Wehkamp.nlbezorgen thuis, 14 dagen pastijd en gratis opgehaald bij je thuis.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het ding is, ik -moet- gewoon een kledingstuk fysiek kunnen "bekijken" voor ik het koop.
Ja, ik weet dat ik ook in de winkel kan passen en online kan bestellen, maar in winkels passen is ook klote voor mij (drukte om maar wat te noemen en het feit dat ik echt totaal geen gevoel voor mode heb. Ik neem dan ook altijd iemand mee -als- ik al ga shoppen en dan koop ik het gelijk in de winkel om er maar vanaf te zijn!
Dit is wel echt waar. En het dan ook echt een kans geven en aan proberen. Ik heb ook wel eens dingen gekocht die mijn vriend nooit zou uitzoeken, maar als die het aan deed vond hij het ook goed staan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:41 schreef Royco1 het volgende:
Gouden tip voor kleding is inderdaad om met een vrouw te gaan shoppen.
Maar dat heeft dus niks met je intelligentie te maken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:44 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij is uiterlijk het enige wat telt. Ik ken iemand die een relatie heeft met een superonzekere MBO'er en ze krijgen samen een kind. Ik word door anderen gezien als een zeer aardige, superslimme wereldverbeteraar pur sang en ik heb helemaal niks. Ik heb alleen maar negatieve ervaringen met meiden. Het is dergelijke mongoliteit in deze wereld wat ik absoluut niet kan bevatten.
Nouja dan kan t wel eens een probleem worden want niet iedereen heeft hier bv een vrouwelijke vriendinquote:
Twi is zich zeker hipper gaan kleden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit is wel echt waar. En het dan ook echt een kans geven en aan proberen. Ik heb ook wel eens dingen gekocht die mijn vriend nooit zou uitzoeken, maar als die het aan deed vond hij het ook goed staan.
Tot het moment dat ik nu zelfs een beetje jaloers ben op zijn sneaker collectie.
Dit is simpelweg niet waar, het is makkelijk om een excuus te verzinnen en het dan uiterlijk te noemen. Ik ben echt de knapste niet en ik doe het best goed. Dat heeft te maken met hoe ik me gedraag. Ik denk dat vrouwen eerder voorbij uiterlijk kijken dan kleding, als je gedrag aantrekkelijk is maar dat is een gok.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:44 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij is uiterlijk het enige wat telt. Ik ken iemand die een relatie heeft met een superonzekere MBO'er en ze krijgen samen een kind. Ik word door anderen gezien als een zeer aardige, superslimme wereldverbeteraar pur sang en ik heb helemaal niks. Ik heb alleen maar negatieve ervaringen met meiden. Het is dergelijke mongoliteit in deze wereld wat ik absoluut niet kan bevatten.
Dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit is wel echt waar. En het dan ook echt een kans geven en aan proberen. Ik heb ook wel eens dingen gekocht die mijn vriend nooit zou uitzoeken, maar als die het aan deed vond hij het ook goed staan.
Tot het moment dat ik nu zelfs een beetje jaloers ben op zijn sneaker collectie.
