abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134228681
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat ja :Y

En je hoeft dan niet gelijk superhip te zijn, maar casual is al meer dan zat :)
Of een mooi pak waarmee je haar van stuk brengt door je verschijning. Moet je wel van pakken houden en ze kunnen betalen. Mooie (maat)pakken zijn nogal prijzig. :P

Al zou ik het zelf nooit dragen, een pak. Wat dat betreft zijn er meer dan genoeg manieren om je stijlvol en goed te kleden. En dat hoeft niet altijd duur te zijn.
pi_134228765
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hmm, kijk, hier kan ik wel wat mee!

Alleen wat er aan te doen? Ik heb het zelf niet door namelijk. Bovendien kan het ook aan de situatie gelegen hebben (drukke kroegen en daaropvolgend vermoeidheid).
In een drukke kroeg denk ik ergens namelijk steeds van "wanneer is deze horror eindelijk voorbij???" gelijktijdig met dat ik het -wel- gezellig vind. Het is dubbel.

Zoals ik al eerder aangaf, ben ik in drukke situaties niet op m'n best :P
Ik weet niet of je van sport houdt, maar als je je rugspieren wat traint krijg je bijna automatisch een veel betere houding.
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:20:48 #178
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134228770
quote:

[..]

Alleen wat er aan te doen? Ik heb het zelf niet door namelijk. Bovendien kan het ook aan de situatie gelegen hebben (drukke kroegen en daaropvolgend vermoeidheid).
In een drukke kroeg denk ik ergens namelijk steeds van "wanneer is deze horror eindelijk voorbij???" gelijktijdig met dat ik het -wel- gezellig vind. Het is dubbel.

Gewoon moeite voor doen om af en toe wat alert op te blijven. Ik had vroeger een huppeltje in mijn loop ( :') ) maar toen kreeg ik dat vaker te horen en ben ik erop gaan letten en na een tijd was die eruit. Als je gewoon een beetje je best ervoor doet dan wil dat wel. En je kan ook denken van 'ze moeten me maar nemen voor hoe ik ben' maar ja als je dan met een huppeltje loopt en het lijkt stom dan heb je jezelf er alleen maar mee. Beter gewoon wat aanpassen en moeite doen als het nodig/nuttig is.
we dan
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:21:08 #179
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134228786
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:15 schreef Comp_Lex het volgende:
Maar jullie cammen met elkaar enzo? Hoe vaak doen jullie dat?
Zijn vooral meets geloof ik.
Heb Koffie een keer of 3 gemeet, denk ik.
Bij Roy en 2 keer in Leiden?

Zo af en toe, als men zin heeft in een meet.

quote:

[..]

Dat weet ik, het is ook geen verwijt ofzo.

Het enige wat je kunt doen, is je bewust zijn van je houding. Heb ik ook moeten leren op mijn opleiding. Heeft erg te maken met wat je uitstraalt.

Als je gewoon af en toe bedenkt hoe je er bij zit, al doe je het maar 1 keer per dag, en je houding aanpast.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_134228794
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:12 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee, senseokoffie :P
Of cafe frappe :P
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat gebeurd er dan met je? Krijg je dan een overload met informatie en prikkels met als gevolg dar je ze niet meer kan verwerken? En zo ja, is daar dan wat aan te doen?

[..]

Met niet scheren niks mis. Vandaag de dag noemen ze dat zelfs hip. En er zit een verschil tussen een dode cavia en licht verzorgt haar. Klein beetje gel kan al wonderen doen natuurlijk.

[..]

