterlijk kijken dan kleding, als je gedrag aantrekkelijk is maar dat is een gok.
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:47:23 #209
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134229773
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat heb ik ook.
Dingen die ik zelf waarschijnlijk nooit gekocht zou hebben.
Maar dan op aanraden van een vriendin toch gedaan.
pi_134229788
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja dan kan t wel eens een probleem worden want niet iedereen heeft hier bv een vrouwelijke vriendin
Ik heb er wel 1tje, maar zij is -ook- niet dol op shoppen! _O- :P
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:48:41 #211
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134229824
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan doen ze maar een oproep hier op Fok
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:48:57 #212
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134229832
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb er wel 1tje, maar zij is -ook- niet dol op shoppen! _O- :P
Miss niet voor zichzelf. Miss wel voor een ander, jou :)
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:49:52 #213
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134229866
quote:

Nou ja niet stom bedoeld. Mag je best wel. Maar je hebt niet voor niets dat groepje nu waar je mee bezig bent e.d. Je kan best aardig zijn en slim of superslim terwijl je (jij niet per direct maar in het algemeen) toch zaken mist qua innerlijk waar meiden op vallen (tact, gevoel voor situaties, gevat zijn, intelligentie waar hen baat bij hebben, samen leuke zaken willen doen). Jij kan het niet bevatten omdat jij ook niet kan inzien wat meiden dan niet leuk vinden aan jou. En dan lijkt het allemaal raar en oneerlijk. Maar uiterlijk is niet het enige wat telt, sommige lelijke mensen krijgen ook een mooie meid of anders krijgen ze alsnog een relatie met een minder knappe meid. Jij zou dat ook moeten kunnen dan toch? Bedoel het is wel duidelijk als je dit zo leest dat het überhaupt niet zo kan zijn dat het alleen om het uiterlijk gaat toch?
we dan
pi_134229888
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Miss niet voor zichzelf. Miss wel voor een ander, jou :)
Nou, ze heeft verder weinig tijd, heeft iets wat lijkt op pleinvrees en heeft een godsgruwelijke hekel aan shoppen...maar misschien kan ik haar wel porren, niet geschoten is altijd mis :P
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:51:22 #215
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134229923
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou, ze heeft verder weinig tijd, heeft iets wat lijkt op pleinvrees en heeft een godsgruwelijke hekel aan shoppen...maar misschien kan ik haar wel porren, niet geschoten is altijd mis :P
Probeer het in ieder geval. Of samen online shoppen O+ En dan doe je een modeshow voor haar in huis ;)
pi_134229961
Is er een specifieke reden waarom je niet veel geld hebt of je geeft het gewoon liever niet uit aan kleding ? Weer goeie post van hiergaanwedan btw =).
pi_134229964
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Probeer het in ieder geval. Of samen online shoppen O+ En dan doe je een modeshow voor haar in huis ;)
Ik zal haar vragen, maar haar kennende reken ik daar niet op :P
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:52:44 #218
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134229970
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat kan ook nog natuurlijk.
En wat je niet mooi vind/niet goed past stuur je gewoon weer terug.
pi_134230031
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:52 schreef LesMiserables het volgende:
Is er een specifieke reden waarom je niet veel geld hebt of je geeft het gewoon liever niet uit aan kleding ? Weer goeie post van hiergaanwedan btw =).
Ja, die is er en het heeft NIKS te maken met schulden of niet met geld om kunnen gaan :P
En de exacte reden is buiten de strekking van mijn vraag verder, dus zal er verder niet veel over vertellen :P

Overigens, als ik kleding koop, dan ga ik wel altijd voor goede kwaliteit (zodat het minder snel stuk gaat :') :P )
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:55:56 #220
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134230077
Ik haat zelf ook kleding kopen omdat ik het altijd te duur vind. :')
Ik kleed me meestal wel casual. Soms iets netter. Het kan beter, maar goed.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_134230144
Prima MK, ik was gewoon benieuwd naar je situatie RE: baan enzo. Ik haal zelf me spul voor casual gewoon bij de H&M, lekker goedkoop, niet TE hip maar wel leuk en altijd dichtbij!
pi_134230609
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou ja niet stom bedoeld. Mag je best wel. Maar je hebt niet voor niets dat groepje nu waar je mee bezig bent e.d. Je kan best aardig zijn en slim of superslim terwijl je (jij niet per direct maar in het algemeen) toch zaken mist qua innerlijk waar meiden op vallen (tact, gevoel voor situaties, gevat zijn, intelligentie waar hen baat bij hebben, samen leuke zaken willen doen). Jij kan het niet bevatten omdat jij ook niet kan inzien wat meiden dan niet leuk vinden aan jou. En dan lijkt het allemaal raar en oneerlijk. Maar uiterlijk is niet het enige wat telt, sommige lelijke mensen krijgen ook een mooie meid of anders krijgen ze alsnog een relatie met een minder knappe meid. Jij zou dat ook moeten kunnen dan toch? Bedoel het is wel duidelijk als je dit zo leest dat het überhaupt niet zo kan zijn dat het alleen om het uiterlijk gaat toch?
Maar als het uiterlijk niet het enige is wat telt, waarom zit ik dan überhaupt bij zo'n clubje? Kijk, jij weet net zo goed als ik dat ik geen malloot ben en dat ik vrij normaal over kom. Ik heb alleen maar slechte ervaringen met mensen en dat komt onder andere vanwege mijn uiterlijk. Als ik die slechte ervaringen niet had, dan ging het vast veel beter met me. Die ervaringen vertellen mij dat uiterlijk het enige is wat telt. Mijn gebrek aan sociale vaardigheid en mijn sociale problemen komen niet uit de lucht vallen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 13 december 2013 @ 17:13:37 #223
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134230716
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:10 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Maar als het uiterlijk niet het enige is wat telt, waarom zit ik dan überhaupt bij zo'n clubje? Kijk, jij weet net zo goed als ik dat ik geen malloot ben en dat ik vrij normaal over kom. Ik heb alleen maar slechte ervaringen met mensen en dat komt onder andere vanwege mijn uiterlijk. Als ik die slechte ervaringen niet had, dan ging het vast veel beter met me. Die ervaringen vertellen mij dat uiterlijk het enige is wat telt. Mijn gebrek aan sociale vaardigheid en mijn sociale problemen komen niet uit de lucht vallen.
Gedrag en gedragingen zijn bijna altijd de doorslag betreft sociaal wel of niet geaccepteerd te worden. Maar wat is er dan mis met je uiterlijk?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 13 december 2013 @ 17:13:57 #224
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134230728
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:10 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Met die redenatie zou half Nederland bij die club zitten en dat is niet zo. En nee je bent geen malloot en bij de meet normaal en prettig over. Maar dat neemt niet weg dat er vast wel iets zal zijn waar meiden niet op vallen bij jou. Of dat je niet genoeg durft. Of je verleden te veel in de weg laat zitten of wat dan ook. Maar dat je daaruit afleid dat alleen uiterlijk telt gaan maar weinig mensen met je eens zijn.

En wat ook_gek ook zegt trouwens waar ik niet zo aan dacht, maar je uiterlijk is ook niet abnormaal ofzo. Dus eigenlijk raar dat je het juist daarop gooit terwijl het sowieso gemiddeld is imo of erboven wat.
we dan
pi_134230786
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik haat zelf ook kleding kopen omdat ik het altijd te duur vind. :')
Ik kleed me meestal wel casual. Soms iets netter. Het kan beter, maar goed.
Echt, he. Zit nu naar pantoffels te kijken, maar een beetje mooie/goede pantoffels zijn alweer minstens 60 euro. ;(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')