Ik heb er wel 1tje, maar zij is -ook- niet dol op shoppen!quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja dan kan t wel eens een probleem worden want niet iedereen heeft hier bv een vrouwelijke vriendin
Dan doen ze maar een oproep hier op Fokquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja dan kan t wel eens een probleem worden want niet iedereen heeft hier bv een vrouwelijke vriendin
Miss niet voor zichzelf. Miss wel voor een ander, jouquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb er wel 1tje, maar zij is -ook- niet dol op shoppen!![]()
Nou ja niet stom bedoeld. Mag je best wel. Maar je hebt niet voor niets dat groepje nu waar je mee bezig bent e.d. Je kan best aardig zijn en slim of superslim terwijl je (jij niet per direct maar in het algemeen) toch zaken mist qua innerlijk waar meiden op vallen (tact, gevoel voor situaties, gevat zijn, intelligentie waar hen baat bij hebben, samen leuke zaken willen doen). Jij kan het niet bevatten omdat jij ook niet kan inzien wat meiden dan niet leuk vinden aan jou. En dan lijkt het allemaal raar en oneerlijk. Maar uiterlijk is niet het enige wat telt, sommige lelijke mensen krijgen ook een mooie meid of anders krijgen ze alsnog een relatie met een minder knappe meid. Jij zou dat ook moeten kunnen dan toch? Bedoel het is wel duidelijk als je dit zo leest dat het überhaupt niet zo kan zijn dat het alleen om het uiterlijk gaat toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:44 schreef Comp_Lex het volgende:
Nou, ze heeft verder weinig tijd, heeft iets wat lijkt op pleinvrees en heeft een godsgruwelijke hekel aan shoppen...maar misschien kan ik haar wel porren, niet geschoten is altijd misquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Miss niet voor zichzelf. Miss wel voor een ander, jou
Probeer het in ieder geval. Of samen online shoppenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ze heeft verder weinig tijd, heeft iets wat lijkt op pleinvrees en heeft een godsgruwelijke hekel aan shoppen...maar misschien kan ik haar wel porren, niet geschoten is altijd mis
Ik zal haar vragen, maar haar kennende reken ik daar niet opquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Probeer het in ieder geval. Of samen online shoppenEn dan doe je een modeshow voor haar in huis
Dat kan ook nog natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Probeer het in ieder geval. Of samen online shoppenEn dan doe je een modeshow voor haar in huis
Ja, die is er en het heeft NIKS te maken met schulden of niet met geld om kunnen gaanquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:52 schreef LesMiserables het volgende:
Is er een specifieke reden waarom je niet veel geld hebt of je geeft het gewoon liever niet uit aan kleding ? Weer goeie post van hiergaanwedan btw =).
Maar als het uiterlijk niet het enige is wat telt, waarom zit ik dan überhaupt bij zo'n clubje? Kijk, jij weet net zo goed als ik dat ik geen malloot ben en dat ik vrij normaal over kom. Ik heb alleen maar slechte ervaringen met mensen en dat komt onder andere vanwege mijn uiterlijk. Als ik die slechte ervaringen niet had, dan ging het vast veel beter met me. Die ervaringen vertellen mij dat uiterlijk het enige is wat telt. Mijn gebrek aan sociale vaardigheid en mijn sociale problemen komen niet uit de lucht vallen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja niet stom bedoeld. Mag je best wel. Maar je hebt niet voor niets dat groepje nu waar je mee bezig bent e.d. Je kan best aardig zijn en slim of superslim terwijl je (jij niet per direct maar in het algemeen) toch zaken mist qua innerlijk waar meiden op vallen (tact, gevoel voor situaties, gevat zijn, intelligentie waar hen baat bij hebben, samen leuke zaken willen doen). Jij kan het niet bevatten omdat jij ook niet kan inzien wat meiden dan niet leuk vinden aan jou. En dan lijkt het allemaal raar en oneerlijk. Maar uiterlijk is niet het enige wat telt, sommige lelijke mensen krijgen ook een mooie meid of anders krijgen ze alsnog een relatie met een minder knappe meid. Jij zou dat ook moeten kunnen dan toch? Bedoel het is wel duidelijk als je dit zo leest dat het überhaupt niet zo kan zijn dat het alleen om het uiterlijk gaat toch?
Gedrag en gedragingen zijn bijna altijd de doorslag betreft sociaal wel of niet geaccepteerd te worden. Maar wat is er dan mis met je uiterlijk?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:10 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar als het uiterlijk niet het enige is wat telt, waarom zit ik dan überhaupt bij zo'n clubje? Kijk, jij weet net zo goed als ik dat ik geen malloot ben en dat ik vrij normaal over kom. Ik heb alleen maar slechte ervaringen met mensen en dat komt onder andere vanwege mijn uiterlijk. Als ik die slechte ervaringen niet had, dan ging het vast veel beter met me. Die ervaringen vertellen mij dat uiterlijk het enige is wat telt. Mijn gebrek aan sociale vaardigheid en mijn sociale problemen komen niet uit de lucht vallen.