Dat vind ik altijd zo een slecht excuus. Voor elk budget is er echt wel fatsoenlijke kleding te vinden.
Klopt wat betreft die overload. Die krijg ik altijd heel snel en er is niks aan te doen. Ik moet dan als het ware adem inhouden tot ik weer buiten sta.

ook_gek, je moest eens weten hoe moeilijk het voor mij is om kleding te kopen. Echt een ramp bij mij. Het is niet alleen maar het geld, maar de hele drempel om daarmee aan de gang te gaan en nogmaals, het onderwerp kleding en ikke is al eerder voorbij gekomen en de tips die toen gegeven werden, ben ik nog niet vergeten.
pi_134228872
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:20 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik weet niet of je van sport houdt, maar als je je rugspieren wat traint krijg je bijna automatisch een veel betere houding.
Kijk, heb ik gelijk nog een reden om weer wat aan sport te gaan doen (ook al is het winter -_- )
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:23:32 #182
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134228887
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Of cafe frappe :P

[..]

Klopt wat betreft die overload. Die krijg ik altijd heel snel en er is niks aan te doen. Ik moet dan als het ware adem inhouden tot ik weer buiten sta.

ook_gek, je moest eens weten hoe moeilijk het voor mij is om kleding te kopen. Echt een ramp bij mij. Het is niet alleen maar het geld, maar de hele drempel om daarmee aan de gang te gaan en nogmaals, het onderwerp kleding en ikke is al eerder voorbij gekomen en de tips die toen gegeven werden, ben ik nog niet vergeten.
Ben ik zelfs nog niet vergeten aangezien je wel van speciale broeken hield/houdt? :P Er moeten gewoon wat fokvrouwen jou mee op toer nemen en dan budgetshoppen. Meiden weten altijd waar de koopjes zijn en wat mooi is.
we dan
pi_134228949
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Kijk, heb ik gelijk nog een reden om weer wat aan sport te gaan doen (ook al is het winter -_- )
Zwemmen is ook heel goed, voor alle spieren. Als je lichaam wat sterker is word je houding wat beter, en voel je je wat fitter, wat weer goed is voor je uitstraling, en dus weer je houding, etc. :)

Je hoeft echt niet 5x per week daarvoor te gaan. als je 2x per week een half uur of 45 minuten sport, is dat genoeg voor dat doel.

Kleding. Ik las dat het een drempel voor je is? Ook als je online kleding koopt? Dan kun je eerst met een vriendin overleggen, vrouwen hebben vaak een wat betere kijk op kleding dan veel mannen. En dan hoef je geen drukke stad en dito winkels in.
pi_134228976
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Gewoon moeite voor doen om af en toe wat alert op te blijven. Ik had vroeger een huppeltje in mijn loop ( :') ) maar toen kreeg ik dat vaker te horen en ben ik erop gaan letten en na een tijd was die eruit. Als je gewoon een beetje je best ervoor doet dan wil dat wel. En je kan ook denken van 'ze moeten me maar nemen voor hoe ik ben' maar ja als je dan met een huppeltje loopt en het lijkt stom dan heb je jezelf er alleen maar mee. Beter gewoon wat aanpassen en moeite doen als het nodig/nuttig is.
Klopt. Naja, ik denk dat kwa sport daar wel wat aan te doen is, sla ik meerdere vliegen in 1 klap :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ben ik zelfs nog niet vergeten aangezien je wel van speciale broeken hield/houdt? :P Er moeten gewoon wat fokvrouwen jou mee op toer nemen en dan budgetshoppen. Meiden weten altijd waar de koopjes zijn en wat mooi is.
Geen slecht plan eigenlijk, weet je dat? :P

Mijn DM staat in elk geval open en de januari-uitverkoop is om de hoek, dus ik zie wel mogelijkheden :P

Edit:
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Zijn vooral meets geloof ik.
Heb Koffie een keer of 3 gemeet, denk ik.
Bij Roy en 2 keer in Leiden?

Zo af en toe, als men zin heeft in een meet.

[..]

Dat weet ik, het is ook geen verwijt ofzo.

Het enige wat je kunt doen, is je bewust zijn van je houding. Heb ik ook moeten leren op mijn opleiding. Heeft erg te maken met wat je uitstraalt.

Als je gewoon af en toe bedenkt hoe je er bij zit, al doe je het maar 1 keer per dag, en je houding aanpast.
I've got a plan! :P
pi_134229049
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Meiden kijken nou eenmaal niet alleen naar karakter maar ook naar de verpakking, intelligentie, geld/baan, sociale status e.d.
Sorry, maar dat geloof ik niet. Volgens mij hebben we het hier wel eerder over gehad en toen zeiden de meiden hier dat het ze niet boeien dat iemand heel slim is enzo.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134229130
Hiergaanwedan heeft wel een punt maar ik vind persoonlijk dat dit (baan, intelligentie) niet per se net zo zwaar weegt als andere dingen. Het belangrijkste is vaak dat je gaat voor wat je doet, of je dat nou veel of weinig geld oplevert als je maar passie hebt en ze zich daarmee kunnen identificeren. Het is moeilijk te ontkennen dat ze niet naar de verpakking kijken want dat is gewoon onrealistisch en volgens mij heeft ITT al een vrouw een tip gegeven mbt kleding.
pi_134229136
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

Hoezo is er een drempel dan? Je hoeft zelfs geen winkel binnen te stappen, kijk op internet eens wat rond.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_134229190
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Meiden kijken nou eenmaal niet alleen naar karakter maar ook naar de verpakking, intelligentie, geld/baan, sociale status e.d.
Net zoals de meeste mannen
Waz met jou!
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:31:54 #189
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134229204
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:27 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Sorry, maar dat geloof ik niet. Volgens mij hebben we het hier wel eerder over gehad en toen zeiden de meiden hier dat het ze niet boeien dat iemand heel slim is enzo.
Maakt mij niet uit of je iets gelooft of niet. Maar denk niet dat als dat hier werd gezegd fokmeiden nou het gemiddelde zijn van de samenleving. intelligentie, slim of dom, heeft voordelen of nadelen. Ook al is dat meer iets waardoor een relatie uiteindelijk kan sneuvelen in plaats van dat het bij het zoenen in de bar uitmaakt. Maar het maakt wel uit voor langdurige relaties. Net als de rest allemaal. Er is heus niks dat niet uitmaakt in het algemeen.
we dan
pi_134229247
Magnetronkoffie, hoe oud ben je en welke omgeving woon je als ik vragen mag ?

edit;
hiergaanwedan zegt ware dingen
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:33:32 #191
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134229260
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:31 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ja het gaat gewoon om het totaalpakket en als je iets mist dan gaat het erom of je dat voldoende kan compenseren met andere eigenschappen. Gewoon de natuur en die maakt geen onderscheid tussen man en vrouw. Alleen wel wat in de waardebepaling erbinnen, maar uiteindelijk is alles belangrijk.
we dan
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:34:19 #192
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134229284
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:27 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je wilt een conversatie met iemand kunnen hebben. Dus vaak zoek je iemand op gelijk niveau. Dit kan voor de ene betekenen dat iemand slim moet zijn. Maar dan is de vraag wat is slim. Universiteit? Of een mboer met veel algemene kennis?in ieder geval die soort van gelijk intellectueel niveau heeft wordt vaak wel als prettig ervaren.

Kleding maakt de man, wordt wel gezegd. Het weegt mee met de eerste indruk. Hoe vaak hoor je wel niet dat hoe leuk je ook kan zijn, als je de verkeerde schoenen hebt maak je al minder kans (nee niet alle meiden).

Houding is ook belangrijk. Dat je t onbewust doet, ja vaak wel. Maar je kan erop gaan letten en als je t merkt dat je het dan corrigeert.
pi_134229371
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

In grotere groepen ben ik niet op m'n best, dan is er als het ware te veel chaos om me heen en ga ik mezelf meer afsluiten. Kan best dat ik dan op iemand anders overkom als iemand die minder zelfverzekerd is, maar voor mijn gevoel is dat niet zo. Er is dan gewoon te veel chaos om me heen.

Kan best zijn dat ik er (voor iemand die heel erg met zijn/haar uiterlijk bezig is) relatief onverzorgd over kan komen. Ik ben nou eenmaal niet het type dat zich elke dag netjes scheert en elke 3 weken keurig naar de kapper gaat etc etc. (en gelukkig maar!).