Met die redenatie zou half Nederland bij die club zitten en dat is niet zo. En nee je bent geen malloot en bij de meet normaal en prettig over. Maar dat neemt niet weg dat er vast wel iets zal zijn waar meiden niet op vallen bij jou. Of dat je niet genoeg durft. Of je verleden te veel in de weg laat zitten of wat dan ook. Maar dat je daaruit afleid dat alleen uiterlijk telt gaan maar weinig mensen met je eens zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:10 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar als het uiterlijk niet het enige is wat telt, waarom zit ik dan überhaupt bij zo'n clubje? Kijk, jij weet net zo goed als ik dat ik geen malloot ben en dat ik vrij normaal over kom. Ik heb alleen maar slechte ervaringen met mensen en dat komt onder andere vanwege mijn uiterlijk. Als ik die slechte ervaringen niet had, dan ging het vast veel beter met me. Die ervaringen vertellen mij dat uiterlijk het enige is wat telt. Mijn gebrek aan sociale vaardigheid en mijn sociale problemen komen niet uit de lucht vallen.
Echt, he. Zit nu naar pantoffels te kijken, maar een beetje mooie/goede pantoffels zijn alweer minstens 60 euro.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik haat zelf ook kleding kopen omdat ik het altijd te duur vind.
Ik kleed me meestal wel casual. Soms iets netter. Het kan beter, maar goed.
En kan je dat niet leren dan? Dat je leert te filteren? Heb geen idee hoe dat werkt. Zelf heb ik me aangeleerd juist het tegenovergestelde te doen. Ik heb geleerd meerdere gesprekken tegelijk te volgen. In de tijd dat ik in de horeca werkt stond ik aan tafel 1 een bestelling op te nemen en hoorde ik bij tafel 2 dat ze trek hadden in nog wat drinken. Zo kon ik voor ze de kans kregen mij te roepen al drinken aanbieden bv. Maar heb ook geleerd muziek weg te filteren omdat ik elke dag het zelfde hoordequote:Op vrijdag 13 december 2013 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Klopt wat betreft die overload. Die krijg ik altijd heel snel en er is niks aan te doen. Ik moet dan als het ware adem inhouden tot ik weer buiten sta.
Wat is dan de drempel waar je tegen aan loopt?quote:ook_gek, je moest eens weten hoe moeilijk het voor mij is om kleding te kopen. Echt een ramp bij mij. Het is niet alleen maar het geld, maar de hele drempel om daarmee aan de gang te gaan en nogmaals, het onderwerp kleding en ikke is al eerder voorbij gekomen en de tips die toen gegeven werden, ben ik nog niet vergeten.
Winterjassen, jeans, schoenenquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, he. Zit nu naar pantoffels te kijken, maar een beetje mooie/goede pantoffels zijn alweer minstens 60 euro.
Hopeloosquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, he. Zit nu naar pantoffels te kijken, maar een beetje mooie/goede pantoffels zijn alweer minstens 60 euro.
Nu weet ik het eerlijk gezegd niet, omdat ik er nu niet mee gepest word. Vroeger had ik veel last van acne, maar nu veel minder. Ik heb er maar weinig last van op mijn gezicht enzo. Maar zelfs dat bevestigt mijn uiterlijk hypothese. Vroeger acne = gepest. Nu gezicht meer normaal = mensen doen normaal.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gedrag en gedragingen zijn bijna altijd de doorslag betreft sociaal wel of niet geaccepteerd te worden. Maar wat is er dan mis met je uiterlijk?
Zie bovenquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Met die redenatie zou half Nederland bij die club zitten en dat is niet zo. En nee je bent geen malloot en bij de meet normaal en prettig over. Maar dat neemt niet weg dat er vast wel iets zal zijn waar meiden niet op vallen bij jou. Of dat je niet genoeg durft. Of je verleden te veel in de weg laat zitten of wat dan ook. Maar dat je daaruit afleid dat alleen uiterlijk telt gaan maar weinig mensen met je eens zijn.
En wat ook_gek ook zegt trouwens waar ik niet zo aan dacht, maar je uiterlijk is ook niet abnormaal ofzo. Dus eigenlijk raar dat je het juist daarop gooit terwijl het sowieso gemiddeld is imo of erboven wat.
Wat dacht je ervan dat iedereen niet meer puberale kut kinderen zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef Comp_Lex het volgende:
Nu weet ik het eerlijk gezegd niet, omdat ik er nu niet mee gepest word. Vroeger had ik veel last van acne, maar nu veel minder. Ik heb er maar weinig last van op mijn gezicht enzo. Maar zelfs dat bevestigt mijn uiterlijk hypothese. Vroeger acne = gepest. Nu gezicht meer normaal = mensen doen normaal.
Ja maar de winkel waar die in hangt, het personeel dat het verdeeld in een verdeelcentrum, ontwerper, inkopers en winkel bedienden werken zeker gratisquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopeloos
Zelfs een simpel t-shirt kost al 30 euro
Kosten om het te maken en hierheen te brengen is ongeveer 2 euro.
Ik geloof dat niet. Ik heb nog steeds geen vrienden. Ik zie trouwens dat we weer in een rondje zitten te lullen en dat ik weer mijn plaatje zit af te draaien. Misschien moet ik er gewoon mee stoppen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:21 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan dat iedereen niet meer puberale kut kinderen zijn.
Zoals iemand net aangaf heeft dat eerder te maken met de leeftijd van die jochies van toen dan je uiterlijk. Ik ben op het gymnasium ook behoorlijk gepest. Weliswaar niet om mijn uiterlijk maar om mijn afkomst. Na het VWO (door dat gezeik ben ik vroegtijdig van school afgegaan, vwo-dropoutquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nu weet ik het eerlijk gezegd niet, omdat ik er nu niet mee gepest word. Vroeger had ik veel last van acne, maar nu veel minder. Ik heb er maar weinig last van op mijn gezicht enzo. Maar zelfs dat bevestigt mijn uiterlijk hypothese. Vroeger acne = gepest. Nu gezicht meer normaal = mensen doen normaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik al geprobeerd. Dat werkt niet voor mij.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:31 schreef LesMiserables het volgende:
Helaas worden de meeste goede vrienden in diezelfde periode gemaakt comp_lex. Soms kan je het nog goed maken op HBO/WO onderwijs en houd je daar wat aan over maar dat is helaas wel vaak hoe het gaat. Dit klinkt misschien lame maar ik zou eens proberen om online te daten. Als ik het goed begrijp denk je zelf dat je een 2 bent ofzo en is een objectieve bron meer rond de 6.5 aan het gokken. Moet makkelijk te doen zijn.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dat dus. En wat je gelooft verandert de realiteit niet. Als je zoiets niet wil geloven en naar handelen ondanks wat ieder ander aangeeft dan tjah... Dan heb je wel een mooi excuus in ieder geval, hoe onrealistisch ook.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zoals iemand net aangaf heeft dat eerder te maken met de leeftijd van die jochies van toen dan je uiterlijk. Ik ben op het gymnasium ook behoorlijk gepest. Weliswaar niet om mijn uiterlijk maar om mijn afkomst. Na het VWO (door dat gezeik ben ik vroegtijdig van school afgegaan, vwo-dropout) ben ik niet meer gepest. Ik werd gewoon geaccepteerd zoals ik ben. Ik ben ervan overtuigd dat de meeste jochies van toen veel spijt hebben van hun acties.
Ik gebruik eigenlijk mijn eigen huidige, fysieke situatie als "bewijs" voor mijn standpunten. Datingsites werken niet voor mij en ik kan sowieso heel moeilijk in contact komen met andere mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is even wat tijd verstreken, want ik heb even mijn profiel bekeken. Ik zie nu dat mijn profieltekst best mongolisch is. Ik kom behoorlijk onzeker over zie ik nu. Zou het werken om de huidige profielen te verwijderen en een nieuwe aan te maken."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
Nee dat helpt niet want het gaat alleen om het uiterlijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:43 schreef Comp_Lex het volgende:
Er is even wat tijd verstreken, want ik heb even mijn profiel bekeken. Ik zie nu dat mijn profieltekst best mongolisch is. Ik kom behoorlijk onzeker over zie ik nu. Zou het werken om de huidige profielen te verwijderen en een nieuwe aan te maken.