Ook ben ik geen modekoning kwa kledingstijl, simpelweg omdat het me niet zo kan boeien of ik in de meest hippe kleding rondloop ja of nee (heb ik btw sowieso het geld ook niet voor).
Het ging ook puur om hoe je over kwam. Ik pretendeer je niet goed te kennen. Was ook niet aanvallend bedoeld, mocht je dat zo opvatten.
pi_134229484
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het ging ook puur om hoe je over kwam. Ik pretendeer je niet goed te kennen. Was ook niet aanvallend bedoeld, mocht je dat zo opvatten.
O maar ik vatte het ook to-taal niet aanvallend hoor Myra! Dat even voor de duidelijkheid :)
Vind je eerlijkheid en directheid juist een pluspunt (zouden meer mensen moeten doen :P )

Edit:
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:33 schreef LesMiserables het volgende:
Magnetronkoffie, hoe oud ben je en welke omgeving woon je als ik vragen mag ?

edit;
hiergaanwedan zegt ware dingen
35 jaar oud en woon in de Zaanstreek, is vlakbij Amsterdam btw (laatstgenoemde staat ook in m'n fobo)
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:41:41 #195
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134229567
Gouden tip voor kleding is inderdaad om met een vrouw te gaan shoppen.
pi_134229622
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:30 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoezo is er een drempel dan? Je hoeft zelfs geen winkel binnen te stappen, kijk op internet eens wat rond.
Het ding is, ik -moet- gewoon een kledingstuk fysiek kunnen "bekijken" voor ik het koop.
Ja, ik weet dat ik ook in de winkel kan passen en online kan bestellen, maar in winkels passen is ook klote voor mij (drukte om maar wat te noemen en het feit dat ik echt totaal geen gevoel voor mode heb. Ik neem dan ook altijd iemand mee -als- ik al ga shoppen en dan koop ik het gelijk in de winkel om er maar vanaf te zijn! :P
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:43:48 #197
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134229637
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:41 schreef Royco1 het volgende:
maar niet moeders of omas
pi_134229655
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:29 schreef LesMiserables het volgende:
Hiergaanwedan heeft wel een punt maar ik vind persoonlijk dat dit (baan, intelligentie) niet per se net zo zwaar weegt als andere dingen. Het belangrijkste is vaak dat je gaat voor wat je doet, of je dat nou veel of weinig geld oplevert als je maar passie hebt en ze zich daarmee kunnen identificeren. Het is moeilijk te ontkennen dat ze niet naar de verpakking kijken want dat is gewoon onrealistisch en volgens mij heeft ITT al een vrouw een tip gegeven mbt kleding.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:31 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Maakt mij niet uit of je iets gelooft of niet. Maar denk niet dat als dat hier werd gezegd fokmeiden nou het gemiddelde zijn van de samenleving. intelligentie, slim of dom, heeft voordelen of nadelen. Ook al is dat meer iets waardoor een relatie uiteindelijk kan sneuvelen in plaats van dat het bij het zoenen in de bar uitmaakt. Maar het maakt wel uit voor langdurige relaties. Net als de rest allemaal. Er is heus niks dat niet uitmaakt in het algemeen.
Volgens mij is uiterlijk het enige wat telt. Ik ken iemand die een relatie heeft met een superonzekere MBO'er en ze krijgen samen een kind. Ik word door anderen gezien als een zeer aardige, superslimme wereldverbeteraar pur sang en ik heb helemaal niks. Ik heb alleen maar negatieve ervaringen met meiden. Het is dergelijke mongoliteit in deze wereld wat ik absoluut niet kan bevatten.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:44:34 #199
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134229660
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

maar niet moeders of omas
Mijn moeder probeerde me eens een vrouwenjas aan te smeren ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_134229661
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:41 schreef Royco1 het volgende:
Doe ik al, en niet met m'n moeder! :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')