Aangezien ik je nog een update beloofd had : Helaas 0,0 resultaat en een redelijk verpeste avond waarbij ik niet echt heppie was toen ik thuis kwam rond een uur of vier. Ik werd redelijk genegeerd na een korte begroeting. Ik heb het wel nog gevraagd maar kreeg geen reactie. Geen echte afwijzing dus, maar ook zeker geen positief antwoord. Ergens had ik dat ook wel verwacht eigenlijk gezien het net 'out of my league' is...quote:
Ik kan het nog iets verbeteren en kijken of dat uit maakt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee dat helpt niet want het gaat alleen om het uiterlijk
Een profieltekst maakt niet zoveel uit... het gaat om alles wat niet met uiterlijk te maken heeft... Stel dat er bij jou zaken zijn die meiden qua innerlijk niet zo fijn vinden. Hoe zou jij je er dan bewust van moeten zijn als hen het niet zo melden en jij het als normaal ervaart hoe je bent (en wel je positieve punten weet te herkennen). Dan geeft dat gewoon een vertekend beeld voor jezelf. En dan kan je ook heilig daarin geloven. Maar het is niet realistisch als zoveel anderen aangeven dat het niet het geval is. Alleen al dat je denkt dat het alleen om het uiterlijk gaat kan er al voor zorgen dat je minder snel een meid krijgt. Omdat het helemaal niet normaal is om zo in het leven te staan en te geloven... behalve voor sommige mensen die lelijk zijn wat jij niet eens bent.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:01 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik kan het nog iets verbeteren en kijken of dat uit maakt.
Als ik het even op mezelf betrek, ik heb over het algemeen weinig moeite om contact te leggen en te ouwehoeren. Meestal lopen de gesprekken ook wel aardig en probeer ik het een beetje fysieker te laten worden door bijvoorbeeld mijn arm even om haar rug/schouder te leggen als je naar elkaar toe buigt in een gesprek. Dat is echter het moment waarop ik aan mezelf en de mogelijke interesse van haar in mij ga twijfelen en dan klap ik dus ook meestal een beetje dicht met als gevolg dat ik aan het eind van de avond weer alleen naar huis ga. Heb je daar ook een oplossing voor?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:58 schreef LesMiserables het volgende:
Een conversatie op een date hoort een samen spel te zijn. Je haakt in op elkaars verhalen, vrouwen willen best graag praten en het enige dat je hoeft te doen is hun dat te laten doen. Soms moet je laten merken dat je nog luistert door te knikken of te hummen, een vraag te stellen die relevant is of soms even in te haken op een stuk waar jij ook iets over te vertellen hebt. Bedenk wat onderwerpen waar jij ook echt iets leuks over te vertellen hebt, een sport die je doet of een leuk verhaal dat je hebt meegemaakt.
Als jij als man niet de eerste stap durft te nemen en te laten zien dat je geïnteresseerd bent dan kan je dat niet echt van de vrouw verwachten. Het begin simpel, met je arm tegen haar arm schuren als je ergens loopt, even je hand op haar schouder leggen als je iets zegt, haar hand vastpakken om te kijken wat voor mooie ringen of armband ze toch om heeft. Zodra je fysiek escaleert ga je er al snel achter komen wat ze vind, geeft ze jou ook ineens een plaagstoot of zit ze aan je arm wanneer ze een verhaal vertelt, hoe reageert ze als je haar handen en vingers aanraakt. Het mooie is dat dit allemaal super onschuldig is maar de reactie soms wel boekdelen kan spreken.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:31 schreef LesMiserables het volgende:
Helaas worden de meeste goede vrienden in diezelfde periode gemaakt comp_lex. Soms kan je het nog goed maken op HBO/WO onderwijs en houd je daar wat aan over maar dat is helaas wel vaak hoe het gaat. Dit klinkt misschien lame maar ik zou eens proberen om online te daten. Als ik het goed begrijp denk je zelf dat je een 2 bent ofzo en is een objectieve bron meer rond de 6.5 aan het gokken. Moet makkelijk te doen zijn.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar de winkel waar die in hangt, het personeel dat het verdeeld in een verdeelcentrum, ontwerper, inkopers en winkel bedienden werken zeker gratis
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:45 schreef yats het volgende:
[..]
Aangezien ik je nog een update beloofd had : Helaas 0,0 resultaat en een redelijk verpeste avond waarbij ik niet echt heppie was toen ik thuis kwam rond een uur of vier. Ik werd redelijk genegeerd na een korte begroeting. Ik heb het wel nog gevraagd maar kreeg geen reactie. Geen echte afwijzing dus, maar ook zeker geen positief antwoord. Ergens had ik dat ook wel verwacht eigenlijk gezien het net 'out of my league' is...
Heeft het trouwens geholpen om weg te gaan bij je ouders en in een andere stad te gaan wonen? Of veranderde de situatie nadat je ging verhuizen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Een profieltekst maakt niet zoveel uit... het gaat om alles wat niet met uiterlijk te maken heeft... Stel dat er bij jou zaken zijn die meiden qua innerlijk niet zo fijn vinden. Hoe zou jij je er dan bewust van moeten zijn als hen het niet zo melden en jij het als normaal ervaart hoe je bent (en wel je positieve punten weet te herkennen). Dan geeft dat gewoon een vertekend beeld voor jezelf. En dan kan je ook heilig daarin geloven. Maar het is niet realistisch als zoveel anderen aangeven dat het niet het geval is. Alleen al dat je denkt dat het alleen om het uiterlijk gaat kan er al voor zorgen dat je minder snel een meid krijgt. Omdat het helemaal niet normaal is om zo in het leven te staan en te geloven... behalve voor sommige mensen die lelijk zijn wat jij niet eens bent.
Een profieltekst en de fotos kunnen het profiel maken of kraken. Je gaat geen negatieve punten in je profieltekst opnemen, het is een verkoop praatje waarom jij vind dat je vet bent en soms wegen je negatieve punten daar misschien wel in mee maar je hoeft echt niet al je flaws op te noemen. Ik ben met je eens dat denken dat je lelijk bent niet helpt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Een profieltekst maakt niet zoveel uit... het gaat om alles wat niet met uiterlijk te maken heeft... Stel dat er bij jou zaken zijn die meiden qua innerlijk niet zo fijn vinden. Hoe zou jij je er dan bewust van moeten zijn als hen het niet zo melden en jij het als normaal ervaart hoe je bent (en wel je positieve punten weet te herkennen). Dan geeft dat gewoon een vertekend beeld voor jezelf. En dan kan je ook heilig daarin geloven. Maar het is niet realistisch als zoveel anderen aangeven dat het niet het geval is. Alleen al dat je denkt dat het alleen om het uiterlijk gaat kan er al voor zorgen dat je minder snel een meid krijgt. Omdat het helemaal niet normaal is om zo in het leven te staan en te geloven... behalve voor sommige mensen die lelijk zijn wat jij niet eens bent.
Niet lullig bedoelt Lex, maar die vraag heb je al zo vaak gesteld en elke keer krijg je dezelfde antwoorden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:18 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Heeft het trouwens geholpen om weg te gaan bij je ouders en in een andere stad te gaan wonen? Of veranderde de situatie nadat je ging verhuizen?
Als jullie studeren en met andere studenten hebben gewoond, hoe is dat eigenlijk bevallen? Kunnen ze normaal tegen andere mensen?
Ik woon zelf nu nog bij mijn ouders vanwege mijn problematiek, maar ik wil er alles aan doen om er van af te komen. Ik zou het liefst ergens anders willen wonen, het liefst bij andere studenten, maar ik ben heel erg bang dat ik niet geaccepteerd zal worden. Ik moet weten dat er niets gaat gebeuren zodra ik iets ga ondernemen.
Het begin is het te doen. Waardoor weet je niet of het gaat lukken ? Het meisje is daar al met jou aan het praten dus je hebt haar interesse. Als je jezelf ok vind dan is het toch vanzelfsprekend dat ze je ook ok vind. Dit kan je niet in een paar zinnen doen maar ik zeg altijd, je moet niet proberen een meisje te regelen, je moet het doen. Vrouwen zijn net honden soms (lol) ze ruiken angst en het is niet aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:18 schreef yats het volgende:
[..]
Als ik het even op mezelf betrek, ik heb over het algemeen weinig moeite om contact te leggen en te ouwehoeren. Meestal lopen de gesprekken ook wel aardig en probeer ik het een beetje fysieker te laten worden door bijvoorbeeld mijn arm even om haar rug/schouder te leggen als je naar elkaar toe buigt in een gesprek. Dat is echter het moment waarop ik aan mezelf en de mogelijke interesse van haar in mij ga twijfelen en dan klap ik dus ook meestal een beetje dicht met als gevolg dat ik aan het eind van de avond weer alleen naar huis ga. Heb je daar ook een oplossing voor?
Op jezelf wonen helpt vaak al met zelfvertrouwen omdat je een mate van onafhankelijkheid hebt. Ik ben best een nerderig type geweest maar heb dat wel altijd omarmt en heb 2 jaar op een campus gewoond. Heeft erg bevallen en daardoor ben ik zeker meer open geworden. Hierdoor ontmoet je ook steeds nieuwe mensen. Weer zelfde cliche als in me post hierboven, je moet jezelf vooral accepteren. De meeste studenten zijn best volwassen trouwens.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:18 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Heeft het trouwens geholpen om weg te gaan bij je ouders en in een andere stad te gaan wonen? Of veranderde de situatie nadat je ging verhuizen?
Als jullie studeren en met andere studenten hebben gewoond, hoe is dat eigenlijk bevallen? Kunnen ze normaal tegen andere mensen?
Ik woon zelf nu nog bij mijn ouders vanwege mijn problematiek, maar ik wil er alles aan doen om er van af te komen. Ik zou het liefst ergens anders willen wonen, het liefst bij andere studenten, maar ik ben heel erg bang dat ik niet geaccepteerd zal worden. Ik moet weten dat er niets gaat gebeuren zodra ik iets ga ondernemen.
Nee, er is niks aan te doen. Daar ben ik na jaren van proberen wel uit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En kan je dat niet leren dan? Dat je leert te filteren? Heb geen idee hoe dat werkt. Zelf heb ik me aangeleerd juist het tegenovergestelde te doen. Ik heb geleerd meerdere gesprekken tegelijk te volgen. In de tijd dat ik in de horeca werkt stond ik aan tafel 1 een bestelling op te nemen en hoorde ik bij tafel 2 dat ze trek hadden in nog wat drinken. Zo kon ik voor ze de kans kregen mij te roepen al drinken aanbieden bv. Maar heb ook geleerd muziek weg te filteren omdat ik elke dag het zelfde hoorde
Ik ben op mijn 19e expres ongeveer 150 kilometer van mijn ouderlijk huis af gaan wonen omdat ik een 'frisse start' nodig had na een niet al te leuke periode. In het begin was dat zwaar, maar ik heb in mijn eerste studentenhuis wel meteen een paar goede vrienden gemaakt waar ik nu nog contact mee heb. Ook mijn ex (waar ik 7 jaar een relatie mee gehad heb waarvan 6 jaar samenwonend) ken ik uit deze periode. Helaas ben ik na onze break-up gedwongen om weer bij mijn vader in te trekken en kan ik eerlijk gezegd niet wachten tot ik een vaste baan heb en weer op mezelf kan wonen. Geloof me, zeker als er meer mensen 'nieuw' zijn ergens en je dus in dezelfde situatie zit is vrienden maken niet echt lastig...quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:18 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Als jullie studeren en met andere studenten hebben gewoond, hoe is dat eigenlijk bevallen? Kunnen ze normaal doen tegen andere mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |